Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Bentley dále poodhaluje limuzínu Flying Spur (+foto)

39 komentářů

Avatar - guze
guze
Obludka.... ;-\
:marTy
Tak design je hodně subjektivní názor. Mně se tedy mnohem více líbí tato verze než ta předchozí. Hlavně zadní partie mají šmrnc 😄
Avatar - guze
guze
Však já se nesnažím vnutit svůj pohled na design, jak říkáš je to subjektivní 😄
pargi
Nečtete GTI-ho? Design subjektivní není, tím je jedině vkus 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak tomuhle rozumím , jako jo. :yes: :yes😒br />
Ještě pár postřehů. Ten zadek přitrvrdíl, zhranatěl a docela mi svým výrazem připomíná Aston Virage/Vantage,Současně bych se vzhledem k tomu, soudě dle fotek, obešel bez chromové linky kolem světel.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Pro mě absolutní designová špička :yes: Předek se dal čekat po vzoru Continentalu, ale zadek mě uchvátil. Moderní britský aristokrat :yes:
Avatar - WalterWhite
WalterWhite
Priznám sa že som nekritický koncernista* no z tochto auta mi tak nejak vykukuje prifúknutá A8 alebo Quattroporte . Auto je pekné nie však monumentálne , ale možno je to iba fotkami a na živo by sa mi podlomili kolená :-!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To mě to spíše připomíná QP než A8, tím výrazným tvarováním pontonu nad zadní nápravou. Monumentální podle mého názoru ani být nemá, na to je, nebo by měl být Mulsanne.
chrudoš
Málokteré auto má krásnější zadek než předek (neplést předek ještě hnusnější než zadek), vybroušené do dokonalosti. Tohle je prostě anglická pr_del, na velkou dálku půjd epoznat aristokrat, tak to má být.

Ale nemůžu se ubránit tomu, že z profilu vidím od střechy dozadu A8, asi ta linka přechodu zadní sklo-kufr, ta je A8ovská, nicméně krása
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já tam tu A8 nevidím na první pohled, takže mi to nevadí, ale z profilu to má takový německý nádech, což ale není špatné.
Citroenjehistorie
Presne tak... :yes:
pargi
:yes:
Avatar - tompavelek
tompavelek
Řekl bych, že to není moc povedené. Kříženec starého Flying Spur a Mulsanne. Není to ta nejlepší kombinace. Mně osobně se to moc nelíbí..
Maty10
Mně osobně se Bentley nikdy moc nelíbilo (snad až na Bentley Speed 6 a 😄, takový moc elegantní design. A navíc to není pravé sportovní auto, kvůli velké hmotnosti a necitlivému řízení. Je to auto které dokáže jet v naprostém komfortu 300 km/h po autobahnu, není to prostě auto které na okreskách chytneš pod krkem a budeš se bavit.
_MT_
To víš, nejrychlejší náklaďáky světa. 😄
Maty10
😉
Yazaman
A mělo by snad být Bentley sportovním autem? Takové káry jsou přece především na lety po autobahnech. Na řezání okresek si navzdory všem těm PR kecům hlavně německých überautomobilek může koupit dvoutunové pětimetrové (a ještě lépe dva metry vysoké) auto jen ***.
4bytelnýkola
tak to tě zklamu, ale na autobanech jich zrovna moc nelítá, na západě je spíš uvidíš ve cvrkotu hlavních měst a jejich okolí
4bytelnýkola
konečně ti, co mají problém vmněstnat sedačku i s potomkem můžou klidně spát, chyb to moc nemá, jen ta navi je furt jak ve škodovce dole a provedení kolem řadící páky přípomíná 6let starou a4, já ten koncern nemám rád ani tady, ale kdybych tvrdil, že se neohlídnu, tak bych kecal :yes:
xpaja
Spíš mi přijde u auta téhle kategorie řadící páka jako přežitek, mohli to klidně vyřešit nějak jinak. Třeba jako u RR či Jaguaru.
Ta navigace dole je extremne neergonomicka, to šlo vyřešit daleko lépe. Celkově je posun v interiéru proti minulé generaci minimální. A větší inspirace interiérem Mulsanne by neškodila.
cuoresportivo
Co je to zadu?
Avatar - salamoon
salamoon
tak snad to bude mat head up,alebo aspon navi udaje na displeji medzi budikmi....
Futurista
Jak velkej to má kufr? Jestli to nemá aspoň 600 litrů, nejdu do toho. Dneska je IN mít bazén vždy s sebou... >😁
Avatar - guze
guze
Nemá čéče, nic pro matláka jako ty, kterej tady bude další půl rok psát o kufru octávky, ale věřim že nebudeš sám, on tě někdo podpoří 😉
Futurista
Hm, tak v tom případě tady to auto nemůže uspět. Asi jsem matlák, aspoň nejsem zaslepenej škodoblbec. >😁
Avatar - guze
guze
Ano jseš matlák, skoro každej článek je tady o škodovce a matláci jako ty o ní musejí tlachat i v článcích, ketrý nemají se škodovkou nic společnýho, probuď se...
Futurista
Tak hlavně, že ty nepíšeš jinam. Více takových. Nevidím jedinej důvod, proč si neudělat srandu přesně z takových, jako ty. Takže trhá mi to žíly... A jestli tady na ACZ budou půl roku psát o kufru Octy, budu psát i já. Haleluja
Avatar - guze
guze
Hmmm, opravdu jseš matlák. Čus 😉
V přední části jsem asi čekal trochu větší posun od současného Flying Spuru, ale vlastně si nemůžu stěžovat, špatně určitě nevypadá. Ale ten zadek se mi hodně zamlouvá. Bravo Bentley, takhle se mi to líbí! 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Také jsem byl překvapený, že v předu neproběhly zásadnější změny, nicméně mi to nevadí, protože přední část již ok byla. Dosavadní FS se mi vůbec nelíbil kvůli zadní části, kde byl protažený podobně jako Superb, takže trochu uměle.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Nějaké přehnané změny designu se čekat nedaly, když se žádné převratné změny neudály ani u Continentalu, z něho FS vychází, nicméně výsledek je si myslím znamenitý.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a nie je tomu inak ani teraz .... paradne auto

uz sa tesim aj na RR Wright :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nespraseno jak Conti GT, na ty přední buly ala čína se nedá koukat. Takto měl vypadat xicht i již zmíněného. Za mě mega :yes: a má největší hrůza je tím pádem zažehnána :-! :yes:
Avatar - dohc vtec
dohc vtec
Jdu blejt ... prepáčte, ale toto auto ma nenadchlo ani kúsok, mať tie peniaze na auto v takej triede idem do RR, toto je hrôza na 4 kolesách, interiér je ok, ale exteriér... fuj, nič pre mňa
pargi
Hm, je docela úsměvné, jak člověk s tvou profilovou fotkou napíše v 2 řádcích o noblesním Bentley: blejt, nenadchlo, fuj. Je snad i dobře, že na pořízení takového auta nemáš, nerad bych se koukal na novou profilovku, kde by byl Bentley s pořádným předním lízátkem, zadním křídlem z alfy 156 v bleděmodré metalíze a neoprénovým návlekem volantu z tesca 8-s málem jsem zapoměl na voňavé kostky pověšené na zpětném zrcátku společně s dřevěným křížkem.
Avatar - dohc vtec
dohc vtec
asi si zmýlil polské tuningy so špičkovými úpravami autorizovaných firiem, ale o tom potom ... ak si si nevšimol, tak som písal, že na také auto nemám, a aj keby som mal šiel by som do RR a nie B, proste sa mi to auto nepáči ... design a pohľad naň je vec osobného pohľadu každému sa páči niečo iné ... nikomu svoj názor nevnucujem, tak aspoň nerýp ...
Avatar - jozephko
jozephko
Tak nádherne symetrickú palubku si môže dovoliť len Bentley. A práve kvôli asymetrii súčasných audín mi môžu byť ukradnuté. A to isté platí aj o niektorých mercedesoch. To BMW hrá v tejto oblasti samostatnú ligu.
Symetria pri priemyselných výrobkoch pre mňa znamená kvalitu, asymetria zase šuvix.
Avatar - vabis
vabis
Zadek je nádherný. Předku ala Contík je škoda. Protože Contík je technicky pouze převlečená VW Phaeton doplněná o turbo. Nejvíc mi vadí, podobně jako v Mulsance, že v interiéru jde zcela zřetelně cítit pachuť A8. To třeba Rolls tu 7er dokázal potlačit zřetelně důkladněji. Pravé Bentley ale bylo hlavně Arnage, to mělo rukopis, styl, specifický zvuk a osobitou atmosféru. Nicméně to nemění nic na tom, že se stále jedná o solidní a uživatelsky příjemná auta, mající tu schopnost odfiltrovat ruchy vnějšího světa na posádku. A tak to má být 😄
_MT_
Pro Ghosta je konkurentem právě Mulsanne. V něm nevím, kde bys cítil A8. Z Audi tam nenajdeš snad ani jedno jediné tlačítko. Napadá mne jen display mezi přístroji. A Continental Flying Spur vycházel ze stejného základu jako Phaeton, stejně jako Continental GT a GTC. Dnes stojí na platformě MLB, všichni (tedy GT, GTC a teď i Flying Spur). Takže nechápu tu poznámku o "předku ala Contík".