Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bezdrátové dobíjení elektromobilů by se mohlo rozšířit do tří let

Ještě se ani pořádně nevyřešila evropská síť klasických dobíjecích stanic pro elektromobily a už se testuje převratná novinka – bezdrátová nabíječka.
Zpět na článek
22. 8. 2014 22:06
22. 1. 2015 13:50
23. 8. 2014 11:55
23. 8. 2014 14:12
23. 8. 2014 22:54
24. 8. 2014 20:10
22. 8. 2014 22:06
Kravina,
fanatičtí ekologičtí aktivisté pořád bojují za zvyšování efektivity a najednou by přijali bezdrátové nabíjení, které už z principu generuje ohromné ztráty přenesené energie? To už spíš budou na stěnách "inteligentní" robotické nabíjecí kabely, které samy najdou u zaparkovaného auta zásuvku a připojí se do ní. Lze je úplně bez problémů vytvořit už s dnešními technologiemi - komfort bude stejný jako u bezdrátu a efektivita přenosu energie řádově vyšší.
Rozbalit vlákno
10
22. 8. 2014 22:24
Re: Kravina,
Němci dneska umí bezdrátově 3 kW s účinností 95%...což stačí na nabití auta s malou baterií (např. Leaf) přes noc...ale zatím je to ve fázi funkčního prototypu, největší výzva bude spustit sériovou výrobu...
[odkaz]
22. 1. 2015 13:50
Re: Kravina,
5% jsou větší ztráty než u kabelu a v celkovém měřítku to je neakceptovatelné. Vyhodit tolik energie jenom kvůli bezdrátovosti je neekologická blbost. Postaví se snad kvůli tomu např. jen v Německu několik dalších elektráren? Lenost by neměla vyhrát nad zdravým rozumem.
22. 8. 2014 22:31
Re: Kravina,
elektromobil má nejnižší emise při výrobním procesu ze všech spalovacích popelnic [odkaz] ty experte tak tady nemel nesmysly. WiPower od Qualcomm [odkaz] co tady prezentují je v pohodě, tesla na tom dělá taky [odkaz]

Je to standart 21 století a pro zabednence v nem není místo >:D
23. 8. 2014 02:50
Re: Kravina,
"elektromobil má nejnižší emise při výrobním procesu ze všech spalovacích popelnic" Když už tady neustále tapetuješ diskuze, tak alespoň nepiš úplné hovadiny - nebo podle tebe je elektromobil zároveň spalovací popelnice? Ale máš vlastně pravdu - jen to spalování probíhá kdesi daleko v tepelné elektrárně. Už aby dětem na prvním stupni ZŠ skončily letní prázdniny...
23. 8. 2014 11:41
Re: Kravina,
přesněji :
VÝROBNÍ PROCES ELEKTROMOBILU VYTVÁŘÍ NEJNIŽŠÍ EMISE ze všech ostatních výrobních procesů spalovacích popelnic ;-) zdroj se potratil. Kdo říká opak říká dezinformaci.
Dá to selský rozum hej když v elektromobilu je 1/3 součástek spalováku. A výroba těch zbytečných 2/3 serepetiček spalováku na soustruhách ocelárnách lisovnách svarovnách sežere kuuupu energie :-)

Tady jen srovnání CO2 při provozu [odkaz]

a nebreč [odkaz] ;-)
23. 8. 2014 11:55
Re: Kravina,
Šel bych ještě trochu dál a místo těch Tvých popelnic bych navrhl více používat jízdní kola ....
23. 8. 2014 14:12
Re: Kravina,
No prečo je taký drahý ... keď je tak "lacný >:D

Kde urobili elektrosúdruhovia chybu ?
23. 8. 2014 16:39
Re: Kravina,
Jediná kravina je tu ten tvůj článek.

Za prvé tvoje "ohromné ztráty" a "řádově vyšši efektivita" je v realitě asi okolo 5-10%. To tedy oravdu řád není.
Za druhé vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k dobíjení za jízdy, což je něco, co může způsobit revoluci v technologii pohonů všech aut a autobusů.
Za třetí vývoj bezdrátového dobíjení směřuje k bezoblužnému a prakticky bezúdržbovému systému, který se jednou nainstaluje do silnice a dalších 20let si ho nikdo nevšimne. Robotické systémy s pohyblivými díly se neobejdou bez pravidelné údržby. Pro masové rozšíření do ulic a parkovišť je to velká nevýhoda. Robotické připojení určitě bezdrát nenahradí.
23. 8. 2014 22:54
Re: Kravina,
Jasne, za 20 rokov bude na ceste polozeny 2hy asfalt, nie aby to este fungovalo.
U nas sa cesty robia takym tempom, ze tento system bude realny mozno do 33rokov.
24. 8. 2014 20:10
Re: Kravina,
To do 20 rokov u vas nebudu ziadni cigosi ? Lebo aj ked med ( Cu ) nie je magneticka, ich pritahuje strasnou silou. A co problem elektromagnetickeho pola ? Tych dobrych sprav o uzasnom pokroku a perspektive zacina byt vela, skoro ako keby sa niekto chystal predat akcie TESLY. Pochybujem, ze sa zopakuje PAYPAL.