Kdo měl dosud ve zdvihových objemech modelů jedničkové řady zmatek, dočká se na jaře 2009 zjednodušení. Všechny hatchacky mimo 130i jsou totiž osazeny čtyřválcem se zdvihovým objemem 2,0 l. Výkony i spotřeba se pochopitelně liší.
měli jsme na 3 měsíce půjčenou zdarma 316i a musím říct, že je to pouze o znáčku na kapotě, mizerný interiér s materiály, které se nedají např. s octavií srovnat, a motoricky rovněž mimo. Když BMW, tak aspoň šestiválec, když už ten interiér zůstane /nejsem příznivcem ani BMW ani Škody, ale měl jsem je možnost porovnat/
tak 316 a 318 su proste verzie len aby boli (ci uz i alebo d). Trebars to znizuje nejake normy na emisie, co sa hodi.
Interier base verzie E90 naozaj nestoji za moc, to ja hovorim stale. Spartanskost BMW mi vyhovuje, ale to E46, to bola pohoda. E90 fakt potrebuje aspon Navi a najlepsie M paket doplnky. A stym R6 tiez pravda, mininalme 325i (aj ked ako je to uz orezany trojliter to tiez trochu straca zmysel), takze ideal 330i :-) Najpredavanejsi vsak ej aj tak suverenne 320d, co tie zuplne nechapem
Musím súhlasit, 3 rad nie je v interiéri ziadny zázrak, osobitne ak clovek nezaskrká aspon tretinu príplatkovej výbavy (verzia bez multimediálneho systému, t.j. so zaplastovanou kaplickou je trápna). Holt s BMW musís jazdit a potom mu vsetko odpustís. Ale na to zase nie je verzia 316i.
este som v irsku nikdy nevidel iny bavorak ako 116i alebo 316i. normalne zarabajuci clovek si tu moze kupit max.1,6ku, kvoli poistke. takze skoda, z irska zmiznu bavoraky...
BMW opěv dokázalo svou motorářskou špičku. Proč? Všichni se dnes k malé spotřebě musí upínat k downsizingu, oturbení apod. a BMW má vše atmosféry a ještě k tomu dvoulitry! Bude asi ještě hodně dlouho trvat, aby se někdo mootrářsky BMW byť jen přiblížil.
S tým mozno súhlasit len ciastocne. Sestvalce sú bomba, to skutocne nemá konkurenciu. Ale stvorvalce nie sú zisdny zázrak. Neviem ako 320i, ale dvojliter v 318i je len tak-tak, nicím výnimocný motor, bezný Japonec, napr. Honda VTec je lepsí, o jedna-sestke v 316i ani nehovorím.
Audi chápu v těchto motorech spíš trochu módní věcí, pokud mi rozumíš...
No 135i je spíš takový děsivý muscle car. Problém je, že to musí bejt asi srdce do toho vlítnou cenově, když se to houpe někde ... až u pětky. Jde o ty priority. Zábava je asi velkolepá. Motor znám jen z X6 a i na ty kila to má děsný koule. :yes:
Rozumím, myslel jsem to stejně ;-). Děsivý? Není děsivý, elektronika tě hlídá jak malého caparta a NIC nepřístojného ti nedovolí, tedy pokud nechceš a neomezíš/nevypneš jí. Cenově se vejdu na ceníkovku 1,2 milionu s velmi dobře vybaveným autem - bixenony, audio,senzory a tak. Párkrát už sem si ho z plezíru sestavil :-). Za 1,2, to je navtechu Octávka RS + jeden golfík v základu, dostaneš slevičku...no a ten milion vyhraješ, ne? je to tak krásně neprakticky dokonalé auto, že si zítra jdu tu sportku vsadit s tebou. :-!
Nojo, ale víš co...já starej strejc, dvě deti, kočárek... by mě doma držku rozmlátili >:D a nehledě na to, že se tam mě blbě leze, tak si musim připlatit za větší bednu a slevit na motoru ;-\ Teď to řešim... 35i, 30d, 35d a tak dlouho budu čekat na 50i, až vlezu do tý M6 v létě a snad se radši se rozvedu >:D
316i neexistuje, pokud bys chtěl mluvit o 116i, pak hrubě nesouhlasím, jde o jeden s nejlepších motorů této kubatury, jednička je jediným autem s 1,6kou v nižší střední, které dokáže jet a udržet rychlost přes 200km/h. Honda aktuálně srovnatelný motor nemá. Dvoulitr v 320i je v poslední verzi 170koní nejlepším dvoulitrem na trhu (a to myslím pro normální auta, žádné rs verze), v 318i je jeho rozlet elektronicky omezen, toť vše.
316i existuje a predáva sa: [odkaz]
S jedna-sestkou v 116i plne súhlasím, dá sa s tým vysantit celkom slusne, ak to potocís a nepodtácas pod 2500 ot. Nad 3500 je to zihadlo, radost jazdit. V 3er ale mi tento motor príde uz trosku poddimenzovaný. Pri bezprostrednom presadnutí zo 116i do 318i som subjektívne necítil podstatný rozdiel, resp. autá sa mi zdali rovnako dynamické. 320i som neskúsal, neviem sa vyjadrit.
Ježiši, máš pravdu, s faceliftem to opravdu nabízejí, ale bude to nejspíš jen pro vybrané chudákotrhy jako jsme my nebo vy. Ona sice trojka není o moc těžší než jednička, ale souhlasím, že jednašest už není moc důstojná motorizace pro premii ve střední třídě.
Já to myslel spíš, že BMW dokáže i s takovým obsahem jezdit úsporně (papírově). Hodně značek tlačí obsahy dolů a BMW si klidně dál dělá dvoulitry jakoby se nechumelilo. Vždyť nedávno byl dvoulitr obsah jako kráva, to si každý klepal na čelo jak to může vůbec někdo uživit.
Co se týdče dynamiky, nikdy jsem v žádném BMW bohužel nejel :'-( , ale jsem přesvědčen, že u BMW neexistuje model, se kterým by nebyla alespoň trochu zábava a co jsem četl, tak ten globální 2.0 je snaživý.