Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 116i dostane dvoulitr, BMW 116d se spotřebou 4,4 l/100 km taky

Kdo měl dosud ve zdvihových objemech modelů jedničkové řady zmatek, dočká se na jaře 2009 zjednodušení. Všechny hatchacky mimo 130i jsou totiž osazeny čtyřválcem se zdvihovým objemem 2,0 l. Výkony i spotřeba se pochopitelně liší.
Zpět na článek
27. 1. 2009 10:31
27. 1. 2009 11:39
neregistrovaný "torto"
27. 1. 2009 12:40
27. 1. 2009 12:43
27. 1. 2009 22:20
28. 1. 2009 00:18
27. 1. 2009 14:49
neregistrovaný "babo"
28. 1. 2009 10:06
27. 1. 2009 21:27
27. 1. 2009 12:08
28. 1. 2009 09:59
27. 1. 2009 14:48
27. 1. 2009 18:47
neregistrovaný "Johny Blaze"
27. 1. 2009 21:25
27. 1. 2009 21:46
28. 1. 2009 00:07
anonym
28. 1. 2009 00:17
28. 1. 2009 01:10
anonym
28. 1. 2009 01:28
28. 1. 2009 09:53
anonym
28. 1. 2009 10:08
28. 1. 2009 10:16
28. 1. 2009 11:34
28. 1. 2009 12:03
28. 1. 2009 00:53
28. 1. 2009 00:57
5. 2. 2009 13:25
Avatar - Plautus
27. 1. 2009 10:31
BMW
jednoducho bavorské motorové závody :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "torto"
27. 1. 2009 11:39
Re: BMW
měli jsme na 3 měsíce půjčenou zdarma 316i a musím říct, že je to pouze o znáčku na kapotě, mizerný interiér s materiály, které se nedají např. s octavií srovnat, a motoricky rovněž mimo. Když BMW, tak aspoň šestiválec, když už ten interiér zůstane /nejsem příznivcem ani BMW ani Škody, ale měl jsem je možnost porovnat/
28. 1. 2009 00:18
Re: BMW
Nech bejt, to už je pěknej veteránek! >:D
neregistrovaný "babo"
27. 1. 2009 14:49
Re: BMW
tak 316 a 318 su proste verzie len aby boli (ci uz i alebo d). Trebars to znizuje nejake normy na emisie, co sa hodi.

Interier base verzie E90 naozaj nestoji za moc, to ja hovorim stale. Spartanskost BMW mi vyhovuje, ale to E46, to bola pohoda. E90 fakt potrebuje aspon Navi a najlepsie M paket doplnky. A stym R6 tiez pravda, mininalme 325i (aj ked ako je to uz orezany trojliter to tiez trochu straca zmysel), takze ideal 330i :-) Najpredavanejsi vsak ej aj tak suverenne 320d, co tie zuplne nechapem
Avatar - Dinar
28. 1. 2009 10:06
Re: BMW
316i (1,8ka) skončila s E46, 316d neexistovala nikdy. ;-)
Avatar - iudex
27. 1. 2009 21:27
Re: BMW
Musím súhlasit, 3 rad nie je v interiéri ziadny zázrak, osobitne ak clovek nezaskrká aspon tretinu príplatkovej výbavy (verzia bez multimediálneho systému, t.j. so zaplastovanou kaplickou je trápna). Holt s BMW musís jazdit a potom mu vsetko odpustís. Ale na to zase nie je verzia 316i.
27. 1. 2009 12:08
Bože......
Rozumí v redakci vůbec autům???

Jak mohli čekat motor z dílen PSA který je určen k příčnému uložení v BMW s podelnym uloženim motoru????

Za ty prachy co by stálo překopání toho motoru by to bylo neprodejný.
Rozbalit vlákno
2
28. 1. 2009 09:40
Re: Bože......
A co audi A4/A6 s podélně uloženým 2.0 TFSI, který najdeš v A3/Octavii napříč?
Avatar - Dinar
28. 1. 2009 09:59
Re: Bože......
S uložením to nesouvisí, je to otázka smluv, bmw ten motor vyvinulo pro PSA.
Avatar - wikinko
27. 1. 2009 14:48
Irsko
este som v irsku nikdy nevidel iny bavorak ako 116i alebo 316i. normalne zarabajuci clovek si tu moze kupit max.1,6ku, kvoli poistke. takze skoda, z irska zmiznu bavoraky...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johny Blaze"
27. 1. 2009 18:47
Re: Irsko
S tim teda nesohlasim, momentalne jsem v Irsku a vidivam vselijake bavoraky
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 1. 2009 20:22
BMW POWER
BMW opěv dokázalo svou motorářskou špičku. Proč? Všichni se dnes k malé spotřebě musí upínat k downsizingu, oturbení apod. a BMW má vše atmosféry a ještě k tomu dvoulitry! Bude asi ještě hodně dlouho trvat, aby se někdo mootrářsky BMW byť jen přiblížil.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - iudex
27. 1. 2009 21:25
Re: BMW POWER
S tým mozno súhlasit len ciastocne. Sestvalce sú bomba, to skutocne nemá konkurenciu. Ale stvorvalce nie sú zisdny zázrak. Neviem ako 320i, ale dvojliter v 318i je len tak-tak, nicím výnimocný motor, bezný Japonec, napr. Honda VTec je lepsí, o jedna-sestke v 316i ani nehovorím.
27. 1. 2009 21:46
Re: BMW POWER
Já myslim, že tyhle motory nejsou pro zákazníka až takovou prioritou. Tou je mít BMW, jako takový a cena je cena.
anonym
28. 1. 2009 00:07
Re: BMW POWER
Dneska bych řekl, že tou prioritou se stává spíš Audi než BMW ;-). Každopádně jednička jede dobře s čímkoliv...ale 135i je prostě nářez! :-!
28. 1. 2009 00:17
Re: BMW POWER
Audi chápu v těchto motorech spíš trochu módní věcí, pokud mi rozumíš...
No 135i je spíš takový děsivý muscle car. Problém je, že to musí bejt asi srdce do toho vlítnou cenově, když se to houpe někde ... až u pětky. Jde o ty priority. Zábava je asi velkolepá. Motor znám jen z X6 a i na ty kila to má děsný koule. :yes:
anonym
28. 1. 2009 01:10
Re: BMW POWER
Rozumím, myslel jsem to stejně ;-). Děsivý? Není děsivý, elektronika tě hlídá jak malého caparta a NIC nepřístojného ti nedovolí, tedy pokud nechceš a neomezíš/nevypneš jí. Cenově se vejdu na ceníkovku 1,2 milionu s velmi dobře vybaveným autem - bixenony, audio,senzory a tak. Párkrát už sem si ho z plezíru sestavil :-). Za 1,2, to je navtechu Octávka RS + jeden golfík v základu, dostaneš slevičku...no a ten milion vyhraješ, ne? je to tak krásně neprakticky dokonalé auto, že si zítra jdu tu sportku vsadit s tebou. :-!
28. 1. 2009 01:28
Re: BMW POWER
Nojo, ale víš co...já starej strejc, dvě deti, kočárek... by mě doma držku rozmlátili >:D a nehledě na to, že se tam mě blbě leze, tak si musim připlatit za větší bednu a slevit na motoru ;-\ Teď to řešim... 35i, 30d, 35d a tak dlouho budu čekat na 50i, až vlezu do tý M6 v létě a snad se radši se rozvedu >:D
anonym
28. 1. 2009 09:53
Re: BMW POWER
je mi jasný, že ženáč se závazky do jedničky kupíčka nepůjde, pro tebe je pětka/X5/X6 jako dělaná...
Avatar - Dinar
28. 1. 2009 10:08
Re: BMW POWER
A už jsi ty dýzly projel?
Avatar - Dinar
28. 1. 2009 10:16
Re: BMW POWER
316i neexistuje, pokud bys chtěl mluvit o 116i, pak hrubě nesouhlasím, jde o jeden s nejlepších motorů této kubatury, jednička je jediným autem s 1,6kou v nižší střední, které dokáže jet a udržet rychlost přes 200km/h. Honda aktuálně srovnatelný motor nemá. Dvoulitr v 320i je v poslední verzi 170koní nejlepším dvoulitrem na trhu (a to myslím pro normální auta, žádné rs verze), v 318i je jeho rozlet elektronicky omezen, toť vše.
Avatar - iudex
28. 1. 2009 11:34
Re: BMW POWER
316i existuje a predáva sa: [odkaz]
S jedna-sestkou v 116i plne súhlasím, dá sa s tým vysantit celkom slusne, ak to potocís a nepodtácas pod 2500 ot. Nad 3500 je to zihadlo, radost jazdit. V 3er ale mi tento motor príde uz trosku poddimenzovaný. Pri bezprostrednom presadnutí zo 116i do 318i som subjektívne necítil podstatný rozdiel, resp. autá sa mi zdali rovnako dynamické. 320i som neskúsal, neviem sa vyjadrit.
Avatar - Dinar
28. 1. 2009 12:03
Re: BMW POWER
Ježiši, máš pravdu, s faceliftem to opravdu nabízejí, ale bude to nejspíš jen pro vybrané chudákotrhy jako jsme my nebo vy. Ona sice trojka není o moc těžší než jednička, ale souhlasím, že jednašest už není moc důstojná motorizace pro premii ve střední třídě.
Avatar - Falco
28. 1. 2009 00:53
Re: BMW POWER
Málokdo pochybuje o tom, že motory BMW patří mezi ty nejlepší na světě. [odkaz]
28. 1. 2009 00:57
Re: BMW POWER
Většinou NEmajitel BMW ;-)
28. 1. 2009 06:48
Re: BMW POWER
ja nepochybujem, som majitel :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
28. 1. 2009 17:33
Re: BMW POWER
Já to myslel spíš, že BMW dokáže i s takovým obsahem jezdit úsporně (papírově). Hodně značek tlačí obsahy dolů a BMW si klidně dál dělá dvoulitry jakoby se nechumelilo. Vždyť nedávno byl dvoulitr obsah jako kráva, to si každý klepal na čelo jak to může vůbec někdo uživit.
Co se týdče dynamiky, nikdy jsem v žádném BMW bohužel nejel :'-( , ale jsem přesvědčen, že u BMW neexistuje model, se kterým by nebyla alespoň trochu zábava a co jsem četl, tak ten globální 2.0 je snaživý.
Avatar - OS
5. 2. 2009 13:25
Re: BMW POWER
i se starsim kopaktem 116i se da krasne blnout a driftovak kdyz se snazis. na mokru to jde samo