Re: VÍTE PROČ NĚMECKO NOVĚ NEPODPORUJE ELEKTROMOBILY ?
VÍTE PROČ ? [odkaz]
Protože ho zájmové "skupiny" [odkaz] ekonomická pomoc Řecku [odkaz] dohnaly do VELKÝCH ENERGETICKÝCH PROBLÉMŮ [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Co si o tom myslet, nebylo to náhodou schválně??
Když na začátku stál velice zajímavý ambiciózní DESERTEC ?? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
...jen pro to, aby prodala. Aby prodala za každou cenu! Nejde o to, že model by byl nepovedený. Naopak - díváme se na možná nejmistrněji dotažené MPV které kdy svět spatřil. Ale za jakou cenu?
Pravda, BMW tím docela elegantně obešlo problém, do kterého modelu začít dávat ten tříválec. Tady se BMW pustilo do zcela jiné kuchyně tak jak tak... zkrátka ideální model pro nasazení 3-válce pod kapotu BMW.
V zásadě opravdu nechápu, kdo si může pořizovat MPV s dynamickými parametry Golfu GTI, tak jen doufám, že v Mnichově mysleli i na omyvatelné čalounění interiéru, až bejby řekne tatínkovi něco o jeho způsobu jízdy >:-[]
Základním motorizacím a přiměřené výbavě ale rozumím. Krása to rozhodně není, ale považuji za rozumné myslet na zákazníky, kterým stojí v garáži třeba dvojka a čekají přírůstek do rodiny. Nyní už nebudou muset ke konkurenci, takže pro mě :yes:
Dynamika je pre dnešnu bezpečnú jazdu dosť doležitá, keď máme tolko kamionov na cestách a každý rád prebieha... Človek je tvor netrpezlivý...
Tiež ma neteší kam sa BMW musí uberať, ale je to dané trhom a ak chce automobila prežiť musí reagovať na trh... Ono to vidíme u každej... BMW nieje Ferrari, ktoré si može byť zamerané, len na určitú skupinu ľudí....
Su to nové modelí nové smery a stávajú ce zastávaju a vyvijajú sa dalej.
ale no tak, oba víme, že ohánět se dynamikou ve smyslu aktivní bezpečnosti je v tomto kontextu dost slaboduché.
Zkrátka pokud přistoupím na názor, že dynamika GTI mi umožní jiný styl jízdy (tedy předjíždět i tam, kde bych nepředjížděl se slabším), tak těžko, horko těžko se budu bavit o bezpečnějším stylu jízdy. A nemá to nic společného s tím, že s 225i budeš mít větší výkonovou rezervu :-!
Slaboducho to vidíš ty, aktívna bezpečnosť je veľmi dôležitá.
Neviem koľko máš najazdené a s akými autami Ty, ale bezpečnejšie sa cítim vo výkonnom aute ako v slabom.
Prečo ? Potrebuješ odštartovať z križovatky, predbehnúť - pozor nejde o samurajské myšičky - ide o normálne predbiehanie, to je o aktívnej bezpečnosti.
Výkon auta využijem raz - dvakrát za rok, ale kvoli týmto krízovým situáciám to stojí za to.
Aj s 300kW resp 500kW sa dá jazdiť pomaly a bezpečne, vždy ide iba o výkonovú rezervu.
Skôr je na zamyslenie, keď sa človiečik v približovadle s 1,2HTP zúfalo snaží odštartovať z križovatky bez akejkoľvek schopnosti odhadu rýchlosti približujúcich sa vozidiel a ešte v horšom prípade, keď sa snaží urobiť "myšku" na ceste, lebo mu miestny dealer povedal, že to čo kupuje je skrátka "trhač asfaltu"...
Vyšší výkon auta je bezpečnostná poistka, ktorá Ti môže zachrániť život, myslím, že je lepšie ju mať, ako nemať.
Je politicky korektné, že motorizácie začínajú od 100kW, lebo je to BMW.
Rozhľadenejší kolegovia, ktorí ovládajú segment v danej kategórii môžu doplniť, koľko výrobcov ponúka základné modely s takýmto výkonom.
I základní motorizace 2AT dává dostatečnou výkonovou rezervu pro normální pohyb v provozu. Vše ostatní jsou nesmysly čistě hypotetického rázu. Když budeš mít 200 HP, může to být v některé situaci stejně málo a zachránilo by tě 300 HP. Když budeš mít 300 HP... atd. Tohle jsou dětinské úvahy :-!
Skús si pozorne prečítať môj príspevok a potom odpovedaj.
Mám najazdené 1mio km a nacúvané viac ako ty najazdené smerom dopredu.
Nepíšem hypoteticky, ale z praxe ;-)
Praxe nepraxe, pokud začneš uvažovat o výkonových rezervách a o tom, že potřebuješ každého koně, a nejlépe i toho, co se pase na pastvách vedle silnic, pak skončíš u Veyrona a stejně budeš v situaci, kdy si řekneš, že více koní by ti možná někdy zachránilo zadek 8-s8-s
Na cestě ze mě nemusíš mít obavy, na rozdíl od jiných používám nejen pedál plynu, ale i hlavu :-!
750i je sice možná návyková záležitost, ale pro bezpečnou jízdu to potřebuješ mít v prvé řadě srovnané v hlavě a ne v 0 a 1 ;-)
spíš si myslím, že pán má nutkavou potřebu mít pod kapotou nejméně 1000-hlavé stádo koní pro případ, kdyby ve zpětném zrcátku uviděl blížící se meteorit >:-[];-)
Prečo tie veľkohubé vyjadrenia?! Syndróm slovenskej hokejovej výpravy? Ja len dúfam, že na ceste budem stretávať i čo najmenej "frajerov" tvojho kalibru, ty rekordman v cúvaní :no: To vidím na nejaký problém pri parkovaní, keď tak veľa nacúvaš z toho miliónu km.
Výkon je jedna vec, a netvrdím, že nepodstatná, ale snaž sa aj ty pochopiť, čo píše rohYpnol. Treba to mať v poriadku i v hlave, a to v prvom rade.
Nedivil bych se, kdyby časem přišla nějaká slabší motorizace. 1er také začínala 16i a později přišel i 14i. Někomu to bude stačit. Plus nižší výkon a možná i o něco nižší spotřeba se v některých zemích promítnou do poplatků.
Co se týče výkonu, všeho moc škodí. Ale máš pravdu, i s pěkným stádem lze jezdit pomalu.
Vlastní děti ještě nemám, ale z toho, co jsem viděl, se dětem svižnější jízda líbí. :-) Nic se samozřejmě nesmí přehánět.
Co se týče motorizací, líbí se mi, když mi už základní přijde dostatečná. Je to příjemné. Hned si připadám jako menší blázen. >:D Ne jako když zjistím, že i ta nejsilnější v nabídce je pořád příliš slabá.
Ber to tak, BMW v dnešní době de facto vyrábí audiny. Jako příkklad cca 90% produkce je Xdrive. Takže na obětování toho už moc nezbylo. Je to otázka toho, co velká část zákazníků poźaduje. A když chtějí do rodiny auto pro maminu, tak dvojka MPV je ideál a nemusí pro podobné auto jezdit k Mercedesu. Tříválec v dvojkách elegantně sníží flotilové emise a my se můžeme těšit na další M5, 760i atd ;-)
Ad dynamické parametry Golfu GTI - kdyź vyložíš děti ve školce, tak můžeš vyrazit na okresky ;-)
Taky bych to tak viděl, tohle auto zkloubí dynamiku a všestrannou využitelnost a všichni nakonec budou zpokojení. Pokud to ponese zisk, tak v poho. Je dobře mít na paměti, že i BMW podniká kvuli zisku ;-) Tj rozčilovat se v diskusi nad tím, že to neni pravověrné BMW je jen bouře ve sklenici vody.
no jo, ale dokážeš si představit ten dopad na sebevědomí jezdců Octavií RS, když jim to natřeš s rodinnou mnichovskou krabicí >:D ... Koneckonců že by právě v tom byl smysl >:-[] ?
Vyšší posed, lepšie nastupovanie, rovná podlaha v kufri po sklopení sedačiek v kombinácií so silnejším benzínom dáva možnosť splniť si otcovské povinnosti, komfortne sa odviesť a zároveň sa občas aj za volantom pobaviť :yes::yes:
... odvěký to boj v tužbách a možnostech lidského jedince. Tož tedy kdo chce BMW a potřebuje MPV, pro toho zde bude BMW 2 Active Touter. A rovněž tak kdo chce MPV a potřebuje BWM, tak i pro toho světe div se, zde bude BMW 2 Active Tourer. No až takhle skvěle to mají mnichovští vychytaný. Bychaři ti by ovšem ...kupovali ... ehm ... KIA Carens, neb prý je BMW 2 Active Tourer úplně to samý, tedy skoro ... ;-) Tož tak.