"S automatem toto rychlé kupé zrychlí z 0-100 km/h za pouhé 4,8 sekundy, což je o sekundy rychleji než M135i."
To zní, jako by M135i bylo fakt příšerně pomalé ve zrychlení na stovku :-)
Jinak k samotnému vozu, z bočního profilu se mi moc nelíbí. Můžu se zeptat zdejěích diskutujících, proti komu je postaveno a jaká je cílová skupina zákazníků?
>:D ....neboť jejich je Království Nebeské. Taky jsem do nejčka netušil, že BMW je kategorie sama pro sebe. Nejspíš to ale někdo zapomněl sdělit SKUTEČNÝM majitelům vozů této značky, protože s nimi je většinou rozumnější řeč. ;-)
Já zase neumím moc komunikovat s hlupákama (respektive na to nemám nervy)-za což se omlouvám... Naštěstí ty jsi se jen špatně vyspal.
Pro ty, kdo mají... na prémii musíš vyzrát! Nejen finančně, ale i duševně, silničníma zkušenostma atd.
...a vědí, co chtějí... opravdu si myslíš, že jsem jedinej, kdo by měl zájem o auto s tímto vzhledem, skvělejma motorama, řazením, řízením, podvozkem s poháněnejma zadníma kolama a s rostočenou vrtulí na kapotě??? :-);-)
Aha, tak jo. Já tedy zkusím na prémii vyzrát finančně, duševně a silničíma zkušenostma.
No, asi nebudeš jedinej, to je trochu pitomá věta... jinak by to nezačali vyrábět. Jen aby to nebylo odfláknuté a lacině vypadající. Opravdu přeji BMW úspěch, takže zapracovat na zpracování a bude se jednat o výborného výrobce, ostatní (motory, převodovky, podvozky) už mají podchycené.
Stejně je to prča jak se 35i resp. turbo třílitr dá pořídit v sedmičce i v jedničce. A ještě větší sranda je, že čím je to auto levnější, tím víc jede. To je přece úžasné. Už v sedmě
ten třílitr nabízí svižné svezení se slušnou spotřebou, ale z jedničky nebo dvojky to
dělá přemotorovanou bestii a přitom za "pár kaček".
Podle mně je ten motor to nejlepší, co se dá u BMW aktuálně pořídit. Ideální kompromis.
No teď si ho pořídil jeden můj kamarád. V BMW se moc nevyznám (teda ani nechci), ale myslím že to byla 335i Coupe.
Svezl mě s tím večer od OC Plaza v Plzni směrem k ZOO a zátah to má hodně slušný. Zvuk mohl být výraznější, ale prý se to řeší nějakými speciálními výfuky ;-)
Jo, anebo se to řeší přes ASS aka Active Sound System. 8-s
Nikdy jsem naživo N54/55 neslyšel, ale z videí mi přijde, že starší pětatřicítky generace E měly výraznější zvuk. Např. (M) Performance výfuky u E9x a F3x, ty novější mi zní tiššeji, zatímco toho "bublání" při klesání otáček je daleko více.
Skutečně mi tam něco chybělo (chtělo by to výraznější zvukový projev). Bylo to moc hezké svezení, nejvíce se mi líbilo, že auto měl na 19" a nebylo to na chiropraktika.
zacina byt v BMW dost bordel.... ;-\ , kedysi mal s tym problem mercedes kedy kazdy model mal specialny nazov CL CLK CLC a tam sa uz poucili a nazvy zjednocuju C - C kupe, E - E kupe a podobne.... no a v BMW zase prichadzaju s novymi oznaceniami... podla mna to nie je dobre riesenie a vsadim sa ze za 10 rokov sa vratia naspat k povodnym oznaceniam ktore posobia jednoznacnejsie a prehladnejsie
M135i je špička, jediný zadokolkový hot-hatch na trhu. A dvojka bude mít hezčí předek. Podle nějakých spy photos bude zase z boku víc připomínat čtyřku než současnou... jak to nazvat, ale k dvojnožkovým zrcátkům a emkovým nárazníkům to docela sedí. AMG od Mercedesu je dražší, nabušenější, ale čtyřkolka a čtyřhrnek. Akorát co mě mrzí, základní cena je pěkná, ale stačí 5 dveří, příplatková barva a pár nutných příplatkových prvků do interiéru a člověk je na 1,3 miliónu jako nic... za to už radši 4C.