Novinky
Stejně je to prča jak se 35i resp. turbo třílitr dá pořídit v sedmičce i v jedničce. A ještě větší sranda je, že čím je to auto levnější, tím víc jede. To je přece úžasné. Už v sedmě
ten třílitr nabízí svižné svezení se slušnou spotřebou, ale z jedničky nebo dvojky to
dělá přemotorovanou bestii a přitom za "pár kaček".
Podle mně je ten motor to nejlepší, co se dá u BMW aktuálně pořídit. Ideální kompromis.
ten třílitr nabízí svižné svezení se slušnou spotřebou, ale z jedničky nebo dvojky to
dělá přemotorovanou bestii a přitom za "pár kaček".
Podle mně je ten motor to nejlepší, co se dá u BMW aktuálně pořídit. Ideální kompromis.
No teď si ho pořídil jeden můj kamarád. V BMW se moc nevyznám (teda ani nechci), ale myslím že to byla 335i Coupe.
Svezl mě s tím večer od OC Plaza v Plzni směrem k ZOO a zátah to má hodně slušný. Zvuk mohl být výraznější, ale prý se to řeší nějakými speciálními výfuky 😉
Svezl mě s tím večer od OC Plaza v Plzni směrem k ZOO a zátah to má hodně slušný. Zvuk mohl být výraznější, ale prý se to řeší nějakými speciálními výfuky 😉
Jo, anebo se to řeší přes ASS aka Active Sound System. 8-s
Nikdy jsem naživo N54/55 neslyšel, ale z videí mi přijde, že starší pětatřicítky generace E měly výraznější zvuk. Např. (M) Performance výfuky u E9x a F3x, ty novější mi zní tiššeji, zatímco toho "bublání" při klesání otáček je daleko více.
Nikdy jsem naživo N54/55 neslyšel, ale z videí mi přijde, že starší pětatřicítky generace E měly výraznější zvuk. Např. (M) Performance výfuky u E9x a F3x, ty novější mi zní tiššeji, zatímco toho "bublání" při klesání otáček je daleko více.
zacina byt v BMW dost bordel.... ;-\ , kedysi mal s tym problem mercedes kedy kazdy model mal specialny nazov CL CLK CLC a tam sa uz poucili a nazvy zjednocuju C - C kupe, E - E kupe a podobne.... no a v BMW zase prichadzaju s novymi oznaceniami... podla mna to nie je dobre riesenie a vsadim sa ze za 10 rokov sa vratia naspat k povodnym oznaceniam ktore posobia jednoznacnejsie a prehladnejsie
Do takových aut nafta nesmí. :yes: :yes: :yes:
Vrcholné M235i je super.
Vrcholné M235i je super.
Hm, 235i musí být docela dobrá bestie. S tím bych měl na silnici (na okruhu) asi problém
M135i je špička, jediný zadokolkový hot-hatch na trhu. A dvojka bude mít hezčí předek. Podle nějakých spy photos bude zase z boku víc připomínat čtyřku než současnou... jak to nazvat, ale k dvojnožkovým zrcátkům a emkovým nárazníkům to docela sedí. AMG od Mercedesu je dražší, nabušenější, ale čtyřkolka a čtyřhrnek. Akorát co mě mrzí, základní cena je pěkná, ale stačí 5 dveří, příplatková barva a pár nutných příplatkových prvků do interiéru a člověk je na 1,3 miliónu jako nic... za to už radši 4C.
"S automatem toto rychlé kupé zrychlí z 0-100 km/h za pouhé 4,8 sekundy, což je o sekundy rychleji než M135i."
To zní, jako by M135i bylo fakt příšerně pomalé ve zrychlení na stovku 😄
Jinak k samotnému vozu, z bočního profilu se mi moc nelíbí. Můžu se zeptat zdejěích diskutujících, proti komu je postaveno a jaká je cílová skupina zákazníků?
Jinak odpověď na tvoji první otázku zní: Proti nikomu! BMW nemá konkurenci...
A na druhou: Pro ty, kdo mají a vědí co chtějí...
Blahoslavení chudobní duchom... >😁
"Pro ty, kdo mají a vědí co chtějí..." je jako co? Unikl mi jen smysl, tak jestli mohu poprosit o vysvětlení...
Pro ty, kdo mají... na prémii musíš vyzrát! Nejen finančně, ale i duševně, silničníma zkušenostma atd.
...a vědí, co chtějí... opravdu si myslíš, že jsem jedinej, kdo by měl zájem o auto s tímto vzhledem, skvělejma motorama, řazením, řízením, podvozkem s poháněnejma zadníma kolama a s rostočenou vrtulí na kapotě??? 😄 😉
No, asi nebudeš jedinej, to je trochu pitomá věta... jinak by to nezačali vyrábět. Jen aby to nebylo odfláknuté a lacině vypadající. Opravdu přeji BMW úspěch, takže zapracovat na zpracování a bude se jednat o výborného výrobce, ostatní (motory, převodovky, podvozky) už mají podchycené.
Tady je: [odkaz]
[odkaz]