Moc podařený styling. Tomu samozřejmě napomohl přechod na FWD, který umožnil nejen zkrácení motorového prostoru a celkové délky vozu, ale i zvětšení prostoru v kabině. Myslím, že obětování R6 motoru stálo za to. Ona konečně ta R6ka nedávala v X1 moc smysl.
X1 je teď velmi podařené auto. Nechápu, proč se nabízí MT k dieselu, kde je AT mnohem víc potřeba, než u benzínu. Kdybych kupoval X1, asi bych vzal 20i Sdrive. Hlavně že má AT. Když se používá hlava, nebo výjimečně řetězy, tak FWD stačí. :-) Za "málo" peněz, slušná porce muziky.
340i je vlastně předchozí 335i s performance boxem:) tak tu už jsem řídil teda:)
Tady to nepsali, tedy myslím, že ne, že nejlepší naladění převodovky ZF mají aktuálně v Jaguaru XE. Co člověk, to názor. Každopádně si myslím, že by šestiválec mohl mít krom M3/4 ještě jednu výkonovou verzi, okolo 380 hp, ale to už z jednoho turba nevytlučou.
Každopádně 340i je nejlepší sporťák pro každodenní použití - výkon, zvuk, spotřeba.
Tak jest. Jen nevím, v čem si u BMW polepšili, když za totožných cca 7,5l umí jezdit 335i. Akorát zbytečně přibyl další chladicí okruh (včetně elektrického čerpadla).
shodou okolností momentálně jezdím Jaguarem XE 2.0D a vyladění softwaru převodovky je skutečně vynikající, přesto bych subjektivně ohodnotil BMW ještě o chloupek výše. Rozdíly jsou ale minimální ;-) Co se týče 340i, souhlasím, že na běžné jezdění je to opravdu vynikající auto, ale po zkušenosti s XE S s neskutečně charismatickým kompresorovým šestiválcem bych měl opravdu velké dilema, které z těchto aut zvolit. BMW je komplexnější a nabízí o trochu vyladěnější celek, jaguar zase překypuje charakterem a neokoukaným designem. Nakonec bych to asi vyřešil tak, že bych si koupil BMW, počkal dva roky než na XE vyladí většinu mušek a pak šel do Angličana. Jak tak koukám, svojí dávku bychařství jsem pro tento týden už asi vyčerpal :-)
Proto jsem mluvil o sporťáku pro každý den. Kompresor bude podle mého chroustat tak o dva litry víc, ale mohu se mýlit. Každopádně včera jsem ho viděl "in vivo" a je to opravdu moc pohledné auto. Když přijde ještě nová Alfa RWD
tak se zdá, že člověk co chce v téhle třídě koupit zábavné auto má daleko víc možností, než před pár lety.
Céčko, nemůžu si pomoct, asi bude vždycky trošku někde jinde. A jak jsem psal u AMG paketu pro céčko, podle mého mu prostě sportovní styling nesluší. Předchozí generace vypadala daleko sportovněji. Teď je to prostě limuzína a tak by to mělo zůstat.
Máte pravdu. Jak jsem psal, 340i, respektive benzinové šestiválce od BMW obecně bývají podobně úsporné jako diesely. A občas si vezmou i méně než zážehové čtyřválce. Proto je moc velká škoda, že emise se řídí podle cyklu, který nemá s reálným provozem takřka nic společného. Možná pokud by evropská justice brala rozdíl mezi udávanou a reálnou spotřebou jako klamavou reklamu, ledy by se hnuly o poznání rychleji.
Já bych nepřekousl neergonomický interiér a spotřebu Jaguaru, 340i bere skoro jako 335d, takže je to koupě desetiletí. Pokud se ovšem nevysype motor, ale nemusel by, 150tkm snad vydrží.
Nevím co je na interiéru vyloženě neergonomickýho, o min level níž je infotainment. V6 s kompresorem při běžný jízdě mezi 8-9, velmi dynamicky 11-13, na okruhu kolem 25.
Ja by som to nenazval bycharenie, ale skôr diplomatické zhodnotenie 3er vs XE z ktorého vyplýva, že ešte stále má 3er navrch. Mimochodom do 2 rokov to XE nevychytá skôr až po facelifte, ale to už bude nová 3er, a zasa bude mať XE čo doháňať... :-)
Možná si to málokdo uvědomuje, ale XE by mohla naučit prémii opět jezdit tak jak má, aniž by jsi se u specifikace zpotil jako u ústních zkoušek. Zatímco "softwareový" vybavení není takovej problém dohnat, tak "hardware" se dohání hůř.
HW se mozna dohani hur, ale kolik lidi dokaze rozeznat lehce lepsi HW a kolik lepsi SW? XE klidne muze byt lepsi "auto", ale dokud nebude mit na(d) urovni D3 i zbytek celku tak nebude uspesne, nebo lepe receno nevyuzije svuj HW potencial.
Já souhlasím, že pro 90% lidí je důležitější infotainment než slušný řízení. Jen tvrdím, že nedostatky těchto srágor se dohánějí líp než nedostatky šasi nebo auta jako takovýho.
A ja tvrdim, ze clovek, ktery miluje auta pro jejich samotnou podstatu, ten SW klidne prehlidne, jak druzstevni lany, a vybere si podle vzhledu a jizdy - a za sebe rikam, ze uz jen podle toho vzhledu (jizdu nemuzu hodnotit, nejel jsem XE) BYCH >:D zvolil XE.
nie, že by mohla, ona ju to naučí. Prečo ? Lebo D3 sa vzájomne sleduje a samozrejme že sleduje každú konkurenciu - teda pochopiteľne aj Jaguar. Myslím si, že D3 si dokonca posielajú svoje modely v top výbavach medzi sebou, až nemusia trapošiť pri kúpe cez dealerov ;-)
Ad software: keď to nie je "takovej problém" prečo to za minimálne 4 roky čo je 3er na trhu nedohnali ? ;-) lebo je to problém v anglickej mentalite... Dnes im v tom pomôže hocijaká externá firma, to sú prkotiny obalené do famóznej grafiky. Trošku v tejto oblasti pracujem... ;-)
No je to celkom paradox ze z 0-100 je toto auto rovnako rychle ako dnes testovana 911. Otazne vsak je, ci bude tych 4,1 s realnych. Obcas zachytim nejaky porovnavaci test na Auto Motor und Sport chanel a casto sa stava, ze su auta na zrychleni aj o 1 sekundu pomalsie ako udava vyrobca. Naposledy tusim celkom sklamala 550 xd ktora bola pri zrychleni vyrazne pomalejsia ako mala byt
Pred FL model mal 4,8. K novemu katalogu sa neviem cez tablet dostat takze neviem ake udaje presne udava vyrobca. 4 sekundy sa mi kazdopadne nezdaju. Take hodnoty nie su uvedene ani pri Alpine D3, ktora je silnejsia. Myslim, ze 4 sekundy ma 400 konova Alpina B3, ktora je skoro o 100 koni silnejsia ako 335xd takze neviem.
neviem kde ste prisli na tu blbost s 4.1. Ten diesel ma zrychlenie (papierove aj realne) 4.8s. Je iba vo verzii xDrive. 340i s xDrivom ma 4.9.
Inak co sa tyka spotreby, mam jednu z poslednych vyrobenych predfaceliftovych 28i xDrive a tam sa realne pod 8 jazdit neda, mozno tak okolo 9 - 9.5 pri normalnej jazde v kombinacii mesto/mimo mesto.
Asi by som teraz volil 335i resp. 340i... keby som pri objednavke vedel, ze mi importer zaplati registracnu dan, ech!
Na tu blbost som dosiel podla udajov zverejnenych na tejto stranke. S vyberom motorizacie uplne suhlasim, 35i, respektive 40i poznam z bmw Z4 a ide o uzasny motor vo vsetkych oblastiach :yes:
Nesmysl. Moje Alpina D3 má 257 kW a 700 Nm a potřebuje na to 4,5 s. Standardní 335xd s 230 kW a 630 Nm to nemůže udělat o 0,4s rychleji. Za 4,1 to dělá Alpina B3 a potřebuje na to 301 kW.