Dobrý večer, došlo k záměně údajů o spotřebě, ostatní byly správně. Tedy úsporná verze je na stovku o půl sekundy pomalejší, má o 5 km/h nižší maximální rychlost a v zemích, kde se platí daně podle CO2, se pořízení této verze určitě vyplatí.
Na první pohled, podobně jako u Passatu, došlo "jen" k hodně velkému faceliftu, nicméně trojka vypadá po e46 snad nejlíp historii. :yes:
Parádní pohled [odkaz]
Ten padající čumák na mě působí jak Granturismo :yes:
Přenádherný vůz, interiér se docela podobá tomu v dokonalé pětce, jen pako by si nepřiplatilo za dekorační pakety. Konkurence se dotahuje, BMW přitlačilo na pilu a jeho postavení je nově opět téměř neotřesitelné.
Od B sloupku dozadu mi to taky přijde skoro jako facelift, i když je to samozřejmě nová kára. Stačí krátký pohled na původní zadek [odkaz] a nový [odkaz] nebo profil starého [odkaz] a nového [odkaz] Mezi E46 a E90 byl podle mě rozdíl mnohem větší.
Vážně, tak se na to podívej, boční okna stejný, záď totožný proporce...taky se mi zdá, že je to velkej facelift, hodně dobrej, ale je. Právě jsem vzpomínal na Bangla, většinou zatracovaného, nicméně inovativního a kreativního, stávající BMW nemají takovou dynamiku tvaru:(
Jako druhé auto proč ne, bohužel ceny M3 E30 už jsou docela závratné, člověk při tom začíná uvažovat o E46 CSL. Ikdyž chápu že opravdovému fanouškovi by stačila i 325i.
Já tady ale nepíšu o M3... ta je naprosto nedostupná. Já jsem nenáročný, mně by stačila i zachovalá 324d nebo 316i. Třídveřák. Prostě youngtimer pro to, aby s ním člověk vyjel párkrát do roka. Nezávodil, jen se projel... :-)
Máš i mé sympatie, jen bych ti doporučil E30 v R6 benzínu. Čtyřválec je poloviční (staré) BMW a u E30 to platí dvojnásob. A dečko se do víkendovky přece nehodí.
nepřipouští jakékoliv diskuze ala nová 1er, klasické tvary dotažené k dokonalosti, zejména boční profil s dlouhým čumákem evokující 5er je k sežrání. [odkaz]
Nechápu tu stupidní módu větších rozměrů u každé nové generace. Problémy s parkováním se zvětšují, projet některými starosvětsky navrženými uličkami je už teď horror, ale né. Automobilky nám cpou čím dál víc přerostlý a nafouklý obříky nebo naopak extrémy jako je smart.
Naprosto souhlasím. Menší modely dorůstají ty větší, rozdíly v rozměrech jsou mezi nimi čím dál menší. Přes pět metrů délky se přitom v Evropě nikomu moc nechce.
Jo jasně, oni ti napsali, že i přes větší rozměry ušetřili 40kg, ale zapomněli napsat, že když by zůstaly rozměry stejné tak ušetří víc a tuhost karoserie ještě stoupne. Proboha, pokud někomu nestačí prostor co nabízela minulá trojka tak ať si do***e koupí pětku. Chce nám za tři generace BMW nabízet trojku s rozměry sedmičky? Pokud vím tak tomuhle směru se už pár modelů/výrobců vzepřelo, takže zůstávám optimistou, protože fyziku ještě žádná automobilka neobalamutila a mnoho nových aut má díky velkým rozměrům a hmotnosti dost trapné jízdní vlastnosti a zábavnost úplně mizí. Nakonec budou ty nejlepší auta jenom v bazarech a ne v showroomech..
Teď BMW trošku křivdíš, neb to tomuto trendu dlouho odolávalo a rozměry E9X byly ne tolik vzdálené např. rozměrům E36. Nicméně růst musel nastat, ale nemyslím si, že by to BMW v případě F30 dovedlo do absurdnosti jako např. Opel s Insignií.
Insignia mi přijde prostě takový tlouštík. Na fotkách krása, ale v reálu mi přijde jako holka s nadváhou s velkými boky. Navíc má už k pěti metrům a to je ta absurdnost, jež je pro mě ve střední třídě nepřekousnutelná. Tady 3er nikdy nechci vidět, u velkého Opla, jež supluje auta dvou tříd to možné ovšem je.
je mi jasne ze sa do mna pusti kopa ludi, ale vypocuj si nazor niekoho, kto si aj 3er naozaj kupil:
Sorry, ale je mi absolutne u zadku, ze ma auto o 5 cm viac ako predchodca. Nekupoval som BMW na to, aby som s tym chodil cely den po meste rozvazat zasielky a ked uz musim niekde v centre mesta (BA, Vieden, Brno...) parkovat, tak s tym idem do podzemky ci podobne a tam je miesta dost aj na 7er. Tych par eur mi za bezpecne a pohodlne parkovanie stoji. (cas su tiez peniaze a hladat pol hodinu parkovacie miesto v ulickach je strata casu a teda penazi)
inac, super praca BMW, po rozporuplnej 1er konecne poriadny baworak. Nadhera! :yes: (tusim po predstaveni F31 pouvazujem o vymene >:D )
V tomto případě se nedá nic říci - jen si tiše vychutnávat tu krásu, dravost, eleganci...... to je dělo! V tomto případě bezkonkurenční vůz. A4 vedle něj bude vypadat jako o generaci starší mrcha, MB ani nemluvě.
Rek:
vzhled 1
motory 1
interier 1
prostě všecko 1
Král je mrtev, ať žije král!!!
EXCELLENT WORK BOYS :yes::yes::yes:
PS: a konkurent a5ky bude neskutečná pecka.... a kupé.... no, skvělé.
Řídil jsem několikrát současné Audi A4 a nechápal jsem, jak si to někdo může koupit. Marketing, diody a čtyři kroužky jsou holt silné důvody ke koupi. Konkurence pro BMW 3 to ale rozhodně neni. Cékláda po faceliftu je naproti tomu stále hodně dobrý důvod ke koupi.
MUSÍM se "přidat", já sice kritizuji audi občas trochu "z principu" (příjde mi až ABSURDNí, jak je značka někdy "vyvyšována"), ale audi A4 je opravdu "zklamání" - mám zkušenost s asi docela rozšířenou verzí 2.0 TDi 105 kW a i když jsem NEčekala "žádný zázrak", i tak přišlo "zklamání" (nevím jak drahé verze quattro se V6 i 8, ale tato varianta nejspíš není "ani průměr" 8-s
PS: Tohle BMW proti stávající audi A4 působí jak "z jiné (technicky vyspělejší) dimenze" :-)
Tohle podepisuju, Kylie. A4 pokud není naložená ve fullu, tak to je trošku dost předražený vozík, který je, bohužel, o ničem. A než a4 v holáskovi tak si radši vezmu p508 nebo c5. Ty vozy mají šmrnc, o kterém si a4 může nechat jen zdát.
Já bych si troufla říci, že NEjen "šmrnc", ale i snad i celkové "sladění" vozu - myslím že pro audi bude HODNĚ těžké, se současnému MB-C vyrovnat, že se jim povede "srovnat krok" s touhle 3kou - o tom možná pochybují i (někteří) "skalní fandoooové" ;-)
Dost možná. To, že se BMW nebojí nějakého toho designového experimentování, je jedině dobře. Z profilu na mě ten padající čumák ale moc dobře nepůsobí. Je zde vidět jak design auta podléhá ochraně chodců a aerodynamice. Doufám, že aspoň opticky pomůže malému vylepšení profilu představení verze kupé. Jinak interiér je top a taky chválím použití klasické ruční brzdy místo tlačítka, aspoň nějaký odkaz na staré dobré časy, když už je pro BMW problém udržet v nabídce jeden atmosférický šestiválec.
ten předek, zejména tvar kapoty, zřejmě podlehl ochraně chodců moc mi "nevoní". Zadek jako pětka ok. Celkově ale byla předešlá generace taková víc "vulgární" a to trojka podle mě být má. Uvidíme naživo
Nelibi ;-\
Zda sa mi, akoby predok zo Z4 privarili k zadku z 5er 8-s a harmonicky celok to teda podla mna nie je.
Interier je naopak velke zlepsenie :yes:
Technika: nafta osvedcena klasika, benzin 35i detto, 28i :no:
ten zadok 5er suhlasim,ale ma to dynamiku sexepil jak sa hovori,je to stale to iste dookola ,ale predsa troška ine...povedal by som že u audi je to menej akceptovane ako u bmw nova 3jka sa mi pači,ale je to bmw tvar ,ale o 101% lepšia ako na 1er....a o tom ma nepresvedči ani dvojka architekt a herec ,ktory su uplne iny ,ale pritom rovnaky (dvojičky) a naaahodou maju 1ku ktora je rovnaka,ale zaroven ina a bez tak pre ženy ...nemam predsudky,ale pride ozaj len mne nova jednoka ako auto pre ženy??
Okrem X3 a X5 sa mi za posledne roky vsetky ostatne posledne generacie zdaju z hladiska estetiky exterieru krok spat oproti predchodcom. V interieri naopak robia pokroky milovymi krokmi. Technika ide dopredu, ale nahradzanie benzinovych sestvalcov fukanymi stvorvalcami mi nevonia. Zakaznici si vsak za to mozu sami, kupuju naftu ;-\
suhlasim ,bohužial trh je taky aky je momentalne si žiada naftu,mne osobne však vyhovuje....rovnako 4valce s turbom proti 6valcom lepšie ekonomika(spotreba,ekologia) vs typicke chovanie vačšich motorou ,plus zvuk ako bonus...
sice tenhle kousek je celkem hezký...ale neubráním se určité unifikace s 5er a 7er...s tím že 5er a 7er už se liší ještě méně...stejně tak A6 a A8 tam člověk taky potřebuje celkem vomrknout aby to naprosto bezpečně poznal...dobré pro majitele menších a levnějších modelů....horší pro majitele těcg větší...pro mě v tomto zústává ideálem mercedes...sice mají modely všechny jisté společné prvky ale zůstáváji velmi zřetelně odlišeny že si toho člověk všimne na dálku
PS: zlatá E36 M3...to byl stroj... :yes::yes::yes: toto taky není špatné, ale E36 byla top...škoda že BMW designově nenaváže zrovna tam..
Ano, zde míří i má první kritika. Předek, profil, detaily nemají chybu, ale zadek se mohl přeci jen od F10 více odlišit. Já to poznám vždy bezpečně, ale mnozí budou mít asi problémy a řeči o unifikaci designu, čehož je králem audi, budou teď díky tomuto směřovat i k BMW. Nicméně po designové stránce tomu není co vytknout, jen to chtělo více originality. Malá kanička na dokonalém celku.
:yes:
X5 bude doufám pokračovat v liniích, které dělají X5 tak skvělou jak ji po dvě generace známe. Tudíž žádná revoluce, jen evoluce typických linek v moderním hávu a poslední BMW stylem designu. Věřím v to.
"Unifikovaný design" audi NEvypadá špatně třeba na A7 (to je z některých pohledů docela PĚKNÉ auto), ale v "nižších kategoriích" to nějak "nefunguje" (mám na mysli třeba Q3, A3 - ty jsou skoro "divněnijaké" :-|
nevím jak tobě ale mě se teda A7 fakt nelíbí...hlavně ten zadek...pokud je nějaké audi relativně hezké tak Q7 nebo A4...A6 a A8 jsou divný...A1 je hnus...Q3 a Q5 takový obyč...
Já tedy VÍM "jak mně" ;-)
Q7? Tak to opravdu NEeee 8-s
A4?!? VZHLEDově i technicky asi nejSLABŠí (nejen) z D3 ;-\
Q3 a Q5 = tady se SHODNEME, takové "obyčejné" :-|
A1 - hm, DRAHÁ a "divná" konkurence pro Mini a DS3 atd. (NEvěřím dlouhodobým úspěšným prodejům při téhle ceně - to snad raději 2 ks Polo, než jedno audi A1 ;-)
A7 - napsala jsem: "z NĚKTERÝCH pohledů" - a to si opravdu myslím (byť na "vyspělý" sofistikovaný "design pro náročné" MERCEDESu CLS II. generace prostě NEmá ... ale po A8 je to asi "nejzajímavější" audi, takže... :-)
1) napsala jsem že A7 je "druhé NEJ- audi"..
2) .. a že "z některých pohledů je to docela PĚKNÉ auto" - je vám to málo? :-)
3) proč(pak) "jste se NEpustil" do Ji/Ri(ho) - který jí "odepsal" úplně? ;-)
4) v diskuzi o DESIGNu argumentovat prodeji - no NEvím :-)
5) o poměru kvantita x kvalita více v (pod) článku: "Neúspěšné modely" ;-)
6) co vy byste dělal, kdyby nebylo AutoZeitung(u) >:-[] - zkuste srovnávací test v AMS a něčem britském (už nevím v čem.. :-|
7) sorry, audi A7 se NEvyrovná sofistikovanému designu pro náročné, druhé generace MB CLS :-)
8) vy si ODDYCHNETE, až jednou sundáte ty oooo brýle (a budete se na svět aut koukat "celkově"), NEvěřil byste JAK se tím člověku rozšíří obzory ;-)
9) to s tím rokem 2016 asi NEchápu ("trojpětiletý" plán W. PIECHa přece mluví o světovém prvwenství "až" v roce 2018 :-)
10) četl jste poslední novinky "co si to dovolilo Suzuki vůči vw, co o nich tvrdí"? ;-)
Pvwěkný den (s nějakým povedeným NEkoncernovým vozem vám přeji :-)
CLS je bez pochyby noblesnější, ale MB mě štve různými drobnostmi. Muskulaturnější design se mi také líbí méně než elegantní provedení první generace. Hlavně, pro mě A7 vede pátými dveřmi. Když budu chtít kupé, tak si koupím kupé, ne sedan. Žádný eufemismus na tom nic nezmění.
U kupé je situace ještě tristnější. Audi nic nenabízí, E Coupé nepřináší nic z elegance většího CL (stačí se podívat na ten interiér), zůstává BMW 6er, které zatím u mě také nebodovalo tak, jak jsem očekával. Podle některých definic to ani není kupé (správně by nemělo mít B sloupek, jinak je to dvoudveřový sedan). Už teď je mi jasné, že mi prodejce dá na předváděčku verzi s aktivními stabilizátory, nastavitelnými tlumiči a aktivním řízením, tak pro dobro BMW doufám, že to tentokrát bude fungovat. Tradiční kupé aby člověk pohledal, zato se "sportovními" sedany a SUV se roztrhl pytel. Člověk si buď musí vzít CL (což je skvělé auto), nebo jít do Itálie nebo Spojeného království.
No a co jako? Však říkám - technika špička, všecko paráda, ale jako celek o ničem. Zkusili postavit něco proti cls a holt se ještě nenašli. Není to nic než další z bezpohlavních audin. Pro mě je dnes stravitelná snad jen ta a6 a a5. I ta 8 mi nic neříká - starší generace měla charisma, tohle je jen velké. S tou a7 je to jak s vyumělkovanou ženou - krásné vlasy, ko-zy 4ky, obličejíček, postavička, ale jako celek kýč...snad rozumíš o čem mluvím... a ty testy, hm, no, tam už chybí srovnání audi s letadlem a i tam by to vyhrála audina.... je to jako Ham bez eggs....
Kylie, neštvi proti mě štvavé štvoooouny bez vajec ;-) >:D
Tak pro tebe, zdá se, charisma = nedostatky, perfektní stroj = kýč, také názor. Já tedy ženský a auta vidím jako zcela odlišné světy. Vysvětlovat ženské, že jsi s ní protože má vady, které tě neodolatelně přitahují a okolnímu světu, že sis koupil auto které není moc dokonalé ale má koule to je na pár facek od ženy (v lepší variantě) a na chápavé úsměvy okolí v případě druhém.
Jak se tak divam tak Citroen je takova řidičska mrtvola. A to snad ve všech třidach. Jedine kde je docela na urovni to je komfort ale ani v něm neexceluje. Jinak jizdni vlastnosti,brzdy,řizeni,řazeni a ovladatelnost velka slabota. Ja si jednou pujdu nějakeho citrona projet abych se přesvědčil zda je to opravdu tak špatne.
Solo testy jsou sice pěkne ale až u porovnavačky se lame chleb. S tim že by se mělo auto nejdřiv projet je sice pravda ale upřimně zatim mě žadny model od Citroenu k tomu nepřimněl.
NEznám vaše "požadavky" na auta ani finanční možnosti, ale z Citroën nabídky (dle mne) "za hřích" stojí
1) DS3 Racing (nebo alespoň 1.6 THP 155 PS)
2) C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm
3) C6 - pro "dvojité" odpružení ála Mercedes S-Klasse apod.
PS: A Citroën C5 V6 HDi Bi-turbo Exclusive Criollo - ten prý také "NEní špatný" :-)
PPS: Pravda, NEní nad porovnání (problém je CO se srovnává - a "kolik" se kterému "parametru" přiřadí hodnota..
(tím myslím, je "víc" lepší "akcelerace" nebe "decelerace"; je "víc" prostor na délku nebo na šířku..atd. ;-)
PPPS: V řádu týdnů vyšel před časem SROVNÁVACí test Citroën C5, Honda Accord a ještě něco v německém AutoZeitung (?) a zanedlouho ZDE - dopadly "skoro přesně OPAČNĚ"
A pro NĚKOHO je "víc" výborná stabilita a ticho v kabině v "nad200kilometrových" rychlostech, pro někoho "vymetání zatáček" - CO je "víc" :-)
PPPS: Před časem v rozmezí snad jen týdnů vyšel velký srovnávací test v AutoZeitung (?) a zde na auto.cz, v Německu zvítězil C5 2.2 HDi, tady byl snad až poslední? (už si nepamatuji přesně a nechce se mi to hledat), a i když dopadly "přesně OPAČNĚ", tak se oba testy tvářily docela "objektivně" a "seriozně" :-)
Je to určitě o váze jednotlivých vlastností. Proto něco jako objektivní testování v praxi neexistuje - musela by se publikovat ohromná tabulka jednotlivých vlastností a bodů, které každý vůz získal. Pak by člověk mohl vzít svou váhu a určit si pořadí. I tak by to mělo daleko k ideálu.
C5 V6 s interiérem v kůži Criollo je opravdu pěkný kočár. Bývalému spolužákovi, který je milovník komfortu, jsem ho doporučil. Ve své třídě asi bez konkurence.
Spolužák si "bude užívat" :yes:;-)
PS: Jsem ráda že na "objektivní testování" máte stejný názor (ono to totiž opravdu NEjde - ty naměřené hodnoty jsou "fajn", ty "abstraktní přepočty" z toho pak ale dělají... něco jako "guláš průměrnosti"? :-)
Hlavně řada parametrů nemá absolutní a objektivní číselné vyjádření. A i některé, které mají, jsou netriviální (například hluk v kabině). Nějaké relativní bodování je asi nutné zlo a v rámci testu je i celkem použitelné. Jeho problém je, že v realitě není přenosné mezi testy. Pro určitou orientaci se dá považovat za dostatečné, za předpokladu, že jsou vhodně zvolené jednotlivé disciplíny a bodování je řádně vysvětleno (a je tedy konzistentní). Tohle ve spojení s osobní váhou podle mě může úspěšně vyprodukovat zajímavé kandidáty.
Celkové body (bez váhy) bych neváhal označit za "guláš průměrnosti." Ale dílčí výsledky ne.
Já jen doufám, že auto bude sloužit (a že mě pak nebude chtít zabít ;-) )
Vezmu to "odzadu": ;-)
NEbojte se - lze si i připlatit na plnou záruku na (vše na) 5 let a "znáte to", když si připlatí - bude jezdit a jezdit a .. :-)
Ano DÍLČí výsledky smysl mají (porovnávat jednotlivá MĚŘENí, NE ty "umělé přepočty" na body). Nechť si každý SÁM posoudí, jestli je pro něj důležitější zrychlení lepší o 0,1 sekundy či půl metru v brzdné dráze (já mám "vybráno" ;-) ) atd. atd.
Ono bohužel "nějaké" bodování JE nutné (je to díky tomu jasné, přehledné a ... a "to stačí" :-|
PS: Nevím jestli vůbec ještě v tištěné formě vychází, já za NEJlepší testy (které mi nejvíce "řekly") považovala ty v britském EVO (dnes už mé "autonadšení" přechází spíš v "kladný vztah k autům" = už se spokojím jen s tím tu a tam si něco přečíst, spíš když na něco zajímavějšího "narazím", než "nadšeně bažit lovit pídit se po informacích" .. a s tím se nepatrně mění i "požadavky" na vůz :-) To mne vede zpět k vašemu spolužákovi - trochu záleží na CO/jak vůz bude využívat (na delší a dálkové trasy, nejlépe dálniční je "jak udělaný" - samozřejmě "hravě" zvládá i okresky ... po jedné takové jezdím relativně často, ona sice jako okreska značená není ale ... (mám na mysli mezinárodní trasu mezi Dolní Dvořiště a České Budějovice - ostatně částečně to platí i pro trasu dál do Prahy, tu a tam kousek "nic moc" dálnice, jinak okreska, jako mezinárodní trasa značená.. ;-)
Znám, Muphyho zákony jsou k zlosti. Určitě si za záruku připlatí, ale i tak by mě mohl chtít zastřelit, kdyby trávil věčnost v servisu. Tak snad Murphy nezklame ;-) Nejsem neználek. Doporučil jsem mu C5 V6, protože jezdí často po dálnici - nekvalitní dálnici. Něco málo města a trochu okresek. Hlavně, má jako prioritu komfort a agilitu, ne sportovnost. V této třídě prémie hraje převážně na sportovnost, takže Citroen vychází jako jasný favorit.
Bodování nutně nemusí znamenat ztrátu přesnosti. Stačí použít lineární transformaci (třeba s omezenou doménou). Podle mě je důležité bodování popsat a důsledně dodržovat. Pak je použitelné. Snadno si tak mohu postavit váhu, která rozumně zachytí moje požadavky a vygeneruje použitelné výsledky.
Pro mě je důležitější kvalitní slovní popis rozdílů než bodování samo o sobě. Oboduji si to svou optikou. Je to stejné jako s testy EuroNCAP. Důležitější než body je pro mě doprovodný text a fotografie. Je mi jedno, kolik má auto hvězdiček. Chci si přečíst, kde byly problémy.
Toho "zastřelení" bych se NEobávala! :-)
Stát se může samozřejmě cokoli (on takový vůz vyrobený jako první ráno, po včerejší pijatice a ranní hádce doma s manželkou a v práci s šéfem, v pátek 13tého ... ;-) ), ale popravdě u nás doma VÍCE zazlobily 2 vozy AMG (u jednoho opakovaně - V ZÁRUCE! - NEbyli schopni opravit parkovací brzdu ... která se "tvářila" že je zabržděno, ale v průběhu času "si to rozmyslela" :-) a u druhého vlastně dosud trochu /občas/ "válčí" se vzduchovým odpružením :-|
Mimochodem tu parkovací brzdu nakonec opravil NEautorizovaný servis, taková dílna skoro "na samotě u lesa", kde se přijímací technik, majitel, servisní technik a samozrost "vše v jednom" vyjádřil o opakovaných pokusech vídeňského autorizovaného servisu slovy která neumím ani zopakovat :-) a za dva dny byl vůz k vyzvednutí a od té doby.. :yes:
Tohle prostě NEní o značce, to je hodně o štěstí a kusu a možná i HODNĚ o servisu - KDO konkrétně se o vůz stará ;-)
Prostě: "Zastřelení bych se (spíš :-) ) NEobávala" ;-)
2. odstavec - souhlas
3. odstavec - SOUHLAS
Pěkný den :-)
(ach a ještě! ať zváží kola - jezdí-li po KVALITNÍCH silnicích/dálnicích 19ti palcová jsou KRÁSNÁ a NEbude nejmenší problém - vlastně právě NAOPAK :yes:;-), na NEkvalitních vozovkách jsou ale asi lepší "sériové" 18 :-|
Souhlasím. Jsem také názoru, že jde hlavně o štěstí (a kvalitní servis). Zmetkovitost se liší, ale nikde není nulová. Myslím, že to bylo v Auto Bildu, v dlouhodobém testu měli A6 a zhruba po 45 tisících kilometrech jim odešla navigace. A po dalších zhruba 45 tisících znovu. Až při druhé výměně konečně přišli na to, proč navigace odešla - naprasklá hadička ostřikovače zadního skla, pravděpodobně už z výroby. Sebelepší kontrola kvality takovéto problémy jen tak nezachytí a najít je je velmi obtížné. Když je to pro mě rozumně výhodné, tak auta beru na krátkodobý pronájem s následným odkupem. Pokud bych měl smůlu na páteční kus, tak mám možnost jim to auto nechat s předem známou ztrátou. Tenhle systém mi vyhovuje.
Solo testy zde mohou utvořit první obrázek toho kam se vyplatí zajít a vyzkoušet a kam vůbec nejít protože je to ztráta času. Letmým pohledem na výsledky testů střední třídy na auto.cz lze snadno zjistit že C5 patří do druhé kategorie, protože Mondeo, Passat, C, A4, 3er Accord, 508, Mazda 6 nebo dokonce ošklivý sup byly lépe hodnoceny a nenašel jsem test auta střední třídy, kde by známka byla horší než 8,12 u C5. A i kdybych trpěl stihomamem, že zdejší server nadržuje německým autům tak když něco od PSA tak je jasné, že 508 je o dost lepší volba.
Obzvlášť ty verze s McPhersony (o odpružení NEmluvě ;-)
PS: NEsmíte v těch testech stále jen porovnávat "číslíčka", auto je "složitý (málem živý) komplex" - to se MUSÍ chápat/vnímat ... "komplexně" :-)
PPS: a KDYŽ už chcete "porovnávat číslíčka" (která toho o voze mnoho NEřeknou ;-) ), tak to chce DŮKLADNĚ zvažovat která..
Jak jsem již napsala, CO je "víc" důležitější, vnitgřní rozměr na šířku či délku, akcelerace či decelerace, 9 cm v ROZVORu nebo 3 v ROZCHODu atd. atd. ;-)
Tyhle testy jsou jen hodnocení "pro první pohled" (tak jako je NEmožné dojít k "správnému" matematickému výsledku - NELZE stanovit kolik které veličině dát "bodů" a už vůbec ne "po kolika bodech" správně odstupňovat horší zrychlování, brzdění, rozměr, decibel v hluku atd. = a vy s těmihle (zcela) ABSTRAKTNÍMI veličinami dál počítáte!
A jejich SUPERabstraktní výsledek pak (zcela VÁŽNĚ! :-) ) berete jako "lepčí"/horší auto - a zřejmě tomu FAKT věříte >:-[]
Těch "proměnných" je tam TOLIK, že to prostě NEjde "spočítat" (myslím že "nejsprávněji" tuto problematiku vystihl nedávný test vw Passat s názvem "GÉNIUS PRŮMĚRNOSTi" - neb (a tohle je prostě FAKT) tyhle tabulky MUSí být postaveny na "průměr" = NEJ-průměrnější vůz v nich vyjde jako NEJlepší ;-)
SVEZTE se někdy třeba s C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm a PAK "se vyjadřujte" (nebo třeba i kritizujte :-)
(ach a ve vaše "oblíbeném" AutoZeitung dopadl ve SROVNÁVACÍM testu ten Accord přece o DOST "hůř" - o tom jsme se i bavili, tak JAK to, že teď píšete "opak" :-|
Ano, chápu, že pro některé bytosti je auto složitý komplex málem na úrovni živého tvora a z pár čísel v tabulce jsou schopni udělat vědu blízkou astrologii nebo alchymii. Konec konců když argumenty dojdou tak ono ani nic jiného nezbývá.
„Polopatičtěji" mi to raději nevysvětluj, tomu bych já prosťý pasáček nerozuměl, skoro mi to smrdí telepatií a na to já nejsem. Já ještě tak občas něco polopatisticky ale víc ani ťuk. Nehledě na to, že od tebe jsem ještě nikdy nic nepochopil, chyba bude určitě na mé straně, protože nemám ten opravdový cit pro chápání tak velmi komplexní a živé věci jako je auto.
Vy se snažíte být (sebe)ironický, ale BOHUŽEL (ten cit) opravdu NEmáte :-|
NEjde mi o žádnou "telepatii", ale o "sladění" vozu a je "pána" (ehm, či paní, že? :-) ). Je to TO čím v dobách Ferrari Michael vyhrával závody, ta "základní" technika byla stejná, ale on v "pidinastaveních" dokázal onu (vlastně stále) STEJNOU technikou nepatrně posunout svému naturelu a DOKONALE se s ní sladit = tu a tam něco pak vyhrál... :-)
PS: (tohle NEbude urážka/NEní to myšleno jako urážka!) možná PROTO že tenhle "cit" NEmáte, PROTO "je vám sympatické" audi, neb (a to jste jistě sám MNOHOkrát četl) to je značka kde (nevím jak jinak to říct) "s ničím takovým nepracují" - je to "jen" souhrn součástek
PPS: Ale tohle jsem až tak vysvětlit NEchtěla - chtěla jsem případně trochu "osvětlit" (částečnou) NEsmyslnost testů (rsp. vysvětlit JAK to přesně myslím a PROČ to tak je/proč to tak "kriticky" vidím.. resp. že DOBŘE (tady se SHODNEME, že VĚTŠINA za to NEstojí - já ale tvrdím že "menšina" ANO, naopak že ta "menšina" má VELKÝ význam/velkou "cenu") napsaný "Einzeltest" může mít (daleko) VĚTŠÍ hodnotu, říci vám o autě MNOHEM víc. (velmi) Zjednodušeně řečeno, chce to výsledky z německých testů (měření - NE ty "umělé" nic neříkající přepočty!), text z britských textů - promíchat/protřepat = a JE to :yes::-)
Proč by tam měla být C5? To s ní přece NEmá NIC společného.. ;-)
PS: Řeknu vám to klidně JINAK - podívejte se na BRILANTNí konstrukci nového McLaren(u) MP4-12C, je to SKVĚLÁ práce velkého množství špičkových inženýrů a naměřené hodnoty jsou SKVOSTNÉ. A pak si přečtěte o jeho srovnání s Ferrari 458 Italia (i BRIT, fandící BRITské značce "musel uznat" :-)
Nebo JEŠTĚ jinak, dnes ráno jste se možná díval na formuli 1, nebo? ;-)
Týmy (třeba zrovna ten McLaren) investují GIGAntické peníze do týmů inženýrů a superpočítačů a větrných tunelů a ... a když "od lodiček" (které má nejraději) dostali ADRIANa NEWEYe, tak na rýsovacím prkně (!) svou "genialitou" a CITem dokáže postavit LEPŠí vůz.. :yes::-)
Prostě auto NEní jen "hromada součástek" (a třeba ten silniční McLaren je FAMOZNĚ "spočítaný" postavený, ale není - někým jako je třeba Michael "poladěný" ;-)
Tak UŽ trochu rozumíte o čem mluvím? :-)
Nevšiml jsem si, že by MSC poladil C5. Ladění vozů F1 v podání MSC také není o žádném citu ale o technických znalostech MSC, jeho tlaku na tým (třeba Ferrari) aby se zorganizoval, držel disciplínu, zavedl v širokém rozsahu telemetrii a protože byl skvělý jezdec ale i zároveň skvělý technik, tak dokázal posekat řadu ještě skvělejších jezdců srdcařů kteří nevěděli o řadě součástek ani k čemu jsou (o to jezdili třeba s MSC v týmu). MSC posunul Ferrari od keců o autech s duší a srdcem k autům, která technicky dostal na novou úroveň tím, že zavedl určitý, chceš-li audiofilský přístup a výsledky se dostavily. MSC a jeho profesorský přístup odešel a F se v F1 propadá i když věřím, že citlivých italských hochů, kteří chápou auto jako umělecké dílo má stále dost.
První věta - a hned PERLA :yes::-) - s vámi je občas i LEGRACE ;-)
Chápu co chcete říci slovem "audiofilský", ale to NE"jde" - nevím jak je auto latinsky (asi "nijak", že? :-) ), takže třeba "autofilský"?
Vím již z dříve, že cokoli nad "znalosti" NEuznáváte a zpochybňujete, ale myslím že se MÝLÍTE. Je jasné že jak Adrian Newey, tak Michael Schumacher (a nejen oni) POCHOPITELNĚ používají vynikající "technické znalosti", ale ty má popravdě MNOHO lidí. K tomu aby byli NEJlepší se musí přidat kapička "čehosi", řekněme "citu" (a to i když VÁM spojení slov "(po)cit" a automobil NE"sedí" ;-)
Myslím že DOBRÝ příklad je s tím "dokonale" zkonstruovaným MP4-12C (jeho konstrukce je opravdu PŘÍKLADNÁ - a MOC se mi líbí) a snad ještě lepší (to už snad není jen příklad, ale přímo DŮKAZ) je ten Adrian Newey - prostě "cit" jednoho člověka je v reálu LEPŠí než stovka inženýrů a veškerá dostupná technika! Myslím že to, jak ON "jedinec", zvládne v dnešní době (!) zkonstruovat lepší vůz formule 1 než celé týmy technicky bezesporu VELMi znalých ( :-) ), popravdě možná dokonce těch NEJlepších, inženýrů planety - navíc vpodstatě s "neomezenými" rozpočty a veškerým myslitelným technickým vybavením.. je VÝMLUVNÉ (je to o to "BRUTALnější" že jeho konstrukce je dokonce TAK dobrá/vynikající, že i přesto, že Red Bull nemá zdaleka nejlepší motor (!!), ostatním "ujíždí"... no jak, to víte jistě sám ;-)
PS: Tím že tato fakta budete (jak v tomto, tak i dalších příspěvcích) "zesměšňovat" či ironizovat, se to ale nejspíš NEzmění.. :-)
Prostě auta samozřejmě LZE hodnotit JEN "čistě technokraticky" (a já NEříkám že tahle část "se má opomíjet"!), ale (viz třeba ten McLaren MP4-12C x Ferrari 458) JEN "velmi kvalitní" konstrukce vozu ... je - jak vidno - "málo" ;-)
audiofilský je normální české slovo, audi = poslouchat = shodou okolností i název výrobce aut. Adrian Newey je konstruktér, lepší než všichni ostatní, prostě člověk s rozsáhlými znalostmi řady oborů které umí propojit a posouvat se dopředu, nic víc, nic míň. Tak jako je někdo první na stovku tak je někdo nejlepší konstruktér, o žádných kapičkách čehosi nebo o citu to není, je to o znalostech a inteligenci daného jednotlivce. Ale v tom se neshodneme. MP4-12C, až bude někdo konstruovat supersporty dejme tomu 40 let v řadě na této úrovni tak bude daleko dokonalejší ve výsledcích, pokusy McL čas od času vystřelit supersport jsou sympatické, ale na špičku se „z první“ nebo „z druhé“ dostane málokdo. Takže je to o zkoušení, opakování, vylepšování a schopnosti se učit z vlastních chyb.
AUDIOFILský NEní "normální ČESKÉ slovo" :-)
Když už, tak je to "mezinárodní" slovo (audiophil), pocházející (tak jako VĚTŠINA podobných) z ŘEČTINY (audio - slyšet; philos - milovat) a myslím že jeho použití v hifi a hudební branži je opravdu "normální" - u aut NE.
Svedlo vás asi to "audio" s "O" - NIKOLI audi! - já vám ŘÍKALA ať sundáte ty oooo brýle! ;-)
.. které jste si popletl s AUDi - no a to je auto, že. Neb ale ve staré řečtině "auto" (ani audi) asi NENí, že - chtělo/bylo potřeba nahradit ono " audio"slovem "auto", které ale.. :-)
PROTO jsem to v minulém příspěvku napsala "tak jak jsem napsala"
(audiOOOOphil sice MŮŽE být, ale NEznamená to že JE "fanda do audi" - je to hlavně "fanda do hifi a hudby" :-)
PS: Budiž, chcete vidět/vnímat svět JEN čistě "technokraticky" - NENí problém. To čemu já říkám "cit", jsou stejně pouze "technické znalosti" (jen ZA hranicí vědomých znalostí ;-)
Nová trojka se opravdu povedla. Podstatně lepší než ta stará, této nové neschází elegance a agresivita.
Neznalé oko může při pohledu ze zadu zaměnit tuto trojku s novou pětkou.
Na přední partii jsem si všiml nového designového prvku, který tady už několikrát předvedl Kabaň. Jde o navázání předních světlometů na masku, tvoří se tam trojúhelníková ploška. Je to detail, ale koukám, nějaká nová móda.
Každopadně :yes:
Jemnější povahy, všichni ti třasořitní metrosexuálové, co si vykaj i v zrcadle, mi prominou, jinak to napsat nejde - bejčí žrádlo roku, bejčí žrádlo garáže. Je to jako kus mistrovsky odleželý hovězí flákoty, kterou ti hoděj na stůl v oblíbeným podniku hned potom, cos absolvoval z donucení čtrnáctidenní ozdravnou kůru ve františkovejch lázních za účelem pročištění organismu, a jogurty už ti lezou i z očních důlků.
Absolutní, dokonalej a bezvýhradnej rajc. Je vidět, že ještě jsou místa, kde si nehrajou na zelenomozčí klauny s klik-klakem na prstu a reksovačkou podvázaným chámovodem, je vidět že na světě jsou ještě místa, kde se špatnej odpal dvojitýho panáka režný přechází velkorysým kývnutím, a kde se ti šťastná hodinka počítá podle počtu šroubů, který ti načtou na kostře při průchodu bezpečnostním rámem.
Tak jak? No... píšu to a mám při tom tep na stopadesáti. Tak co ocenit především - především boční proporce, tu předlouhou popětkovskou příď, notoricky známý a milý výkroj kabiny, tvořený bočními skly a samozřejmě krátkou rychlou záď. Jaký bude zadek jsme asi tušili všichni, jistě, dnes je to (u 5) nejrajcovnější zadek světa, trojka se na této nové vlně svézt musela, to je jasné. Ovšem akcent zaslouží především příď, ta spojnice světel a ledvin, to je to, co posouvá výraz trojky z dosud jemně tupozrakých drzků, do rovin, v nichž má stejné zastoupení vedle agresivního charakteru též duchovní podtext.
Trojka získala jiskru z vysokých kruhů, podržela si však i status toho, kdo disponuje divokou kartou. A přesně tohle je ten nový, geniální a jedinečný rys.
Jediné co trojka do budoucna ztratí, to je to stádo tuzingové silniční "šlechty", neb tihle mistři kýče už na tento model pod čepicí míti nebudou. Já vím, je to teoretická tříáčková píseň z někdy kolem roku 2018/2020, ale píši to již dnes proto, abychom si uvědomili, že nová trojka je navýsost exklusivní komfortně - sportovní zboží. Nic pro silničního prosťáčka.
Kabina samotná, v minulém modelu pro klasického eurodrzka podměrečná, nepochybně povyrostla, a tomu lze jen přitakat. Estetika, (pohledově i) materiály, klasická ergonomie, to vše si jistě všichni dovedeme představit z prvních snímů velmi realisticky. No, jsou auta, na která se nestojí fronta ani omylem, jsou auta, která se kupují proto, že se jaksi koupit musí, však znáš ty kydy o místě A do místa Bé a že jako si dnes už stejně nikde nezajezdíš a že to jsou jen masírky pro machýrky s krátkým... vedením, a podobný nesmysly. No a pak jsou auta pro radost, auta, která kupují ti, kteří jezdí auta, která jezdit jaksi... chtějí. Však to také znáš - mega a kus, tvrdej dravčí skus, kožený kopyta, jemně okoralý srdce a sem tam jizva na duši. Jo, to jsou všichni ti, co si na život nehrajou, to jsou ti, co si právě hrajou v tom životě. A to i když jedou z á do bé...
Zepředu bez M-packu to není ono, ale s ním to je daleko lepší. Se zbytkem exteriéru nemám ovšem problém. Ten ale trochu mám s interiérem, nějak furt se mi nezdají ty červené prvky u Sport Line. A bez navigace, stejně jako u E9x, to bude vypadat chudě. Hodně mi to připomíná jedničku, mohli to udělat jinak.
Poté co jsem sebral bradu ze země, mě napadlo, že k nové trojce taky něco napíšu, ale jaksi by stačilo, kdybych se sem podpsal. :yes:
Velmi cením ten majstrštyk v podobě přechodu ledvinek k světlům, to mě zaujalo na první pohled. Silueta auta přesně tak jak má být, zadek celej větší brácha (šlo by to vůbec lépe?).
Co mě ale dostalo do kolen, je interiér. Takhle nevypadá jen obyčejná vstupenka do světa manažerských vozů, tohle je exklusivní pozvánka do vytříbené společnosti.
souhlasím s tebou pro tentokrát... :yes: 3ka je rozhodně nejkrásnějším současným BMW ;-) a to s dost velkým náskokem....ten předek je rozhodně parádní...přesto mým favoritem v této třídě zůstává MB C...nejlépe v coupé...
Důvodem je neobvykle nízko položená spodní hrana bočních oken... i kresby potvrzují, že pokud by byla jen o 3-4 cm výše, celý vůz by dostla mnohem více dynamiky. Za 1 je určitě předek, zadekl a hlavně přístrojová deska. Panel budíků je prostě náááádherný... Post-Bangle styl je to nejlepší, co mohlo BMW a motoristy po celém světě potkat.
Opět se potvrdila neporazitelnost řady 3 ve své třídě. Jediným konkurentem tak může opět být MB C, ačkoli "stará" 3er a faceliftové C byli dle mě ve stejné rovině.
Co mě mrzí je to, že blinkry a brzdové světla nedali z ledek... to nepochopim. U takových aut je to bez LED už kapku přežitek, ale... zase mají co vychytávat u faceliftu.
Na tohle jsem čekal dlouho, jen BMW pro mě zvolilo špatný den, neb jsem se k internetu dostal pozdě, ale přece. Tak předně jsem měl trošku obavy jak se BMW rozhodne pojmout design F30 (dost tomu napomohly spy photos, na kterých byla F30 otřesná), ale výsledek je grandiózní. Když pominu klasickou linii karoserie BMW s dlouhou kapotou, krátkým převisem a krátkou zádí, tak člověk musí vyzdvihnout ten dokonalý detail spojení ledvinek se světly. To mě zaujalo nejvíce hned na první fotce. Dál je to fakt, s jakou grácií dokázali designéři BMW skloubit otravná bezpečnostní pravidla o tvarování předku pro srážku s chodcem s až neskutečně dravě až nas.aně vyhlížejícím kukučem, krásně to vynikne s M-Paketem [odkaz] tohle je prostě mistrnost největšího charakteru. Mnohé auta tyto pravidla o tvarování přídě nebo spíše podmínky, aby byl dobře splněn test srážky s chodcem, doslova designově zabila, např. Giulietta. Ale BMW? Udělalo ze záporu klad, co víc dodat! Zadek je pro mě malinkatá piha na kráse, jelikož se zde mohlo projevit více kreativity (která očividně tvůrcům F30 nechybí, viz spojka světel se světly) a mohli více odlišit zádě, na druhou stranu proč měnit něco, co marně hledá konkurenci.
Vzhled a uspořádání vnitřku je určitě největším pokrokem oproti E9X, tady snad není co dodávat, fotky mluví za vše. Teď už audi nemá ani ten poslední primát o vytváření nejlepších interiérů.
Motorová paleta byla předem známá a vyjadřoval jsem se o ní už dříve, takže škoda absence atm. R6, ale ony asi krom pár nadšenců, kteří si novu F30 stejně nekoupí, chybět stejně nikomu nebudou. Stále tvrdím, že je ve skladbě motorů BMW opět o krok, možná i dva před konkurencí napřed, protože zavádí do série motory, na něž budou muset v budoucnu přejít i ostatní a takové SLK s atm. V8 je sice nádherná věc, ale je to takové populistické dočasné řešení MB, čímž nadšencům zavře ústa, ale časem se oturbení a downsizingu nevyhne nikdo.
No nebudu to natahovat, bravo, bravo, bravo, BMW!!! :yes::yes::yes:
Krásná je, to je bez debat, on není problém v ní, jakožto spíš ve faktu, že jednu takovou podobnou nosí větší starší kámoška F10. Je to ale drobnost, kterou božský předek a vnitřek smetou ze stolu ;-)
No na exterieru moc moc dobra prace hlavne na tech hnusnych puvodnich zadich partiich Banglovske 4-dverove verze, ale to se asi dalo cekat... :yes: Konecne 3er ve 4-dverove verzi vypada tak, jak by si asi kazdy spravny BMW fanda predstavoval. Interier je primo famozni. :yes: Davam 100 "bodov" a uprimne smekam... ;-)
Je to pěkné, velmi pěkné, ale po pětce jsem čekal trošičku víc. Ten jakoby rozháraný styl sedí k 1er, k 3er podle mého ne. Zvyknu si naprosto v pohodě, ale 5er je někde úplně jinde a celkovou sladěností mi E90 přišla mnohem lepší. V tuto chvíli si nedovedu představit verzi kupé, která by mohla ohrozit krásu E92, ale na to si ještě musíme počkat...
Mnohem víc mě zaujal interiér, téměř perfektní a neporovnatelné s předchozím. Snad jen dvě věci, ten volant s úzkým středem vypadá hnusně - obávám se, že to je ten příplatkový Mkový. A pak mě trochu mrzí display - když je jako u Mercedesu v palubce, je líp čitelnější. Ale celkově naprosto jedinečné... :yes:
Čekat "víc" - to mi příjde být docela HODNĚ "náročný" ;-)
PS: eMkový volant je ten co má dole napsáno "M" :-)
(a mně se docela LÍBÍ - působí docela "hypermoderně" - ale hlavní je, že se URČITĚ bude dobře držet.. ;-)
To bezesporu, na druhou stranu je to BMW, nic lepšího se ve třídě sehnat nedá. (Mercedes beru naroveň)
Právě proto to píšu ;-) bude se výborně držet, ale když se na něj nedá koukat ?
Tak koukejte třeba (raději) na cestu...? ;-)
Ne vážně - uvidíme "naživo" - i takovéhle "detaily" někdy působí na fotografiích trochu jinak než ve skutečnosti..
Taky mi trochu v tom moderním interiéru takový retro volant nesedí, ale sám o sobě podle mě vypadá skvěle. Perfektní připomínka starších modelů. Jen by se víc hodil do nějakého malého sportovního retro kabria ala Z8 nebo do jakéhokoliv purističtějšího interiéru.
Já myslím že ten volant je VÝBORNĚ provedené "skloubení" právě "připomínky starých časů (modelů)" s nejaktuálnější přítomností/možní i budoucností - nevím jak bude vypadat "in natura", ale na MNE působí (velmi) dobře :yes::-)
Pravda, v jiném interiéru by se vyjímal úplně jinak. Když tak nad tím přemýšlím, tak celé to auto na mě působí tak trochu způsobem, že se sešla parta chlapců designerů ze sportovní divize a parta z luxusní divize, chvilku se hádali, pak si auto rozdělili na sektory a vzniklo tohle... ;-\
Váš "popis vzniku" volantu možná NEmá daleko od pravdy.. :-)
.. nicméně i tak, na MNE (nikomu to "nevnucuji") NEpůsobí vůbec špatně (pravda možná by si zasloužil lepší "vše okolo" ;-)
PS: Ale to je problém - on (volant) musí "zapadnout" do všech modelů kam ho dají (dělat pro každou řadu jiný M volant.. :-)
PPS: Uvidíme "naživo" (zhruba od BANGLEa auta i detaily na fotografiích vypadají/působí na fotografiích docela DOST "jinak", NEmáte pocit..? ;-)
To možná ano.. ;-)
ALE myslela jsem to tak (nevím jestli je to tvary aut nebo rafinovaností a kvalitou fotografů :-) ), že (velmi zhruba) od dob BANGLEa v reálu vozy pak vypadají (často) až "jinak" než na FOTOGRAFIÍCH ;-)
PS: Snad krom audi - a tohle (skoro) NEní vtip :-)
Souhlasím. Moc nechápu, proč má trojka šikmé oči.
Pak se vůbec nedivím, že ji fotí jen z přímého čelního pohledu, protože z šikmých předních vypadá děsně. :-(
Je neuvěřitelné, že dokážeš napsat k takové dokonalé kládě, tak tupé hodnocení. Kdes koupil ten nevkus? Kdo tě vychoval, když při pohledu na nové BMW 3 jediné co jsi schopný vyzvracet je odsudek skrzevá světel 8-s8-s:no:
Komunista jsi právě ty, tedy kluk, co sice ten komunismus nezažil, ale co vyznává ve svobodné společnosti dokonale rovnostářské a pokřivené postoje, jaké tu předvádíš roky. Jo, jo, rovnost - volnost - bratrství, a za rohem ovšem nabroušenou gilotinu, to jste vy, pohrobci brežněva 8-s8-s:no: A když se máš vyjádřit k novému BMW, koktáš tu jak malej pionýr o nějakejch šikmejch vočích. Propadni se dokonalou komunstickou garážovou hanbou :no::no::-!
Máš zvláštní myšlenkové pochody, když dokážeš vidět v textech to, co tam vůbec není... Nezvažoval jsi léčbu u psychiatra?
Já koktat nepotřebuju, auta jsou jen jedna ze součástí mého života a jestli se některé povede nebo ne, mi žíly netrhá. Zatímco u tebe jsou, dle mnohých příspěvků o rajcování, zdrojem pohlavního vzrušení, já je prostě jen vnímám... jsou a nebo nejsou. Své soudy si schovej, píšeš totiž čím dále více nesmyslu. Ale aspoň se dobře pobavím...
Mé myšlénkové pochody jsou v diskusích s tebou předurčeny tvojí zoufalostí v podobě adorace komunismu. S tím souhlasit jaksi principiálně nemohu, neb jsem tu dobu temna byl nucen poměrně dlouhá léta odžívat na vlastní hrb... Přenesu-li se přes to, že v dnešní době mohou být lidé, jako ty, jimž myšlenky zlotřilého komunismu jsou blízké, a soustředím-li se na to, cos tu dokázal napsat o novém BMW, pak je to jenom jedna zhůvěřilá věta o šikmejch vočích. Proč sem vůbec lezeš? Proč třeba nepíšeš na stránkách vepřovejch velkovýkrmen, vždyť u tebe to je prašť jako uhoď. Tedy pokud si tu chceš napravit reputaci garážového prosťáčka, snaž se napsat alespoň dvě delší věty o novém BMW, které by dávaly trochu smyslu, v nichž by byl odražen intelekt a po jejichž přečtení by si o tobě nemusel člověk myslet, že nemyslíš...
"snaž se napsat alespoň dvě delší věty o novém BMW, které by dávaly trochu smyslu, v nichž by byl odražen intelekt a po jejichž přečtení by si o tobě nemusel člověk myslet, že nemyslíš..." - tedy mám papouškovat tvoje oslavné ódy na něco, co se mi nelíbí? Ne, děkuji. A pokud ty mne považuješ za prosťáčka, je to pro mne velká pocta, neboť o tvém zvráceném myšlení už tu taky vím své.
Mimochodem, stále mi nedochází, kde u mne bereš ty adorace komunismu... Ale budiž ti přáno, ke tvému štěstí a spokojenému víkendu. Ty bys pak měl těžké sny...
Tak s takovym hodnocenim komunismu bych byl velmi opatrny... Pracuji v zahranici, v zahranicni firme, udajne v tvrdem kapitalismu. Ale co tam je za komunismus ve firmach, tam je to co chteli u nas udelat dotazeno do reality a aplikovano v beznem zivote. Jen si treba predstav ze existuje moznost, kdy se losuje o to ze nekteri lidi se stanou nevyhoditelnymi .....
Tak a je to tady - královna prémiové střední třídy v novém vydání! Design předčil všechna očekávání - ten nápad se šikmo sraženým předkem je takřka geniální - chodcům zůstane "pološtář" více vzadu, ale samotná čelní stěna vychází krásně nízká! A ten zamračený pohled - úplně se mi z toho podlomila kolena. Interiér je taky super - ta klasická čtveřice budíků nemá chybu a místa vzadu na nohy skutečně přibylo již od pohledu. A ještě jedna lahůdka na závěr - už jsem se (se skřípěním zubů) psychicky připravoval, že možná i nová trojka příjde o mechanickou parkovací brzdu - a nestalo se!!!! Je vidět, že v Mnichově v případě trojky (i nové jedničky) jde skutečně o to, zachovat řidiči maximální pocit radosti z ovládání auta, při kterém kreténská elektrická parkovací brzda nemá místo. Díky, BMW :-)
P.S. Pro mně je jediné mínus opuštění nepřeplňovaných řadových benzinových šestiválců, ale za to v Mnichově nemůžou, to jde na vrub těch magorů v Bruselu :-(
Nesvádějte všechno na Brusel. Nemůžou za to samotní zákazníci ? Třeba v ČR si drtivá většina zájemců BMW v posledních 5 letech koupila diesel. V Německu se u BMW 3 prodávají v benzínu spíše čtyřválcové motory. Když atmosferické benzínové šestiválce nikdo nekupuje, proč by je automobilka nabízela ?
Jenže oni i ti zákazníci jsou pod vlivem Bruselu a jeho nařízení. Evropské ceny paliv jsou kvůli daním dost vysoké. V mnoha zemích se platí silniční daně nebo daň z vozidla podle ekologické zátěže (extrémem v tomhle je asi Holandsko a myslím i Dánsko). A i bohatý člověk, který si běžně kupuje taková auta, dvakrát přemýšlí, jestli dá státu peníze za takovou blbinu jako nesmyslná ekologická daň... Kdyby to platilo i u nás, dost lidí by změnilo názor na velkoobjemové, žravé mastodonty.
Ano, nařízení Bruselu jsou leckdy nesmyslná. Ale Brusel přece nanařídil Nizozemsku a Dánsku, aby danili auta dle normované spotřeby nebo aby Francie zvýhodňovala naftu výrazně nižší daní oproti benzínu. Podívejte se do ČR - kromě mírně nižší spotřební daně tady žádné zvýhodnění není a přesto se všichni kupující aut dražších než půl milionu "zbláznili" do dieselů. Passaty, Baworáky či Audiny prodávají kolem 90 % dieselů.
Máš pravdu, nenařídil. Pak je tvé uvažování správné, protože se odehrává v rovině nařídit - nenařídit. Jenže ono je i mnoho dalších věcí v pozadí, které smýšlení politiků ovlivňují a tam už se i tyhle věci projevují. Třeba souhrnné emisní kvóty států.
Do dieselů se zbláznili všichni taky proto, že má jiný jízdní projev a pro dálkové cestovatele nepochybně příjemnější. Zabírá od patnácti set otáček a táhne do čtyř tisíc takovým způsobem, že bez řazení jde jet celé meziměsto. Dovedu si představit, že to někdo ocení více, než tišší chod zážehového motoru.
i ty čtyřválce byly atmosféry a i tenhle motor byl vynikající. Projel sem si ho v 1er a nic mu nechybí. Beru to, že nafty se prodalo více než benzínu, ale určitě ne o tolik aby BMW kvůli tomu přestala dělat atmosféry. Taková je prostě doba, přísné limity, konkurence to takhle dělá taky, tak BMW taky. Jasně má to i svoje výhody, 4válec o síle starší R6, čímž rovněž snížíme váhu. Aktuální 330i má sice již výkon 200kW, ale váhu o 50 kg větší než nová 328i a ta má na papíře dokonce třeba zrychlení o 0.2s kratší. Ale jsou to suchá fakta, ty důležitější jsou za volantem, a R4 s píšťalkou nemá tu kultivovanost a průběh jako R6 atmosféra.
Osobně jsem z F30 velmi nadšen. Měl sem obrovský strach co vyleze, poté co sem viděl 1er, to auto mi pořád leží v žaludku, ale tenhle počin chválím. Těšil sem se, že se nějaká atmosféra udrží ale z druhé strany je chápu a mám pro to porozumění. Exteriér, který byl pro mnohé nevzhledný, teď dotáhli do velmi zdárné podoby a tohle se nemůže nelíbit. Je z toho sice cítit určité sjednocení z ostatními řadami, za což sem neměl rád Audi, nevím co k tomu říct, musím si zvyknout, nejsem toho zastánce. Ale jinak je to bomba a hlavně ten interiér mne zaujal. Ne že by aktuální trojce po interiérové stránce něco chybělo ale tohle se prostě povedlo a jsem za to BMW velmi vděčný.
Exteriér i interiér se oproti předchozímu modelu určitě zlepšily. Co se týče motorů a techniky - průměrný kupující NOVÉHO bavoráku tomu stejně nerozumí a ke značce nemá žádný vztah. Proto klidně zvolí diesel místo bájného řadového benzínové šestiválce.
Otřepane to sice je ale s tim nic neudělaš. Prostě to chapej tak že pokud bych někdy nahodou vybiral v tehle třidě tak určitě nenavštivim salon Mercedesu. Navic tahle 3 se designově neobyčejně povedla a o zbytek auta nemam sebemenšich pochyb. :-)
Jak píšu níže - záleží na každém, kdo má ke které značce větší sympatie. Ale nazývat některou automobilku, že vyrábí auta pro staré dědky, mi nepřijde příliš inteligentní. Zejména v době, kdy mnoho motoristických novinářů při srovnání teď už minulé generace 3er a třídy C vyzdvihlo jízdní vlastnosti céčka nad 3er. Z toho mi nevyplývá, že by to mělo být pro staré dědky.
Spíš mi tvůj přístup přijde pubertální až dětský. Něco ve stylu moje bábovička je lepší než tvoje a přes to nejede vlak. Nemá cenu to s tebou víc rozebírat. Dobrou chuť k obědu.
Ja proti majitelum nebo přiznivcum značky Mercedes nic nemam ale snad si pochopil že u mě je na prvnim mistě BMW. Ano je to tak trochu dětinske ale ono se to vždy neslo v tomhle duchu u těhle značek. A jak vidiš mě to poměřovani pindiku ještě nepřešlo takže na meďaka mam ještě čas. >:D Ale neboj ja zraju jak vino. ;-)
Mám pocit, že BMW bylo jednou z posledních značek (ne-li úplně poslední), která se ještě neo***la po mercedesu a blinkry umísťovala "postaru" na přední blatník. To s novou trojkou končí :-)
Taky by mě zajímalo, proč zrovna na těch fotkách s červenou trojkou jsou černá zrcátka? Připadá mi to dost nevkusné, někde na úrovni fabie junior. Jinak auto pěkné a určitě bude patřit k vrcholům třídy. Už záleží jenom na zákaznících a jejich sympatiích k jednotlivým značkám. Kdybych vybíral v této třídě já, beru určitě C-klasse ;-)
Tak ono je to o osobních preferencích co vybrat. Ale měl sem doma C220cdi(W204) a sám jezdím 320d(E90), obojí sedan a jelikož si rád užívám jízdu tak bych si mercedes nevybral. Základem u obou aut je, aby trojka měla M-paket, pak vypadá lépe než klasika a u Mercedesu je to sada Avantgarde, jinak se na to auto dívat nemůžu, protože hvězdičku na kapotě a masku co je k tomu nesnesu, jedině prostě znak v masce.
Co se týče jizdních vlastností, nevím, kteří motoroví novináři postavili jízdni vlastnosti C-klasse nad 3er, ale rád bych se to dozvěděl. Opravdu tyhle auta jsou sice stejná(kategorie) ale odlišná. Mercedes si nejspíš polepšil v podvozcích, neznám jejich minulost, protože se držel v zatáčkách pěkně, ale mělo citelnější náklony v zatáčkách, řízení je úplně někde jinde než u BMW a u motorizaci které mohu porovnávat, byl mercedes ošklivě hlučný. Neříkám, že to auto není kvalitní nebo jezdí špatně, ale pokud bych si vybíral auto jako aktivní řidič, tak si pořád nevyberu mercedes. Ale jak říkám, každý máme své preference, někdo rád ostřejší jízdu, někdo rád komfortnější ;-)
Je to součástí Sport linu a ty zrcátka jsou lakované černé, ne plastové černé jako Fabia classic. A samozřejmě si je můžeš objednat do barvy, záleží jen na zákazníkovi. Mě se to třeba líbí.
Jezdím novou A4 2.0 TDI 125kw S-line. V podstatě tomu autu nic nechybí. Na silnici drží jako přibité a během doposud najetých 125 kkm žádný, slovy ŽÁDNÝ problém, přesto, že ne vždy dostalo auto jen to nejjemnější zacházení. To auto prostě jezdí, jezdí a jezdí... A co se týká designu, nikdo mi zatím neřekl: Hmmm, ošklivá kára.... Naopak. Navíc když jsem byl ještě plakátový jezdec (často zde užívaný pojem ;-)), tak bylo Audi Quattro Gr.B můj idol.
Přesto dnes mé srdce bije pro BMW. A toto, to JE opravdu žrádlo! Poslední pochyby (hlavně kvůli vnitřnímu prostoru) padly a já zde slavnostně slibuji, že se budu ve své současné pozici hooodně snažit, aby moje příští auto bylo BMW F30. Myslím, se svým starším bratříčkem E36 328i Cabrio (víkendovka), by tak nějak krásně skompletovali moji moto-rodinu :-)
Bravo za design F30!!!!
Bravo BMW!!!
P.S. Přestože na auto.cz jsem strávil už mnoho set hodin, toto je můj první příspěvek do diskuse. Možná jsem čekal na nějakou výjimečnou chvíli. Myslím, že žádná výjímečnější pro mne příštích 5-7 let nepříjde :-)
Těch 125 kW je už asi/snad "ok" - NEpřála bych vám audi A4 105 kW (i když také jezdí a jezdí ... a ze silnice "nepadá" ;-)
PS: Zkuste svou novou A4 2.0 TDi 125 kW/350 Nm porovnat s Citroën C5 2.2 HDi 150 kW/450 Nm - možná budete (nevím jestli "mile" či NE"mile"? :-)) PŘEKVAPEN ;-)
PPS: 5-7 let je dlooooouhá doba, ale POCHVALU si tohle BMW určitě ZASLOUŽí :yes::-)
Já nemám problém s výkonem - i 125 kW/350Nm je v 99% situací více než dostatečné. Mám problém s chybějícími emocemi - přesto, že jsem jinak dost racionální člověk, u aut to neplatí. A ze stejného důvodu určitě nepůjdu do C5, i když uznávám, může to být dobré svezení. U té spolehlivosti C5 si tak jistý nejsem. Nicméně každému co jeho jest....
Ono pro "normální" jízdu/ježdění asi stačí i těch 105 kW, ale NEvím jestli je to "jen" či "hlavně" tím výkonem, ale EMOCE (nebo spíš "jakýkoli pocit") to auto opravdu NE"vydává" - prostě "to jezdí".. BEZ problém, BEZproblémově "jezdí" (a byť jsem s ním neměla sebemenší problém, NEpoužila bych u něj formulaci "na silnici drží jak přibité", neb i ten Citroën C5 má LEPŠí trakci! Jak "přibité" sedí i v nad250tikilometrových rychlostech na silnici třeba takové Ferrari California - TAM se mi ta formulace líbí a "sedí", audi A4 2.0 TDi "normálně BEZproblémově jezdí" ;-)
(a byť fandoooové budou jistě "na mutvici") Tak oproti tomuto audi Citroën C5 2.2 HDi řidiči dá "lepší" pocit, VÍC emocí/dojmů/pocitů z jízdy (a část je určitě kvůli tomu lepšímu/silnějšímu motoru - ale ne jen kvůli výrazně většímu výkonu/točivému momentu - kvůli MOTORu "jako takovému"! - ale část je asi/dost možná i kvůli "zbytku auta" - třeba jen sedadla, která jsou, bez urážky a přehánění, prostě LEPŠí
PS: Bajky o spolehlivosti jsou většinou opravdu jen "bajky" (ty v dobrém i "ve zlém" - snad s výjímkou 911 je to spíš trochu "o náhodu" = rozhodně to není o "značkách", jak si mnozí představují, když už tak o modelech, jejich konkrétních verzích, motorech, nebo dokonce o výbavách - já osobně o problémech/poruhách C5 moc NEvím, alespoň v prvních 120ti t. km (dříve to bylo i 150.000 km) nic NE"zlobí" (vlastně vyměnili mi - v záruce - držadlo na pravých dveřích.. ;-)
Bodejť by byl nějaký problém, když auto drží na silnici jako přibité, to asi potom vůbec nejezdí, protože většina přibitých věcí stojí na místě >:-[] >:D Ne samozřejmě chápu jak to myslíš a věřím, že to auto pojede.
Vkus je prostě individuální věc, někomu se A4 líbí někomu se líbí 3er někomu mercedes, někomu citroen. Každý máme to své. Navíc v této kategorii vozidel nemůžeme čekat že by nějaké auto bylo problémové. Moje E90 je akorát problémová s tím, že přitahuje kamínky a už sem rozbil 4. čelní sklo.
Gratuluji k prvnímu příspěvku a přeji aby to s F30 vyšlo. ;-)
Lepší příležitost k prvnímu příspěvku sis opravdu vybrat nemohl! Skvělá volba víkendovky :yes: Teď už to jen dotáhnout k dokonalosti změnou auta ně běžné ježdění na tu správnou značku a máš garáž nejen mých snů :yes:
Dobrý...akorát nechápu, co je to za pozici, že se budeš muset hooodně snažit kvůli stejné třídě za +/- stejné peníze? Nebo jsi tím myslel manželku? :-) Jinak nová trojka je králem...jak by ne, když A4 a Céčko jsou nyní služebně starší, ale stupně vítězů jsou jasně rozdány, mění se jen pořadí :yes:
Tady to vypadá, jako by vás učil vnímat vizuální estetiku tvarů Stevie Wonder. >:D Zkusme se na tenhle bastl podívat z jiného úhlu pohledu, než že je to produkt nedotknutelného BMW.
1/Příď: Vypadá sice možná dynamicky, ale šišoid předních světlometů je složen z osmi(!) linií a to nepočítám ta tuzinová mračítka. Kapota pak připomíná šarpeje, když má z každé strany dvě vlnky, vedoucí odnikud nikam. Dokonalost šarpekefektu přídě pak vynikne na fotce ve 13. řádku uprostřed , kdy přiběhne ještě možná až šest různých linií a zlomů z boku. Krása nesmírná. Mimochodem všimli jste si, že má tam vyobrazený M paket stejné řešení optického propojení světlometů a nárazníku jako kritizovaný Civic? :-!
2/Profil: To je největší dílo. Hledím na předposlední foto v 17. řádku a taky mi to tedy bere dech. I tady vynikne zmatek na kapotě, horní linie kapoty působí nepřirozeně a celé to až po A sloupek vypadá, že to ze zbytku auta nepatří. Spodní prolis na bocích nenavazuje na ten na zadním nárazníku a v předním nepokračuje. Stejný problém má i hlavní boční prolis, jenž je navíc nejhlubší nad zadním kolem a opticky tak auto "padá na zadek". Tomu přispívá i spodní zakončení bočního prosklení, které nikam nepokračuje a visí kus pod prolisem, jenž (snad) pokračuje zepředu.
3/ Záď: ta je z pětky bez špetky invence. Příklady z Ingolstadtu očividně táhnou...
4/ Kam se poděl ten pověstný bavorácký sportovní šmrnc interiéru? Korejci že jsou moc vlnkovatí? >:D
Nelibi se mi zpusob umisteni displeje navigace, ta placka trcici z palubky je proste hrozna.
Nelibi se mi, ze BMW zacina aplikovat metodu Audi: delame totez v ruznych velikostech.
Ale jinak je to nadhera :yes:
Jestli máte srdce v těle a žijete - musí Vám při pohledu na tohle auto srdce poposkočit.......... Přicházíte k němu, pohladíte jeho kliku, jako kdyby se Vaše ruce dotkly povrchu staré FW190, jejíž srdce bylo ze stejného chovu. Otevřete kokpit, ten Vás přijme s otevřenou náručí. Usedáte do sedadla a palcem jemně stisknete START. Stádo nedočkavých koní se rozeběhne. Jakoby jste slyšeli svistot té vrtule, jejíž znak právem ten vůz nosí a klidně si můžete představit, jak od kol Vašeho stroje odtahují špalky. Pomalu rolujete ulicí, neboť krása tohoto stroje vynikne i v pomalém klouzání po povrchu dráhy, pro niž byl stvořen. Jemně přidáte plyn a stroj se naznatelně zachvěje. Vzlétáte. Kolem Vás ubíhá cosi a Vy jen cítíte, že ten stroj byl stvořen pro pohyb a pro to, aby dal Vaší cestě nový rozměr..........To je BMW.............Slovy mé dcery - Fakt hustej stroj(nehraje plejstejšn) :yes::yes:
PS: objeví-li se tento stíhač v patřičné motorizaci ve Vašem zpětném zrcátku, již Vám nezbývá mnoho času............
Hezky si to napsal. Až je mi skoro líto si rýpnout, že tu paralelu bych viděl spíš u jiného letadla, ale žádné vhodné jsem nakonec nenašel, protože He 162 je spíš takové 1er a Me262 zas 7er. Fw 190 je podle mě 5er jak vyšitá. Ale na tom nesejde, nová trojka se povedla. ;-)
Ty mne děsíš - vidíš mi do hlavy - to víš, že mne švalbina napadla - jenže pak tam bylo jedno obrovské jenže - přece Jumíčka byly turbínky a já jsem na atmošky ;-)
Nové trojkové BMW je špičkové...stejně jako MB-C a Audi A4. Opět jen zamindrákovaní mainstreamoví uplakánci, kteří na prémiovky nemaj (po všech stránkách), tady shazují Mercedes a Audi jen proto, že na scéně se objevil novější model z D3. Pikantní je, když argumentují pažoutovským a citrónovským "šmrncem" >:D a v souvislosti s francouzskou produkcí používají pojem "celkové sladění auta"...no pokud je tím myšleno, že palubní příručka s návodem na řešení závad je místo head up displeje, tak to jo... >:-[] D3 :yes: BMW 3 :yes:
... a KRUCIŠ! Takže
1) mindrák mám
2) (a ještě k tomu) na prémiovku NEmám?
3) a PROTO "kritizuji" audi A4??
CO se člověk takhle v sobotu vpodvečer NEdozví :-)
PS: NEzamindrákovaní objektivního posouzení vozů schopní autofandové by si MĚLI vyzkoušet projet se s audi A4 2.0 TDi 105 kW - a pak třeba tím Citroën C5 2.2 HDi 150 kW ;-)
(já "nefér" porovnávala s C5 V6 Bi-turbo ... jistě by to ŠLO popsat "lépe", ale CELKOVĚ - tím myslím snad skoro VŠÍM, tedy sedadly, odhlučněním, trakcí a samozřejmě chováním/zvukem dynamikou motoru bylo/je lepší Citroën C5 .. Prostě pro koho "cesta je cíl", tak MNOHEM raději pojede CITROËNem (C5 V6), než s audi A4 2.0 TDi - sorry
PPS: Palubní příručku s návodem na řešení závad mi NEdali (ani u minulého ani u tohoto vozu - k jakému autu/modelu jste jí dostal vy? :-)
PPPS: A teď ZCELA "smutelně" VÁŽNĚ - pocit na "palubě" Citroën(u) C5 V6 je OPRAVDU "lepší" než u audi A4 2.0 TDi, zcela VÁŽNĚ má (daleko) "větší šmrnc" (viz třeba nedávný místní test C5 2.2 HDi - byť tomu někteří asi NEchtějí "věřit", ten testík je dobře a hlavně pravdivě napsaný.. ;-)
A tohle BMW 3 se mi (tak jako vám) LÍBÍ (a MB-C teď po faceliftu také) a audi A4 je (někdo MUSí být) z D3 nejSLABŠí a třeba ten Citroën C5 (já u něj "ruku do ohně" dám za verze V6 a 2.2 HDi) mu může konkurovat MNOHEM více, než si (zřejmě) dovedete představit..
Ach a mimochodem, myslím že tu "Příručku na řešení závad" dostávali kupci právě končícího NEpovedeného ZAstaralého V6 2.7 TDi 140 kW :-)
"Briskně uzemňující" odpověď :yes::-)
PS: Jinak ale to co jsem napsala, je (prostě) FAKT ;-)
PPS: Aneb já (zde na těchto stránkách) "shodila" audi A4 2.0 TDi 105 kW nějaký měsíc PŘED tím než se objevila nová 3ka. Takže ne "proto", ale "protože" - mne zklamala.. (neb "čekala jsem málo", ale dostala "ještě míň" :-)
PPPS: Nejlépe vyzkoušejte/porovnejte si SÁM - audi A4 2.0 TDi (105 kW) a Citroën C5 2.2 HDi (150 kW) - ZARUČUJi, že minimálně "znejistíte" ;-)
jako neobjektivní řidič BMW 320d E90 řeknu, že bych si z D3 koupil A4 až na posledním místě, kdybych musel kupovat jedno z těchto 3 aut. Pokud bych měl omezený rozpočet tak že by mi třeba vycházely peníze na nové 320d, C220cdi nebo A4 2.0tdi tak bych volil auto starší a v benzínu, nejspíš 330i.... Já prostě Audi rád nemám, A4 bych si koupil jako poslední možnost i kvůli pohonu předních kol, i kvůli designu, i kvůli tomu že politika Audi mi prostě voní nejmíň.
Francouzským autům bych se nevysmíval, protože Citroen měl tak komfortní a pohodlné podvozky kdy se to D3 mohlo zdát. Jenže frantíci vždycky dělali jiná auta než němci a vždy se zaměřovali na jiné priority.
Kritizujete, že někdo pomlouvá A4 a přitom sám pomlouváte francouze a pochybuji, že máte možnost přímého srovnání a objektivní názory.
Já osobně zkušenosti s Citroeny nemám, ale určitě neřeknu že k těm vozům je dodávaná příručka s návodem na řešení závad a podobně zcestné věci. Znám lidi co citroeny dlouhodobě používají bez problému a po tom co mně známý svezl se starší generací C5 sem byl unešeny z komfortu podvozku. Každý umí dobře to své a citroen se chce rovnat i v síle motorů a jak vidíme daří se jim to, i když u BMW potažmo M-B je 150kW u dvoulitru běžná veličina již nějaký rok.
Pročti si znovu celou diskusi a pak mi napiš ještě jednou. :-)
Ty Tvoje bláboly se nedají číst...žádné zkušenosti, jen nemáš rád Audi...no a?! Já nemám rád špenát a blbý kecy... Objektivní názor neexistuje, vždy ho vyjadřuje subjekt... Já se v pár autech už svezl :-) V KAŽDÉM voze je příručka pro řešení problémů/závad! :-) Síla motoru... šmarjá to jsou pitomosti...jde o to, jestli Tě ta síla motoru nepošle po tečně ven do pole, když se snažíš dohnat nějaké to "holátko" z D3.
Každopádně sem neřekl nic o tom, že Citroen se dokáže přiblížit D3 v jizdních vlastnostech ale snaží se to dohnat alespoň výkonem. Jinak mně o tečně směrem ven vyprávět nemusíš, ten pohled v zrcátku kdy nachipované oktávky jdou za zatáčkou přes plnou do proti směru znám...
Jinak nevím co v Audi teda dávají za papíry ale k BMW sem dostal jen a pouze Návod k obsluze vozidla. ;-)
Rozdíl mezi námi je v tom, že já VÍM "co dávají za papíry" jak do Audi, tak do BMW a také do MB. ;-) Už jsem psal, že jsem se v pár autech "svezl". Ty oktávky asi potkáváš v Anglii, ne? >:D
No takže dobře víš, že v BMW žádna příručka pro řešení závad není ;-) Já sem se v "pár" autech svezl taky ale rozdíl mezi námi je, že já sem jich už "pár" taky řídil ;-) Jinak nevím kde bydlíš ale oktavek je u nás tolik, že nemám potřebu kvůli nim jezdit do Anglie.
Už jsem několikrát váhal zda vůbec reagovat na puberťáky, kteří mají pocit že ve dvaceti vědí vše... :-) ale když ty už jsi dokonce pár aut řídil >:D tak ještě odpovím. Ty tvoje "příhody" s oktávkami jsi mohl zažít leda v Anglii, vysvětlovat ti to nebudu, nemělo by to smysl...ale můžeš si změnit nick na "nedotáčivá tečna v protisměru" >:D To je asi tak vše, co bych kdy s tebou chtěl ještě probírat... :-!:-)
Zdaleka si nemyslím že vím vše a zdaleka o sobě netvrdím, že dokážu posuzovat věci objektivně. Proč bych měl ty příhody zažívat leda v anglii nechápu, protože pokud se nedotáčivý vůz vřítí do pravotočivé zatáčky a jde směrem ven ze zatáčky logicky se dostává do protisměru. Ale to je asi těžké pochopit. Ale samozřejmě chápu, že pokud jsi starší než já, tak prostě nedokážeš uznat, že někdo mladší může být automobilový nadšenec, může mít přístup k automobilům různých značek a různých modelů a může si ty auta třeba i fyzicky porovnat. Každopádně nebudu tady dál rozebírat ptákoviny, protože to je pod tvojí lowkick úroveň, bavit se s někým komu je teprve 20....
I ty brepto jeden... A4 pokud neni ve fulu tak je to jen obycejny predrazeny vozik, ktery nicim nevynika ani nad mainstr. konkurenci. Klidne se rozciluj, ale spis si to zkus na vlastni “pr.d.el“, ze to tak je. A s klidnym srdcem te ujistuju, ze nez a4 tak radeji 508...zkus si je a uvidis.
No konečně...čekal jsem kdy nějaký osel vytáhne něco o Audi jako předraženém mainstreamu...a dočkal jsem se. :-) Já znám D3, to mi stačí...ty si zkoušej svůj peugeot a porsche na playstationu...i když na venčení čokla možná 508 kombajn stačí >:D
To asi musí mrzet, že v 911ce se vozí osel se psem jako spolujezdcem, že? A v čem jezdíš ty, celou D3 nebo spíš leštíš štanglu? ....nebudeš ty spíše lowcock? >:D
I kdyby ses někdy v té 911 svezl, tak ti to přeju, proč by mne to mělo mrzet? :-) V čem jezdím já, to ti může být putna, mohl bych sem napsat, že Cayenne Turbo...ale mělo by to skoro stejnou vypovídací hodnotu jako tvůj blábol...a navíc jsem tady několikrát psal, že uvažuji ekonomicky, proto Cayenne Turbo nepřichází v úvahu. No a poslední invektivu nechám bez komentáře...přes web to stejně nevyřešíme, tak proč se tím zabývat...i když napadá mne pár nehezkých věcí, které bych ti mohl udělat.
Gratuluji k pocitu z jízdy s Cayennem! pro mě je jedině a pravé Porsche CarreraS...pokud možno v TechArtu..třeba... Ale klobouk dolů: Odhalils mě v přímáku ty agresivní Ždímáku. Ty škaredé věci si udělej sám za tu poslední větu, kterou za Tebe musel napsat nějaký primitiv. Za tohle zcela zřetelně :no: ;-\ 8-s:no:
Hele, český bordeaux! >:D Primitivnost příspěvků a plků taky souhlasí, takže tě pasuji na krále blba bordouaxe českého I.
Za ty řeči se vážně styď.
A teď se do mě pusť... jo a je mi 20, to ti říkám předem, abych ti ušetřil práci a mohls mi to "nandat" jako Vampixovi ;-)
Rádi neradi, spíš si toho o sobě hodně v téhle diskuzi řekl a dobrý kredit sis teda neudělal. Ale tohle asi člověka tvého typu nemrzí, takže v podstatě není o co stát.
>:D hlavně to slovo náctiletých bych vyzdvihl. Taky si myslíš, jak si hustě chytrý a zkušený jen proto, že jsi starší? Jsi k smíchu a tvá diskuze s Vampixem výše je mi svědkem. Jak říkám, ty jsi český bordeuax, úplně stejný trouba
Já se hodnocení zatím zdržuji. Počkám si na kupé a kabriolet. Ale zatím se zdá, že má BMW hodně dobře našlápnuto (některými prvky mě zklamalo, ale celkově pozitivní vývoj). Podle mě z této trojky potřebovalo BMW novou generaci jako sůl. S designem jsem se nikdy úplně nesžil a bylo na ní znát stáří. Pravda, Audi má za sebou teprve 4 roky, ale původní A5 se mi líbí dodnes. A4 jako její konzervativnější brácha také není špatná. A ještě teď vzpomínám na půlrok za volantem S5 - prostě famózní. Takhle nějak si představuji, že by Audi mělo jezdit.
Jsem rád, když se tyto tři automobilky drží každá svého. Nemám pevnou preferenci - pro každý účel bych si vybral jiné. Nesnáším, když BMW jezdí jako Audi. To pak vypadá, jako kdyby měli v Mnichově krizi identity. Jak už tu bylo stokrát řečeno, jde o špičku a člověk se babrá v detailech. Já jen doufám, že tohle BMW bude jezdit jako BMW - pak budu spokojený.
Sice se neztotožňuji s tvou formulací, ale s myšlenkou už ano. Nicméně pravda je, že pokud dojde na jízdní vlastnosti, tak levné Audi nejsou žádný zázrak. Je na nich hodně znát šetření majitele a jsou nejhorší v této společnosti. Ale některým zákazníkům to nevadí a já to beru.
Uvidime Ako To Bude Jazdit,Ale Tesim Sa Na M3/M4...
Najskor k normalnemu autu, nevyzera to zle... tie predne svetla celkom môzem... uvidime ako to bude jazdit... môj nazor je ze momentalne bude jedina spravna volba v motorizaciach 335I z dôvodu je je to jedina benzinova R6-ka v ponuke... Ale aj tak nad E46 asi nikdy nebude... ;-) ale zaujimalo by ma porovnanie E9X VS F30... A mimochodom dufam ze nova M3/M4 bude Atmosfera!!! >:-[] aj ked to vyzera skor na V6 TriTurbo... mimochodom zaujimavy fotoshop na novu M3 - [odkaz] :-)
Re: Uvidime Ako To Bude Jazdit,Ale Tesim Sa Na M3/M4...
No on po pravde nie je iste ci to bude atmosfera alebo nie, bmw sa len skôr priklana k V6 Tri-Turbo... V8 z M3 / M3 GTS E9X vo vyvoji zostava ale ako jedna varianta z buducich motorov novych modelov bmw ale hlavne ako jeden motorov novej bmw i8 respektive 8i a to iste by vraj malo platit o V10 z M5 / M6... Tak by potom mal vzniknut novy supersport od bmw M8 ktory ma konkurovat Audi R8 ktory ma tiez viacej motorov... a ak by bola nova M3/M4 F30 tri-turbo tak jedine V6 a nie R6 pretoze ziaden motor R6 nieje testovany s tromi turbami... Ale bmw testuje novinku V6 s tromi turbami a jedno z nich je elektricke... Najdes to na patentovom urade... alebo na BimmerPost... Mimochodom nie ja si nemyslim ze turbomotor patri do bmw M modelov... takisto tam nema co robit automat... Aspom ze novu M5 testuju aj z manualom... Foto najdes... ;-)
Re: Uvidime Ako To Bude Jazdit,Ale Tesim Sa Na M3/M4...
Já osobně bych si vsadil na přeplňovaný motor. Stačí se podívat, co BMW prodává svým partnerům. V10 zmizela z nabídky před nějakou dobou (rok, dva zpět, nechce se mi to hledat), R6 z M3 E46 se poroučí v této době a zůstává jen V8 z pomalu končící M3. Vzhledem k tomu, že BMW odstranilo z nabídky dva z nejlepších motorů, které kdy vyrobili, tak moc velké naděje do atmosférické M3 nevkládám. Ani do desetiválcového sportovního vozu. Je také otázka, co Audi namontuje do nástupce Gallarda.