Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5: První ženevské dojmy

Již pošesté slavíme příchod nové pětky. Ta nová se od experimentů s prostorovými křivkami vrací k osvědčené eleganci, ať se to komu líbí, nebo ne.
Zpět na článek
3. 3. 2010 11:34
3. 3. 2010 12:42
3. 3. 2010 16:26
3. 3. 2010 12:08
3. 3. 2010 13:07
neregistrovaný "dCi"
3. 3. 2010 13:54
3. 3. 2010 14:03
3. 3. 2010 14:51
3. 3. 2010 15:31
3. 3. 2010 14:58
3. 3. 2010 15:30
3. 3. 2010 15:33
3. 3. 2010 15:35
3. 3. 2010 15:54
3. 3. 2010 16:03
3. 3. 2010 16:12
3. 3. 2010 16:16
3. 3. 2010 16:19
3. 3. 2010 16:22
3. 3. 2010 16:29
3. 3. 2010 16:54
3. 3. 2010 17:09
3. 3. 2010 17:11
3. 3. 2010 17:32
3. 3. 2010 18:31
4. 3. 2010 12:45
3. 3. 2010 22:56
4. 3. 2010 12:47
3. 3. 2010 17:35
3. 3. 2010 22:59
4. 3. 2010 00:05
3. 3. 2010 20:39
3. 3. 2010 16:46
3. 3. 2010 16:58
3. 3. 2010 20:35
3. 3. 2010 20:44
3. 3. 2010 22:21
3. 3. 2010 23:34
3. 3. 2010 22:18
3. 3. 2010 23:04
3. 3. 2010 23:35
4. 3. 2010 00:08
4. 3. 2010 00:13
3. 3. 2010 23:03
4. 3. 2010 00:06
4. 3. 2010 22:02
4. 3. 2010 22:36
5. 3. 2010 09:49
3. 3. 2010 23:42
4. 3. 2010 00:03
4. 3. 2010 00:07
4. 3. 2010 00:10
4. 3. 2010 05:38
4. 3. 2010 07:51
4. 3. 2010 12:48
4. 3. 2010 12:49
3. 3. 2010 15:23
3. 3. 2010 15:30
3. 3. 2010 15:39
3. 3. 2010 15:46
3. 3. 2010 15:53
3. 3. 2010 15:58
3. 3. 2010 15:30
3. 3. 2010 15:33
3. 3. 2010 15:35
3. 3. 2010 15:38
3. 3. 2010 15:37
3. 3. 2010 15:57
3. 3. 2010 16:04
3. 3. 2010 16:12
3. 3. 2010 16:42
3. 3. 2010 16:56
3. 3. 2010 21:32
4. 3. 2010 12:39
3. 3. 2010 22:30
4. 3. 2010 07:52
4. 3. 2010 08:28
4. 3. 2010 08:34
4. 3. 2010 12:42
3. 3. 2010 16:24
3. 3. 2010 19:00
anonym
3. 3. 2010 19:34
neregistrovaný "AldaAlda"
3. 3. 2010 22:59
3. 3. 2010 23:44
3. 3. 2010 23:55
7. 3. 2010 20:59
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2010 11:34
Radio
Ovládání rádia snad už nejde hůř udělat. Rovná řada nedefinovaných čudlíků jak z čínského rádia. Přitom už je dávno vymyšleno rádio, kde ti svítí názvy stanic. Ve ventilaci se taky ztratíš.
Rozbalit vlákno
2
3. 3. 2010 12:42
Re: Radio
Já ti nevím čéče, ale rádio se zobrazuje na obrazovce ve středu palubky, kde máš přesně definováno co je k jakému číslu přidané, zda stanice rádia či CD. Pro mě je to naprosto normální, jako u starší verze. A klimačka mi nepřijde o nic nenormálnější, samozřejmě, že je potřeba si kapku zvyknout, ale pak není problém. ;-)
3. 3. 2010 16:26
Re: Radio
Pro ty, co "jezdí" BMW, je to jako domácí strava a postel. Že to přijde nesmyslný někomu co má barevný rádio, je fuk.
3. 3. 2010 12:08
BAVORSKÝ NÁŠUP
Velmi elegantní text. Jako auto samotné. Ano, ano, nazrál čas na estetické zklidnění. Je co zklidňovat, ovšem je také co ukazovat. Mistr Bangle byl mnichovským Paulem Klee, nikdy nebude zapomenut, neboť dokázal neuvěřitelné, dokázal učinit z karoserie velkosérově vyráběného auta umělecký objekt. Takže jen se***vat v další modelové generaci je vlastně nad lidské síly běžného designového jedince. Tím ovšem není designer aktuální.

Za rozhodující klad lze jistě považovat to, že aktuální pětka se stala nebývale elegantní, získala vlastnost, která zatím dokonale určovala produkci Mercedes-Benz. Tohle rozhodně přitáhne do Mnichova nové zájemce. Ty zájemce, kteří od karoserie auta vyžadují vícerozměrnost, hluboké uchopování a v neposlední míře jakousi tichou, hojivou vnitřní krásu.

Z dosavadních testů (a taktéž z článku) prýští ještě jedna skutečnost - ergonomicky, materiálově i pohledově dotažený, úchvatný vnitřek.

Tedy nezbývá než napsat - toto je auto, toto je vůz, toto je kára, toto je polibek tvých motoristických... můz.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
20
3. 3. 2010 12:57
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Po prvý krát si čítam od teba rekaciu s ktorou sa plne stotožňujem! Takže ja už len dodám že sa pripájam k tvojim slovám a BMW u mňa všetky palce hore! :yes: :yes: :yes:

Avšak trošku si rýpnem do autora článku a vrátim sa k článku o AR Giuliette. Totiž je neuveriteľné, že to čo u jednej automobilky kritizuje: "Základní linie se takřka neliší; podobají se možná až moc a přímo se vnucuje obava, jestli opět jeden skvělý designérský nápad, přebíraný již od přelomové 8c Competizione, nebude rozmělněn až příliš, jako u vzhledově podobných modelů 159/Spider/Brera." - tak to isté u BMW vynesie do nebies v celom odstavci "Jako vejce vejci?". Jak je možné, že u jednej automobilky je to chyba a u druhej senzácia?? To tu autorov podplácajú nemecké automobilky za propagáciu a teda neobjektívnosť? Pane autore... :no: :no: :no:
3. 3. 2010 13:12
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Zino, pozor, tři palce dolů, to je tu takřka taková třetí diskuzní světová. Neměj obavu, autor článku ví přesně proč a co píše, v tomhle mu můžeš důvěřovat. Koneckonců, pokud máš s něčím problém, svěř se mu do mailu.
3. 3. 2010 13:20
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Neviem prečo by som sa mu mal rozplývať do mailu. Pravdepodobne si to prečíta aj tu, ale mne ide skôr o to verejne na to poukázať a na to je diskusia. Vie čo píše? Veď jasné že vie. Ale koľko mu za to platia? Takto objektivita nevyzerá. Takže diskusná tretia, štvrtá, piatá a svetová alebo nesvetová - AUTOR ČLÁNKU - :no: :no: :no:
3. 3. 2010 13:26
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Až ti to vysvětlí, budeš se tu červenat, a budeš se mu omlouvat...
3. 3. 2010 13:36
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Tak nech mi to vysvetlí. Veľmi by som chcel aby mi to vysvetlil. Aké má argumenty... Nech mi to niekto vyargumentuje že to tak nie je a keď hej, tak nech si dobrými argumentami obháji svoje tvrdenia! Chceš mi ty snáď povedať, že to čo som napísal v prvej reakcii na tvoj príspevok nie je pravda?
3. 3. 2010 13:13
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
suhlasim
3. 3. 2010 13:54
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Nebude to v tom, že se jedná o někoho jiného?
Avatar - T613
3. 3. 2010 16:13
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
nejedná
3. 3. 2010 16:33
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Jestli chceš, aby o Alfě psali, jako o BMW, tak si stěžuj v ALfě a ne u redaktora. Nakonec si to ani nedovedu představit, co by Alfa musela udělat.
neregistrovaný "dCi"
3. 3. 2010 13:07
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Osobně v aktuálních generacích obou rivalů volím třídu E, provedení kombi. Tím sice nová 5 ještě nedisponuje, ale absolutně nevěřím, že se vizuálně éčku vyrovná.
3. 3. 2010 13:12
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
ecko je pekne, v prevedeni kombi je to ale pekny pohrebak
3. 3. 2010 13:14
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
V tomhle jsme tu osamocení mohykáni, já taktéž velmi silně vnímám signály E-klasse. Kombi v E je dokonalost stylu.
Avatar - Ronault.
3. 3. 2010 14:58
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
No tak to se k tobě přidám i já. I když mne zprvu trochu překvapila ta přední světla, tak v živém podání a při prvním setkání jsem si E-classe třikrát obcházel dookola a nevěřícně koukal, jak to tak dokonale může sedět, chápej ta ladnost v každé křivce, i když je nečekaná a komplikovaná. To nová 5-er mě malinko děsí přerostlými ledvinkami a uhlazeným Banglem, což je trochu škoda.

Takže u mne v této generaci po stránce designu exteriéru vede jak E-classe tak C-classe, která se opravdu podařila. :yes:
3. 3. 2010 15:35
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
...to dělá ta strava v Menze :-)
Avatar - Ronault.
3. 3. 2010 16:12
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Ano, vyvážená, plná vitamínů, ne jak ty přepálené tuky z McDrivu >:-[] ;-)
3. 3. 2010 18:10
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Nejste - u mě je E-klasse taky na prvním místě.
BMW až na druhém. :-)
Avatar - Emel
3. 3. 2010 13:35
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Kombi je z celé řady rozhodně nejpovedenější... jistá těžkopádnost zádě sedanu není u kombíku patrná. I tak bych dal přednost generaci předchozí, to je pro mě kombíková nirvana...
3. 3. 2010 14:01
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Nic nedá tolik jako osobní pocity. Tam pětka odhazuje jakékoliv předsudky pozorovatele. Přední část vyzývavá, ladné linie štíhlých boků (ne úplně souhlasím s autorem článku ohledně vysokého pontonu) a překrásně tvarovaná záď, dřívější achilova pata mnichovských vozů. Široce rozkročený postoj vyzní překvapivě i na základních 17". Nářky nad ovladači audia a klimy jsou možná subjektivním pocitem někoho ze čtenářů, ve skutečnosti však všechny ovladače vynikají logickým uspořádáním a neskutečnou přesností... Navíc tu máme inovovaný iDrive, kterým každý po pár chvílích soužití bude s radostí a jednoduše ovládat všechny palubní systémy. Tohle auto opravdu nemá vážnější slabinu.
3. 3. 2010 18:12
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
Jen kdyby tam bylo o trošku víc místa vzadu pro nohy. ;-\
4. 3. 2010 07:39
Re: BAVORSKÝ NÁŠUP
No Superb to není, ale to není účel :-)
3. 3. 2010 12:24
Konečně zase pěkné BMW.
Jsem šťastný, že se vrátila zase stará dobrá 5ka.
Ta předchozí byla otřesná - doslova bakelit made in china. :yes:
Rozbalit vlákno
6
3. 3. 2010 14:02
Re: Konečně zase pěkné BMW.
Bez E60 by F10 nikdy nebyla tím čím je... E60 zůstane navždy revolučním modelem.
3. 3. 2010 14:55
Re: Konečně zase pěkné BMW.
:yes:
E60 jsem ocenil až s postupem doby. Byla udělaná velmi nadčasově.
3. 3. 2010 15:33
Re: Konečně zase pěkné BMW.
S FL modelem se bude dát žít ještě dlouho na úrovni :-)
3. 3. 2010 15:54
Re: Konečně zase pěkné BMW.
;-) :yes:
Avatar - DRBNUTY
3. 3. 2010 16:05
Re: Konečně zase pěkné BMW.
S M paketom nieco nadherne.A s M motorom nieco neskutocne.Kamarata som po minute jazdy prosil,aby ma vylozil, ze radsej pojdem peso, ako by som sa mal dosrat od strachu.Ist 180 o piatej poobede cez centrum mesta na letnych gumach a mokrej ceste v tepltote 2 stupne nad nulou nebolo nic pre mna.
3. 3. 2010 16:11
Re: Konečně zase pěkné BMW.
>:D Bačkoro.
3. 3. 2010 13:54
naskok
tak keby som si mal vybrat medzi tymto a A6 a E-classe tak bavorak vyhrava.
Rozbalit vlákno
85
3. 3. 2010 14:03
Re: naskok
Audi je univerzál pro všechny, M-B a BMW cílí na specifickou skupinu klientů.
3. 3. 2010 15:31
Re: naskok
To je za taxikáře? >:D
3. 3. 2010 14:58
Re: naskok
:yes: Svým charakterem oslovuje nejvíce zákazníků.
3. 3. 2010 15:30
Re: naskok
Moje manželka BMW nenáviděla a s náskokem jezdí v pohodě ;-)
3. 3. 2010 15:33
Re: naskok
Někteří jezdí v pohodě i se stodvacítkou, tedy škodovkou. ;-)
3. 3. 2010 15:35
Re: naskok
To bez diskuze, byl to můj první služební vůz :-)
3. 3. 2010 15:54
Re: naskok
Nějaký takový, co? >:D >:-[]

[odkaz]
3. 3. 2010 16:03
Re: naskok
Přesně taková červená a model jako tady:

[odkaz]

:-)
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 16:12
Re: naskok
Jo, Audi svojí přirozenou tendencí k děsivé nedotáčivosti a archaickým uspořádáním pohonu naprosto vyhovuje lidem, kteří nikdy nic jiného než předokolku neřídili
3. 3. 2010 16:16
Re: naskok
Ale ale, nedělej tu z toho kovbojku, jako by se Audi neudrželo na silnici. ;-)
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 16:19
Re: naskok
Ale jo, má přece sportovní marketing a quattro, tak je nejlepší >:D :no:
3. 3. 2010 16:22
Re: naskok
Obecně zde převládá povědomí, že Audi má vždy motor na příč a pohon předních kol a je v základu. Takže něco jako A3.

Co na tom, že většinou jde potkat A4/A6 v quattru... ;-)
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 16:29
Re: naskok
Nene, obecně převládá názor, že Audi vypadá následně: motor vytrčený daleko dopředu, za ním převodovka, až potom přední náprava a k tomu za příplatek quattro, aby se tato naprosto tristní koncepce aspoň trochu umravnila. Uznávám, že nová A4 a další modely na MLB mají alespoň nápravu umístěnou mezi motor a převodovku (jako kdyby to víc dopředu nešlo... no šlo, ale to by Audi muselo zapomenout na touhu vyrábět i předokolky), odměnou za to je šikmý kardan a vyosený přední diferenciál. No znáš to, z hovínka prostě bič neupleteš, ať se snažíš jakkoliv.
3. 3. 2010 16:54
Re: naskok
A je to tu zase.
Co máš prosímtě proti podvozku A4/A6 v quattru?
Vždyď to auto je s ním velmi schopné, že mu to může závidět drtivá většina konkurence. Jeho kvality cení kde kdo. Nadávat na něj může jen ten, co s tím nemá zkušenost a potřebuje do světa vykvákat klišé, že jakmile nemá auto hnanej zadek, tak se snad vůbec nedá řídit, nebo že se neudrží na cestě. Nesmysl jak hrom.
To je auto na celoroční ježdění a ne driftování dvěřma napřed. Na hrbaté dálnici si při dvoustech přede jako kotě, neposkakuje jak koza a člověk si v něm odpočine.
Nehledě na to, že jezdit se zadohrabem v zimě, je o duši, člověk permanentně ve stresu, jestli může na dálničním nájezdu přidat trošku plynu, aby se neroztočil, a nedejbože, aby někde bylo více kluzko, to je mu totiž pak velmi úzko.

:-!
3. 3. 2010 17:09
Re: naskok
"Vždyď to auto je s ním velmi schopné, že mu to může závidět drtivá většina konkurence." - odpověď
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 17:11
Re: naskok
Drtivou většinou jistě myslíš BMW E90 a Infiniti G, tedy tu sportovnější notu, na kterou by Audi chtělo hrát, a ne auta jako Volvo S60 nebo Saab 9-3 nebo Passat s Insignií ;-)
Jinak souhlasím, že i na hrbech a kdekoliv ten předek sedí jak přibitej. Hlavně teda když se jede rovně, ale i v zatáčce to do v přímém směru nádherně drží >:D
3. 3. 2010 17:32
Re: naskok
Drtivou většinou myslím, že auta nedělá jen BMW a Infiniti.
Já potkal Infiniti naosled někdy min týden a ještě FXko. Co na cestách jezdí, zjistíš, když vystrčíš nos ven.
Ano, máš pravdu, BMW jede v zimě po cestě jak dobře namazané sáňky - zatáčka nezatáčka.

Koukám, žes toho opravdu s Audi najezdil hooodně - doma po koberci. :-!
Avatar - Ronault.
3. 3. 2010 18:31
Re: naskok
Trochu mimo... proč pořád hodnotíš auta podle toho kolik jich potkáváš na silnicích? Infiniti, Quattro... a přitom je to úplně jinak.
4. 3. 2010 12:45
Re: naskok
Lidi, kteří mají nejméně zkušeností, mají nejvíce keců. A tedy se to projevuje. Neznají nové quattro.
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 22:56
Re: naskok
Já vybírám odpovídající konkurenci buď technikou nebo aspoň zaměřením. Audi budu image na "sportu" proto jsem vybral sportovní konkurenci. Nebudu přece porovnávat A4 s Oktávkou jen proto, že jsem ji viděl tento týden asi 500x zatímco BMW 3 tak 50x a Infiniti G 2x :-!
4. 3. 2010 12:47
Re: naskok
Tak si zkus nějaké nové Audi taky projet, ju? A tím nemyslím kolečko po parkovišti, nebo po tom koberci. :-!
3. 3. 2010 17:35
Re: naskok
Teda to jsou přirovnání! Nechtěl si spíš napsat, že infiniti by chtělo... cokoliv?
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 22:59
Re: naskok
No já právě neposuzuju auta skrze "rasové" hledisko, takže podobný nonsens jako ty bych asi nevypustil...
3. 3. 2010 20:39
Re: naskok
nehadaj sa s jossalitom, to je mlatenie slamy.. On v zivote nejazdil na zadokolke. Mozno tak nejakej 20 rocnej E36-ke co bolo ale jedno z najlepsich aut, ziadna elektronika ale cisto ridicske umenie. Audi je koncernovy bullshit, nic viac. BMW slo vzdy svojou cestou robilo auta na kotre audi nikdy nemalo odvahu (X6, 5GT, Z3 Z4 6series..)
3. 3. 2010 16:46
Re: naskok
Pohon všech kol má zhruba třetina všech prodaných Audi, nejmenší podíl je u A3 (7%, není divu), u A6 je to 25%, nejvyšší podíl je u A8 (63%).
Viz zde: [odkaz]

Popravdě řečeno moc nechápu, proč si někdo kupuje Audi s motorem podél jako předokolku, tam bych si za pohon 4x4 určitě připlatil (když už bych tedy z nějakého zvláštního důvodu chtěl Audi).

Kupce A3 nechápu vůbec, naopak se nedivím, že se jim nechce doplácet za Haldex.
3. 3. 2010 16:58
Re: naskok
No, já nepsal o tom, čeho se víc prodá, ale čeho víc potkám. Asi to záleží na tom, kde člověk bydlí, když někde v kopcích, tak je jasné, že tu bude těch čtyřkolek víc.
Ve zbytku souhlas. :yes:
3. 3. 2010 20:35
Re: naskok
a to je akoze nejako smerodajne ked sa niecoho redava najviac tak je to najlepsie? Ked osm bol v japonsku tak som nic ineho nevidel len toyoty a mazdy. Znamena to ze v japonsku najlepsie? V amerike pred troma rokmi bolo najcastejsie vidiet infinity, toyoty a fordy. Znamena to ze su najlepsie? V cechach a na slovensku su z malych aut najcastejsie vidiet fabie s roznymi logami firiem. Znamena to ze su najlepsie? To ze je niecoho viac znamena aj trhovy podiel a lokalizacia trhu. Samozrejme ze suu audi predavane lebo pomaly kazdy manager ktory sedlal octavku f TDI si kupi audi f TDI.
Avatar - white label
3. 3. 2010 18:27
Re: naskok
Znovu se projevila tvá extrémní zaujatost vůči AUDI... ;-)
Jak mi teda např. vysvětlíš text testu (na tomto webu auto.cz) Michala Fokta, který začíná takto:
"Test: Audi A6 3.0 TFSI quattro – Na cestě vzhůru
Test: Máte pocit, že vaše nové auto už není tak sportovní, jako bylo to předchozí? Tak to se vám u omlazené A6 stát nemůže. Alespoň zatím."
A pokračuje: "Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje."

A jak mi vysvětlíš, že znám dost lidí co odešlo (ať už nastálo, nebo jen dočasně) od klasické koncepce BMW, MB... k Audi a na děsivou nedotáčivoist AUDI si nestěžujou, i když měli předtím i něco jiného než jen předokolku... Sám mám zkušenost z předkem, zadkem i 4x4 a respektuju výhody i nevýhody každé z nich a nemám potřebu obecně odsuzovat jednotlivé koncepce, nebo dokonce značky, které je používají převážně. AUDI i BMW jsou pro mě dvě špičkové značky, a to že jsou obě "jiné", je podle mě jen dobře... Při výběru prémiového auta, bych příp. znovu (už po třetí) vybíral především z produktů těchto dvou značek. Poměřovat vzájemně má smysl jen jejich konkrétní, nejlépe přímo (i cenově) konkurenční produkty na trhu.... Navíc je dnes i u BMW jasná a velmi zřetelná tendence ke 4x4 (srovnej nabídku BMW se 4x4 před pár lety a teď)...
Právě u prémiové produkce se stává pohon 4x4 pomalu samozřejmostí..., a to bez ohledu na to, komu s to líbí a komu naopak ne... Audi svého času velmi dobře odhadlo jak budoucí (evropský) trend k přeplňovaným přímovstřikovým dieselům, tak ke 4x4 a nebálo se přijít s tímto i na prémiový trh.
To, že za to (na trhu) zklízí "ovoce" je logický důsledek tohoto velmi střízlivého odhadu, kterému "Audi" věřilo a šlo za ním...
V tomto směru mi tu chybí určitý "nadhled" a naopak mi to velmi "nostalgicky" připomíná známý nick "Kylie"...

P.S. Nemluvě o tom, že např. poslední RS4 a současná S4 umí být i docela přetáčivá. Zrovna tak nejsou žádným tajemstvím srovnávací testy, (německé i anglické) kde byla nekonec RS4 celkově hodnocena malinko lépe, než taková ikona jako je M3!
3. 3. 2010 20:44
Re: naskok
to je taky argument ze "poznam ludi co odisli od bmw...." bla bla bla... Audi v Quattre nebude nedotacave to je snad kazdemu jasne ale ukaz mi kolko je predanych A4 a A6 v quattre... Samozrejme RS4 a najnovsia RS6Avant je nadherne auto ale aj za to necha pekne zaplatit... Podobne ako Mkove rady.. BMW je proste klasika a tou nadalej ostava.
Avatar - white label
3. 3. 2010 21:05
Re: naskok
To není bla bla bla, ale pravda a hlavně konkrétní reakce na konkrétní "argument". Proč by nemohlo být jakékoli 4x4 (včetně Audi) nedotáčivé, můžeš mi to nějak logicky vysvětlit?
Zrovna ta RS6 spíš nedotáčivá určitě bude (i "díky" těžkému V10), ale to neznamená, že je to auto automaticky celkově "špatné"...
S BMW žádný "problém" nemám...
3. 3. 2010 22:21
Re: naskok
RS6 je abs. extrém. Přetáčivě nedotáčivá s nejmenší nádrží na světě vs. spotřeba.
Avatar - white label
3. 3. 2010 23:06
Re: naskok
Spotřeba může být hodně vysoká, ale nádrž o objemu 80 litrů je slušná hodnota, určitě jsou i mnohem "kritičtější poměry" spotřeby a velikosti nádrže...
3. 3. 2010 23:34
Re: naskok
Nejsou a to ti podepíšu! Možná Kája turbo, ale to by mě Švbihák zadupal do země. ;-)
3. 3. 2010 22:18
Re: naskok
"kolko"... no hodně a nejen u Audi. Mě třeba překvapil jenom náš trh, že většina BMW7 je 4x4 za poslední měsíc a S class jsou všechny prodaný 4x4. Audi v tom má tradici a pokud to nejsou ty nejlevnější motorizace u A8, tak je 4x4 vždy.

Hele a třeba všechny prodaný Audi Allroad jsou 4x4, tak to o něčem svědčí, ne?
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 23:04
Re: naskok
Tak kdo by dobrovolně chtěl pětimetrový sedan v předohrabu... leda někdo v USA
3. 3. 2010 23:35
Re: naskok
Naopak... v US si nikdo třeba A8 bez 4x4 skoro nekupuje.
Avatar - Ricardo
4. 3. 2010 00:08
Re: naskok
A prodávala se tam vůbec ta 2,8 FSI? V8 předokolka určitě nikdy nebyla...
Spíš jsem narážel v obecné rovině na (pro Evropana) nesmysly typu Cadillac DTS, což je prostě limuzína-předokolka, stejně jako A8 bez quattra
4. 3. 2010 00:13
Re: naskok
Hele, ty si manipulátor na 100%. Všechno vztahuješ na nepolapitelnost "sebe", ale svět je jinde.
Avatar - Ricardo
3. 3. 2010 23:03
Re: naskok
Jenže je zajímavé a přínosné 4x4 (xDrive, ATTESA) a pak 4x4 znouzctnost (Quattro ať to či ono)
Avatar - white label
3. 3. 2010 23:29
Re: naskok
Tos mi toho "vysvětlil"... :-) Na tolik argumentů, jen
tenhle, konkrétně ničím nedoložený, "výkřik" ...?
V posledním čísle AMuS je "podrobnější" test naprosté většiny systémů 4x4 u osob. automobilů, včetně stručného technického popisu jejich konstrukce a "principu", včetně důsledků na chování v "praxi". Celkově nejlépe hodnocené ze všech je právě (ne poprvé) quattro z S4. X-drive je dvakrát někde v první třetině a úplně poslední je 4x4 z Porsche Turbo...
V čem tedy podle tebe spočívá "znouzectnost" mapř. u současného quattra v S4 a v čem naopak "zajímavost-přínosnost" Xdrive...?
Avatar - Ricardo
4. 3. 2010 00:06
Re: naskok
Zejména v tom, že oba mnou uvedené systémy v zatáčce plánovaně omezují přísun momentu na přední kola a to až do (u BMW "jen" téměř) čisté zadokolky. Režim 4x4 proto využívají právě a jen pro to, k čemu je vhodný - stabilizace na výjezdu ze zatáčky a lepší trakce při zrychlení.
Test, co zmiňuješ neznám, nicméně v případě xDrive myslím samozřejmě aktuální verzi toho systému (X6, 7er, X1). A 911 mě nepřekvapuje, ta má motor na jediném ještě horším místě než je volba Audi.
Avatar - white label
4. 3. 2010 00:15
Re: naskok
Právě, že v tom testu byla i poslední nejvyspělejší verze Xdrivu z X6. Přesto bylo celkově docela jasně první quattro, dokonce i jeden 4matic dopadl lépe, než ta X6.
Zítra ti napíšu pořadí všech aut, bylo jich tam docela dost...
Avatar - white label
4. 3. 2010 20:43
Re: naskok
Ricardo
Pořadí testu 4x4 (4x4 hodnoceno podle měř. údajů: zrychlení, brždění, ovladatelnost... a podle jízdních dojmů: ovladatelnost, stabilita v přímém směru, trakce, radost z jízdy):
1. S4, 2. E350CDI, 3. Lancer Evo MR, 4. X1 28i, 5. X6 M, 6. Insignia 2.8 V6 T OPC, 7. Outback 3,6 R, 8. Nissan GT-R Bl.Ed., 9. GLK 350, 10. 911 Turbo
4. 3. 2010 22:02
Re: naskok
chceo by to nejaky link na konkretny clanok alebo test, to poradie ti kludnenapisem aj ja ale v zmenenom poradi.. A ak je to auto bild nahodou tak to ani citat netreba, to je koncernovy casopis pre maloletych..
Avatar - white label
5. 3. 2010 00:17
Re: naskok
P10
Jedná se o poslední číslo české mutace AMuS.
Chceš tu snad "originálně" řešit "neobjektivitu" německé redakce, když je Evo třetí a taková 911 Turbo až desátá/poslední?
Jinak díky..., po tvém "odborném" stanovisku k pořadí nijak netoužím... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ricardo
4. 3. 2010 22:36
Re: naskok
Ahoj, nezpochybňuju výsledky testu, nicméně mnohem větši vypovídací hodnotu by mělo jedno prosté srovnání: všechny ty pohony v autech stejné velikosti a podobně silného motoru a u nich změřit maximální dosažitelné přetížení v zatáčce a rychlost na výjezdu. Tady by se lámal chleba mezi 4x4 a zbytek testu by pak byl omáčka. Jenže do toho žádná automobilka nepůjde...
Avatar - white label
5. 3. 2010 00:23
Re: naskok
Tímto výsledkem testu nepoukazuju na to, že quattro "musí být" nejlepší. Především tím "vyvracím" tvé tvrzení, že quattro je (např. proti Xdrivu) "znouzecnost"..., to by se totiž logicky velmi pravděpodobně projevilo i v podobném, ne zcela "referenčním", testu...
Avatar - Ricardo
5. 3. 2010 09:49
Re: naskok
Tak z toho auta vyhoď quattro a podívej se, co ti ve srovnání s BMW be xDrive zbude... Audi prostě musí mít quattro, aby vůbec fungoval
Avatar - white label
5. 3. 2010 11:06
Re: naskok
Tak počkej, porovnáváme tu nějakou dobu dva systémy 4x4 a teď tenhle "divoký odskok"? :-)
Srovnáni koncepek předek vs. zadek je zase trochu jiné téma...
Já bych si větší auto (od vyšší stř.) jen s předkem nekoupil, ale přece ani samo AUDI k tomu nikoho nenutí..., to spíš dost zákazníků nepřímo "nutí" např. BMW nabízet dnes tolik modelů se 4x4... ;-)
Ono totiž těch solventních řidičů/"fajnšmekrů", nebude tolik, jak to vypadá, podle zdejších diskusí, podle kterých by na cestách měla být jasná převaha zadokolek, příp. rychlých verzí "Imprez a Lancerů"...
Ani ten stále houstnoucí silniční provoz a celkový stav silnic případným "fajnšmekrům" bohužel příliš nepřeje...
Jedna věc jsou "sny", jiná realita (nejen) trhu...
3. 3. 2010 23:42
Re: naskok
Hele... s tebou se bavit o 4x4 je naprosto zbytečný. Ty jsi sice někdy naprosto soudnej člověk, ale občas máš wolffovskodeadliftový manýry. My jsme šlechta automobilismu a naším úkolem je tě převrátit do naší roviny, tak se přiznej, že po ničem jinym netoužíš, než po Jagu na podvozku VW. >:D >:D
4. 3. 2010 00:03
Re: naskok
Ty se směješ, ale vem si, že když měla nová alfa 166 vyrazit na platfusáku od Jagu, tak alfisti onanovali, jak vzteklý a to jsou už 2 roky zpátky a Tata byl neznámý jinoch... maj v tom pěknej brajgl... Alfa už deset let :-O ;-\
Avatar - Ricardo
4. 3. 2010 00:07
Re: naskok
Proč by měl mít Jaguar podvozek VW (čili např. "vymoženosti" jako McPherson a Multilink)? :-)
4. 3. 2010 00:10
Re: naskok
Třeba pro to, aby se uplatnil, ne?
Avatar - Ricardo
4. 3. 2010 05:38
Re: naskok
No jo, aby hrnul ty statisíce kusů, jak si to představuješ ve svých plánech :-)
4. 3. 2010 07:51
Re: naskok
Je potřeba dodat, že A6 Quattro není o nic víc nedotáčivá při výjezdu ze zatáčky než BMW, ale nájezd do ní vyžaduje trochu jiný přístup. Taky považuju A6 za posledního mohykána hrnoucích se předních kol při vyšší nájezdové rychlosti. Podle snímků A7 bude motor posunut výrazně dozadu a A6 bude výchozím modelem velkého Sportbacku.
Na druhou stranu BMW s xDrivem také postrádá čistotu v nájezdu čisté zadokolky, prostě jako ve všem...něco za něco. :-)
4. 3. 2010 12:48
Re: naskok
Problém je ten, že většina zdejší krituků nové Audi v quattru nikdy nevyzkoušela. ALe žvanit o tom, to jim jde. Samé klišé.
Avatar - DRBNUTY
3. 3. 2010 15:23
Re: naskok
Skoda len toho Multitronicu, ten by som v aute naozaj nechcel.Automatickou prevodovkou u mna jasne vyhrava BMW a vdaka nej by som sa rozhodol pre BMW. :-!
3. 3. 2010 15:30
Re: naskok
Multitronic jen u 2,0TDI a 2,7TDI, jinak snad není. Ale speciálně u té social edition je to tristní.

Prodeje u Audi a BMW táhnou třílitrové šestiválce, u M-B bych viděl stěžejní fleetový model 250CDI, ale třeba se mýlím.
Avatar - DRBNUTY
3. 3. 2010 15:39
Re: naskok
Multitronic je v A6 vsade kde nie je manual, alebo quattro.Proste mi vadi, ze napriklad v Audi A5 Sportback nie je S tronic s 2.0 TDI, inac by mi uz stal pred domom.Jedine Audi kde sa kombinuje 2.0 TDI s S tronicom je A3 a to je skoda, lebo sa mi tie auta velmi pacia. :no:
Avatar - DRBNUTY
3. 3. 2010 15:53
Re: naskok
To auto sa mi nepaci, takze som na neho uplne zabudol.
3. 3. 2010 15:58
Re: naskok
Já naopak Q5 považuji za velmi zdařilé. Ale stejně bych ho nechtěl. >:-[]
3. 3. 2010 15:30
Re: naskok
No já nevím jak nová v F10, ale ta stará v E60 zas takovej super výtvor nebyl.
3. 3. 2010 15:33
Re: naskok
Super ne, ale fantastickej ano. Přesto E60 a minulé Éčko k sobě měli blíž než je tomu nyní.
Avatar - DRBNUTY
3. 3. 2010 15:35
Re: naskok
myslel som tu novu 8 stupnovu, vsade ju chvalia.
3. 3. 2010 15:38
Re: naskok
Taky jí chválím, vyzkoušena v 5GT a je to samet... Teda dokáže být i sametovým bleskem.
3. 3. 2010 15:37
Re: naskok
Jo převodovka... Tak nějak na úrovni doby, tedy stejný jako Tiptronic. Ale spolehlivější než G-Tronic
3. 3. 2010 15:57
Re: naskok
Ano, nevyčnívala nad průměr. Nová v F10 to bude jiný kafé. :-!
3. 3. 2010 16:04
Re: naskok
Strhává po DSG jazýček vah zpátky ke klasickému automatu ;-)
3. 3. 2010 16:12
Re: naskok
Otázka je ve spojení s jakým motorem.
3. 3. 2010 16:42
Re: naskok
Jel jsem jen 3,0d 245HP a 750i, ale tu tak krátce, že se nedá ani referovat.
3. 3. 2010 16:56
Re: naskok
Tak to já můžu referovat, jezdit s 750 v zimě, je na mrtvici. :-!
3. 3. 2010 21:32
Re: naskok
Pepiku to ze nejses zadnej extra ridic neni zadny tajemstvi, tohle na sebe ale nepraskej, ted uz to dojde i tem kteri to nevydedukovali z tve neschopnosti rozeznat mizernost vetsiny starsich, quattro postradajicich Audin ;-) Ale v poho, i lidi jako ty maji pravo byt v ramci svych automobilovych potreb zcela uspokojeni ;-)
4. 3. 2010 12:39
Re: naskok
Asi si budu muset strčit obrázek auta do profilu, pak by ti spadla brada. :-!
3. 3. 2010 22:30
Re: naskok
Hmmm měl jsem 7 BMW bez 4x4 a nikdy jsem neměl problém, nebo jsem si ho nepřipustil. I u žigulíka šlo pouze o kvalitní pneu. S nárůstem předokolek se z aut se zadokolkama dělá mýtus, jako kdyby v době zadokolek nikdy nepadal sníh.
4. 3. 2010 07:52
Re: naskok
Poslední věta je jasná!
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2010 08:28
Re: naskok
Dokud jsem neměl čtyřkolu, tak jsem taky nechápal a měl stejný názor.
4. 3. 2010 08:34
Re: naskok
Ještě jednou přečti co napsal Navtech... současná démonizace zadního pohonu se prostě před lety neřešila. Nikdo se nehádá o lepší trakci v případě horších adhezních podmínek.
4. 3. 2010 12:42
Re: naskok
Jo, já ti to neberu, něco jsem odjezdil tuto zimu se zadohrabem BMW. Težkej motor ve předu, velkej výkon v zadu a kluzká silnice. Co to auto dělá? Přesně to, co se dá čekat. Člověk jezdí jak podělanej a předjíždí ho kde kdo. Při přelezení do 4x4 člověk jasně ocení, že bezpečnost a kvalita jízdy je v zimě v jiné dimenzi.
3. 3. 2010 16:24
Re: naskok
Moje řeč Mercedes mě nenadchnul zadní části a světly ala korea.
anonym
3. 3. 2010 19:00
Re: naskok
Jízdně je to opravdu zase o velký kus blíž Audi, oproti minulé pětce o vesmír pohodlnější (adapt. tlumiče) ale o něco méně "zábavné".
neregistrovaný "AldaAlda"
3. 3. 2010 19:34
Bavor
Bavor je bavor...na prvním fotu je typická bavorácká spotřeba.. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
3. 3. 2010 22:59
Bavor
Jasně, třeba naprostá většina A8iček a u nás i A6ek, má quattro...
Rozbalit vlákno
2
3. 3. 2010 23:44
Re: Bavor
A ty allroady maj jakej poměr 4x4 vs. předokolka?
Avatar - white label
3. 3. 2010 23:55
Re: Bavor
Současný A6 allroad má ještě (stejně jako ostatní A6ky) v "základu" 50:50, ale nová A6ka (příští rok) už by měla mít těch cca 40:60 taky...
4. 3. 2010 22:48
Kazí to interiér
Design minulé 5ky byl nic moc a tak nepřekvapí, že nová generace je daleko hezčí. Bohužel interiér zůstal skoro stejný a vypadát to, že elegantní, černá a k řidiči natočená palubní deska už se nikdy nevrátí. Jo, zlatá 90. léta ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CIZEK
7. 3. 2010 20:59
skvělá 5er
Nová 5er se mi opravdu moc líbí.Co mi na e60 příliš nelíbilo byl interiér, který nepůsobil tak solidně jako u minulých generací 5er.Ale ted je vse jinak.Inertiér je z těch nejlepších materiálů, které jsou skvěle slícované.Interiér působí elegantním a robusním dojmem a ty sedačky vypadají skvěle.A co se exteriéru týče, nemám co bych vytkl zkrátka Typisch BMW-elegantní a zároven dynamický.
Rozbalit vlákno
0