Ovládání rádia snad už nejde hůř udělat. Rovná řada nedefinovaných čudlíků jak z čínského rádia. Přitom už je dávno vymyšleno rádio, kde ti svítí názvy stanic. Ve ventilaci se taky ztratíš.
Já ti nevím čéče, ale rádio se zobrazuje na obrazovce ve středu palubky, kde máš přesně definováno co je k jakému číslu přidané, zda stanice rádia či CD. Pro mě je to naprosto normální, jako u starší verze. A klimačka mi nepřijde o nic nenormálnější, samozřejmě, že je potřeba si kapku zvyknout, ale pak není problém. ;-)
Velmi elegantní text. Jako auto samotné. Ano, ano, nazrál čas na estetické zklidnění. Je co zklidňovat, ovšem je také co ukazovat. Mistr Bangle byl mnichovským Paulem Klee, nikdy nebude zapomenut, neboť dokázal neuvěřitelné, dokázal učinit z karoserie velkosérově vyráběného auta umělecký objekt. Takže jen se***vat v další modelové generaci je vlastně nad lidské síly běžného designového jedince. Tím ovšem není designer aktuální.
Za rozhodující klad lze jistě považovat to, že aktuální pětka se stala nebývale elegantní, získala vlastnost, která zatím dokonale určovala produkci Mercedes-Benz. Tohle rozhodně přitáhne do Mnichova nové zájemce. Ty zájemce, kteří od karoserie auta vyžadují vícerozměrnost, hluboké uchopování a v neposlední míře jakousi tichou, hojivou vnitřní krásu.
Z dosavadních testů (a taktéž z článku) prýští ještě jedna skutečnost - ergonomicky, materiálově i pohledově dotažený, úchvatný vnitřek.
Tedy nezbývá než napsat - toto je auto, toto je vůz, toto je kára, toto je polibek tvých motoristických... můz.
Po prvý krát si čítam od teba rekaciu s ktorou sa plne stotožňujem! Takže ja už len dodám že sa pripájam k tvojim slovám a BMW u mňa všetky palce hore! :yes::yes::yes:
Avšak trošku si rýpnem do autora článku a vrátim sa k článku o AR Giuliette. Totiž je neuveriteľné, že to čo u jednej automobilky kritizuje: "Základní linie se takřka neliší; podobají se možná až moc a přímo se vnucuje obava, jestli opět jeden skvělý designérský nápad, přebíraný již od přelomové 8c Competizione, nebude rozmělněn až příliš, jako u vzhledově podobných modelů 159/Spider/Brera." - tak to isté u BMW vynesie do nebies v celom odstavci "Jako vejce vejci?". Jak je možné, že u jednej automobilky je to chyba a u druhej senzácia?? To tu autorov podplácajú nemecké automobilky za propagáciu a teda neobjektívnosť? Pane autore... :no::no::no:
Zino, pozor, tři palce dolů, to je tu takřka taková třetí diskuzní světová. Neměj obavu, autor článku ví přesně proč a co píše, v tomhle mu můžeš důvěřovat. Koneckonců, pokud máš s něčím problém, svěř se mu do mailu.
Neviem prečo by som sa mu mal rozplývať do mailu. Pravdepodobne si to prečíta aj tu, ale mne ide skôr o to verejne na to poukázať a na to je diskusia. Vie čo píše? Veď jasné že vie. Ale koľko mu za to platia? Takto objektivita nevyzerá. Takže diskusná tretia, štvrtá, piatá a svetová alebo nesvetová - AUTOR ČLÁNKU - :no::no::no:
Tak nech mi to vysvetlí. Veľmi by som chcel aby mi to vysvetlil. Aké má argumenty... Nech mi to niekto vyargumentuje že to tak nie je a keď hej, tak nech si dobrými argumentami obháji svoje tvrdenia! Chceš mi ty snáď povedať, že to čo som napísal v prvej reakcii na tvoj príspevok nie je pravda?
Osobně v aktuálních generacích obou rivalů volím třídu E, provedení kombi. Tím sice nová 5 ještě nedisponuje, ale absolutně nevěřím, že se vizuálně éčku vyrovná.
No tak to se k tobě přidám i já. I když mne zprvu trochu překvapila ta přední světla, tak v živém podání a při prvním setkání jsem si E-classe třikrát obcházel dookola a nevěřícně koukal, jak to tak dokonale může sedět, chápej ta ladnost v každé křivce, i když je nečekaná a komplikovaná. To nová 5-er mě malinko děsí přerostlými ledvinkami a uhlazeným Banglem, což je trochu škoda.
Takže u mne v této generaci po stránce designu exteriéru vede jak E-classe tak C-classe, která se opravdu podařila. :yes:
Kombi je z celé řady rozhodně nejpovedenější... jistá těžkopádnost zádě sedanu není u kombíku patrná. I tak bych dal přednost generaci předchozí, to je pro mě kombíková nirvana...
Nic nedá tolik jako osobní pocity. Tam pětka odhazuje jakékoliv předsudky pozorovatele. Přední část vyzývavá, ladné linie štíhlých boků (ne úplně souhlasím s autorem článku ohledně vysokého pontonu) a překrásně tvarovaná záď, dřívější achilova pata mnichovských vozů. Široce rozkročený postoj vyzní překvapivě i na základních 17". Nářky nad ovladači audia a klimy jsou možná subjektivním pocitem někoho ze čtenářů, ve skutečnosti však všechny ovladače vynikají logickým uspořádáním a neskutečnou přesností... Navíc tu máme inovovaný iDrive, kterým každý po pár chvílích soužití bude s radostí a jednoduše ovládat všechny palubní systémy. Tohle auto opravdu nemá vážnější slabinu.
S M paketom nieco nadherne.A s M motorom nieco neskutocne.Kamarata som po minute jazdy prosil,aby ma vylozil, ze radsej pojdem peso, ako by som sa mal dosrat od strachu.Ist 180 o piatej poobede cez centrum mesta na letnych gumach a mokrej ceste v tepltote 2 stupne nad nulou nebolo nic pre mna.
Jo, Audi svojí přirozenou tendencí k děsivé nedotáčivosti a archaickým uspořádáním pohonu naprosto vyhovuje lidem, kteří nikdy nic jiného než předokolku neřídili
Nene, obecně převládá názor, že Audi vypadá následně: motor vytrčený daleko dopředu, za ním převodovka, až potom přední náprava a k tomu za příplatek quattro, aby se tato naprosto tristní koncepce aspoň trochu umravnila. Uznávám, že nová A4 a další modely na MLB mají alespoň nápravu umístěnou mezi motor a převodovku (jako kdyby to víc dopředu nešlo... no šlo, ale to by Audi muselo zapomenout na touhu vyrábět i předokolky), odměnou za to je šikmý kardan a vyosený přední diferenciál. No znáš to, z hovínka prostě bič neupleteš, ať se snažíš jakkoliv.
A je to tu zase.
Co máš prosímtě proti podvozku A4/A6 v quattru?
Vždyď to auto je s ním velmi schopné, že mu to může závidět drtivá většina konkurence. Jeho kvality cení kde kdo. Nadávat na něj může jen ten, co s tím nemá zkušenost a potřebuje do světa vykvákat klišé, že jakmile nemá auto hnanej zadek, tak se snad vůbec nedá řídit, nebo že se neudrží na cestě. Nesmysl jak hrom.
To je auto na celoroční ježdění a ne driftování dvěřma napřed. Na hrbaté dálnici si při dvoustech přede jako kotě, neposkakuje jak koza a člověk si v něm odpočine.
Nehledě na to, že jezdit se zadohrabem v zimě, je o duši, člověk permanentně ve stresu, jestli může na dálničním nájezdu přidat trošku plynu, aby se neroztočil, a nedejbože, aby někde bylo více kluzko, to je mu totiž pak velmi úzko.
Drtivou většinou jistě myslíš BMW E90 a Infiniti G, tedy tu sportovnější notu, na kterou by Audi chtělo hrát, a ne auta jako Volvo S60 nebo Saab 9-3 nebo Passat s Insignií ;-)
Jinak souhlasím, že i na hrbech a kdekoliv ten předek sedí jak přibitej. Hlavně teda když se jede rovně, ale i v zatáčce to do v přímém směru nádherně drží >:D
Drtivou většinou myslím, že auta nedělá jen BMW a Infiniti.
Já potkal Infiniti naosled někdy min týden a ještě FXko. Co na cestách jezdí, zjistíš, když vystrčíš nos ven.
Ano, máš pravdu, BMW jede v zimě po cestě jak dobře namazané sáňky - zatáčka nezatáčka.
Koukám, žes toho opravdu s Audi najezdil hooodně - doma po koberci. :-!
Já vybírám odpovídající konkurenci buď technikou nebo aspoň zaměřením. Audi budu image na "sportu" proto jsem vybral sportovní konkurenci. Nebudu přece porovnávat A4 s Oktávkou jen proto, že jsem ji viděl tento týden asi 500x zatímco BMW 3 tak 50x a Infiniti G 2x :-!
nehadaj sa s jossalitom, to je mlatenie slamy.. On v zivote nejazdil na zadokolke. Mozno tak nejakej 20 rocnej E36-ke co bolo ale jedno z najlepsich aut, ziadna elektronika ale cisto ridicske umenie. Audi je koncernovy bullshit, nic viac. BMW slo vzdy svojou cestou robilo auta na kotre audi nikdy nemalo odvahu (X6, 5GT, Z3 Z4 6series..)
Pohon všech kol má zhruba třetina všech prodaných Audi, nejmenší podíl je u A3 (7%, není divu), u A6 je to 25%, nejvyšší podíl je u A8 (63%).
Viz zde: [odkaz]
Popravdě řečeno moc nechápu, proč si někdo kupuje Audi s motorem podél jako předokolku, tam bych si za pohon 4x4 určitě připlatil (když už bych tedy z nějakého zvláštního důvodu chtěl Audi).
Kupce A3 nechápu vůbec, naopak se nedivím, že se jim nechce doplácet za Haldex.
No, já nepsal o tom, čeho se víc prodá, ale čeho víc potkám. Asi to záleží na tom, kde člověk bydlí, když někde v kopcích, tak je jasné, že tu bude těch čtyřkolek víc.
Ve zbytku souhlas. :yes:
a to je akoze nejako smerodajne ked sa niecoho redava najviac tak je to najlepsie? Ked osm bol v japonsku tak som nic ineho nevidel len toyoty a mazdy. Znamena to ze v japonsku najlepsie? V amerike pred troma rokmi bolo najcastejsie vidiet infinity, toyoty a fordy. Znamena to ze su najlepsie? V cechach a na slovensku su z malych aut najcastejsie vidiet fabie s roznymi logami firiem. Znamena to ze su najlepsie? To ze je niecoho viac znamena aj trhovy podiel a lokalizacia trhu. Samozrejme ze suu audi predavane lebo pomaly kazdy manager ktory sedlal octavku f TDI si kupi audi f TDI.
Znovu se projevila tvá extrémní zaujatost vůči AUDI... ;-)
Jak mi teda např. vysvětlíš text testu (na tomto webu auto.cz) Michala Fokta, který začíná takto:
"Test: Audi A6 3.0 TFSI quattro – Na cestě vzhůru
Test: Máte pocit, že vaše nové auto už není tak sportovní, jako bylo to předchozí? Tak to se vám u omlazené A6 stát nemůže. Alespoň zatím."
A pokračuje: "Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje."
A jak mi vysvětlíš, že znám dost lidí co odešlo (ať už nastálo, nebo jen dočasně) od klasické koncepce BMW, MB... k Audi a na děsivou nedotáčivoist AUDI si nestěžujou, i když měli předtím i něco jiného než jen předokolku... Sám mám zkušenost z předkem, zadkem i 4x4 a respektuju výhody i nevýhody každé z nich a nemám potřebu obecně odsuzovat jednotlivé koncepce, nebo dokonce značky, které je používají převážně. AUDI i BMW jsou pro mě dvě špičkové značky, a to že jsou obě "jiné", je podle mě jen dobře... Při výběru prémiového auta, bych příp. znovu (už po třetí) vybíral především z produktů těchto dvou značek. Poměřovat vzájemně má smysl jen jejich konkrétní, nejlépe přímo (i cenově) konkurenční produkty na trhu.... Navíc je dnes i u BMW jasná a velmi zřetelná tendence ke 4x4 (srovnej nabídku BMW se 4x4 před pár lety a teď)...
Právě u prémiové produkce se stává pohon 4x4 pomalu samozřejmostí..., a to bez ohledu na to, komu s to líbí a komu naopak ne... Audi svého času velmi dobře odhadlo jak budoucí (evropský) trend k přeplňovaným přímovstřikovým dieselům, tak ke 4x4 a nebálo se přijít s tímto i na prémiový trh.
To, že za to (na trhu) zklízí "ovoce" je logický důsledek tohoto velmi střízlivého odhadu, kterému "Audi" věřilo a šlo za ním...
V tomto směru mi tu chybí určitý "nadhled" a naopak mi to velmi "nostalgicky" připomíná známý nick "Kylie"...
P.S. Nemluvě o tom, že např. poslední RS4 a současná S4 umí být i docela přetáčivá. Zrovna tak nejsou žádným tajemstvím srovnávací testy, (německé i anglické) kde byla nekonec RS4 celkově hodnocena malinko lépe, než taková ikona jako je M3!
to je taky argument ze "poznam ludi co odisli od bmw...." bla bla bla... Audi v Quattre nebude nedotacave to je snad kazdemu jasne ale ukaz mi kolko je predanych A4 a A6 v quattre... Samozrejme RS4 a najnovsia RS6Avant je nadherne auto ale aj za to necha pekne zaplatit... Podobne ako Mkove rady.. BMW je proste klasika a tou nadalej ostava.
To není bla bla bla, ale pravda a hlavně konkrétní reakce na konkrétní "argument". Proč by nemohlo být jakékoli 4x4 (včetně Audi) nedotáčivé, můžeš mi to nějak logicky vysvětlit?
Zrovna ta RS6 spíš nedotáčivá určitě bude (i "díky" těžkému V10), ale to neznamená, že je to auto automaticky celkově "špatné"...
S BMW žádný "problém" nemám...
Spotřeba může být hodně vysoká, ale nádrž o objemu 80 litrů je slušná hodnota, určitě jsou i mnohem "kritičtější poměry" spotřeby a velikosti nádrže...
"kolko"... no hodně a nejen u Audi. Mě třeba překvapil jenom náš trh, že většina BMW7 je 4x4 za poslední měsíc a S class jsou všechny prodaný 4x4. Audi v tom má tradici a pokud to nejsou ty nejlevnější motorizace u A8, tak je 4x4 vždy.
Hele a třeba všechny prodaný Audi Allroad jsou 4x4, tak to o něčem svědčí, ne?
A prodávala se tam vůbec ta 2,8 FSI? V8 předokolka určitě nikdy nebyla...
Spíš jsem narážel v obecné rovině na (pro Evropana) nesmysly typu Cadillac DTS, což je prostě limuzína-předokolka, stejně jako A8 bez quattra
Tos mi toho "vysvětlil"... :-) Na tolik argumentů, jen
tenhle, konkrétně ničím nedoložený, "výkřik" ...?
V posledním čísle AMuS je "podrobnější" test naprosté většiny systémů 4x4 u osob. automobilů, včetně stručného technického popisu jejich konstrukce a "principu", včetně důsledků na chování v "praxi". Celkově nejlépe hodnocené ze všech je právě (ne poprvé) quattro z S4. X-drive je dvakrát někde v první třetině a úplně poslední je 4x4 z Porsche Turbo...
V čem tedy podle tebe spočívá "znouzectnost" mapř. u současného quattra v S4 a v čem naopak "zajímavost-přínosnost" Xdrive...?
Zejména v tom, že oba mnou uvedené systémy v zatáčce plánovaně omezují přísun momentu na přední kola a to až do (u BMW "jen" téměř) čisté zadokolky. Režim 4x4 proto využívají právě a jen pro to, k čemu je vhodný - stabilizace na výjezdu ze zatáčky a lepší trakce při zrychlení.
Test, co zmiňuješ neznám, nicméně v případě xDrive myslím samozřejmě aktuální verzi toho systému (X6, 7er, X1). A 911 mě nepřekvapuje, ta má motor na jediném ještě horším místě než je volba Audi.
Právě, že v tom testu byla i poslední nejvyspělejší verze Xdrivu z X6. Přesto bylo celkově docela jasně první quattro, dokonce i jeden 4matic dopadl lépe, než ta X6.
Zítra ti napíšu pořadí všech aut, bylo jich tam docela dost...
chceo by to nejaky link na konkretny clanok alebo test, to poradie ti kludnenapisem aj ja ale v zmenenom poradi.. A ak je to auto bild nahodou tak to ani citat netreba, to je koncernovy casopis pre maloletych..
P10
Jedná se o poslední číslo české mutace AMuS.
Chceš tu snad "originálně" řešit "neobjektivitu" německé redakce, když je Evo třetí a taková 911 Turbo až desátá/poslední?
Jinak díky..., po tvém "odborném" stanovisku k pořadí nijak netoužím... :-O:*) >:-[]
Ahoj, nezpochybňuju výsledky testu, nicméně mnohem větši vypovídací hodnotu by mělo jedno prosté srovnání: všechny ty pohony v autech stejné velikosti a podobně silného motoru a u nich změřit maximální dosažitelné přetížení v zatáčce a rychlost na výjezdu. Tady by se lámal chleba mezi 4x4 a zbytek testu by pak byl omáčka. Jenže do toho žádná automobilka nepůjde...
Tímto výsledkem testu nepoukazuju na to, že quattro "musí být" nejlepší. Především tím "vyvracím" tvé tvrzení, že quattro je (např. proti Xdrivu) "znouzecnost"..., to by se totiž logicky velmi pravděpodobně projevilo i v podobném, ne zcela "referenčním", testu...
Tak počkej, porovnáváme tu nějakou dobu dva systémy 4x4 a teď tenhle "divoký odskok"? :-)
Srovnáni koncepek předek vs. zadek je zase trochu jiné téma...
Já bych si větší auto (od vyšší stř.) jen s předkem nekoupil, ale přece ani samo AUDI k tomu nikoho nenutí..., to spíš dost zákazníků nepřímo "nutí" např. BMW nabízet dnes tolik modelů se 4x4... ;-)
Ono totiž těch solventních řidičů/"fajnšmekrů", nebude tolik, jak to vypadá, podle zdejších diskusí, podle kterých by na cestách měla být jasná převaha zadokolek, příp. rychlých verzí "Imprez a Lancerů"...
Ani ten stále houstnoucí silniční provoz a celkový stav silnic případným "fajnšmekrům" bohužel příliš nepřeje...
Jedna věc jsou "sny", jiná realita (nejen) trhu...
Hele... s tebou se bavit o 4x4 je naprosto zbytečný. Ty jsi sice někdy naprosto soudnej člověk, ale občas máš wolffovskodeadliftový manýry. My jsme šlechta automobilismu a naším úkolem je tě převrátit do naší roviny, tak se přiznej, že po ničem jinym netoužíš, než po Jagu na podvozku VW. >:D >:D
Ty se směješ, ale vem si, že když měla nová alfa 166 vyrazit na platfusáku od Jagu, tak alfisti onanovali, jak vzteklý a to jsou už 2 roky zpátky a Tata byl neznámý jinoch... maj v tom pěknej brajgl... Alfa už deset let :-O ;-\
Je potřeba dodat, že A6 Quattro není o nic víc nedotáčivá při výjezdu ze zatáčky než BMW, ale nájezd do ní vyžaduje trochu jiný přístup. Taky považuju A6 za posledního mohykána hrnoucích se předních kol při vyšší nájezdové rychlosti. Podle snímků A7 bude motor posunut výrazně dozadu a A6 bude výchozím modelem velkého Sportbacku.
Na druhou stranu BMW s xDrivem také postrádá čistotu v nájezdu čisté zadokolky, prostě jako ve všem...něco za něco. :-)
Skoda len toho Multitronicu, ten by som v aute naozaj nechcel.Automatickou prevodovkou u mna jasne vyhrava BMW a vdaka nej by som sa rozhodol pre BMW. :-!
Multitronic je v A6 vsade kde nie je manual, alebo quattro.Proste mi vadi, ze napriklad v Audi A5 Sportback nie je S tronic s 2.0 TDI, inac by mi uz stal pred domom.Jedine Audi kde sa kombinuje 2.0 TDI s S tronicom je A3 a to je skoda, lebo sa mi tie auta velmi pacia. :no:
Pepiku to ze nejses zadnej extra ridic neni zadny tajemstvi, tohle na sebe ale nepraskej, ted uz to dojde i tem kteri to nevydedukovali z tve neschopnosti rozeznat mizernost vetsiny starsich, quattro postradajicich Audin ;-) Ale v poho, i lidi jako ty maji pravo byt v ramci svych automobilovych potreb zcela uspokojeni ;-)
Hmmm měl jsem 7 BMW bez 4x4 a nikdy jsem neměl problém, nebo jsem si ho nepřipustil. I u žigulíka šlo pouze o kvalitní pneu. S nárůstem předokolek se z aut se zadokolkama dělá mýtus, jako kdyby v době zadokolek nikdy nepadal sníh.
Ještě jednou přečti co napsal Navtech... současná démonizace zadního pohonu se prostě před lety neřešila. Nikdo se nehádá o lepší trakci v případě horších adhezních podmínek.
Jo, já ti to neberu, něco jsem odjezdil tuto zimu se zadohrabem BMW. Težkej motor ve předu, velkej výkon v zadu a kluzká silnice. Co to auto dělá? Přesně to, co se dá čekat. Člověk jezdí jak podělanej a předjíždí ho kde kdo. Při přelezení do 4x4 člověk jasně ocení, že bezpečnost a kvalita jízdy je v zimě v jiné dimenzi.
Design minulé 5ky byl nic moc a tak nepřekvapí, že nová generace je daleko hezčí. Bohužel interiér zůstal skoro stejný a vypadát to, že elegantní, černá a k řidiči natočená palubní deska už se nikdy nevrátí. Jo, zlatá 90. léta ...
Nová 5er se mi opravdu moc líbí.Co mi na e60 příliš nelíbilo byl interiér, který nepůsobil tak solidně jako u minulých generací 5er.Ale ted je vse jinak.Inertiér je z těch nejlepších materiálů, které jsou skvěle slícované.Interiér působí elegantním a robusním dojmem a ty sedačky vypadají skvěle.A co se exteriéru týče, nemám co bych vytkl zkrátka Typisch BMW-elegantní a zároven dynamický.