Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW ActiveHybrid 7: Silný, ale jen mild

Lexus o své primáty nepříjde. Nové hybridní BMW řady 7 je velmi výkonné, ale za svou sílu vděčí nejvíce přeplňovanému osmiválci. Elektrická část hnacího ústrojí se podobně jako u konkurenčního Mercedesu S 400 Hybrid omezila na pomocný 15kW elektromotor.
Zpět na článek
13. 8. 2009 12:45
13. 8. 2009 12:51
13. 8. 2009 15:27
neregistrovaný "507--"
13. 8. 2009 15:52
13. 8. 2009 16:00
13. 8. 2009 17:19
14. 8. 2009 01:44
15. 8. 2009 15:41
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2009 12:45
Hybrid
Mám pocit, že Toyota je mnohem dál.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Loptos
13. 8. 2009 12:51
Re: Hybrid
A ja mam pocit ze BMW to spravilo len kvoli tomu lebo MB ma S400
Avatar - King
13. 8. 2009 12:53
A teď mluv, Dinare...
...o nesmyslnosti hybridů, vyhozených penězích za jejich vývoj, slepé uličce a dalších dosud platných stavech věcí. BMW právě představilo vlastní Civic Hybrid, dokonce se stejným výkonem elektromotoru. >:D Ten s tou sedmičkou ale zacvičí. A konkurenčnímu prémiovému LS600h se hrůzou podlamují kolena z té konkurence. ;-)

No dobře, nebudu už jedovatý. ;-) :-!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2009 13:34
Re: A teď mluv, Dinare...
To víš, ztráta díky technice se musí obkecat, k tomu pár nadávek a sám pochopíš s ventilkem v ruce a hadrem na hlavě, že Japonci mají ten hybrid špatně vymyšlený narozdíl od Evropy.
13. 8. 2009 13:53
Re: A teď mluv, Dinare...
Když se podívám na parametry, akcelerace 0-100 a komb. spotřeba:

BMW Active Hybrid 7: 4,9s, 9,4l
Lexus LS 600h: 6,3s, 9,3l

BMW, prostě opět dokázalo, že to jde i bez pompézních technologií a bez vlivu na každodenní praktičnost.
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2009 14:04
Re: A teď mluv, Dinare...
Je tu ještě někdo, kdo si myslí, že ten osmiválec turbo s přidaným motorkem tak na stěrače nežere ani 10.
13. 8. 2009 14:10
Re: A teď mluv, Dinare...
Je...standartni mereni dle evropskych norem. Plati pro vsechny stejne, jak pro Lex, tak pro BMW.
Avatar - King
13. 8. 2009 14:37
Re: A teď mluv, Dinare...
Teorie je jedna věc, realita druhá. ;-)
Avatar - King
13. 8. 2009 14:36
Re: A teď mluv, Dinare...
Flavio - předně: diskuze tu byly mnohokrát o tom, že hybrid je špatný a zbytečný a teď se nám najednou začínají rojit v Evropě Hybridy jako houby po dešti. Dle mého názoru není mild hybrid vůbec špatné řešení, má ale dvě úskalí - chybí obrovská výhoda jízdy vysloveně na elektřinu, třeba při poskakování v koloně, a mild hybrid vyžaduje velkou řidičskou kázeň. On si bere málo, když mu vyhovíš, ale ostřejší jízdní styl žene spotřebu dost vysoko. Na Prius a ostatní hybridy od T můžeš s trochou nadsázky šlapat, jak chceš a spotřeba se bude stále držet v rozumných mezích. Když budeš drtit "mild" Civic Hybrid, dostaneš se dost blízko tomu, co žere auto bez baterek a elektromotoru. A BMW bude přesně tenhle případ a je úplně jedno, co říkají evropské normy pro měření spotřeby.
13. 8. 2009 15:11
Re: A teď mluv, Dinare...
Dle mého názoru na to jde BMW naprosto racionálně. Na to, abys mohl po značně omezenou dobu jet jen na elektřinu, potřebuješ další motor, rozměrné akumulátory, zabírající místo ve voze, vyžadující pravidelný servis a to už ani nedomýšlím, jak se řeší situace když jsou akumulátory na sklonku své životnosti. Prostě na jízdu v řádu několika km, příliš drahé a složité řešení.

BMW 7 není autem na poskakování ve městě. Na to budou z tohoto pohledu nejvhodnější vozidla čistě na bázi elektropohonu. Hybridy tak jak je známe dnes od Toyoty a Lexusu jsou jen polovičatým řešením se vším všudy.
Avatar - King
13. 8. 2009 15:21
Re: A teď mluv, Dinare...
WOW, tak teď jsi to rozstřelil. :-) :yes: Teď je třeba se na to podívat racionálně a zeptat se: Když si do tvého příspěvku dosadíme za BMW slovo Honda, podepíše se pod to stejné množství diskutujících? Pokud vím, v souvislosti s ní se mluvilo právě o té polovičatosti a "low costu", tak jsem si řekl, že zkusím, jak stejné termíny zafungují na BMW. A ejhle, máme tu racionalitu. Díky. ;-)
13. 8. 2009 15:51
Re: A teď mluv, Dinare...
Já se ti pod to podepíšu.
Avatar - King
13. 8. 2009 16:31
Re: A teď mluv, Dinare...
Ty možná ano, ale znám pár takových, co..... ;-)
neregistrovaný "507--"
13. 8. 2009 15:27
Re: A teď mluv, Dinare...
>:D >:D
Vidím, že Toyota podcenila skutočnosť, že aj iní vedia robiť hybridy.
13. 8. 2009 14:33
Re: A teď mluv, Dinare...
Špíš se zamysli nad tím, jestli BMW a MB nejde pouze o to, aby se těch pár ekonadšenců od Lexusu, co se daj spočítat na prstech, nevrátilo tam, kde byli před tím. Jestli to teda z toho civiku dokážeš.
Avatar - King
13. 8. 2009 14:43
Re: A teď mluv, Dinare...
Tak jako tak se ukázalo, že trend nastavila Toyota a Honda, a to je pro Japonce obrovským úspěchem, protože se jim velmi často vyčítá, že se jen "vezou".

Pokud byl ovšem toto skutečný záměr stratégů ze Stuttgartu a Mnichova, pak jim na to skočí opravdu jen velmi dutá hlava. Již zmíněná možnost jízdy na elektřinu a konzistence spotřeby jim prostě bude chybět. navíc to nešťastné označení - soft hybrid nebo mild hybrid - to zní jako něco polovičatého, nedotaženého. U Hondy za 500-600 tisíc je to OK, ale koho láká polovičaté BMW za tři mega? :-!
13. 8. 2009 14:55
Re: A teď mluv, Dinare...
A význam samotného slova hybrid je jaký? Když půjdeš až do důsledku má to hodně pejorativní význam.
Avatar - King
13. 8. 2009 15:16
Re: A teď mluv, Dinare...
To záleží na tom, jak dlouho jsi ze základky. ;-) Co si pamatuji, říkali jsme ošklivým holkám "hybrida". Jinak je ovšem slovo hybrid identické s křížencem. Od té doby jsem zjistil, že míšenky, mulatky, kreolky a další jsou vlastně ve většině případů krásné holky. Jíme prakticky výhradně "hybridní" potraviny, odrůdy vypěstované křížením, takže na výrazu hybrid nic pejorativního neshledávám. Takže to nakonec asi bude o té základce. ;-)
13. 8. 2009 15:49
Re: A teď mluv, Dinare...
Původní význam slova hybrid, pocházejícího z latiny a řečtiny, je zprzněný, znásilněný nebo také paskvil. Ve francouzštině vznikl ještě výraz o podobném významu: batard tzn. bastard. Chápu, že pokud se na tohle slovo díváš optikou 21. století zní ti možná libozvučně, ale mě rozhodně ne.
Avatar - King
13. 8. 2009 16:30
Re: A teď mluv, Dinare...
Nedotažený BMW 7 Active Paskvil zní zajímavě. >:D Jinak co se původu v řečtině a latině týče, zas tak moc bych to neřešil. Paskvil vznikne, když něco zkřížíš neodborně, tomu ostatnímu se říká "genetické inženýrství" nebo "šlechtění". A když vidím psí plemeno "prasopes" (to oficiální neznám), řekl bych, že to není vždy jednoznačné. Zbývá tedy shodnout se na tom, jestli jsou hybridy paskvily nebo vyšlechtěná auta. :-)
Avatar - white label
13. 8. 2009 16:36
Re: A teď mluv, Dinare...
Dej pokoj s tím Paroubkem..., přece úplně nemůže za to, jak nejednoznačně vypadá... ;-)
Avatar - King
13. 8. 2009 16:47
Re: A teď mluv, Dinare...
Kouám, že tě navnadil banner na auto.cz. >:D
Avatar - white label
13. 8. 2009 15:53
Re: A teď mluv, Dinare...
A třeba u psů se tomu říká "vořech", nebo "příkopák" a to i
v domově důchodců..., ale Srstka v TV tomu říká "mile": "kříženeček"... 8-s >:-[]
Avatar - King
13. 8. 2009 16:25
Re: A teď mluv, Dinare...
Příkopáka neznám, zato "podvraťáka "ano. >:D Máš něco proti vořechům, nebo máš raději čistokrevná plemena (vzniklá cíleným křížením) s problémy s klouby, páteří, očima ap. Jak vidíš, celý náš svět je plný hybridů, jen jednomu říkáme "vořech" a druhému "rotweiler". Navíc ne každý kříženec musí vizáží odpovídat produktu 10 generací psí volné lásky v cikánských slumech. >:D
Avatar - white label
13. 8. 2009 16:31
Re: A teď mluv, Dinare...
Ne, ne... vořechy mám naopak docela rád, hlavně ty kešu
a para... ;-)
A "podvraťáka"..., to jsem ještě nejedl, nebo o tom možná jen nevím... 8-s
Avatar - King
13. 8. 2009 16:47
Re: A teď mluv, Dinare...
>:D >:D >:D >:D
13. 8. 2009 17:20
Re: A teď mluv, Dinare...
Koho láká BMW za 3 mega... samozřejmě, že nikoho.
Avatar - Falco
13. 8. 2009 21:00
Re: A teď mluv, Dinare...
Japonci jsou vždy spíše dobrými následovníky než technickými revolucionáři. Důsledně pracují a dovádějí věci k dokonalosti, hybrid je toho dobrým důkazem!
14. 8. 2009 00:17
Re: A teď mluv, Dinare...
Prodeje ČR červenec..Lexus LS 3 ks versus S 400 Hybrid 4 kusy(a to se sotva začal prodávat)..jo a japonci něco ukázali, že neumí udělat pořádný diesel..promiň, hybrid není žádná výhra...BMW i Mercedes-Benz jsou už za horama u vodíku, až někdo začne podporovat i budování potřebné infrastruktury, tak Lexus půjde na odpočinek..nakonec co říkáš na full-hybrid na bázi X6 a ML..Lexus má problém;-)
15. 8. 2009 15:38
Re: A teď mluv, Dinare...
S 400 H se u náš už prodává??? Lexus nepůjde na odpočinek. Toyota už dávno po japonsku stejně tak jako Mazda provozuje vodíková auta, sice je neprodává ale už má plno poznatků z jejich provozu. Jakmile příjde doba vodíku bude to zase jedna z prvních automobilek ( a nepochybuju že první bude Lexus ) kdo tyto auta masivně rozprodá do celého světa, stejně tak dobře jako Lexus v USA masíruje prodeje M-B,BMW,AUDI. Jen tak mimochodem víte, že ta naše silná německá trojka neprodá dohromady tolik vozů jako prodá právě Lexus? Lexus nemá problém, protože člověk který půjde pro X6h,MLh nepůjde nikdy pro RX450h, ty auta jsou totiž jak vzhledem tak jízdním projevem zaměřena na jinou cílovou skupinu. Spojuje je jen to, že díky Lexusu a jeho hybridům začali Němci taky nasazovat hybridy.
13. 8. 2009 15:52
Důvod
Vzhledem k poměrně malému vlivu na spotřebu mám pocit, že toto řešení bylo použito hlavně kvůli možnosti využívat klimatizaci i při vypnutém motoru. Zlepšení spotřeby a možnost regulovaného brzdění bez použití klasických brzd už je jen takový bonus navíc.
Já spíš pořád čekám kdy se na střechy všech nových aut bez rozdílu tříd dostanou solární panely napájející větráky a elektricky zatmavovaná skla - tato technologie se už běžně využívá v jiných oborech. V autě by se potom udržela přijatelná teplota i při stání na přímém slunci a nápor na klimatizaci by nebyl ani zdaleka tak velký jako u klasických aut.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
13. 8. 2009 16:00
Re: Důvod
Ale solární panely a technologie s tím spojená bude mít zase další negativní vliv na hmotnost, navíc na tom nejměně vhodném místě...

Všechny ty úžasně praticko-dokonalé technologie musí zas nějaká energie vozit spolu s "autem"...
13. 8. 2009 17:19
Re: Důvod
Neměla něco podobnýho už minulá gen. A8 v šíbru?
Avatar - white label
14. 8. 2009 01:44
Re: Důvod
To víš, že měla a nejen AUDI, ale i VW a dokonce i Superb, hlavně že se tu někdo pořád směje tomu "náskoku díky technice"... ;-)
15. 8. 2009 15:41
Re: Důvod
Kdyby jsi se o tuto technologii trošku zajmal a znal čísla která tato technologie při správném použití dokáže ušetřit hodně by jsi se divil.
15. 8. 2009 11:58
Zoufalý pokus....
Je to zoufalý pokus, předevšim přicházi pěkně pozdě. Mild hybridy nemají ve výsledku pro řidiče takový přínos, protože každy kdo má hybrida chce jezdit po parkovišti neslyšně bez motoru, což u tohoto kousku není možné. BMW se mělo vy.... na hybrid a přiblížit veřejnosti 7 řadu která umí jezdit jak na vodík tak na benzín. Tam má proti konkureci určitý náskok, ne tady, kde se zoufale pokouší dohnat něco co už dávno uteklo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
15. 8. 2009 12:24
Re: Zoufalý pokus....
Nadpis vzácně koresponduje s "výpovědní" hodnotou vlastního příspěvku... ;-)