Snížit emise oxidu uhličitého na fleet znamená mimo jiné nabízet více hybridních verzí modelů. Jistě i proto BMW plánuje uvést v řadě 7 plug-in hybridní verzi 745e. Kdy se vůz objeví na trhu a čím chce nalákat kupující?
V článku je uveden 190kW 2.0l čtyřválec, což by v tuto chvíli byl nejsilnější čtyřválec v BMW repertoáru. Nevím, jestli by se tento motor dal napasovat napříč do X2, ale pokud ano, tak by situace s motorem pro X2 M nebo MX2 Performance byla vyřešena. :-!
Budeš-li pozorně číst, zjistíš, že o čtyřválci se 190kW píšou jen a pouze v souvislosti se 740e. O verzi 745e je uvedno jen že lze očekávat největší systémový výkon kolem 300 kW. Nic o počtu válců, nic o výkonu spalovacího motoru.
Jasně, tušíme, že to bude ten čtyřválec - i Dinar to psal výše - to však nic nemění na tom, že tato informace v článku chybí, resp. je to celé napsané z pr*dele. 8-s
Mě ani tak nešlo o to, co dají do 745e, ale spíš o ten 190kW čtyřválec a co by se s ním dalo udělat. Ale v článku skutečně není řečeno jaký motor bude součástí systémového výkonu 300kW. :-!
Nevím, podle čeho posuzuješ motor N63 a S63 tedy 4.4 V8 biturbo za skvělý. Asi výkon.
Psal jsem to - a to BMW fandím aktivně - tady už miliónkrát. V8 byl vynikající do doby, dokud byl atmosféra. Turba, otočení hlav a přímý vstřik z tohoto požírače akumulátorů udělala současný nejproblematičtější motor BMW.
Máš-li jiné poznatky, sem s nimi. ;-)
Možná lepší chcípák, který nežere akumulátory, nevydírají se mu válce, nezapékají se turba, nezakarbonovávají se, neselhávají osvědčené a léty prověřené vanosy díky karbonu.