Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaký motor jej bude pohánět?
gil54
| 1. 6. 2018 17:08
Tentokrát je otazník na místě. Protože ani z článku se to nedozvíme. >:D

Dozvíme se co ? Že bude mít systémový výkon kolem 300 kW a čistě elektrický dojezd delší o celých 6 km. Bomba. >:D :-O

Skoro mi uniká důvod něco takového psát. ;-\
Avatar - Dinar
Jaký motor jej bude pohánět?
Dinar
| 1. 6. 2018 18:39
Klasická dusilovština, bulvární nadpis slibující “zásadní informaci”, v článku velký prd. :no:

Je to tak, že 740e se přejmenuje na 745e, přičemž posílí ten dvoulitr a el. soustava umožní delší dojezd jen na el. To je celé...
Asi již opraveno.......
praděda7
| 2. 6. 2018 11:32
V článku je uveden 190kW 2.0l čtyřválec, což by v tuto chvíli byl nejsilnější čtyřválec v BMW repertoáru. Nevím, jestli by se tento motor dal napasovat napříč do X2, ale pokud ano, tak by situace s motorem pro X2 M nebo MX2 Performance byla vyřešena. :-!
Asi již opraveno.......
gil54
| 3. 6. 2018 03:24
Nic není neopraveno.

Budeš-li pozorně číst, zjistíš, že o čtyřválci se 190kW píšou jen a pouze v souvislosti se 740e. O verzi 745e je uvedno jen že lze očekávat největší systémový výkon kolem 300 kW. Nic o počtu válců, nic o výkonu spalovacího motoru.

Jasně, tušíme, že to bude ten čtyřválec - i Dinar to psal výše - to však nic nemění na tom, že tato informace v článku chybí, resp. je to celé napsané z pr*dele. 8-s
Asi již opraveno.......
praděda7
| 3. 6. 2018 08:48
Mě ani tak nešlo o to, co dají do 745e, ale spíš o ten 190kW čtyřválec a co by se s ním dalo udělat. Ale v článku skutečně není řečeno jaký motor bude součástí systémového výkonu 300kW. :-!
slabota
ryccardo
| 3. 6. 2018 08:29
Tak to je ovsem velka bida na vlajkovou lod. 2 litrovej cbcipak. Proc tam nedaji skvely 4.4 V8biturbo co davaji do emka?
slabota
gil54
| 3. 6. 2018 13:15
Nevím, podle čeho posuzuješ motor N63 a S63 tedy 4.4 V8 biturbo za skvělý. Asi výkon.

Psal jsem to - a to BMW fandím aktivně - tady už miliónkrát. V8 byl vynikající do doby, dokud byl atmosféra. Turba, otočení hlav a přímý vstřik z tohoto požírače akumulátorů udělala současný nejproblematičtější motor BMW.

Máš-li jiné poznatky, sem s nimi. ;-)

Možná lepší chcípák, který nežere akumulátory, nevydírají se mu válce, nezapékají se turba, nezakarbonovávají se, neselhávají osvědčené a léty prověřené vanosy díky karbonu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku