Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 750iL a BMW 730d: První jízdní dojmy

Třída luxusních vozů je segmentem, který do běžného života přináší špičkovou techniku. Ta se poté obvykle rozšíří i do menších modelů. Po několika stovkách kilometrů v novém BMW 7 se zdá, že nás čekají opravdu světlé zítřky...
Zpět na článek
16. 10. 2008 11:43
16. 10. 2008 12:01
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2008 12:21
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2008 13:12
16. 10. 2008 13:56
16. 10. 2008 13:18
neregistrovaný "dCi"
17. 10. 2008 21:55
17. 10. 2008 22:23
17. 10. 2008 22:54
16. 10. 2008 12:11
16. 10. 2008 12:13
16. 10. 2008 17:37
16. 10. 2008 12:36
16. 10. 2008 13:39
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 13:53
16. 10. 2008 13:56
16. 10. 2008 14:10
16. 10. 2008 18:29
16. 10. 2008 14:48
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 15:44
16. 10. 2008 16:14
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 16:17
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 09:16
16. 10. 2008 16:15
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:27
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 15:04
neregistrovaný "ostrava"
16. 10. 2008 17:03
neregistrovaný "krákora"
17. 10. 2008 19:51
neregistrovaný "bmh8r"
16. 10. 2008 15:32
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 21:39
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 13:32
neregistrovaný "rickyr"
19. 10. 2008 18:56
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 11:58
16. 10. 2008 15:34
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:05
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:10
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:06
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 17:15
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:12
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 17:17
neregistrovaný "soomer"
16. 10. 2008 18:27
16. 10. 2008 19:00
16. 10. 2008 19:51
16. 10. 2008 19:52
16. 10. 2008 20:23
16. 10. 2008 21:23
16. 10. 2008 17:55
16. 10. 2008 18:57
16. 10. 2008 18:59
16. 10. 2008 23:40
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 11:12
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 12:38
17. 10. 2008 13:39
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 14:23
17. 10. 2008 14:57
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:11
17. 10. 2008 15:03
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:36
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:15
17. 10. 2008 12:21
19. 10. 2008 18:59
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 21:44
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 22:17
neregistrovaný "babo"
16. 10. 2008 23:54
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 11:15
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 13:36
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 15:05
neregistrovaný "babo"
16. 10. 2008 23:57
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 11:18
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 13:40
neregistrovaný "rickyr"
30. 11. 2008 18:11
neregistrovaný "jezekjaromir"
17. 10. 2008 00:10
17. 10. 2008 10:10
neregistrovaný "Darth_Vader"
17. 10. 2008 16:03
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 10:24
17. 10. 2008 11:01
17. 10. 2008 11:22
17. 10. 2008 11:34
17. 10. 2008 11:47
17. 10. 2008 12:28
17. 10. 2008 12:44
29. 10. 2008 19:58
neregistrovaný "Fullsize"
16. 10. 2008 11:43
LÍBÍ/NELÍBÍ
U líbí/nelíbí bych se ponejvíce zdržoval, než se pouštět do omšelých frází milovníků "sídů". Trochu skromnosti a soudnosti by neuškodilo, více vstřebávat článek o jízdních dojmech a neočekávat, že se sedma rozpadne, nebo zavrže na železničnim přejezdu vedle ve vesnici. To jen tak na začátek, než se ti podaří nastartovat tvoje fiesta.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2008 12:01
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Tohle má jaký smysl?
16. 10. 2008 12:15
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Pro nškoho ano, pro někoho třeba ne.
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2008 12:21
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Takže je to něco více, než jen křečovitý pokus o vtipný flame?
16. 10. 2008 12:44
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Deláš, jako kdyby si právě v křeči spadnul z višně. Vyjádři se k tý sedmě, můžem to probrat.
Avatar - VDC
16. 10. 2008 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2008 13:54
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Nojo, já nevěděl, že chodíš s Deadliftem na pívo :-O
Avatar - VDC
16. 10. 2008 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
16. 10. 2008 13:18
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Vyjádři se k tý sedmě? Ale no tak... >:D
Avatar - "Brňák"
17. 10. 2008 19:38
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Mě se to nelíbí. :no:
17. 10. 2008 21:07
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
V tom případě podstoupíš převýchovný program ve fabrice BMW, jako testovací jezdec!
17. 10. 2008 21:55
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
BMW nepřijímá, propouští, leda že by brali zase nuceně nasazené :-!
Btw. všichni majitelé POVINNĚ k volbám, jinak Vám to socánci s komančema zabavěj >:D
17. 10. 2008 22:04
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
U nás se nevolí. U vás jo? Socani s komárama jsou mi u pr...ele. V předsíni mam sbalený kufry a autama parkuju v kontejnerech cargo se zpáteční adresou do Mnichova >:D
17. 10. 2008 22:23
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
no u nás se volí, ale jako kripl Antl, za ODS nějakej senilní fízl, další kandidátky mě nezajímají, v ruce mi zbyla nějaká Evropská demokratka 8-s . HK kraj je banda *, co tady provádějí se silnicema, to musí být následek mnohočetné neuspěšné lobotomie :no: No a když se nad tím člověk zamyslí, kam by to cargo poslal, tak v rámci EU by to asi nebylo, no a státy v poslední době už asi taky ne :-(
17. 10. 2008 22:50
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
Vanuatu... kratasy a nalovit si jidlo v mori, jinak uz neni uniku....bez aut, TV, PC...

Ted jsme rozebirali volby... Jako "pravicak" uz mas dneska problem volit i voly z ODS, coz je dusledek medializace, skandílů a pokud si odmyslim ostatni blby ze senátu a parlamentu, tak jsem tak čuchal u nás, že lidi, myslim jako "doprava" se uchylujou k volbě Národní strany apod. Levobočky nepočítám, ty se v tom umlátěj, nebo pojdou věkem. (rozuměj, že bydlim ve volebnim obvodu, ale trvale hlášen v nevolebnim místě)
17. 10. 2008 22:54
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
jojo přesně, jedni mi přijdou jako "jsem příliš sexy na to abych vůbec hnul prstem" a druzí "když nemůžeme škodit tak aspoň zasmrdíme". To je fakt paráda 8-s
17. 10. 2008 23:03
Re: LÍBÍ/NELÍBÍ
U nás je politika samá žumpa. Ještě, že tu máme Med2dy a bawory >:D
16. 10. 2008 12:11
No comment
Na tohle ani nejde nic napsat. Ocenění BMW, že nepotřebuje monstrózně vytrubovat do světa něco o natáčení zadních kol. Prostě jen další z dílu skládačky která tvoří výborný stroj.
Rozbalit vlákno
2
16. 10. 2008 12:13
Re: No comment
Ty jsi ale figurka! Souhlas ;-) :yes:
16. 10. 2008 17:37
Re: No comment
no jo, někdo monstrózne vytrubuje natáčení zadních kol, jiný DSG a Twindoor či jak se ten basmek jmenuje, někdo Stop/Go...

Hold tomu se říká marketing. ;-)

No a v cenové relaci BMW7 je to přece asi trošku jiné než v cenové relaci mainstreamové střední třídy - myslím ohledně zákazníků. :-!
16. 10. 2008 12:18
Ponuka ešte nie je úplná
Očakávam, že do ponuky čoskoro pribudne diesel s dvojitým preplňovaním 735d, podľa mňa ideálna motorizácia pre takéto auto. Taktiež očakávam pohon 4x4 a aktívny zadný diferenciál, ako má X6. Marketing je proste sviňa, neoplatí sa kúpiť nový model hneď po začiatku predaja, ešte nie sú vychytané všetky chyby, ponuka býva orezaná a o zľavách nemôže byť ani reči.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
16. 10. 2008 12:36
Nádhera
Prostě luxus, není co dodávat. :yes:
Snad jen že mi chybí už jen 1,5 mega. :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2008 13:31
CIVILNÍ EXTRATŘÍDA
Sedma tedy výrazně zcivilněla. Podmračenost, panovačnost, zadní obtěžkanost je tatam. Ovšem pozor, svým způsobem mizí i ta jistá vizuální výjimečnost. Nekritizuji, konstatuji. Totiž, všechno ( a pro nás bohužel) nejkrásnější už bylo v autech vyrobeno. A to i u BMW.

Auta této třídy mají být jiná, mají být okázalá. Zatím jen odtušuji ze snímků, přesto, ačkoliv nemám vlastně co kritizovat, jakoby mi scházela na první pohled ta dobře známá tajuplnost, tichá vznešenost pětky, a drzost a arogance sedmičky. Možná je to těmi velkými ledvinami ... no snímky jistě zkreslují, tohle vyžaduje těsnější kontakt. Tak příště snad již z reálu.

Co je však na první pohled přímo úchvatné, to je boční pohled. Délka přední kapoty, kraťoučká záď, kabina, to je majstrštyk harmonie a potence.

Velmi akcentuji informaci testéra, že totiž sedma se ovládá malíčkem... A vnitřek? No... luxusní. Srdce abys v tom pohledal. Ale to prý se skrývá pod kapotou... tomu ovšem můžeme věřit. Dokonale.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2008 11:49
Re: CIVILNÍ EXTRATŘÍDA
líbí se ti z boku? Při rozhovoru pro dsf-motor řekl Adrian Wan Hoy-Dong že tohle globalizovaný auto míří předkem na Asii, a ten samý Adrian van Hooydonk sdělil že pro Evropu je právě boční linie. Holt nemůže být celý design pro evropany :-!
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 13:39
7er...
Nová sedma se prostě povedla, v tmavě modré je ještě mnohem hezčí než ve světlé barvě a interiér je skvělý zvláště sedadla, ostatně tak jak je u BMW zvykem. Volba motoru je jasná 750i. Doufám, že v dohledné době se objeví i V12. Takže sedmo ať se ti daří v levém pruhu. :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
16. 10. 2008 13:53
Re: 7er...
K dokonalosti BMW 7 vskutku niet co dodat, ja si vsak myslím, ze vynikajúci 3,0 twin-turbo je skutocne plnohodnotnou motorizáciou, o com svedcí i akcelerácia na sto za 5,9 s; tu sa podla mna zmysel 4,4-ky stráca (0,7 s je zanedbatelných). A V12 nebude na 110 %.
16. 10. 2008 13:56
Re: 7er...
O zrychlení neni pochyb, ale po 120 ta "osmička" bude hrát větší divadýlko. ;-)
Avatar - VDC
16. 10. 2008 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2008 18:29
Re: 7er...
Škoda, že se její potenciál využije "jen" na... ;-)
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 14:48
Re: 7er...
U tohoto vozu mě sebelepší diesel prostě nezajímá. Nikdy nebude vyluzovat tu krásnou zvukovou kulisu benzínového osmiválce. ;-) S tím V12 bych si tak úplně jistý nebyl, dle mých info to není uzavřená záležitost, ale to nám zodpoví až budoucnost.
Avatar - iudex
16. 10. 2008 15:44
Re: 7er...
Cítaj pozornejsie, nehovoril som o dízli, ale o benzínovom 3,0 turbe. Takisto povazujem diesel v tejto kategórii za zart.
A k tomu V12: ad a) sa mi akýkolvek V12 nad motorizáciou poskytujúcou 300 kW a 650 Nm javí ako zbytocná (naviac aby mal vyssí krútiaci moment, musel by to byt cca. 6,5 liter a viac);
ad b) v dnesnej dobe by V12 bol proste "politicky nekorektný" >:-[]
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 16:14
Re: 7er...
Omlouvám se,skutečně jsem reagoval na diesel. Nicméně přes nesporné kvality benzínového třílitrového šestiválce se mě osobně líbí v této Klasse V8. Chápu, že 12ti válec v dnešní době je trochu mimo, ale jsou trhy, které jej vyžadují a tak nakonec (podle mě) přijde. Rusko není malý trh a prozatím je lux. limuzíny s dvanáctiválcovámi motory opravdu interesují. Je to holt velká země >:D
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:17
Re: 7er...
super popularni tam byl S600 mamut... dneska uz "meh"
17. 10. 2008 09:16
Re: 7er...
presne tak.... majitel nasi firmy a nekolika dalsich jezdi jen v techto nej modelech. Drive mel A8 W12, ted jezdi BMW 760Li..... jsou proste lidi, kteri maji na to a jsou ochotni jen pro prestiz dat o nekolik set tisic vic za auto aby meli to nej nej. Jestli to takhle pujde dal, tak asi skonci u S600, tam jeste 12valec delaji. :-) :-)
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:15
Re: 7er...
problem je ze atmosfericky v12 6L, w12 od vw apod jsou uz zastaraly, nabizi nejakejch 310kW a to je zatracene malo, tohle uz davaj 6L v8 od amiku nebo amg. a vzhledem k tomu ze s v12 se neda dostat pod 20L/100km ...
neregistrovaný "carmik"
16. 10. 2008 16:27
Re: 7er...
Pokud je mi známo (mohu se mýlit) tak BMW "něco" v 12ti válci připravuje pro novou 8er-Reihe. Ale jsou to jen neověřené zprávy. :-) Nechme se překvapit. Navíc, dokud budou osazovat 12ti válce do svých modelů konkurenti, nemůže prostě BMW stát stranou, a ti je mají a používají.
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2008 14:43
A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Vy už mi připadáte fakt jak vyšinutí a pomatení, hlavně ti, co jeli s tímto skvostem.
Ten system je naprosto spolehlivě a dobře ovladatelný a není vůbec chaotický. Je promyšlen a je svůj. Všichni ostatní jen kopírovali od BMW a I-Drivu.

Pro ty, kteří si myslí, že I-Drive je chaotický a zmatený: Beru vás za neschopné ovládat hlavní system auta. Je to tak banální věc, že veškerý brek nad tím jsou jen výmluvy anebo nemožnost si dovolit BMW s tímto super systemem. Pokud tohle neumíte ovládat a zdá se vám to těžké, tak pak nevím, jak můžete obsluhovat jakýkoli program ve Windows.
Rozbalit vlákno
17
16. 10. 2008 15:02
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Ja tu zkusenost bohuzel nemel: ;-(

Ale nechce se mi verit, ze krome par vyvolenych co meli opravdovou sanci s "7" jezdit a nejen na 1 hodinku, melo stejny nazor jako ty. Mozna jsi jeden ze stastnych majitelu.

Ale musis priznat, ze ve vetsine testech a NE jen v Cechach, pokud ctes i zahranicni, bohuzel bylo psano, o I Drive jako prekomlikovanem systemu, ktery by mohl byt mnohem jednodussi jednodussi!!!

Vsichni kopirovali I drive od BMW, vporadku.

Tak tedy jaka automobilka mela prvni night vision system v luxusni tride?
A pote az prislo do systemem BMW. Takze kdo kopiroval night vision od koho. ;-)))

Vzpamatuj se! Vzdyt je uplne jedno kdo od koho kopiruje technologie, hlavne ze jsou a budou dostupnejsi pro dalsi a dalsi.

A hybridni systemy vsichni kopiruji podle tebe od toyoty, BMw v rade MB prosi toyoty aby jim ukazala jak to vyrobit. Nebo tajne kazda automobilka koupila jeden prius a potaji se snazi predelat system pro luxusni tridu a dalsi.

>:D
neregistrovaný "ostrava"
16. 10. 2008 15:04
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Johny.Rico mas pravdu mel jsem moznos spolupracovat s iDrivem a je to uplne stupidni ovladani nic na tom neni. Vzdycky se mi libi jak to vsichni znehodnocuji ale nemaji pravdu je to fakt jednoduche
neregistrovaný "krákora"
16. 10. 2008 17:03
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
No jasně,souhlasím!!!!!Já jsem tupej na tyhle vymoženosti,ale I-Drive,jsem se naučil ovládat úplně lehce a ptal jsem se sám sebe,co na něm někteří vidí za složitost?je jednoduchej a basta!!Ale MB a Audi to pak zkopčili a trošku zjednodušíli.Ale nový I-drive,je ještě jednodušší!!A to má více funkcí!
neregistrovaný "bmh8r"
17. 10. 2008 19:51
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Jednodušší nyní je, bo přidali tlačítka jako má audi a podle obrázků změnili i celou logiku ovládání. Prostě zjistili, že idrive je tak komplikovaný a některé fuknce tak hluboko schované, že už k současnému idrive museli přidat tlačítka s rychlým přístupem. Idrive je z roku 2004 a v Audi a6 se MMI objevilo též v roce 2004.
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2008 18:04
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Jde vidět, že ty jsi I-Drive viděl jen za sklem, jak jsi nakukoval do interieru.

A myšlenka kopírování byla taková, že BMW vymyslelo ten system, a hned se ujal v autech, které tvoří první ligu v Evropě.

PS: Máš dobré motto ;-)
16. 10. 2008 23:57
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Taky jsem to primo priznal, takze stim problem nemam.

Alespon kdyz o necem hovorim, tak pripustim, ze me znalosti jsou jen v toho co jsem cetl.

Zato mnozi a to nemyslim tebe, tu casto mluvi, jako by meli doma 10 aut. Ja mam bohuzel jen jedno. A4 ;-)
Avatar - Johny.Rico
17. 10. 2008 10:47
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
V pohodě:-)
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 15:32
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
s idrive se naprosto neda "delat" za jizdy
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2008 18:09
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Proč myslíš?
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 21:39
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
protoze celkem casto jezdim s bmw 650i...
Avatar - Johny.Rico
17. 10. 2008 10:48
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
A proč ho tady teda nemáš? Aby ses mohl podělit o zkušenosti?
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 13:32
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
neni duvod, navic neni moje. mas tam jiny bmw, treba 645i, to 650 je Ci (cabrio), ale z tvych tvrdackych reci je videt ze jsi opravdu ten iDrive videl asi jenom nekde stacionarne v autosalonu.
Avatar - Johny.Rico
18. 10. 2008 21:28
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
AMP :-) :yes:
neregistrovaný "rickyr"
19. 10. 2008 18:56
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
AMP?
16. 10. 2008 16:03
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
Taky mě zarazilo, že tady opět nadávají na I-drive. Přitom mezi těmito systémy patří mezi nejvíce intuitivní. Už několikrát jsem četl srovnávací testy těchto systémů, tedy Command od M-B, MMI od Audi a I-drive od BMW. A vždy byl tento systém shledán jako nejpoužitelnější. Naopak nejhůře na tom bylo vždy MMI. Kde Audi naprosto nepochopilo prvotní myšlenku tohoto systému. Tedy jeden centrální ovladač na bázi joysticku. Audi okolo svého ovladače rozeselo tolik tlačítek, které musíte kombinovat se samotným ovladačem, že se původní myšlenka zcela vytratila.
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2008 18:09
Re: A zase brek nad I-Drivem. Pro "I-Drive majstry"
:yes: :yes: :yes:

To nadávání je prostě nemoc. Připadá mi to tak, že ten, kdo nenadává, nerozumí autům...když to přeženu.
Tím ale nemyslím, že nikdo na něho nenadává. Jasně, někomu nesedne, ale to je normal. Ale to, že musíš zastavit, dát si RedBull a začít pracovat s I-Drivem, to mi přijde nenormal. Tak to vidí redakce...když to zase přeženu. Myšlenku jistě chápeš, to nemám pochyb.

To nadávání, ustavičné vzlykání atd...to je fakt ubohé...nepřeháním.
17. 10. 2008 11:58
Re: I-Drive?
no v okamžiku kdy to auto je "zasíťovaný" a chceš zadat do PP URL, tak než zadáš weweweautocezet tak se zatracene oklepeš. Ten jog-dial je pro výběr z předvoleb v pohodě, ale v aktuální verzi prostě chybí ovládání přes dotykáč. A ovládání je odjakživa o ergonomii, a tu je pak potřeba pro dotykáč předělat, nejen to tím displayem osadit.
16. 10. 2008 14:50
Cena BMW vs. Mercedes
V čem je Mercedes tak lepší že stojí i několik milionů více.
740i - 1 995 000 Kč
750i - 2 256 000 Kč
-----------------------
S500 - 2 763 000 Kč
S600 - 4 421 000 Kč
S 65 AMG - 6 353 000 Kč
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 15:34
Re: Cena BMW vs. Mercedes
??? s 500 je 5,5L v8, ma 7stup automat, bohatsi zakladni vybavu i prestiz, tzn muze bejt o par kacek drazsi nez 750i

a ty s600 a s65amg to uz no comment, to jsou auta pro ty nejzamoznejsi
Avatar - iudex
16. 10. 2008 15:49
Re: Cena BMW vs. Mercedes
Más pravdu, ze 65 AMG je iná liga. Nemás ale pravdu v tom, ze S 500 by bol nejak inde ako 750i. Ja si naopak myslím, ze 750 s dvojito preplnovaným V8 je dalej ako atmosférický V8 v S Klasse. A výbavou nie je tak dalej, aby odovodnil cenu o pol milióna vyssiu.
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:05
Re: Cena BMW vs. Mercedes
vybava + ona prestiž... to jako bys tvrdil ze bentley nebo rr maji stat jako bmw 7
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:10
Re: Cena BMW vs. Mercedes
taky jsou to proste drobnosti ale v tomhle segmentu hrajou svoji roli, mercedes si dela treba ty prevodovky sam, ale bmw to kupuje u ZF (snad se nepletu)
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:06
Re: Cena BMW vs. Mercedes
a nezapomen, objem nicim nenahradis... turbo pisti ale atmosfera 5,5L bude mit neskutecnej styl
Avatar - iudex
16. 10. 2008 16:47
Re: Cena BMW vs. Mercedes
No práve, BMW bolo najzarputilejsím zástancom atmosférických motorov, donedávna vyhlasovalo, ze turbo nikdy, este vcera, ze turbo do M-modelov nikdy a zajtra... s najvacsou pravdepodobnostou i M-ká budú preplnované. Teda ked i ortodoxné BMW priznalo, ze bez prepĺnania to dalej nejde, asi iba objem nebude dostacujúci...
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 17:15
Re: Cena BMW vs. Mercedes
nevim jestli je to pravda ale vypada to ze prave temi turby omezujou emise co2, asi musime podekovat EU...
16. 10. 2008 16:01
Re: Cena BMW vs. Mercedes
Trochu jiná image a tomu i odpovídajíci i cena. Naopak mám pocit, že rozdělení image/cena/postavení na trhu je u německé luxusní trojky ( S,7er,A8 ) naprosto přesné a i celkem neotřesitelné. Tihle 3 hráči jsou velká síla.
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 16:12
Re: Cena BMW vs. Mercedes
navic se tu propiraj zakladni vybavy... kdyz se to naloží tak ty ceny budou blize k sobe, merc ma v zakladu kuzi apod...
neregistrovaný "soomer"
16. 10. 2008 17:17
Líbí
Podle mýho osobního názoru se tahle sedmička opravdu povedla , vypadá líp než předchozí generace.A celá přední maska mi připomíná BMW CS Concept co myslíte ?
Rozbalit vlákno
6
16. 10. 2008 18:27
Re: Líbí
Já nemyslím... já u každý nový sedmy vytékám. :yes:
Avatar - T613
16. 10. 2008 19:00
Re: Líbí
zásadně jen z nového eSa, Mase a XJ :-! :yes:
16. 10. 2008 19:51
Re: Líbí
Co to je za maso? Něco z lamy? >:D
Avatar - T613
16. 10. 2008 19:52
Re: Líbí
k tvým nehorázným drzostem se nebudu vyjadřovat! počkej až potkám tvou ženu! budeš vytírat tu podlahu >:-[]
16. 10. 2008 20:23
Re: Líbí
Hele na moje maso nešahej! 8-s
Avatar - T613
16. 10. 2008 21:23
Re: Líbí
ty vrčíš jako můj vlček! >:-[]
16. 10. 2008 17:55
Dotaz
Nezdálo se Vám při testu auta nebezpečné sledovat upozornění navigace při rychlosti 250km/h? Za dvě sekundy auto urazí cca 140m... nechci rýpat, jenom by mně to zajímalo...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - callauto
16. 10. 2008 18:57
Lexus LS600h L
Je s podivem, když někdo chce investovat takové peníze do vozidla, proč pořizuje německé "prémiové značky". Lexus jasně určuje normy kvality, technologie a designu. Kdo se posadí neodolá.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - T613
16. 10. 2008 18:59
Re: Lexus LS600h L
já věděl, že mi tady něco chybí! Lexfans >:D
16. 10. 2008 19:49
Re: Lexus LS600h L
Asi se jim u Lexe podařilo zprovoznit automatický rozsvěcování světel, tak je "namachrováno" >:D
Avatar - Ondore
16. 10. 2008 22:31
Re: Lexus LS600h L
Pokiaľ viem, túto vychytávku nemalo IS-ko a to by som proti sedme nestaval, zase musíš trochu veriť aj tým Nemcom ;-)
16. 10. 2008 22:50
Re: Lexus LS600h L
IS do toho nestavim. V 600h si přesně před rokem musel světla zapnout ručně. Třeba už to tak neni, ale tohle mi utkvělo logicky, jako první. Potom to ticho, který se mění v "nadstandartní" hluk přes 160km, špatná ovladatelnost přetěžký krávy, brzdy a tudíž i daleko horší komfort oproti S-class.
Avatar - Ondore
16. 10. 2008 23:15
Re: Lexus LS600h L
Tak ja neviem, či japíci naozaj stavajú také blbé autá, alebo majú len takých užívateľov. V LS-ku prepneš svetlá do polohy AUTO a normálne sa Ti rozsvietia. Ale aj toto sa dá myslím preprogramovať tak, aby sa rozsvecovali až pri zníženej viditeľnosti, je tam niekoľko úrovní, kedy to zareaguje.

Hluk - aký? Aerodynamický, od kolies, od motora? S čím to porovnávaš?
16. 10. 2008 23:25
Re: Lexus LS600h L
No porovnávám to s S-class, myslim Mercedes a hluk aerodynamický. Nikde nepíšu, že dělaj blbý auta a i když jsou třeba ty světla detail, tak i ty jsou součástí auta. U Jaurisu nad tim mávnu rukou, ale tady sleduju všechno. Nejmarkantnější rozdíl v jízdních vlastnostech pocítíš, když třeba ty dvě auta vystřídáš bezprostředně i dvakrát v jeden den. To je můj názor. Někdo má třeba jiný "časáky". Co já vim.
neregistrovaný "babo"
16. 10. 2008 23:40
Re: Lexus LS600h L
no nazdar, zas lexusujeme :-(

Spominat jazdne vlastnosti - to tym snad nemyslite, ktory ako v zakrute jazdi, na to tie auta fakt nie su. Aerodynamicky hluk - prave aj S klada nim trochu trpi a tu by som rozdiel nehladal. Problem LS vidim len jeden, ze aj ten vzduchovy podvozok im na tuto triedu celkom mlati (asi ako predchadzajuci model 7er).

celkovo tie vykriky - LEXUS je super a nemci sa mozu zahrbat su fakt desne a nedaju sa citat. Ale zas tie posmesky spat, ze LEXUS je 0 su podla mna mimo skoro rovnako.
16. 10. 2008 23:58
Re: Lexus LS600h L
Nojo, mě už taky nebaví se pořád dokola dohadovat a už vůbec ne v rovině jízdních vlastností na rally Korsika. Nejvíc to rozebíraj lidi, co v tom nikdy neseděli a možná ani neviděli, místo toho, aby si půjčili aspoň slušný hadry a šli k dealerovi, ale to je stejně na prd, pokud tyhle auta všeobecně nejezděj. Mě jsou nějaký testy, nebo podobný keci ukradený. Do Lexe bych prostě nešel a vim, že nejen kvůli image a i to je u tohoto auta celkem důležitý.
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 11:12
Re: Lexus LS600h L
to je pravda, Ty si v tom aspon sedel ako jeden z mala, to beriem a testy su mi ukradnute asi rovnako ako Tebe. Podla mna su ale tazko ovladatelne vsetky luxury cars :-)

a rozhodne LEXUS berie nerovnosti horsie, ked prejdes retarder, tak nechapes, co tam na tom vzduchovom podvozku moze tak mlatit (na tuto triedu opat)

image je fajn a respekt k tradicii tiez, ale obcas to zas netreba prehanat. Len zo slavy sa zit neda, aj ked pripad MB to urcite nie je, na par problemov zaciatkom toho desatrocia, ale inak slapu :yes:
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 12:38
Re: Lexus LS600h L
Počkej na sedmu, myslím tu ovladatelnost, já jsem fakt čuměl jak puk, ani to nechci říkat, ale po ježdění se sedmičkou mi pětka nepřišla ovladatelnější. ;-)
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 13:39
Re: Lexus LS600h L
no asi tak... Ako ja som jazdil E65 na 275mm alebo snad 295mm sirokych gumach... Podrzi to hodne, ale predsa len utiahnute zakruty - len si tak citil, ze hovori - co mi to robiiiiis :-)

ja verim, ze nova 7-ma bude hodne dobra, ale 5-ka bude sltale obratnejsia a 3er este lepsie :D
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 14:23
Re: Lexus LS600h L
Mluvím čistě o ovladatelnosti, ta je dána mírou agility v kombinaci s rychlostí a přesností řízení. Ten aktivní podvozek s přitáčecím zadkem z toho prostě dělá auto, co do ovladatelnosti, min. o třídu níž, a oba víme jak je pětka ve své třídě dobrá. Třeba řízení není o nic horší než v pětce a přitom se nepřetahuješ s kadým hrbem na silnici, o kolejích nemluvě. Ne, ne, tohle auto je majstrštyk, dlouho jsem nebyl něčím tak nadšený bez ohledu na třídy. Uvidíš, až se projdeš, diskutovat pak třeba o LS ti přijde jako ztráta času. ;-)
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 14:57
Re: Lexus LS600h L
no nacase, ze BMW vratilo 7er kam patri :-) Ta natacacia zadna naprava bude urcite mazel.Ale hned jasne - o dovod viacej ked chce niekto novu sedmu, tak ju kupit tak po roku, alebo dvoch:)

aj riadenie zlepsiil? lebo v E65 pred F/L minimalne bolo ako z papiera (zrovna ako v LS).

LS - a celkovo lexus diskusie ma uz hodne nudia, ale vidis - inak by sa clovek nedzovedel nieco o 7er :-) Tym autom sa tak skoro nepovozim a ani ma to tak nelaka... ale aspon viem, ze ked bude sanca, nemam si ju nechat ujst :-) S E65 som najazdil tak aspon 2000km a valne dojmy to nezanechalo
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 15:11
Re: Lexus LS600h L
Tak o citu v řízení bych nemluvil, jel jsem se dvěma auty obě měla aktivní řízení, což je , co do citu, srovnatelné s plejstejšnem, ale u této kategorie aut je to jedno. Řízení ale bylo díky tomu rychlé super přesné a jak říkám, u BMW nevídaně netahalo za ruce ani při extra širokých gumách. Bylo přesně takové jaké má v této třídě být. ;-)
Avatar - Pierro
17. 10. 2008 15:00
Re: Lexus LS600h L
No budu mít pozvánku na třináctého listopadu,kdy bude premiéra a tohodle macka s vrtulí si rád ozkouším. Jinak k té ovladatelnosti - opět mi nezbývá, než tě poučit a obohatit o své zkušenosti s jedním sedanem. Myslím, že ti je asi jasné o čem bude řeč. ;-) Takže vezměme to popořádku - ve výrobě se udržel předlouhých třináct let a existoval hned v několika motorizacích a také více karosářských variantách. Podvozek byl jeden z nejaktivnějších jaký si vůbec i dnes umíš představit. Řízení bylo upovídané jak Mr.Bean a odezva ve volantu v člověku dokázala rozpumpovat ty největší vášně. Točivý silný čtyřválec i dnes svými výkony a především nezaměnitelným burácivým zvukem atakuje i moderní pohonné jednotky s jednou tak velkým počtem válců. Mluvit o ekologii a spotřebě by bylo nošením dříví do lesa. e jen málo automobilek, jejichž motory se s tímto klenotem mohou rovnat. Karosářsky se jednalo o velmi zdařilou kombinaci hran, a není dnes tajemstvím, že věhlasný Mr. Bangle hledal svou inspiraci právě zde. O velkém úspěchu lze mluvit i v případě bezpečnosti. Vzhledem ke konstrukci sedanu nebylo nutné montovat airbagy. Přední část tvořila bezpečnostní zónu, což se potvrdilo i při nedávných kreštesteh na STK v Horní Lhotě. Vůz zde získal s velkým náskokem sedmihvězdičkové ohodnocení. Na závěr se ještě musím vrátit k interiéru, který vynikal vysoce kvalitními materiály a zpracováním, mnohdy ručním. Kvalitní černá koženka neztratila ani po letech na přítažlivosti, stejně jako u pozdějších verzí nádherná textilie. Opravdové fajnšmekry a srdcaře však člověk poznal podle příplatkových tygřích potahů, které pak krásně dokreslovaly charakter tohoto supersportu s motorem vzadu a pohonem zadních kol. Skutečné mistry volantu pak prozradil jeho chlupatý potah, který krásně padnul do ruky. I já měl to štěstí tuhle prémiovku sedlat a věř Dinare, byla to láska na celý život. Prostě nebylo co řešit. Otázka na závěr: uhodneš o jaký sedan se jednalo?? :-)
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:03
Re: Lexus LS600h L
nie som dinar, ale stodvacias to je jasne :-)

kolko Ti prosim ta trvalo, kym si to splodil :-)
Avatar - Pierro
17. 10. 2008 15:05
Re: Lexus LS600h L
no zhruba tak päť minút. Išlo to zo mňa rovnako zprudka a rýchlo ako včerajšie lečo... >:-[]
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:36
Re: Lexus LS600h L
>:-[] :yes:
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 15:15
Re: Lexus LS600h L
Tak chvilku jsem byl na pochybách, hlavně u pasáže "točivý silný čtyřválec i dnes svými výkony..." jsem si říkal, jestli už náhodou nemluvíš o stotřicítce s pětikvaltem, ale jaks tam dal tu lásku na celý život, bylo to jasné 120 GLS alias stodvaciášek. :-) ;-)
Avatar - Ondore
17. 10. 2008 00:09
Re: Lexus LS600h L
Nešiel som hybrid a aj u mňa vyhráva S-ko, ale skôr patrioticky, ako by som mohol vyniesť jednoznačný rozsudok v jeho prospech.
Hluk - obe sú úžasne tiché, so vyššou rýchlosťou sa nijak zásadne nezvyšuje. Je pravdou, že mám pošahané uši a som citlivý na určité frekvencie, ale hlavu mi trhá až od úrovne Apoštol TDI a nižšie a u týchto áut takýto problém iste nie je. Naopak, v oboch môžeš počúvať sláčikové quarteto aj pri dvojstovke.
Ovládateľnosť - neviem, obe sú to veľké ťažké kravy na perfektnú jazdu po priamke. Slalom, okruh, to môžeš zabudnúť v oboch prípadoch, takže hovoriť o ovládateľnosti, to by som asi potreboval vysvetliť.
Odkiaľ si počul o svetlách by ma fakt zaujímalo, zvlášť v najnovšom hybridnom modeli, nemontujú tam už štandardne LED-kové? Navyše v LS-ku môžeš programovať nielen úroveň "zatmenia" kedy majú zapnúť, ale napr. aj čas, ako dlho Ti majú svietiť na cestu, keď ideš domov. Fakt myslíš, že by nezvládli automatické zapínanie?
Auris je des a do tejto debaty pasuje asi ako prirovnanie Golfa k Phaetonu 8-s
17. 10. 2008 00:30
Re: Lexus LS600h L
Já nechápu a i u baba, proč bych to měl hodnotit podle zatáček třeba na Stelviu . Přímka, dálnice, stejný rychlosti a postřehy z brždění, hluku. Nejezdí se s tim jen rovně a na stejný zatáčkovitý trati mám pocit, nebo resp. cítím u Lexe tu váhu na zadku. Pneu podvozek nezvládá nerovnosti tak bravurně, jako S a i kdyby to bylo jen kvuli váze, je to tam. Světla: vlezu do auta a ten, co mi auto předává, konkrétně u Duby a vysvětluje všeobecně, co a jak tak řekne, "musíte si zapnout světla". Já se ptám, jestli to to auto umí samo a odpověď je ne. Víc se tim nezabývám a nepotřebuju další rozbory, že to tak neni. Spotřeba téměř stejná, tam úsporu moc nevidim. Bavim se o 600h L a S500L 4matic. Další věc je u obou 100% zpracování, ale v Lexu ta Toyota na mne kouká ze všech stran. Jediná věc je asi cena, ta u MB letí nahoru, jak akcie dolu. Nic víc, nic míň.
Avatar - Ondore
17. 10. 2008 09:45
Re: Lexus LS600h L
Navtechu chápem a akceptujem, že Lex nemusíš, to Ti nikto neberie. K pneu podvozku som sa aj ja nedávno vyjadroval v prospech MB, súhlasím. Ako vravím, hybrid nepoznám a čo spravia s ovládateľnosťou ťažké baterky neviem, ale vyššie sám píšeš, že si porovnával 4-kolku vs. zadokolku, má zmysel to viac rozoberať?
Svetlá bez komentára, v tom aute sa dá naprogramovať aj vnútorné osvetlenie, takže nech si predajca nájde polohu AUTO a je po "probléme".
Znovu, neber to osobne, len reagujem na niektoré veci, ktoré sa tu "náhodou" objavujú. Podobne nižšie rickyr-mu asi nevysvetlím, že navigácia má možnosť nočného - inverzného režimu a teda neosvetľuje v noci do tváte. Niekto si tu nedávno povzdychol, že dnes sú aj mikrovlnky také nadupané, že potrebuješ k nim manuál, čo potom u hi-tech áut, prečo si všetci myslia, že stačí vedieť krútiť volantom?

EDIT: Beriem späť zadokolku, hybrid som sa práve dočítal by mal byť 4-kolka, moja neznalosť 8-s
17. 10. 2008 10:01
Re: Lexus LS600h L
Nevim kde. Výše píšu 600h L a S500L 4matic. Jestli je to 4x4, nebo ne je mi těhle aut celkem volný.S500 jsem měl asi 2měsíce a kus. V průběhu tý doby jsem měl 2 dny Lexe a logicky jsem teda očekával, že v něm bude při všech těch testech a polemikách, "něco víc". Prostě pro mne nebylo a to neříkám, abych se utěšoval, nebo některý auto odsuzoval. Nemam ani jedno z nich a je mi to celkem volný.
16. 10. 2008 20:02
Re: Lexus LS600h L
proc se tak spatne prodava? To auto je dobre do usa, ale pro politiky, kteri chteji stabilni limusinu, nebo na rychle nemecke dalnice ma prilis spatne jizni vlastnosti, hlavne ochabujici brzdy, neprime rizeni atd...zpracovani je tez jen na prumerne urovni [odkaz]
16. 10. 2008 20:34
Re: Lexus LS600h L
Jó, tyhle prodeje aut po telefonu, to je pecka! Už vidim, jak kupuju auto za 2 mega po telefonu a přeberu si ho někde za fabrikou u "bejvalý" sirkárny. >:D :yes:
Avatar - callauto
16. 10. 2008 20:50
Re: Lexus LS600h L
Chápeme Vaší nedůvěru, bohužel na trhu je více produktů nesplňující kvalitu hodnou Lexusu. My ale automobily z našeho portfolia nejen prodáváme, ale u většiny z nich máme k dispozici předváděcí vozidla, můžete si je vyzkoušet kdekoliv jen budete chtít a předáváme je nikoliv u sirkárny, ale v našich showroomech. Děkujeme za Vaši reakci.
16. 10. 2008 21:20
Re: Lexus LS600h L
Právě tu nedůvěru ve mne vzbudily jednak ty stránky a zároveň i ten příspěvek o 600h, protože přesně koresponduje s místníma a někdy až urputnýma "fanouškama" Lexe. Sice obrovské nadšení pro model, ale rozhodně žádné relevantní argumenty a už vůbec ne k "německé prémii". Zvláště pak ne v designu a technologiích. Moje zkušenost s 600h je taková, že jsem nenašel příliš důvodů o něm "zatím" přemýšlet. Pokud se někdy dostanu do situace, kdy se budu moci nechat vozit vzadu a nebudu tedy muset auto řídit, tak se nad tím zamyslím.
Avatar - CountachSV
16. 10. 2008 21:37
Re: Lexus LS600h L
ty toho taky nakecáš mrtě, viď? Asi se rád čteš, nebo se mejlím? Nebo jenom rád uvažuješ nad tím, že uvažuješ? Jak to je... ven s tím...
16. 10. 2008 22:13
Re: Lexus LS600h L
Ani ne. Nejradši se prohlížim před zrcadlem a šťourám se v nose propíchanym kroužkama na klíče. Co ty?
Avatar - callauto
16. 10. 2008 21:39
Re: Lexus LS600h L
Webová prezentace a kvalita služeb jsou dvě diametrálně rozdílné věci. Jsem přesvědčen, že při využití našich služeb změníte názor. Co se týče Lexusu, musíme zdůraznit, že jsme jen vyjádřili osobní názor. BMW patří mezi absolutní špičku v automobilovém průmyslu. "Když se v Mnichově vyráběla auta, byl pan Toyoda ještě v plenkách." Pokud budete mít zájem o automobil značky BMW, s důvěrou se na nás obraťte. Zkuste 739 211 212, *
16. 10. 2008 22:08
Re: Lexus LS600h L
Chápu, že je to diametrálně rozdílná věc, ale tím spíš dám u těchto aut přednost ověřenýmu dealerovi. Přesto děkuji za nabídku.
17. 10. 2008 12:21
Re: Lexus LS600h L
To je boží jak fyzická osoba s čerstvě vydanou registrací k DPH o sobě mluví v množném čísle.
Ona registrace k DPH je povinná po překročení obratu milión že? No to jste těch aut prodal(i) co? Webová prezentace odráží přesně kulturu, a podle vaší, po navštívení sekce Kontakty, bych se bál mít od Vás hliníkovou koloběžku.
Takže zkuste svoje příspěvky označovat "marketingové sdělení" nebo "placená reklama" protože jinak by Vás mohl někdo třeba žalovat :-!
neregistrovaný "rickyr"
19. 10. 2008 18:59
Re: Lexus LS600h L
nemusis mit obrat zadnej, hned po zalozeni si zazadas aby z tebe udelali platce dph a pak ti v cizine vratej dph pri nakupu auta do ceska.

jinak kty firme... dobrej pokus o vtip, pan asi doufa ze se uzivi tim ze nachyta jednoho nestastnika neopatrnyho
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 21:44
Re: Lexus LS600h L
protoze pod nadhernym kabatkem a fantastickym vypisem technickych vymozenosti se vzdy skryva nejake to ale, nevim kde se tu skryva konkretne v tomhle voze ale garantuji ti ze japonci a korejci dokazou jinak famozni vyrobek odepsat nejakym detailem... treba u nasi novy lcd televize samsung po zapnuti teletextu uz se ho neda zbavit a je treba vypnout a zapnout tv :no: :no: 8-s 8-s
neregistrovaný "babo"
16. 10. 2008 22:17
Re: Lexus LS600h L
No tak samsung lcd - rukami mi preslo par kusov a kazdemu sa vypnut teletext da... Ak nejde, skusal by som vsetky tlacitka (aha, nie, to cervene nie!!!). tajny tip: casto to byva tlacitko TV/DTV >:-[]
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 23:54
Re: Lexus LS600h L
tak zrovna tenhle cudlik jsem nezkusil, ale chapete tu pointu... demence od sikmookych (neberte to jako rasismus, sjednocuji japonce, korejce apod) to samy s Lexus LS430, motor dobrej, spotreba dobra, podvozek bezva... nastavovani ventilace: terror, furt to fici na ksicht, "klicky" velikosti tenisaku, odpornej plast barvy "medvedi *", displej na palubce furt sviti warning nebo mapa, nejde vypnout... muu vyjmenovat dalsich par duvodu proc si zakaznik nemecky kvality nekoupi za velky penize takovy nedodelky
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 11:15
Re: Lexus LS600h L
je pravda, ze japonci casto spravia dokonalu vec a obcas to nejakym detailom pokazia...
Ale pozri si taky 7er E65 interier a mne teda pride LS ako z inej plnety (v dobrom). Po 3 rokoch osuchane niektore gombiky na ovladacoch a podobne... a interier nevkusny na luxury car, jazdi na dynamic drive celkom slusne, ale na svoju triedu nepohodlna.

a neviem co je lepsie - strasne dokoncene auto uzasne kvalitne, len znacne castejsie v servise... hlavna vec ze je to kchuuuul
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 13:36
Re: Lexus LS600h L
;-) :yes:
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 15:05
Re: Lexus LS600h L
proste inymi slovami, japonci to vzdy poseru z inej strany ako europania a casto povedat, co je horsie :-)
Avatar - Pierro
17. 10. 2008 15:10
Re: Lexus LS600h L
Babo najhoršie je keď zistíš že si len bazarnický kovboj. Keď mi to doktor povedal, plakal som ako dážď.. ;-) Musím ešte na sebe riadne makať aby zo mňa bol ten pravý drzek s hadími kopytami a tri dni neholeným strniskom... :-)
Avatar - Ondore
16. 10. 2008 22:38
Re: Lexus LS600h L
Ja som Samsung škrtol z nákupného zoznamu, ale dosť pochybujem, že z TXT nejde prepnúť na TV. Počuj, že Ty si tam nechal tú ochrannú fóliu, ktorá súčasne opisujúce čo telka všetko vie? ;-)
16. 10. 2008 23:50
Re: Lexus LS600h L
Mne Samsung funguje dobre + HD SKY ;-)
neregistrovaný "rickyr"
16. 10. 2008 23:57
Re: Lexus LS600h L
mackal sem cudliky asi 5 minut pak mne to omrzelo, clovek by myslel ze to pujde zrusit tlacitkem "zpet" "exit" nebo "txt" ale ono ne, proste je to k nasrani chci ten krap vratit
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 11:18
Re: Lexus LS600h L
kup si nieco europske, aspon sa castejsie prejdes do servisu, par znamych Ti mozem odporucit, poradia. Samsung ma najlepsi obraz suverenne. Ze Ty nevies najst exit z teletextu fakt o niecom svedci... Hlavna vec ze iDrvie z roku 2003 je uzany (nie je na *, ten novy uz zda sa, ze trosku je spraveny pre cloveka, co aj soferuje, nie pre spolujazdca)
neregistrovaný "rickyr"
17. 10. 2008 13:40
Re: Lexus LS600h L
no... ja jsem technicky zalozenej clovek, skoro nic novyho mi problemy nedela, manualy ctu jen v pripade nejakych zaludnosti, ale ten Samsung si to pekne zavaril...
neregistrovaný "jezekjaromir"
30. 11. 2008 18:11
Re: Lexus LS600h L
No vidis to a ja treba ten idrive z minule generace miluju. Cim slozitejsi, tim je to pro me prijemnejsi. Rad se v necem stouram a mezi nami- za dva dny jsem ovladal ten "superslozity" idrive bez problemu. A vzhledem k tomu, ze tady nechatuji sedesatnici, tak by to zvladla i vetsina z vas...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
24. 10. 2008 11:32
Re: Lexus LS600h L
Porovnávat Lexus s BMW může jen motoristický analfabet!
17. 10. 2008 00:10
na zivo
chcem toto auto vidiet pretoze na fotkach je mi uplne nesympaticke...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 09:16
Navtechův "bad dream"
Před pár dny jsem se tu pod článkem o faceliftovaném esku opatrně vyjádřil v tom smyslu, že možná jej nová sedma z trůnu nesesadí, ale předpoklady na to, aby tím trůnem řádně zalomcovala, má. Opatrný jsem byl proto, protože jsem novou sedmou nejel, nejel až do včerejška, a jsem moc rád za tento článek, protože nemusím nic psát, je tam všechno. Možná jen dodám, že jsem projel i 740i a jestli tento motor potřeboval najít auto, do kterého sedne jako hrnec na …, v sedmě jej našel. Coby vrtulkový srdcař jsem převahu eska jako kočáru lux třídy musel uznat, je to prostě lepší auto než E65, ale s příchodem nové sedmy je to naopak. Jistěže nelze čekat, že v tomto segmentu někdo vyrobí auto, které předefinuje třídu, ale takovou kombinaci ovladatelnosti a zároveň komfortu, naprosto špičkových motorů, a to vše zabaleno do sportovní elegance a řízeno z dokonalého interieru, jiné auto nenabízí. Nová sedma je ztělesněnou dokonalostí své třídy a já, rád, přiznávám, že jsem tím autem byl unešen. V této třídě se nakupuje převážně na základě sympatií k dané značce, předchozí zkušenosti a drobných detailů vyjadřujících osobní preference kupce. Zvolit S-Klasse bude nyní vyžadovat řádnou dávku loajality ke značce, a těm, kteří budou příště v této třídě vybírat, zdravím p. Navtecha, naprosto nezávidím, čeká je totiž pár probdělých nocí s převalováním a oroseným čelem. :-) ;-)

P.S. Dvanáctiválec bude.
Rozbalit vlákno
14
17. 10. 2008 09:30
Re: Navtechův "bad dream"
Můžu tě ubezpečit, že moje srdce vždy bylo, je a bude ve Stodůlkách. Současný stav je jen otázka praktičnosti a potřeb. S-class si koupim do důchodu, jestli se toho dožiju a budu jezdit s babičkou na houby a na hrady. Každopádně tahle kategorie aut je pro mne z hlediska praktických potřeb poněkud mimo, ale rád se svezu, i když kvůli autu jsem probdil noc snad naposled ve frontě před benešovskou Mototechnou. ;-)
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 09:43
Re: Navtechův "bad dream"
No, proto! :-) :yes:
Já ti zas můžu říct, že jen proto, žes tu párkrát erko zmínil, jsem se tím byl svézt, a musím uznat, že to auto má velmi co do sebe, zvlášť právě jako elegantní řešení kombinace premiové techniky image a velké praktičnosti v jednom. ;-)
17. 10. 2008 09:52
Re: Navtechův "bad dream"
Však o to jde. Kdyby šlo jen o krásu, tak lítám Rhodius, ale děti se ho bály ;-)
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 10:10
Re: Navtechův "bad dream"
Jo, děcka jsou strašpytlové, člověk si prostě nemůže pořídit ideální rodinný vozový park, pro taťku Rhodius pro mamku Multipla. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
17. 10. 2008 10:10
Re: Navtechův "bad dream"
Neni hezke strasit deti takovymi stvurami :*). Co by na to rekla pani Dzamila ;-)
17. 10. 2008 10:55
Re: Navtechův "bad dream"
V12 by mel byt, dokonce i s dvojitym turbem... Jsem taky zvedav na avizovanou trojite preplnovanou naftu R6 3,0litru.
OT: na konci listopadu bude flotila obohacena o 750i...dam overview :-)
17. 10. 2008 11:06
Re: Navtechův "bad dream"
Proč ty nafty nedělaj v longu? Ta současná snad v jen jako ten speciál L7?
17. 10. 2008 11:19
Re: Navtechův "bad dream"
730d v Longu asi neni dostatecne reprezentativni 735d a pripadny upgrade uz snad bude. Ale standartni delka je stejne vzdy nejhezci.
Btw. Tady ve skoropolsku udelalo mistni zastoupeni saskarnu uz pred mesicem, kdz "sedma" prijela pod plachtou vecer, na chvilku odhalili a odjeli...
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 11:31
Re: Navtechův "bad dream"
Nafta v longu? Pro koho by to bylo?
17. 10. 2008 11:40
Re: Navtechův "bad dream"
Já nevim, ale nějaká se dělá ... Nemáš zajem? >:-[]
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 12:30
Re: Navtechův "bad dream"
Jasně, jenže u autobusu nafta nevadí, tohle je auto. >:D
17. 10. 2008 17:03
Re: Navtechův "bad dream"
no právě. narveme do jednoho celou vládu (koukám, že i kufr je slušný >:D ), takže to vlastně bude mít status autobusu, a nafta pak může být

i když možná by je bylo lepší narvat do něčeho pořádně starého, pořádně malého, a s pořádně hlučným TDI ;-)
neregistrovaný "babo"
17. 10. 2008 16:03
Re: Navtechův "bad dream"
ako tak pozeram na AUTOCAR a tie auta vedla seba (na test kaslem, ale foto su zaujiamve)... No tie blatniky su na S-klasse su naozaj trochu nepodarene, ked tak tie auta vidim vedla seba :-) Ale zas 7a tie svetla predne aj zadne...

740i je tak dobry? My vrtulkari o cvhilu vymrieme :-( ;-\ >:-[]
17. 10. 2008 16:17
Re: Navtechův "bad dream"
Co říkáš na přepínání HUDu?
17. 10. 2008 10:24
Splácím dluh
Tohla nová 7-er je prostě lepší než Fiat! :yes:

Zasvěcení pochopí, ostatní prosím zdržet se reakcí, dík ;-)
Rozbalit vlákno
14
17. 10. 2008 11:03
Re: Splácím dluh
Co se divíš, když se v hned v druhý větě za to stydíš? >:D
17. 10. 2008 11:20
Re: Splácím dluh
...chybejici vnitrni presvedceni >:-[]
17. 10. 2008 11:22
Re: Splácím dluh
Ne ne ne. Já se za to nestydím. Jenom jsem chtěl odradit fanatické "hádače" aby tady vyvolali nějakou flame a zasrali celkem slušnou diskuzi.

Jinak si za tím, že 7-er je lepší než Fiat stojím! A to přitom máme v rodině Punto ´96! >:-[]
17. 10. 2008 11:26
Re: Splácím dluh
Já mam taky punto, ale 97 >:D
Avatar - Dinar
17. 10. 2008 11:34
Re: Splácím dluh
Když najdete někoho s 98kou, můžete udělat pěknou srovnávačku, a Navtech to přihodí na blog k ostatním kastrólům. >:D ;-)
17. 10. 2008 11:39
Re: Splácím dluh
Tak to moje je spíš velkej pekáč >:D
17. 10. 2008 11:47
Re: Splácím dluh
no naše absolvovala v létě omlazovací kůru, takže je teď fajnová jako za mlada :yes:

Srovnávačka není špatný nápad, ale až později. To by pak ten článek o 7-er nikdo nečetl :-)
17. 10. 2008 12:25
Re: Splácím dluh
To moje už je zralý leda na LDN ;-)
17. 10. 2008 12:28
Re: Splácím dluh
tak jí prodej a kup si za to nové stěrače nebo medvěda >:D
17. 10. 2008 12:31
Re: Splácím dluh
To bych se styděl, někomu to nadělit a ještě by mě do smrti otravoval, že to má někde ošoupanou sedačku. Na medvědy jezdim do ZOO >:D
17. 10. 2008 12:44
Re: Splácím dluh
já se tak těšil na jídlo, že jsem zase psal blbosti...

správně mělo být - kus si stěrače NA medvěda :-|

no jo, ošoupaná sedačka, to prý měl i Avensis, a co >:D
Je snad Punto proto horší?
17. 10. 2008 10:52
Re: Splácím dluh
...ale o kolik? Co Passak >:-[] ?
neregistrovaný "Fullsize"
29. 10. 2008 19:58
BMW Welt Munich
...tak se na tu nádheru zajdeme podívat vedle Olympia Parku příští měsíc v Mníšku :-), v Říjnu tam zatím byla jen X6 a minulá 7hybrid. ;-) ....ale na ulici jsem jí tady v Mnichově kupodivu viděl už v září, bílou, ještě na sobě měla černý kamuflovací pruhy :-)
Rozbalit vlákno
0