Podle českého vedení značky Audi zažije český trh v příštím roce dramatický růst segmentu luxusních SUV s cenou kolem milionu. Audi má převzít od dosud vedoucího BMW dominantní postavení.
To jste ještě nepotkali
třicet audi s Josefínou,
to jste ještě neslyšeli
jak to s nima umí.
Když jde s audi Josefína,
ulice jen šumí.
Učitelka Josefína vůbec nemá ústa líná
s audi letí na provázku pro odpověď
na otázku: kam jsme došli, kdo to ví ?
Kdopak z vás mi odpoví ?
Kampak zima slunce schová,
budeme si pamatovat,
že ulice nese jméno podle
audi: audiová.
Technikou i vizáží má Q5 velmi našlápnuto. Tak nepřešlapuj na místě a buď mezi těma, kteří audi dělají čísla.
V tomto segmentu je fantasticky vyvážená nabídka. A že je to segment budoucích let, o tom nemá snad pochybnost vůbec nikdo. Nejstylovější, nepraktičtější, nejpřitažlivější třída.
P.S. Nebudeš-li mít alespoň střední SUV, na silnici jako bys nebyl.
s tým PS kiež by si mal pravdu, bolo by pre nás viac miesta na ceste, správne miery sú min. 2litre, min. 200 km/h a min. 2000 kg - pre istotu, ale dúfam, že Q5 nebudú robiť v tak vinikajúcej kvalite, ako VW Passat >:D >:-[]
Nevim, jestli se to podari, nejsem expert na trh, ale v kazdem pripade budu Audi drzet palce, aby se jim to povedlo. Q5 je podle me nejpovedenejsi auto tohoto segmentu, takze fandim - go go AUDI! :yes:
Uz z tech obrazku moc povedena Audinka. :yes: Rekl bych, ze sebevedomi je na miste. :yes: Dokonalej exterier, interier a taky technika! >:D X3 je jiz stara a nestaci designem exterieru ani interieru s technikou se jeste drzi, ale jiz by to chtelo zmenu. Z GLK jsem celkove zklamanej... Technika OK, ale je to male a blbe se nastupuje pasazerum do zadu. Hlavne ale jsem neprisel na chut tem krabicioznim pa-tvarum, ktere razi Mergl v posledni dobe s prichodem C-klasse a ktere zacal prosazovat uz i v interieru, coz je na muj vkus dost priserny, ze se tady v designu Mergl jakoby vracel do 90-tych let min. stoleti! Kde jsou ty ladne tvary M a GL-klasse? :-( No a co provedli "designeri" SL-ku s maskou po faceliftu jiz ani nema cenu komentovat, protoze to uz je slusne receno nevkus! :no::-( Pokud to takhle u Mergla bude pokracovat dal, tak mam obavu, co ceka v budoucnu skvosty jako je S nebo CL-klasse... 8-s
Musím říct, že si Audi v poslední době hodně snaží. Dalo by se říct, že restruktualizace značky začala nestárnoucí A - šestkou. Od té doby chrlí celkem povedené modely, které její hlavní konkurenty (M - B, BMW) prohánějí takřka na všech polích. Velmi se mi líbí A6 Allroad, který se povedl. Myslím, že Q5 teď bude královnou prémiových středních SUV (Ovšem do té doby, co příjde na trh zhmotnění Alfy Romeo Kamal... ;-) )
no A6 sa im podarila naozaj moc dobre. Aj ked 5er sa mi proste paci viac ako som na neho najprv nadaval, tak sa mi paci snad kazdy den viac.
ALLROAD mal exluziny dizajn ale skor predchadzajuci model, ten novy ma az tak neoslovuje. Asi najviac tym, ze sa mi nepaci ten kufor, ako ma A6 avant celkovo (aj ked podstatne viac ako na A4 AVANT)... Celkovo ale sa audi snazi, A5 nevyzera zle, TT je podstatne krajsie ako predhodca (a dokonca zrejme aj znacne lepie jazdi), R8 tiez "ujde" >:-[]
Q7 nie je prave moj salok kavy a Q5 je presne "bejby" ale pozdava sa mi viac
Už se těším na Q5 živě. Audi se skutečně zlepšilo. Na předešlé generaci TT se mi moc nelíbila přistrojovka, radši ani nemluvím o jízdních vlastnostech (nejel jsem s ním, ale když má podvozek ze starého Golfu... >:D )
Někde sem slyšel že Audi prohlašuje že lidi přejdou od BMW k Audi...místo X3 Q5?Myslim že si docela věří protože Audi je o něčem jiném než BMW...přecejenom BMW je víc sportovně laděné.No uvidíme
Pokud novou X3 střihnou, jako kopii X5, tak o svoje místo nepřijde. Spíš si myslim, že GLK bude mít větší problém... Ten koncept "X1" se mě hodně líbil.
GLK preferuje přísně geometrické hrany, což se sice jednomu líbí, druhý to zamítá. Myslím si, že v tomto ohledu Q5 zaujme více lidí. Faceliftovaná X5 mi designově nevadí, působí zajímavě a vyváženě. Uvidíme, co provedou se studií X1 (která má pravděpodobně v ne moc změněné podobě nakrošeno do série).
Já si u GLK myslim, že kromě designu to pro hodně lidí bude hlavně "levnej" vstup do vrcholný prémie a z toho bude těžit, ale nevim, jestli dlouhodobě. Hvězdu za "mega" a ještě v módnim SUV, jestli mi rozumíš...
Jasný, prostě vztupenka do pomyslné vyšší ligy. Já bych ale přesto více preferoval Q5, pro pobavení za volantem X3 (v rámci středních SUV). Ale přesto trpělivě čekám na realizaci Alfy Romeo Kamal... :-)
Už snad deset let, ne? >:D Když měla vyjet 166, tak taky slibovali 4x4 a 270PS. Nedávno zase, že vezmou na 169? podvozek z Jagu? Těm už nevěřim ani popel. Ale nějak mi to netrápí.
Ale ta "pomyslná" liga, jak říkáš je dána tou hvězdou a tu jí nikdo neodpáře. ;-)
No, když tě tak čtu, první co mě napadá je to, jestli jsi už vůbec v životě byl na silnici, jestli se zajímáš o auta a jestli něco víš také o životě člověka. Hloupost, kterou jsi napsal, že totiž "krabice" odejdou do propadliště dějin a vládu převezmou čtyřdveřová kupé, tohle snad nemůže napsat ani kluk z pomocné školy.
Naštěstí o tom, co bude nerozhodují neználkové tvého kalibru ale ti kdo auta vyrábí a ti kdo auta... kupují. Třetí kategorie - autoplácal, ta může opravdu jen plácat.
Poučení pro tebe - v budoucnu budou "krabice" vykrývat největší koláč produkce, a to napříč segmenty. Na úbytě budou právě sedany a z nich odvozená kupé a pravděpodobně i hatchhbacky. Je tomu tak proto, že ty krabice poskytují větší pohodlí sedícímu člověku, větší bezpečnost za jízdy a zabírají méně místa na silnicích.
Co se týká té módy, pak jeansy jsou moderní přes sto let. Skutečnost, že ty se po městě ploužíš v tesilkách, dederonové košili a důchodkách je jenom tvůj problém. Ostatně v esuvečku bys přece vypadal jak převařená kyselá okurka. Někdo, VDC, tu hmotnou realitu silnic vždycky vyžere, viď... Nebo, že by si nějaký majitel ixšestky včera na semaforech típnul žváro o tvou cyklistickou přilbu?
P.S. Q5 není gazík... já jen že by nebylo od věci občas také přemýšlet hlavou.
som este nevidel viac namyslenych ludi a jebnutejsi.ch ako ma audi si myslia osebe ze sa z audim kazdy posere.sa stavim teraz kludne ze tej q5 v jazdnych vlastnostiach natrhne X3 * aj s manazerom.
Ak sa to náhodou stane, že Q5 preberie niekoho z X3, tak nech si to poriadne užijú, lebo to bude trvať len niekoľko mesiacov. Potom X1, ktorá je veľká skoro ako X3 a vzápätí nová X3, ktorá bude ešte väčšia; a je po ptákách v celom AUDI >:D >:D >:D
Urobil som veľmi dobre, že som objednal X3 a nie Q5.