Nová generace BMW řady 5 obhájila v dubnu své prvenství z předchozího měsíce. Stejně jako o kategorii níže i tady můžeme hovořit o velké trojce: BMW 5, Mercedes E a Audi A6.
Opravdu není v číslech pětky i 5GT? Podle mého ano, pochybuju, že by se v prvních třech měsících roku tolik prodávaly skladovky E60 případně tolik kombíků.
Jinak, dle mého je celkem jedno, v kolika variantách se daný model dělá, jestli má někdo jen sedan, jeho chyba, více variací znamená větší šance, proto je třeba tahle auta sčítat. Tabulka se pak docela mění, ukazuje, že dnes už prakticky výběhová A6 si proti novým modelům konkurence vede na českém trhu stále velmi dobře, a také je patrné, že vedle německé trojky je tu schopno prodávat pouze Volvo, ostatní ve vyšší střední jen paběrkují.
Výsledky 1-4 2010:
1. A6 + allroad - 173
2. BMW 5 (vč. GT?) - 165
3. MB E + CLS - 162
4. Volvo S80/V70/XC70 - 99
... dlouho nic
300 C - 9
Honda Legend - 7
Lexus GS - 4
Jaguar XF ???
Lexus podle mě zaostává v interiéru, techniku má brutální (GS450h). Jaguar zase doplácí na to, že tu nemá dobrého dealera a servis, Honda ve vyšší střední mě nepřekvapuje...
Ale jak sám píšeš, zajímavě je na tom Volvo - má přitažlivé modely a s příchodem R5 2.0 asi případní zájemci přibudou
To ma podrz, 4x Hynudai Grandeur! Premyslam, co asi vedie ludi k tomu, ze si kupia hentoho korejca radsej, ako povedzme LexusGS alebo Hondu Legend (ked ted zostaneme u ne-premiovej vyssej strednej)? Marne hladam odpoved, ziadnu nenachadzam...
Závidím všem těm šťastným majitelům, 165 šťastlivců. Plus fakt, že se pětečka zatím neprodává se slabýma motorama, takže je všechno 530d a výš...Co na to říct, snad mě někdy někdo sveze >:D
Pomalu si na novou pětku začínám zvykat. Předek je pěkný, agresivní, i když ne moc BMW. Boční profil je povedený, interier jako vždy vynikající... ale ten zadek, to je těžkej propadák! Ty zadní světla vzaly někde z Hyiundaye či jiné korejské automobilky snad. Ty se opravdu nepovedly. Celkově ale pětka ujde... Bohužel předešlá pětka byla kára, kterou zase hodně dlouho nikdo nenapodobí:-( To auto bych si vzal i do hrobu. Jedním slovem NÁDHERA. Mohli ho v BMW klidně ještě pár let udržovat, protože takové auto se znovu jen tak neobjeví:-(
...interiér jako VŽDY vynikající...?!? 8-s
Právě u tebou tolik glorifikované E60 byla celková kvalita interiéru (na tuto třídu a BMW) "tristní", a to zejména před faceliftem...interiér F10 je zaplaťpánbůh úplně jinde a doufám, že podobně to dopadne i u trojky...
Ne, nepletu... slovo "tristní" byla pochopitelně nadsázka, proto jsem ho dal do uvozovek... Každopádně byl celkově původní interiér v E60 (na svou dobu) relativně mnohem horší než u předchůdce E39 a nástupce F10...
No člověče ukazuje se že tady tisíckrát omílaná pravda funguje, jelikož jak se říká tisíc lidí tisíc chutí mně se pětka líbí ze všech stran, problém mám s E-čkem tam mně zadní světla připadají jako kdyby je obkreslili ze Sonáty. Teď mně tady asi hrmoada lidí napíše jak je E-čko úžasné a jaký má sexy zadek, ale je to právě o tom každému se líbí něco jiné a na mně zadek Medvěda působí prostě "divně".
Souhlasím s tím E-čkem. Ty zadní světla působí skutečně tak, jak píšeš. Naštěstí se tímto směrem všechny MB nevydaly. Třeba Céčko má design naprosto geniální, parádní.. prostě bezchybný.
Co se týká interieru té předešlé pětky, mě se prostě líbí.... jako u všech BMW. Prostě moje krevní skupina. To samé i u Audi vypadá interiér dobře. Naopak u MB se mi ty interiéry vůbec nelíbí. Mám doma poslední C220 CDI a zvenku nádhera, ale uvnitř takové neslané nemastné... prostě obyčejné...
Interiér současného Ečka je (podle mě) momentálně nejslabší z celé německé trojky... a doufám, že se bude do budoucna ubírat směrem k "Shooting Break Concept"... :yes:
[odkaz]