Někdo má rád pramenitou, průzračnou a bez bublinek. Jistě, Panameru, dokonalý pramen rozkoše. Hladkost, čistota, ladnost, tichá noblesa, a pod závojem gejzír života. Někdo zase má rád jemně perlivou, dvojitě dopovanou a jiný potřebuje sycenou kyslíkem, co mu v hlavě vybuchne jak sto žárovek najednou.
No... a pak jsou bahenní koupele, sirovodíkové pachy, močály a bažiny. Nikoliv však v této třídě...
Tedy... bravo exklusiv-klasse. Exklusivní auta výhradně pro... exklusivní lidi. Znáš je sám, žijí na stejné planetě, leč jistá nadstavbová nuance je zřetelně vyděluje. Směrem nahoru, tam, kde na vrcholu pomyslné pyramidy tančí jiskry světla dokonalý tanec života, tanec bytí.
Však tam dole, pod tíhou kvádrů a ve sněti područí.
Na život manuál a na očích splín.
Zoufalý jekot tónů, nechť touhám svým do zítřka poručí.
Oprátku namísto volantu neb na prodej než zastavený stín...
Tak tedy sedm z Mnichova. Jistě modelově-generační důvod, neboť exStra-klasse je stále jen jedna...
Exklusivní lidi. Panebože, to je ale blábol. Jestli to ty magore nevíš, tak všichni mají stejnou díru do *. :no:
Když se někdo vyvyšuje, tak si ho vždy představím, jak ráno tlačí, až mu lezou oči z důlků.
Exkluzivní auta výhradně pro ty, co na to mají. Peníze, co jiného. Z všeobecného přehledu a etikety se ani u Mercedesu nezkouší. A neptají se ani, kde jsi ty peníze vzal.
Ostatně, většinou se asi jedná o firemní nákupy, pro soukromé účely se kupují spíš jiná auta.
Soukromé účely, soukromé potřeby a priority. Mě prostě nesedí ta vize "exkluzivního" člověka, který bez mrknutí oka vytáhne 3 miliony, jen aby si jeho pozadí vychutnalo komfort vrcholné MB-S. Myslím, že za tím jsou spíše firemní (nebo státní) peníze na reprezentaci, které s exkluzivitou budoucího uživatele souvisí jen volně.
Pokud je firma jen tvoje, pak kupuješ auto pro sebe za svoje peníze... možná taky koupíš lux auto na reprezentaci, pokud usoudíš, že to firmě prospěje a rodině vyhoví.
Státní peníze jdou max. do tý A8. Co s tim, když máš "naditou firmu", která žádnou reprezentaci z hlediska auta nepotřebuje? Pořád si jen vozíš svůj zadek a ne vždy tě každej zákazník zná podle auta a taky to neni měřítko pro obch. spolupráci. Pro obchod to má vždy svoje plusy a mínusy. Těch příkladů a srovnání jsou spousty. Rozhodně ani jedno auto z lux. třídy snad nikdy nešlo k zákazníkovi ze sporožira. Někdy snad ano, ale srovnal bych to s pejskem z bulváru, co po majitelce zdědil její peníze.
Je spousta státních nebo polostátních firem... podívej se, co nakupuje třeba takový ČEZ.
Pokud máš naditou firmu, která autoreprezentaci nepotřebuje... nevím, já být v té situaci, zřejmě koupím něco jako BMW 5 Touring nebo třeba klidně s trochou skromnosti Superb 3.6 4x4 - tam bych musel oželet nejnovější high-tech vychytávky, ale to by mi asi nedělalo problém. Častou módní volbou by mohlo být taky nějaké lux SUV.
pro soukromé účely? co si pod tím mám představit ... nanejvýš majitel takové třídy bude mít ještě jedno auto na hraní, ale to je tak vše. Ale spíš bych to viděl, že na nákupy pojede v SUV manželky.