Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Concept 5 Series Gran Turismo (+ video)

BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Tak se jmenuje koncept, předcházející zbrusu novému modelu automobilky BMW ve vyšší střední třídě.
Zpět na článek
13. 2. 2009 18:09
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:12
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:17
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:20
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:21
13. 2. 2009 18:30
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 19:01
14. 2. 2009 13:07
13. 2. 2009 19:06
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 19:22
13. 2. 2009 21:40
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 18:45
13. 2. 2009 20:35
13. 2. 2009 20:49
13. 2. 2009 20:55
19. 2. 2009 06:37
13. 2. 2009 18:49
13. 2. 2009 18:56
13. 2. 2009 19:26
13. 2. 2009 20:17
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:07
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 20:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 00:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 22:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 19:54
neregistrovaný "Kyle"
19. 2. 2009 11:33
neregistrovaný "Kyle"
13. 2. 2009 20:07
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 20:19
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 23:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 23:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 00:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:24
13. 2. 2009 22:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:05
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:44
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:43
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:04
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 21:31
13. 2. 2009 21:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:00
neregistrovaný "Stillborn"
14. 2. 2009 19:42
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 22:06
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:17
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:31
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:41
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 12:53
13. 2. 2009 22:04
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:18
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:26
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:40
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:23
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 10:23
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 22:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:22
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 22:20
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:39
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:24
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:24
neregistrovaný "yaroukh"
14. 2. 2009 01:20
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 22:10
14. 2. 2009 13:18
13. 2. 2009 22:36
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:45
neregistrovaný "carlomb"
13. 2. 2009 22:54
14. 2. 2009 01:36
14. 2. 2009 01:51
neregistrovaný "babo"
14. 2. 2009 10:37
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 14:26
neregistrovaný "fila01"
14. 2. 2009 14:46
14. 2. 2009 17:47
14. 2. 2009 18:19
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 21:15
15. 2. 2009 12:26
neregistrovaný "discrase2"
16. 2. 2009 00:56
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:09
TRETÍ RIADOK ODSPODU, POSLEDNÁ FOTKA
Tak to je "muž", ktorý navrhol exteriér tohto posledných 19 rokov najškaredšieho BMW. A ešte väčší šok je, že hipisák navrhuje interiér pre BMW. Bože, tak som sa bál a tak som sa tešil, keď som zbadal túto fotku.
[odkaz]
Nádherné, svalnaté, dynamické.
No v skutočnosti je to BMW CHRT. A tie čínske svetlá.
Kam dizaj mieri? Začalo to zadnými svetlami u BMW 7, pokračovalo strašným faceliftom BMW 3, BMW X1, ktoré navrhol Kórejec a zadné svetlá sa hodia do Elantry, vodnatým BMW Z4, ktorému exteriér navrhla ženská... Preskočím inde, vidím JAGUAR XF so zadkom, ktorý degraduje konkurentov, pretože vyzerá ako z nejakej štúdie, ktorá je na míle vzdialená sériovému autu. Ale ten kórejsky predok. A čo ten nový MERCEDES-BENZ E s natiahnutým ázijskými svetlami a prilepeným krabicovým zadkom ako u Thalii I? Nuž a toto BMW CHRT alias 5 GT jasne hovorí, že zlaté časy dizajnu skončili. ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
13. 2. 2009 20:29
Re: TRETÍ RIADOK ODSPODU, POSLEDNÁ FOTKA
neskončili, ešte stále je tu fábia
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:12
Mimochodom,
Tuším, že ten hipisák navrhoval aj pre BMW X5 a teda aj X6.
A je tu: [odkaz]
Tak je to tak. Dizajn BMW 5 GT, X5 a X6 je od neho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:17
FACELIFT BMW X5
Vidíte, na tomto BMW X5 M je vidieť, že faceliftovaný model dostane predná svetlá z X6. Mimochodom, raz som videl fotku, kde v predu išlo BMW X5 M s týmito svetlami a za ním BMW X5 facelift s maskovaným predkom... >:D >:D A pritom nezakryli X5 M, ktoré malo rovnež novú masku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Leg
14. 2. 2009 13:05
Re: FACELIFT BMW X5
No možno bude mať svetlá z X6 iba X5 M, podobne ako má M3 sedan svetlá z kupé
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 18:20
Ešte raz
A ešte jedna malá informácia. Exteriér tohto BMW 5 GT robil Christoper Weil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
13. 2. 2009 18:21
Modla..
Pozerám že nové BMW má už svojho najväčšieho obdivovateľa a odporcu v jednom. >:-[] ;-)
Alibisticky som klikol na možnosť číslo dva.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 18:30
Patent?
Tuší někdo, co na těch zadních dveřích zbylo po TwinDooru k patentování?
Rozbalit vlákno
6
13. 2. 2009 19:01
Re: Patent?
Teď tady byl ... museli jste se minout ve dveřích >:D >:D >:D
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 19:06
Re: Patent?
Mno tak to opravdu netuším... možná krapet jiný mechanismus, řekl bych. Ale jako evidentně se u BMW snažili o originálnost a tentokrát to krapet přeťápli... Tento systém otevírání bych dal k sedanu jako právě superb, ale u tohoto výtvoru to nepobírám... vždyť nakládání do prostoru vzniklým otevřením spodní části zadních dveří musí být vcelku nepohodlnné a jak takhle vyndat věci, které se zakutálely až k opěradlům zadních sedaček?... a to jsem zatím psal jen o okopírovaném systému otevírání dveří... ale k designu teda mám taky dost co říct... ale vezmu to ve zkratce: Okopírování předku ze sedmičky se k autu tohohle typu nehodí, silueta dost prapodivná (a to se mi ta u X6 líbí), zadek hodně těžkopádný, bachratý a se zmutovanými světly opět ze 7ky... jak už jsem říkal - u tohohle auta to chlapcům (a děvčatům) u BMW krapet hodně ujelo... A tohle nepíšu jako odpůrce vozů BMW... Já jsem jinak zastánce výtvorů této automobilky, ale nad tímhle mi nezbývá než jen smutně kroutit hlavou... :-(
13. 2. 2009 19:22
Re: Patent?
Zkus to vzít tak, že při otevření menšího víka zůstává interiér izolován od okolí. Tedy neuniká z auta teplý vzduch. A když bereš jen pár tašek z kraje, tak kdo by se tahal s celým víkem. Pokud nebude z hliníku, tak to s tím sklem bude mít dost kilo. I když tady to asi bude otvírat servo.
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 21:40
Re: Patent?
Mno to je mi jasný... ale koukni se na ten kolmý vstupní otvor... to je naprosto nepraktický... a tu výhodu, kterou vypichuješ ty, tu bych právě viděl i u toho superba, ale tady je to malinko sporný... ale jasný, beru, věc názoru ;-)
14. 2. 2009 00:48
Re: Patent?
Ja plne suhlasim s Tebou, ze tu je to proste len aby bolo. Otvaral by som to asi na 99% cele. A teda zbytocnost. Moj nazor teda.
13. 2. 2009 18:45
Predek...
...pekny, tim to ale (u me) konci. Toto opravdu neni salek meho caje :-!
Rozbalit vlákno
4
13. 2. 2009 20:35
Re: Predek...
Za chvíli s tim vyjede tvoje Audi a budeš tady pískat, jak Felix Slováček >:D
Avatar - gld
13. 2. 2009 20:49
Re: Predek...
aby si nepískal ty keď s tým vyjde mercedes ;-)
13. 2. 2009 20:55
Re: Predek...
Ten s tim v podstatě vyjel před 4 roky. Kdyby to udělalo BMW, nikdy bych ho nezradil ;-)
19. 2. 2009 06:37
Re: Predek...
Na Felixovu píšťalku přece píská Dáda >:D >:D
Avatar - da_b0mb
13. 2. 2009 18:49
Smiseny pocity
Predni partie - dobry, interier - paradni, pohled na zadek - ujde...ale profil? ufff opticky tezky na zadek
Treba to bude prakticky ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 18:56
Auto aut
BMW opet potvrzuje ze je kralem mezi auty :-! :-! :yes:
BraWo BmW!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
13. 2. 2009 18:57
Nedělal bych z toho tragédii
Myslím že se to dá nejlíp popsat jako řad 7 liftback. Nevím co na těch divně seseknutých zadcích teď všichni vidí, vlastnosti kombíku to nemá a nikdy mít nebude a k vyváženosti linií sedanu to má taky daleko. Holt krása ustupuje aerodynamice a ještě se z toho dělá móda. A vlastně nevím proč takto nevypadá rovnou X6. Stačilo by jenom víc vytáhnout blatníky a nenápadně to "terénně" oplastovat >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
13. 2. 2009 19:13
Re: Nedělal bych z toho tragédii
Opatrně, ty tvoje úpravy mi připomínají nedávny komentář vzniku DS z Brouka mistíno Bobíška >:D
Avatar - da_b0mb
13. 2. 2009 19:15
Re: Nedělal bych z toho tragédii
Ale taky jsem si na to vzpomnel >:D Trochu pritlacit na strechu...a natahnout na skripec ;-)
Avatar - Ricardo
13. 2. 2009 19:59
Re: Nedělal bych z toho tragédii
To jsme se asi nepochopili >:D já jsem myslel ž X6 mělo vypadat jako toto po "Allroad" úpravě ;-)
13. 2. 2009 19:26
PĚT GRATULACÍ
Ta první je za styl, druhá za úchvatnou vizáž, třetí za držení bavorských linií, čtvrtá za akcent na praktičnost a pátá... no ta za to, že nám BMW (spolu s CLS, a CC) dává šanci být svůj, být tím, kdo jezdí v této době moderním čtyřdveřovým coupe/getečkem.

Koukám očarovaně na snímky. Někomu se holt líbí čelní pohled na Mazdu 6... >:D někomu zase učaruje panovačnost BMW, ta dokonalá jistota, dominance, žraločí pohled... za ten :yes: :yes: :yes:

Popravdě píši, že BMW 5GT je přesně to, co má nyní BMW vyrábět, rozhodně více, než BM X6. A když se porozhlédneme kolem... pak to do sebe (opět) začíná parádně zapadat - kdo chce efektní luxus, takřka nadpozemskou eleganci, jde po CLS, kdo nechce, či nemůže utratit tolik, co stojí CLS, jezdí v CC, v Passatu CC, který vizualitou sekunduje v tomto segmentu na výbornou. No, a kdo chce coupé na čtyřech současně v ostřejším vydání, sáhne jistojistě po BMW 5GT. Tak mě napadá... kdo bude jezdit Jaguara?
Rozbalit vlákno
21
13. 2. 2009 19:35
Re: PĚT GRATULACÍ
Dnes jsme koukali na vnitřek jaguara a vypada take velice pekne i z venku. Ovsem na Bmw to urcite nema :-)
13. 2. 2009 21:25
Re: PĚT GRATULACÍ
Určitě ne :-)
13. 2. 2009 20:06
Re: PĚT GRATULACÍ
S podobnym zadkem bude jezdit za pár let kde kdo. :yes:
13. 2. 2009 21:25
Re: PĚT GRATULACÍ
Ten zadek je dokonalej :yes:
13. 2. 2009 22:54
Re: PĚT GRATULACÍ
Prečo čumí do zeme? Viem si predstaviť, ako bude v daždivom počasí zapráskaný od blata...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 20:17
Re: PĚT GRATULACÍ
No a šo hovoríš na tie predné svetlá?
13. 2. 2009 21:26
Re: PĚT GRATULACÍ
Nemám problém, oči dravce.
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:07
Re: PĚT GRATULACÍ
Prosím ťa, ten ponaťahovaný štvorec?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 20:50
Re: PĚT GRATULACÍ
Nejškaredší BMW za několik posledních desetiletí... :no:
13. 2. 2009 21:27
Re: PĚT GRATULACÍ
Avantime, zapamatuj si, cos dnes napsal, řeknem si to za rok, jo?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:38
Re: PĚT GRATULACÍ
OK, samozřejmě pokud automobil nedozraje. Zatím jsem skeptický...
Avatar - ryman
14. 2. 2009 00:25
Re: PĚT GRATULACÍ
naprosto souhlasím s avantimem... celkově mám s designem bmw problém a mám pocit, že kdyby na tom autě byla jiná značka, než ta jejich modrobílá placka, každý by to poslal do pekel.. ale takhle se pějí chvály.. řekl bych že tímhle vulgárním výrazovým stylem bwm jen žene vodu na mlýn audi..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 00:45
Re: PĚT GRATULACÍ
Souhlasím. U BMW se o popularitu postará výhradně image značky. Za tento názor jsem tu byl mockrát mnohými zkritizován, ale stojím si za tím. Audi je teď na tom mnohem lépe...
14. 2. 2009 09:37
Re: PĚT GRATULACÍ
Audi je uplne jiny typ auta,, absolutne nesrovnatelny
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 22:42
Re: PĚT GRATULACÍ
Elegantnější, důstojnější a komfortnější.
Avatar - ryman
14. 2. 2009 23:20
Re: PĚT GRATULACÍ
hehe, tak tak :yes:
15. 2. 2009 12:42
Re: PĚT GRATULACÍ
Audi je cvalajici kacena, bmw je image, design naprosta spicka, a jizdni vlastnosti? >:D i X5 drzi v zatacce lip nez A4,,, hosi jelikoz vy auta vidite akorat na obrazku tak to s vama nema cenu dal rozebirat >:D
15. 2. 2009 15:18
Re: PĚT GRATULACÍ
s tím komfortem bych trochu zabrzdil >:D >:D >:D když srovnám A6 a 5 E60, tak za BMW dám ruku do ohně a nějaky už sem v ruce měl
15. 2. 2009 17:54
Re: PĚT GRATULACÍ
>:D :yes: :yes:
Avatar - Ondore
14. 2. 2009 21:47
Re: PĚT GRATULACÍ
Tak nejak mi do tohoto textu nepasujú Tvoje nedávne oslavné ódy na X6, ktorá mňa sklamala a stále mám ďaleko od toho priznať jej eleganciu (ktorú napr. spomenutý Jaguar môže rozdávať). Ale inak súhlas, 5GT vyzerá byť o niečom celkom inom a verím, že naživo jej budem môcť dať :yes:
neregistrovaný "Kyle"
13. 2. 2009 19:54
BMW vede už o několik koňských délek
nad zbytkem automobilového světa. I když si myslím, že tenhle koncept je zbytečnost - kdo si bávo kupuje, nedělá to kvůli designu, avantgardě, ani křížení tříd. Bávo je prostě nejlepším autem pro normální lidi s platem od 1 mega czk ročně.
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2009 09:22
Re: BMW vede už o několik koňských délek
To je zase plácenec. Stejnej nesmysl, jako bych napsal, že pro normálního zedníka je k obědu nejlepší dršťková a vepřo knedlo zelo.
neregistrovaný "Kyle"
19. 2. 2009 11:33
Re: BMW vede už o několik koňských délek
No, přesně tak. Postav před zedníka Accivii, párek v rohlíku, Veuve Clicquot-Ponsardin a kaviár s blinama a V-K-Z s dršťkovou a uvidíš, co si vybere. Stejtě tak jako když před někoho s uvedeným příjmem postavíš Smart, Sandero, Bentleye a BMW 3-er.
13. 2. 2009 20:03
Radost z jízdy
Můžeš si myslet, co chceš, můžeš říkat, co chceš a nakonec ti stejně nezbyde nic jinýho, než slintat a nebo... si to užít! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 20:07
GS
No vypadá to k světu. Teď má BMW svůj dabldekl. Má to pěkně vyřešenej zadek. Něco mezi SAAB 9-3 přelomu století a Lexusem GS.
GS stejně vypadá líp.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 20:19
Re: PREMDA ALIAS MARIANEK
Týmto sa si prezradil. Držanie s marinakom, zastávanie ázijských aut a zatracovanie nemeckých pevné zastávanie jeho názorov, často ako jediný a teraz si použil slovo, ktoré nepoužil nikto iný než marianek-dabldekl. Tak mariánku, len toľko, že GS je sedan.
Avatar - Ondore
14. 2. 2009 21:52
Re: PREMDA ALIAS MARIANEK
No a teraz si sa prezdradil Ty, Danieldesign! Zlá gramatika, nesprávna štylistika, posudzovanie na základe "rasy" auta, no pekne si sa vyfarbil! :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 20:54
HILFE!!!...
...tak toto je nejnepovedenější BMW za několik posledních desetiletí. Proč jen ten Bangle odcházel? Máme tomu rozumět tak, že po boku smyslné "šestky", vyvážené, energetické "trojky" a originální a svébytné "ix - šestky" ma stát tato zrůda? To se nemělo stát... 8-s
Rozbalit vlákno
64
13. 2. 2009 20:57
Re: HILFE!!!...
Jasně, včera odešel a dneska splácali tohle >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:17
Re: HILFE!!!...
...sice se to jistě testovalo nějakou dobu maskované a podobně, ale Bangle, když chtěl mísit třídy, udělal to vkusně, s citem a harmonií, jako třeba u X6...pod tento kýčovitý stroj by se dobrovolně nepodepsal... 8-s
13. 2. 2009 21:27
Re: HILFE!!!...
Nejsem odborník na design, ale pokud ty se k tomu hlásíš, tak mě celkem zaráží tvoje výkyvy. Neberu tvůj fanatismus k Renaultu, ale myslim si, že rysy sobě vlastní tu BMW zachovalo a možná neuměle bych si dovolil tvrdit, že akorát změnilo styl, nebo koncepci karoserie. Ten boční profil kolem dveří je i u BMW7, Superbu, Opelu a dokonce i u Megana, tak co se ti nezdá? Zadek X6 a předek sedma s dnešní pětkou?

Studie Audi i Merglu ukazujou podobný koncepty a věřim tomu, že tim směrem se bude většina "lepších" automobilek ubírat. Myslim tim jako MB R, spojení luxusu a užitkovosti. Z toho důvodu to cejtim tak, že ten rodinej obludismus se bude muset skloubit s třeba sportovnim šmrncem. Golfovej bag s kočárkem a tak.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:33
Re: HILFE!!!...
Co se týká studií, těch (kromě Renaultu - teď to není "fanatismus", nýbrž skutečnost), fandím Audi. Nedávno představený, budoucí nástupce A7 se povedl na výbornou, stejně tak jako předchozí předzvěsti modlu A1 a podobně... :yes:

Sám se nechci nazývat odborníkem, neboť design je přeci jen silně subjektivní záležitost. Avšak v případě nového BMW budu skeptický. Zatímco příď je zajímavá a dynamická, záď ještě potřebuje nějaký čas zrát (pokud to půjde... ;-\ )
13. 2. 2009 21:36
Re: HILFE!!!...
Zrát nebude. Jak píšu a myslim si, vyjedou s tim všichni premianti... Golfovej bag vs. kočárek. Žádný klišé a deset aut v garáži.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:40
Re: HILFE!!!...
Třeba zmíněné míchání tříd se u BMW vrací do módy. Skvěle se to povedlo u X6, uvidíme, jak se osvědčí tohle. Jsem zvědavý (pokud se k tomu rozhoupou) na GT řady tři, spekulací bylo až příliš...
13. 2. 2009 21:48
Re: HILFE!!!...
BMW má určitě jednu výhodu a to je díky technice a image možnost... teď nevim jak to správně napsat, ale pokud mě chápeš, tak bych řekl, že je jeden z těch, co určujou v podstatě směr automobilismu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:02
Re: HILFE!!!...
Mo tak, prestiž tam určitě je, jen si jí nepokazit...
13. 2. 2009 22:06
Re: HILFE!!!...
Tak už drž hubu, nebo si tě všimnou a je to v * >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:20
Re: HILFE!!!...
No coment...
13. 2. 2009 22:29
Re: HILFE!!!...
No, ale doufám, že ses neurazil na ty silný slova, která tomu dala šmrnc a důraz, to by mě v tomto případě mrzelo, i když si za tou myšlenkou stojim ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:35
Re: HILFE!!!...
Ale no tak, nejsem z cukru... >:-[]
13. 2. 2009 22:39
Re: HILFE!!!...
Jsi "frantíkář", takže jsi skoro cukroušek! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:41
Re: HILFE!!!...
No, záleží na modelu. Třeba do některých Peugeotů bych z morálního hlediska a své devadesátiprocentní orientace nikdy nesedl... >:-[]
13. 2. 2009 22:50
Re: HILFE!!!...
Ale do ementálovýho Fuega na 100% >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 23:02
Re: HILFE!!!...
To je něco jinýho, to je auto pro chlapy (už kvůli znaku... >:-[] )

Nakonec, proč ementálový?
13. 2. 2009 23:20
Re: HILFE!!!...
Tak niva >:D jak chceš... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 23:27
Re: HILFE!!!...
Niva patří do Ruska... >:D
13. 2. 2009 23:32
Re: HILFE!!!...
Na Nivu se vyprdni, to je skvělý auto do terénu. Hlavně, že se ti z toho BMW rozevřel poklopec, je to totiž směr, kterym se chtě nechtě budeš muset ubírat, aby si v profesnim designu přežil. A to mi věř. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 00:02
Re: HILFE!!!...
No, Banglovi BMW sice měli něco do sebe, ale je známý fakt, že designová špička ja následující: Renault, Citroën a Alfa Romeo. Renault odvahou a nejlepšími koncepty na světě, Citroën a Alfu nemusím komentovat... :yes:
13. 2. 2009 22:16
Re: HILFE!!!...
Keď hodíš na tie fotky ostrejší pohľad, zistíš, že stačí skutočne dosť málo na to, aby ten voz vyzeral dobre. Teda málo z pohľadu dizajnéra, ktorý to auto ešte len tvorí.
Ovšem predpoklad, že sa z exteriéru ešte niečo zmení, už asi stratil reálny základ. Meniť pár desiatok lisovacích nástrojov, foriem do vstrekolisov, prípravkov atď je aj pre BMW silná káva. Asi sa s tým autom skrátka budeme musieť zmieriť. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:19
Re: HILFE!!!...
Uvidíme. Pořád doufám, že setkání s vozem in natura či případné zrání, dodá mému vnímání tohoto modelu pozitiva...
13. 2. 2009 22:43
Re: HILFE!!!...
Jasne, časom sa v očiach "usadí" a príde k tomu, že GTI bude mať nakoniec čiastočne pravdu. Celkom nie, pretože niektoré detaily môžu vadiť stále.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:44
Re: HILFE!!!...
Možná to tak bude, to ukáže čas...
13. 2. 2009 22:43
Re: HILFE!!!...
Jak si myslim já, blíží se doba, moje doba ;-) , kdy se bude luxus spojovat s praktičností. Neni čas na žádný výstřelky a podle mě je i předzvěst pozastavení modelu CS.
13. 2. 2009 22:57
Re: HILFE!!!...
Môže byť. Nekritizujem toto auto ako celok, iba mi nesadlo z pohľadu dizajnu. Doladil by som na ňom detaily - ale zase všetky detaily. :-)
13. 2. 2009 23:02
Re: HILFE!!!...
to ukáže čas... ale pokud to vypustí, tak si myslim, že určí trend a všichni se ho chytí
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:05
Re: HILFE!!!...
Čo to tu trepeš? Toto BMW je typická BANGLOVINA. Len proste tomu chýba to správne korenie.
13. 2. 2009 22:08
Re: HILFE!!!...
Neboj, Red hot chilli peper je ve střehu >:D :yes:
13. 2. 2009 22:10
Re: HILFE!!!...
poslal jsem ti SZ k tvymu poslednimu blogu
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:44
Re: HILFE!!!...
Nebodaj ten z tej nepojištený plečky? :-)
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:43
Re: HILFE!!!...
>:D
13. 2. 2009 22:12
Re: HILFE!!!...
Naopak - korenia nasypali veľa. V tomto prípade menej by bolo viac.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:17
Re: HILFE!!!...
Koření je, jak praví Klaudius, trochu víc...

Když je ho v přiměřeném množství (třeba u X6), stojí to za to... :yes:
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:04
Re: HILFE!!!...
:-) :yes:
13. 2. 2009 21:31
Re: HILFE!!!...
V tomhle je Bangle namočenej od kopyt až po ježka. Je to jako s minulou BMW 7... Když vyjela byli jsme v šoku. Dneska se už nevyrábí, ale ty ji spatříš a pod tou krásou ti podklesávaj kolena.
13. 2. 2009 21:34
Re: HILFE!!!...
Hlavně kolik se jich nakonec prodalo... Taky jsem byl relativně v šoku, ale pak jsem si řekl, že její hlavní problém byl v čase. Dneska by se nad tim možná nikdo nepozastavil.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 21:35
Re: HILFE!!!...
BMW 7 se povedla, o tom není pochyb. Sic kontroverzní, u mě za jedna. Je to škoda, že musejí vyrábět tohle...
neregistrovaný "Stillborn"
13. 2. 2009 22:00
Re: HILFE!!!...
Svatá pravda... ale z tohohle jsem opravdu na rozpacích... ale tak uvidíme... časem si na to zvyknu jako na všechno a třeba nakonec i tohle BMW budu mít rád... ale opravdu to chce čas...
13. 2. 2009 22:04
Re: HILFE!!!...
Přesně tak... nadechni se, dej si sprchu, kaviárek na rohlíček a běž se podívat do garáže s metrem, jestli se tam vejde. Rozměry znáš, tak jí vypucuj a běž až potom do showroomu, protože se ti na 100% stane, že s nim přijedeš domu ;-) Je to stejný, jako s babama >:D Mě se tam vejde, to vim už teď >:D :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
14. 2. 2009 19:42
Re: HILFE!!!...
Ale jo, máš pravdu... počáteční šok opadl a já si opravdu začínám zvykat... :-|
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:06
Re: HILFE!!!...
To je snáď najkrajšie BMW od čias BMW 507. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:15
Re: HILFE!!!...
Taky dobrý vůz, ale co takhle BMW 6?
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:17
Re: HILFE!!!...
Presne na ten som spolu s BMW 5 myslel, keď som písal príspevok, na ktorý si teraz reagoval. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:21
Re: HILFE!!!...
BME 6 a 7 se mi líbí snad nejvíce, dobrá je i pětka. Koneckonců, troječka se taky povedla (zejména po faceliftu... :-)
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:31
Re: HILFE!!!...
Predtým mala ázijsky dizajn, no po faceliftu sa priam zkórejčila.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:36
Re: HILFE!!!...
Trojka? Myslím, že je osobitá. I když Korea by se tam dala nalézt, přesto je to vyvážený automobil...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:41
Re: HILFE!!!...
Narhol ho Joji Nagashima. [odkaz]
Avatar - gld
14. 2. 2009 12:53
Re: HILFE!!!...
a keby ju navrhol adolf hitlemaier tak by bola echt nemecká? 8-s
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:04
Re: HILFE!!!...
Ale ale ale. Veď Bangle má vplyv aj v novom BMW 5, v novej X3, v novej 3, v novej 1, novej 6 a možno aj v novej X5, rovanko režíroval aj dizajn BMW 5 GT. Skôr sa pýtam: BANGLE, ako si toto mohlo dopustiť?
Hoci, prehnal si to s tými desaťročiami. Tak to až nie.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:12
Re: HILFE!!!...
Je pravděpodobné (ba i jisté), že má s tímto výtvorem Bangle mnoho společného, ale mě více seděl jeho styl, apliovaný na modelovou řadu 1 až X6...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:18
Re: HILFE!!!...
Avantime, ty ma nehnevaj. Ty že máš rubriku na designwebe? Ak by zajtra oznámili, že Bangle odchádza a pozajtra predstavili pre teba ešte škaredšie BMW, tak povieš: Od 1 až po 5 GT... >:D >:D
Len sa dobre pozri na fotky z iných webov. CHRIS BANGLE je pri predstavní toho auta ako aj pri diskusii o dizjane ešte pri vývoji. :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:24
Re: HILFE!!!...
Tak to asi ne. I přesto, že se na tomto voze podílel Bangle, se mi zkrátka nelíbí. Tady je toho zmiňovaného koření až přespříliš...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:26
Re: HILFE!!!...
Já hovorím o tom, že to auto je pod jeho réžijou tak, ako BMW Z9, 7, Z8, X-COUPE, X3, X5 FACELIFT, 5, 3, 3 COUPE, 6, X6, X1, Z4...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:39
Re: HILFE!!!...
Jasně. Avšak nový styl BMW, který je aplikovaný i do této kreace, se mi nelíbí. I když vznikl pod vedením Bangla, působí překombinovaně, až nevkusně. Byl započatý Sedmou, pokračujé tímto...ještě to Z4 se dá...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:40
Re: HILFE!!!...
KONEČNE: vznikl pod vedením Bangla
TO SOM CHCEL POČUŤ!
13. 2. 2009 22:45
Re: HILFE!!!...
Neposer sa z toho, čávo. :-!
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:23
Re: HILFE!!!...
Potvrdzuješ svoju tuposť, ty úbožiak.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 2. 2009 22:46
Re: HILFE!!!...
Je sice pravda, že vznikl pod vedením Bangla (spokojen?), ale stylem se blíží novému designovému jazyku značky. Podle mě byl zdařilejší ten předchozí, který představuje modelová řada 1 až X6...
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:23
Re: HILFE!!!...
A aký to je prosím ťa ten nový štýl značky?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2009 22:44
Re: HILFE!!!...
Přeplácaný, s výraznějšími "ledvinkami", započatý novou sedmou...
15. 2. 2009 15:20
Re: HILFE!!!...
nikdo tady nemluví o novém Z4....zřejmě se nadmíru povedlo...co vy na to??
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 22:22
Re: HILFE!!!...
Šmarjá vždyť se po Banglovi v kanclu ještě točí židle, ty energetiku. :-) Hodnotit z tohohle potratu, jak zlý/dobrý to bude bez Bangla, je naprosto nesmyslný.
13. 2. 2009 22:10
Bangle ako vyšitý - takmer.
Vidno, že jeho myšlienky sa v bavorskej pôde uchytili veľmi silne. Ale je evidentné, že po odchode majstra družstevníci trošku prehnojili. Všetkého veľa škodí, aj výrazu.

Zrušil by som ten jemný negatívny prelis tesne pod spodnou hranou okien - má síce veľký rádius, ale na mňa pôsobí veľmi rušivo.

Predná časť akoby bola z iného auta - voči niekoľkonásobným prelisom na bokoch je nečakane hladká a mohutná, obrovské "ľadvinky" pôsobia prehnane, je to príliš neestetické. Podivne tiež pôsobí, že je predok až surovo kolmo zrezaný, voči ostatným dynamickým líniám auta to pôsobí ako päsť na oko.

Mrzí ma, že sa nevyhnem ani zadnej časti, ale nemôžem si pomôcť, svetlá sú silne "nasrané" a pôsobia, akoby zarputilo hľadeli do zeme. Vystrčený nárazník potom vyzerá ako predkus buldočka...

No a ešte interiér. Dúfam, že táto kombinácia materiálov a najmä farieb začína a končí pri tomto koncepte. Nedá sa označiť za vydarenú.

Suma-sumárum, je to nové, nie je to pekné. Chýba tomu decentosť a cit pre detaily. Sériovka snáď bude o čosi vylepšená, predpokladám, že po zhliadnutí tohto diela Bangle dlho nemohol popadnúť dych.

Všetkého veľa škodí, aj dobrého korenia.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:20
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Jasné, ty si ma kritizoval za to, že neviem aký je vývoj auta, ale hlavne, že ty to vieš. Zato, že Bangle pred prá dňami odišiel, tak už nie je auto predstavené týždeň po jeho odchode pod jeho vedením. :no:
13. 2. 2009 22:36
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Isteže, o Bangleho odchode si sa dozvedel presne v deň, keď opustil brány závodu a do poslednej minúty Bangle riadil všetky práce na všetkých modeloch. Nie si tam náhodou tiež zamestnaný?
Nevieš, čo bolo pre neho popudom opustiť značku. Možno sa mu nepáčil smer, akým začali jeho rukopis posúvať. To sa bežný smrteľník nikdy nedozvie.
Okrem iného skús trochu čítať aj medzi riadkami. Najmä prvý a predposledný odsek. ;-)
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:39
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Tebe šibe? 8-s 8-s 8-s Chceš mi povedať, že Bangle nemal u BMW vplyv už pár rokov pred odchodom?
Prečítal som si práve pozorne podsledné odseky, lebo som nemohol veriť očiam.
Bangle odišiel kvôli tomu, lebo nechcel byť zodpovedný za smer, akým sa vyberie nové iCAR auto do mesta.
13. 2. 2009 22:46
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Ty si vážne drbo. >:-[]
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:24
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Keď taký blbeček ako ty už nemá arguemnty, tak píše toto, že.
15. 2. 2009 10:42
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Na tvoje príspevky netreba argumentovať. Ja sa na nich bavím. >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
13. 2. 2009 22:24
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Zkráceně: Pustíme to ze skály a už o tom nebudeme mluvit. >:D
13. 2. 2009 22:39
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
No tak zase tak drasticky to brať nemusíš. Trochu som skritizoval vzhľad auta, filozofia ostala nedotknutá a technicky, predpokladám, bavorákom tiež niet čo vyčítať, sú po čertoch dobrí.
Prečítaj si ešte raz vetu, že všetkého veľa škodí, aj dobrého korenia. Tým je povedané všetko čo som povedať chcel. :-)
neregistrovaný "yaroukh"
14. 2. 2009 01:20
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
No podle mě to je hnusný jako )(, bez omluvy. :-)
19. 2. 2009 06:43
Re: Bangle ako vyšitý - takmer.
Co je na dvou závorkách hnusnýho ??? >:D >:D >:D
Avatar - Emel
13. 2. 2009 22:10
Nic pro mě
GT si představuju jinak... jako auto se sportovním šmrncem. Tohle má šmrnc asi jako... Medvěd gRizly. Ale proti gustu... určitě to bude praktické a pohodlné.
Rozbalit vlákno
3
13. 2. 2009 22:15
Re: Nic pro mě
Chápu ten tvůj "jinotaj", ale myslim si, že to byla první myšlenka BMW, když se objevily první spyfoto.
Avatar - Emel
14. 2. 2009 13:18
Re: Nic pro mě
Ale jo, vždyť říkám, určitě to nebude špatné auto, určitě i dost prodejně úspěšné. Celé SUV a spol jdou ale zatím mimo mě.
13. 2. 2009 22:17
Re: Nic pro mě
Vybav si základné atribúty filozofie Grand Tourismo a zistíš, že to BMW vlastne docela zapadá...
neregistrovaný "507--"
13. 2. 2009 22:36
Tak toto nie
Neviem to pochopiť. Veď vývoj auta trvá niekokľo rokov a niekto si myslíš, že ak šéfdizajnér odíde týždeň pred premierou, tak už sa to auto rodilo bez jeho vplyvu a teraz len Bangle na to auto zíra, čo to vytvorili? A vraj, že ten Klaudius vie, ako s vývojom auta je. Aké kreatúry sa na internete nedajú stretnúť...
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2009 22:53
Re: Tak toto nie
Ty nevieš pochopiť viac vecí, veď už si to priznaj. Inak na kreatúru mrkni do zrkadla, strašidlo. Keď nechápeš moje príspevky, tak ich nečítaj, vôbec mi nebude vadiť tvoj nezáujem.
neregistrovaný "carlomb"
13. 2. 2009 22:45
nevim no
jako ze předu se mě to auto docela líbí(velký ledvinky jek sedmička sou dobrý),silueta je zajímavá ale ten zadek teda nemusím....chce to asi zvyk,ale stejně se mě zdá že nevěděli jak to zakončit tak to prostě nějak udělali...co myslíte o "bmw twindoor"?když se to otevře celý tak dobrý ale když jen půlka tak se akorát bouchnu dohlavy :-) trochu to ztrácí význam,u superba to má význam a aji se mě to líbí ale doufám že to ted nebudou mít všechny auta...
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 22:52
laska na 1. pohlad?
problemom hitoviek je ich rychle starnutie, to tu nehrozi. treba to poriadne vstrebat, niekolko krat prezut, pomaly prehltat a zistis,ze to nema chybu. vlastne jednu by som nasiel, chcelo by to aj mensieho braceka (3GT).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
13. 2. 2009 22:54
NAVTECHKÁRA
Ja tomuto autu úplne rozumiem. Chcem sedan alebo kombi ale nechce sa mi tam dolu do toho liezť?...SUV ma neberú?...idem do GT-čka. Movitý taťkovia si za tým pôjdu nohy polámať. Byť taťkom - samozrejme movitým ;-) - mi prvý krát pripadá ako dobrý nápad. >:-[]
Rozbalit vlákno
7
13. 2. 2009 22:58
Re: NAVTECHKÁRA
Juro, vole jeden... Tri děcká, to už si movitým otcom, alebo ako tomu hvravítě >:D >:D
Avatar - jurajos
13. 2. 2009 23:01
Re: NAVTECHKÁRA
...to skôr potentným. ;-)
13. 2. 2009 23:17
Re: NAVTECHKÁRA
Jasně... movitý kupujou káry a chudý... >:D >:D
13. 2. 2009 23:00
Re: NAVTECHKÁRA
Jasne, z pohľadu využitia, určenia tomu vozu nemožno nič vytknúť. Len štýl je trošičku drsnejší než by sa žiadalo. ;-)
Avatar - jurajos
13. 2. 2009 23:03
Re: NAVTECHKÁRA
...drsným...mňa asi nepresvedčíš, je to BMW a to u mňa značí polovinu úspechu. >:D
Ale neodporujem...konečne však ma R-ko konkurenta a aj Navtech určite mlaská až mu sliny tečú. >:-[]
13. 2. 2009 23:10
Re: NAVTECHKÁRA
Navtech už tajne chytá hysák...
13. 2. 2009 23:18
Re: NAVTECHKÁRA
Hysák? >:D tak tomu říkáte? >:D >:D
Avatar - Ghostyx
14. 2. 2009 01:36
5-er GT
Jako celek. :yes: I kdyz to neni zrovna muj salek kavy, tahle trida hatchbacku s patymi dvermi v duchu Mazdy 6, Insignie, Mondea apod., tak rozhodne zajimavejsi pocin nez nabobtnale R-ko od Mergla. Sakra, kde jenom jsem to skoseni a tvar tech prednich svetel uz jenom videl. ;-\ No jasne, hosi mnichovsti se tak trosku zahledeli do uranciveho pohledu noveho Infiniti FX-50... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
14. 2. 2009 01:51
dalsia zruda
po X6 dalsia skutocna prisera. Nenapada mi nic ine, ako obligatni macicka s psickom a torta.

Ako R-klasse OK, vyzera to ako pohrebak, ale tak nejak ja neviem... No nie je to pekne, ale povedzme. Ale toto? Konecna, nevidim jedno pozitivum. Nevidim nic zasadene oproti normalnej 5ke v kombi, ktora je mimochodom velmi podarena.

Toto je ako nejaky pokazeny hatchback, no hruza. GT je u mna qporte GT, alebo 6ka, alebo... nema to ani hlavu, ani patu proste :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
14. 2. 2009 10:37
Dokonalo opísané
Na konkurenčon webe to dokonalo opísalo. "Byť každým znamená byť ničím". Teda, konkrétne, auto, ktoré má byť všetkým, nie je ničím.
Veď toto auto je praktické, pritom priestor vzadu neponúkne zrovna veľký, jazdné vlasnosti tiež nemôžu byť športové ako u sedanu a pritom auto vyzerá jak keby kočička s pejskem varili dort.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fila01"
14. 2. 2009 14:26
vzor v MB R
Příjde mi to, že BMW se zaleklo, když mercedes přišel s novou třídou R (která taky nebyla kdovíjaký úspěch) a začali vyvíjet konkurenta. Ale R nebyl žádný velký úspěch, v půlce životnosti auta muselo marketingový oddělení změnit prodejní taktiku a místo velkého luxusního auta, začalo prezentovat velký rodinný kombík.
Tehdy, kdyř začali vyvíjet tohle auto, tak ještě netušili jak to s Rkem dopadne, ale obdivuju jejich odvahu, že přesto vývoj dotáhli do konce. Doufám, že se bude prodávat líp než Rko :-) Udělali ho sportovnější, ale jistá inspirace a shoda tu je... :-) Držím palce BMW!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - delphino
14. 2. 2009 14:46
5er liftback?
prostě neudělali sedan, ale liftback? tak mi to přijde, stejně jako u A7... prostě se snaží říct jak je to crossover kdoví čeho, jen bay zamaskovali, že je to vlastně liftback običejnýho sedanu, ale nechtějí mu snížit exklizivitu, protože liftback není managerský tip auta, lael idi si je začínají víc a víc přát. Takže si řekli neuděláme liftback, ale crossover sedanu s kupé a kombíkem, to bude znít moderně a "in" a přitom výsledek je stejnej
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
14. 2. 2009 15:11
Auto v pozadi - co je to zac?
Fotky, tretia rada odspodu, druha sprava: [odkaz]

to auto v pozadi, z ktoreho vidno iba zadny previs - je to iny variant tejto studie, alebo kupe verzia 5-ky, alebo co?
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2009 17:47
Tak tohle BMW
je - respektive bude - pro mne ztělesněním odkazu roztočené vrtule - žádné hraní si na SUV, s kterým Vám strach nedovolí vyjet na polní cestu.... ano sice do něj narvou nějaké to mmi, i-drive, electronic shower >:-[] etc. etc., či jak se ta elektronická kurvítka(dámy prominou) všechna jmenují, ale bude to Das Auto(sorry do Wolfsburgu). Abych se zbytečně nerozepisoval - pokud dobře zkombinují sportovní objímající interiér(bmw myslí na řidiče nejlíp), 4x4 s aktivními diffy, které vrtule umí a tenhle design.... bude to silniční TOP a nevěřte mi, kdybych Vám někdy tvrdil, že bych ho nechtěl....
PS: subaru zůstávám věrný, ale neznamená to, že nemůžu uznat soupeři, že je klasa(i když v lese na mne mít nebude ;-) )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:19
Interiér
Exteriér si zatim netroufnu hodnotit (ten musí vyzrát, a navíc je to teprv koncept), ale za ten vymazlenej interiér dávam pět hvězd. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - misoo
14. 2. 2009 21:15
navrat zraloka
konecne po dlhych rokoch klasicke zralocie bmw !!
ten zadok, to je detail, to sa vyberie podla potreby, bmw toho ponuka dost pre kazdeho. se*te na svetla a neviem ake nepodstatne detaily, dolezity je navrat zraloka ! uz sa tesim na novu "zralociu" 6-ku :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "discrase2"
15. 2. 2009 12:26
neviem neviem
pride mi to ako sklbenina X6 a novej 7micky...proste...nic nove...a este kopia systemu kufru zo Superbu II?...hmm...BMW nejak upada :-(
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2009 00:56
BMW
Jen kousej svoje vietnamský tenisky... kousej, tohle je stejně první liga a to neužvejkáš! ;-)
Rozbalit vlákno
0