Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: International Engine of the Year 2009: Porazí letos někdo BMW?

BMW zvítězilo v novinářské anketě o nejlepší motor International Engine of the Year už čtyřikrát v řadě a letos má šanci získat další vítězství. Výsledky letošního jedenáctého ročníku budou vyhlášeny v polovině června na výstavě Engine Expo ve Stuttgartu.
Zpět na článek
13. 5. 2009 09:00
13. 5. 2009 09:26
13. 5. 2009 10:36
neregistrovaný "Donovan"
13. 5. 2009 12:46
neregistrovaný "mweirdo"
13. 5. 2009 11:29
13. 5. 2009 11:38
neregistrovaný "maxo"
13. 5. 2009 22:19
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 09:00
k anketě
V anketě IE se soutěží celkem v 11-ti třídách:

• Best New Engine of the Year
• Green Engine of the Year
• Best Performance Engine
• Sub 1-litre
• 1-litre to 1.4-litre
• 1.4-litre to 1.8-litre
• 1.8-litre to 2-litre
• 2-litre to 2.5-litre
• 2.5-litre to 3-litre
• 3-litre to 4-litre
• Above 4-litre

jen pro zajímavost, loňský vítěz mezi novými motory BMW 2.0d twin turbo nedokázal ve své objemové kategorii porazit už letitý 2.0 TFSI od VW.
Rozbalit vlákno
1
13. 5. 2009 09:26
Re: k anketě
po úplnost téhle ankety [odkaz]
13. 5. 2009 09:44
nejlepší motoráři :-)
BMW R6 3,2 - 6 titulů
Honda S2000 - 5 titulů
VW 2.0 TFSI - 4 + určitě letošní, takže taky 5 >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2009 09:45
MOTOROVÁ TRANSFÚZE
No konečně, konečně zase bude chvíli ticho. Zanedlouho se totiž všichni opět dozvíme, jaký motor bys měl mít ve svém draku a... jaký motor v tom draku vlastně máš... totiž i negativní informace má v tomto případě svojí váhu. Že?

Snad jen povzdech... škoda, že se motory neposuzují podle délky záruky, to by bylo radosti...

Neboť svět je světem především tím, že paprsky všech sluncí dopadají jen na ty nejlepší. Ve stínu pak živoří ten zbytek. Tak si vyber. Jestli můžeš...

P.S. 2.0 TFSI od VW byl vyhlášen třikrát světovým motorem roku své kategorie. A to je dobrá kategorie. Tak drž palec, nebo bys snad chtěl, aby první místo obsadil motor ze sekačky na trávu?
Rozbalit vlákno
4
13. 5. 2009 09:59
Re: MOTOROVÁ TRANSFÚZE
Když ta sekačka bude od BMW, tak proč ne?! >:D
13. 5. 2009 10:02
Re: MOTOROVÁ TRANSFÚZE
>:D :yes:
Avatar - marek.g
13. 5. 2009 10:20
Re: MOTOROVÁ TRANSFÚZE
:yes: >:D
13. 5. 2009 23:51
Re: MOTOROVÁ TRANSFÚZE
Ano dozvíme se pravdu o léty prověřeném motoru 1,4 od VW který dokáže na pětku plynule zrychlit z 60 na 190 km/h :-)
neregistrovaný "Donovan"
13. 5. 2009 10:36
Motorárna z mnichova
To ví dneska už každej, že nejlepší prémiové motory se bouchají v Mnichově. Hlavně "straight six" spalující benízn (a bez foukání, prosím), které dává pod kapoty svých šperků BMW, to na týhle hroudě hlíny nikdo jinej vyrobit neumí :yes:

Zajímavé bude, jak si povede mainstream. Obhájí skvělý 2.0 TFSi titul? A jak si povede 1.4 TSi? Nerozvíří náhodou Alfácké TBičko vody? Jaký je nový kompresorem dopovaný osmiválec v XFR? A co na to Jan Tleskač? Rozuzlení v půlce června.
Rozbalit vlákno
4
13. 5. 2009 11:25
Re: Motorárna z mnichova
Jak si povede VW 1.4 TSI twincharger? To se myslím dá odhadnout taky už teď, ve své třídě vyhraje, stejně jako v předchozích 3 letech :yes:
Avatar - ethicon
13. 5. 2009 12:27
Re: Motorárna z mnichova
A čo nový multiair od Fiatu?? resp. Alfácky TBi...1,8 240 CV!!!! :yes:
13. 5. 2009 18:09
Re: Motorárna z mnichova
Jedině Cuore Sportivo! :yes:
neregistrovaný "mweirdo"
13. 5. 2009 12:46
Re: Motorárna z mnichova
jj, BMW jsou nejlepsi a od nich taky okoukane nove motory toyoty valvematic :-) v kategorii 1.8 bych to toyote i docela pral :yes:
13. 5. 2009 11:29
AUDI 3.0 TFSI
může být černým koněm kategorie do tří litrů, uvidíme.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "maxo"
13. 5. 2009 11:38
Re: AUDI 3.0 TFSI
az na tu spotrebu, inak by som nemal vacsiu vyhradu. ;-)
13. 5. 2009 17:06
Re: AUDI 3.0 TFSI
tak to pochybuju, 35i je jina dimenze ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2009 19:53
Re: Milý karlittoOO!
To já NEpochybuji ;-)
35i opravdu JE "jiná dimenze" :yes: :-)
13. 5. 2009 21:41
Re: Milý karlittoOO!
NEpoCHybNě vLasTní ZKušEnoSt. >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2009 21:54
Re: Milý vanos(i)!
BOHUŽEL! ;-\
Mezi novinářskými vozy na mne "vybyly" JEN 30d a 30i ;-) :yes:
PS: Ale KDYŽ už TAK už ... 8miVÁLEC, že? :-)
PPS: Nějak se vám "rozsypala" písmenka - asi vám "přeskakuje" - caps lock ;-)
13. 5. 2009 22:43
Re: Milý vanos(i)!
Ty si rozsypaná, ale na 8BMW snad nikdo nemá, nebo jó? To je VWow motůrek, co? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2009 23:58
Re: Milý Navtech(u)!
1) prvním třem vaším "shlukům písmenek" NErozumím (ona dávají nějaká SMYSL?)
2) těm začínajícím "... ale na 8..." již ano a (víceméně) SOUHLASím - bmw 8 bývalo VÝBORNÉ, ale mezi V8 já osobně "preferuji" TEDDYho V8 6.2 (co se mu říká 6.3 AMG) ;-)
3) poslednímu SHLUKu písmenek s "vwow" uprostřed OPĚT NErozumím - také nějak NEdává smysl ;-\
Pěkný den (s AMG 6.3 tedy JE!) :-)
14. 5. 2009 00:07
Re: Milý Navtech(u)!
Dlouhé vedení se dnes nahrazuje optickým káblem...
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2009 00:25
Re: Milý Navtech(u)!
Na mých kablících je napsáno Kimber Kable - TAM ten "error" NEbude.. ;-)
... i DOKONALÝ kabel "jen" přenáší (třeba NEdokonalá) date :-)
PS: Zkuste RESETovat a PODKLADy pro bod(y) 1) a 3) zkuste "EDITovat" ;-)
Avatar - princ
13. 5. 2009 17:18
Re: Milý Navtech(u)!
To už by měl větší šanci reinkarnovaný 2,5.
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 22:19
Re: AUDI 3.0 TFSI
Prečo nie... všetci sú víťazi až kým nevyhlásia víťaza.