Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW klesl zisk, celkový trend je však pozitivní (výsledky za 1. čtvrtletí)

Německé BMW zažilo poněkud horší čtvrtletí co se hospodářského výsledku týká, prodeje by však měly růst během celého letošního roku.
Zpět na článek
6. 5. 2007 07:30
neregistrovaný "RobMayth"
6. 5. 2007 18:24
neregistrovaný "007"
7. 5. 2007 01:58
neregistrovaný "Lancer"
7. 5. 2007 09:45
neregistrovaný "LS"
6. 5. 2007 15:29
neregistrovaný "BMW is best"
6. 5. 2007 18:26
anonym
7. 5. 2007 09:31
anonym
7. 5. 2007 09:47
neregistrovaný "VanJ"
7. 5. 2007 10:40
neregistrovaný "jelito"
7. 5. 2007 13:37
neregistrovaný "peky"
7. 5. 2007 14:23
neregistrovaný "007"
7. 5. 2007 14:34
neregistrovaný "Dave"
9. 5. 2007 08:52
neregistrovaný "Hrůša"
10. 5. 2007 17:17
neregistrovaný "lx"
7. 5. 2007 11:05
anonym
7. 5. 2007 15:29
neregistrovaný "D."
8. 5. 2007 11:19
neregistrovaný "007"
9. 5. 2007 23:26
anonym
10. 5. 2007 17:25
anonym
neregistrovaný "RobMayth"
6. 5. 2007 07:30
At treba krachnou
At treba BMW zkrachuje me ej to jedno!Aspon furt nebudu poslouchat ty kecy jak je BMW nejlepsi!Takovy kecy!A skutek utek!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "007"
6. 5. 2007 18:24
Re: At treba krachnou
Tak nevím ty NULO,jestli Tě potěším,ale do krachu mají dost daleko!!!Přečti si ten článek ještě jednou,at víš vůbec o čem je řeč.Podle mě Ty jsi skrachovalá osobnost a závistivec.Konec,tečka,hotovo!!!!!!
neregistrovaný "Lancer"
7. 5. 2007 01:58
Re: At treba krachnou
:no: :no:
neregistrovaný "LS"
7. 5. 2007 09:45
Re: At treba krachnou
:no: :no:
neregistrovaný "BMW is best"
6. 5. 2007 15:29
bmw forever
co to meles bmw je nejlepsi znacka ty si urcite takovej kterej ma 105 ajenom zavidi tem co maj BMW no jo no chudak
Rozbalit vlákno
2
anonym
6. 5. 2007 18:26
Re: bmw forever
:yes:
anonym
7. 5. 2007 09:31
Re: bmw forever
a mas ten "uzasnej" bavorak aspon ty???
neregistrovaný "VanJ"
7. 5. 2007 09:47
Ako to je
Len pre neznalych ekonomickych pojmov objasnim, ze pokial poklesne zisk o 38%, znamena to, ze firma je stale v zisku. CIze zarobila viac ako utratila, takze o nejakom krachu nemoze byt ani rec. Treba to cele vidiet v kontexte toho, posledne roky bola BMW firma s najvacsim ziskom spomedzi vsetkych automobiliek. Takze sa jej dari stale dobre.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jelito"
7. 5. 2007 10:40
Testované BMW M6
Vůz jako takový je po designové stránce určen osobám jež mají víceméně težce poškozeno mozkové centrum vkusu. Takovou přikrčenou slátaninu evokující futuristickou žábu s přilbou (zepředu) a designově vykrádající fabii sedan (zezadu) s falešnými koncovkami výfuku si zakoupí jedině extrémista.
V interiéru vás krom prkenných kožených sedaček a standartního ergonomického chaosu á la BMW nečeká nic převratného. Kvalitní plasty chybí,jsou nahrazeny nějakou levnou čínskou fantasmagorií, sedačky jsou s plochými sedáky. O nějakém bočním vedení se nedá mluvit. Recara s modrým plyšem jsou mnohem dál. Budíky palubních přístrojů vypadají jak kdyby je ztvárnil student zvláštní umělecké školy, světelné kontrolky na nich nejsou vůbec vidět (zde je vidět rozdíl mezi kvalitními LEDdiodami od VW a šuntem co dává BMW). Ale to je vcelku jedno, protože přes hnusný, tlustý volant s pádly a modrou vrtulí ve znaku není na přístroje vidět skoro vůbec. Zřejmě proto vývojáři BMW dovybavili vůz průhledovým HUD displejem, který ještě mnohem více znepřehledňuje výhled vpřed. Jako by nestačily debilní tlusté sloupky, příď jak u kamionu a nízký posez. Ještě tam nacpeme HUD displej, aby měl zákazník co nejvíc za ty (přemrštěné) peníze! Co na tom že ve směru jízdy je vidět leda tak nebe. Ale i koukat na nebe je lepší než na odfláklý interiér. Středový tunel je totiž tvořen čímsi co mi evokovalo (dominic si potrpí na dřevěné obložení) poličku na ponožky. Opět je zde záplava tlačítek, točítek a hejblátek. Opět potřebujeme tlustý manuál aby nám v zimě bylo teplo a v létě příjemně. Je sice skvělé že hlavice řadící páky svítí. Je skvělé že si můžeme tlačítky navolit tvrdost podvozku. Ale veškerá úžasnost těchto vymožeností zmizí ve chvíli, kdy ono nějaké tlačítko aktivujete – krom toho že se rozsvítí nekvalitní žlutá LEDka se neděje vůbec nic. Ani když stojíte. Někdo by se měl v BMW konečně vzpamatovat a zeptat se řidičů co opravdu chtějí – mačkat tlačítka, nebo řídit auto? Vlastně pardon, v BMW se auta nevyrábějí! Tam se jen nafukují marketingové bubliny a naplňují vlhké sny účetních. Je smutnou pravdou že poslední kvalitní německé vozy vznikají ve Volfsburgu a nesmělá konkurence jenom tápe, hledá a smutně vzhlíží na nedostižnou kvalitu opravdového lídra automobilního průmyslu – VW! Ale to jsem odbočil….

No nic, překousneme odporný, neútulný a stísněný interiér. Nevadí nám prabídný výhled, stejně cestu známe, že.
Nastartujeme motor , na to že máme ovládat desetiválcový pětilitr o výkonu 507koní opět žádná vazba od motoru k nám. Zřejmě jsou v BMW zvyklí na hluché řidiče. Hned na začátku mne zmátlo ovládání rychlostí pod volantem. Totiž páka s označením “+“ poskytuje horší dynamiku a naopak “-“ dynamiku zlepšuje. Standartní uživatel BMW je nejspíš podivín (dominik je výjimka). Ale já jsem člověk adaptabilní, tak jsem si na zvrácené ovládání rychle zvykl. Na co jsem si ale nezvykl je chybějící výkon. Díky automatu auto nechcípe, (jako jeho nedodělaný kolega 550i) ale ani pořádně nejede.Od 2000 – 3000otáček se nic moc neděje, výše je to zase trápení vozu. Vůz má sedm rychlostních stupňů, ale v praxi zjistíte že dávat tam cokoli výš než 4 je nesmysl. Na 5ku to totiž těch 50km/h jede tak, tak. Pokud by v BMW dali hlavy dohromady zjistili by, že opravdu výkonná auta musí mít turbo. Bez turba ani dvacet válců nepomůže. Tento nevzhledný a předražený krám má dvě tuny a pohon na zadní. Takže když se tomu pořádně šlápně, oněch 507 dýchavičných koní dokáže ze zadní nápravy dostat akorát tak jekot a smrad. Ale žádný výkon, nebo plynulý pohyb vpřed. Přeci jen když chybí krouťák, nenadělá ani hromada elektroniky a dřeva v interiéru nic.Když už se s tím krámem ,doprovázen smradem z gum, smykem rozjedete není vyhráno. Špatný výhled vpřed je téměř fatální a brzdy líné. V normálním městském provozu jsem měl co dělat abych to na světlech do někoho neposlal. A to jsem nejel víc než 150km/h. Moje octavie má oproti tomu mnohem lépe vyřešené dávkování výkonu a je mnohem předvídatelnější. Vůbec mi BMW M6 příjde jako nebezpečný trenažér na crash testy. Jelo už sice o něco líp než MB CLK 63, ale turbo je turbo. Čekat na 200km/h celých 14 vteřin (když O II RS je na 200 za 11,3s) a za ty peníze…. Nemluvě o ochotě vozu k přetáčivému smyku, kdykoli vemete ostřejší zatáčku na ručku. Octavie RS je mnohem hbitější, předvídatelnější a výkonnější. M6ka je takový přetížený, nedotažený krám. Svižnější než mamina v matizu budete, ale chce to cvik. Na závodění s Passaty, nebo nedejbože s Octavií RS zapomeňte – pokud nejste sebevrah ten vůz na to nemá. Výkonově bych to subjektivně viděl někde mezi první generací 1.9TDi a posledími 1.4Fsi . Jak jsem předeslal, chybí tomu turbo. Nejlépe dvě. Pak by to možná i jelo. Takhle to akorát žere nekonečně benzínu a nervů. Jak nemám BMW rád tak musím uznat že se sice snažili, ale k ryze sportovnímu rodinnému kupé, jehož je etalonem Octavia II RS je pro BMW vede ještě hodně dlouhá cesta…..
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "peky"
7. 5. 2007 13:37
Re: Testované BMW M6
:-) přesně jsem věděl, že nejlepší auto na světě je Octavia... >:D >:D >:D Jo a Volfsburg se píš s dvojitým W!!!! ...si jelito...
neregistrovaný "007"
7. 5. 2007 14:23
Re: Testované BMW M6
hochu,tak takové Jelito jak jsi Ty,jsem snad ještě neviděl.Co jsi to tady napsal za strašný nesmysly!!!!!!!Provokatér jsi ale výborný!!!Nebo jsi tak nemocný???Nejspíš asi ano,že??Měly by Tě zavřít do klece,aby jsi někomu neublížil.Někteří blázni bývají nebezpeční.
neregistrovaný "Dave"
7. 5. 2007 14:34
Re: Testované BMW M6
Co to tu meles ty hnupe...prodal si babicce sperky, ktery ste v rodine dedili po staleti a koupil sis Octavii 1.9TDi GLX, ktera ma dokonce i vyhrivana zrcatka a dalkovej central..dal si za ni 150.000.- a stocil tachometr ze 270.000km na 85.000km aby si mohl machrit nad kamaradama, jestli nejaky mas, jak si vyhodne koupil. Tu tvoji octavii by dala i 318 z roku 1990 troubo. V zivote si v tom nesedel, jenom slintas a blbe kecas. Ve skutecnosti nemas ani tu octavii, totiz felicii....no vlastne skoro....je to favorit, ale doplnil sis ho o sedadla s feldy >:-[] :yes: :yes: :yes: Akcelerace Octavie v nafte je z nuly na 100 asi 14s (66kW prvni generace, ta 81kW je o vterinu lepsi, za to mnohem hlucnejsi a poruchovejsi)
neregistrovaný "Hrůša"
9. 5. 2007 08:52
Re: Testované BMW M6
No ty seš teda kus vola... Víš co je to vůbec volant? Srovnáváš tady AUTA se srač...a... Uvědom si k čemu obě auta jsou..Podle všho jsi jel v BMW jednou a napíšeš sem o tom takovýhle žvásty...Zamysli se nad sebou a NEZÁVIĎ, když na to nemáš..
neregistrovaný "lx"
10. 5. 2007 17:17
Re: Testované BMW M6
a pak se probudil a mel ruku
v nocniku!!!
anonym
7. 5. 2007 11:05
tomas
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "D."
7. 5. 2007 15:29
Nevadi
No myslim, ze jedina pro motoristy zajimava informace v clanku je ta, ze BMW chce drzet prodeje i za cenu nizsich marzi, tzn. ze budou vetsi slevy. Takze ne ze si pred dealerem sednete na zadek z nabidnutejch 10%. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "007"
8. 5. 2007 11:19
Re: Nevadi
10% to může znamenat taky třeba dalšich 80000 nebo taky 250000 slevu.To je sakra dobrý,né??????
anonym
9. 5. 2007 23:26
Re: Nevadi
10% je 10%, a v pripade BMW bych to prave povazoval maximalne za plichtu, rozhodne ne za vitezstvi - je vcelku jedno, jestli by to (podle cenikove ceny) delalo 80, nebo 250t.
anonym
10. 5. 2007 17:25
jako ve vlade
nezni to hezky,zisk klesl, ale trend
je pozitivni!
Rozbalit vlákno
0