BMW zveřejnilo ceník nové řady 7 platný od listopadu 2008 – dieselová 730d bude stát 1,841 milionu Kč, dvakrát přeplňovaná benzinová 740i je s cenou 1,995 milionu Kč těsně pod dvoumilionovou hranicí.
Kombinovaná za 10 litrů paliva? Podle čeho vlastně výrobci udávají tyhle spotřeby? Jednak je to u takhle drahého a velkého auta blbost a pak je už to samotné číslo blbost :-) bydlet vedle dálnice, dodržovat rychlostní limit 110km/h na 6 stupeň a jsme tam?
Automobilky udávají hodnoty, které získávají na základě laboratorních měření definivaného v evropské normě.
Více informací k tématu je ve starším článku: [odkaz]
Jakmile bude norma definována jinak, budou také jiné výsledky. Automobilky mají při vytváření norem obvykle jen poradní hlas, ale nerozhodují o nich přímo.
...doporučuji podívat se na americký normovaný dojezd a přepočítat z mpg na l/100km. V USA to dost změnili = zvýšil se podíl jízdy ve městě, jízda se zapnutou klimou atd. ...
mně teda naopak vychází spotřeba u 2t těžkého suv o litr nižší než udává výrobce a minimálně o 3 litry nižší, než ve všech motoristických časopisech kde to testovaly.
úplně stejně jsem to mněl dřív u subaru
a rozhodně si nemyslím, že bych nějak brzdil provoz nebo si nedopřával klimošku ;-\
tak to jsi šťastný člověk. Ale může to být trasou, pokud můžeš jet plynule, můžeš jet rychle skoro jak chceš. Podle mě na kombinovanou spotřebu se tady dá dostat když se jede na dálnici nejvýš předpisově, městama jenom projíždíš a jezdíš větší vzdálenosti (že se všechno dostane na provozní teploty)
Jo, ale na papíře... >:D Kdo jste si někdy kupoval nové BMW, budete souhlasit, že základní ceníková cena není reálně měřitelná, protože mnichovští si nechaji zaplatit ve výbavě na přání i držák nápojů. Pokud chcete BMW, musíte to respektovat, a ruku na srdce... kdo si koupí sedmičku v základu? Já bych to asi neudělal.
Standardní vzorec: základní ceníková cena + 30% (40%) doplňková výbava - obchodní sleva = ? Slušně vybavená sedmička bude zase někde kolem 2,5 mil a špičkové verze budou za tak za 3.
Aby v té sedmičce něco bylo musíš počřítat minimálně 300 tis. navrch. Jinak špičková verze stojí o 1 mil. více než základ. (Mnohokrát jsem se díval do ceníku i konfigurátoru) :-)
Bavoráci si nechávajú zaplatiť naozaj všetko, počítal som si 530ix s výbavou podľa môjho gusta. Cena- základ 1.7 mil.SK plus 770 tis.SK!!! príplatky, a to som sa krotil ;-)
btw. u bramboru je to lepsi nez treba u M-B, tam je spousta kecu malo jizdy...ale i tak dostanes hodinovou prednasku ;-) . Udajne nejlepsi akce byla letos ve Spindlu s Audi, bohuzel jsem byl na lyzich.
Naco su mi? Klimu to ma, kozu vidim tiez, volant je hadam v zaklade...mne to bohate staci! >:-[] Ale nie. Viem si asi predstavit kam sa dostane konecna cena tohto krasavca ,ale 7-ky a S-ka bez koze, pripadne s manualom, som uz nejake videl. Auto je to paradne tak naco z neho robit KITT-a.
Mě se ta nová sedmička moc nelíbí, a to byla předchozí generace tak krásná... Tato současná ztratila své kouzlo a koketuje s korejským a japonským designem.
taky musím říct,že to číslo je přinejmenším zajímavé...
Já se setkal u německých prodejců se slevou 16%, což je jejich celý zisk, u nás u MB mám zkušenost se 7%. To musíte být velice bonitní zákazníci vzhledem k 40%ní slevě. :-)
tady nejde o to, kolik "stojí" ale zakolik se dá KOUPIT. A když se dá koupit za 98990, za tu cenu dovézt do SRN a tam se ziskem prodat, tak cena bude 95k? A od toho se odvíjí ta marže.
no podívej se do občanky, jestli tam máš "Česká republika".
Příklad Ford Focus 3dv. ST. Ceníková cena 769k Kč. Cena v Něměcku nový reimport 21080 Euro = 520. Čili číselně je to přirážka 47% nebo marže 32%. Uznávám, není to 40% za předpokladu, že reseler v EU na tom má 00nic a tomu nevěřím.
Ceny vypadaji zajimave. Stejne se ale pri koupi navysi vsemi temi lakavymi prvky na trosku jinou hladinu. Takze to bych ani neresil. Jinak musim rict, ze se mi nova sedma libi, vypada opravdu pekne a i ten interier vypada velmi pritazlive (narozdil od minule generace). Nemyslim sim, ze by se prodeje 7 dostaly nad prodeje S-klasse(mysleno na ceskem trhu), otazkou je, zda se vubec dostanou nad A8, ktere se ted vyjimecne darilo. Rekl bych, ze tam by se to 7 podarit mohlo, ale po prichodu nove generace A8 bude 7 spis na 3. miste, myslim si. I kdyz uvidime, mozna se v luxusni tride dockame velkych souboju mezi nemeckou trojkou. Nejsem zadny prognostik, takze jen tak odhaduju, ale mohlo by to byt zajimave.
To nee, ale libi se mi >:D Ale vzdyt me znas, ja jsem stary Audista. Navic vcera kolem me projela S8, ktera jezdi u nas po meste. Paradicka. Fakt se tesim na novou generaci, to bude delo. Ale 7cce bych se jako nebranil, kdybych ji treba vyhral >:D Ale mit tak ty 3M, tak je pujdu investovat do ingolstadtskeho vyrobku.
Dvojka byt muze, pokud bude A8 na prvnim miste >:D. Ale ne, nevim, ja nechci delat nejake prognozy, vubec nerozumim trznim zalezitostem, mozna se dockame toho, ze jak 7, tak S-klasse a tak i A8, ktera uz brzo (snad pristi rok, ne?) prijede v nove generaci, se budou pravidelne stridat na prvni, druhe i treti pozici. A asi by to tak bylo spravne, vsechno jsou to naprosto spickova a luxusni auta, takze by si to kazde z nich zaslouzilo.
Bavoráky sú krásne autá :yes: aj nová sedma je super ale dve veci sa mi na nej nepozdávajú. 1.- Predok vyzerá ako keby narazil čumákom do zdi. 2.- Veľká čierna linka (vpredu), vypadá to ako keby mu niekto odtrhol predný nárazník. Možno to robia tie fotky, chcelo by to vidieť naživo.
Mřížka a zaslepená zadní boční okna je dnes "povinná" výbava většiny aut nad 500 tisíc. A když už je úplně nejhůř, tak se i ustříhávají pásy pro pátého cestujícího, aby byla splněna podmínka poměru nosnosti nákladu a nosnosti posádky.
Největším extrémem pak jsou MPV, která jsou homologována jako čtyřmístná ;-)