Slusna cisla od nemecke premie celkove, ne jen od BMW, zvlast v dnesni nelehke dobe. Stejne bych ale rad aby i v evrope do toho razneji promluvil jak Lexus tak Jaguar. :yes:
k tym par vetam v clanku o rollse v zavere chcem len doplnit co sa pise v inych clankoch a to to ze rekordny predaj rolls zaznamenal uz stvrty rok po sebe a to uz nebude nahodicka, 4 roky po sebe zvysovat predaje u znacky ako rolls je tiez hodne uznania , ja si pamatam ked sa o rocnych predajoch rollsa pisalo na 100ky kusov a dnes je to uz na tisicky , doba sa meni, pocet aut sa zvysuje vsade aj u lamba aj u rollsa aj u bentleya a velku zasluhu ma na tom prave cina
je Mercedes,který má hezčí a pohodlnější limuzíny,vyrábí krásný SLS,legendární off road...Jediné,co na bavorácích zůstalo dobré z dřívějška jsou motory,které jsou pořád skvělé,jinak to nestojí za nic.Na druhé straně se na mé názory můžou v Mnichově vyprdnout,protože se ty jejich nehezké obludky(čest pár výjimkám,které vypadají jakžtakž) prodávájí a to je hlavní.
Myslim, ze to, co je na aute podstatne, teda motor, podvozok a riadenie, zvlada BMW stale vyborne. Mne osobne vadi privelmi okate setrenie typu obycajne ziarovky namiesto LED, v interieri viac plastu a menej koze alebo obkladov z hlinika/dreva, ocelove pruziny namiesto plynovych vzper na zadnej kapote atd. (vyjadrujem sa k tomu, co vidim, pod kapotu nevidno). Ale obrovskemu mnozstvu kupujucich to zjavne neprekaza a najdolezitejsia je aj tak znacka, takze sa dari.
Měl jsem možnost se svézt v poslední emtrojce a ani podvozek mě moc nenadchl,ta předposlední se chová na cestě daleko líp,"nová" je silná jak raketa,ale ta starší je ovladatelnější,čitelnější a hlavně zábavnější. ;-\
>:D >:D Zapoměl jsi dodat, že ses v té staré emtrojce smál od ucha k uchu. Jo, jo starý dobrý časy, bmw už není, co bývalo.
Holt, máte to vy entuziasti těžký, ještě že je tu ten Mercedes. ;-)
Nejel. Klidně to může být zajímavé auto, já jen, že v debatách s diskusními entuziasty mě ty jejich pláče, jak už to není, co bývalo, vždycky rozveselí. ;-)