Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW svolá v USA 75 tisíc aut, na vině je posilovač brzd

Automobilka BMW v USA svolá více než 75 tisíc vozů kvůli možným problémům s brzdami.
Zpět na článek
30. 9. 2013 19:15
1. 10. 2013 17:34
2. 10. 2013 01:07
2. 10. 2013 07:21
2. 10. 2013 23:04
1. 10. 2013 14:14
2. 10. 2013 01:08
2. 10. 2013 07:27
2. 10. 2013 21:51
1. 10. 2013 09:49
1. 10. 2013 09:56
1. 10. 2013 06:53
1. 10. 2013 07:03
30. 9. 2013 23:29
1. 10. 2013 19:24
1. 10. 2013 19:54
2. 10. 2013 01:13
1. 10. 2013 08:19
1. 10. 2013 10:09
1. 10. 2013 10:18
1. 10. 2013 12:53
1. 10. 2013 14:10
1. 10. 2013 16:02
1. 10. 2013 16:25
1. 10. 2013 14:57
1. 10. 2013 19:31
1. 10. 2013 20:58
2. 10. 2013 07:23
2. 10. 2013 17:21
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PedroScuderati
30. 9. 2013 20:04
Německá kvalitka
Poslední dobou to čtu nějak často.To je ta Německá prémiová kvalita
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Ham.
30. 9. 2013 20:31
Re: Německá kvalitka
Ano, německá kvalita s kterou jsou zákazníci nejvíce spokojení (na rozdíl od jiných značek).
[odkaz]
30. 9. 2013 21:39
Re: Německá kvalitka
[odkaz]

No nie všetci ....

Myslím, že v Autotipe bol opisovaný "ťažký prúser" zvaný N47 ... ktorý mám potvrdený z dvoch prípadov z môjho okolia ... jeden po cca 100 tis. a druhý pred 80 tis. km ....

No v BMW zrejme rátajú, že si to ich zákazníci môžu dovoliť ... majú na to peňaženky :-!
Avatar - Ham.
30. 9. 2013 21:48
Re: Německá kvalitka
Každá značka má své problémy, takovýchto rádoby "těžkých" problémů má každý výrobce pytel
[odkaz]
a četnost jejich výskytu je úměrná četnosti prodejů dané značky. Jde o to aby počet zklamaných klientů byl co nejmenší a počet nadšených klientů byl co největší. A to se evidentně BMW daří. :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2013 21:20
Re: Německá kvalitka
ziadna premia realne neexistuje

je to len pseudohracka ( slovna hracka ) pre tych ktori si kupu svojho draheho auta potreuju nejako odovodnit... v praxi sa im ale pokazi rovnako ako lacnejsie auto a mozno aj castejsie ;-) ... drahe auto.. drahe opravy.... a premiova je mozno akurat cena za opravy ;-)

pred obchodakmi kauflandami stoji denne "x" "premiovych" starych baworakov 3 a audiny z roku "y" .. ktore dnes uz vybavou vyprasi aj nova fabia s htp ;-) .. zbohom premia... dnes uz mrtvy pojem

netreba zase blbnut... kazde auto je si dnes uz tak podobne ze premiou mozeme nazvat mozno Rolls .... ale inak su si auta totalne podobne...
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2013 23:02
Re: Německá kvalitka
Zásadní je otázka, co si představuješ pod pojmem prémie? Je to kvalita? Ze zkušenosti s BMW můžu za sebe říct, že ne. Rozvrzané omšelé auto po osmnácti měsících provozu. Cena? Tři dobře vybavené Octavie. Takže zde musím souhlasit, prémie jakoby neexistovala. Divil jsem se, byl jsem zklamaný, frustrovaný a měl jsem zlost, že jsem naletěl sladkým kecům o prémiovosti běžné spotřebky, konfekce jménem BMW. Přestal jsem tu značku respektovat a vždy, když slyším, jak ji někdo vychvaluje, nejraději bych ho na pár měsíců zavřel do mé pětky a nechal ho tam.
JENŽE. Všechno není černé ani bílé. A já na tomto místě prohlašuji, že (dá-li Bůh) nepořídím si už nikdy nic jiného, než prémiovou značku. Chceš vědět proč? Protože kvalita (nekvalita) prémie je jen jedno měřitelné hledisko. Nikdy nedostaneš tolik možností, jako v prémiovém voze. Ani od Kii, ani od Huyndai, ani od Škoda Auto.
Máš možnost individualizace. Motory, převodovky, pohony, výbava vnější i vnitřní. A není to kvůli frajeření. Ono s BMW se nedá moc frajeřit, když jich jezdí po silnicích mraky a pokud máš osmnáct let a sto tisíc, tak jedno taky dostaneš. Je to kvůli pocitu, že sis auto koupil na míru. Že sis nechal ušít "oblek" na míru. Že se v tom "obleku" budeš cítit dobře. Každý z nás řeší nějaké priority. Někdo motor (no prosím pětku mužeš mít i s osmiválcem), někdo výbavu (technologie, hračičky, head up displeje), jiný luxus (zkus se někdy podívat na nabídku Audi Exclusive, budeš ohromen).
A někdo řeší i takové věci, jako je přístup prodejce, servisu a komplexnost after-sell aktivit. Když mi někdo z BMW zavolá a řekne "mám pro Vás lístky na Shakespearovské slavnosti" nebo z Audi: "máte dejme tomu R8, nechcete jet s námi na 24hodin LeMans?", pak teprve poznávám, že prémie není černá, ani bílá, ale nádherně barevná a pokud mohu, tak řeknu i voňavá... Neměnil bych už za neprémiový vůz. Je jasné, že teď už k BMW nepůjdu, ale naštěstí jsou tu jiní...
Avatar - HitmanPB
30. 9. 2013 23:34
Re: Německá kvalitka
Stealth01 - na margo toho, čo tu píšeš o kvalite BMW, môžem sa spýtať, ako sa ti tak dokonale podarilo zničiť interier za 18 mesiacov ?

Fotografie sú z tvojej fotogalérie.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Takto nevypadá interier ani v 20 rokov starých maringotkách cirkusantov, takto to zničiť, to je fakt umenie...

Neber to ako navážanie sa do teba, ale stále tu od teba čítam, aké je BMW nanič, aký je interier rozvrzaný, ale skôr to vypadá tak, že ty, alebo neviem, kto je vlastne majiteľ toho auta sa jednoducho nevie chovať k autu.
Ťažko sa mi verí tomu čo píšeš, keď asi aj sám vieš, že pravda je niekde inde.

Mal som v E34 drevo a po 20 rokoch bolo v lepšom stave ako v tvojom aute...

Z tých fotografií je zrejmé hrubé mechanické poškodenie nejakým predmetom, alebo obuvou - viď fotka č. 2, kde to vypadá, akoby si tie dvere otváral nohou, je tam totiž vidno, že si plasty neumýval neviem ako dlho. Na fotke 1 a 3 je vidno, že máš poškodený mechanizmus zatvárania schránky - to vypadá, že ti tam skočili decká, však ? :)

Nedokážem si predstaviť, v akom stave máte doma drevený nábytok, keď si drevené obklady v aute dokázal takto zničiť za 18 mesiacov.

Dám ruku do ohňa, že ak by si mal Rolls, tak ho zničíš rovnako. Lebo v Rollse je háklivejšie drevo a jemnejšia koža. Dakota v BMW niečo vydrží, lebo je hrubá. Ak by si mal príplatkovú jemnú kožu, mal by si určite v mínusoch aj potrhané sedadlá :)

P.S. Píš, prosím ťa reálne a nezhadzuj niektoré veci na iného. Ak by totiž bolo BMW taký šmejd, ako píšeš, tak mi ver, že ľudia, ktorí takéto "šmejdy" kupujú by ich určite nekupovali, lebo tí sú sakra hákliví na to, za čo zaplatia.
1. 10. 2013 06:52
Re: Německá kvalitka
A ted přijde největší překvapení v tvém BMW životě.
Ty fotky jsou původní galerii a fotil jsem je druhy a třetí den pote co jsem vůz přebral zcela novy od autorizovaného prodejce.
Jeste nejaka poznámka, ze se neumím chovat k autu? Mimochodem to jsi me ukrutně urazil. Ja se k autům chovám tak perfektně, ze i služební Octavku jsem myl pouze ručně.
Kdyz tak pečlivě studujes mou fotogalerii Sherlocku Holmesi, jistě Ti neusla fotka 23. Tam je stav tachometru 324 kilometru.
Při přebírání vozu jsme to s prodejcem zapsali a tve slavné BMW mi ty listy pote vyměnilo.
A nejsem rozhodne sám, kdo si stěžuje na podobne problémy. Na serveru Autorevue je nick Jogurt, který ma tuším novou 535d a je se zpracováním neskutečne nespokojený. A zde tuším Machyrek reklamoval rozvrzane sedačky taky.
Slova fanoušek a fanatik jsou si tak strašně blízko. Doporučuji otevřít oči.
1. 10. 2013 10:44
Re: Německá kvalitka
Mám téměř desetiletou E60 s víc jak dvěma kily v těle, s V8 a sport.podvozkem. Nic v ní nevrže a i interiér je opotřebením zcela nepoškozen vč. dřeva. Mám na tebe dvě otázky:

1. Myslíš si, že mezi E60 a F11 je tak dramatický rozdíl v kvalitě materiálů, kvalitě konstrukce a kvalitě zpracování ?

2. Proč jsi to auto vůbec přebíral ?
1. 10. 2013 11:03
Re: Německá kvalitka
Nezlob se, ale ta druha otázka je trochu mimo ne? Po třech mesisich ti přivezou auto, měsíc nemáš s čím jezdit, těšís se na nove auto jako na porod vlastního dítěte. Věřís BMW ze te nemůže zklamat a pak u předání řeknes: "to auto ma škrábance v interiéru, vraťte mi milion a pul do tydne na účet, ja budu hledat jinde"

Tyhle otazky, proc jsi teda kupoval BMW, kdyz ti nakonec nevyhovuje jsou opravdu geniální.
Avatar - Dinar
1. 10. 2013 13:30
Re: Německá kvalitka
Naopak, ta jeho otázka vůbec není mimo, mimo je tvůj přístup. Jestli je to auto skutečně nafoceno po příjezdu z autosalonu, pak je to na pováženou, 300 na budíku a tahle dorasovaný interier, musel bych si myslet, že vidím nějakou stočenou předváděčku. Auto s takto poškrábaným interiérem bych nikdy nepřevzal, nejspíš své peníze vyděláváš velmi lehko, jinak si takový přístup vysvětlit neumím, auto za 1,5 mega můžu převzít jen bez sebemenší vady.

Za posledních patnáct let jsem kupoval šestkrát nové bmw, střední, vyšší střední, manželčina auta šla vždy pryč kolem 130tkm, moje pětky kolem 200tkm a žádné z těch aut se v žádné fázi neprojevovalo způsobem, o kterém se tu tak urputně vypisuješ. Své poznámky ke kvalitě bmw ve vztahu k premiovosti provedení bych jistě měl, například provedení stropnice v E60 kolem ovladače šíbru nebo loupající se barva kolem ovládání oken (týká se předfaceliftu), ale F10 je v tomto ohledu naprosto bezproblémová, což říkám s ohledem na to, že jsem těch kusů F10/F11 měl v ruce přes deset, v různém stadiu nájezdu a ani jednomu z těch aut neskřípal podvozek, nikde nic nebouchalo nebo nevrzalo. Jinými slovy, říkám, jako už po xté, máš smůlu na kus, stává se, samo i u bmw, auto je třeba prodat, zapomenout a spravit si chuť nákupem jiné značky. Sice platí, že všude chleba o dvou kůrkách, sám poznáš, ale prodat a jít jinam je jediná možnost, jak dojdeš klidu a my tu konečně přestaneme číst tvou plačtivou story o jednom autě, ze kterého děláš závěry napříč značkou a kontinenty. Stačí... :-!

Ale aby sis nemyslel, že si nevidím na špičku nosu, než jsme pořizovali manželčinu aktuální X5 (2010 po fl), varoval mě přímo můj bmw insider, že kvalita montáže aut z Ameriky dělá Mnichovu velké vrásky, jsou prý hrubě nespokojeni apod. O.K., bral jsem to jako informaci, ale stejně jsme auto koupili, protože to bylo dle mého aktuálně nejlepší SUV na trhu. Svými všeobecnými kvalitami jistě ano, kvalitou provedení ale ne, v tom musím dát zapravdu jak tomu Mnichovu, tak i dalším majitelům, které znám a kteří si v tomto směru stěžují na různé věci. Našemu autu vrže sedačka řidiče a po necelých sto tis. se ozývají pazvuky ze dveří i z přístrojovky. Nic zásadního, ale u auta za dva a půl je to otravné, jinými slovy, moje zkušenost s evr. bavoráky je z hlediska kvality zpracování a spolehlivosti prakticky bez připomínek, s americkým je podstatně horší. Můj závěr, bmw vyrobené v Americe si už nekoupím, ale vypisovat se o tom, že mě vrže X5ka a proto jsou všechna ta auta * se nebudu, zcela jistě se najde dalších deset, kterým jejich X5ka nic takového nedělá. ;-)

Jinak, tady máš náhled na to, jak to vidí majitelé, asi jsou všichni zaslepenci. [odkaz]
1. 10. 2013 14:09
Re: Německá kvalitka
Přesně jsi to zhodnotil.
1. 10. 2013 14:25
Re: Německá kvalitka
Tak moment. Řekni mi, ze které fotky soudíš, ze je ten interiér spatny uz od výroby. Nebavím se o těch mikroskrabancich. Kvůli tomu bych auto asi neodmítl. Navíc byly témeř nepatrné při předáváni a ja je odhalil v podstate az další dny na přímém slunci.
Sice jsme se u předávání o tom bavili, ale těžko by to v te chvíli byl důvod auto neprevzit.
Takže chci vědet, v čem je ten interiér spatny.
Mimoto ja jsem s temi nářky nezačal. Pokud se podíváš na vlákno, odepisoval jsem na něco úplne jiného. Kromě toho ja nejsem nespokojen. Vadi mi to, ale ze bych musel auto prodat. To s tím vydelavanim peněz bych se rozhodne nepletl. Pokud resis podobne situace ztrátovým prodejem a pak mi naznačis, ze si nevazim peněz (ze je lehce vydělávám), tak si pěkné protirecis.
Avatar - Dinar
1. 10. 2013 14:46
Re: Německá kvalitka
Promiň, to co píšeš, už není relevantní reakce, ale jen takové blábolení.

Tedy znova! Zjevně, jak z kontextu vyplývá, a jak sám z x mých předchozích reakcí na tvé pláče v různých diskusích, jistě dobře chápeš, nereaguji čistě na to, co píšeš v tomto vlákně, ale reaguji na to, jako na další díl seriálu "Stealthovo plácání o premiovosti BMW".

"Tak moment. Řekni mi, ze které fotky soudíš, ze je ten interiér spatny uz od výroby" Nesoudím, že je takový z výroby a také NIKDE nic takového nepíšu. Ty sám říkáš, žes tak auto přebral, já říkám, že jednak, takto nemůže vypadat interier nového auta (proto píšu o dojmu stočené předváděčky), jednak, že osobně bych nové auto v autosalonu s takto doškrábaným interiérem nepřevzal.

Prodat/neprodat, opět se vracíme na začátek, škrábance asi nebudou důvodem k prodeji, ale ty tu už víc než rok vypisuješ horory o vrzající kraksně, co sotva drží pohromadě, alespoň tak to čtou všichni kolem tebe, viz. jejich reakce, takže, je-li to auto v takovém stavu, a tebe tak irituje, pak prodej je jediná soudná rada.

Takže ještě jednou, s tou svou "PRAVDOU" o kvalitě a premiovosti BMW, kterou tu stále jako kolovrátek meleš dokola na základě zkušenosti s jedním autem, jdi už skutečně třeba do paďous! :-!
1. 10. 2013 15:41
Re: Německá kvalitka
Samozřejmě. Ja vypisuju něco o vrzajici kraksne a Ty uz více než rok se snažíš přesvědčit me i ostatní, ze opak je pravdou. Důvod je jasny. Vyzkoušel jsi více vozu BMW a ja jen jeden. Ja to respektuji, ale vždycky bude osobni zkušenost poznamenavat cloveka více, než příspěvek anonymního jedince s nickem Dinar.
Ale ja znovu opakuji, ze jsem nenarikal nad svým autem. Jen jsem sdělil Topperovi, ze s nim souhlasím, ze z hlediska kvality vozu je jedno, jestli se to řadí do prémie nebo ne, protože ja mam zkušenost s mým autem. Pokud něco takového napisu je to moje věc a jediny, kdo se musi ozvat jses Ty. Pokud by me hittman neurazil, ze jsem prase, které dodela během roku a pul interiér, pak by můj příspěvek byl zcela v pohode a rozhodne nemůžeš říct, ze zase nad něčím "pláču"
Pokud vím, tak ty jsi psal, ze tak dorasovany interiér si nikdy nevidel. Ted píšeš, ze jsi o interiéru vlastne nepsal.
Kromě toho, ze interiér vrze a listy jsou poskrabane jsem si zvykl a pokud jsi četl mou recenzi, pak auto témeř porad chválím.
Shrnuto: prémie není o řád kvalitnější než nepremie. Na tom se asi shodneme a jak sam naznacujes nehledě na značku. Tohle přesne jsem napsal Topperovi plus jsem přidal osobni dojem. Ze Ty v tom vidíš pokračování seriálu je Tvuj problem.
Avatar - Dinar
1. 10. 2013 16:20
Re: Německá kvalitka
Slibuji, že naposledy, protože ty evidentně za diskusi nestojíš.

Takže, nauč se číst!!! O interiéru píšu, ale nikde nepíšu, že byl takový z fabriky, to jsou tvoje věty. Ať byl takto doprasen kýmkoliv, neodpovídá to stavu nového auta a takto to auto převzít a zaplatit, může jen trouba.

K podstatě věci. Mně je šumák, jestli se tu vypíšeš z frustrace ze svého nefunkčního auta, jakkoliv je v tvých elaborátech na toto téma dost podivností, je to tvá zkušenost a jako takovou ji respektuji. Problém je v tom, že svou jednokusovou zkušenost tu vydáváš za OBECNÝ STAV, to je, co mi vadí, a nejen já, ale i spousta jiných (viz. také odkaz na německý průzkum spokojensti, co jsem dal výše) ti říká, že jejich zkušenost je jiná, než tvá. A ty stále meleš svou, a nesouhlasící jsou zarputilci, ti co ještě neprohlédli atd., atp. Pro mně jsi proto jen do sebe zahleděný ignorant. :-!
1. 10. 2013 16:34
Re: Německá kvalitka
Pravdu mate asi oba. Shazovat cele BMW asi dle 1 kusu nelze, ale zase bych byl opatrny nekoho Dinare takhle posuzovat a az skoro mu nadavat. Při predavani si nebyl, každý je jiny, mozna ze bys udelal to same a auto prevzal. Třeba se mu to nezdalo tak hrozne nebo je proste chudak poctivy a oni to vedeli a proste jim naletel. Az pak zacaly problémy a je jasny, ze auto zpet ti nikdo nevezme a prodávat ho je nesmysl, ztratil by minimalne 30%. Pocka proste 5 let (mozna drive) a pak ho vymeni, zadne auto není dokonale. Jsou na svete preci dulezitejsi věci nez auta, ne ? Na tom se snad shodneme všichni ;-)
1. 10. 2013 17:34
Re: e:
Myslím, ze byses mohl mírnit ve výrazech. Ty jsi byl u toho předávání? Ty jsi videl nejake vady? Nebyl, tak tady laskave nepis tyhle domněnky. A s tím "obecným stavem" bys uz taky mohl přestat. Kdokoliv napise jakykoliv nazor, zabalis ho do zobecnovani. Kdyz napisu, ze podle me jsou modely X5/X6 nehezke obludy na kolech, tak jsem neco zobecnil. Ne, nezobecnil. Vyjadril jsem svuj pohled na vec, tak jako Ty vyjadrujes ten svuj. Neni snad zobecnovanim Tvuj nazor, ze BMW auta jsou kvalitni? Soudis na zaklade zkusenosti a ja taky. A skutecne nikde nepisu, ze problemy ktere mam jsou obecnym stavem veci. Upozornuju jen to, co se mi stalo a co by se stavat nemelo.
Pises o ignoranstvi a kupujes stale stejnou znacku. Popisujes me jako troubu, ale sam sis zvolil a dobrovolne jezdis v X5, ktera dle Tvych slov vrze a jeste jsi do tohoto auta sel pote, co jsi dostal upozorneni od pratel. Koncim Dinare, mam uz o Tobe taky svuj nazor.
Avatar - HitmanPB
2. 10. 2013 01:07
Re: e:
To nie su mikroškrabance, to je brutálne mechanické poškodenie.
Toto je jednoznačný dôvod na neprebratie auta. A BMW by ani nemrklo.
Mimochodom pri objednávke na auto platíš zálohu, nie celú sumu za auto...
Ale pravda je niekde inde...
Nejako sa do toho zamotávaš...
2. 10. 2013 07:21
Re: e:
Ale no tak. To uz mi přijde spis z tve strany jako akta x (pravda je někde jinde). A kde je podle Tvých konspiracnich teorii pravda? Ze jsem si to udělal sam?
A nepřehanis to trochu? Zádné poškozeni interiéru tam v podstate není. Mikroskrabance, které jdou vidět jen na přímém slunci. Pokud chces, nabízím Ti osobni setkání, abyses na to brutální poškozeni mohl podivat "in natura".
Kromě toho, nikdo ti neprodá auto, dokud ho nema zaplaceno do poslední koruny.
Mne se na Tvých reakcích líbí, jak porad hledas tu svou pravdu. "Ono to bude nějak jinak" a "zamotavas se do toho". Ma zena si při předávání všimla tři vlasecnicovych škrábanců na středové konzoli. Ty jsme nahlásili a prodejce to hned chtěl řešit. Nebylo to asi přímo z výroby. Podle nej se to mohlo stát při převozu. Mimochodem snad jediny bavorak neprevazi auta, zakrytá fólii (však oni se s tím zakaznici nějak popasuji).
Napis mi SZ a můžeme se sejít, abyses přesvědčil na vlastní oči, jak "brutálně mechanicky" je ten interiér poškozen po 18 měsících provozu.
Hlavne hledej pravdu jinde ;). Aby náhodou neutrpela ikona BMW, vid?
Avatar - HitmanPB
2. 10. 2013 23:04
Re: e:
"Kromě toho, nikdo ti neprodá auto, dokud ho nema zaplaceno do poslední koruny." - kecáš :). To by si predsa platil leasing aj za dobu, keď ti auto vyrábajú a ty to auto máš na leasing, však ? Písal si to v inej diskusii. :-)

O stretnutie s tebou určite nemám záujem, lebo mám dosť dôležitejšej práce...

Ale môžeš mi napísať dátum, keď si auto kupoval ? Inak fotky v galérii sú celkom slušné. Akým foťákom si to fotil ?
1. 10. 2013 14:14
Re: e:
Na první otázku jsi mi vůbec neodpověděl a k druhé se za mě vyjádřil obsáhle Dinar s jehož názorem se, v tomto případě, zcela ztotožňuji.

Také bych ho nepřebral, pokud by nebyl absolutně ok. Naopak by možná mohl vzniknout i nárok na náhradní vůz z důvodů nedodržení termínu a pod.
Avatar - HitmanPB
2. 10. 2013 01:08
Re: e:
Presne tak.
Stačí kontaktovať BMW Czech, pohroziť medializáciou a predajca by mal veľmi vážny problém.
2. 10. 2013 07:27
Re: e:
Prvni otázka je pro me nezodpoveditelna. Ja to nevím. Nikdy me BMW nezajímalo. Je to znacka, ke které mam nulový vztah odjakživa. Mam svou pětku rad, ale fakt netuším jak jezdí nebo je zpracovaná e60.
Myslím, ze se kvalita zhoršuje, ale je to jen pocit.
Avatar - white label
2. 10. 2013 21:51
Re: e:
Co se statických dojmů z kvality zpravování interiéru týče, včetně jistého dojmu lacinosti, tak (aspoň u mě) tady je na tom (za poslední delší dobu) z 5er nejhůř E60 před faceliftem.
1. 10. 2013 09:49
Re: e:
Ještě snad výňatek z mailu, který jsem posílal do servisu v loňském roce: CTRL+C, CTRL+V

Co potřebuji opravit

A. Vrzající střecha, která jednoduše pracuje s karosérií při přejezdu například vyjetých kolejí. Ideálně to něčím vycpat J
B. Poškrábané lišty. Dovoluji si ještě jednou poslat dva obrázky, které jsem pořídil další den po předání vozu. Byly už tehdy jasně patrné jak na středové konzoli, tak například na dveřích. V této souvislosti bych rád vyměnil veškeré dřevěné obložení za nové a navrhuji 30% finanční participaci (mnohé škrábance vznikly užíváním vozu).
C. Na středové konzoli nefunguje zavírání „popelníku“. Tady si nevím rady, asi se zlomil nějaký plast uvnitř.
D. Páčka blinkrů je slepena ze dvou plastů a její spoj mě dost vadí. Ale s tím pravděpodobně nic neuděláme, to samé jsem si všiml i u 640d.

A odpověď ze servisu: CTRL+C CTRL+V

v příloze zasílám nabídku na požadované práce.
Výměna všech dřevěných lišt – k řadící páce, 2x přístrojová deska, 2x přední dveře, 2x zadní dveře – poskytnuta sleva 70% dle dohody. Zasílám náhledy dílů.
Domontáž osvětlených lišt – v nabídce
Domontáž BMW Perfomance Power Kitu – v nabídce
Domontáž pedálů a odkl. plochy nohy BMW Perfomance Power Kitu – v nabídce

Ostatní práce budou řešeny v rámci garance na vozidlo, pravidelný servis v rámci předplaceného servisu BSI.

V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat.

S pozdravem
1. 10. 2013 09:56
Re: e:
A k Tvému P.S. se Tě zeptám. Lidi jsou hákliví na to, za co zaplatí... Chceš snad říct, že každý tento háklivý člověk dostane nové auto na dva roky a pak se rozhodne, jestli za něj zaplatí? Anebo je to tak, že zaplatí a pak se už jen hádá se servisem?
Avatar - bigsoul
1. 10. 2013 06:53
Re: e:
Mám 10 rokov starú E46 a vypada lepšie ako to tvoje. To si čistil interier šmirglom? A rozhegané? Si sa zrazil s koňom tuhosť karoserie u BMW je na dosť vysokej urovni. Mne pride že si, len proste kecal nasadený od VW group >:D
1. 10. 2013 07:03
Re: e:
Ano. Jsem jen kecal. Nebudu ti brát Tvou iluzi.
Jinak plati to co jsem psal výše. Takto jsem auto dostal a takto jsem ho druhy den nafotil. Nic jsem pochopitelně po necelých třech stovkách kilometru necistil.
Mimochodem kolik ze jsi najel kilometru v BMW 5 touring f11? Ja jen, ze přesne víš, ze je karoserie tuhá. Dal bys mi info, kolik mas s f11 praktických zkušenosti?
A jinak pánové, nema cenu ztrácet energii na zaslepencich. Ja vám přeju ze srdce, abyste zůstali věrnými fanoušky značky BMW. Rozhodne vás nebudu přesvědčovat, ze ta auta jsou taková jaka jsou. Ma recenze ma za úkol upozornit normálního potenciálního zákazníka, aby si dal velký pozor kdyz se bude rozhodovat, zda koupit BMW nebo se mu raději vyhnout.
Je mi naprosto jasné, ze podivat se realitě do oči je zdrcující a ja vás k tomu nenutím. Ti moudří si z toho něco vezmou, ostatní budou jen plivat, jaky jsem to ale smejd a ze se neumím chovat k autům. Tak ono se to hodi. Pokud nevím co bych k tomu napsal, raději to svedu na toho majitele a prohlásím ze je to lhář. Přesne takto se chova zaslepený člověk.
Avatar - HitmanPB
30. 9. 2013 23:29
Re: e:
Schválne to skús rozpísať, čo má, nová fabka oproti 10 rokov starému Audi, BMW, Mercedes-u, naviac :-) To som teda veeeeľmi zvedavý. Dúfam, že si chlap a to porovnanie urobíš. Ale neber do úvahy základnú výbavu, ale maximálnu výbavu, ktorá sa dá /dala objednať. ;-)

P.S. O podvozkoch sa asi radšej nebudeme baviť, však ?
Avatar - petrumr
1. 10. 2013 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2013 19:54
Re: e:
bi-halogen.........to je teda sakra novinka. >:D >:D
Avatar - HitmanPB
2. 10. 2013 01:13
Re: e:
>:D ani nevie o čom píše...
1. 10. 2013 08:19
Re: e:
Věta "žádná prémie reálně neexistuje" je jen snaha o omlouvání si vlastní neschopnosti. :-!
1. 10. 2013 10:09
Re: e:
Evidente na to nemas, tak to shazujes, staci presednou z Mondea do nove A6 a hned te vse kolem i jizdne trkne, takze zkus a pak mudruj.
1. 10. 2013 10:18
Re: e:
Nevím, já bych do komentářů nedával nějaké závěry, jestli na to někdo má nebo ne, jestli je schopný nebo není. To spolu nemusí vůbec souviset a i kdyby na to neměl peníze, může vyjádřit svůj pohled na věc. Respekt mají mít názory lidí s penězi i bez nich. Jinými slovy, peníze jsou jen jednou veličinou a nic neříkají o daném jedinci.
Znám člověka, který má eshop s outdoorovým oblečením. V garáži Nissan 370Z a on s ním nejezdí. Většinou používá Renault Megáne z roku 1998.
A pak znám jiného, daleko movitějšího člověka z Prahy 6, který má žluté Ferrari F430 Scuderia a k tomu si koupil Fabii Combi. Jezdí po Praze hádej s čím? No a pak se na něj nalepí někdo s M3 a ukazuje mu, kde je jeho místo (nejlépe v pangejtu). A tenhle ňouma vůbec netuší, že by si tu jeho em trojku dala Scuderia k snídani. Takže auto je auto a má sloužit svému účelu a ne k vyjádření vlastní malosti.
1. 10. 2013 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2013 14:10
Re: e:
Tak to samozrejme 100% souhlas, neboj ja jsem ten poslední, který peníze uprednosti před necim jinym. Ta reakce byla na konkretniho člověka, kterého tady snad každý zna a který se vyjadruje uplne ke vsemu a dosti podrazdene - topper1982. Takze asi tak...nikoho jiného jsem tim urazit nechtel.

PS: to s tvym BMW mne dost mrzi, ale prekvapen nejsem, tady u nas hodne lidi menilo poruchove X5 za Land Cruisery ;-) Moje A6 zatím drzi a ani nikdo jiny si nejak nestezoval na kvalitu, ještě se schvalne zeptam známého, ma uplne stejnou 5tku jako ty, jak je spokojen s "kvalitou".
1. 10. 2013 16:02
Re: e:
Nevím. Mam jen jednu zkušenost s BMW a vím ze tuto značku uz nechci. Asi bych byl masochista kdybych chtěl další auto od nich. Přemýšlel jsem i o variantě pořídit si místo pětky audi allroad. Uvidíme
1. 10. 2013 16:25
Re: e:
...ja bych byt tebou (i když verim, ze asi nemas moc casu něco moc resit napr. jako ja) sel do BMW a zkusil nejakou predvadecku, zda je to opravdu o kusu ci zda opravdu stoji cele BMW za....ja jsem BMW nikdy nemel, ale hodne lidi od nich prave kvůli kvalite uteklo, ted tu ma každý Audi a zatím neznam ani jednoho, kdo by presel jinam. Osobne jsem ridil 3 BMW a tedy zkušenost jako tvoje, z X5 v manualu jsem mel ze spojky dokonce opuchlou nohu a to bylo jen cca 600km do Nemec. Nerikam, ze je Audi vyhra, vse muze byt o kusu, ale zatím jen soudim realne zkusenosti majitelu co znam a ze jich je minimalne 20. A to nekomentuji Mercedes, protože Ecko známému vymenili za 1 rok uplne za komplet nove, jak se cele rozsypalo...ted zatím jezdi bez problemu - zase je to o kusu ? Tezko rict...rozhodne ale dobra premie je lepsi minimalne v interieru a odhlucneni nez nepremie, za tim si tedy stat budu (soudim tedy aktualni Audi a i napr. Lexus ze svých zkusenosti).
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2013 14:57
Re: e:
Znovu a znovu: Posuzovat kvalitu či nekvalitu konkrétní automobilky dle svolávacích akcích (o kterých se zrovna v médiích dočtu), je přímo stupidní.
Avatar - petrumr
1. 10. 2013 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2013 20:58
BMW
Nevím, kde jste došli k pochybné kvalitě... Každé značka má své mouchy a někdo o nich víc mluví a někdo ne...Taky záleží, jak se k ním staví. Mám doma dvě BMW 10 let starou E46 328ci, najeto 270 tisíc...parádní auto nikde nic nevrzá a nebouchá... interiér pořád pěkný, kdo se v autech nevyzná, tak si myslí že auto je staré tak 4 roky:-)) To mě potěší. Servis? Motor si za těch 270 tisíc? Řekl o svíčky, filtry, oleje, a těsnění Vanosu...a na podvozku je to jasný, tlumiče, čepy a brzdy.(Toto auto si nechám i kdyby mělo 20 let) Další auto je E60 530d najeto cca 380 tisíc a taky si nestěžuji,Dobrý sluha, který odvedlo svojí službu parádně. Interiér až na malinko ošoupaný volant(můj prstýnek) a kolem ovládaní oken bez velkých vad. To víc na servis mě stojí Renault Laguna II najeto 150 tisic a pořád nějaký problém... a volant a řadicí páka ošoupaná v 70 tis, jak kdyby to mělo najeto 300 tisíc.
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2013 07:23
Re: BMW
Takže nepřipouštis alternativu, ze kvalita BMW se model od modelu snižuje? Ja to sam nevím, ja se o BMW nikdy nezajímal, ta znacka u me nevzbuzuje absolutne zádné emoce. Jejich auta se mi nikdy nelíbila (výjimka je soucasna 5er a m6)
2. 10. 2013 17:21
Re: BMW
Jo myslím že se najde nějaký horší kousek, a kde ne, ale taky hodně dělá, že si BMW koupí tady u nás v ČR někde v bazaru v dezolátním stavu... Problém je v tom, že si to koupí někdo, kdo nikdy BMW neměl, nevyzná se, jak to auto má vypadat a v jakém stavu má být...(vzhled klame).Jo ono fakt i při více jak 300 000km vypadá zachovale a mnoho lidí to nepozná. Koupí, a pak nadává, protože jak je zvykem v Českých bazarech se na takových autech živí a kazí tím reputaci této značce. Nedávno kamarád koupil v ČR Audi A6 r.v 2009, préj už nikdy takovou chybu neudělá... auto dovezl domu a po týdnu zjistil, že bylo bourané, místo udávaných 190 000 km mělo asi 290 000km a jen se muselo investovat, protože auto na pohled pěkné, ale neudržovaný stav. a tak to u nás chodí...Kdo má BMW od nova ví, že to je dobrý auto, který dokáže za tu cenu nabídnout vysoký standart, zábavu, a kvalitu, ale pak je mnoho lidí co ho koupí po 2. 3 majiteli a pak je zle ( Záleží kdo auto měl předtím každý se k tomu chová jinak)