Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: BMW X1 - V Paříži jako studie, do roka jako série

Úspěch poloterénních modelů X3 a X5 nalákal BMW nejen do výroby netradičního sportovně laděného SUV X6. Časy se ale mění, a tak BMW spěchá do potenciálně obrovské obchodní kategorie malých SUV.
Zpět na článek
1. 10. 2008 14:17
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:13
1. 10. 2008 14:19
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:31
1. 10. 2008 14:47
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:54
1. 10. 2008 14:41
1. 10. 2008 16:22
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:24
neregistrovaný "babo"
2. 10. 2008 18:28
neregistrovaný "babo"
3. 10. 2008 19:21
1. 10. 2008 14:25
1. 10. 2008 14:29
1. 10. 2008 14:38
1. 10. 2008 14:44
1. 10. 2008 14:48
1. 10. 2008 15:39
1. 10. 2008 19:44
1. 10. 2008 14:52
1. 10. 2008 14:58
1. 10. 2008 15:02
1. 10. 2008 17:35
1. 10. 2008 14:58
1. 10. 2008 16:13
1. 10. 2008 17:36
1. 10. 2008 15:24
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 14:50
1. 10. 2008 15:05
1. 10. 2008 15:54
1. 10. 2008 16:19
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:36
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:40
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:09
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:24
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:10
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 15:58
neregistrovaný "Horways"
1. 10. 2008 16:51
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:56
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 18:06
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 20:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 10. 2008 20:57
1. 10. 2008 23:15
2. 10. 2008 19:43
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
3. 10. 2008 09:26
neregistrovaný "sety"
4. 10. 2008 23:19
3. 10. 2008 12:49
predek 7er a zadek 3er
WHATS UP?!?!? :-O :-O :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
2
1. 10. 2008 14:09
Re: predek 7er a zadek 3er
A co by si chtěl? Předek z Mazdy a zadek z Opela? :-O
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:17
Re: predek 7er a zadek 3er
technická: "what's up" je (neformální) pozdrav
1. 10. 2008 14:13
mojtyboze
Ohavne! Bohuzial, ti co maju viac penazi ako vkusu, su v presile. :no:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:19
Re: mojtyboze
1) souhlasim s tebou v tom, že to je hnusný (ale taky už sis mohl u BMW zvyknout :-)
2) dle mýho skromnýho nádoru si lidi BMW nekupujou proto, že by bylo hezký, ale proto, že to je BMW a to s sebou nese pár dalších atributů (image, technika apod.)
1. 10. 2008 14:31
Re: mojtyboze
Potřeboval by si pár facek! Z jedný strany bych ti vlepil jednu A2, že by si vzal druhou o delift! >:D Já vám dám šahat na BMW, vy parchanti!
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 14:47
Re: mojtyboze
žlůůůva! ty si na mě ale pšísnej! >:D >:D

jinak už sem někde psal, že s tím, že to takhle funguje, problém nemám, "udobřil sem si tě?" :-)
1. 10. 2008 14:54
Re: mojtyboze
Přitlač, to je málo >:D
1. 10. 2008 14:33
Re: mojtyboze
Ja osobne nemam nic proti krivkam, ktore su pre nove BMW typicke. 3-kove BMW vyzera celkom fajn, 6-ka napodobne. Teda, pre mna osobne. Ale toto nic noveho neprinasa (podobne ako nova 7-ka), snad len to, ze ostali len tie originalne krivky, ktore mam pocit, ze su uz dolezitejsie (bohuzial) ako celok. Toto auto je proste ako narychlo zbuchane. Ma byt mensie ako X3? Je. Ma mat krivky BMW? Ma. Urcite bude kvalitne a skvele. Ale aj skarede, preplacane, bez ducha.
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:41
Re: mojtyboze
K takovým příspěvkům by to vždycky chtělo přidávat někam pod čáru ty konkurenty dané třídy, které autor považuje za krásné, nepřeplácané a s duchem.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:22
Re: mojtyboze
Tak necheš Dinar, povedať, že Mercedes-Benz S je dizajnovo na tom rovnako ako BMW 7. :-) Alebo že je nové Audi Q3(ak chceš povedať, že sme videli len koncept, tak aj toto je koncept a oba sú blízko realite).
neregistrovaný "babo"
1. 10. 2008 16:24
Re: mojtyboze
no mna na tom prave prekvapuje, ze je tam zadok vyslovene 3er a predok az moc 7er. Mne sa pacilo, ze BMW nema tak rovnake modely, uplne rovnake masky... len take, ze kazdemu bolo jasne, ze je to stale BMW.

Toto mi pride postavime nieco na AUDI styl, co je skoda... Ale paci sa mi to viacej ako X3, tu pokladam za uplne nanepodarenejsie bawo
1. 10. 2008 17:08
Re: mojtyboze
Starsia generacia bola urcite krajsia. Trochu mi vadila ciastocna absenca agresivity na prednej casti, ostatne sa mi pozdavalo hned v 2001-om. A SUV nizsej strednej triedy? Z Kugy som trochu sklamany, ale Tiguan je urcite krajsi.
neregistrovaný "babo"
2. 10. 2008 18:28
Re: mojtyboze
podla mna je zas tiguan hodne nepodareny. Predok este ide (nasleduje TUAREG). Ale inak ten vyvyseny golf plus s hranatimy blatnikmi na mna posobi vazne rozpacito
3. 10. 2008 19:21
Re: mojtyboze
...naprostý souhlas, design ostatnich bmw (az teda na x3 se mi moc líbí), ale tohle je fakt otřes 8-s
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:25
Rozměry
Chybí info o rozměrech, nějak to neumím velikostně zařadit, dělá to na mě spíš dojem, že jde o novou X3.
Rozbalit vlákno
14
1. 10. 2008 14:29
Re: Rozměry
Taky bych řekl, že mlží... Ale je to pěknej kus hlíny, co?
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:38
Re: Rozměry
Popravdě, dodnes nechápu přesně jak to modelování dělají, to musí být hrozná pYplačka. :-O
1. 10. 2008 14:44
Re: Rozměry
Nedávno jsem viděl v TV, jak si nějakej blázen staví barák z hlíny se slámou a kaděj do díry... Taky to byla fuška >:D
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:48
Re: Rozměry
>:D Dej jim čas, třeba si nakonec uplácají i tu mísu.
1. 10. 2008 15:39
Re: Rozměry
tak ten záchod byl trochu extrém, ale byl hightech vyřešený to musíš uznat. ...cihly jsou taky hlína.
1. 10. 2008 19:44
Re: Rozměry
Jo, to jsem taky viděl, bylo to o nízkoenergetických domech.
Avatar - T613
1. 10. 2008 14:52
Re: Rozměry
tak člověče jednou jsem to málem viděl.. na discovery byl pořad o nové Cobře a už to tam začali vysvětlovat a ukazovat (dotáhli podvozek) a v tom do mě začal packou bušit vlček.. no vyběhl jsem s ním ven jen tak tak a málem jsem na tu hromadu potřeboval tesco tašku. Jak jsem dorazil zpátky tak položil onen průvodce špachtličku a řekl: "A to byl celý modelářský proces"
Avatar - Dinar
1. 10. 2008 14:58
Re: Rozměry
Seš hrozně cimprlich, kdybys ho nechal ať to udělá na koberec, stačilo to pak tou igelitkou sebrat, a my jsme mohli vědět jak to s tou špachtlí dělají. >:D
1. 10. 2008 15:02
Re: Rozměry
Na Ssang yonga málo hmoty >:D
Avatar - T613
1. 10. 2008 17:35
Re: Rozměry
pro mě za mě, aspoň bych s ním nikam nemusel chodit, ale on je strašně cymprlich. Holt skopčácká krev >:-[]
1. 10. 2008 14:58
Re: Rozměry
Čokl to je řehole, já to říkám pořád! To tý naší kryse stačí kus hadru >:D
1. 10. 2008 16:13
Re: Rozměry
myslim,že ten dokument som videl,navrhol to nejaky mladí dizajnér a samotný šéfdizajner fordu mu to dal nastarosť.celkom zaujimavý proces samá hlina ,sem tam nejaký ten PCriadený stroj čo to upravý a pár šikovných rúk,ktoré vyrobili už množstvo modelou...neviem či je to to iste ,ale robili akúsi reinkarnáciu shelby cobry,bolo to modré kupéčko...najprv spravili hlinený model vo skutočnej velkosti a potom spravili rovnaky model z laminátu,ktorý mal aj interier.Zaujímavý tma bol systém riadenia,nakoľko bola to len maketa predna naprava nemala riadenie tak sa to riadili dlhou tyčou,ktorá sa vsúvala do zadnej časti auta,tyč mala nakonci volant a tým sa auto ovládalo celkom zaujímavé...inak čo ma Discovery nikdy neomrzí bude OCC ,tie motorky proste vedia :-!
Avatar - T613
1. 10. 2008 17:36
Re: Rozměry
to bude ono ;-) jinak co si matně vzpomínám, tak to bylo děláno přesně tak jak dole popisuje FX_.
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 15:24
Re: Rozměry
Není to žádné tajemství.
Pokud už mají nějaký konkrétní podvozek, na který budou roubovat novou (hliněnou) karosérii, začíná se s překližkou a dřevem. Vyhotoví se hrubý žebrovaný skelet karoserie (uchycený na podvozek), žebra se vyplní modelářskou (designérskou) hlínou. Síla vrstvy hlíny není nijak hrubá. Je to kolem 10-15 cm v průměru. Poté se takto "naplácaný" hlínou obalený skelet začne špachtlemi, pravítky, křivítky a očkama opracovávat do finální podoby.
Vznikne hliněný krunýř, který se může dále zpracovat, nebo zůstane u studie, ktrá se buď jen "nabarví", případně kompletně "vydlabe" a doplní o skla a interiér, aby studie nepůsobila jak zvětšený dětský autíčko. Případně se použije jako kopyto pro výrobu laminátových panelů karoserie prototypu. Vše zaleží na času, první myšlence a možnostech.
Avatar - radhro
1. 10. 2008 14:50
pecka
to je náhoda , zrovna tady v nudné chvíli v kanclu prohlížíme s kolegou na BMW ČR X3ku a řešíme , že od těch scoutů co máme už to není zas až tak bolestnej rozdíl a tu najednou na auto.cz X1 :yes: tak ještě počkáme a přišetříme >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
1. 10. 2008 15:05
???
Je to ok až na ten predok. Mne predný nárazník vyvoláva pocit železničného vagóna. Ak by to zmenili vo finálnej verzii možno by som to manželke aj kúpil.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2008 15:54
HLINĚNE SRDCE
Klid, klid, že by sis zejtra přines´ domů jednoho sádrovýho bavoráčka, to nehrozí. Každopádně tenhle kousek je inspirací na budoucí časy. V konfrontaci se zádí současné X3 nám ten koncept naznačuje, že teď už to bude i v tomhle opravdu bezkonkurenční.

Je tan odezva současnosti a velmi silný příslib potentní budoucnosti. Na X1 je to asi zatím moc dlouhé, zejména příď, leč až dají tu hlínu vypálit, ono se to jistě smrskne do velikostí, kterou budeš milovat. Vždyť kompaktní esuvečko od BMW... to bude klenot techniky, klenot stylu.

Někdo holt ten kompaktní segment v této modifikaci nakousnout musel. Jo, tohle je cesta jak dál, malá crosska... hergot, život je krásnej. Já snad budu muset začít držet tu dietu...

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:19
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Isteže. Už sme si zvykli, že od niektorých kultových automobiliek, napríklad BMW pochváliš ako ten dokonalý BAWORÁK 5, tak aj tento ázijsky hnus roka od BMW. Ako taký nie. Ale od BMW je to fakt niečo strašné. Taký nemecký Mito. 8-s 8-s 8-s Navyše sa ti páči PORSCHE 911, tak fakt neviem čo vidíš na tomto alebo dokocna na Mite. Nuž, Bangla mám z dnešných dizajnérov najradšej, ale stále mám k nemu menšie sympatie. BMW X3 ešte zhltnem. Vlatne je celkom vydarená. Ázijska BMW 3, ktorá prišla po čistom BAWORÁKU, minulom, tak to už nie. Ale to je jeden automobil. No ten jej facelift je horší. BMW 7, auto navrhnuté dájakým Kanaďanom s libanonským pôvodom (už sa asi fakt zbláznili.),. BMW X6 má z reálu úplne sklamlo. Čo je toto za auto. Nízke? Vysoké? OFF-ROAD? SUV LIMUZÍNA? COUPE? SUV? ČO TO JE? :-O A teraz príde táto strašná X1, mimochodom navrhnutá tiež Ázijčanom a já už celkom vážne neverím, že Bangle dokáže toto vypustiť do sveta. Aby bolo jasno, nie žeby som Japoncov(alebo kto to robil) nemal rád. Naopak, mnoho špičkových technológii pochádza práve odtiaľ a to sa mi veľmi páči.
Toľko dizajnových debaklov, to už je vážne veľa. Ak to zoberiem čisto o tradíciach, tak BMW 3 a BMW X6 zase nie sú zlé ako také. Ale nové BMW 7(KDE JE ŽRALOK, MINULÁ 7), toto X1 a facelift BMW 3, to je už vážne veľa. Tri nepodarky, tomu najstaršiemu som doteraz neprišiel na chuť, teda BMW 7, toto predsa nie je Bangle. Alebo žeby mali tieto nemecké Mitá spojitosť s Fiatom Coupe, ktorý je priamo od Bangla? :-) Ale veď BMW má byť opäť konzervátivnejšie... Tak ktovie ako to je. Já verím, že sa to raz skončí, že je to len pár modelov po sebe. Ale už toho už bolo...Po BMW 7 som v to dúfal, po facelifte BMW 3, po tomto X Mito, ktoré auto si zase nezaslúži znak BMW? Zdá sa, že ešte nejaké príde.
A mimocohodom, tie predné svetlá, tak já som si kedysi nakreslil podobné. Ale niekam som ten papier odhodil, že je to nepodarok, hlavne pre BMW. A OUHA, nakoniec sa fakt objaví na BMW. Stačilo napísať asi len toto. Týmto odskekom som myslím, dokonale vyjadril aký mám názor na toto ázijsko-nemecké, X Mito.
1. 10. 2008 16:30
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Vyjádřil ses. Ovšem v ničem s tebou nemohu souhlasit. X3 založila vizuální dokonalý svět středních SUV, nová sedmička je přesně taková jakou BMW potřebuje - dravě elegantní sportovní limuzína, a tohle nahoře je koncept, tedy jak píši shora, ta příď jistě dozná ještě změn. Profil, skla, záď, celková koncepce je to nejlepší, co lze v semgnetu SUV vidět. Tak otevři oči.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:36
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Tak ich otvorím a vidím: Hrany ostré ako britva, ktoré sú spojené. Proste nejaké čudo. Dívne auto. BMW 7, auto najvyššej triedy, no pritom mu chýba reprezentatívny dizajn, taký by mohlo mať pokojne aj BMW 3. A BMW X1 je to najlepšie čo možno vidieť? Veď sa pozri na to auto. Ostré a pospájané línie, nevyzerá to moc dobre. Ako študenstská práva dobré, ako BMW je to snáď zlý vtip. A že sa predok trochu zmení? Tak určite sa nezmenia tvary a o tom hovorím. Proste X Mito.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:40
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Aby som to ešte viac objasnil. Pozri sa na X Mito zboku. Kapota dlhá ako lokomotíva, ak to má navodzovať atmosféru vysokých výkonov, tak to vyzerá leda len komicky. A celé auto vyzerá akoby sa dizajnéri nevedeli rozhodnúť či postaviť auto robustnejšie alebo nízšie, športovejšie. Hovoríš mi, nie je to čísté SUV, ale tu presne vystihli zrovna taký efekt, že auto nevyzerá nijako. A k tomu tá dlhá kapota. Ach, Audi Q3, pošlape X1 ako by to bolo Mito.
1. 10. 2008 16:59
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Neviem presne, ci som spravne pochopil, ale ak davas prednost Q3-ke, tak plny suhlas. Trhove podiely jasne ukazuju, ze kto sa z nemeckej trojky vybral dobrym smerom, kto zlym.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:09
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
1. 10. 2008 17:13
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Ano, tak to aj vyzera. Ono, nevadi, ze to robi korejec, ale pruser, ze to robi korejsky. :no: Mam iste vyhrady aj proti novej A4-ke a pod., ale s designom (a duchom) sucasnych BMW sa to neda ani porovnat. O interieroch nehovoriac. Bravo Audi, len tak dalej. :yes:
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:24
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Ospravedlňujem sa, že som to vymazal, ale veď je to dole.
Presne tak. Ak ro robí Ázijčan, tak mi to fakt nevadí. Ale aj to robí tak, že je evidetné, že môže ísť robiť Hyundai, tak to je vážne zlé. Máš pravdu, A4 nie je až taká skvelá. Problém je totiž v tom, že minulé modely, A6, to boli vznšené dochy. Tak načo posun k športovosti a vzhľadu super HIGH-TEC(LED-DIOD)? Stále je dizajn úžasný, ale predsa len, nie tak skvelý. Interiér je dokonalý, tak už len stačí dať plasty preč a máme TOP-KLASSE. Ale netvrdil by som, že s BMW sa nedá porovnať. S BMW 3 určite nedá, ale inak sú BMW úžasné. Habib aspoň nnavrhol BAWORÁK, CS, je tu BMW 5,6, minulá 7, 1, X3. Ale s postupom času sa to zhoršuje. Audi sa ani po A4 nezhoršuje, lebo sú to stále nedherné stroje.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 17:10
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
Presne tak. BMW postupne stráca svoje miesto najväčšieho výrobcu prémiových automoiblov a Audi si ukrajuje čoraz viac a viac koláča. A ponuka Audi pre zákazníkov je čoraz chutnejšia a sladšia, zato tá BMW viac a viac horká a kyslá.
Ale smutný som z jedného. BANGLE vedie ten zlý smer? :-( To predsa nie je možné.

Tak som trochu zalistoval, aké je to meno KIM. Auto totiž navrhol nejaký R. KIM.
KIM je kórejské meno. Veď aj tak vyzerá.
1. 10. 2008 16:57
Re: X MITO (ešte aj po ázijsky)
súhlasím BMW nech spraví akékoľvek auto,či štúdiu vždy bude istým spôsobom pekná,navyše tento model nemusí v produkčnej verzii vôbec vyzerať ako na obrázkoch...BMW len ukazuje čo má v sučasnosti k dispozicii a myslim,že majú s čím pracovať,či už technika,alebo design.
neregistrovaný "Horways"
1. 10. 2008 15:58
.
To vypadá fakt dost dobře. :yes: :yes: :yes: Po dlouhý době něco povedenýho. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 16:51
OT: LAMBORGHINI
Tak vraj toto je on. Nový LAMBORGHINI. Toľko sme sa tešili... ale nezdá sa Vám až príliš konzervatívne?
Mimocohodom, nijaký SUPERCHARGED a už vôbec nie V12TDI nebudú. ;-) Turbo, diesel ani hybrid v LAMBORGHINI, nikdy nebudú. Ale je pravda, že ten kompresor nejak nespomenuli. :-O
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "FX_"
1. 10. 2008 17:56
Re: OT: LAMBORGHINI
Je přesně takové, jaké by mělo být. Dravé, designově odpovídající požadavkům na "sedan" nebo spíše supersedan. Kde zaváhat ovšem mohou, je zvolená motorizace.

Vzhledem k faktu, že Porsche vyvíjí svoji Panameru, která s největší pravděpodobností bude s tímto Lambem sdílet nejeden komponent, bude velmi důležité tyto dva klenoty naladit odlišně, aby si nelezli do zelí. I když bude samozřejmě Lambo cenově stát výše. A mířit bude na více individuální zákazníky.

Motorizace bude nepochybně oříšek. Ne, že by nebyl dostatek kvalitních motorů, zde bude spíše záležet na celkové koncepci. Zda zvolí relativně velký atmosférický, nebo vyšroubovaný přeplňovaný motor. Přecejen bude mít místo za přední nápravou a rozložení váhy zde bude hrát dozajista velkou roli a očekávání.
Jsem zvědav, ale nijak velké obavy nemám. Tohle bude ultimativní sedan pro toho, kdo ví co chce a to nejen v oblasti osobní přepravy.
neregistrovaný "507--"
1. 10. 2008 18:06
Re: OT: LAMBORGHINI
Tak mne sa zdá príliš ostré, príliš hranaté a konzervatívne. Já teda verím, že si Lamborghini zachová veľkoobjemové atmosférické motory.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 10. 2008 20:09
Re: OT: LAMBORGHINI
Máš pravdu. Příď je vcelku konzervativní...
1. 10. 2008 20:57
Dobre je
Neviem co sa vam nepaci. Vyzera to celkom dobre, zadok parada predok s pohode. Priovitam by som ostrajsie tvary ale je to celkom fajn.
A co sa tyka istatnych BMW 3-pekne 3coupe dokonale. BMW5 je uz ake stare a stale sa na to da pozerat, ked si pozerem poslednu A6 pred faceliftom - zadok bol uplne hnusny.

BMW6 v case vudania bola pecka - cista krasa, task isto X5.
A nechapem KECI ze co je X6 - coupe, suv, kombi? No co - je to normalne auto je ake je a je nadherne. Ked prislo prve SUV tiez boli kadejake reci, tak isto bol raz prvy VAN - espace alebo co a ludia tiez nechapali tak si taketo dristy odpustite. Kto che ten si kupi a kupuje to dost ludi.

Ja by som nikdy nekupil nissan toyotu volvo, renault a podobne lebo je to vsetko podla mna hnus, takze kazdemu sa paci daco ine.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2008 22:45
Re: Dobre je
Minule mi sla X6-ka oproti. A ako sme sa tak minali, zrazu mi prisla z mojho pohladu strasne skareda, az tak, ze som to nahlas (bol som sam) musel okomentovat. Lenze ja som sedel vo Favorite. :-) Tak ci tak, X6-ka je cudo, ale trh ju bohuzial potreboval. Bohuzial.
1. 10. 2008 23:15
ledvinky
zezadu to vypada paradne, predni cast?myslim ze bmw dela zbytecne chybu s novym pojetim ledvin, i na 7cce jsou az moc humpolacky, zbytecne velky, na takhle malym aute je to o to horsi, chtelo by to trochu priostrit a ubrat hmotu.. no a ten naraznik je opravdu jak z lokomotivy, jak uz tu nekdo zminil:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
2. 10. 2008 19:43
REAL LIFE fotky
fotky naživo, pro lepší představu

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sety"
3. 10. 2008 09:26
Nadhera
tomuto ja rikam umeni designu, naprosta nadhera!!! Narozdil od audi, ktere dela nudna auta co se hodne brzy okoukaji.. :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2008 23:19
Re: Nadhera
Audi naopak podle me dela Auta, ktera i po 5 letech vypadaji naprosto zive a nekoukane, ale to je asi vec nazoru. Pro me je naopak design BMW v posledni dobe dosti nepovedeny a libi se mi spis tak kazde 2. BMW. Toto osobne mi tedy do noty moc nesedlo, je to takovy podivny mutant. Ale nechci BMW ani jeho vytvory nijak znehodnocovat, proste to neni uplne muj salek caje.
Avatar - 12Eagle
3. 10. 2008 12:49
X1
Je to presne tak, ako v článku: X1 je veľká skoro ako X3 a to znamená, že nová X3 bude väčšia.
Inak je to pekné auto a keď ho uvidíte, padnete na zadok!!!
Konkurencia sa má čo učiť. >:D
Rozbalit vlákno
0