Ze jo? Kdyby jim loupli lepsi tvar (rafinovanej, jako to Mr.Bangle opravdu umi, no asi uz to nestihnul), tak by vypadalo krasne. Pockat - to ne, to uz by to auto vypadalo az moc hezky. Sem tedka z BMW ulitlej, fakt moc se mi libi jejich styling
Tyto zrcátka byly navrhnuté speciálně pro BMW X5,jejich masivní vzhled napovídá síle a potenciálu tohoto vozidla ! Malá zrcátka zkrátka nejsou pro tuto kategorii vozidel! V srpnu jsem si jedno X5 4,8 is pořídil,na daních jsem zkrotil 650 000 ... A přiznám se,že viditelnost pro tak neomezené rychlosti,jak 268km/h bývá nutností! Proto tam ty zrcátka sedí jak ulité!
i - znamena predevsim injection - elektronicke vstrikovani paliva ... zacalo se to pouzivat v dobe kdy se prechazelo z karburatoru na vstrikovani rizene pocitacem ... a mimo jine se podle toho pozna i to, ze je to benzin
Podle me je spravne IS INJECTION SPORT,treba v 530i je Bi-vanos taky a IS to neni.I je tam jak u ostatnich bavorackych benzinaku a s znamena Sport.Tot muj a myslim ze spravny nazor.Jinak je to nadherny auto a po zkusenosti s 4,6 is to i pekelne pojede.
Ne, nevešlo!.....šéf divize M-Power se k této otázce někde vyjadřoval novinářům už při představení předcházející verze 4,6. Doslova uvedl, že model X5 prý není správným pracovním materiálem pro sportovní divizi M, protože je příliš velká, těžká a má vysoký koeficient aerodinamického odporu a v neposlední řadě, označení M by prý na takovém kolosu nebyl správný marketingový tah, jelikož vybraní zákazníci divize M-Power jsou velice hákliví na pověst svého dodavatele vozů na míru a to že by se emblém M objevil na skoro SUV by je mohlo naštvat....proto se divize M-Power podílí na vývoji X5 4,8is pouze dílčími spoluprácemi s mateřskou továrnou, ale její produkt jako jsou vozy M3 a M5 to není...oni Baworáci prodávají auta dost dlouho na to, aby věděli jak je to správně a já s nimi souhlasím....a už se těším na X7 ;o)