Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW X5 4,8is: Kdyby se do označení vešlo M…

13 komentářů

Proč to má tak velký boční zpětný zrcátka? To má i normální X5? Mohly je aspon zakulatit, takhle to na tak pěkným autě vypadá opravdu hrozně.
Bavorák je bavorák...
Ze jo? Kdyby jim loupli lepsi tvar (rafinovanej, jako to Mr.Bangle opravdu umi, no asi uz to nestihnul), tak by vypadalo krasne. Pockat - to ne, to uz by to auto vypadalo az moc hezky. Sem tedka z BMW ulitlej, fakt moc se mi libi jejich styling
myslim ze.facelift.mal.obsahovat.smerovky.v.spa…
Tyto zrcátka byly navrhnuté speciálně pro BMW X5,jejich masivní vzhled napovídá síle a potenciálu tohoto vozidla ! Malá zrcátka zkrátka nejsou pro tuto kategorii vozidel! V srpnu jsem si jedno X5 4,8 is pořídil,na daních jsem zkrotil 650 000 ... A přiznám se,že viditelnost pro tak neomezené rychlosti,jak 268km/h bývá nutností! Proto tam ty zrcátka sedí jak ulité!
ZRCATKA VY STE DYLINACI, KAZDY PORADNY BAVOR MUSI MIT PORADNE ZRCADLA
Ještě pro mě méně znalého. Co prosím znamená to is za tím objemem? Předem děkuji za odpověď.
Hele, ted hadam - is znamena, ze je motor osazenej systemem Bi-Vanos
i - znamena benzinovy motor (d naopak vznetovy)
s - znamena "sport" edici
i - znamena predevsim injection - elektronicke vstrikovani paliva ... zacalo se to pouzivat v dobe kdy se prechazelo z karburatoru na vstrikovani rizene pocitacem ... a mimo jine se podle toho pozna i to, ze je to benzin
zrcátka mi nepřijdou na typ auta divný, ale ostřikovače na světla jsou hrozný. Decentní výsuvný řešení by na týhle skvělý káře bylo docela in.
Podle me je spravne IS INJECTION SPORT,treba v 530i je Bi-vanos taky a IS to neni.I je tam jak u ostatnich bavorackych benzinaku a s znamena Sport.Tot muj a myslim ze spravny nazor.Jinak je to nadherny auto a po zkusenosti s 4,6 is to i pekelne pojede.
Ne, nevešlo!.....šéf divize M-Power se k této otázce někde vyjadřoval novinářům už při představení předcházející verze 4,6. Doslova uvedl, že model X5 prý není správným pracovním materiálem pro sportovní divizi M, protože je příliš velká, těžká a má vysoký koeficient aerodinamického odporu a v neposlední řadě, označení M by prý na takovém kolosu nebyl správný marketingový tah, jelikož vybraní zákazníci divize M-Power jsou velice hákliví na pověst svého dodavatele vozů na míru a to že by se emblém M objevil na skoro SUV by je mohlo naštvat....proto se divize M-Power podílí na vývoji X5 4,8is pouze dílčími spoluprácemi s mateřskou továrnou, ale její produkt jako jsou vozy M3 a M5 to není...oni Baworáci prodávají auta dost dlouho na to, aby věděli jak je to správně a já s nimi souhlasím....a už se těším na X7 ;o)