Ta stříbrná barva je děsivá, zdá se mi nějak vyšisovaná. Ale ty ostatní barvy už jsou takové jaké mají být. Myslím si, že si X6ky určitě najdou své kupce
Zrovna jsem chtěl něco podobného o té stříbrné napsat. Tomu autu vyloženě nesluší. Žádal bych "barevné" barvy. Zemité odstíny by to chtělo, oranžovou, hnědou a tm. olivovou metlu, případně nějakou nemetalickou béžovou, rozhodně ne jen odstíny šedé. Možná i nějaký metalický modrofialový odstín.
no nech vyzera ako chce a teda nevyzera moc pekne ale aj tak pekne je, kazdopadne to nic nemeni na tom ze je uz davno vypredanych hodne vela kusov pricom este ani nedosli do showroomu. ked som sa na nu pytal tak mi povedali ze cakacka bude min 8 mesiacov lebo vsetky su uz obsadene. Nieze by som ju chcel kupit len som sa tvaril ze mozno
Nejsem zastance BMW ale rychle auta umi a toto je skutecne zajmave SUV (SAV), jen skoda ze interier je zase variace vsech interieru z BMW. Mozna by nemusel byt cumak tak mohutny...
Ad autor: skutocne ojedinelé v dnesných casoch, ze si redaktor dovolí tak nahlas vyslovit vlastný názor. Skutocne klobúk dolu :yes: V casoch, ked sú automobilové médiá dost závislé od automobiliek a distribútorov, ci im nieco na test pozicajú alebo nie, pricom PR oddelenia starostlivo striehnu na obsah recenzií ich áut, je takýto nekompromisne subjektívny názor ziredkavý, o to vsak cennejsí. Subjektívne dojmy rcenzenta má ovela radsej ako nemastné-neslané hodnotenie typu "v dnesnej dobe nie sú vyslovene zlé autá". To je to, co chcem cítat: aký dojem auto vyvolá po zvezení v konkrétnom recenzentovi. Este raz respekt autorovi :-!
Akurát vety typu: Pokud se tradiční experti na auta s pohonem všech kol, jako je Subaru nebo Audi, rychle nevzpamatují, skončí pojmy Symmetrical AWD a quattro zřejmě časem v propadlišti dějin" sú trochu nad rámec osobného názoru,nikto nemusí ísť do týchto expresívnych a emočných výrazov,aby vyjadril svoj obdiv k BMW.Už vôbec nie novinár, mne to pripadá ako vyjadrenie puberťáka alebo človeka nezrelého na svoj post. Inak článok spĺňa účel a urobil si svoju robotu.
prečo, myslím že automobilový novinár má veľa možností vyskúšať a porovnať rôzne systémy..a keď zisťuje že x-drive sa začína doťahovať na SAWD alebo quattro ;-\ prečo by klamal?
Proc myslis? Systemy, ktere dokazi prenset tocak mezi jednotlivymi koly zadni napravy strci klasicke 4x4 do kapsy s prstem v nose. Zacala s tim Honda, respektive Acura a odbornici v USA jsou odvareni z toho, jak to u esuvecek RDX a MDX funguje, podle nich maji ve svych kategoriich nelepsi podvozky. V Evrope to H ukazala bohuzel zatim jen u velkeho a tezkeho Legenda, i tam to funguje, ovsem pokud si to najde cestu do nejakeho sportovnejsiho auta, tipuju, ze se to stane benchmarkem i tam. SH-AWD by mel mit i nastupce Hondy NSX a patrne to bude masakr. BMW nyni napad Hondy (prevzaty se specialu WRC) zkopirovalo taky, takze se da predpokladat, ze to bude taktez vynikajici. Quattro a SAWD v soucasnosti operuji se systemem, jenz je oproti tomu beznadejne primitivni. ;-)
chápem tvoje technické zanietenie,ale uber z tempa. Tiež to trochu sledujem a v rámci´ďalších generácií A6 a A8 uvidíme, či to bude to primitívne quattro, alebo dobe zopovedajúca technika. MB aj Audi na tom makajú tak isto, nemajú systém BJ 1979. Výraz propadlište dějin je výraz do mýtickej rozprávky, nie do článku o autách v roku 2008. Priepastné a hlavne v živote využiteľné rozdiely v technickej vypelosti tých áut, o ktorých tu hovoríme, sú snom v diskuzných fórach, nie parametre, ktoré vieme využiť na bežných komunikáciách.
ale ako to asi novinar ma napisat, aby nebol clanok uplne nudny :-) A teda sorry, ale ak ten, co pisal tento clanok, je "strasny fanusik BMW", tak to BMW asi nebude moc nadsena, co to ma za fanusikov :-) . Hoci povedal, ze je to dobre auto, nepodarilo sa mu najst jeho zmysel, preco by si ho mal niekto kupit... No ja som tym dost prekvapeny, ze sa u nas niekto v tejto dobe na tak citaj stranke odvazi urobit takuto receziu, ale je to :yes::yes:
Nikto nepovedal, ze AUDI, MB, alebo SUBARU nemakaju na technike, aby na SH-AWD od HONDA a tejto od BMW mohli odpovedat.... HONDA zas asi musi makat, aby ten system SH-AWD nebol tazky (co je asi jeho hlavna nevyhoda -> LEGEND je prilis tlusty).
redaktůrci tady vyjadřují "svůj názor" pokud nepíší o Škodivce anebo VW, a pokud vlastní názory, neměly by být hloupé - zbytečná X6 a k čemu??? Daleko zbytečnější je nový Superb anebo VW Tiguan, o designu ani nemluvím, ale nepomatuju, že by to tady někdo napsal, naopak jalových a zbytečných žvástů o novém superbu, nové fóbii, VW tady jsou tuny
Život je hra. Život hra být má. A čím více si můžeš ve svém životě hrát, tím větší uspokojení ti dává. Já vím, většinou si hraješ jen s fotobuňkou na dveřích výtahu v Kotvě, no je dobře vědět, že jsou i ti, co si dnes hrají v BMW X6.
Svět se vyvíjí. S ním se vyvíjí i auta. Jo, velká SUV nastartovala nový živočišný segment - kovboj-SUV. A od té doby už je všechno jinak. Totiž jakmile se oči řidičů dostaly do rozdílných vertikálních rovin, došlo vlastně k tiché auto-bio-revoluci. Dnes jsi na semaforech v běžném autě k smíchu. esuvečkovej kovboj ti o střechu típá vajgly, a když se znuděně podívá tam dolů, myslím tvým směrem... seš rád, že máš na očích černý brejle. A nepomůže ti ani sedadlo napumpované ke střeše.
Bylo jen otázkou času, kdy na platformě SUV vyjede kupíčko. Tak ho tu máme. A historickou paralelou se dostaneme ke klasickým kupíčkářům zvaným getečkáři. Jo, to je (byla) první automobilová liga. Dnes, kdy takřka všichni vypasení MacDonaldem k prasknutí těžce soukáme svá břicha za volanty, nám prostě z Mnichova nachystali novodobého gladiátora. Není od věci ho mít. Tak jako není od věci mít i to klasické getečko. Tedy stačí mít než dvě garáže. Třetí garáž... tedy garáž na tvou skoromainstreamovou šunku, co nemá ani vojenskou míru nepotřebuješ. Za pět minut v X6 na ní stejně navždy zapomeneš.
GTI, máš vůbec nějaký názor na auta a nebo jsi spíš fanoušek snobů a německé ekonomiky? Můžeš mi říct, co je dobrého na tom, když má auto pro městské použití dvakrát větší rozměry než musí, že nad tím tak tleskáš? Ať si SUVčka nebo X6 kupuje kdo chce, když mu to něco zvedne, ale nechápu, proč bych tomu měl tleskat ;-\
GTI jednu pravdu napsal už kdysi. Ti co jezdí v SUV atp. v nich jezdí protože chtějí a mohou, ti co jezdí v městských blechách, v nich jezdit prostě musí, neb v 99% případů na SUV nemají.
Nechápu, proč by si měl někdo zvyšovat něco nákupem SUV. X5 například jezdí manželka mého známého a vybrala si ho sama.
Žádná pseudoekologie nebo "lepší parkování" v tom nehrají žádnou roli - vůbec žádnou.
Zvyšovat si nemusíš jenom délku p..., může to být třeba (subjektivní) pocit bezpečí.
No ale ty opakuješ to samé co GTI - ať si to koupí kdo chce, když je ekologie atd. nezajímá, ale fakt nechápu, proč bych tomu měl tleskat?
Tleskat ničemu nemusíš, ale brát ostatním volbu, tak na to právo taky nemáš. A že to nechápeš? Já taky nechápu, proč někomu nestačí 18m jachta a proč musí mít pětadvacetimetrovou. Nechápu, protože se mne to netýká.
Zaplať pánbůh, že doby stodvacítek a žigulů jsou nenávratně pryč.
Ty si povídáš pořád svojí. Já neříkám, že nechápu, proč si to někdo kupuje. Já to chápu, myslím, docela dobře. Ale nechápu, proč tady kolem toho GTI tak oslavuje (podobně jako tady slaví zisky Volkswagenu jako by byl jeho akcionář).
Ty asi nechápeš styl psaní GTIho. Já se s tebou o tom nepotřebuju dohadovat. Jsou ti, co chápou a baví se a pak ti, co jim vadí kdejaké slovo, co napsal.
Mimochodem GTI nepsal ni o tom, že X6 je městské vozítko.
Neměl bys na mě reagovat, včera si se aspoň dušoval, ale jak koukám...
Tím, že mám s někým podobné názory to neznamená, že někomu lezu někam. Ty máš názory obdobné se zdejší diskuzní spodinou, takže si také navzájem lezete do pozadí?
Gld, přemýšlím nad tím, co za člověka se projevuje tímto způsobem, píše sprostě, nenavídí úspěch koncernu, potažmo všeho německého a pasuje se do role Jánošíka. Spas svět svou nenávistí a antigermanismem. Ty nejsi člověk k diskuzi, tvé názory jsou bleděmodrá pětsetsedmička s ním se bav jak rovný s rovným. Dál na tebe nebudu reagovat, opravdu mi diskuzně "nesedíš".
Tak to musíš mít hodně těžkej život, když se necháš ovlivňovat okolím. >:D
Já raději sám vyzkouším a pak si udělám názor, ale chápu tě. Vyzkoušel si minimum, tudíž více čteš a necháš se ovlivňovat >:-[]
Jo a moc se nedívej na reklamy, to by pak tvůj život nabral úplně jiný směr >:D
mit dnes na SUVecko neni as takovej problem, ne vsichni si ty SUVecka kupujou nova, ale mame tu i takove ty instituce nazivane bazary :-), X5 je k mani asi od 400 papirku, tedy zadnej drsnej balik co by v ruce pusobyl nejak tezce, kdys to cloveku u prepazky vychrli v "Masarikach", tak je to takovej ani ne 1cm balicek, do BMW servisu stim stejne nikdo nepoleze a spis nes benzin v nejake rozumnejsi motorizaci tahle kara basti pneumatiky kterych sou plne "bazary" tedy rocne asi 10-20 tisic + benal/nafta, no a nebo sahnem jeste do levnejsich kraju kde cena v bazarech klesa umerne s velikosti motoru pac kazdy spravny cesky chalupar se boji ze 6 litrovej motor musi samozdrejme bastit 3-6x tolik co jeho dosavadni 1.2HTXDRVHPT , tedy u aut jako sou Voyager, Enterprise, a kdovi jaka jeste "rodinna dodavka" s nazvem nejaky lodi co schytala nejaky torpedo a dalsi jako Cherokee, Liberty, Nitro, Sorento a dalsi podobne pseudo Offroady a dodavky , provozovat tyhle kary je mnohdy levnejsi nes provozovat tu malou mestskou stiku kde moturek o obsahu petlahve musi do servisu kazdych par mesicu jen proto aby se zjistilo ze proste malej obsah trpi
znam majitele jednoho postarsicho Cheroka, provoz ho rocne stoji asi 5 tisic a i se 4 litrem nejse se spotrebou nad 12 litru, a to jezdi po Praglu a nebo dalnice, kdys se v takovem aute jede na chalupu tak se donej vejde i cela chalupa a na semaforech muze tipat ty vajgly o strechy okolnich mestskych sportaku, a cena ?, no co si budem namlouvat, us jen to ze je to Jeep a ze to ma motor z topho dela levnou zalezitost :-)
Osobně mě nepřesvědčíš o tom, že nějaká stará SUV vrána je na provoz levnější než třeba 1.2 HTP. Za cenu výměny oleje v nějaké V8 to HTP přezuju a ještě udělám servisní prohlídku.
olej do stare V8 stoji 40 babek za litr a vystaci na dalsich 50 tisci km, navic na tu starou V8 je navyber tolik replik a dilu ze statu za smesny penize diky cene dolaru, dneska us se delaj auta jako spotrebak, zadna automobilka nechce aby jeji auto vydrzelo vic nes 3-4 roky bez udrzby, prave naopak, potrebujou aby to auto zacalo pomalu chatrat na drobnostech a tak se mohli bud napakovat na servisu a dilech, nebo na prodeji dalsiho auta ;-) , ty stare vrany naproti tomu vydrzej i stovky tisic kilometru, se zeptej majitelu treba nejakyho Mercedesu z 80-90 let kolik ma nalitano, najdes i kousky co us slapou k milionu uketych km, tam by us HTP bylo 2x vymeneny ;-) >:D , nejen proto se do tech lepsich kar davaj 6-8 valce a casto dost poddimenzovane vykonove ;-)
Nazor na auta? Auto... co to je? ;-) Benchi, nebýt tak trochu snob, to musí být zoufale nudné... Ostatně, píšeš něco o nějakém dvakrát větším rozměru. Ten rozměr definuje kdo? Ty či snad tvoji kolegové s biobuřtem na korouhvi? Auto pro městské použití... to bude asi taky myšlénka z mozku hlávkovýho saláta, ne? Vyřiď kolegům biostavitelům, ať hlavně staví pořádná města. Proč bychom se kvůlivá úzkým ulicím měli tísnit v malých autech?
Tedy závěrem shrnu - Ti v BMW X6 v nich jezdí proto, že v nich jezdit chtějí. Ti v těch tvých městských blechách v nich jezdí proto, že v nich jezdit... musí. Jde o významově jemný věcně ovšem fatální rozdíl...
Proto tleskej Benchi. Tedy předpokládám, že tu nemáš plnit nějakou záškodnickou akci vaší biobuňky, ale žes znalec a milovník aut. O zelenejch loukách, tůních, žábách a velrybách se píše jinde.
;-):yes: zelenej svět, rudé komiterny, oranžové zítřky... jo, pozor na ně.
Neb... s olšovou větví v poklopci, v uších zašroubované úsporné zářivky, křepčí v lýkových sandálech kolem táboráků světa, na erbu velrybu a v ruksaku... jo... srp a kladivo. Ještě z nich kape krev...
"Proč bychom se kvůlivá úzkým ulicím měli tísnit v malých autech?"
génius sa nezapre...alebo ideál mestského vozidla-2,5 tonové SUV made in germany zaberajúce dva parkovacie miesta, spomeňte si na to keď budete zase raz nadávať že nemáte kde zaparkovať
pán "bohatý" máš na to nesprávny pohľad..aj keby si všetci ten placenej lux standart parking zaplatili tak tie veľké autá vo veľkomestách iba zbytočne zaberajú miesto..platené alebo zadara, o to teraz nejde
a zase ten tvoj pohľad pseudozbohatlíka..prestaň do toho pchať peniaze, ide o priestorový problém
ale je mi jasné že ty to môžeš chápať len obtiažne, v hornej dolnej pred hospodou kde každý večer očumujete výčapníkov passat r.v. 96 také problémy nemáte
Naposledy. Pokud nejsi schopen bavit se na jisté inteligenční úrovni, tak na mne nereaguj. To, že jsi mladý, na nové auto nemáš a se svým přístupem a tím co máš v hlavě, to ani mít jednoduché nebudeš, je především tvůj problém. Mě tím nezatěžuj, opravdu mne tvá sociální úroveň nezajímá.
Jasně,takže já si koupím tahač MB Actross,sice mi bude k ho... jako to bmw ale mám na něj(dokonce stojí 10x tolik)je to o image a pak ti budu házet vajgly veluxem u tvé x6.Tohle je podle tebe ten správný přístup,že?Přemýšlej,než šáhneš na klávesnici.
Bendere, musím tě zklamat, ty, (ty) ty si toho bavoráka nekoupíš nikdy. Tobě v nejlepším případě bude někdo típat vajgly o helmu až budeš čekat na skůtru na zelenou.
P.S. Hele, život už takovej je, s tím se musíš smířit. Vyraž v sobotu do zoo a projdi klece. V pondělí pak napiš, kde ses tam našel. A bacha na čolky >:D;-):yes: To víš... život, svět... to je jedna velká džungle...
Nesrovnávej nesrovnatelné. Mimochodem Actros určitě nestojí 15 milionů. Prostě moc přeháníš. Tak zkus taky více přemýšlet, než sem vylepíš takový nesmysl.
Pan Úspěšný má nový záchod. Bílou keramickou mísu? Nebuď směšný! Pan Úspěšný na to má a tak bude "trůnit" na pozlaceném záchodě! Když pan Úspěšný vykonává svojí potřebu, jsou mu všichni ti na keramických mísách k smíchu. Všichni tady víme, že kakání na zlatém záchodě je úplně jiné než na keramickém, ani tolik nesmrdí. Ano, je to tak, tak mu to nezáviď! Víš přece, že jsou jenom ti, co umí a ti... no ti ostatní
Takže panu Úspěšnému za to, že má zlatý záchod, sborem BRAVO!
Víš co je největší tvůj omyl? Že ty si myslíš, že ti úspešní se zajímají o "názory" těch, které tady asi reprezentuješ ty.
Řeknu ti tajemství, ty úspěšné lidi ti obyčejní nijak nezajímají, neřeší jejich auta, neřeší jejich obydlí, neřeší jejich práci a úplně putna jsou jim jejich názory.
Řešit (česky se tomu říká závist) úspěšné a bohaté, to je výsadou neúspěšných švorcáků.
a kurňa, pán si v súkromí dopraje >:D
no služobná fábia neukojí túžby po výkone, to mi je jasné..potrebuješ si trochu zadriftovať vzadu za garážami na BMW 318i-funglovka, má menej rokov ako ty..motor skoro nechrastí keď tam vleješ najhustejší olej na trhu..a na leto si oprotektoruješ zadné slicky od barumu a to bude horná dolná drift >:-[]
No vidíš, tak jsme se konečně shodli :-) Já právě taky pořád nechápu, proč GTI a ty řešíte život těch "úspěšných a bohatých" v X6, když vám musí být jasné, že je vaše fandovství vůbec nezajímá >:D
Jestli tě zajímá můj názor na X6 tak ten je takový: -Je to imageovka bez nějakých zvláštních výhod, které by měla před ostatními auty. Jeho existence mi je stejně ukradená jako to, jestli má někdo doma záchod za tisíc nebo za milion. Snad jenom mi může vadit, že budu muset ve městech čuchat o něco víc smradu.-
Já tady neřeším nesmysl na čtyřech kolech. Smysl to má - je to imageovka. Ale to mě jako fanouška aut, nechává naprosto chladným, protože vlastnosti, kterých si u auta cením, to nemá.
Takže mně jeho existence nevadí, akorát se pozastavuju nad tím, že vy jste z jeho existence nadšení.
Jsme. X6 je něco nového, je to něco, co výborně dokreslí jedinečnost osobnosti.
Ty, jako fanoušek aut, možná hodnotíš parametry typu 0-100 nebo velikost kufru. Já se dokážu na auto podívat i pohledem, který zhodnotí jeho jediněčnost a výlučnost v ohledu imagei. Mám trochu nekonveční pohled.
nebuď smiešny... Nič nového a ani prevratného by som v X6 nehľadal. Takéto autá tu boli už skôr. [odkaz]%3Fq%3Dssangy… />
Nehovorím, že je krajšie ako X6, ale tiež to prezentovali ako kupé-SUV. :-!
Asi pokus o podobný výtvor, leč tento paskvil nemá ani špetku imagei, ani jméno ani odpovídající jízdní vlastnosti a motory. Tohle je naprosto jiná liga, tedy spíše župní přebor.
Veď ja to všetko viem. A aj s tebou súhlasím, až na tie motory. Dávajú tam motory od MB, čiže bieda to nebude. Len som tým chcel povedať, že až taký novátorský v tom BMW nie sú... ;-)
V podstatě už tu všechno bylo. O netradiční výtvory se většinou starají malí úpravci a ti už připravili SUV od Rollse, Ferrari v kombíku a podobné šílenosti. Spíš jde o kombinaci silné a zavedené značky a značné dávky exkluzivity v podobě kvalitních materiálů a použité technologie. Když už něco netradičního, je nutno to vyvážit jinou přidanou hodnotou. Toto X6 dle mého názoru splňuje.
Vyskúšaný recept na verných klientov, ako im prevetrať peňaž
Mám rád BMW, no X6 za nóvum a vyslovený originál nepovažujem. Považujem toto auto za super, ak máte tučnú peňaženku, nopripomína mi to model u VW (marketingovo určite dobrý ťah): zobrali sme golfa, nápravy z Passata 4 motion, interiér golf plus a máme tiguan.trhák, čo sa predáva jak teplé rohlíky. BMW to urobilo v kategórii s dvojnásobnou cenou, samozrejme, aby to vyzeralo ako totálna novinka, dalo do toho výraz coupe SUV (to je tiež podbné ako RANGE a RANGE Rover sport). Auto to musí byť veľmi dobré, má miesto, kufor, dobrý motor a na diaľnici nečumíte ako v 5-er alebo 7-er, kde sedíte nižšie, do kovového zábradlia, vidíte za ten prípatok aj trochu prírody okolo :-)
S autorem mohu ve všem souhlasit. Jsem rád, že tohle bylo napsáno opravdu s objektivitou. Opravdu je to nejškaredější BMW, co bylo dosud postaveno. Jeho smysl je poněkud popiratelný a zde můžeme vidět opravdu jen souboj o prestiž. Vím 100%, že tohle auto se chytne - je to přece BMW, a k tomu ještě velmi neobvyklé. a lidi se poslední dobou velmi rádi liší. Anebo k tomu mají čím dál větší tendenci...což mi ale nevadí. Pro mě je tohle BMW jako špatný sen, něco, co se totálně nepovedlo (design), jinak to bude co se týče techniky šupa na druhou. Motory a lavně podvozek...hmmm.
Jinak - jsem asi jeden z největších BMW fandů, ale tohle auto se prostě nepovedlo. Můj názor.
BTW: Kolik asi bude stát Hyundai Genesis...v Ameru něco kolem 38t dolarů ha >:D za V8... 8-s
Mylite si subjektivny a objkektivny. Tento nazor je vyslovene subjektivny, od redaktora, ktory sa bezne vozi vo vsetkych beznych autach a zrazu sadne do niecoho ineho a hned toto zle toto zle atd. Ako kazde auto, aj toto ma svojich zakaznikov, a ludi ktorym sadne do rany ako usite. V aute som sedel niekolko krat (Zeneva, Bratislava atd.), videl som ho aj pri inych autach, aj ist na ceste, a urcite by som nepouzil slovo "skarede" alebo nieco podobne. Je to proste INE auto, nech si to kazdy interpretuje ako chce.
Btw. novinari by mali byt podla mojho nazoru skor objektivny, ako subjektivny. A tento clanok je vyslovene subjektivnym nazorom jedneho redaktora, ktoreho vyplod tu bude citat x ludi, takze jeho uroven by mala byt niekde inde...ale kazdy nejako musi zacat, takze to prezijem >:D
Tahle kara mne nic nerika- ale popravde mne neoslovije zadne SUV takze na mne BMW asi v tomhle ohledu necililo- kazdopadne jsem ochoten rici ze urcite to bude prodejni trhak. V Marketingu BMW musi sedet nejaky novodoby Midas jinak to neni mozne
... že nejsem sám, kdo nechápe smysl toho auta. A ještě radši jsem, když i v recenzi je psáno, že i přes jakékoli názvy "sport" to auto prostě sportovní není. Rychlá jízda v přímce zkrátka není sport, kdy to dojde ostatním?
Každá doba si žádá své, teď jsou to SUV a styl "sport", za pár let to bude zase něco jiného. Tak to v životě chodí. Dokud bude zájem kupujících bude se prodávat, jakmile zájem poklesne, hurá na trh s dalším výmyslem nebo třeba i nesmyslem. Ber to tak, že většina lidí si v podstatě kupuje to co vůbec nepotřebuje ale zrovna to frčí. O využití ani nemluvě. Všechno je to bussines a móda diktuje resp. módní modly. Takové moderní konzumní náboženství. >:-[]
Moderní konzumní náboženství, hm... radši zůstanu u toho tradičního.
Jen mám pocit, že kdyby nebyla nabídka, nebude ani poptávka. Na jedné straně se neustále zpřísňují předpisy na silnicích a zvyšují pokuty, na straně druhé máme stále rychlejší, mohutnější a "sportovnější" auta s marketingem, který ještě víc tlačí do toho pseudosportu. Asi čekám moc, když chci od lidí rozum.
Auta jsou, jako svět módy a když nevíš, kde je rozdíl mezi oblekem od Bosse a "čtyřproužkem", tak X6 samozřejmě nikdy nepochopíš! Ale X6 po tobě stejně netouží, tak ahoj Fanoušku...
Cau 613 jak se vede? Kde je ten flakac Pierro? Ze by se jeste nevzpamatoval se SupII v N1? ;-) . BTW: Dostal jsem dotaz proc kdyz jsem Slovak pisu cesky >:D
Zdarec! Tož vede se furt stejně. Plány na víkend se mi bortí, opět >:D Tak asi zajedu sjet staré autobusy. Ostravská MHD má historické jídy ;-) Pierro tady není, a není tady ani Matelko poslední dobou. Nabízí se otázka jestli ti dva nejsou jedna a ta samá osoba >:-[]
Zdar chlapci, tak jsem měl jednání mimo kancl a trochu se zdržel. Jak se vede panstvo?? Já ž se docela těším až tenhle týden bude za mnou a užiju si trochu toho víkendového klidu. Tatro, ty jezdíš staré busy?? Pokud vím máte v Ostravě nádhernýho Erťáka a dokonce s přívěsem Jelčákem... :-) ám na tenhle bus hezké vzpomínky s dětství. Škoda že ten sraz je tak daleko, zašel bych. Co jinak říkáte na X6?? Podobně jako řadě ostatních mi nějak uniká smysl tohodle kočkopsa. Ale viděl jsem ji už na živo a musím říci, že to auto něco do sebe má. Vlastně se mi docela i líbí. Pro bohatý městský bejky co se chtěj odlišit a taky třeba masírovat je to ideální vozidlo... ;-)
Ja jsem v pohode a klidu :-) . Vecer jedeme za tchyni ale nehodlam ne nechat vytocit a verim ze od doby co vi ze bude babickou a bude svatba tak bude drzet hubu. Mne se zacina libi XC60- rad bych ji videl nazivo :yes:
Já ti dám jedna a tatáž osoba 8-s Matelko asi dostal poznámku a tatínek mu konečně zakázal internet. Anebo si při hraní s Twindoorem přibouch prstíčky tak nemůže psát... >:-[]
nejezdím staré busy.. pěkně si koupím jízdenku ;-)
Co k X6.. Cayenne je tak hnusný až je krásný.. X6 je tak hnusný až.. až.. dosaď si tam co chceš ale krásný tam nedám ;-)
ad Mat.. jen aby jen aby >:-[]
No jak říkám jízdu s erťákem bych si dal klidně říct... ;-) Cayenne mi přijde jako mnohem hnusnější jak tohle. Ona na živo ta X6 fakt až tak zle nepůsobí. A Daniel?? Poslal jsem mu maňáska a nějaké ty plakáty. Takže si nejspíš někde v pokojíčku hraje.. ;-)
Servus chlapci, tak ako si tu zijete? >:D Venku je příliš krásně a tak na to dnes pr... a jdu si zasportovat a pak na pivko!
Jen tak mimochodem, dnes dopoledne jsem seděl v Koleosu. Interiér je docela ošklivý.Odpoledne jsem zase viděl na živo Passat CC zřejmě první v ČR. >:D
No, psal jsem přece,že tahle branže mě živí a tak se občas dostanu k něčemu docela brzo. :yes:
Koleos mě opravdu moc nezaujal a Passat CC jsem si prohlédl v rychlosti, byl ještě "teplej" z fabriky. Zatím nevím co si o něm mám myslet. Trochu rozpaky, ale třeba to chce čas.
No koleos se mi nelíbí ani na obrázcích a nebude se líbit zřejmě ani na živo. Je takovej, no jak to říci, bezpohlavní. Naprosto ničím nezaujme. Ale podobně uvažuju i o Tiguanu. Poměrně nezajímavé a hlevně předražené SUV. To passat CC pokládám za designovou perlu vedle sedanu... ;-)
auto.. prčo nie. Pači sa mi. Problém je možno zadná partia interier nie je to prave orechove v bawach odkedy tam majú toho "genia".. Druhý problém je že toto auto bude primárne určene slečinkám ktoré si ho bud vytrt..ju alebo proste "vysvadbuju".. A sebelepšej káre na image nepridá ked slúži ako služobák pre vymlete blond slečny.. Vid osud porsche cayen v tt a ba okrese.. Ale v princípe to hodnotím ako kladný počin s mníchova:)
druhý problém nie je problém. je to stav krajín, v ktorých žijeme. počet týchto ľudí je drobnou štatitickou vzorkou oproti tomu, čo sa ich dohromady predá, tých pár kusov pre .....chtivé dievčatá beriem akože musí byť, to je všade
Tak mám pocit, že málokterý auto na diskuzních fórech budí takové emoce, jako nová Xšestka. A taky mám pocit, že to je přesně to, o co jde výrobcům/prodejcům a těm, kdo si takové auto koupí. Jinými slovy, to auto, ať si o něm říká kdo chce co chce, plní a bude plnit svůj účel.
Auto pro mě to není, já zůstanu věrný své X5, a to proto, že čtyřmístný auto má pro mě malou užitnou hodnotu. Ale nebýt téhle "vady", tak do toho jdu, protože jinak to auto nemá chybu.
Mimochodem, včera jsem v showroomu poprvé viděl X6 na živo a poprvé se do ní posadil a musím říct, že vypadá v reálu mnohem líp, než na fotkách. Doufám, že jich budu potkávat na silnicích dost a dost, protože je na co se koukat.
Já taky doufám, že jich bude jezdit dost, protože ty stále stejný a přitroublý reakce jeho odpůrců a SUV vůbec, co ho nechápou, protože ani ve snu nemůžou, mě docela baví! A pocit, že tenhle "znalec" vkusu a zbytečností s kreditkou do mínusu se užírá vzteky, to se mi prostě líbí. >:D
X6 je podle me presne ten typ, ktery rozdeluje spolecnost na 2 nesmiritelne tabory - jeden ji bude milovat, druhy nesnaset. Ja sam ani nevim, kam bych mohl patrit. Priznam se, ze se mi ty aktualni BMW proste moc nelibi, ale muj osobni subjektivni dojem nic neubira na jejich kvalite. X6 je asi zajimavy napad, i kdyz ja mam vcelku podobny nazor jako redaktor - nevim, k cemu to vlastne je. Ale na druhou stranu, budme objektivni, je mnohem vic aut, ktere pusobi mnohem zbytecneji. Ale rozhodne si nemyslim, ze to vypada hur nez Ssangyong Actyon. To podle me vubec ne. Ja bych si ji sice nekoupil, ale stejne BMW tleskam za zajimavy napad.
Je docela dost lidí, kteří se při prvním setkání řídí známým pravidlem. Chceš li poznat člověka, s kterým jednáš, podívej se na jeho hodinky a boty. Právě tyto dvě věci poměrně přesně definují osobnost. Ostatně je to popsáno i v odborné literatuře.
Najma uzasny je arogantne povysenecky pristup pubertiackeho GTi a jeho mutacie FX, ktori tu prezentuju (rovnakymi slovami) nazor pseudointelektualneho zbohatleho kapitalistu, ktory valcuje vsetkych a vsetko, az prevalcuje aj sam seba. Udivuje ma (aj napriek ich/jeho nizkemu veku), ze niekto moze takymto sposobom obhajovat a ospevovat sposob zivota, ktory je symbolom marnotratnosti a bezduchosti, a ktory on sam nikdy nebude moct realizovat.
Zajímavé, že vždy většinou reagují Slováci (nejspíš mutace jedněch a těch samých diskutérů)a vždy z jejich příspěvků zavání jakýsi nádech socialistického přesvědčení, že všichni si musí být a jsou rovni.
Ano, ono je hezké plácat se po ramenou, že jsme vlastně všichni lidi, jsme, to je pravda, ale jsou tu i tací, kteří budou sedlat X6. A o tom to je.
musia tu byt aj ludia, ktorych hodnotou su len a len peniaze, a ktori to aj nadovsetko radi ukazuju. A to preto, aby sme mali odstrasujuci priklad. Aby si si nemyslel, mojim idealom nie je potlacanie akehokolvek individualizmu, ale tolerancia. Ibaze prave ti "platinovi kovboji" su absolutne intolerantni. To preto, lebo im to ich ego nedovoluje. Ego postavene na zlatej retazi okolo krku, velkom baraku a totalne nepraktickom aute. Ale az dospejes, mozno sa tvoje hodnoty zmenia.
Ty a tolerance? S tím co jsi tady napsal? V tom případě se jí stále učíš.
Pokud si myslíš, že každý musí mít životní hodnoty v podobě rodinného kombíku s motorem 1.4, tak to se pleteš a opět ukazuješ svoji "toleranci". Stejně jako představa velkého ega, které je dokresleno nějakým zlatým řetězem na krku.
Přej a bude ti přáno, každý nemá tak mnišské životní hodnoty jako ty.
Myslim, ze kazdy Ti tu X6 dopraje, preco mas milnu predstavu, ze kazdy, komu sa X6 nepaci hned nema rad jeho majitela a nepraje mu ho??? Ked vidim nejaku M6, alebo M5, M3, kazdemu ho rad dorpajem. A hlavne ak sa nesprava ako uplne prasa (zial u nas je takych este dost, oproti Nemecku, alebo Rakusku)
Presne: ja a tolerancia. Tolerancia je presnym opakom tych hodnot, ktore tu ty a tvoj pravzor GTi vyjadrujete. Tolerancia nema nic s aroganciou a nenazranostou. Tolerancia toleruje tolerantnost, ale kedze ma gule, tak tresta ignoranciu a modnu hlupost. A dokonca ma aj zmysel pre ironiu. Keby mal kazdy to, po com prahne a co mu jeho intelekt nasepkava, tak by sme tu uz davno neboli...
Jo a recenzent je tiez Slovak, ale sa maskuje cestinou (ale ide mu, nie je tam ziadna chyba).
Kludne si sedlaj X6, ja len nechapem zmysel auta, zabavne - isiel by som do 3-koveho bavoraku COUPE, prakticko zabavne - 5-kovy KOMBI... A myslim, ze najblizsie auto mozno bude 3 COUPE E92, jazdi si ale v com chces. Ak si myslis, ze ten kto sa nebude vozit v X6 ho nemoze kritizovat, tak sa tazko mylis.
X6 je len projekt za kazdu cenu urobit nieco ine, hoci nezmyselne. Ja ckam na SUV CONVERTIBLE, najlepsie s platenou strechou.
Ať ten, který se nebude vozit v X6, jak píšeš si klidně kritizuje. Já výše psal jen to, že právě ta kritika vychází od těch, kteří X6 nikdy sedlat nebudou (nebudou na ni mít). Naopak to ovšem neplatí, pro "kovboje" v X6 bude kritika nějakého človíčka v malém autíčku naprosto irelevantní.
Pochybuji pri tve inteligenci ze presne vis co to slovo ktere si pouzil znamena. Jinak i ten kdo jezdi v malem auticku muze mit na X6 i kdyz tenhle nedodel....Kde beres odvahu neco takoveho tvrdi??Je videt ze zkusenosti mas na rozdavani.Jinak era SUV v americe konci a nevim proc bmw s tim prichazi az ted...Opravdu si bez gti ani nevitres zadek hlupaku
myslim, ze zas to, ze ten, co si kupi X6 bude zrova tak maly cloviecik, ako ten, co nan mat nebude. A myslim, ze nadsenie "kovboja", co si osedla X6 bude zas uplne ukradnute tomu malemu clovieciku.
X6 je kritiozvany len tym, kto nan nebude nikdy mat? Haha, fakt si ma pobavil :yes: . By ma zaujimalo, na com jazdis Ty, inteligencie si moc nepobral.
Podla mna je X6 pre ludi, co si nevedia poriadne vychutnat jazdu a co sa tyka sportovosti, kludne by im stacila aj X5. Ale potrebuju byt stoj co stoj ini... Asi niekomu predam napad COUPE KOMBI, alebo SUV CABRIO, mozno by som to ani nemal pisat, nech mi to niekto neukradne :-)
BMW dělá něco, jak píšeš "za každou cenu" a nesmyslně?! Co potom dělá Renaul se svojí Kološkou? Je jasný, že by jsi šel do trojky, nebo pětky a víš proč? Já myslim, že víš.
Renault a ich Vel Satis a Megane HATCHBACK a to SUV - no cele zle, to mi ani nespominaj. BMW je moja oblubena znacka, X6 ale nerozumiem... Nikto tu ale nespomenul ani jeden racionalny dovod, preco si ju kupit. Ani ze, "mne sa proste strasne paci". Ale skor len za kazdu cenu sa ukazat, ze na to mas, aby si ta kazdy vsade vzdy vsimol...
Osobne som bol vzdy viac za KOMBI STRDNEJ TRIEDY ako KOMPAKTNE SUV. Nakoniec som ale uznal, ze SUV ma nakoniec vyhody casto, ma aspon pripajatelnu 4x4, je vysoke, ma slusny kufor (vysoky, takze zena dociahne aj na jeho koniec), pohodlne sa sedi.... KOMBI ak chces aspon pripajataelny 4x4, tak v strednej triede skoro nic nemas (zatial snad len SUBARU LEGACY OUTBACK a SCOUTA, ale to je o triedu nizsie). Takze zene na konci roka asi pojde CR-V. Ale SUV, kde si dospely clovek nesadne - neviem no. A sportove? Pre mna SUV sportove nie je, ani CR-V (aj ked podvozok ma vazne dobry), ani X3 (to ma este aj paradne riadenie), ani FORESTER, ani CX-7... Nebude to ani 2.2 tony tazke auto...
Tákovej vergl se kterým se ve městě nikde neotočíš, stejně jako s Q7. Do terénu to není, velký to je jak prase, otázka pár let a tahle slepá větev končí.
Ale na tom něco možná bude s tím parkováním... avšak více místa zabere má sestřenka Jazzem, která parkuje přes dva parkovací místa vždycky než majitel X6 >:D
Mne sa tiez paci nazor novinara, co pisal tento clanok. Proste povedal svoj nazor. Hlavne ten zaver, ze na sprotovu a zabavnu jazdu su tu proste uplne ine auta a ine COUPE. A mat 182cm a v zadu si lestit hlavu o stechu v SUV, no to mi je podivne... V klasickom COUPE na to nepoviem pol slova.
marketing BMW to ale v pohode zvladne, ako to zvladol asi aj PORSCHE so svojim CAYANNE (co ja nikdy nebudem uznavat ako PORSCHE, ale koho zaujima zaryty fanusik, ked to dostalo firmu do slusnych ziskov). Spusta ludi si ho kupi, lebo sa na prvy pohlad odlisi od ostatnych a komu sa nebude pacit, okamzite zotru slovami "Ty na to nemas, nemas pravo kritizovat"
Podobne, ako marketing VW, nechapem, ako mozu byt cakacky na TIGUAN. Drahy je neskutocne a to nie je trieda kompaktneho SUV, podla mna je to konkurencia QUASHQAI, ktory je oproti TIGUANU zivy krasavec a neporovnatelne lepsiu cenu ma...
Dnes je to aj o tom, ze sa kazda automobilka snazi byt za kazdu cenu originalna a vymysliet nieco nove (aj ked ten SsangYong fakt bol prvy a mozno je aj krajsi ako X6, ale je odsudeny, lebo je to blby korejec). Ale zas silny marketing a funguje to, tak preco nie? :-)
a som rad, ze tu nie su klasicke dristy v clanku typu "spatna vazba riadenia BMW je ako vzdy perfektna" a podobne novinarske nezmysly... Mat spatnu vazbu na riadeni pri 2.2 tony tazkom aute nedokaze ani BMW...
Ta dokonalá arogance, co z toho auta prýští na všechny strany, ta dokonalá demonstrace kupní síly majitele, ta dokonalá silniční dominance... to je přesně to, co ustrašenej biopartizán nemůže překousnout. Ideální by bylo, kdybychom všichni jezdili v Picantech na dobíjecí monočlánky, měli na sobě šedé montérky, na levačkách plasťáky od casia, poslouchali drumbasy z jednotné empétrojky a dovolenou místo na kanárech trávili u potůčku v boubíně. Tehdy by nastal ráj na Zemi. Tedy ráj pro některé. Naštěstí většina to chce jinak.
Jo jo chlape s tebou bych nechtěl obchodovat si zahleděnej jenom do sebe a ostatní co mají jiný nazor jsou pro tebe jenom povl který na nic nemá ale bohu dík to tak vždycky není.
Neviem, či moje auto snov disponuje práve tými tromi charakteristikami, ktoré spomínaš na začiatku svojho príspevku. Skôr by som asi šiel do niečoho mierumilovnejšieho, niečoho, čo namiesto závistlivého pohľadu okoloidúcim vykúzli skôr úsmev na tvári... niečo, čo oko poteší ladnými líniami, niečo, čo spraví bojisko našich ciest aspoň trošku krajším. Ale to dnes nie je v danej cenovej kategórii nejak v móde, dnes treba byť drsný, arogantný a pyšný. Škoda.
to ste nevedeli? ste vexlák, bývalý komunista čo v pravý čas prehodil kabát a vďaka tunelovaniu a dobrým stykom na vyšších miestach si nahrabal majetok? no stále máte pocit že ste tak trochu bezcharakterná sviňa?
nevadí, máme riešenie vášho problému-kúpou vozidla BMW X6 (v núdzovom prípade poslúži akékoľvek auto s nadobúdacou cenou 2 000 000+) sa stanete kvalitným človekom a budete môcť opäť kľudne spať pretože vás to spraví kvalitným a spravodlivosť ctiacim občanom
nabudúce si povieme ako si pomocou pancierových plátov udržať obchodných partnerov od tela..
Pekně si nám ukázal tu charakteristiku "nepřátel" SUV a vlastně všeho podobnýho >:D Vyhodili tě z mizerně placený práce a i z odborů? Spoříš s Liškou a pořád jsi někde u bytovýho jádra? Sousede, chcípla vám koza a jestli ne, tak určitě chcípne! >:D >:D
Takže tak je to s gld-em. Student. Ale prezentuješ se tu, jako bys měl za sebou x-obchodních jednání, nakoupil x-milionových aut a měl zkušenosti z celýho světa. Právě tato tvá prezentace jasně ukazuje, že ještě jezdíš šalinó, případně jezdíš na kole. Když jsem vylezl ze školy, taky jsem si myslel, jak to všem ukážu a co všechno umím. Ale houby zlatá rybko. Ten reálný svět už tě postaví do latě a ukáže ti, kde máš svý místo. ;-)
Tak hele hňupe. Já jsem vysokou vystudoval, mám dobrou práci a dvě auta. Život mě rozhodně "nepleská". Čeho si dosáhl ty? Zatím se tu akorát profiluješ jak spratek, který dokáže jen buzerovat, ale ve finále jsi tu za kašpara.
PS: Jestli si myslíš, že jsi jedninný na světě co ve "svojom veku" má auto, tak se šeredně pleteš.
dnes nie, dnes má kopec mladých ľudí auto..ja hovorím v porovnaní s tebou..ale akceptujem že to bola iná doba..
s tým plieskaním pomenši, ty si začal niečo v štýle, "ja som si myslel ale život ma naučil"..zrejme som ťa (súdiac podľa tvojej zúrivej reakcie) nepochopil..rozviň tú tézu nech sa chápeme
Já jsem na vysoké měl taky auto a nebyl to žádnej zrezlej fafen.
Můj kamarád (taky student) jezdil dvanáctiválcovým BMW. Hold uměl a měl. Ty máš zatím oproti mě jen to auto. Nemáš dokončený vzdělání, ale urážíš kde koho. Tak se prober, potřeboval bys trochu "propleskat".
Jasně, myslíš si, že jsi majster sveta. Ty, dle tvého nicku jezdíš asi nějakým pažoutem GLD a myslíš si, že je to vrchol. Není, kamarád si na to BMW vydělal sám. Prostě uměl a měl něco v hlavě.
Vysokou jsem vystudoval již za "svobodného" režimu.
Ježiš ty jsi ale chudák... Kvuli lidem jako ty musí u BMW a podobných značek často mýt výlohy, protože jsou zvenku poslintané... a pak jdeš večer na net a urážíš lidi které jsi za tou výlohou viděl nakupovat Auta. No chápu, ono snažit se po páté o maturitu dá zabrat, ale i tak se radši krot.
Myslím, že tě ohodnotil naprosto trefně. Takový ubožák, který píše tímto stylem, rozhodně nebude inteligenční elita, ani nikdo, kdo by pomocí svého mozku něco dokázal. Asi ti rodiče koupili auto a teď si myslíš, jakej seš boss.
FX: Hm, mňa by zaujímalo ako si prišiel k tomu, že tí čo toto auto kritizujú, naňho nemajú a sú socky... v anonymnom prostredí internetu dosť odvážne tvrdenie... Jasne, niekomu sa páčiť môže, dizajn je dotiahnutý do detajlu a plne rešpektuje, ba dokonca posúva ďalej súčasnú módu. Ale ak sa na to auto človek pozrie triezvym pohľadom, nemôže sa ubrániť dojmu, že to auto je zbytočné... Je to SUV, ale bez takmer všetkých výhod SUV (snáď okrem spomínaneho výhľadu ma nič iné nenapadá...)
Proste toto auto je zbytočné, ale rešpektujúc súčasné trendy by som navrhoval výstižný termín KRÁSNE ZBYTOČNÉ.
FX to myslel spíše tak, že tady v diskuzi přítomní kritici si to auto nikdy nepořídí. Však se podívej co tu diskutuje za lidi, někteří nedovedou ani psát bez chyb. Polovina studenti, kteří na svý první auto teprv čekají.
K X6. Individualizace se prostě začíná projevovat ve všech částech průmyslu. Byly doby, kdy sis mohl pořídit mobil (z černého plastu) z nabídky dejme tomu 5 kusů od všech výrobců. V dnešní době si můžeš vybrat min. z 50 modelů v rozličném provedení a barvě. A tak je to se vším. Výrobci se snaží trefit do vkusu max. počtu lidí. Teď se to začíná projevovat i automobilovém průmyslu. Jsou vytvořeny nové kategorie vozů tak, aby si každý mohl vybrat právě to, co potřebuje a za co je ochoten i dobře zaplatit. Pro tebe je X6 krásné a zbytečné. Pro mě je X6 krásné a zatím nedosažitelné. Pro někoho je malé auto zase směšné a nikdy by si jej nekoupil. Jiný zase potřebuje terénní vůz, aby se dostal domů. Každý člověk má jiné priority a požadavky na vůz. Každý zaplatí za něco jiného. Jsme lidi, jedineční tvorové. Žádné typizované stroje vyrobené ze stejných součástech se stejným programem líbí/nelíbí v hlavě.
Stale ale v celej celej diskusii nikto nepovedal fakt aspon jeden dobry dovod, preco si X6 kupit. Skoda, chcel som to skusit pochopit. Ja by som to nazval este trochu inak, "ODVAZNE ZBYTOCNE". Nemozem si pomoct, krasne nie je (aspon pre mna nie, ale to je individualne).
Individualizacia je zaujimava vec, aj ked pozri sa na AUDI, alebo VW, hlavne ale AUDI. urobia pekny predok auta, postupne napasuju na vsetky modely. Z pekneho predku je strasna nuda, nie kazdemu modelu sa to zamozrjeme uplne hodi. Ale spusta ludi si to prave preto asi kupuju. Trebars A3 (nie je to sice A5), ale zpredu tak vyzera a ma tiez tie diody (jakto, ze nad svetlami a nie pod, no nevadi...), tak idem do toho... A zrovna taktyto tvrdia ako "individualne" auto maju...
X6 - no zo zaciatku to bude z pohladu individualizacie zaujimave, ak by sa ale kazdy, kto si ho bude moct dovolit, pozeral na to takto, o chvilu by individiualizaciu stratil, lebo ho bude mat kazdy clovek, co zije na podobnej urovni...
Nevím co pořád řešíš. Zeptám se jinak. Koupil by sis prsten s briliantem jak pecka z třešně? No nekoupil, je pro tebe zbytečný. Přesto jsou na světě lidé, kteří za něj bez váhání vyskládají pár melounů na dřevo. Tak je to i s tímto autem. Chápeš?
Audi má svůj firemní a designový styl, kterým ujednocuje modelovou řadu a designově navazuje. Nic jiného v tom nehledej. Audi už ze své podstatny je dosti individuálním modelem.
nie, povedz reálny dôvod..jednu z charakteristík motorového vozidla ktorá na BMW X6 vyniká..niečo v čom je naozaj dobrá..a ak zase začneš s cenou tak..
Ty máš snad vlčí mlhu před očima. Jsou tisíce aut, které nevynikají v ničem. Motory mají na houby, podvozek k ničemu, design strašný a ještě ani cenově to není žádná výhra.
Tohle BMW má výborné motory, výborný podvozek na roztbité cesty, je z něho parádní výhled a má super interiér. To je ti málo? By mě zajímalo v čem jezdíš, abych viděl ten etalon.
a čo by si ešte nechcel vedieť, číslo môjho bankového účtu?
deception viem že zďaleka nie každé auto musí v niečom vynikať, ja sa len snažím pochopiť prečo tu skupina ľudí do nebies chváli X6..za novátorstvo? nie nie páni,ssangyong tu s tým bol prvý
a výborný podvozok na rozbité cesty? dovolím si oponovať, na 19 a viac palcových nízkoprofilových pneu to bude solídny kostitras
Tak se někdy proboha svez v BMW. Má tužší podvozek, ale nerovnosti žehlí perfektně. To samé jako třeba Octavia Scout. Ta mne svým podvozkem ve městě naprosto ohromila. Člověk necítil žádné přejezdy kolejí ani kočičí hlavy. Prostě super podvozek na rozbité cesty. Toto BMW na tom je ještě lépe.
Podívej. Upřímně. Když si koupíš auto za jeden a půl milionu a více, věz, že se o tebe prodejce postará i tím způsobem, že ve schránce najdeš pozvánku na předváděcí jízdy nových modelů.
podívej ty, silne pochybujem že si ix šesťkou už v skutočnosti išiel, proste si hľadal argument a trochu ti to ušlo..ja to berem že máš skúsenosti s drahými autami
A o čem se mám s tebou jako bavit? Tady člověk něco napíše, a ty ho sjedeš jak alíka. Kdo si myslíš, že jsi? Že pokud se člověk netrefí do tvého názoru, který považuješ za ten správný, tak je hned řitilézec nebo lže? Pověz mi popravdě, o čem si mám vykládat se studentem, který si pro auto za jeden a půl melcka (potažmo pro jakékoli nové auto) do autosalonu nikdy nešel?
vieš že to mohol napísať aj miestny štamgast s žigulíkom na dvore ale dobre, dajme tomu že ti verím >:D
a teraz moja odpoveď o čom sa môžeš baviť so študentíkom: momentálne o ničom pretože idem spať, niektorí z nás vstávajú zajtra do roboty aby bolo na benzín >:D
Myslím tím přesně to, co jsem napsal. Auto mě ohromilo podvozkem ve městě. Tam vynikly jeho přednosti. Do terénu opravdu není, to vím i já, ale říkám a za tím si stojím, že po rozbitých cestách a kolejích v centru města je to výborná volba. Každé městské auto by mělo mít tak dobře odladěný povozek na hrboly.
Další, který nechápe. Píšu o tom, že X6 má výborně odladěný podvozek na rozbitou cestu. Po D1 s ním pojedete jako v bavlnce. Nějaký Picanto, který se rozvrzá při každém přejezdu nerovností opravdu není dobrá volba ani do toho města. Ale pokud si myslíš, že je, klidně si ho kup.
Už mě unavují zdejší názory, že každý kdo má velký a nedejbože drahý auto si s ním něco kompenzuje, je tunelář, zloděj, dealer drog nebo nějakej zakomplexovanej hňup s malým přirozením, který se musí s autem ukazovat. Tak to opravdu ve většině případů není.
funkciou prstenu je byt nadherny a kupim si ho (alebo zene) presne pre to.
Auto ma ine funkcie - zabavne, uzitocne, priestranne - pohodlne, .... X6 tam ale nejako nezapada. Keby sa mi len pacilo, kupim si jeho model 1:10, dam nan tie briliatny a vsetkym predvadzam... :-)
AUDI je vsetko, len nie individualne. Borici peknych napadov.... (vlastnych pri tom)
Jako ty se díváš na briliantový prsten, tak já se dívam na X6. Tak to zkus pochopit. A vzhledem k tomu, že o X6 je na trhu pořednej zájem, tak z toho co píšu, mám prostě pravdu. A ty to nechápeš.
Audi patří do německé prémie. Je výborné. Má širokou nabídku modelů, stoupá na oblibě. Je to auto s minimem kompromisů.
Opět mé slova potvrzují vzrůstající prodeje, kdy např. A6 svými prodeji drtí BMW 5 a MB E. Přitom jsou cenově stejné.
na to drtenie existuje veľmi jednoduchá odpoveď-súčasné éčko od mercedesu dosluhuje, nemôže teda plnohodnotne konkurovať..
audina A6 proste naháňa predajné čísla fleetovými vozidlami..len málo firiem sa odváži nakúpiť služobné BMW 5 ale audina už toľko do očí nebije..
Vzhledem k tvým nulovým zkušenostem z velkého světa se opět musím smát. To co jsi napsal je blaf.
Šestka není fleet, je to auto pro ředitele, ten je většinou jeden (osobně znám několik ředitelů, co mají A6 nebo BMW 5, ME E, ale ani jednoho, co má A8). Určitě namítneš, že tuto roli plní osmička, ale bohužel to tak ve většině případů není. Pro nižší management tu máme A4/Passat. Myslím, že je zbytečné ti cokoli vysvětlovat. Já píšu ze zkušeností, ty z dojmů. Poznáš to časem sám.
+ Deception - tvoj postoj :yes: máme trhové hospodárstvo, každý sa snaží ako vie a až kupujúci určia, či je X6 zbytočná, alebo nie
- gld - častokrát sa s Tebou dá súhlasiť, ale tu :no: Je šumafuk, či a aké auto kto máte, to, že si mal už ako študent auto je super a gratulujem, ale vyťahovať to ako argument a porovnávať sa s tým? :-O
šak máme to trhové hospodárstvo, nech si každý kupuje čo sa mu páči a na čo má prachy ale máme aj takú tú malú vec zvanú sloboda prejavu takže keď sa mne nová X6 nepáči tak na ňu budem kydať už len preto že môžem
Dobrý den, majore Gagarine tak jsme se tedy už dočkali celý svět připil vám rudým vínem lidé vám ze zdola mávali. Vyřiďte prosím na Měsíci vyřiďte mezi hvězdami co chceme všichni dneska říci že přijdem brzo za vámi... v X6! >:D >:D >:D
Pevně věřím, že jste pod nějakým pseudonymem jezdil(jezdíte) Formuli 1 (nemyslím na Playstation) když Vám tak vadí odlišné řazení na volantu BMW X6. Také pevně věřím, že jste významný(snad i většinový?) akcionář BMW, když s Vámi zástupci BMW diskutovali o Vašem negativním názoru na BMW X6...ZKRÁTKA...celý článek je odfláknutý formou (samý překlep a chybějící písmenka) a co hůř...hlavně obsahem padá do IV. cenové redaktorské. A k automobilu samotnému...BMW X6 je pro mnoho lidí JEDINÉ auto, které si "mohou" koupit, protože je průsečíkem jejich vyhraněných potřeb. ;-)
ja mam k autam s modrobielou vrtulou pozitivny vytah a samozrejme aj k honde:).....a stretol som sa v minulosti z ludmi, ktorích zmena dizajnu u bmw pohorsovala/od 7 rady a zakotvili na chvilku pri inej znacke/ ze uz to neje co to byvalo...a potom si na to zvykli a vozia sa prave v tom co kritizovali pochvaluju si a tvrdia to co niekedy ,ze ked nemecke auto tak bmw:)neviem ale aj pri jej uvedeni to boli 2 tabory bud sa pacila alebo nie....ja som hned od zaciatku bol v tej prvej partii no a u X6 si budem musiet trochu zviknut.....a tí, ktorí tu ustavicne pi..ju a kritizuju mali by porozmyslat, vsak je to nazor kazdeho co sa mu paci a co nie....ale hraju sa na primitivov/mnohy asi nimi su/vsak to im ide najlepsie:)a nesuhlasit sa da ja inac ako zhadzovat...to potom prezradza psychicke problemy/nebudem to rozpisovat/:)dopredu dakujem za reakcie:)
Tak předně - přiznejme si - většina - že kdyby nám někdo nabídl vybrat a hradit náklady na provoz Fabie a X6 - drtivá většina sáhne po X6 - zkrátka image a komplexy dělají svoje - a navíc je to precizní a hezké auto.
K jinému aspektu celé této diskuze, kdy se to zase hemží "těmi" co na to mají a "těmi", kteří ne. Ať už na to máte nebo ne, dům nebo auto sebevětší hodnoty z několika desítek kilogramů biomasy lidskou bytost, hodnou toho pojmenování nedělá. Ono až Vám zahrajou a ucítíte teplo od kremačních hořáků, tak tam s Vámi to auto nepojede a barák Vám tam taky nenacpou(to maximálně se zrovna Vaši pozůstalí budou vzájemně trávit, aby jim víc zbylo). Takže tak......Ale auto se vrtulce povedlo, jako ostatně v posledních letech každý kus.
hodně lidí naráží na to, že tohle auto není do města,ale... když se člověk podívá co ve městech jezdí,myslim,že X5 zahlídne taky, a co pak takovej Hummer,za svuj krátkej život sem Hummer viděl snad jen ve městě ( Porsche Cayene je taky takovej příklad ) jenže to nejsou auta pro lidi co maj 15tis. plat..bohužel... rozměry je věc jedna, a třeba bezpečnost věc druhá. A myslim,že lidi co kupujou auto se dělí na ty co vybíraj "rozumem"(z pravidla u ekon. důvodů ) a ty co "srdcem", pokud si budu vybírat auto tak,proto,že se mi líbí jako celek,popř. mam k náký značce vztah, ten kdo si koupí BMW,není člověk kterej by než se jde podívat na auto,projížděl statistiky aut celýho světa a porovnával někdy jen desetiny rozdílu mezi nima... prostě se sebere, zajde k dealerovi a koupí to co se mu líbí...