Do Essenu se chytá také další novinka, tuning pro nový M-B třídy S. Jeho špičková varianta pro největší S 600 produkuje mamutí výkon 730 koní a nejvyšší rychlost je omezena na 340 km/h.
Hlavně je to celkem k ničemu, při sebemenším sešlápnutím plynu se rozbliká kontrolka prokluzu a výkon přiškrtí. 700 koní? Fajn, ale ve sporťáku a na okruhu.
Hmm, a na lehcim sportaku ti bud taky zablika kontrolka, nebo, pokud jsi nejak kontrolu prokluzu vypnul, zablika ti do oka baterka doktora, ktery bude zkoucet reakce zornicky. :no:
Napadlo me jedno vyuzití->kdyz vypnou proud, muzes si brabuse postavit na valce, na ne napojit dynamo ktere bude vytvaret ss proud, kterým budes ohrivat vodu->ta se bude odparovat a natlakovana para ti bude pohanet turbínu, která zase bude napojena na alternátor, ten na transformátor a ten zapnes doma do zásuvky a máš elektrinu i kdyz je odstavena dodavka proudu, jen pozor, abys to nezapnul pred elektromer-platil bys to dvakrat. :-)
Brabus není evidován jako úpravce, nýbrž jako samostatný výrobce s certifikátem TÜV. Stejně jako RUF není úpravce Porsche, ale výrobce. Na Brabusech nenajdeš insignie merglu. Dodají Ti komplet káru.
Ale k veci. Ptal jsem se proto, ze kdyz si to auto sezenes sam, tak bys mohl mit celou tu bestii daleko levnejsi. Nekteri upravci te nechaji koupit auto a to ti pak predelaji. Chapu postup Brabusu, ze to cely dodava jako svuj vyrobek.
;-) Detailnejsie to nejde: cena ocistena od dane: 50% = vyrobne naklady (vratane: mzdy, odvody, naklady na ekologiu a bezpecnost vyroby, prevadzkove naklady, nakup tovarov a materialov, vyvojove naklady, atd, atd...), 20%= marketing a distribucia, 30% = marza / zisk(ale bacha! To je iba teoria: z tej marze zije aj predajca! Musia s nej fungovat akcie, musia sa vyrovnavat kurzove straty, a musi tam byt priestor na prisposobenie ceny podmienkam konkretneho trhu, vratane rezerv pri vyssom zdaneni...Takze ta marza je realne vyrazne nizsia.) ;-)
:yes::yes::yes::yes::yes::yes: DIKY!!!!!!!! Jsi nenahraditelnej. Konecne nekdo nekrici, ale sezene informace. Jako pokani za toho Trabanta vic nez dobry! :yes:;-)
30 % marza -> vyrobca importer dealer. A presne ako si spomenul z toho sa platia akcie - klima zdarma zimne pneu zdarma diesel za cenu benzinu a pod. reklama ktoru robi importer a dealer atd. atd.
No. Vzhledem k tomu, že MB střihli trochu nečekaně nový Sko do sportovna, tak tomu ta úprava docela sluší.. Já bych si jen nenechal dodat ty dvojitý mlhovky, ty se mi vůbec nelíbí...
rozsviti se kontrolka protiprokluzu a bude svitit az do 300 za hodinu. nebo spis dokud nedojde benzin. pak zhasne. doufam ze je takz kryta zarukou, asi jich bude potreba hodne.....
Princip Brabusu je staly taky isty,zobrat nejaky ten merdak,napchat donho obrovsky motor,prestriekat ho na cierno a do predu dat dvojicu dvojitych(stale tych istych)hmloviek,obut ho do vzhladovo podobnych,ak nie rovnakych zliatin...a este ho vylestit a fotit stale pred tou istou budovou... :no::no::no: ;-\
P.S. Ani som sa na fotky tohto S-ka nemusel pozriet,lebo viem dopredu, ako vyzera... ;-)
Stale to iste, dokonale. Na autotecu jsem videl snad vsechny brabusy a vypadaji dokonale, musi se videt na zivo, nejlip v porovnání s klasickými mercedesy.
Tuner Carlsson zeigt auf der Essen Motor Show mit dem Carlsson CK50 seinen Beitrag zum Thema "Unsere S-Klasse muss schöner und stärker werden“. Das speziell für den S 500 entwickelte Motor-Kit bringt das Top-Modell der Stuttgarter auf 435 PS - 47 Mehr-PS gegenüber der Serie.
Als maximales Drehmoment stehen 600 Nm ab 2.800/min. an. Mit diesem Leistungsschub erreicht die S-Klasse eine Spurtzeit von 5,1 Sekunden für den Sprint von Null auf 100 km/h. Bei 293 Sachen erreicht der Carlsson CK50 seine Höchstgeschwindigkeit.