Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brabus S V12 S Biturbo - luxusní raketa

Do Essenu se chytá také další novinka, tuning pro nový M-B třídy S. Jeho špičková varianta pro největší S 600 produkuje mamutí výkon 730 koní a nejvyšší rychlost je omezena na 340 km/h.
Zpět na článek
10. 11. 2005 09:11
neregistrovaný "Milan K"
10. 11. 2005 09:20
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2005 14:12
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 15:18
neregistrovaný "Boycott"
10. 11. 2005 16:05
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2005 16:51
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 19:34
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 19:41
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 20:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 11. 2005 09:23
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 10:02
neregistrovaný "Tibby"
10. 11. 2005 21:28
neregistrovaný "bucis"
10. 11. 2005 11:55
neregistrovaný "Gougy"
10. 11. 2005 12:07
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 12:36
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 12:10
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 13:09
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 13:29
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 13:51
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 14:15
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 14:18
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 14:54
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 15:18
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 19:34
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
11. 11. 2005 08:48
neregistrovaný "Jozki."
10. 11. 2005 12:37
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 13:21
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 14:05
neregistrovaný "mišo"
10. 11. 2005 14:17
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 14:29
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 14:42
neregistrovaný "GT"
10. 11. 2005 16:41
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 15:12
neregistrovaný "david"
10. 11. 2005 18:43
neregistrovaný "mEd"
10. 11. 2005 14:59
neregistrovaný "anonym"
10. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "ZZ"
10. 11. 2005 16:45
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 16:57
neregistrovaný "Ozzy"
10. 11. 2005 17:07
neregistrovaný "Carlsson"
10. 11. 2005 17:31
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 19:32
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 20:02
neregistrovaný "Carlsson"
11. 11. 2005 09:43
neregistrovaný "Marferr"
11. 11. 2005 21:05
neregistrovaný "Gas"
11. 11. 2005 15:31
neregistrovaný "rasto"
12. 11. 2005 03:05
neregistrovaný "Denny"
13. 11. 2005 21:32
neregistrovaný "Masters"
14. 11. 2005 15:25
neregistrovaný "/////AMG"
14. 11. 2005 15:32
neregistrovaný "/////AMG"
15. 11. 2005 00:51
neregistrovaný "Brabus"
17. 11. 2005 13:39
neregistrovaný "Iceman"
neregistrovaný "Milan K"
10. 11. 2005 09:11
Fascinující, ale ...
Jedním slovem fascinující, ale ten hukot v nádrži (a s tím spojený dojezd) bude asi fičák >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2005 09:20
bez titulku
Hlavně je to celkem k ničemu, při sebemenším sešlápnutím plynu se rozbliká kontrolka prokluzu a výkon přiškrtí. 700 koní? Fajn, ale ve sporťáku a na okruhu.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 14:12
Re: pendrek
Hmm, a na lehcim sportaku ti bud taky zablika kontrolka, nebo, pokud jsi nejak kontrolu prokluzu vypnul, zablika ti do oka baterka doktora, ktery bude zkoucet reakce zornicky. :no:
neregistrovaný "Boycott"
10. 11. 2005 15:18
Re: pendrek
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Jirka"
10. 11. 2005 16:05
Re: pendrek
U lehčího auta není takový problém s trakcí a na okruhu říkám proto, že v běžným provozu ten výkon prostě nevyužiješ.
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 16:51
Re: pendrek
Napadlo me jedno vyuzití->kdyz vypnou proud, muzes si brabuse postavit na valce, na ne napojit dynamo ktere bude vytvaret ss proud, kterým budes ohrivat vodu->ta se bude odparovat a natlakovana para ti bude pohanet turbínu, která zase bude napojena na alternátor, ten na transformátor a ten zapnes doma do zásuvky a máš elektrinu i kdyz je odstavena dodavka proudu, jen pozor, abys to nezapnul pred elektromer-platil bys to dvakrat. :-)
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 19:34
Re: pendrek
S tím SS proudem si mě nadchnul.. >:D >:D
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 19:41
Re: pendrek
ted nevim jak to myslis
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 11. 2005 20:09
Re: pendrek
>:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 09:23
Nevi nekdo
kolik se takovych aut za rok proda a jak dlouho ta uprava trva? Brabus doda cely auto nebo si clovek musi koupit zaklad a oni ho predelaji?
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Tibby"
10. 11. 2005 10:02
Re: Nevi nekdo
Brabus není evidován jako úpravce, nýbrž jako samostatný výrobce s certifikátem TÜV. Stejně jako RUF není úpravce Porsche, ale výrobce. Na Brabusech nenajdeš insignie merglu. Dodají Ti komplet káru.
neregistrovaný "bucis"
10. 11. 2005 21:28
Re: Nevi nekdo
Nenajdes insignie merglu??? tak se podivej na posledni obrazek ;-)
neregistrovaný "Gougy"
10. 11. 2005 11:55
Re: Nevi nekdo
ne, koupíš si stavebnici a společně se svým kuchařem, zahradníkem a komorníkem to v garáži spíchneš ;-)
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 12:07
Re: Nevi nekdo
Kuchare, zahradnika ani komornika v garazi pichat nehodlam!;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 12:36
Re: Nevi nekdo
>:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 12:10
Re: Nevi nekdo
Ale k veci. Ptal jsem se proto, ze kdyz si to auto sezenes sam, tak bys mohl mit celou tu bestii daleko levnejsi. Nekteri upravci te nechaji koupit auto a to ti pak predelaji. Chapu postup Brabusu, ze to cely dodava jako svuj vyrobek.
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 13:09
Re: OT: Stary rest
;-) Detailnejsie to nejde: cena ocistena od dane: 50% = vyrobne naklady (vratane: mzdy, odvody, naklady na ekologiu a bezpecnost vyroby, prevadzkove naklady, nakup tovarov a materialov, vyvojove naklady, atd, atd...), 20%= marketing a distribucia, 30% = marza / zisk(ale bacha! To je iba teoria: z tej marze zije aj predajca! Musia s nej fungovat akcie, musia sa vyrovnavat kurzove straty, a musi tam byt priestor na prisposobenie ceny podmienkam konkretneho trhu, vratane rezerv pri vyssom zdaneni...Takze ta marza je realne vyrazne nizsia.) ;-)
neregistrovaný "mates"
10. 11. 2005 13:29
Re: OT: Stary rest
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: DIKY!!!!!!!! Jsi nenahraditelnej. Konecne nekdo nekrici, ale sezene informace. Jako pokani za toho Trabanta vic nez dobry! :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 13:51
Re: OT: Stary rest
Trabant! Ja som nan uplne zabudol...kde to bolo? >:D Idem to hladat!
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 14:15
Re: OT: Stary rest
Diskuze k Lotus Exige..
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 14:18
Re: OT: Stary rest
Ano, ano...uz som nasiel. Dik >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 14:54
Re: OT: Stary rest
Ještě, že nevyrábím auta ;-)
neregistrovaný "Marko"
10. 11. 2005 15:18
Re: OT: Stary rest
;-) :yes:
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 19:34
Re: OT: Stary rest
Chraň tě ruka trhu!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jozki."
11. 11. 2005 08:48
Re: OT: Stary rest
30 % marza -> vyrobca importer dealer. A presne ako si spomenul z toho sa platia akcie - klima zdarma zimne pneu zdarma diesel za cenu benzinu a pod. reklama ktoru robi importer a dealer atd. atd.
neregistrovaný "GTI"
10. 11. 2005 12:37
Re: OT: Stary rest
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 13:21
Lábus
No. Vzhledem k tomu, že MB střihli trochu nečekaně nový Sko do sportovna, tak tomu ta úprava docela sluší.. Já bych si jen nenechal dodat ty dvojitý mlhovky, ty se mi vůbec nelíbí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mišo"
10. 11. 2005 14:05
ten medveď
vyzerá to vo výsledku prekvapivo dobre...fajne kolesa, farba...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 14:17
zrychleni
Jsem zvyklej na mnohem slabsi auta a tak by me zajimalo, co se stane, kdyz tak ve 150 na (nemecke) dalnici seslapnu plyn na podlahu...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 14:29
Re: zrychleni
Při dodržení fyzikálních zákonů a časové kontinuity auto zcela jistě začne akcelerovat..
neregistrovaný "GT"
10. 11. 2005 14:42
Re: zrychleni
muehehehe - ftipná holčina >:D
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 16:41
Re: zrychleni
Á pan Chytrej ;-)
neregistrovaný "david"
10. 11. 2005 15:12
Re: zrychleni
rozsviti se kontrolka protiprokluzu a bude svitit az do 300 za hodinu. nebo spis dokud nedojde benzin. pak zhasne. doufam ze je takz kryta zarukou, asi jich bude potreba hodne.....
neregistrovaný "mEd"
10. 11. 2005 18:43
Re: zrychleni
spíš zažiješ nááádhernej pocit ;-) kdo zná ten ví, je to něco neuvěřitelného, že :yes:
neregistrovaný "anonym"
10. 11. 2005 14:59
Stale to iste...
Princip Brabusu je staly taky isty,zobrat nejaky ten merdak,napchat donho obrovsky motor,prestriekat ho na cierno a do predu dat dvojicu dvojitych(stale tych istych)hmloviek,obut ho do vzhladovo podobnych,ak nie rovnakych zliatin...a este ho vylestit a fotit stale pred tou istou budovou... :no: :no: :no: ;-\
P.S. Ani som sa na fotky tohto S-ka nemusel pozriet,lebo viem dopredu, ako vyzera... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
10. 11. 2005 15:52
Re: Stale to iste...
Jestli to náhodou nebudu budova Brabus-Allee, D - 46240, Bottrop >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 16:45
Re: Stale to iste...
Stale to iste, dokonale. Na autotecu jsem videl snad vsechny brabusy a vypadaji dokonale, musi se videt na zivo, nejlip v porovnání s klasickými mercedesy.
neregistrovaný "Ozzy"
10. 11. 2005 16:57
Nadherně krásné
tak je to tady,super limo se super výkony ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
10. 11. 2005 17:07
S 500-435 PS
Tuner Carlsson zeigt auf der Essen Motor Show mit dem Carlsson CK50 seinen Beitrag zum Thema "Unsere S-Klasse muss schöner und stärker werden“. Das speziell für den S 500 entwickelte Motor-Kit bringt das Top-Modell der Stuttgarter auf 435 PS - 47 Mehr-PS gegenüber der Serie.
Als maximales Drehmoment stehen 600 Nm ab 2.800/min. an. Mit diesem Leistungsschub erreicht die S-Klasse eine Spurtzeit von 5,1 Sekunden für den Sprint von Null auf 100 km/h. Bei 293 Sachen erreicht der Carlsson CK50 seine Höchstgeschwindigkeit.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 11. 2005 17:31
Re: S 500-435 PS
Má to vubec cenu, blbejch 47PS?
neregistrovaný "Micinka témeř hotová"
10. 11. 2005 19:32
Re: S 500-435 PS
Ja, natürliš!
neregistrovaný "Carlsson"
10. 11. 2005 20:02
Re: S 500-435 PS
samo že má,ale to co má ještě větší cenu je N.m. :yes:
neregistrovaný "Marferr"
11. 11. 2005 09:43
Bomba
To ani neni mozny,ze takovy tezky auto muze jet tak rychle.No tak Brabus. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Gas"
11. 11. 2005 21:05
Re: Bomba
jj Brabus prostě umi :yes:
neregistrovaný "rasto"
11. 11. 2005 15:31
mb
vzdy ked vidim s - klasse, mam pred ocami pribeh princezny diany ... takze, cim rychlejsie, tym blizsie do hrobu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Denny"
12. 11. 2005 03:05
rychlost je omezena na 340 ???
kolik to muže reálně letět?? 360??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Masters"
13. 11. 2005 21:32
Re: rychlost je omezena na 340 ???
na U.K. netu psali že realně šacuje 378 km/h :*)
neregistrovaný "/////AMG"
14. 11. 2005 15:25
jsem celej oslyntanej
a to nemám žádný zvířátko.eSko je best :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "/////AMG"
14. 11. 2005 15:32
Re: Sry oslintanej ::))
>:D
neregistrovaný "Brabus"
15. 11. 2005 00:51
Do Essenu se (chytá) chystá??
jen že si nikdo nevšiml ;-) Jinak tohle je dábluv povoz,prostě neskutečnej sen :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Iceman"
17. 11. 2005 13:39
Langstreckenexpress
V AMS dostal 5 hvezdiček,tak to je poklona :yes:
Rozbalit vlákno
0