Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bude v České republice třetí automobilka ?

V těchto dnech vstupují jihokorejští manažeři do závěrečného kola rozhodování o tom, kde bude stát nový středoevropský výrobní závod automobilky Hyundai Motor. Ve hře je Polsko, Maďarsko, Slovensko a také Česká republika.
Zpět na článek
10. 10. 2003 18:57
neregistrovaný "anonym"
11. 10. 2003 10:20
neregistrovaný "gjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjg"
11. 10. 2003 11:45
neregistrovaný "jag"
12. 10. 2003 00:09
neregistrovaný "Míra"
12. 10. 2003 14:45
neregistrovaný "michal"
12. 10. 2003 16:51
neregistrovaný "Zdeněk"
13. 10. 2003 08:43
neregistrovaný "Al Bunda"
13. 10. 2003 16:39
neregistrovaný "Zdeněk"
13. 10. 2003 16:54
neregistrovaný "krata"
13. 10. 2003 23:26
neregistrovaný "jag"
14. 10. 2003 15:03
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 09:55
neregistrovaný "mates"
14. 10. 2003 15:13
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 19:47
neregistrovaný "mates"
15. 10. 2003 11:33
neregistrovaný "Al Bunda"
14. 10. 2003 15:02
neregistrovaný "Al Bunda"
14. 10. 2003 15:19
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 16:25
neregistrovaný "donald"
14. 10. 2003 16:25
neregistrovaný "lish"
23. 10. 2003 15:32
neregistrovaný "anonym"
13. 10. 2003 21:29
neregistrovaný "Mita"
14. 10. 2003 19:05
neregistrovaný "Boris"
neregistrovaný "anonym"
10. 10. 2003 18:57
jo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjg"
11. 10. 2003 10:20
jestli bi byli levnesi
bbbbbbbbbbbb
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jag"
11. 10. 2003 11:45
Diskuze?
TAk diskuze se nam pekne rozjela,same lepsi prispevky na precteni.
NO,myslim ze poptavka po vozech Hyundai nejen v ČR je stale vetsi no a kdyby se vyrabely navic jeste u nas nebo na slovensku tak by molha byt jeste vetsi.Proboha jen to nedavejte polakum,nebo ty jejich vyrobky jsou jak od vetnamcu.JEN NE POLAKUM.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Míra"
12. 10. 2003 00:09
Záleží na tom ....
Když mi ho AAA prodaj za polovinu, tak beru 2 kusy i pro tchyni !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
12. 10. 2003 14:45
klidne
ja tem korejskym klukum docela fandim. rozhodne lepsi nez auto od nasich sympatickych zapadnich sousedu, ktere mam tak moc rad. bohuzel pripadnou koupi vozu spojuji s mymi politickymi nazory. tak napriklad dnes uz bych si rozhodne nekoupil ameriku (prestoze jsem mel pro ne vzdy slabost), protoze nebudu podporovat ekonomiku nafoukanych a bohorovnych agresoru. pak se ovsem budu snazim vyhnout se rozhodovani o koupi ceske nemecke skodovky.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Zdeněk"
12. 10. 2003 16:51
Re: klidne
Snažíš se vyhnout koupi škodovky , proto že , že je v držení Koncernu WV?V tom případku si kup auto z východu , třeba Lada je taky auto.Já jsem patriot a proto bych se rozhodoval pro škodovku, už z důvou , že přímo zaměstnává20000lidí a nepřímo až 100000 lidí .Nemám nic proti nový automobilce , ale myslím si , že je naprosto zbytečná.Někdo napsal když prvním železničním přejezdu přišel o nápravu,,,,,
neregistrovaný "Al Bunda"
13. 10. 2003 08:43
Re: klidne
A to jako ta nová automobilka v Evropě (doufejme, že v ČR) bude zaměstnávat Korejce?
Navíc si myslím, že může jedině pomoci motorizaci v ČR a snížit průměrný věk aut u nás, neboť donutí i nadutou VW SKODA konečně snížit ceny předražený Fabie.
P.S.: Nevíte někdo, proč má Škoda reklamu vysílanou v ČR v angličtině
neregistrovaný "Zdeněk"
13. 10. 2003 16:39
Re: klidne
A včem pomůže motorizaci? Oč je třeba tebou zmiňovaná Fábie dražší než Getz?Pokud je mi známo můžeš mít fábii za 245 tisíc stejně tak stojí Getz,oč je Fábie horší či lepší?Srovnávej srovnatelný a né že mi budeš psát otom jak Matis stojí 183 tisíc , Matis není auto , ale plechová rakev ,která nesmí táhnout ani vozejk , aby mu na přejezdu neupadla náprava .Podívej se třeba na Kolínskou automobilku , taky tvrděj že budou dělat auta levný , ale pod 8000 Eur nepůjdou a to bude vozítko menší než C dvojka.Motoristům to nepomůže vůbec v ničem, protože i dnes si mohou koupit jakékoliv auto samozřejmně ty , kteří na to maj .Potrvá ještě dlouho než unás budou lidé brát srovnatelně se západem a přestanou kupovat desetiletý ojetiny.
V angličtině je vysílána proto asi , že je to už po tři roky jedno s nejprodávanějších aut ve své tříděa dvakrát vyhrálo anketu auto roku..Holt dokážou lépe posoudit kvalitu a poměr ceny než lidé u nás...
neregistrovaný "krata"
13. 10. 2003 16:54
Re: klidne
Máš naprostou pravdu, plně s tebou souhlasim.
neregistrovaný "jag"
13. 10. 2003 23:26
Re: klidne
Chces snad rict ze Fabie je jedno z nejprodavanejsich aut ve sve tride.U nas ano ale na zapade je 10,takze zadni frajeri.I presto myslim ze aspon unas by tu reklamu mohl namluvit cech a ne nejaky pojebany anglican nebo nemec.
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 15:03
Re: klidne
Bohužel jsi asi nečetl můj článek celej , netvrdím , že je nejprodávanější na západě ve svojí třídě , ale že dvakrát nebo třikrát vyhrála ve Velký Británii auto roku a je nejprodávanější ve svojí třídě v Anglii teda do loňska ...I v Německu se jich prodá ročně kolem čtyřiceti tisíc , teda včetně oktávek , Ty časi , kdy se angličani smáli škodovce jako mi trabantům, jsou už nenávratně pryč..
neregistrovaný "mates"
14. 10. 2003 09:55
Re: klidne
To je vazne dobry duvod pro vysilani reklamy v anglictine( v Cechach)!?!? Jsou tady totalni antiskodovaci, ale nevim nevim jestli nejsou horsi totalni skodovaci jako ty. Obcas po sobe precti co jsi napsal
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 15:13
Re: klidne
Ten důvod , kterej jsem uvedl byla spíš satira , ale to je jedno . Nejsem totální škodovák i když jsem na svojí fabriku hrdej . Já vím to se v čechách nenosí, jenže já jsem právem hrdej , protože vím jakej kus cesty automobilka urazila za tu dobu co jsem jejim zaměstnancem .Nemá smysl vyjmenovávat co se změnilo , protože toho je spousta.Ale prodejnost aut a obliba ve světě stoupá i když na domácím trhu si moc dobře nevede,ale s padesáti procenty trhu to není až tak zase strašný.
Neuznávám lidi , kteří na škodovku nadávaj a přitom v ní neseděli ani jí neřídili.To je většinu důvod , proč u nás klesá prodejnost , protože je tu spoustu snobů , co si koupěj destiletou ojetinu a myslej si bůh ví co nemaj.
neregistrovaný "mates"
14. 10. 2003 19:47
Re: klidne
Myslim, ze by bylo fer priznat ten pokrok i jinym automobilkam. Zrovna Hyundai by byl jednim z horkych kandidatu! At se ti to libi nebo ne fakt je ten, ze Skodovka je "low cost" divizi VW, coz VW dokonce nekde oficialne priznal. Je dobre, ze jsi hrdy na svoji praci, ale musis si priznat, ze je tady spousta dalsich z jinych automobilek, kteri take maji byt na co hrdi!
neregistrovaný "Al Bunda"
15. 10. 2003 11:33
Re: klidne
Bohužel mám čest řídit výrobky VW SKODA jako služební auta, je to normální průměr, ale na to že je vyráběn v ČR je předraženej
Jako soukromý auto jsem si pořídil "japonce" z Evropy
P.S.: Je to vůz střední třídy, kam se cpe Oktávka svými vnějšími rozměry, ale kvalitou a provedením na střední třídu nemá Oktávka ani náhodou.
neregistrovaný "Al Bunda"
14. 10. 2003 15:02
Re: klidne
Jasně že stojí stejně, jenže Fabii ti dovezou z Mladý Boleslavi a Getz z Koreje, takže kdyby nic jinýho, tak min. 30 000,- dolů je za dopravu.
Co se týče tvé invektivy, že na to nemáš... Koukni se na průměrný výdělky v automobilovém (a přidruženém) průmyslu, ti na nový auto povětšinou mají.
A závěr? Jen víc a houšt - jsem pro další automobilky na našem území.
neregistrovaný "Zdeněk"
14. 10. 2003 15:19
Re: klidne
30tisíc za dopravu??????Hm počkej až vyjedou v Kolíně s novým autem , bude ještě menší než C2 a bude stát kolem 8000Eur tak si to spočítej...Getz se myslím vyrábí v pobočným závodu myslím Polsko, ale to bych hádal .
neregistrovaný "donald"
14. 10. 2003 16:25
Re: klidne
Korejci jdou do střední Evropy, aby nemuseli platit vysoké dovozní clo. To dělá na getzu 30 tisíc Kč.
Škoda a Hyundai - tříválec dvouventil a výbava žebrák proti čtyřválci s vyšším výkonem a kroutícím momentem a bohatým vybavením... Sevis má sice Škoda na každém rohu, ale aby se tam člověk bál zajet
neregistrovaný "lish"
14. 10. 2003 16:25
Re: klidne
s tou fabii za 245 kkc to je dost nestastne. Je to junior 1,2 hajtorkpavr, s autem 21. stoleti to nema nic spolecnyho. slusna fabie je o 100 tisic drazsi.
neregistrovaný "anonym"
23. 10. 2003 15:32
Re: klidne
To ze je fabia predrazena je jenom pravda.jedna nam ted prisla do rodiny je to 1,4 Tdi a musim rict ze fakt prijemne prekvapila.nikdy bych neveril ze to reknu ale ono to normalne jede byl to muj prvni kontakt s dieslem a dojem udelala fakt dobry takze pokud vam nevadi ten kraval (je to hold 3 valec diesel) a zpusob jakym vznikl( pilka na zelezo-proste orezana 1,9) a taky to ze za 400 tis dostanete kvalitni vyrobek,ve kterem nemate ani stresni madla vzadu tak proc ne.No bohuzel jsem u toho nebyl kdyz to kupovali...Ale hreje me pocit ze jsme podporili domaci automobilku a pany ve wolfsburgu..Vite jakej by za to byl pezotek 206 sw? to uz by melo i destovy senzory a ja nevim co vsechno.ale ten motorek je fakt dobrej a to rikam i pres to ze nejsem nadsenec do dieselu a jsem zvykly na trochu jiny kalibr
neregistrovaný "Mita"
13. 10. 2003 21:29
bez titulku
ono je sice pěkné,že fabia stoji stejně jako getz,ale to,ze u fabie si musite zaplatit kazdou blbost uz vam ušlo. mylim,ze kvalita korejců je již na srovnatelné úrovni a ikdyž je fabia dobré auto,je to strohý!!! a drahý!!!doufejme,ze korejci prijdou do žatce,bylo by to skvělé a strhli bysme nejaký to procento z nic nedelani.
stejne je nejlepsi auto Wartburg!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boris"
14. 10. 2003 19:05
bez titulku
Ak tuto investiciu nedostane Slovensko, tak si budem priat nech zostane v Cechach. Nase trhy su prepojene, v kazdom pripade z toho budu tazit obe krajiny. Hyundai (kedze sa bude povazovat za domacu znacku a bude predavat radikalne viac aut) by potom mohol dobre zamiesat s cenami aut v malej a nizsej strednej triede. Len aby ta investicia ostala na Slovensku alebo v Cechach.
Rozbalit vlákno
0