Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Bugatti Veyron vs. Koenigsegg CCXR – férový souboj

Jedna dlouhá rovinka a dva nesmiřitelní kohouti poměřující si své síly. Kdo z nich bude na konci dřív?
Zpět na článek
8. 11. 2011 10:06
8. 11. 2011 10:54
8. 11. 2011 13:11
8. 11. 2011 23:04
8. 11. 2011 11:51
8. 11. 2011 12:10
8. 11. 2011 13:55
8. 11. 2011 13:48
8. 11. 2011 17:58
8. 11. 2011 22:40
26. 12. 2011 20:14
26. 12. 2011 22:17
27. 12. 2011 13:05
27. 12. 2011 16:00
26. 12. 2011 23:27
27. 12. 2011 00:10
8. 11. 2011 10:06
???
Publikovať článok, ktorý odkazuje na tak neskutočne nekvalitné video? Na video, ktorých je na YT nespočet? To vážne?!?

Redakcia :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2011 10:54
rucni brzda
..ale zapomneli tam napsat a ukazat, ze ten sved v tom Koenigseggu zapomnel povolit rucni brzdu. stejne je toto stupidni test. takto na rovine zavodi pubertaci, kteri prd zatackou dupnou na brzdu od strachu. na okruhu, nebo v realnem provozu by ten V16 nemel nejmensi sanci!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - kari.laz
8. 11. 2011 11:10
Re: rucni brzda
Nesmysl. Veyron je prostě špička a proto je tak drahý a k tomu ještě dotovaný. Prostě udělali dokonalé auto, ale holt se to projevilo pak na ceně. Navíc zde to měli spíše srovnávat s Veyronem Super Sport, který je více sportovní, než klasický Veyron, který mi přijde spíše jako neskutečné GT. A co se týče jízdy na okruhu, tak v TopGearu byl Veyron SuperSport s poměrně velkým náskokem první před všemi auty, co tam testovali.
Avatar - 4hill
8. 11. 2011 13:11
Re: rucni brzda
V tom případě proti SS můžeš postavit Ageru..Ještě jsem neslyšel že by Veyron porazil Ageru nebo CCXR na okruhu..asi to bude tím že má o pár set kilo navíc..A to jak každý ví je u supersportu to nejdůležitější..
Avatar - kari.laz
8. 11. 2011 13:27
Re: rucni brzda
Jenže Veyron je prostě GT a ne supersport. I tak je daleko za možnostmi většiny supersportů.

Porovnání časů s tebou zmiňovanými auty jsem nikde neviděl, takže se k tomu nemůžu vyjádřit, ale jestli máš nějaký link, tak se rád podívám. A vem to i z druhé stránky. Zkus v tebou zmiňovaných autech ujet 500 Km.
Avatar - Stefič
8. 11. 2011 13:41
Re: rucni brzda
kecy, prdy, beďary...nikdo z nás se v tom nesveze. Ti šťastnější si do toho možná sednou na nějakém autosalonu a víc ani ťuk. Takže tyhle kecy jsou jen přehlídkou ztraceného času...
Avatar - kari.laz
8. 11. 2011 14:38
Re: rucni brzda
Nevím, s čím máš problém, ale Veyron je prostě GT a na cestování je pohodlný jako normální auto, včetně veškeré výbavy. I v Top gearu s ním jeli přes celou GB. A to naprosto bez problému. To auto prostě není supersport v pravém slova smyslu. Já se s tím nikdy nesvezu, tak čerpám z dostupných testů.
Avatar - Ham.
8. 11. 2011 23:04
Re: rucni brzda
Ani Veyron ani Koenigsegg naměřené časy z okruhů moc nemají, našel jsem pouze Nord Schleife kde Koenigsegg dost zaostává za nejlepšími
[odkaz]
a TopGear kde dostal od Veyronu čočku
[odkaz]
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:23
Re: rucni brzda
A Koenigsedd se snad prodává nějak za levno oproti Bugattce?
Avatar - Emel
8. 11. 2011 11:51
Re: rucni brzda
Puberťáci obvykle Veyron nevlastní. Jízda třísetkilometrovou rychlostí je adrenalin i na rovince.
8. 11. 2011 12:10
Re: rucni brzda
No jasně, stupidní test...

Čím to je, že když tady uveřejní něco kolem dreamcars, najdou se hned odborníci, co to mají všechno v malíčku a dohadujou se, co by bylo za jakých podmínek lepší? Jaký to má smysl?

Pochlub s v čem jezdíš doma?
8. 11. 2011 13:55
Re: rucni brzda
Evidentně jsi odborník a Mr. Zatáčka.
8. 11. 2011 13:48
rucni brzda
ne, nejsem odbornik, psal jsem to trosku nadnesene, netreba se hned rozcilovat a jezdim v saabu 9-3sport sedan 2,0t a nechlubim se.
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2011 17:58
Veyron...
Ani sem video neviděl ale vsadím se vyhraje veyron, ať je to jak chce a ať má cokoliv kolik koní chce za veyronem je vývoj za pár miliónů eur a je to dokonalý stroj ...
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2011 22:40
Video na nic
Nevím k čemu je to video dobré. Srovnání je to nesmyslné, výsledek byl jasný hned na začátku. Každý kousek je určený na něco jiného. Ani jedno však ne na ježdění po starém letišti či co to vlastně je. Veyron zvládá i denní ježdění, kde majitel s doutníkem mezi zuby a na vhodném placu udělá z ostatních bouráků mizerné přibližovadla. Koenigsegg by mu ukázal záda na okruhu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
9. 11. 2011 00:26
Re: Video na nic
Presne :yes: A ackoliv je na denni jezdeni lepsi veyron, stejne bych bral CCXR. Je to nadhernej stroj a podle me mnohem hezci nez veyron :-)
Avatar - steroid25
26. 12. 2011 20:14
Veyron vs CCXR
Treba si uvedomiť, že Veyron, je luxusné, superrýchle auto, CCXR je nekompromisný, hlučný, tvrdý, drsný superšport. Podľa komentov je evidentné, že Koenig má viac priaznivcov, ktorí len veľmi ťažko nesú prehru. Tak ako niekto už spomínal, páni v Top geare prešli na Veyrone obrovské vzdialnosti za deň a nejavili známky vyčerpania, naopak si jazdu užívali. Skúste to isté v Koenigu a po 300km budete vystupovať so zaľahnutými ušami a naklepanou chrbticou. A odpustite si reakcie typu, že som sa v tom neviezol a nemôžem o tom nič vedieť...

A rovnako netreba zabúdať na fakt, že v Top Geare jednoznačne potvrdili, že Koenig neznáša zatáčky, teda na okruhu by to Veyronu (mimochodom W16 a nie V16 pre boha) ani z ďaleka nedokázal udržať krok a nie aby mu to natrel. A to isté potvrdili aj na onboarde z utubu, kde chceli stanoviť oficiálny čas. Ako testovací pilot povedal, Koenig je auto pre rovinky... A bolo jasne vidieť, ako sa v každej jednej zatáčke auto vzmáha a nervoznie a ako má pilot plné ruky práce udržať ho medzi mantinelmi, čo s Veyronom neprichádza do úvahy. Treba si pozrieť dokument o vývoji a stavbe Veyronu a len hlboko sa ukloniť pred premyslenou koncepciou, ktorá nemá obdoby...

A tiež by som netvrdil, že test je k ničomu. Išlo o šprint, kde sa len ukázalo, že "obyčajný" Veyron so svojou tisíckou koní je stále viac, ako aj najostrejší Koenig, ktorému už nevedeli ako pomôcť, tak ho dopujú etanolom aby mal o 8% väčší výkon ako spomínaný Veyron. Blamáž by nastala až vtedy, keby bol protivníkom Koenigu Veyron SuperSport s 1200 koňmi, ale to by už zrejme na internet ani nikto nedal, aby sa zaslepení fandovia Koenigu a odporcovia Veyrona mohli nad výsledkom vôbec zamyslieť...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
26. 12. 2011 20:52
Re: Veyron vs CCXR
Pěkně jsi to shrnul. Ono tady ani tak nejde o příznivce Koenigseggu, jako o urputné odpůrce koncernu VW, kterým při představě, že by mohlo být něco "koncernového" vynikajícího (nedej bože v čemkoli nejlepšího), naskakují pupínky... >:-[]
Avatar - JDM
26. 12. 2011 22:17
Re: Veyron vs CCXR
[odkaz]
no comment
CCXR je nekompromisní drsný supersport bez elektroniky ABS atd atd je to hlavně o tom adrenalinu neříkám že veyron není to jistě je ale působí hodně měkce a dovolit si ho může pár šťastlivců na světě . CCXR je uplně jiné auto pro úplně jiné lidi především zkušený řidiče a né snobský multimilionáře kteří si ho koupí aby ho prostě měly
Avatar - white label
26. 12. 2011 22:26
Re: Veyron vs CCXR
To video ohledně Veyronu nedokazuje absolutně nic. Ten kdo ho řídil jel tak jak jel (viz třeba hned to totální zaspání na startu) schválně, nebo z neschopnosti..., natočit podobné video v "opačné režii" není žádný problém...
Avatar - JDM
27. 12. 2011 13:05
Re: Veyron vs CCXR
to video je z moscov unlim. 500 a tohle je jediná jízda kterou to GTR vyhrálo ale vyhrálo, a co chceš neumět na tom šlápnout na podlahu ve veyronu ??? s takovým autem jet na rovině 320 není žádný umění zato v tom GTR měl manuální převodovku a to podle mě mluví za všechno
Avatar - white label
27. 12. 2011 15:05
Re: Veyron vs CCXR
To není o převodovce, ale o řidíči Veyronu který už na startu zcela evidentně a velmi výrazně zaspal, jestli záměrně, z neschopnosti, nebo jen z momentální indispozice je celkem jedno.
Stačilo prohodit řidiče a dopadlo by to úplně jinak, nehledě na to, že tyhle (amatérské) videa bývají často zinscenovaná ve prospěch jednoho z vozů. Ale jestli nevidíš (nebo spíš vidět nechceš) ani to nekonečné zaspání při startu Veyronu pak je zbytečné to s tebou řešit... ;-)
Avatar - JDM
27. 12. 2011 16:00
Re: Veyron vs CCXR
tohle není určitě z inscenováno ale je to z hodně známých závodů moscov unlim 500 [odkaz] . a vidím že řidič veyronu zaspal možná schválně , možná to GTR podcenil
Avatar - white label
27. 12. 2011 16:38
Re: Veyron vs CCXR
Jak píšu, proč zaspal není tak podstatné jako to, že se to evidentně stalo...
Avatar - white label
26. 12. 2011 22:36
Re: Veyron vs CCXR
Takže CCXR je vlastně pro nemajetné, ale skutečné řidiče/chlapy! (kterých je tu plný web), ale Veyron je naopak pro nechutně snobské zbohatlíky/prachaté třasořitky, kteří ani neumí pořádně řídit... >:D

P.S. K tomu tvému poslednímu tvrdémy "y" v příspěvku, raději taky "no coment".
Avatar - VDC
26. 12. 2011 23:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2011 00:10
Re: fuf
Pokud to z tvé strany neměla být sranda, tak : NE, rozhodně se nejedná o blbej kontakt... To blikání, co vidíme na videu, je dáno efektem "stroboskopu"... Kombinace technologie LED světel a nastavení videa na X (odhaduju klasických 25) snímků za sekundu způsobuje, že na videu to vypadá, že světla blikají... Je to něco podobného, jako když se díváš ve filmu na jedoucí auto a máš pocit, že se mu kola otáčejí pomalu proti směru jízdy... V momentu, kdy se na film zaznamená jeden snímek, jsou paprsky kol v určité pozici, a v dalším snímku za sebou už mají několik otáček, ale poslední otáčku nedokončí celou, takže to vypadá, že se pomalu vracejí....