Vypadá to jako aprílový žert posledního dubnového víkendu, ale ve skutečnosti jde o připravovaný plán jak by koncern VW mohl získat zpět peníze investované do high-endové značky Bugatti
JAK se ČTYŘVÁLCEM???? Tak takhle se platí za Veyron.... No jo, tak tohle je rána pro ty, co si chtěli Veyronem spravit image exkluzivitou a individuálností. >:D >:D >:D >:D Bravo VW!!
Chudák Etore, tohle si nazasloužil. Konec všem mýtům. VW už zničil i Bugatti. Odpočívej v pokoji. Jen doufám, že prodá Lambo dřív, než ho sprzní taky.
And the winner is? Prznitelem staletí se stává? VW. Bugatti za 60 000 Eur Pro Egona s Brunhildou. Nemám už více slov.
Este dobre ze Rollsa vratili spat k BMW.Uz by sa asi aj Rollsy vyrabali na podvozku predlzeneho Passata s motorom 1,9TDI PD.Stastie pre Anglicanov ,ze sa vzburili a nedovolili VW dobabrat Rolls Royce.Ale skoda toho Lamba a Bugatti. :-(
Tak před tím než Lambo koupilo VW se prodával (tedy spíš neprodával) model Diablo. Ten všeobecně stál za ho*no a automobilka potřebovala nutně něco lepšího. Tím "něčím lepším" se stal až model Murcielago, který už byl vyroben jako vůz koncernu VW a pak přišlo Gallardo a tím začla automobilka vydělávat..tudíž nebýt VW, bylo by ted Lambo v problémech. To je fakt.
A myslíš, že by nikdo jiný o Lambo zájem neměl? Tudíž se vracím k tvé první tezi, že by bez VW bylo teď Lambo v *? Holt jsi vševědoucí génius, když víš, co by bylo kdyby :yes:;-)
A ty si asi *, ne?? ;-\ Neříkám, že kdyby Lambo koupil někdo jiný, tak by nebylo na stejné, nebo lepší úrovni, než ted...sem se jenom vyjadřoval k tomu, že tam někdo napsal, že je škoda toho Lamba- to sem chtěl jenom vyvrátit, protože si myslím, že Lambo je ted na lepší úrovni, než předtím. A když o Lambo měl zájem někdo jiný, tak proč ho teda nekoupil?? Nejsem zastáncem VW, ale nechápu lidi, kteří hned říkají, že VW všechno zkazí a že všechno dělají špatně..někdy to tak je, ale někdy taky ne! A rozhodně tady neříkám, že vím co by bylo kdyby! ;-) To nemám ani ponětí! A že by bez VW bylo ted Lambo v *?? Za tím si stojím. Ale kdyby se před léty něco odehrálo jinak, mohl bych tu ted psát, že např. bez Fordu by bylo Lambo v *! Nebo bez BMW!
Souhlas. Mě se Murcielago i Gallardo moc líbí. Naopak Diablo se mi, zvlášť ty první verze se zavíracíma světlama, vůbec nelíbí. Countach už zase jo. Podle mě se VW stará o Lambo docela pěkně. :-)
Tohle musí bejt nějaký fór.. to nemohou myslet vážně :no: Co bude dál? Bentley 1.2 HTP TSI? :no: Bravo VW, opět jste to ukázali.. zkurvit se dá úplně všechno.. dokonce i značka Bugatti :no::no::no:
Taky to nevítám s nadšením. Ale nadzvedla mě ze židle Tomova poslední věta - VW zkurvil Bugatti???? Tím, že postavil jedno z nejprestižnějších aut na světě? Měla snad Bugatti lepší pozici se svým modelem EB110? Jednak tohle je nepotvrzená zpráva, nikdo neví, jak se to bude vyvíjet - Bugatti ale MUSÍ přijít s nějakým ekonomicky výnosným modelem, tzn. levnějším než 1mil. EUR, auta se nevyráběj jako charita
To jistě. Taky si v klidu počkám na výsledek. Jen mi přišla zpráva o snaze VW. pokusit se o ekonomicky výnosný model pod značkou Bugatti, ještě trochu bizardnější, než angažmá MB ve Smartu. Ale svět se mění, třeba to bude menší průšvih, než kdysi VW-Porsche, tuším 914. :-)
Faktem zůstává, že bez VW by Bugatti byla velmi pravděpodobně mrtvou značkou - VW vyrobil Veyron, který je jedním z nejzásadnějších aut v historii značky Bugatti a fanoušci o něm budou mluvit ještě hodně dlouho. Byl to pro něj prodělečný projekt a přesto jej uskutečnil. Myslím si, že není fér, VW kritizovat, že chce udělat také něco výdělečného. A navíc - kde je psáno, že Bugatti s 2.0 TFSi bude špatné auto? Viděl jsem video se 180 koňovým Lotusem, který se na okruhu udržel za 460k Ferrari - pokud bude tato Bugatti podávat podobně kvalitní výkony, nebude se rozhodně mít za co styďet...
vies tom to myslel asi tak ze tu znacku by skurvili ak by vyrabali ten spominany model...
ale co sa rozhorcujete???
stvorvalcove bugatti????????
to skorej uverim ze existuju ufoni ;-)
Mozno keby isly so sportiakom proti Ferrari, alebo s tym luxusnym autom by to bolo OK. A aj 100,000 EUr je podstatne menej nez 1 mil. Nie je to malo(no ja ich teda nemam), ale ani tak prehnane vela, ved uz teraz VW predava 100 tisice kusov nad tuto sumu, a aj taky Mercedes a BMW maju v tom uspech, takze sa to da aj inak, ano ale fakt 4-valec do Bugatti?
Tome, doba se meni.....Porsche dela SUVecka, Jaguar turbodehty, tak proc by Bugatti nemohlo pouzivat jeden z nejlepsich preplnovanych motoru co je k dispozici?
Nejsem nějaký ortodoxní tradicionalista.. chápu, že Porsche musí vyrábět SUV, aby ekonomicky přežilo, dokonce i zkousnu to, že Cayenne vychází z Touaregu a že ho částečně montují na Slovensku (nemám nic proti Slovensku).. težko rozcházím to, že V6 v Cayenne je od VW, s tím začínám mít problém. Moderní kultivovaný diesel mi v Jagu vůbec nevadí.. V článku se píše: "Prvním stupněm bude konfigurace známá ze současného Golfu GTI nebo Octavie RS se 147 kW" a také "Pravděpodobně celohliníkový podvozek se později objeví u Audi v novém sportovním modelu, který bude na trhu po boku řady TT.. Volkswagen jako univerzální značka koncernu pochopitelně také nezůstane stranou".. Pokud opravdu vznikne Bugatti, které bude sdílet platformu s některým budoucím modelem masového VW a bude ho pohánět (byť hodně dobrý) motor ze Škodovky RS.. tak si dovolím trvdit, že VW značku Bugatti zkurví! Jak může mít model takové značky jako je Bugatti pod kapotou "motor ze Škodovky"? Ať sdílí platformy a motory s Bentley, Lamborghini či s vrcholnými modely Audi.. ale s VW nebo Škodovkou?
Lotus je trochu jinde než Bugatti, ne? Navíc za ním nestojí žádný velký automobilový koncern, tak že si moc nemůže vyskakovat.. Přečti si Markovi příspěvky, sem rád, že mi "dává" za pravdu ;-)
Podle me je to kratkozraka politika. Bugatti vem cert, to uz se jednou ocitlo na smetisti dejin a nikdo po nem netruchlil, vyjma zlatokopu z VW >:-[] ale treba strategie Porsche prodavat masovky je nyni uspesna a privede balik penez, ale z dlouhodobyho hlediska je to vrazedny. Kdyz ted Ferrari zacne vyrabet hothatch za milion, tak bude na odbyt jak housky na krame a management si bude mnout ruce, jak to vymysleli... Ale ve skutecnosti je to zahubi. (Relativne) levny modely exkluzivnich znacek jsou rakovina.
Tato sprava nepochadza od VW ale jej zdrojom je AutoBild. Sice sa netajim tym, ze je obvykle dobre informovany, ale Buggati ake je popisovane v clanku je absurdita! ( [odkaz] //// [odkaz] //// [odkaz] ) ;-) Thomas Bscher, kt. sefuje Bugatti sa pred casom vyjadril ze nove auto by sa malo pohybovat v cenovych relaciach okolo 170 tis. EUR. Predstava Bugatti, kt. bude cenovo na lepsich Audi je proti akemukolvek zdravemu rozumu. Exkluzivnu znacku, akou Bugatti bolo a je by to uplne znicilo. Nove Buggati bude vyuzivat mechanicke komponenty Murcielaga a motor bude mat pravdepodobne V8. Aspon tak to popisoval cca. pred rokom Bscher. Okrem toho povedal, ze to s cim pridu bude vyzerat ako umelecke dielo - pretoze o tom Bugatti vzdy boli. ;-)
:yes: ...ano, to verim. Bugatti je znacka, ktoru mozes posunut kamkolvek, od najdrahsich verzi Porsche 911 po exkluzivity typu AM, Ferrari, Lambo, mozno dokonca Zonda. Ale nemozes ju postavit na uroven obycajnej premiovej znacky, resp. sedanov vyssej strednej triedy od mainstreamovych znaciek. Tam Bugatti nepatri, a naviac by sa takou poziciou uplne znicila "investicia do znacky", ktorou bol projekt Veyron. Proste neverim tomu, ze vo Wolfsburgu su az tak blbi, ze by boli schopni vyrobit Volksbugatti za 1,5 mil Kc.
:yes: Přesně tak, utratit miliardy za vývoj ýbrauta, který se nyní prodává za více než milion eur a pak udělat další model za 50,000 euro? To by mohl jen šílenec nebo naprostej blbec.. mě se to od začátku nějak nezdálo, sem rád že tomu snad tak nebude.. když si vezmou komponenty z Murcielaga nebo z Bentleye, tak to "pochopim" ;-)
Re: OT: Pokrok nezastavíš - Top Gear Race Cars Vs. Road Cars
Jestli top gear dělá všechny svoje tyhle testy podobně nesmyslně, a někteří chorobomyslní jedinci to berou jako bernou minci, tak potěš mě Pán Bůh. Nicméně podívaná je to zajímavá, to uznávám. Dost mě pobavilo, jak ti týpci v tom starým Escortu licou od krajnice ke krajnici (možná mít lepší tlumiče a gumy, tak by mohli mít lepší čas)
Je to smutný, ale už si začínám zvykat.Globalizace přináší smutek pro fajnšmekry jako jsme tu snad všichni a radost pro šestnástileté děti na druhé straně Atlantiku kdesy u Bevrli Hils. No dnes jsem tankoval a vedle mně stál Jaguár Combi s dieslem a ještě v N1.No krása ta zatmavená zadní okna a vkusná drátěná přepážka. ;-\
No říkám to pořád, globalizace jednou vyprovokuje všechny. Začne to u fast-foodů a nakonec to zaútočí na každej aspekt života, který může kdo mít rád. ALE. Tohle není efekt globalizace, tohle je efekt tzv. civilizované společnosti, demokracie a tzv. tržních pricnipů. Toť můj nezasvěcenej názor.
Jsou věci, které se stát mohou a věci, jejichž příchod je vyloučen... VW nemá zapotřebí balit Bugatti do umaštěnýho papíru od uzenáče... BUGATTI :yes::yes: je pojem, jakých je na světě v automobilové branži málo. Koneckonců ten tisícikoňovej ďábel, myslím, nejlépe odráží postoj VW k této legendární značce... Tak zůstaňme klidní, jsem přesvědčen, že po roce 2010 tu nikdo nebudem prohánět Bugatti po okreskách... tedy, pokud nebudem mít zbytečnejch 30 milionů kaček... P.S. Bugatti je démant v zapráskaný dílně... klenot zrozený z dokonalé lásky, z oddanosti kvalitě, z oddanosti víry ve schopnost něco dokázat :yes: Bugatti je umaštěnej šátek kolem krku, prašný cesty a horizonty světa... Bugatti... to je synonymum věčnost, síly, nezlomnosti, oddanosti... A tohle VW ctí s velkou pokorou :yes: P.S. BejbyBugatti... já snad dnes neusnu...
Já si mysli že nejlepší Buggati bylo čtyřválec s kompresorem 1500 ccm, typ 37 A, 85 koní. 1001 koní nikdo nepotřebuje a nikdo nyužije, akorát si tím Piech honil triko.
Není to o tom, jestli těch 1001 koní někdo potřebuje, ale o tom, že si je může dovolit. To je totiž ten luxus, něco, co nikdo nepotřebuje, ale někdo si to přesto pořídí. Proč? Protože může... ;-)
Jirkob máš pravdu. Ja v tom ale vidím zásadný zádrhel. Bugatti počas celej svojej existencie bola značka "v paralelnom vesmíre" (ine prirovnanie ma nenapada) Bolo jedno ci postavili male auto alebo monštrum s motorom ako lokomotíva. vždy sa jednalo o skvostnú konštrukciu ktora bola jedinečná a to dalo vlastne bugattimu image koli ktoremu ho kupil aj vw. Dokonca aj veyron je nasledovníkom tejto tradície - bez ohladu na jeho prijatie ci neprijatie zakaznikmi. Ale dať do "najexluzvnejsej znacky sveta" motor s "najmasovejsej znacky sveta"......aj keby bol hned skvelý tak neviem..Mozno sa mylim ale mne to pripada ako degradacia znacky. keby vyvnuli dajake relatívne male ale technologicky dokonale sportove auto ok.. ale dat do toho ten motor....??? ale je to len moj nazor ;-)
Bugatti nikdy vo svojej historii (tej starej a povodnej) nebolo znackou, ktora by kladla doraz na hi-tech technologie, alebo spickovu techniku. Uz Etorre Bugatti hovorieval, ze jedine na co kladie doraz su hmotnost, design, a kvalita. VW kupil Bugatti kvoli prestizi tej znacky a trosku pozmenil DNA smerom od uchvatneho umeleckeho designu (ktorym prave Veyron neoplyva) smerom prave k tomu super-technologickemu demonstratorovi.... ;-)
Jasne....mal som to napisat tak, ze Bugatti nikdy nepatrilo k techn(olog)ickym priekopnikom, s vynimkou hmotnosti. To je samozrejme druh techn(olog)ickej vyzvy.... Ta kvalita: to je skor o ludoch, ktori vyrabaju casti auta, resp. ho kompletizuju, nez o nejakych strojoch. ;-)
Bugatti miluju, Atlantic 1936 patri podle mne k nejkrasnejsim vozum vsech dob, model mam doma na stole, kazdej den na nej koukam, je to opravdu umelecke dilo. K tomu ale musim dodat: Bugatti vzdy patrila k hi-tech znackam, i kdyz pred WW2 se tomu patrne rikalo jinak. Viceventilove rozvody OHC - v dobach kdy SV bylo standardem, kompresory, vysoke otacky... Samozrejme uchvatny design a povestna lehkost tak nejak od pohledu - snad krome 41 Royale - i ten byl unikatni - hlava valcu v jednom kuse s blokem motoru... Takze nesnesu diskusi o tom, jestli tam masova zalezitost vyrabena v Madarsku = 2.0 TFSI patri. Nepatri, ani tam nebude, mensi Bugatti by melo byt supersportem nebo GT s uchvatnym designem, prvotridni technikou, originalnim motorem(!!!) a cenou tomu odpovidajici. I sedan ve stylu AM Rapide by byl OK. Ne vsak nejaky zlepenec koncernovych dilu byt sebehezci ale stejne made by VW.
Já ti rozumím.To co napsal Autobild je dle mého názoru kachna.Myslím, že pokud nechce VW vyhořet na trhu tak musí dát do svého auta trochu víc originality a nesnažit se konkurovat Lotusu jen kvůli tomu, že se jim Veyron prodražil.Rozhodně, ale pokud by mělo existovat baby Bugatti, který má konkurovat autům jako je TT, tak je to pro VW morální sebevražda.Já vím, že dříve Bugatti bylo něco a oslňovalo a oslňuje dodnes svojí technickou dokonalostí, pro VW je to otázka prestiže vlastnit tuhle značku, ale vem si jak dlouho ta značka nevyráběla.Od poloviny 50. leta a znovu se výroba rozeběhla od 90. let.Já sem pro aby Bugatti žila, ale nejsem pro aby se z ní stal masový produkt......
podľa mna by pre bugatti bola aj táto cesta.. malý ale výkonný motor superlahká konstrukcia a nadpozemské jazdné vlastnosti... ale take nieco sa uz chysta na svet pod znackou CApara T1 ;-) (aj ta cenova hladina by bola podla mna ok) Ale kedze nie som marketingovy carodej s vedenia vw tak to necham na panov co "vymslia" :-!
právě, marketing.Ti chlápci se totiž zajímaj jen o prachy a nostalgie je jim ukradená.Jinak já sem neřek, že by mi taková konstrukce a tenhle motor vadil, ale jen se bojím aby se nesnažili jít s cenou dolů jak je u VW v oblibě.Ale Bugatti nebyla čistě sportovní nebo závodní značkou, ale spíše luxusní...... :yes:
Myslim že je to docela dobrej nápad. Bugatti stejně slavilo největší úspěchy s malejma lehkejma autama. Veyron byla pecka, první krok. Díky měmu se o značce mluví i tam kde to není běžné. Ale je to auto nanic. Tak do muzea. Lidi chtěj jezdit. A jestli se vyrovná tomu boxteru ostudu dělat nebude. Jen cenu bych držel výš.... Tod můj názor. ;-)
No tak toto uz fakt nema uroven. Tomu VW by som uz zakazal fungovat a tych ludi by som pozatvaral. Tento clanok bol hnusnejsi ako pedofilno-nekrofilne porno. A v niektorych krajinach je za to opravnene traast smrti. Maju VW Eos. Mohli urobit tu peknu Skodu Tudor(fakt som povedal pekna?... asi, ale vyzera fakt dobre). Mohli sa sustedit na skvalitnenie tej ubohosti zvanej Audi TT, lebo v provonani s SLK je to prvotriedny smejd. Mohli zrobit Lambo s 8-valcom za okolo 100,000EUR. Uz tu bol GM ohovarany za podobne praktiky a la Pontiac, Chebvrolet, Buick a Sutrun=to iste h*vno, alebo zlezitosti na temu Cadillac+Diesel, alebo Chevrolet+Korea, vela veci z toho neuznavam, skutocne to nie je pekne ze niektore Buicky a CHevy maju privela komponentov, alebo zalezitost s Daewoom zmenenym na CHevy. Ale toto? No dufam ze tam do toho Bugatti daju diesel...nemam slov. Len nech diesel nikdy neskonci pod kapotou Ford-u Mustang. Vtedy ochotne vykonam bomobovy "teroristicky" utok na Deadborne aj Detroit.
Jeste ze uz nemaj v paratech RR... Sedan na podvozku Golfa by na sebe jiste nenechal dlouho cekat... A v zakladu by nemel ani kryt prihradky pred spolujezdcem. >:-[]:-(:no::no::no: