Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bursík chce „zelený“ vozový park státních úřadů

Ministerstvo životního prostředí v čele s Martinem Bursíkem, který v tuto chvíli jezdí ve služebním voze BMW řady 7, připravilo nový program na snížení emisí. Aktivity v oblasti dopravy jsou jedním z klíčových prvků programu.
Zpět na článek
20. 4. 2007 10:18
neregistrovaný "astony"
20. 4. 2007 11:02
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:03
20. 4. 2007 11:09
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:17
20. 4. 2007 12:01
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
20. 4. 2007 13:19
20. 4. 2007 16:36
neregistrovaný "Lukas"
21. 4. 2007 07:41
neregistrovaný "Leonn"
21. 4. 2007 11:31
neregistrovaný "Alessio"
20. 4. 2007 12:12
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
23. 4. 2007 17:10
anonym
20. 4. 2007 21:17
neregistrovaný "guseppe2"
21. 4. 2007 01:22
neregistrovaný "Bob"
21. 4. 2007 02:37
neregistrovaný "astony"
21. 4. 2007 22:38
21. 4. 2007 22:37
20. 4. 2007 10:28
neregistrovaný "mini"
20. 4. 2007 10:44
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2007 11:38
20. 4. 2007 14:35
20. 4. 2007 11:01
20. 4. 2007 11:09
20. 4. 2007 11:12
neregistrovaný "misogsk"
20. 4. 2007 11:15
20. 4. 2007 11:16
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:18
20. 4. 2007 11:20
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:28
20. 4. 2007 12:09
neregistrovaný "marty"
20. 4. 2007 12:28
anonym
20. 4. 2007 13:19
neregistrovaný "King"
20. 4. 2007 13:26
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 13:57
neregistrovaný "b"
20. 4. 2007 14:00
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 14:07
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 14:11
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 14:22
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 21:19
neregistrovaný "astony"
20. 4. 2007 22:06
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 08:05
anonym
21. 4. 2007 08:06
anonym
20. 4. 2007 13:56
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 14:35
anonym
20. 4. 2007 15:31
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 15:29
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 15:33
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 16:37
anonym
20. 4. 2007 18:35
20. 4. 2007 19:06
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 22:15
20. 4. 2007 21:04
neregistrovaný "mouriso"
20. 4. 2007 21:21
neregistrovaný "guseppe2"
21. 4. 2007 12:19
neregistrovaný "Hombre"
22. 4. 2007 12:23
neregistrovaný "nikdo"
22. 4. 2007 13:00
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 13:08
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 14:51
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 16:05
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:12
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 19:26
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 19:44
neregistrovaný "petrt"
21. 4. 2007 19:49
neregistrovaný "Jakub"
22. 4. 2007 14:50
anonym
20. 4. 2007 17:58
anonym
20. 4. 2007 11:20
neregistrovaný "SUV driver"
20. 4. 2007 12:57
neregistrovaný "Libor"
20. 4. 2007 12:09
neregistrovaný "waltari"
20. 4. 2007 12:35
anonym
20. 4. 2007 21:26
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 22:05
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 22:49
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 12:01
anonym
21. 4. 2007 16:56
anonym
20. 4. 2007 12:21
anonym
20. 4. 2007 12:24
neregistrovaný "mamlas"
20. 4. 2007 13:30
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 19:51
neregistrovaný "Richie"
20. 4. 2007 21:59
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 22:35
neregistrovaný "petrt"
21. 4. 2007 00:38
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 22:51
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:31
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 16:57
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 20:04
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 13:09
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 13:13
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 15:08
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 16:15
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 19:28
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 19:39
neregistrovaný "petrt"
25. 4. 2007 08:04
neregistrovaný "LS"
20. 4. 2007 20:53
anonym
20. 4. 2007 21:29
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 21:27
anonym
20. 4. 2007 22:12
neregistrovaný "Obdivovatel"
20. 4. 2007 22:37
neregistrovaný "petrt"
20. 4. 2007 23:12
neregistrovaný "assasin-cz"
21. 4. 2007 07:46
anonym
neregistrovaný "astony"
20. 4. 2007 10:18
Bursík
Tenhle Bursík, to je nejslizštější slizoun. Napřed prolezl všechny strany a pak ho asi osvítil zelený duch svatý a snaží se "pomáhat" přírodě. Jediná čístá energie je tady elektrická jaderná. Ale tu chce zašlápnout jak štěnici protože jde na ruku rakušákům. Prostě pozor na něho, kdo ví za koho lobuje.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:02
Re: Bursík
Lidí, jako jseš ty, je naštěstí čim dál míň.
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:09
Re: Bursík
Nevim, jestli je bursík * nebo neni. Ale myslet si, že jde na ruku rakušákům může jen chorej mozek.
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
20. 4. 2007 12:01
Re: Bursík
:yes:
neregistrovaný "Lukas"
20. 4. 2007 16:36
Re: Bursík
:yes:
neregistrovaný "Leonn"
21. 4. 2007 07:41
Re: Bursík
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 11:31
Re: Bursík
:yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "OSAKA TIGER"
20. 4. 2007 12:12
Re: Bursík
Velka pravda. :yes: :yes:
anonym
23. 4. 2007 17:10
Re: Bursík
Skvely argument :yes:
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 21:17
Re: Bursík
Bursík ? Loutka ovládaná individui typu zpět na stromy.
neregistrovaný "Bob"
21. 4. 2007 01:22
Re: Bursík
Plna pravda. Melou jenom pantem. Nejvetsi uspory paradoxne nespocivaji v utopistickem donucovani snizovat emise...ZA KAZDOU CENU. Dlouhodobe ma vetsi vliv EKO chovani lidi a LOGICKA podpora statu. Vakaslat se na vrtule a nesmysly a nuceni treti strany ke nesmyslnemu snizovani ... Ale pruhledne a dlouhodobe podporovat setrna reseni, mimo jine treba ucit lidi, ze v zime neni nutne a ani tak zdrave se prilis cpat praskovanejma rajcatam,jablkama... z druhy stany kontinentu..... A kdyz uz stat neco zakaze,tak by mel nabidnout vzdy alternativnu. Ano, do Prahy nemuzes jet autem, ale muzes ZADARMO MHD. Ne jen ZAKAZOVAT...a naklady prenaset na obcany. Pri 50% poklesu zbytecne dopravy zcela jiste o 50% klesnou i emise > jaky zazrak udela koupe mistnich potravin misto vajec z Polska,masla z DDR a jablek z Australie. Je to jen prirozeny vyber, pokud to clovek nepochobi,tak bude dalsi generace pomalu chcipat a degenerovat v bolestech :-( Priroda si potom "vyslechti" neco chytrejsiho >:D
neregistrovaný "astony"
21. 4. 2007 02:37
Re: Bursík
No možná co říkáš je pěkný, ale jinak to nic nemění na tom, že tady ten strašák ekologické pohromy co tady jakože pácháme, není vůbec tak strašnej jak se snaží média podávat. Všichni honí CO2 kde se dá... Skloňuje se jenom CO2, přitom je to jenom kvůli tomu že je venku teplo a někdo řekl že je to kvůli CO2. Je plno vědců kteří si myslí že tomu tak není a já tomu věřím. Bohužel, přesně tihle vědci a klimatologové jsou těžce utlačováni. A proč? Taky by mě zajímalo kdo konkrétně za tím stojí. Evropa je čistší než kdy předtím, zelená takhle nebyla ani ve středověku....tak nevím proč se stále vytváří nějaký problém když tam není. Ano, podporujii ekologii, třídím odpady (btw. plasty třídíme nejvíc v evropě, i líp jak rakušáci), technické kontroly ať se taky dodržují, obměnu fleetu taky podporuju...ale proč zvýhodňovat pohon plynem? A ještě tomu říkat "čistá vozidla". Ne jako tohle fakt trávím jenom hodně těžko. A že vrtule si na sebe energeticky nevydělají je taky fakt. Bursík sice pořád ukazuje na rakušáky, jak mají přírodu kvůli čisté energii, ale že oni kupují naši elektriku vyráběnou uhlím nebo atomem už neřekne. A ti co stávkují na hranici...tak tihle rádoby aktivisti jsou taky jenom banda placených kašpárků. A neuhádnete kým...němcama. Protože jak nám zavřou temelím, tak kde budou rakušáci kupovat energii? V německu. Je to prostý a je to humus. Myslím že zelení se do koryta taky dostali jenom podrazem, kdy z nich média udělala už předem hvězdy a hnala je do diskuzí a apod... už radši no comment.
21. 4. 2007 22:38
Re: Bursík
Jen tak pro informaci - energetická amortizace velký vrtule je při správně vybraném místě asi 3 měsíce...
21. 4. 2007 22:37
Re: Bursík
Souhlasím až na jednu věc - proč by měla být MHD zadarmo, když má sloužit jako alternativa autu, který taky nejede zadarmo? A pokud ti třeba palivo platí firma, tak by ti taky mohla zaplatit lístek na MHD. Ale jinak souhlasím s tím, že je blbost vozit třeba kuřata přes celou Evropu, když ti je může vypěstovat drůbežárna "za rohem"... :yes:
neregistrovaný "mini"
20. 4. 2007 10:28
Buzík
Buzík chce růžový vozový park?? Čtu to správně? ;-) >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2007 10:44
To mu chvalim
Cely vozovy park vymenit za Jagy, Lotusy a LR a vsechny v BRG! >:-[]
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2007 11:38
Re: To mu chvalim
>:-[] >:-[] >:-[]
20. 4. 2007 20:44
Re: To mu chvalim
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - King
20. 4. 2007 11:01
Držím palec
Přesně tak, radikální zpřísnění tech. kontrol a zavedení mobilních kontrol. A pokud čapnou tatrovku, avii, passata nebo mondeo pokládající kouřovou clonu, případně házející po okolí brikety, sebrat techničák bez pardonu a posvítit si na dotyčnou STK. Aby se člověk mohl projít podél magistrály bez kyslíkové masky. A stejně tak :yes: za podporu ekologicky šetrnějších aut. Doufejme, že dojde i na zvýhodnění hybridů tak, jak je zvykem v civilizovaných zemích.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misogsk"
20. 4. 2007 11:12
Re: Držím palec
Pekny vtip :-!
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:16
Re: Držím palec
Týjo, jak ty jsi chytrej! Jeden se nestačí divit.
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Velkej_bourák"
20. 4. 2007 11:20
Re: Držím palec
Hele, odkud píšeš? Z devatenáctýho století?
Avatar - VDC
20. 4. 2007 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "marty"
20. 4. 2007 12:09
Re: Držím palec
Je to tak, VDC má "bohužel" pravdu. Viděli jste někdy poměr čísel energie vydané na výstavbu jedné debilní vrtule a hodnotu čísla, kterou za svůj "život" vyrobí ??? Nikdy si na sebe větrná elektrárna nevydělá.

A s letadlama má VDC taky pravdu. Zákázaly se freony, které rozbíjely strukturu O3 tedy ozonu a "prej" způsobovaly díry. Jenže při spalování leteckého benzínu vzniká sloučenina dusíku, která stejně tak jako freony přímo nahoře nabourávají skupinu 03, a vznikne 02 a N0X (přednáška Analytická Chemie I - VSCHT) takže lidi - probuďte se, je to všechno divadlo. Kolik bylo freonů ve sprejích a lednicích a kolik lítá denně letadel.. ?!!! Na dopravení 1 kila hroznového vína z Brazílie do Evropy (konrétně Německo) se spotřebuje 1 kilo leteckého benzínu (zdroj magazín ZDF).

Je to komedie - jediné, co nás spasí... je studená fúze... :-! jenže tu ještě nikdo pořádně mimo laboratoř v reálu nerozchodil... ehm.

Zdar filtrům pevných částic a úsporným motorům - neřeší problém, jen ho oddalují. Ropa dojde tak jako tak, jen o pár let později.

Hough. Ciao M.
anonym
20. 4. 2007 12:28
Re: Držím palec
Vsichni jsou blazni jenom ja jsem Napoleon. Zda se, ze podle vas dokud nenalezneme technologii, ktera resi vsechny problemy sveta, nema cenu nic delat, protoze by beztak slo o komedii.
neregistrovaný "King"
20. 4. 2007 13:19
Re: Držím palec
Tak ta čísla jsem neviděl. Pošli odkaz.
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 13:26
Re: Držím palec
Jasně.. proto ty vrtule staví soukromé subjekty, aby na nich prodělaly >:D :yes:
Avatar - Dinar
20. 4. 2007 13:50
Re: Držím palec
Je to jinak zajíčku. Dole brojíš proti dotované naftě, tohle je podobné. Ony investice soukromých subjektů do větrných elektráren jsou postaveny na garantované (zaměň za dotované) výkupní ceně elektřiny z tzv. alternativního zdroje. Za 1kWh "z větru" dostaneš 3x tolik, co za kWh ze zdroje klasického. Férovka, ne? Jinak bych moc rád viděl banku, která by při shodných cenách dala někomu úvěr na větrnou elektrárnu. :-!
neregistrovaný "b"
20. 4. 2007 13:57
Re: Držím palec
předběh si mě :yes:
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 14:00
Re: Držím palec
A jak to mají v Německu, Rakousku? Stejný princip?
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 14:07
Re: Držím palec
Hmmm, pěknej bordel teda. Omluva jde směrem k martymu.
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 14:11
Re: Držím palec
To jsem si myslel že jako hybridní rytíř máš ekootázky v malíku >:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 14:22
Re: Držím palec
Jak jsi přišel na hybridního rytíře? ;-)
neregistrovaný "astony"
20. 4. 2007 21:19
Re: Držím palec
Rakušáci mají vrtulí až se ti z toho cestou do Vídně točí hlava, turbínky mají na kdejakým potoku, ale energii stejně kupují z temelína... Je to prostě jenom [biznis] tahle rádoby ekologie.
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 22:06
Re: Držím palec
Asi jsi nepochopil, kam směřovala má otázka...
anonym
21. 4. 2007 08:05
Re: Držím palec
zajímavé je, že SHELL co světový gigant pohonných hmot se dal zlákat též cestou větrníků a nemít v záloze zisky z PHM by málem jenom s údržbou těch větrníků zkrachoval.
anonym
21. 4. 2007 08:06
Re: Držím palec
zajímavé je, že SHELL co světový gigant pohonných hmot se dal zlákat též cestou větrníků a nemít v záloze zisky z PHM by málem jenom s údržbou těch větrníků zkrachoval. >:D
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 13:56
Re: Držím palec
Kdyby se elektřina z větrníků vykupovala za tržní cenu, nestál by ani jeden...tady ale stačí zapojit do kupky hnoje dva dráty, prohlásit to za ekoelektrárnu a nějakym zajímavym způsobem se výkuoní cena za kWh několikánásobně zvýší... :no:
anonym
20. 4. 2007 14:35
Re: Držím palec
A kdyby klasicka elektrarna prodavala elektrinu za cenu, ktera zahrnuje naklady na reseni vsech skod ktere zpusobi, stala by podstatne vice nez dnes. Kde jsou naklady na poskozene lesy, posozene klima, poskozene zdravi lidi? Kdy jsou naklady na vyvoj jaderneho reaktoru, kde jsou extremni naklady na fuzni elektrarnu, ktera se jiz 30 le vyviji a dalsich 30let bude? Reknu vam to. Nikde, protoze je plati, stejne jako dotace obnovitelnych zdroju statni pokladna. Jak snadno trzni komsomolec na miliardy utajenych nakladu zapomene. Z tohoto pohledu je ona dotace jen chabym pokusem o narovnani trznich podminek pro obnovitelne zdroje.
Avatar - Dinar
20. 4. 2007 14:51
Re: Držím palec
Když pejsek a kočička pekli dort, taky tam vrazili všechno, argumentuješ podobným způsobem, dej pozor, zlého psa z toho pak bolelo břicho. Zkus si rozdělit pojmy, investiční náklady, provozní náklady, prodejní resp. výkupní ceny, ekologická zátěž atd. pak srovnávej, važ a teprve potom dělej závěry. Existuje x pohledů na věc, hledej, čti, srovnávej. Např. tady máš základní aspekty ekonomiky větrných elektráren srhnuty celkem pěkně navíc populární formou. [odkaz]
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 15:31
Re: Držím palec
:yes:
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 15:29
Re: Držím palec
Pleteš pátý přes devátý. O následcích "konvenční" výroby elektřiny mi můžeš povídat od rána do večera-jsem z mostecka a mam je tu jak na dlani. Díry povrchovejch dolů ze zarejvaj do hor a svojí hloubkou mnohde převyšujou jejich vejšku, kyselý deště div nezlikvodovaliy život na horách. Ten se tam ale od revoluce až s podivem vrátil a kopce začínaj znova vzkétat. A tudíž poslední co tu určitě "chceme" je poslední zbytek přírody zadělanej vrtulema, nechci aby když si vyšlapu nahoru na kopce na kole vzala přes hlavu list vrtule z nádhernýho parku větrníků-a že jich tu začíná povážlivě přibejvat, právě díky týhle idiotský jakoekopolitice. Když on je ten osamocenej větrník na kopečku při západu slunce tak romantickej viď...?! :no:
neregistrovaný "Betelgeuze"
20. 4. 2007 15:33
Re: Držím palec
A prosimtě, vim že vy ekosoudruzi rádi používáte oxymorony, ale "tržní komsomolec", to na mě fakt nezkoušej...dík :yes: ;-)
anonym
20. 4. 2007 16:37
Re: Držím palec
Jsme na autoserveru, tak to tu nebudu dale rozvadet. Ale ta prostomyslnost, se kterou kazdy prehlizi miliardove skryte naklady klasickych technologii (plati i pro pohony aut) a pritom je presvedcen jak poznal pravdu, mne opravdu zarazi.
20. 4. 2007 18:35
Re: Držím palec
Opět jen potvrzuješ, že tvým nebem je zoufalství tmy bezvědomí. Většinou tu dodržujeme nepsané pravidlo, že psaní bez hlavy nikam nevede. Neříkám, že máš čím psát, ale když už máš to puzení, tak se před odesláním svého příspěvku poraď alespoň s průměrně inteligentním člověk. On už tě nasměruje.
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 19:06
Re: Držím palec
Bohužel se v mém okolí žádní průměrně inteligentní lidé nenacházejí. Jen podprůměrní právníci tvého kalibru >:PS: JDVP
20. 4. 2007 22:15
Re: Držím palec
>:-[] :no: Dneska jsi tu shořel jak papír, ZZ, jak papír >:D Hoříš tu nějak příliš často...
neregistrovaný "mouriso"
20. 4. 2007 21:04
Re: Držím palec
jo a kde se vemou peníze na elektrárnu: z daní, a čích ňákého dělníka (třeba) a ten maká kde, v ňáké fabrice, a ta kolik vypustí kolik??? aha na to nikdo nepomyslel že, hups ;-\
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 21:21
Re: Držím palec
konečně někdo s klidnou hlavou a ostatní běžte si dát studenou sprchu - dementi
21. 4. 2007 22:40
Re: Držím palec
Jak píšu výše, vrtule postavená na správném místě se energeticky amortizuje asi po 3 měsících...
neregistrovaný "Hombre"
21. 4. 2007 12:19
Re: Držím palec
Jseš pěknej mimoň. Vrať se do doby kamenný >:-[]
neregistrovaný "nikdo"
22. 4. 2007 12:23
Re: Držím palec
Ses CU*RAK
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 13:00
Re: Držím palec
Tohle se omila porad dokola. Neznalci tvrdel : na vyrobu hybridu je potreba vic energie nez usetri ... bla bla bla. Zatimco na ropaka, ktery ma nekolikanasobne vetsi mnozstvi skodlivych latek, se zadna energie pri vyrobe nespotrebuje. Jsou to samozrejme kecy a jen troubove, kteri spolkly PR kecy at uz jednoho ci druheho tabora a kteri si na vec neumi udelat svuj vlastni nazor, pouzivaj tyto nesmysly. A ta uvaha o vetrnych elektrarnach .... opet usmevne. Zajimalo by me, jak se prave ty stavis k pripadnemu setreni energii, kdyz tu o ni placas takovehle zhovadilosti. Zkus pouzit tu sisatou vec, kterou nosis na krku a zamyslet se jeste jednou nad clankem cos napsal. :no: :no:
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 13:08
Re: Držím palec
To jako že v hybridu je mín bordelu než v normálnim autě? To namyslíš vážně, že jo. Jinak realný rozdíl spotřeby v městském provozu u RX 350 a RX 400 jsou cca.2 litry, což je zanedbatelné. A to vim z realu z knihy jízd, ne z PR blábolů v prospektech.
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 14:51
Re: Držím palec
Zcela zjevne nechapes slovo hybrid. btw. tebou uvadene 2 litry rozdilu jsou zanedbatelne ??? Pokud beres dimenze z pohledu Franty z Hornidolni, pak je to zanedbatelne, ale v globalu ... Ciste matematicky - pokud budeme brat v potaz cca 10000000 aut (coz je zlomek svetoveho vozoveho parku) a kazde auto by najelo pouhych 10000 km (coz je opet zlomek skutecnosti), pak vychazi uspora PHM v miliardach litru. A to uz je nejakeho paliva. A to nemluve o humusu z vyfuku (CO2 NOx apod) Takze zamysli se znovu nad vyznamem slova hybrid. Je jasny, ze odpurci modernich technologii tu kolem sebe mlatej a pokousej se vnaset do diskusi sve mylne nazory. To ovsem nic nemeni na skutecnosti, ze hybridni technologie ma velkou budoucnost a obrovsky potencial ve vyuziti.
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:05
Re: Držím palec
Ale já netvrdim že do budiucna to třeba nebude dobrý. Ted to ale neni žádná sláva. Kolik ty baterky vydrží fakt nevim, ale ojetý hybrid bych nekoupil. Můj obor je elektro tak vim že zdroj je většinou to co se porouchá první. Jinak že se Honda s Tpyotou snaží je fajn, BMW má zas vodík, Saab biopaliva... Je to dobrý, ale nic z toho se ti zatím nevyplatí. Až to bude zajímavé finančně i pro toho jednoho jediného spotřebitele tak teprve potom to bude použitelné. A je jedno jestli cenou paliva, úlevou na dani nebo jinak.
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:12
Re: Držím palec
A 2 litry ne 100km nikoho nedonutí koupit auto které je těžší, dražší, složitější a mín vybavené než jeho benzinová verze. Viz. rx 350 a 400h. Jednou se to určitě vyplatí, ale zatím hybridní auta moc ekologii nepomáhají, snad jen tím že jejich prodej a zkušenosti z provozu pomáhají při vývoji nové generace. Nové technologie výtám, je mi jedno jestli to vyrobil čínan nebo němec.
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 19:26
Re: Držím palec
Zkus porovnat Civica. Nejspis budes prekvapenej. Jak vybavou, tak cenou a hlavne hmotnosti >:D
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 19:44
Re: Držím palec
No ten civic je cenově docela zajímavej, navíc v sedanu vypadá jako auto a ne jako ufo/3d a 5d/ >:D Jenže pokud vim tak tam ten elektromotor pouze vypomáhá, nemůžeš jet jen na baterky jako u toyot třeba v koloně. Asi proto ta dobrá cena a hmotnost.
20. 4. 2007 13:29
Re: Držím palec
I ty šprýmaři >:D Házet tatry a ávie do jednoho pytle s mondeem a passatem... >:D
neregistrovaný "Jakub"
21. 4. 2007 19:49
Re: Držím palec
No, když to na to šlápne TDIčkář, tak je docela fajn bejt zrovna za nim. Bez filtru to je pěknej humus a zvlášť "CHIPy".
Mimochodem máš pravdu. Házet do jednoho pytle avie a prassaty
nejde. Totiž "moderní" diesely bez filtru vypouští mikročástice, které se usazují v plicích a to je daleko horší než saze z letitýho náklaďáčku ;-\
anonym
22. 4. 2007 14:50
Re: Držím palec
Je dobré vědět, že dnešní tatry už několik let splňují normu Euro 3 a v brzke dobe zavedou nebo uz zavedli normu Euro 4 >:D
anonym
20. 4. 2007 17:58
Re: Držím palec
Nezlob se, ale jsi trošku mimo, jsou taky lidi který nemají na lepší auto-nemaji peníze a co bys jim ty doporučil, když nemají jinou možnost jak se TŘEBA dostat do práce:)))Nebo děda nad hrobem co jede na hřbitov?? >:D
neregistrovaný "SUV driver"
20. 4. 2007 11:20
Chtít může...
Kdyby onu zmiňovanou sumu 25 mld. investovali raději do zkvalitnění silnic, obchvatů měst a vůbec všeho, co přispěje k větší plynulosti dopravy (=snizeni emisi), byly by to lépe a efektivněji vynaložené prostředky (nemluvě o tom, že kdyby stát hospodařil efektivně a nevyhazoval peníze oknem, mohl těch "hybridů" koupit dávnou celou flotilu a ještě by dost korunek zbylo...). Až bude tohle hotové, pak mohou vymýšlet kraviny. P.S. Vsadím se, že i kdyby již "ekologicky šetrná" auta stát měl, ekofanatik Bursík by se služebního BMW 7 stejně nevzdal... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Libor"
20. 4. 2007 12:57
Re: Chtít může...
Naprostý, naprostý souhlas.
20. 4. 2007 11:54
ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Zelený úsvit... to všechno je než hra, kterou ovšem platíš ze své kapsy. V téhle pakárně jménem svět je možné si založit všechno, třeba i politickou stranu jejímž ústředním programem bude touha, aby nečoudily táboráky. Tak bravo... ještě to chce zelenej melír a do rozkroku tágo z olše... coby píšťalku, na níž budoucí voliči vytroubí své mindráky do celého světa...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "waltari"
20. 4. 2007 12:09
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
:-) :yes:
20. 4. 2007 13:45
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
;-)
Avatar - VDC
20. 4. 2007 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2007 13:46
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
:yes:
anonym
20. 4. 2007 12:35
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Smeji se. Az motorizace Ciny vycucne za par let polovinu trhu s ropou, ci az opet propukne mensi ropna krize, rozbehnete se do prodejny poridit si cistsi auto (rozumej s mensi spotrebou ropnych paliv) rychleji nez stacite rici "ekoterorizmus"
20. 4. 2007 13:22
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
:yes: Dodávám, že na názorech prezidenta asi něco bude..
20. 4. 2007 13:46
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Jistě :yes:
Avatar - Dinar
20. 4. 2007 13:51
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
:-) za tágo z olše :yes: >:D
20. 4. 2007 15:23
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
:-)
20. 4. 2007 20:04
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
uff, tak to je síla... Příspěvek jako z padesátých let... Už chybí jen třídní nepřítel a kontrarevoluční síly... Jsem asi taky pěkně zamindrákovaný, když mi vadí, že v Praze je vzduch, který se nedá dýchat, že hluk v centru je úplně nesnesitelný... Dokonce moje komplexy zašly tak daleko, že dobrovolně jezdím sockou a služební auto (mimochodem Golfa) jsem nechal ve firemních garážích... Asi se někde v mém vývoji stala chyba, když za smysl života nepovažuju vítězství v dlouhým táhlým a vlastnictví značkových hodinek... 8-s Ale v klidu, stádo dává palce jak na běžícím pásu a profesora vám prezidentem taky zvolí...
20. 4. 2007 22:21
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Koukám, Kubasi, že o padesátých letech nevíš vůbec nic... tak si se spoluhlávkovejma salátama opečte zejtra někde za Prahou biobuřty a zapějte si tu vaši - Posledníííí bíííítva vpzlááááála... to vy rádi, ne? >:D :no:
20. 4. 2007 20:05
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
uff, tak to je síla... Příspěvek jako z padesátých let... Už chybí jen třídní nepřítel a kontrarevoluční síly... Jsem asi taky pěkně zamindrákovaný, když mi vadí, že v Praze je vzduch, který se nedá dýchat, že hluk v centru je úplně nesnesitelný... Dokonce moje komplexy zašly tak daleko, že dobrovolně jezdím sockou a služební auto (mimochodem Golfa) jsem nechal ve firemních garážích... Asi se někde v mém vývoji stala chyba, když za smysl života nepovažuju vítězství v dlouhým táhlým a vlastnictví značkových hodinek... 8-s Ale v klidu, stádo dává palce jak na běžícím pásu a profesora vám prezidentem taky zvolí...
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 21:26
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Ty pražský *** zpátky na stromy.
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 22:05
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Zkus neco konstruktivniho, tohle je hodne laciny. S kolegou jinak plne souhlasim jako snad kazdy kdo ma zdravy rozum, tys ho bohuzel moc nepobral ;-)
20. 4. 2007 22:27
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
>:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 22:49
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
GTI, vzpamatuj se 8-s pod takovy prispevek se podepisujes? Jako bys to psal sam :no:
20. 4. 2007 23:02
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Já si přečetl ten blábol (navíc ukradenej, mrkni se ještě o příspěvek výše) od toho Mr. eka... a pak na mě vyskočila věta kolegy o stromech... já se fakt rozřehtal na celé kolo :-) Myslím, že trefnější reakce (byť pěkně nabroušená) se na to nedala napsat :yes:
20. 4. 2007 22:24
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
Koukám, že tu Kubasovi kradež nejen myšlénky, ale celé příspěvky. No, vy grýnpitschi a hlávkoví saláti, vy jste tedy cháska >:D
20. 4. 2007 22:25
Re: ZAŠPUNTUJ SI VEJFUK
oprava - kradeš
anonym
20. 4. 2007 12:01
Proč až teď?
S tím se mělo začít už dávno a jednoduše. Nenakupovat drahé hybridy, které jsou nanic, stačilo zkusit LPG. Je to léty osvědčený a úsporný systém. Takové kecy, kterýma si akorát nahání body jsou jenom kecy.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
20. 4. 2007 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
21. 4. 2007 16:56
Re: Proč až teď?
Co si myslíš, že je LPG? To je ropný produkt stejně jako benzín, nebo nafta...
anonym
20. 4. 2007 12:21
Cetl vubec nekdo z vas tu zpravu???
Nadavat na vsechny, kteri premysli jak mene nicit sve okoli se stalo modou. Kazdy kdo horkotezko vychodil 5 tri obecne skoly ma jasno v tom, ze vsechny nove cistsi technologie jsou naho... . A to ani nemusel nic studovat a hned mu to je jasne. Zajimalo by mne, jestli nekdo z tech, kteri sebejiste tvrdi ze jde o blbost, alespon koutkem oka zahledl tu zpravu a zamyslel se nad jejimi vysledky. Ani ti 5ti tridni nemuseji mit strach. Jsou tam pekne barevne obrazky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mamlas"
20. 4. 2007 12:24
Re: Cetl vubec nekdo z vas tu zpravu???
Ale jó, četl a proto do toho taky nevandruju. :yes:
Avatar - masO
20. 4. 2007 14:46
Re: Cetl vubec nekdo z vas tu zpravu???
a cetls ty zpravy vsechny ? mysim i ty tri predchozi..
neregistrovaný "ZZ"
20. 4. 2007 13:30
Aháááá
Tak proto se Škodofka rozhodla stavět "eko" auta... Bursík dohodí kšeft.. "tscheská auto na tschista pochon" 8-s :no: Bursík je šmejd.. o tom žádná. Nicméně proč se nezačne u nafty a jejího dotování? Ať se zruší ta šílená cenová dotace a hned tu bude čistěji = žádný důvod pro diesel v osobácích.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Richie"
20. 4. 2007 19:51
Bursik a AUDI A8 4 Litr
Hlavne ze si bursik a cela vlada Jezdi v AUDI A8 4 Litru >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Integra"
20. 4. 2007 21:59
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Pokud vim, tak Bursik jezdi Civicem Hybrid :yes:
neregistrovaný "petrt"
20. 4. 2007 22:35
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Soukromě a před novinářema. Jako ministr A8. Ekologie je potřeba, ale ne od blba pro kterého je to jen cesta nahoru když ho jinde nechtěli. Je to pokrytec. Navíc ten civic zrovna ultraekologickej neni. Spotřeba v realu skoro stejná jak benzin a výroba nesrovnatelně neekologičtější.Nemluvim o jeho likvidaci, tam možná hliníková A8 s jednou baterkou i vede.
20. 4. 2007 23:04
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
:yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 00:38
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
neukazuj na druhé...ukazuj na sebe. Co ty jsi udělal? Jdi do politiky a snaž se...neptej se co ostatní - ptej se co TY
neregistrovaný "petrt"
21. 4. 2007 22:51
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Myslim že jsem toho zatím dokázal dost. Ale ve svém oboru, což politika ani ekologie neni. Když na to podívám jsem spokojený. Stačí?
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 16:31
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Pak ale jistě víš, jak lehké je kritizovat s cigárem a pivkem před sebou...
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:57
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Nekouřim, ale s tim pivkem souhlas. Bursíka prostě nemám rád. Ještě jsem od něj neslyšel nic rozumnáho, jen zákazy a omezení.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 20:04
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
...mě hlavně nasejřil tím, jak chtěl odvolat Danušku Drábů...jeden z mála lidí v republice na svém místě...* jeden 8-s
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 13:09
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
ty toho o techto autech taky moc nevis vid ? :no:
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 13:13
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Pouč mě. Docela by mě zajímal tvůj názor. Co ty baterky? Jak často je musíš měnit? Kdo je bude likvidovat? Jediný klad toho civicu je že neni drahej.
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 15:08
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Jak ti pisu vyse. Problem je v tom, ze nechapes nebo nechces pochopit PRAVY vyznam slova hybrid. Dle tvych prispevku se jedna o auto, ktery ma neekologicky baterky navic a tecka. Pokud na to koukas takhle, pak asi nema cenu snazit se neco vysvetlovat. Precti si po sobe svuj clanek : Jak casto se budou menit baterky ? Kdo je bude likvidovat ? Co kdyby byl interval vymeny baterii napr 20 let ci 500000 km ? Co kdyby cela rekuperacni jednotka byla bezudrzbova s vydrzela by 5000000 km ??? To co uvadis jsou pouhe spekulace s otazkami typu "proc je to spatne", "proc si to porizovat" apod. Dneska je hybridni technologie na zacatku sveho vyvoje (samozrejme brano s ohledem na hromadnost vyuziti). podivej se na vyvoj naftaku za poslednich 20 let. A nebo jeste lepe podivej se na vyvoj motoru jako takoveho za poslednich 100 let. Pred stovkou let se spousta lidi ptala podobne jako ty ted : proc vyrabet ten chrastici a smrdici stroj, kdyz tu mame kone, kteri jsou 5x rychlejsi a voly, kteri jsou 5x silnejsi ??? A dneska ??? Kam se yvvoj v automobilovem prumyslu posunul ... A ksyz se vratim k tem tvym baterkam. proc vidis problem v bateriich hybridnich aut? Proc vypichujes jen to co se ti hodi ? Kdyz uz baterky, tak obecne. V autech, v mobilech, laptopech, hodinkach a jinych strojich ci pristrojich, ktere beres jako samozrejmost? Ty se snad nemusi likvidovat? ty nezblajznou energii pri vyrobe ??? Zkus vzit veci tak jak jsou. Ja fandim kazdym novym technologiim, ktere nas (lidi) posouvaj stale kupredu. A prave proto se mi libi pocin Hondy i Toyoty i kdyz na tomto serveru znamena zvednuty palec pro moderni technologie automaticke zarazeni mezi "neevropsky smyslejici komunu". .........i coz. Ne kazdy server ma vsechny prispevovatele tak intelektualne zdatne, aby dokazali drzet krok s dobou ;-)
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 16:15
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
A urážet mě vážně nemusíš.
neregistrovaný "Já"
22. 4. 2007 19:28
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Cim jsem te urazil? Napsal jsem svuj nejdelsi clanek na tomto serveru a ty mi odepises jednou strohou vetou :-( a jestli myslis to koncove rypnuti si ............ tak sorry, ale nebylo to jen na tebe ;-)
neregistrovaný "petrt"
22. 4. 2007 19:39
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
Jo tak to beru, když jsem v tom nebyl sám... :-)
neregistrovaný "LS"
25. 4. 2007 08:04
Re: Bursik a AUDI A8 4 Litr
>:-[]
anonym
20. 4. 2007 20:53
julek
Hele nebojte, to se mu nepodaří. Dělám ve státní správě, kupujou se nadupaný auta a jezdí se plnej kotel, no na spotřebu se teda nekouká, tady by měly automobilky dělat výzkumy, co vydrží motory s turbem při brutálním zacházení. Nějaký líný šunky do úřadu nikdo nechce. Dyť se podívejte na toho bursika jak dlouho mu ta oktávka na stolní olej stačila!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "guseppe2"
20. 4. 2007 21:29
Re: julek
Po dobu předvolební agitace.
anonym
20. 4. 2007 21:27
julek
Ty pražský *** zpátky na stromy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Obdivovatel"
20. 4. 2007 22:12
Bravo
Smekám před rafinovaností zeleného Bursíka, s níž si chce zajistit svou budoucí popularitu mezi neinformovanými nevzdělanci, kterých v tomto státě přibývá řadou geometrickou, jen aby si obhájil koryto. Doporučil bych vřele ještě povinně obarvit všechna "vládní" vozidla nazeleno. Investice jsou zanedbatelné - a "pěkně to vypadá..." Bravo!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
20. 4. 2007 22:37
Re: Bravo
No a mohli by si je půjčovat s armádou-zelená jako zelená.
neregistrovaný "assasin-cz"
20. 4. 2007 23:12
bursíček
ty Bursíkovy kecy,mimochodem všechny,se ani nebudu obtěžovat komentovat....ten člověk má v globálním zlepšení životního prostředí "jasno" 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 4. 2007 07:46
ekol.vozidla
Aspon urychlene zmizi ty VRAKY jezdici po nasich silnicich a zamezi se podvodum na STK
Rozbalit vlákno
0