jj
... ŠKODA !! ... TOŽ sme doufali, že ten ŠMITEC [odkaz] v AMERICE NAPRAVÍ ... TAK PRÝ TEDA NEE :-! no nic, JEDEME DÁL [odkaz] [odkaz] ... ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
To jste vážně najivnější než jsem si myslel. Z takovýhleho postu se vždycky odchází po podobnejch diplomatickejch proslovech. Žádná bílá vrána mezi černejma, prostě byl vyhozen za ty průsery, ale nikdo to přece takhle nenapíše. Bylo to zároveň přiznání. Naivkové. Ještě stačí napsat, že o tom nevěděl a budu se smát až do rána. >:D >:D >:D >:D
Naopak,odejit z teto funkce je normalni. Ze dne na den,jinak se to nedela. Nejcastejsim duvodem pak je opravdu jiny pohled na fungovani,v mnoha smerech-at uz vyssi naroky,rozdilne pohledy na budoucnost... Mozna cekal,ze se stane novym Winterkornem a je v tom kus osobniho vlivu,touhy. Nicmene odchod z techto postu je bezny,samozrejme v absolutnim poctu minimalni,nebot takovych pozic je minimalni %.
Nebo je to tak, že patřil k Winterkornovým lidem a byl kandidátem na Winterkornovo místo po jeho odstoupení s podporou politiků a odborářů. A protože nyní přebírají vládu lidé kolem Piecha (nástupnictví vyhrál jeho kůň Müller), tak dostal blbou nabídku a když ji nepřijal, tak jinou nedostal, čili jiná forma padáka. Piech je důsledný a z lidi kolem Wintíka vymete postupně všechny.
No já myslím, že kdyby o něj skutečně stáli tak mohl pokračovat ve Škodovce nebo na jiném postu v koncernu i kdyby se na strategii v USA tisíckrát nedohodl.
Asi ti uniklo že nejde o le*** průseru v USA on odchází od VW
Přitom je šance že patří mezi ty čistý a rozhodně patří mezi ty slušně hodnocený. To rozhodnutí že zrovna on pujde řešit největší průser co kdy byl určitě nebyla náhodná volba a okamžitý rozhodnutí
Nebo to byla reakce na prosáklý náznaky že tenhle megaprůser eště nemá konce. Jinej ale podobně levej SW je dle některejch info i v současnejch 2.0 TDI - i když zrovna dneska nás Ťok ujišťoval že ne >:-[]
Ještš k emisím -
Pravděpodobně je za aférou s emisemi ještě něco co nevíme. Vycházím z toho, že přece není normální se na základě nějakého dost podivného amatérského testu tak hloupě okamžitě bez váhání přiznat. Přece šlo test odmítnou s tím že byl proveden nevhodným způsobem na porouchaném voze, tím získat čas a situaci řešit. Tady nejde vůbec o nějakou pravdu či lež ale o existenci či zánik obří společnosti.
Podvádí všichni i když každý trošku jinak. Doporučuju mrknout na grafy výsledků měření TU Graz, které jsou v tomto článku:
Můj názor je, že splnění emisí u dieselových motorů bez pomoci SCR (močovina) reálně nelze.
P.S.: Zkracovátko pro další diskuzi. Toto není obhajoba kohokoliv, ale konstatování faktů. Vůz VW jsem nikdy nevlastnil a ani to nemám v plánu. Dieselový vůz nevlastním a ani to nemám v plánu.
Já si myslím, že jim je jasné, že hádat se nemá smysl ... Toyota taky musela zaplatit za podle mého názoru daleko větší pitomost. Pokud se koukneš na Google, tak zjistíš, že američané velmi úspěšně penalizují zejména banky.
ING Bank To Pay $619 Million
5 big banks pay $5.4 billion
HSBC to pay $1.9bn in US
Mě by třeba čistě ze zajímavosti zajímalo, zda by VW mohlo v USA říct - kdo se cítí podveden, tomu jeho vůz vykoupíme. Co se týče pokuty, platit ji nebudem, raději rušíme prodej VW v USA.
Byla by potom ta pokuta vůbec vymahatelná když by se firma stáhla?
---
Samozřejmě mne napadá ihned další řešení jak prodávat vozy VW na takovém trhu dál. Snadno. Třeba rebrandované na SEAT či ŠKODA;)
V dnešním malém světě asi neutečeš ... Dělal jsem u farma firmy a naše US pobočka po letech v červených se konečně dostala k zisku a následně jim nějaká kontrola kvality zavřela dočasně továrnu a dostali strašnou pokutu, takže jsme po zbytek roku museli provádět různé kejkle, abychom US ztrátu alespoň minimalizovali ...
Vtipalku. Pokuty bankam jsou jen virutalni divadylko pro lidi,aby potrestali ty bankstery. Banky se pri svych ziscich jen smejou pokutam. Napadlo Te nekdy,ze banky,resp.zpusob elonomiky stoji za kazdou financni krizi?
Banky vytvareji nove penize z niceho (doslova) a berou si za to uroky. Tak a dnes uz ne jinak v nasem skvelem svete vznikaji penize...z dluhu. Ma to jeden hacek-na svete nikdy neni a nebue dost penez na zaplaceni uroku,ty neustale porostou az jednoho krasneho dne se to cele hezky sesype
Jenze vetsina lidi o tom nema ani paru a pro jistotu jim sveruji jeste sve penize ve velkem ;-) sorry za offtopic
Volkswagen odvádel zcela jasne. A k tvým slovum "tak hloupě okamžitě bez váhání přiznat" - Americani s Volkswagnem jednali o tech problémech od jara 2014 a Nemci se z nich po dlouhou dobu snazili delat blbce. Víc nez rok je podle tebe "okamžitě"?
Mě to tak připadlo. Mohu se mýlit. A realita je taková že:
VW podvádí a neplní emise.
Ostatní podvádí kousek míň, ale nepřiznali se a také často neplní emise.
Tak ked zacnes so mnou komunikovat trochu normalnejsie, tak ti aj na to budem odpisovat. :-!
To ze klamali a tu asi tiez klamu, viem. A co teraz ? Mam zato hodit moj koncernovy voz zo skaly ? Aj ked je to V8 benzin ? :-!
Presne tak. Volkswagen se nepriznal "okamzite" ani "ihned", jak tady nekterí plácalové písí. Ale po víc jak roce. Do té doby se snazili z Americanu delat blbce.
tak ono je potřeba tu močovinu nejen mít, ale především používat. Při poctivém použití by ale její spotřeba mohla být pro zákazníky nepříjemně vysoká... (teď garantují, že ta nádržka vydrží celý servisní interval, což je poněkud úsměvné)
Dnes je na jednom zpravodajském webu článek, jak naftové motory nejmenované francouzské firmy jinak dávkují AdBlue na měřicí stolici a řádově méně v reálném provozu. Další způsob, jak obejít emisní limity.
Jak je toto zase mozné. Takový je to slusný koncern a ted tohle. Prece podle místních VAGinistu a Skoda-fans koncern nepodvádel, nic se nestalo, dusledky budou minimální. Vzhledem k tomu jak je momentální bordel ve Wolfsburgu porád vetsí tak ty predpovedi VAGinistu zrejme tak úplne nevyjdou. No toto!!!
A ty nevíš, že (i podle místních patriotů) ztráta akcií o 1/3, hrozba pokuty 18 mld USD, náklady na svolávačky, hrozba několika žalob a ztráta dobrého jména po celém světě (kromě české kotliny), nic neznamená? >:-[]
A Vahland asi neví, že za to může jen pár inženýrů a ta uklízečka.
Podívejme. Nevím za co free78 dostal BAN (redakce si s BANem velice pospísila, skoda ze není tak rychlá v jiných vecech). Ale zajímavé je ze nekolik diskutéru na ACZ pravidelne píse extrémne vulgární prasácké príspevky a to redakci nevadí. Zeby dvojí metr?
free78 vcera kvuli tomuto príspevku dostal BAN, dnes ráno se tady ten príspevek zase objevil. Myslís ze ten BAN byl kvuli tomu "ů", ze kdyby napsal "u" tak by BAN nedostal?
Celá aféra Vw je podle mě umělé udržovaná, zveličovaná, směsná a dětinská, přirovnal bych Vw k žákovi na základní škole, kterého (USA) učitelka, která kárá za banální prohřešek a s trochou nadsázky by nejraději malému rebelovi usekla hlavu, i když ostatní se chovaj stejně, jak už mnozí napsali připomíná jím to hon na čarodějnice.
Důležitou roli tady hraje Americká vláda a jedná se o vysokou politickou hru a proto si dovolím spojení a přirovnání, automobilového průmyslu s politikou, ve kterých se snažím najít souvislosti mezi EU a USA.
Amerika se snaží oslabovat sílu Evropy a už neví kudy by na nás zaútočila. To co předvádí poslední roky je neuvěřitelné zahrávají si s miliony životy a osudy lidí po celém světě.
Začalo to před pár lety arabským jarem, do kterého se Amerika začala * důsledek jsou běženci z blízkého východu, je to problém, který se týká každého z nás a budeme ho muset řešit.
Následné rozvracení Ukrajiny, ve které byla občanská válka a dneska není Ukrajina daleko od stejné situace, jako na blízkém východě
Díky této politice Ameriky se Evropa necítí bezpečně, bojí se a zbytečně se musí zbrojit, přitom peníze ze zbrojení můžou použít jiným, užitečným směrem (vzdělání, modernizace a zefektivnění průmyslu, snižování ekonomických rozdílů mezi státy)
Amerika prostě někde vleze rozjebe to tam a Evropa to pak musí řešit a nemůže řešit vlastní problémy. A v porovnání s těmihle příklady mi nepřijde adekvátní kritika a vůbec celý humbuk, který Amerika vyvolala.
Já být ve vedeni Vw, tak Američany s tímhle nafouknutým problémem pošlu do pr.ele. Pošlu jim omluvný dopis a čau pipi. Protože počet prodaných dieslu v US byl stejně zanedbatelný, jde o pár tisíc kusů. Maximálně bych zaplatil náklady na odstranění problému.
Auto VW nikoho nezabil, nikoho nepodvedl s kvalitou, ani co se týče spotřeby, celé mi to příjde absurdní....Doufám, že VW problém zvládne vyřešit, přeji jim pevné nervy. Na Ameriku by měl někdo shodit bombu, dělají jen problémy. Měli by se vzpamatovat
USA samozrejme mají prsty v ruzných prasárnách na Ukrajine, Blízkém Východe atd. ale to co nick Comprs píse na téma USA a Volkswagen jsou produkty chorého mozku.
Co je takové "nabádání" proti beztrestnému, velmi pravděpodobně úmyslnému, vybombardování nemocnice.
Kdo je vlastně terorista? Ten , kdo úmyslně zabíjí civily?
Já bych určitě nechtěl zabíjet američany. Ale kdo vlastně zodpovídá za válečné zločiny, které páchají?
Jeden z kandidátů na US presidenta prý prohlašuje, že by nad Sírií sestřeloval ruská letadla. Vzhledem k tomu, že chce být zvolen, asi říká, co si jejich lid přeje. Přejí si třetí světovou? Chovají se tak nesmírně arogantně, že tomu i věřím. Nejsem žádný rusofil, i když tak asi vypadám. Ale říkám si- zaplať pánbůh za rusko, jako důstojnou protiváhu jejich čím dál větší rozpínavosti, agresivitě a aroganci.
Třetí světovou určitě nechce nikdo. Určitě sou mocný skupiny ve víc státech který chtěj masivní zbrojení a pak nějaký lokální války nebo nepokoje kde by ty zbraně použili a pak další zbrojení
Utíkaj odevšad posledních skoro 5 let. Před Bašarem i ISIS
Ostatně i u nás jich pár set už pár let je
Mrtvejch civilistů je celkem asi čtvrt milionu. Nějakejch 20-30 odpůrců Bašara v base, 70-80 tisíc civilistů z umírněný opozice dal spíš prokazatelně zabít. V tom je asi 10-15 tisíc dětí. 11 milionů je jich na útěku
Nevim jak jinak říct že to je extrémně nevhodnej nešikovnej atd. diktátor. Ta země se v původních hranicích už nikdy nedá dohoromady. Jeho otce generála jakž takž brali - to že jim má vládnout jejich syn nikdy neskousli
A spíš neskousnou: Dneska to na modrou krev hrát nejde, každej má internet = doživnotní vládci zemí to nemaj jednoduchý ;-)
Jejich nástupci jen protože to sou jejich děti to maj už ultrasložitý :-)
Je to asi jako by u nás před lety vyhlásil Gross že bude předsedou vlády už nafurt. A důvodem by bylo že je Husákův syn >:D
V 21. století tohle lidi prostě už nežerou :-!
Být doživotním vládcem znamená, že nemusím podlízat voličům. A to má pro voliče výhody i nevýhody.
O ostatním co píšeš se nechci hádat, já ty čísla neznám, možná jsou pravý a možná ne. Podobných diktátorů byla vždycky spousta, a většinou svrháváme jen ty, kteří se nám už nehodí, ne ty, kteří jsou moc zlí. Byla by revoluce v Sírii a tím pádem mrtví civilisté, nebýt západu? Já věřím, že ne. A to je, oč tu (pro mě) kráčí.
Co takhle Čína a její mrtví? Neměli bychom svrhnout jejich vedení? A severokorejské, no řekni, kdyť to je hnus, co ten Kim dělá. Tak ho vyměníme, ne?
Ono vyhlásit se doživotnim vládcem je v 21. století asi koleda o průser. Lidi to prostě už neberou
Ty čísla schválně píšu s rozptylem protože přesný prostě neexistujou. Že tam umřelo obrovský množství civilistů ale nepopírá nikdo. Některý organizace třeba uváděj až 30 tisíc nezvěstnejch. Ono neni divu když jich je 11 milionů na útěku. Myslim že je jedno jestli umřelo 150 nebo 300 tisíc civilistů nebo jestli jich ze země uteklo 10 nebo 12 milionů - tak jako tak to je katastrofa která nemá obdoby. Východní Ukrajina je proti tomu drobnej lokální konflikt kterej skoro nemá cenu zmiňovat ;-)
Jo komanče v Číně bych poslal do prioru zejtra - protože teď za chvíli du spát a chtěl bych si to uží, jinak bych byl už pro dnešek :-)
Kimovic rodinka ta se taky hodně povedla :yes: >:D
Ale vlastních civilních obyvatel zřejmě fakt zabil nejvíc Asad. Drsný až neuvěřitelný žejo? ;-)
O čísla nejde. Jen si tam místo Asada dej Amíky, Saudy a jejich spojence, tedy i sebe. Je to dobrý pocit mít na rukou potoky krve? Nechceš jít rsději bojovst za ISLA? Tvůj bojovník za svobodu a demokracii potřebuje pomoc.
Klasicky hodnotíš poslední události a co bylo v uplynulym desetiletí což je příčina aktuálniho stavu tě nezajímá. Klasika :yes::-)
S tim že Bašar se nechal jmenovat navzdory syrský ústavě doživotnim vládcem země a obyvatelům se to moc nelibilo nemá tvý plácání nic společnýho. Jestli tomu v 21. století tleskáš je to celkem vážnej problém. Fakt chceš aby po Zemanovi byla prezidentem jeho dcera? >:-[]
Nebo ešte líp - máš jiný pravidla pro sebe a pro jiný. To už tady taky bylo: Těch 60 syrskejch uprchlíků přece nebude sedět ve stejný části autobusu jako my žejo >:D
Zvlášť když ty *** chtěli volby - to si zaslouží nejpřísnější potrestání >:-[]
V Sýrii se to vyvinulo tak ze delají pasárny vsichni - vládní vojska, IS, "umírnená" opozice. Tento týden zverejnila Amnesty International kritickou zprávu o tom jak kurdská "umírnená opozice" srovnává se zemí vesnice které opustil IS. Berou si na to dokonce buldozery aby to ekne zarovnali, neco jako kdysi delali nacisti v Lidicích nebo dnes Izraelci v palestinských vesnicích.
Ale pro Hammunasakru je hlavní neprítel Asad. Koho nemají rády USA, nemá rád ani Hammunasakra.
prosimte vzdyt tohle stoleti poradne jeste nezacalo a ty uz udilis ceny za zasluhy... jen tak mimochodem, neco mi rika, ze merkelova ma naslapnuto toho asada trumfnout...
Z 23 milionů obyvatel 11 vyhnat za hranice a čtvrt milionu pobít to Merkelová nezvládne. Musela by do sousedních zemí vyhnat 40 milionů němců a tak milion zabít. To nedá >:-[]
Jsi totálně mimo...ta aféra ještě ani není celá oficiálně zveřejněná...podvodný software, který u VW objevili se prodává i v aktuálním Passatu a aktuálních Škodovkách. Vypadá to, že třeba Škodovka nebude moct během několika málo dnů registrovat nová auta, protože to koncern zakáže, aby se nenavyšovalo množství problematických aut...
Myslím si, že nás ještě pár zajímavých informací čeká. Problém je, že tahle aféra může dost zásadně ovlivnit českou ekonomiku...
Nemusí bejt. Je to typická práce pro krizovýho manažera. VW ví o tomhle průseru už hodně dlouho. Určitě neseděli se založenejma rukama a nečekali co vítr přinese
Ty škatulata na šéfovskejch místech spíš nebyly naplánovaný během pěti minut někdy po vypuknutí aféry
To že Vahland to místo vzal a po tejdnu vycouval působí minimálně nezvykle
Mě to poslední dobou padá co pár dní. Nedávno naléhavě hledali fotografa, ale měli by hledat spíš kvalitní IT. Po velkých výpadcích, kdy slibovali tiskové prohlášení s vysvětlením (a nebylo, nebo se platu?) jim to blbne pořád. Vážně ostuda!!!
Jo poslední dobou jim to hodně zlobí. Je pravda že těch příspěvků je od začátku Dieselgate asi víc než jindy ale místní ajťák to nezvládá, rsp. se na to měl připravit
Už to začíná být nuda. Média do nás pořád hustí Volkswagengate a uživateli je to jedno. Jsem zvědavej, kolik řidičů si přijede vyměnit motory. Dva roky zpátky jsem v Áčkách kupoval Polo a jediný co mě vzhledem k emisím zajímá je, jestli mi to projde STKčkem.