Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Potvrzeno: Bývalý šéf Škody Vahland opouští Volkswagen

Winfried Vahland měl jiný názor na řešení situace v USA než zbytek vedení německé automobilky.
Zpět na článek
14. 10. 2015 13:49
14. 10. 2015 17:02
14. 10. 2015 19:16
14. 10. 2015 14:22
14. 10. 2015 14:20
14. 10. 2015 14:41
15. 10. 2015 09:19
14. 10. 2015 20:02
17. 10. 2015 00:11
Avatar - euro89
14. 10. 2015 13:49
Že by?
Že by už první krysy začaly opouštět potápějící se loď? >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 13:51
Re: Že by?
No nebo naopak, chtěl serioznější /zajisté nákladnější/ přistup, a krysám se to nelíbilo.
/ale nevidím do toho, je to čistá spekulace/
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 17:02
Re: Že by?
Odejít z takovýhle funkce je hodně hodně nezvyklý - souhlasim s tebou že spíš nechtěl táhnout s krysama :-)
Avatar - Ja Prvni 123
14. 10. 2015 19:16
Re: Že by?
Ano. Já to vnímám jako potvrzení toho, že je to ještě horší, než si umíme představit... a když to uviděl, tak to raději odpískal.

Jestli je to tak, tak je to hodné respektu. To dokáže málokdo.
14. 10. 2015 20:02
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
jj
... ŠKODA !! ... TOŽ sme doufali, že ten ŠMITEC [odkaz] v AMERICE NAPRAVÍ ... TAK PRÝ TEDA NEE :-! no nic, JEDEME DÁL [odkaz] [odkaz] ... ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
15. 10. 2015 20:49
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
To jste vážně najivnější než jsem si myslel. Z takovýhleho postu se vždycky odchází po podobnejch diplomatickejch proslovech. Žádná bílá vrána mezi černejma, prostě byl vyhozen za ty průsery, ale nikdo to přece takhle nenapíše. Bylo to zároveň přiznání. Naivkové. Ještě stačí napsat, že o tom nevěděl a budu se smát až do rána. >:D >:D >:D >:D
15. 10. 2015 15:34
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Naopak,odejit z teto funkce je normalni. Ze dne na den,jinak se to nedela. Nejcastejsim duvodem pak je opravdu jiny pohled na fungovani,v mnoha smerech-at uz vyssi naroky,rozdilne pohledy na budoucnost... Mozna cekal,ze se stane novym Winterkornem a je v tom kus osobniho vlivu,touhy. Nicmene odchod z techto postu je bezny,samozrejme v absolutnim poctu minimalni,nebot takovych pozic je minimalni %.
15. 10. 2015 20:52
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
To máš z nějakýho brainwashingu ne? Ty jsi najivní jak motýl. >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
14. 10. 2015 18:32
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Nebo je to tak, že patřil k Winterkornovým lidem a byl kandidátem na Winterkornovo místo po jeho odstoupení s podporou politiků a odborářů. A protože nyní přebírají vládu lidé kolem Piecha (nástupnictví vyhrál jeho kůň Müller), tak dostal blbou nabídku a když ji nepřijal, tak jinou nedostal, čili jiná forma padáka. Piech je důsledný a z lidi kolem Wintíka vymete postupně všechny.
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Jenomze on ji nejdrív prijal. Jinak nemyslím ze by Piech zase tak moc vymetal.
Avatar - rokyta.p
14. 10. 2015 19:06
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
bože to jsou zase stupidity >:D
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 19:17
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Viď. Tak proč je píšeš? ;-)
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
>:D >:D >:D
Avatar - Ham.
14. 10. 2015 20:10
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
No já myslím, že kdyby o něj skutečně stáli tak mohl pokračovat ve Škodovce nebo na jiném postu v koncernu i kdyby se na strategii v USA tisíckrát nedohodl.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 23:14
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Asi ti uniklo že nejde o le*** průseru v USA on odchází od VW

Přitom je šance že patří mezi ty čistý a rozhodně patří mezi ty slušně hodnocený. To rozhodnutí že zrovna on pujde řešit největší průser co kdy byl určitě nebyla náhodná volba a okamžitý rozhodnutí

Nebo to byla reakce na prosáklý náznaky že tenhle megaprůser eště nemá konce. Jinej ale podobně levej SW je dle některejch info i v současnejch 2.0 TDI - i když zrovna dneska nás Ťok ujišťoval že ne >:-[]
Avatar - Katikakus
14. 10. 2015 14:21
Re: ŠKODA !! Tajně sme doufali ...
Byls rychlejsi. Take si to myslim...
14. 10. 2015 14:04
Za vším bude muset být víc....
Ještš k emisím -
Pravděpodobně je za aférou s emisemi ještě něco co nevíme. Vycházím z toho, že přece není normální se na základě nějakého dost podivného amatérského testu tak hloupě okamžitě bez váhání přiznat. Přece šlo test odmítnou s tím že byl proveden nevhodným způsobem na porouchaném voze, tím získat čas a situaci řešit. Tady nejde vůbec o nějakou pravdu či lež ale o existenci či zánik obří společnosti.
Podvádí všichni i když každý trošku jinak. Doporučuju mrknout na grafy výsledků měření TU Graz, které jsou v tomto článku:

Můj názor je, že splnění emisí u dieselových motorů bez pomoci SCR (močovina) reálně nelze.

P.S.: Zkracovátko pro další diskuzi. Toto není obhajoba kohokoliv, ale konstatování faktů. Vůz VW jsem nikdy nevlastnil a ani to nemám v plánu. Dieselový vůz nevlastním a ani to nemám v plánu.
Rozbalit vlákno
22
14. 10. 2015 14:13
Re: Za vším bude muset být víc....
Já si myslím, že jim je jasné, že hádat se nemá smysl ... Toyota taky musela zaplatit za podle mého názoru daleko větší pitomost. Pokud se koukneš na Google, tak zjistíš, že američané velmi úspěšně penalizují zejména banky.
ING Bank To Pay $619 Million
5 big banks pay $5.4 billion
HSBC to pay $1.9bn in US
14. 10. 2015 14:30
Re: Za vším bude muset být víc....
Mě by třeba čistě ze zajímavosti zajímalo, zda by VW mohlo v USA říct - kdo se cítí podveden, tomu jeho vůz vykoupíme. Co se týče pokuty, platit ji nebudem, raději rušíme prodej VW v USA.
Byla by potom ta pokuta vůbec vymahatelná když by se firma stáhla?
---
Samozřejmě mne napadá ihned další řešení jak prodávat vozy VW na takovém trhu dál. Snadno. Třeba rebrandované na SEAT či ŠKODA;)
14. 10. 2015 14:52
Re: Za vším bude muset být víc....
V dnešním malém světě asi neutečeš ... Dělal jsem u farma firmy a naše US pobočka po letech v červených se konečně dostala k zisku a následně jim nějaká kontrola kvality zavřela dočasně továrnu a dostali strašnou pokutu, takže jsme po zbytek roku museli provádět různé kejkle, abychom US ztrátu alespoň minimalizovali ...
Re: Za vším bude muset být víc....
Plácás nesmysly.
15. 10. 2015 15:41
Re: Za vším bude muset být víc....
Vtipalku. Pokuty bankam jsou jen virutalni divadylko pro lidi,aby potrestali ty bankstery. Banky se pri svych ziscich jen smejou pokutam. Napadlo Te nekdy,ze banky,resp.zpusob elonomiky stoji za kazdou financni krizi?
Banky vytvareji nove penize z niceho (doslova) a berou si za to uroky. Tak a dnes uz ne jinak v nasem skvelem svete vznikaji penize...z dluhu. Ma to jeden hacek-na svete nikdy neni a nebue dost penez na zaplaceni uroku,ty neustale porostou az jednoho krasneho dne se to cele hezky sesype
Jenze vetsina lidi o tom nema ani paru a pro jistotu jim sveruji jeste sve penize ve velkem ;-) sorry za offtopic
Re: Za vším bude muset být víc....
Volkswagen odvádel zcela jasne. A k tvým slovum "tak hloupě okamžitě bez váhání přiznat" - Americani s Volkswagnem jednali o tech problémech od jara 2014 a Nemci se z nich po dlouhou dobu snazili delat blbce. Víc nez rok je podle tebe "okamžitě"?
14. 10. 2015 14:15
Re: Za vším bude muset být víc....
Mě to tak připadlo. Mohu se mýlit. A realita je taková že:
VW podvádí a neplní emise.
Ostatní podvádí kousek míň, ale nepřiznali se a také často neplní emise.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 17:04
Re: Za vším bude muset být víc....
Opravdovej podvod s emise obcházejícim SW prask zatim jen na VW
I co množství neplnění je vítězem VW
Avatar - Ja Prvni 123
14. 10. 2015 19:18
Re: Za vším bude muset být víc....
Je to marný, je to marný, ... je to marný.
;-)
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 17:40
Re: Za vším bude muset být víc....
VW podvádí dál. I přes jejich německý inzerát : "uděláme vše pro opětovné získání vaší důvery" lžou dál. Důvěru si nezaslouží.
Re: Za vším bude muset být víc....
:yes: :yes: :yes:
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 17:49
Re: Za vším bude muset být víc....
bohuzial mas asi pravdu :-!

[odkaz]
Re: Za vším bude muset být víc....
Uz jsem to sem psal nekolikrát.

Volkswagen. Das Auto. Der Betrug,
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 17:56
Re: Za vším bude muset být víc....
Tak ked zacnes so mnou komunikovat trochu normalnejsie, tak ti aj na to budem odpisovat. :-!
To ze klamali a tu asi tiez klamu, viem. A co teraz ? Mam zato hodit moj koncernovy voz zo skaly ? Aj ked je to V8 benzin ? :-!
Re: Za vším bude muset být víc....
Proc bys ho mel házet zo skaly?
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:13
Re: Za vším bude muset být víc....
V8 benzín si užívej ale Vahlandův bleskovej odchod z VW nenaznačuje nic dobrýho..
Schválně co tě napadlo pravní když si to čet?

Tipuju že totéž napadlo víc až hodně z nás ;-)
14. 10. 2015 14:53
Re: Za vším bude muset být víc....
Nejake testovani bylo uz loni. Tehdy se snazili ty testy napadnout.
Re: Za vším bude muset být víc....
Presne tak. Volkswagen se nepriznal "okamzite" ani "ihned", jak tady nekterí plácalové písí. Ale po víc jak roce. Do té doby se snazili z Americanu delat blbce.
14. 10. 2015 18:26
Re: Za vším bude muset být víc....
celé je to nejaké divné. V USA tvrdia že sú v afére namočené aj passaty z roku 2014-2015 a tie pritom močovinu majú - sám som si to overil.
Avatar - Barry Lyndon
14. 10. 2015 22:15
Re: Za vším bude muset být víc....
tak ono je potřeba tu močovinu nejen mít, ale především používat. Při poctivém použití by ale její spotřeba mohla být pro zákazníky nepříjemně vysoká... (teď garantují, že ta nádržka vydrží celý servisní interval, což je poněkud úsměvné)
15. 10. 2015 14:30
Re: Za vším bude muset být víc....
Dnes je na jednom zpravodajském webu článek, jak naftové motory nejmenované francouzské firmy jinak dávkují AdBlue na měřicí stolici a řádově méně v reálném provozu. Další způsob, jak obejít emisní limity.
15. 10. 2015 17:27
Re: Za vším bude muset být víc....
Tiež mám taký dojem, že tá močovina vydrží nejako podozrivo dlho. V trucku mám nádrž na 40 litrov močoviny a urobím s tým sotva 6 tisic km.
No toto!!!
Jak je toto zase mozné. Takový je to slusný koncern a ted tohle. Prece podle místních VAGinistu a Skoda-fans koncern nepodvádel, nic se nestalo, dusledky budou minimální. Vzhledem k tomu jak je momentální bordel ve Wolfsburgu porád vetsí tak ty predpovedi VAGinistu zrejme tak úplne nevyjdou. No toto!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Anonym
14. 10. 2015 14:22
Re: No toto!!!
A ty nevíš, že (i podle místních patriotů) ztráta akcií o 1/3, hrozba pokuty 18 mld USD, náklady na svolávačky, hrozba několika žalob a ztráta dobrého jména po celém světě (kromě české kotliny), nic neznamená? >:-[]

A Vahland asi neví, že za to může jen pár inženýrů a ta uklízečka.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 17:05
Re: No toto!!!
Jj ten software u Bosche objednala uklízečka, maximálně vrátnej >:D >:D >:-[]
14. 10. 2015 14:14
pochopitelné rozhodnutí....
.... jít ze sebe dělat do USA pitchu není práce pro každého.... Vahland má jistě vyděláno a rád půjde pracovat do nějaké jiné, slušné firmy....
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2015 14:31
Re: pochopitelné rozhodnutí....
OK, pujde psat clanky o Diesel motorech v AutoBild, potazmu a.cz, hm? :-!
Winfried? S takovym jmenem nema v Meryce sanci uspet, smazene windowsy? Pche! :-!
Avatar - Stejsn
14. 10. 2015 14:20
...
WV odchází od VW...
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2015 14:41
VZKAZ CENZOROVI
jsi čů..k. Odcházím. To ten odkaz na grafy fakt tak vadil? Můj login klidně smaž.
Rozbalit vlákno
9
Re: VZKAZ CENZOROVI
Podívejme. Nevím za co free78 dostal BAN (redakce si s BANem velice pospísila, skoda ze není tak rychlá v jiných vecech). Ale zajímavé je ze nekolik diskutéru na ACZ pravidelne píse extrémne vulgární prasácké príspevky a to redakci nevadí. Zeby dvojí metr?
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2015 14:55
Re: VZKAZ CENZOROVI
Seš-li bez viny, hoď kamenem.................................…
Re: VZKAZ CENZOROVI
Podobné vulgární prasárny a lzi jako ti které mám na mysli a kterí redakci nevadí jsem nikdy nepsal. To jen pro informaci.
15. 10. 2015 07:47
Re: VZKAZ CENZOROVI
Proc vy, prazaci, pisete slovo "čů..ák" s "ů"?
15. 10. 2015 09:19
Re: VZKAZ CENZOROVI
Protože je prostě dlouhej.
15. 10. 2015 13:46
Re: VZKAZ CENZOROVI
Aha >:D :yes:
Avatar - white label
15. 10. 2015 14:34
Re: VZKAZ CENZOROVI
Spíš "kroužkovanej"...
Re: VZKAZ CENZOROVI
free78 vcera kvuli tomuto príspevku dostal BAN, dnes ráno se tady ten príspevek zase objevil. Myslís ze ten BAN byl kvuli tomu "ů", ze kdyby napsal "u" tak by BAN nedostal?
15. 10. 2015 13:46
Re: VZKAZ CENZOROVI
Tak to fakt netusim, nejsem censor, ale je to mozny >:D
14. 10. 2015 15:01
NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Celá aféra Vw je podle mě umělé udržovaná, zveličovaná, směsná a dětinská, přirovnal bych Vw k žákovi na základní škole, kterého (USA) učitelka, která kárá za banální prohřešek a s trochou nadsázky by nejraději malému rebelovi usekla hlavu, i když ostatní se chovaj stejně, jak už mnozí napsali připomíná jím to hon na čarodějnice.

Důležitou roli tady hraje Americká vláda a jedná se o vysokou politickou hru a proto si dovolím spojení a přirovnání, automobilového průmyslu s politikou, ve kterých se snažím najít souvislosti mezi EU a USA.

Amerika se snaží oslabovat sílu Evropy a už neví kudy by na nás zaútočila. To co předvádí poslední roky je neuvěřitelné zahrávají si s miliony životy a osudy lidí po celém světě.

Začalo to před pár lety arabským jarem, do kterého se Amerika začala * důsledek jsou běženci z blízkého východu, je to problém, který se týká každého z nás a budeme ho muset řešit.

Následné rozvracení Ukrajiny, ve které byla občanská válka a dneska není Ukrajina daleko od stejné situace, jako na blízkém východě

Díky této politice Ameriky se Evropa necítí bezpečně, bojí se a zbytečně se musí zbrojit, přitom peníze ze zbrojení můžou použít jiným, užitečným směrem (vzdělání, modernizace a zefektivnění průmyslu, snižování ekonomických rozdílů mezi státy)

Amerika prostě někde vleze rozjebe to tam a Evropa to pak musí řešit a nemůže řešit vlastní problémy. A v porovnání s těmihle příklady mi nepřijde adekvátní kritika a vůbec celý humbuk, který Amerika vyvolala.

Já být ve vedeni Vw, tak Američany s tímhle nafouknutým problémem pošlu do pr.ele. Pošlu jim omluvný dopis a čau pipi. Protože počet prodaných dieslu v US byl stejně zanedbatelný, jde o pár tisíc kusů. Maximálně bych zaplatil náklady na odstranění problému.

Auto VW nikoho nezabil, nikoho nepodvedl s kvalitou, ani co se týče spotřeby, celé mi to příjde absurdní....Doufám, že VW problém zvládne vyřešit, přeji jim pevné nervy. Na Ameriku by měl někdo shodit bombu, dělají jen problémy. Měli by se vzpamatovat
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 17:09
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
:yes: :yes: >:D >:D >:-[]

Nevim kterej odstavec je lepší >:D

Seš totálni dutohlav nebo to aspoň děláš za prachy? >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
14. 10. 2015 19:21
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jsem rád, že už ani nemusím psát.. jen souhlasit.
;-)
14. 10. 2015 17:12
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
jak vis ze nikoho nezabil? cernobyl mel taky jenom dva prime mrtve zbytek zemrel dodatecne.
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2015 21:35
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jojo... v Černobylu zařvali jen dva. První "Vypni to!" a druhý "Nejde to!"
14. 10. 2015 17:12
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Nebyt ameriky, tak tady nepises cesky ty troubo. Napsal si vzorovy blabol zaslepeneho a omezeneho ceskeho Pepika.
14. 10. 2015 19:06
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
a jak by jsme psali? cinsky?
14. 10. 2015 19:09
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
On asi myslel, že jako německy.
14. 10. 2015 22:23
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
a co s tim ma amerika spolecneho?
Avatar - Ja Prvni 123
14. 10. 2015 19:22
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Teď německy.. čínsky až později...
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 17:37
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Když z toho vyjmu VW, tak stran amerického rozvracení s tebou souhlasím. Zřejmě ve jménu pravidla "rozděl a panuj".
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
USA samozrejme mají prsty v ruzných prasárnách na Ukrajine, Blízkém Východe atd. ale to co nick Comprs píse na téma USA a Volkswagen jsou produkty chorého mozku.
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 17:58
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Napsal jsem jasně "když z toho vyjmu VW". ;-)
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jiste. Ale kdyz si prectes styl vyjadrování tohoto cloveka, v této i v jedné vcerejsí diskusi, tak zjistís ze nemuze být psychicky úplne zdravý.
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 17:54
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
:-! :yes:
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
S tebou to docela mlátí. Ale at to Volkswagen udelá jak jim to navrhujes a uvidís jak poletí jako namydlený blesk.

Ale mohl bys delat poradce do Wolfsburgu. >:D >:D >:D
14. 10. 2015 17:57
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Nedovedu si představit, co asi ten chudák free78 musel napsat za šílenost, když dostal BAN a tahle snůška blábolů tady beztrestně visí.

Co kdyby toho blázna vzal někdo vážně ?

Opravdu se smí na tomto webu nabádat veřejně ke shození bomby na Ameriku ? To hraničí s terorizmem.
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:02
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Co je takové "nabádání" proti beztrestnému, velmi pravděpodobně úmyslnému, vybombardování nemocnice.
Kdo je vlastně terorista? Ten , kdo úmyslně zabíjí civily?
14. 10. 2015 18:04
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Ale bombu na celou Ameriku ?
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:10
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
O čem se bavíme. Ten článek je dost na hraně - ostatně je zase od Bureše - zřejmě místního agenta na záchranu reputace VW :-!
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:12
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Já bych určitě nechtěl zabíjet američany. Ale kdo vlastně zodpovídá za válečné zločiny, které páchají?
Jeden z kandidátů na US presidenta prý prohlašuje, že by nad Sírií sestřeloval ruská letadla. Vzhledem k tomu, že chce být zvolen, asi říká, co si jejich lid přeje. Přejí si třetí světovou? Chovají se tak nesmírně arogantně, že tomu i věřím. Nejsem žádný rusofil, i když tak asi vypadám. Ale říkám si- zaplať pánbůh za rusko, jako důstojnou protiváhu jejich čím dál větší rozpínavosti, agresivitě a aroganci.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:16
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Třetí světovou určitě nechce nikdo. Určitě sou mocný skupiny ve víc státech který chtěj masivní zbrojení a pak nějaký lokální války nebo nepokoje kde by ty zbraně použili a pak další zbrojení
14. 10. 2015 18:26
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Nechci se v diskuzi na webu o autech o těchto věcech ani trochu bavit a ani nechci si zde o nich číst. To můžu rovnou jít na Novinky. ;-\
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:27
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jo, máš recht. Sám s tím nezačínám, ale nereagovat bohužel nedokážu.
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Zivot nejsou jenom auta.
14. 10. 2015 18:33
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
To nejsou, ale nechci ostatní život řešit zde.
(Na specializovaném webu.)
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:08
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Bašar al-Asad? Doufám že v tomhle století ho už nikdo netrumfne ;-)
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Uz zase plácás nesmysly.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:14
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jo kdyby :-|

Počet mrtvejch civilistů a vlastně i počet utečenců ze země už doufám nikdo netrumfne
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:17
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Neutíkají ti utečenci nejvíc z oblastí ovládaných IS a "umírněnou" opozicí?
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:27
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Utíkaj odevšad posledních skoro 5 let. Před Bašarem i ISIS
Ostatně i u nás jich pár set už pár let je

Mrtvejch civilistů je celkem asi čtvrt milionu. Nějakejch 20-30 odpůrců Bašara v base, 70-80 tisíc civilistů z umírněný opozice dal spíš prokazatelně zabít. V tom je asi 10-15 tisíc dětí. 11 milionů je jich na útěku

Nevim jak jinak říct že to je extrémně nevhodnej nešikovnej atd. diktátor. Ta země se v původních hranicích už nikdy nedá dohoromady. Jeho otce generála jakž takž brali - to že jim má vládnout jejich syn nikdy neskousli

A spíš neskousnou: Dneska to na modrou krev hrát nejde, každej má internet = doživnotní vládci zemí to nemaj jednoduchý ;-)
Jejich nástupci jen protože to sou jejich děti to maj už ultrasložitý :-)

Je to asi jako by u nás před lety vyhlásil Gross že bude předsedou vlády už nafurt. A důvodem by bylo že je Husákův syn >:D
V 21. století tohle lidi prostě už nežerou :-!
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:34
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Být doživotním vládcem znamená, že nemusím podlízat voličům. A to má pro voliče výhody i nevýhody.
O ostatním co píšeš se nechci hádat, já ty čísla neznám, možná jsou pravý a možná ne. Podobných diktátorů byla vždycky spousta, a většinou svrháváme jen ty, kteří se nám už nehodí, ne ty, kteří jsou moc zlí. Byla by revoluce v Sírii a tím pádem mrtví civilisté, nebýt západu? Já věřím, že ne. A to je, oč tu (pro mě) kráčí.
Co takhle Čína a její mrtví? Neměli bychom svrhnout jejich vedení? A severokorejské, no řekni, kdyť to je hnus, co ten Kim dělá. Tak ho vyměníme, ne?
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 23:27
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Ono vyhlásit se doživotnim vládcem je v 21. století asi koleda o průser. Lidi to prostě už neberou

Ty čísla schválně píšu s rozptylem protože přesný prostě neexistujou. Že tam umřelo obrovský množství civilistů ale nepopírá nikdo. Některý organizace třeba uváděj až 30 tisíc nezvěstnejch. Ono neni divu když jich je 11 milionů na útěku. Myslim že je jedno jestli umřelo 150 nebo 300 tisíc civilistů nebo jestli jich ze země uteklo 10 nebo 12 milionů - tak jako tak to je katastrofa která nemá obdoby. Východní Ukrajina je proti tomu drobnej lokální konflikt kterej skoro nemá cenu zmiňovat ;-)

Jo komanče v Číně bych poslal do prioru zejtra - protože teď za chvíli du spát a chtěl bych si to uží, jinak bych byl už pro dnešek :-)

Kimovic rodinka ta se taky hodně povedla :yes: >:D

Ale vlastních civilních obyvatel zřejmě fakt zabil nejvíc Asad. Drsný až neuvěřitelný žejo? ;-)
15. 10. 2015 05:51
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
O čísla nejde. Jen si tam místo Asada dej Amíky, Saudy a jejich spojence, tedy i sebe. Je to dobrý pocit mít na rukou potoky krve? Nechceš jít rsději bojovst za ISLA? Tvůj bojovník za svobodu a demokracii potřebuje pomoc.
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 10:20
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Ten: O čísla nejde je dobrej :yes: >:D

Klasicky hodnotíš poslední události a co bylo v uplynulym desetiletí což je příčina aktuálniho stavu tě nezajímá. Klasika :yes: :-)

S tim že Bašar se nechal jmenovat navzdory syrský ústavě doživotnim vládcem země a obyvatelům se to moc nelibilo nemá tvý plácání nic společnýho. Jestli tomu v 21. století tleskáš je to celkem vážnej problém. Fakt chceš aby po Zemanovi byla prezidentem jeho dcera? >:-[]
Nebo ešte líp - máš jiný pravidla pro sebe a pro jiný. To už tady taky bylo: Těch 60 syrskejch uprchlíků přece nebude sedět ve stejný části autobusu jako my žejo >:D

Zvlášť když ty *** chtěli volby - to si zaslouží nejpřísnější potrestání >:-[]
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
V Sýrii se to vyvinulo tak ze delají pasárny vsichni - vládní vojska, IS, "umírnená" opozice. Tento týden zverejnila Amnesty International kritickou zprávu o tom jak kurdská "umírnená opozice" srovnává se zemí vesnice které opustil IS. Berou si na to dokonce buldozery aby to ekne zarovnali, neco jako kdysi delali nacisti v Lidicích nebo dnes Izraelci v palestinských vesnicích.

Ale pro Hammunasakru je hlavní neprítel Asad. Koho nemají rády USA, nemá rád ani Hammunasakra.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:31
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
S tim prvnim odstavce naprosto souhlasim a napsal sem to před tebou ;-)

Ten druhej je dokonce v několika bodech totální kravina :-)

Že je ale Bašar Asad zřejmě největší řezník tohohle století - to je nejspíš fakt :-!
14. 10. 2015 20:52
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
prosimte vzdyt tohle stoleti poradne jeste nezacalo a ty uz udilis ceny za zasluhy... jen tak mimochodem, neco mi rika, ze merkelova ma naslapnuto toho asada trumfnout...
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 23:10
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
No právě že spíš naopak žejo :-)

Z 23 milionů obyvatel 11 vyhnat za hranice a čtvrt milionu pobít to Merkelová nezvládne. Musela by do sousedních zemí vyhnat 40 milionů němců a tak milion zabít. To nedá >:-[]
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Asad vyhnal 11 milionu lidí za hranice? Prestan kecat plácale?
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 09:57
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jj je to skvělej doživotní vládce země. Nikoho nezavřel nikoho nezabil a svou zemi spravuje na jedničku ;-)

Hlavně aby v tom nepokračoval dál za chvíli by tam moh zbejt už jen on a ruský vojáci >:-[]

I ty vlastní totiž berou čápa >:D

Sorry ale Bašar to podělal jak málokdo. A zrovna ty to spíš viš

A jestli ti vadí formulace vyhnal tak samozřejmě beru, zrovna tak ty lidi nezavírá a nezabíjí on osobně :-)
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Ty lidi neodesli jenom kvuli Asadovi, ale napríklad taky kvuli IS atd., plácale.
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2015 10:21
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Ano s tim samozřejmě souhlasim - psal sem ze jestli ti vadí ta formulace tak to beru :-)
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:16
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
:yes:
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jak vidís tak muze. Comprs je zcela evidentne psychopat, a je tady na diskusích pár podobných. Ale to redakci nevadí.

Príspevek nicku free78 má nadpis "vzkaz cenzorovi" takze to musela být nejaká kritika redakce. A to redakci vadí.
14. 10. 2015 18:18
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Z USA je mi na blití a z Evropy už bleju...a z tebe jsem navíc dostal běhavku...
Jdu si něco nalít, nebo to nepřežiju ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:28
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Hlavně si nedávej Ballantines Brasil - to byl omyl :no: ;-\

Na kloktání když tě bolí v krku to ale docela funguje :yes: >:D
14. 10. 2015 18:46
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Mě teď chutná Tatrantea a Havana club to jistí ;-)
Na kloktání asi snesem všechno nad 30% >:D
15. 10. 2015 11:49
Re: NAFU(c)KOVÁNÍ Evropy
Jsi totálně mimo...ta aféra ještě ani není celá oficiálně zveřejněná...podvodný software, který u VW objevili se prodává i v aktuálním Passatu a aktuálních Škodovkách. Vypadá to, že třeba Škodovka nebude moct během několika málo dnů registrovat nová auta, protože to koncern zakáže, aby se nenavyšovalo množství problematických aut...

Myslím si, že nás ještě pár zajímavých informací čeká. Problém je, že tahle aféra může dost zásadně ovlivnit českou ekonomiku...
14. 10. 2015 18:30
Že by první schopný...
... německý manažer? Přijetí takového jobu je v této chvíli práce pro masochistu.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 18:34
Re: Že by první schopný...
Nemusí bejt. Je to typická práce pro krizovýho manažera. VW ví o tomhle průseru už hodně dlouho. Určitě neseděli se založenejma rukama a nečekali co vítr přinese
Ty škatulata na šéfovskejch místech spíš nebyly naplánovaný během pěti minut někdy po vypuknutí aféry

To že Vahland to místo vzal a po tejdnu vycouval působí minimálně nezvykle
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:45
Re: Že by první schopný...
A tvoje teorie?
14. 10. 2015 18:50
Re: Že by první schopný...
Za mě, WV je spíš Winter klan a Piech klanu se nehodil. Stačila kritika, nebo jiný názor na strategii v USA a byl odejit vzhledem k růstu Piechklanu.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 23:21
Re: Že by první schopný...
To je fakt jen teorie ale zřejmě to vyhodnotil ne jako velkou výzvu ale jako velkej průser

Ono je docela možný že eště nevíme všechno

Rozhodně takhle se většinou neodchází
Z takovýhle pozice po tolika letech u firmy rozhodně ne
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 18:45
Re: Že by první schopný...
Taky jsi měl výpadek Auto.cz
14. 10. 2015 18:47
Re: Že by první schopný...
výpadek na auto.cz poslední dobou spíš pravidlo...
Avatar - AUDIRS6
14. 10. 2015 18:56
Re: Že by první schopný...
ale davnejsie - o 4ej, ci kedy...
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 19:00
Re: Že by první schopný...
Mě to poslední dobou padá co pár dní. Nedávno naléhavě hledali fotografa, ale měli by hledat spíš kvalitní IT. Po velkých výpadcích, kdy slibovali tiskové prohlášení s vysvětlením (a nebylo, nebo se platu?) jim to blbne pořád. Vážně ostuda!!!
14. 10. 2015 19:05
Re: Že by první schopný...
Nepleteš a blbne to tady skoro každý den. ;-\
Re: Že by první schopný...
Zrejme se jim sem nejak nahrál ten software od Volkswagenu.
Avatar - _Karel_
14. 10. 2015 19:00
Re: Že by první schopný...
>:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2015 23:18
Re: Že by první schopný...
Jo poslední dobou jim to hodně zlobí. Je pravda že těch příspěvků je od začátku Dieselgate asi víc než jindy ale místní ajťák to nezvládá, rsp. se na to měl připravit
14. 10. 2015 18:50
Re: Že by první schopný...
Ano, je to práce pro krizového manažera. S Volkswagenem za zády ale v dané chvíli neproveditelná. Profesní sebevražda.
14. 10. 2015 20:02
Hmm
Asi nečítal článok agenta Bureša o definitívnom konci amerického humbuku >:-[]
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2015 00:11
VW
Už to začíná být nuda. Média do nás pořád hustí Volkswagengate a uživateli je to jedno. Jsem zvědavej, kolik řidičů si přijede vyměnit motory. Dva roky zpátky jsem v Áčkách kupoval Polo a jediný co mě vzhledem k emisím zajímá je, jestli mi to projde STKčkem.
Rozbalit vlákno
0