V Průhonicích nedaleko Prahy můžete zakoupit nejnovější evropských počin amerického Cadillaku. Model BLS, o kterém jsme podrobněji psali z letošní Ženevy, se v České republice prodává za ceny začínající již od 823.632,-Kč.
Nemůžu se ubránit takovému tomu zvláštnímu pocitu, když člověk spíše podvědomě než vedomě tuší, že něco není v pořádku. Ale neumí to popsat. Malý Cadillac v Evropě, s dieslem a s manuálem. Nemůžu si pomoct, něco je špatně... :-)
Kup si ho s automatem v benzínu a nefrfněj. >:D Jinak máš samozřejmě pravdu. Ta velikost mi ale ještě nevadí. Střední třídu vidím jako dolní hranici, kam můžou jít. ALS nechcííí.
A CTS jde sehnat prakticky nový s naprosto jasným původem za 700 000 i míň. A může si za to Charouz sám. ;-\ Ale rozdával je jen s manuálem (aspoň, co teď vidím v bazarech). Já se teda rozhodně do 30.let minulého století vracet nehodlám. Když Cadillac, tak s automatem. BLS věštím relativní úspěch. Na 10 000 jim prodeje v EU asi nezvedne. Ale ono stačí tak na 5 tisíc a budou mít zase i letos nárůst 100%. :-)
Takze uz som sa snazil to pridat prispevok, ale nepodarilo sa mi to(problemi s pc). Strucne. Ano, s dieslom to teda neni zazrak, ale poznam ludi co furt maju velke reci o sportebe a suschobny dat a 3 mil. za auto, ale ked pride na rad motor tak vsetci honosne traktorakaju po okoli. A vraj Escalade zere vela, popritom moj stryko kupil ML 320CDI za asi 400,000Sk(300,000Kc) viac ako escalade) No tych par tisic km na Escalade mohol v pohode odjazdit nez vyzerat ako farmar, ale o tom potom... chcelsom povedat ze spotreby su mimoriadne dobre. Ceny nie az tak. Stale vsak trocha lacnejsi od Lexusu IS 220d/250. a co sa BMW 3 tyka, su narovnako, len Caddy ma lepsiu vybavu. BMW320i s man.=BLS 2.0T s automatom. Skratka rovnaka cena, ale viac za tie peniaze. Len ten CTS je pri vacsich a drahsich modeloch cenovo blizko, takze sa mi to zda byt nevyhodne(ten BLS)
Jo, brácho, autosvět, to není autodráha Carrera od jéžíška. Tak až se jednou vzbudíš a pokusíš se najít životní rovnováhu, máš několik možností. Pokud miluješ sušený rybičky, nebo šproty v rejžovým nálevu, víš kudy povedou tvý kroky. Cadillac, to je ovšem jiná píseň. Ještě donedávna jsi musel umět plavat, jinak ti byl Caddy navždy nedostupnej. Tak dneska je to jiný. Pokud nejsi zahrádkář a nestih´jsi to ještě před tím, než v jedný hrůzný noci zakroutil Lones Bédovi Trávníčkovi krkem, nemusíš bejt zoufalej, stačí nabrat směr Průhonice a je tvůj. Ovšem není to tak jednoduchý, jak to vypadá. Rozumíš...Caddy... to chce styl. Viděl jsi Dallas, ne? Tak na tu farmu zapomeň, natolik tě šéf nemiluje, ale možná bys moh´z kvartálních premií pořídit klobouk. Že ti sluší víc rádiovka? Hochu, v Caddy budeš muset rázně opustit jiný svý dětský sny. Tak pokud se s tou rádiovkou nehodláš rozloučit, ber o dvě čísla větší stetson. Objednej Caddyho a doma trénuj chůzi. Hlavu vždy vzpřímenou. Ulítlej stetson, to je asi jako když ti na plovárně praskla tenkrát guma u plavek. Pamatuješ na ten smích, ne? Tak si dej bacha. Taky to chce pořádný kopyta. Adidas se čtyřma neber, Caddy vyžaduje hadí kůži. A hlavně podseklej podpatek. Když půjdeš, bude to ze začátku vypadat, žes včera ráno potratil. Nenech se zlomit a trénuj, ten podseklej podpatek užiješ až budeš ve svým Caddy brzdit. Až ti Charouz pošle číslo svýho konta, zaplať a vyraž směr Průhonice. Budou tě čekat. Kopyta a klobouk udělaj v tý lokalitě svoje, to si piš. Uvnitř dělej, že máš stádo koní, a farmu jako z toho Dallasu. Když se ti nebude třást hlas, možná ti to uvěřej. Stylově požádej o panáka vody a bacha – nezakuckej se, brčko taky odmítni a kopni to tam na ex, jako bourbona. To zapůsobí. Pak ti ho předvedou. Okopej mu kola, to se prostě ve Státech dělá a mrkni, kde má Caddy nádrž. Na naftu zapomeň, budeš mu prolejvat hrdlem devádesátpětku, tak abys věděl, kde je díra tvejch bezesnejch nocí. Sedni si do něho a stetson před tím sundej. Pohoď ho na sedadlo vedle sebe, zatni Caddyho těma hadíma kopytama a na rozloučenou vystrč z bočního levačku se vztyčeným prstem. Zvol svobodně, kterej vztyčíš, aby Charouz věděl zač je toho loket, teda Beda... :yes:
Dobrý,...příště zkus svoje příběhy trochu zkrátit, je-li to možné, protože než jsem se tady pročetl na konec, zapoměl jsem, co vlastně bylo na začátku a o čem že to vlastně píšeš. Nebo že by to bylo nezáživností obsahu? Zkus to v politice, budou volby a dlouhý kecy o ničem se tam cení i finančně.
Nejlepší bude, když mě nebudeš číst :-) jinak, pokud neudržíš dvacet řádků textu, zkus vyměnít mozek... to opravdu není v normě ;-) Ty finance... nemám to zapotřebí.... ani tu politiku...
Porad se nemuzu rozhodnout jestli jo nebo ne ;-\ Vypada dobre, desing Caddy u sedanu se mi libi. Bude vic "evropsky". Ale porad si na to auto nemuzu udelat nejaky jasny nazor. Jeden muj znamy, mimochodem o autech dost vi, rika ze , cituji: "... je to Vectra, ktera slohla kozenou bundu a nepadne ji...". Nevim, ale s timhle nazorem se asi neztotoznim.
To přirovnání >:D se mi líbí. Přijde mi, že zatímco v Evropě designeři používají hlínu pro své modely, tak u Caddyho to vzali z jiného konce. Vysypali několik stavebnic Lego a poskládali toto. A protože se jim nedostávalo kostiček, nedělali si s tím těžkou hlavu a použili ty, co zbyly. :-( By mě zajímalo, jak se ti může líbit současně toto Lego-car a Jag. Fandím kočkám a britskému kulatému designu :yes: .
Libi se mi blondynky, brunetky i rezavy. Dlouhy vlasy, kratky. Vysoky a mensi. Boubelky i stihle. Je toho moc, ale jen neco si pustis do baraku;-) S autama je to stejny;-)
...tomu, kdo znesvětí toto auto tím ropákem :-! Doteď se divím, že za to nehoří manažeři Kadilaku na hranici. No tak uvidíme jak se BLS povede u nás... Jak znám tužby českých Onasisů, tak nejvíc by šla verze kombi s tou drátěnou ohradou za sedadly :no::no: A k tomu poukaz na snovou dovolenou v Bibione... Pro mě už tohle není Kadilak :no: Ten má hýřit nařasenou kůží, obrovským objemem (2.8 T bude ale skvělý ;-) ) a celkově americkou rozšafností... Jak říkám: uvidíme
Hele mari, dneska s tebou musím souhlasit, chrochta se do cadillacu moc nehodí ale Evropa si to žádá... Msuím se přiznat, že BLS se mi líbí a vzít k němu 2.0T 154kw (nejspíš od SAABu), by byla docela dobrá volba :yes:
no podle tebe "Cadillac -> Kadilak -> Kaďák", no pěkná posloupnoust >:D Nevím co máš na mysli za sprosťárny ale já jen název tohohle auta haha malinko počeštěnej, že má víc významů, za to já už nemůžu >:D
No ve své podstatě souhlas, ale jde o tohle: Nesnaží se náhodou Caddy naservírovat evropskému balíkovi to počem touží a oč neustále žádá??? Je jen škoda, že musí udělat krok zpět a nabídnout klacek místo moderního automatu a ropu místo sportovního a krásně znějícího benzínu V6 a nebo ještě líp V8.
jde jenom o to, jestli si to myslí manažeři, nebo se o to opravdu domáhají zákazníci... Nedovedu si představit že někdo dojde k nim do prodejny a zahlásí že kdyby to bylo v naftě-tak to bere, ale že takhle v benzínu ani za nic >:D:no: Evropská šaškárna :no:
Já to slyšel říkat hodně lidí. Ale nevěřím jim to. Pro příznivce dieselů a manuálů IMHO Cadillac nikdy nebude první volba. Sice si u nich možná vydobude víc pozornosti a úcty, ale to nestačí.
A je to tady nanovo. Jeden chce Caddyho pouze na benzín, druhej si to v něm chco honit na řasený kůži, pro třetího tohle není Caddy, ale Saab. Tak pánové. Cadillac je to, co vyrábí Cadillac. Řek´ bych, že takhle to platí všude. Ano, tohle je pro mne Caddy. Caddy dnes. V neděli jsem jednoho potkal... jedu a vidím fakt novou školu, jinej tvar... je to prostě Amerika se vším všudy. A já cením, že ho jen přízpůsobujou tou naftou evropskejm požadavkům... jinak má americkej kukuč... Jiní to dělaj jinak. Já cením Caddyho :yes: P.S. nebo si snad myslíš, že Phaeton nemá ve verzi pro Státy odkládací prostory na pohárky coly? Cti styl, brácho.
"Amerika se vším všudy".. To se fakt nedá, ty si s těma tvejma kecama nevidíš ani na špičku nosu a navíc seš úplně, ale úplně mimo :no: Tenhle Caddy je stejně "americkej" jako je Avensis "japonská". Seš fakt mimo, dřív to bylo alespoň směšný, teďka už je to jen trapný a ubohý :no::no::no: Holt GROTESKNÍ TRAGÉD na INTERNETU :no:
:-):-) pamatuj: když chceš poevropštěný auto- kup si to evropský... Je to karneval: japonci chtějí vypadat evropsky a americky, evropa americky a korejsky, amerika japonsky a evropsky.A všichni jsou nešťastní :-)
No četl jsem test Vectry OPC vs. Mazda 6 MPS(AWD), no a zrovna tam moc neopěvujou Vectru, moc těžká na předek, nic moc ovladatelná, sice vyhrála a to jen tím, že je to Liftback (užitkový vlastnosti) a ne sedan jako 6, ale přecejen je to prostě Opel a po mých zkušenostech s Astrou (F) GSI už bych opel fakt nechtěl :no:
nová Vectra by Tě překvapila-jsem si jistý :yes: Předchozí GTS 3.2 byla vynikající. Tohle jde ještě dál. Nemám pochyb o jejích kvalitách. MPS je čtyřkolka, takže logicky OPC proti ní bude nedotáčivá... Jak jsem už kdysi psal: takovýma srovnávacíma testama podpaluju táboráky... Každej přeci máme toho svýho vítěze ;-) ...a o to jde :-):yes:
ale jo jasně, taky si myslím, že tyhle srovnávací testy jsou na 2 věci ;-) Občas se srovnávaj dost nesrovnatelný věci >:D Ale mě se Vectra stejně nelíbí >:D
:-) Nejsou... nešťastní jsou ti, co si neumí vybrat. Ještě hůř jsou na tom ti, co si ani vybírat nemůžou. Většina si ale vybrat neumí. Ti, co ví... ti jezděj. V Japonsku japonskejma, v Americe americkejma. Nad tím vším pluje jako ikona Evropa... se svejma Porsche, BMW, MB, Ferrari, Aston Martin, Bentley, RR. Neboť kdo kdekoli koupí tyhle ikony, dobře udělá. Tak ostatně, jako ten, co jezdí domácí značkou. My v Evropě těžíme z toho, že máme velké množštví domácích značek. Například celej koncern VW. Bravo VW-PORSCHE :yes: Vždyť například OCTAVIA II ve dvoulitru... to je sen každýho rozumně uvažujícího čecha a moravana, kterej žije průměrnej život. A OCTAVIA RS je dokonalost za 750tyček. Pracháči... ti volí premiovky - znáš je sám. Jiné řešení nemám. Lones nám napíše pár americkejch ikon, který je dobrý mít doma... a to je všechno. Všechno, brácho... pokud tedy nepočítáš k premiovkám i Hondu City ;-)
:-) trošku si se zase zasnil... ;-) Můj názor zní: pokud se americká auta spokojí s tím, že vypadají americky, bude to stačit. Zákazníci budou. Kdo kupuje Kadilak (Cadillac :-) ) ten chce ameriku na kolech... Nechce ani Opel ani Saab ani Fiat s americkým logem. Jediný co by mohlo BLS pomoct je ta kouzelná cena . Jinak ale nic nového.Všechno to tu bylo a je... Žádná americká originalita ála PT nebo 300C(tam alespoň vzhledová)
Tak jsme se dozvěděli mnohé. Příznivec amerik prý nesmí koupit BLS. A příznivec japonských nesmí koupit Avensis. A to ani nemluvíme o těch například v Turecku nebo USA montovaných evropských autech, že? :-) Vadí ti technika Saab společně s designem Cadillac? Mně teda nevadí ani jedno. Pokud koupíš benzín v automatu, je to Cadillac. Nafta a manuál...no nikdo ti to nezakáže....ale je to jako vystříhat si do kulicha dvě díry a nosit ho místo slipů a slipy nosit na hlavě. >:-[]
Jednoznacne s nazorom suhlasim. Ked sa pozriem na BLS a potom na DTS vidim privela spolocnych znakov- Design, kvalita, styl a hlavne sposob akym sa vedia nosit po ulici. Motory, jazdne vlastnosti, a ceny su odlisne a zodpovedaju tome ze sa jedna o 2 totalne rozlicne automobily pre 2 totalne odlisne skupiny zakaznikov. S tym manualom by som tak nenaskakoval, lebo vela ludi potrebuje manual(automat sa im zda urazkou a myslia si ze patri lenivym americanom). Ja by som osobne tiez radsej automat, ale je dobre ze nebudem pocuvat idiotiny typu- dochodcovske auta atd. mate manual pre sportovu jazdu a aj diesel ak si tak zakladate na tej spotrebe(Hoci 7,6l/100km kombinacia u 2.0t sa mi rohodne nezda byt vysoka). Skratka Cadillac uz neni len to "velke americke dochodcovske hebedo ktore zere jak svina a neni kde zaparkovat" Uz tu mate vsetko od usporneho auta strednej triedy cez luxusne sedany s V8 motormi a su[perluxusne SUV az po superluxuzny roadster o hodnote $100,000 so skvelimy jadnymi vlastnostami. Vsetky tieto auta nieco charakterizuje- kvalita, design, styl, komfort, dobra hodnota(pomer vykon/cena) aj image, a to napodstatnejsie- je to Cadillac.
klobouk ještě nedělá kovboje, tak si odpočiň ve své snaze :-) Slez z toho ruskýho kola na Matějské a kup si pravou americkou žvejku. Vyrábět ji sice Hamé, ale chutnat bude americky. Nebo aspoň myslíš, že chutná americky. Nejspíš jo, když je na ní napsané americká... A to stačí. Ještě klobouk a před zrcadlem nahoď výraz Clinta Eastwooda. Kup si někde u stánku metrovou samolepku Cadillacu a nalep ji na svýho Recorda 1.7 . Nikdo, přece nikdo nepozná že tohle není amerika. Má to přece znak Cadillac :-);-) Tak nezapomeň na to žvejku a ten klobouk, až si půjdeš pro BLS :-) SkoroKovboj a SkoroCadillac. Nerozlučná dvojka ;-)
Blesk na kapotě ještě nedělá Němce. Jo, Opel, skoroněmecký auto pro skoroněmce..... ;-\ Ve skutečnosti patří celý Američanům. Takže ukonči tuhle taškařici.
Já měl doteď Mariho za rozumnýho. Ale v dnešním zglobalizovaným automobilovým průmyslu očekávat, že americký auta budou narozdíl od evropských a asijských naprosto "čistá rasa" mi přijde jako absurdní. Možná je naštvanej, že klesne odbyt Vectry v plný výbavě. >:-[]
:-! asi to tak bude...bohužel. Podívej se ale na SAAB... Už z něj moc nezbylo, co? ;-) 9-2ka je ukázka současnýho stavu... Lehce se může stát že na tohle dojede i Kady
Saab je teď po fázi, kdy na něj těžce kašlali, nicméně očekávám, že se to právě teď někdy radikálně změní a víc ho propojí s Caddym. To Cadillac je naštěstí miláček GM a určitě mu nehrozí to, co naznačuješ. CTS, STS, SRX jsou 100% Cadillac. XLR dal základ nový Corvettě. A spolupráce ve full-size segmentech DTS (Lucerne) a Escalade (Suburban) je nezbytností a nikomu ze zákazníků nevadí.
no vidím že jsi optimista. Možná je to dobře... U Saabu bych řekl asi toto: co za 50let švédi vybudovali, to za 3 roky globálních Swingers párty ztratili... Mystika minulých Saabů je pryč. Navždy. Já vím že už 9000ka měla společný základ s Fiatem,AR,Themou.. Ale nepoznal jsi to na ní. Cítils jen pravou švédskou atmosféru... A tohle už u Saabu dlouho neznají. Chtějí jen křečovitě zaujmout viz. Facelift 9-5 :no>:Doufejme, že aspoň motoráři Saabu zůstanou . Jejich TURBOorgie jsou skvělé
sedan 9-3 je slušný...Ale je z něj cítit víc Opelu a míň Saabu. přístrojovka slušná, ALE TEN VOLANT :no::no:8-s vrchol nevkusu. Kombík mě nebere (ostatně žádný kombík mě nebere ;-) )-zas tam vidím ten plot kvůli DPH...
:-)asi tak: rodinu mám, ale tchýně musí utíkat za autem >:-[] proto nemám kombík- abych se mohl vymluvit že mám málo místa :yes: V kufru sedanu jezdit nechce- prý kvůli nějaké klaustrofobii ;-)
Co sa DTS tyka tak technika je vlasna a je to len prerobeny stary DTS, nie Lucerne! Lucerne prevzal nejake interierove konponenty, lebo su fakt spickovej kvality. U XLR neni mozne spoznat Corvete. U Escalade 2007 sa oproti modelu 1998 radilane znizila podoba s Tahoe. Tak predpokladam ze sa stane aj s BLS.
Dostal si mě. Máš bod. >:D Aspoň, že to nepodkopalo to, o čem sem psal. Že dneska je každej propojenej s každym. Což ovšem neznamená povinnost nemít oblíbenou značku.
;-) Jinak souhlas. Máš rád Coca Colu, tak pij Coca Colu! Máš radějí Pepsi, tak pij Pepsi! Oslovuje Tě Caddy, tak ber Caddyho! Líbí se Ti více Lex, ber Lexa! Nic víc, nic míň :-!
ma cadillac zastupenie aj na slovensku? ked nie mozte sem hodit web njakeho ceskeho predajcu? nechysta sa nahodou aj stvorkolka? a posledna: kde sa daju tieto vozy na uzemi čr-sr servisovat? dikess