Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac na český trh (premiéra v Brně)

Červnový Autosalon Brno 2005 bude místem oficiálního uvedení značky Cadillac na český trh. Na českém trhu bude prestižní americkou značku zastupovat společnost A. Charouz Motors s.r.o.
Zpět na článek
4. 5. 2005 00:49
neregistrovaný "CLSir"
4. 5. 2005 08:44
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 08:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 09:42
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 09:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 10:49
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 10:51
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 19:24
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 5. 2005 19:25
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 5. 2005 08:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 20:42
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 09:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 10:10
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 11:25
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 12:10
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 10:17
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 10:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 13:04
neregistrovaný "Karizma"
4. 5. 2005 12:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 12:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:58
neregistrovaný "bob"
4. 5. 2005 18:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 21:40
neregistrovaný "Johny"
9. 5. 2005 11:18
neregistrovaný "Manga"
10. 5. 2005 16:26
neregistrovaný "Johny"
12. 5. 2005 15:50
neregistrovaný "Jirka"
12. 5. 2005 16:03
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2005 10:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 10:34
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 10:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:20
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:51
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 12:08
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
5. 5. 2005 21:47
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 16:26
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 10:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:08
neregistrovaný "GTI"
5. 5. 2005 21:51
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 11:12
neregistrovaný "Hanz"
4. 5. 2005 11:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:44
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 11:55
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 22:00
neregistrovaný "Hanz"
4. 5. 2005 11:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:40
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 12:03
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 12:11
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 12:15
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 13:26
neregistrovaný "RnaliM"
4. 5. 2005 12:11
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 13:32
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 13:39
neregistrovaný "Enzo"
4. 5. 2005 18:55
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 13:43
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 15:44
neregistrovaný "geroc"
4. 5. 2005 16:28
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 16:33
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 16:33
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 16:15
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 16:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 18:02
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 18:10
neregistrovaný "Conan"
4. 5. 2005 19:17
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 19:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 21:46
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 17:52
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2005 17:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 19:41
neregistrovaný ".."
4. 5. 2005 19:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 22:58
neregistrovaný "Karizma"
5. 5. 2005 09:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 5. 2005 15:47
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 19:05
4. 5. 2005 19:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 23:23
neregistrovaný "amadeus"
5. 5. 2005 08:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 5. 2005 15:50
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 16:21
neregistrovaný "Johny"
neregistrovaný "CLSir"
4. 5. 2005 00:49
takový krásný autíčka ::))
bych fakt nekoupil.Promakanej design a super spotřeba
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 08:44
Re: takový krásný autíčka ::))
No ja teda ameriky moc nemusím, ale třeba to kupéčko má něco do sebe.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 08:52
Re: Krásný autíčka
Rád se dozvím, co konkrétně máš proti naprosto bežné spotřebě celohliníkových motorů 3,6 VVT, 4,6 VVT Northstar, 4,4 Northstar Supercharged a motoru 5,7 LS6 z Corvette/CTS-V. O Escalade a jeho Vortecu se nebavme. Je naprosto svou velikostí a tažnou silou mimo evropskou konkurenci a tak má nárok na vyšší spotřebu. A až vysvětlíš i, co máš proti designu, ta už stačí jen změnit nickname na CTSir a můžem zakopat válečnou sekeru.
neregistrovaný "Johny"
4. 5. 2005 09:42
Re: Krásný autíčka
Bavme sa radsej o 2.8 V6, alebo vies co? Pockaj az pride BLS 2.0D, ten bude mat 180 koni a spotrebu cca. 6l/100km, Pre porovnanie BMW 320D ma len 163 koni a podobnu spotrebu(presny udaj je 5.7l/100km). Viem ze toto je diskusia ktora otvori dvere k mnohym nazorom, ale kto nechce nemusi, ja ak budem mat cas a moznosti tak do Brna idem. Mimochodom, technicka otazka, cerven je 6.mesiac,ze?
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 09:48
Re: Krásný autíčka
Jo. Šestý a bohužel pro mě i zkouškový 2.0D....No je to tvoje právo, ale Cadillac s turbodieselem je jako VW s benzínem. Prostě oxymorón.
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 10:49
Re: Krásný autíčka
...Cadillac s turbodieselem je jako VW s benzinem..
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 10:51
Re: Krásný autíčka
Co slovo, to perla
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 5. 2005 19:24
Re: Krásný autíčka
BTW Lonesi, mas nejakou omluvu pro to, ze Cadillac nerealizoval Ciena? :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 5. 2005 19:25
Re: Krásný autíčka
teda ja si myslim, ze to je neomluvitelny, ale treba neco vymyslis :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 08:53
Re: Krásný autíčka
Je to neomluvitelný.
neregistrovaný "Johny"
5. 5. 2005 20:42
Re: Krásný autíčka
Ja mam, citali ste o fiassku s Fiat-om... Zial bohu az moc to brzdi taketo projekty. CIen by mohol dopadnut ako Bugatti Veyron-pekny prestizny ale extremne problematicky a hlavne stratovy. A to si GM v sucastnosti nemoze dovolit.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 09:44
Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Jak si rychle najít kupce? Co třeba předstírat, že jsem z Německa? To by mohlo zabrat. Má to jeden háček. Je to pod mojí úroveň. Navíc v době, kdy všechny německé značky ovlivnil designový vítr z Koreje, by mi to nikdo neuvěřil. Nemám ty líbivý šikmý očka a zprohýbanou karoserii. Nic proti tomu směru nemám. Ale když se mu v půlce devadesátých let posmíváte a o pár let později už šilháte jak gejša.... To není postoj hodný těch, co čekají, že zvítězí. Zpočátku to budu mít hodně těžký, Proč? Kdo bude uvažovat o koupi nového drahého vozu, ani si mě nevyzkouší. Jsou tu přece legendy starého kontinentu Benzík a Bavorák. Navíc se tu všude tlačí sezónní pobláznění s čtyřma kruhama. Budu totálně mimo hru. První vlna budou jen absolutní fanatici jako Lones, kteří nějakým zázrakem přežili hon na čarodějnice a ani ještě neemigrovali za velkou louži. Druhá skupina budou odvážní experimentátoři, co si klidně jako první koupili Japonce, i když se jim sousedi vysmívali, že se jim to rozpadne a jestli vůbec mají volant na správný straně. Třetí skupina budou extravagantní extroverti. Ti, co se snaží jen na sebe upoutat pozornost za každou cenu. Z těch mám největší strach. Mohli by mi zkazit image dřív, než se tu pořádně rozjedu. Nechci dělat v natažený verzi reklamu na kasino nebo nevěstinec. Ani vozit postkomunistu dokola po Václaváku. Mám ten hrůzný obraz před očima. XLR nahoře bez. V něm on a nějaká holka, co nemá kam jít, taky nahoře bez. To radši rychle nabourám a skončím na šrotišti. Fáze druhá nastane, až lidi z první a druhé skupiny povozí uvnitř dostatek lidí, kteří se taky vzmůžou na vlastní křižníček. Času mám dost. Prodeje v USA běží náramně a Evropu mám jen jako smetanu. Spolehlivostí jsem na špici. V době, kdy Power i TÜV hlásí, že poruchovost evropských aut roste každým rokem, se můj a asijský kus koláče bude zvětšovat den co den. A inovace? Nenechte se vysmát. BMW teprve loni vylezlo s head-up dispelejem, kterým disponuju od devadesátýho sedmýho. Audi teprve někde v továrně rozebírá moje podvozky s magneto-reologickejma tlumičema a snaží se je napasovat do studie LeMans, aby konečně fungovaly správně. Snad z nich aspoň předtím obrousí moje loga. Noční infračervené vidění si v mé modelové nabídce zatím dává pohov. Svět není ještě připraven na takový zázrak v osobním autě. Podobně to ale bylo kdysi i s airbagama. Evropo, dávej si pozor. Začínáme se vyloďovat.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 10:10
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
.. jo jo.. ty víš že s tebou souhlasím... jen mám strach aby to nespadlo do průměru a vše okolo včetně servisu a marketingu bylo správně nastavený... Byla by škoda kdyby se to prodávalo v zastaralých showroomech předělaných ze servisu a prodejci byli nepříjemní arogantní a afektovaní a bez vědomostí tak jako u Mercedesu nebo ve skupině VW...!
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 10:38
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
To asi nestačej zbouchat nové showroomy, a když to má pod palcem Charouz... tak je to asi jasné. A je pravda, že tahle auta maj mít velice důstojnej prodejní stánek... Skoro jako...
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 10:53
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Muj tajny agent mi naseptal, ze stanek bude dustojny Jestli ma pravdu, tak se teste
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:25
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
no mají skvělé místo.. na žebráku .. už vidím jak tam dovezu auto na servis a široko daleko nic .. a mimo to jsou dost daleko od centra dění .... viz třeba impexcar ... maj dobrý místo a jak točej auta ...
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 11:58
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
No ja prave myslim to nove misto, kam by meli zamirit Nechci si hrat na tajemnyho, ale slibil jsem, ze to nevykecam Melo by dojit na stehovani vice znacek......, vic fakt nemuzu
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 12:10
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
jo jasně v poho ... stjně se to jednou dozvíme ... já se zkusím pozeptat mých známých a třeba se něco dozvim a třeba budu vědět prd stále
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 12:57
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
No obcas je lepsi nevedet
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 10:17
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Nie je to sice moja krvna skupina (ameriky vseobecne az na par vynimiek) ale nech sa ukazu a nejaka dalsia generacia mi mozno padne do oka. Nejaky novy "mustang" alebo nieco podobneho (viem ze mustang bol Ford to len na upresnenie aby sa na tom niekto nerealizoval)
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 10:26
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Dokonalé. Jak mě mrzí, žes mě tu předběhl... Co na tohle mám napsat. Dej mi chvilku, já napíši něco o těch skoroautech. Něco hergot napsat musím. Lonesi, já na to mrk ráno u snídaně a cestou do kanceláře si říkal - napiš Lonesovi, že v pětačtyřícátém jim to v Plzni slušelo lépe. Člověče, já dočtu tvou poslední větu a jde mi mráz po zádech... Ale pozor - za chvíli něco napíši.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 10:31
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Těším se.
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 11:06
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Zas nestiham (casovo) - ale vlastne ani z Tvojho prispevku. Ten Tvoj Cadillac to vyrozpraval pekne. A pekne je, ze pravdivo. Ja som sice na EU legendy - ale momentalne tie legendy krivaju: BMW je u mna mimo hru (sorry GTI, sorry Chris Bangle), Audi? Neviem - nemam co by som povedal proti, ale nemam ani co by som povedal za. Neni tuzba. A to je zle. (Moj historicky oblubeny) Mercedes: C a E nie su zle, ale pridu mi az prilis "usadle". A ja mam vek, kedy sa chcem este bavit, takze jedina volba je CLS. S-Klasse konci, takze teraz neposudzujem. A mame tu este Jaguar: na X a S moj nazor je znamy (sorry Mates, Yaroukh ), takze jedina volba je XJ. Styri EU legendy - dve realne volby (z cestovnych aut). Pre mna blbe skore . A mame tu Cadillac. Ozivajuci Cadillac. Po rokoch ked bol outsider EU trhu (a mozno pravom, lebo nestaval auta podla vkusu EU zakaznika) tu mame prvu generaciu utoku na Europu. A to "Tvoje vylodenie" sa podarilo. Sice so stratami, ale Cadillac uz nejde viac prehliadat. Dobre, maly BLS je az prilisny kompromisny a na C-klasse by u mna nemal. Ani STS sa mi stale nedopracoval (designovo) na uroven dvoch EU konkurentov - aj ked moja prirodzena volba - XJ je trochu o inom, a novu S-Klasse som este "uncovered" nevidel (ale myslim, ze bude dobra. Velmi dobra). A8 je tiez OK, ale zraza ju ze pochadza este z doby stareho designoveho smeru (a ja by som rad ten novy - ALE POZOR - doslednejsie urobeny, nez na novej A6). A mame tu vyssiu strednu triedu a v nej CTS: tak tento CTS bol laska na prvy pohlad. A nebyt Mercedesu CLS, je to moja volba. Teraz uz sice pomaly doziva, ale jeho nastupca (ten, na ktory som Ti pred par tyzdnami dal odkaz, ten oblejsi a "akcnejsi") bude mat obrovsku sancu vymazat mi v hlave pismenko L a dosadit tam to svoje T. A prvy krat budem mat v hlave americky sedan. Presvedcivo a sebavedome. Moze byt, ze pride novy S-Type, E-Klasse, 5er, a potom A6 a budu rovnako dobre. Ale myslim, ze 2nd gen. Art&Science Cadillacu CTS bude v kazdom ohlade piatym do partie a prekona aj psychologicku barieru EU zakaznikov proti US autam. Ma sancu ako nikdy pred tym a v podobe sucasneho CTS vynikajuci zaklad. A po novom CTS pridu urcite super-presvedcive STS a hlavne - BLS. Ak sa naviac este imidz podpor ULS (ako ze ano) - tak sa bude premiovy trh v EU delit nanovo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:26
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
CLS jsem nedávno viděl naživo. Je vážně pěkný. Asi nejhezčí německý auto spolu s BMW 5 (Bangleho tu ale už řešit nebudem, že ne? ) Jenže CTS je ikona každým coulem. Bude to jednou ceněný sběratelský kousek. V muzeu bude stát s nápisem "Tohle auto postavilo Cadillac na nohy. Prodávalo se jich o 20 000 kusů ročně víc, než byl uváděný předpoklad."
neregistrovaný "Johny"
5. 5. 2005 21:17
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
To hej, ale "Tohle auto postavilo Cadillac na nohy"- tento titul si skor zasluzi Escalade, hoci mna velmi nebere(hlavne ten kokpit). Ja som minule videl CTS a ... no klobuk dole.
neregistrovaný "Karizma"
4. 5. 2005 13:04
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
No, já bych nezapomínal ještě na Lexus, který se v Evropě nadechuje k velkému útoku. A jak znám snaživou Toyotu, tak se bude snažit o stošest, aby byla prodejní jedničkou i na zdejším trhu.
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 15:28
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Lex som nespomenul schvalne. On sice ma takmer vsetko co ostatne premiove znacky (dokonca v mnohych ohladoch kvalitnejsie), ale chyba mu jedna zlozka, v premiovom segmente klucova - historia a imidz. Lexus bohuzial doplaca v EU na to, ze je tzv. virtualna znacka (aj ked teraz, s nastupom na domaci trh sa to zmeni) a este pomerne dlhu dobu bude -kym si tu historiu nevytvori a nedospeje uplne nova generacia zakaznikov. Naviac, Lexus ma aj dost slabucky marketing - znacka nie je podporena sponzoringom ani nevyuziva motorsport ako marketingovy nastroj (ak neratam severoamericky serial touring-cars - ale ten je nevyrazny aj na Can-Am scene, nieto este globalne). Prove ten motorsport by Lexusu prospel - aspon s IS v DTM. Ale Toyota teraz asi vsetko vraza do F1, takze Lexus Racing tak skoro nebude.
neregistrovaný "125S"
4. 5. 2005 12:25
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Nemám nic proti Cadillacu, ale n*sr*la me ta reklama na novej STS kde jezdí černý Bavoráci a Mercedesy v pozádí a STS delá že mu umí ulítnout zadek.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 12:30
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Tu neznám Já mám nejradši tu na Cadillac Escalade. Jak se přetahuje o poslední volný parkovací místo s tou ženskou v malým autíčku. Nakonec si tam stoupne Escalade a to druhý auto mu dají do kufru
neregistrovaný "125S"
4. 5. 2005 12:35
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Stáhnul sem jí na Cadillac.cz-pěkná stránka.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 12:53
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
To já zase tu jak zaparkovat Escalade. Jenže teď předělávají stránky a tak to tam nevisí.
neregistrovaný "125S"
4. 5. 2005 13:03
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
Ted sem tam byl a taky sem si vsiml, skoda bylo tam dost informací a taky historie.
neregistrovaný "Ace2"
5. 5. 2005 22:54
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
nebojte se zase bude. Předěláváme postupně všechny stránky a celý server www.cadillac.cz pak pojede na databazovém systému. Což nám rozšíří další možnosti rozvoje. Takže omluva a veřte, že se na tom intenzivně pracuje, ale nejsme komereční server, takže každý máme nějaké závazky.
neregistrovaný "Bob"
4. 5. 2005 17:32
Re: Cadillac: hledám zámožného Evropana. Zn.: nespěchá
tak jsem se dlouho nezasmal, videt ze cerpas svoje informace jen z obrazku a netu, otevri si americke diskuze anebo se projed temi auty a uvidis rozdil. Jsem uz dlouho v USA a kazdy ti tu rekne ze evropske auta jsou nejlepsi k jezdeni, technicky nejpropracovanejsi, ale zel moc drahe. V US-TV byl uz nekolikrat kriticky prizpevek o zaostalosti US aut a manageri fordu, GM slibovali zlepseni. Americke automobilky se divaji na evropske auta podobne jak Motorola ze Siemensem na Nokiu
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:49
Re: evropský auta
Technicky jsou tak propracovaný, že prakticky všechno bylo v USA dřív. Kvalitní jsou tak, že jsou poruchovější než americký i asijský auta. Ale drahý, drahý opravdu jsou. Na amerických diskusích se s Američanama bavím běžně. Nejvíc mě kdysi pobavil jeden, co napsal, že Evropan by nepoznal dobrý auto, ani kdyby přes něj přejelo ps:je mi tě moc líto, že musíš žít v (podle tebe) zaostalejší zemi.
neregistrovaný "bob"
4. 5. 2005 17:58
Re: evropský auta
ja neziju v zaostale zemi ale techniku made in USA bych nikdy nekupoval. Nedivam se na ty veci jen na obrazek ale vlastnil jsem je a v tom je rozdil. Zel, prumerny american nevi ze BMW je z evropy, vi jen ze je to zahranicni auto, ktere si nemuze dovolit. B - mysli na british a to je nekde v kanade a ze auto vymyslel daimler a kdo to je uz vubec netusi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 18:03
Re: evropský auta
Tak ty si narozdíl ode mne vlastnil Cadillac CTS, STS, SRX nebo dokonce XLR? No to se vážně máš. Ale proč sis je vlastně kupoval, když to sou takový šmejdy?
neregistrovaný "Johny"
5. 5. 2005 21:40
Re: Europa vs. USA.
Europa vs. USA- to je tema na tohotorocny doktorat. No vazne, bude to co najstrucnejsie. Jednoducho je len maly pocet automobilov ktore sa daju porovnavat. Treba viacero kategorii- cena, velkost, typ karoserie, typ motorov a este zopar. Skratka americania ziju v USA a Cesi v CR. Maju ine zaujmi, zivotny styl, platy a potreby. Preto sa typicke US auta ktore kupuje a vlastni vacsina neda porovnavat s tym co je typicky Nemecke,francuzske alebo ceske! Nejde porovnanvat Ford Mustang a Skodu Octaviu alebo Buick Park Avuenue vs. Peugeot 206 alebo Mercedes S600 vs. Chevrolet Metro. V porovnatlenych automobiloch je to nieco ine. Tvdrit ze US auta su sroty co vela piju a maju techniku doby ladovej sa neda. Su tu aj auta ako Cadillac XLR, Ford Mustanf Chrysler 300C. Taktiez tvrdit ze typicky Eu autiak je Mercedes S alebo BMW 7 je blbost. Vela americanov si to mysli preto z toho s*ru ako su fantasticke a dokonale Eu auta.No my vieme ze len male percento z nas si moze dovolit taketo auta. To iste plati o Cadillac-u a Lincoln-e v USA. Globalne kupuju sa auta strednej cenovej kategorie v porovnani s zivotnym standardom. A ja som tiez bol v USA a tiez jazdil na smejdoch ako Dodge Caravan '91(v 2001) a Chrysler Saratoga '85(v 1998). Fakt to bolo otrasne. Ale taktiez som jadil Skodu 120 alebo Golf I. U novych aut by som z americkych spomenul katastrofy ako Buick LeSabre, alebo slavny Edsel. Ale pozrime sa na eu auta. Co vravite na taky VW FOX, alebo Peugeot 206, alebo Mercedes A-klasse. No zial bohu to su auta ktore vacsina ludi jazdi. Cadillac je o niecom inom. A je porovnatelny s Eu autami podobnej cenovej a velkostnej kategorie(BMW, Mercedes, Audi) K tomu v niektorych veciach aj lepsi. A len pre info ja som jazdil aj M-B SL, alebo BMW 740d(prave dneska). K tomu aj raz Cadillac Seville. A ano aj Golf 1.4 a aj Octaviu 1.9TDI a viem kde sme a na com sme. Dalej to nebudem rozoberat, ak chcete uvidime sa v Brna(dufam) a pokecame a popozerame na Cadillac, Mercedes, alebo pod.
neregistrovaný "Manga"
9. 5. 2005 11:18
Re: Europa vs. USA.
A kolik jsi jich řídil ty? Budu hádat - žádné? Až si hochu projedeš BMW a nějakou ameriku, tak můžeš porovnávat o kolik jsou ta dokonalá auta z USA lepší.
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:26
Re: Europa vs. USA.
Tak ja som osov\bne jazdil na BMW 740d, 330xd. A aj M-B SL55AMG, ML320 a A140. A poviem ti jedno. ANi jedno z tych aut nevlastnim, ale rad by som ich. Tie ameriky? Definuj. Buick LeSabre? CHrysler Saratoga? ALebo mozno Lincoln Town Car v dlzke 10m? Nemyslim si ze Cadillac zaostava v nicom za BMW alebo Mercedes-om. Skor mam pocit ze ty si tie auta v zivote ani nevidel a rozparavas tu nieco z brucha. Ten Seville je napriklad v pohode, len je to trochu ine. A ano ja som jazdil Mercedes-ov az az. Amerik len 2-3 ale nemyslim si ze su horsie. Neviem ake su tvoje poznatky ale ak ich nemas tak tu neskac jak opica ale trocha sa popozeraj a skus aj pojazdit a mozno zistis nieco viac.
neregistrovaný "Jirka"
12. 5. 2005 15:50
Re: Europa vs. USA.
neregistrovaný "Jirka"
12. 5. 2005 16:03
Re: Europa vs. USA.
Sorry za prázdné pole nahoře a sory že se vám vkrádám do diskuse, ale... Mě by taky zajímalo v čem jsou ty Ameriky lepší? V tom, že jsou velké? V tom, že jsou stavěné na rychlosti do 130 km/h? V tom, že mají měkké tlumení, aby se amíkům nerozlila cola, když přejednou žel. přejezd? V tom, že mají nádherné plastové interiéry se kterými před deseti lety přišly korejské vozy dobývat Evropu (Tahle poznámka se netýká posl. modelů Caddilacu.)? V tom, že mají super velké motory se super nízkými výkony? V tom, že v Evropě není dostatečná servisní síť? V tom, že mají úžasné jízdní vlastnosti? Chlape, znám několik lidí žijících v USA a ti mi říkají, že ten kdo o autech něco ví a má na to peníze, koupí si evropský vůz (jmenovitě Audi, BMW nebo MB) a proto jsou mi nesmírně k smíchu lidi, co se snaží tady propagovat jak jsou americká auta skvělá - SORRY, ale NEJSOU, chápal bych třeba koupi am. vozu jako imageovou záležitost nebo touhu odlišit se, ale ty herky nikdy nedosáhnou německé konkurenci ani na paty.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 10:30
bez titulku
já jsem je viděl v ženevě a musím říct že jak se mi líbí i z venku tak zevnitř semi už tolik nelíbí resp. mě zklamala úroveň materiálů v kabině, hlavně u SRX, o kterém si myslím že má asi nejlepší šance uspět tu u nás
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 10:34
SKOROAUTO
Tak to je pecka. Tohle rozkolísá evropský velehory. Tady se už třese i Sněžka. A to je nějakej kopec... Koukám na to a jsem dole. Jo, úplně dole. Na co tu budu na silnicích koukat? Vždyť tohle je z jiný galaxie. Tohle je drzá, suveréní, lehce okázalá a sebevědomá amerika. Doprčič, mě je jasný, že s křídlama je nemohli dělat donekonečna. A já mám strach, že oni ví, jak to maj dělat i bez těch křídel. Neumím to zatím očima pojmout. Narážím na přední masku a tam se zasekávám. Ale. Přestože mě lehce Lones nahoře nadzvedl, že prej Evropa pokukuje směr Korea tak tohle má sošnost, kterou se člověk může učit vnímat. Teda až na tu červenou pojízdnou reklamu na žehličku. To se mi víc líbí po Praze ta pojízdná reklama na Red bull. No, Tak Caddy, vidím, že máš křídla, a že to tu rozproudíš. To je jasné. Mimochodem, Lonesi, jak je to cenově? Takovej šok, jak Mustang? To to můžou tady premianti zabalit.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 10:47
Re: SKOROAUTO
Oficiální ceník pro Českou republiku zatím neznám. Lze ale s jistotou tvrdit, že bude o něco vyšší než u individuálních importérů (obdobně jako Chrysler,Jeep). Ani netuším, zda plánuje oficiální síť nabízet 4-letou záruku jako v USA. Individuální dovozci jí nabízí! Ty ceny jako ze říše snů. SUV SRX (konkurent BMW X5, Mercedesu ML, Volva XC90) stojí u ind. dovozce 1 357 000 s DPH ve verzi V6 3,6 VVT a 1 714 000 za V8 4,6. Auto je delší jak jeho konkurenti a nabízí 7 míst k sezení. A ne ty trpasličí sedačky jako Volvo ve třetí řadě (jinak je ale XC90 skvělý auto, uznávám).
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:20
Re: SKOROAUTO
no já nevim ... zkoušel jsem tu třetí řadu sedadel a podle mě je to jako u xc90 ... dobrou třetí řadu sedadel si představuju jako je třeba v nové discoveře .
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:30
Re: 3.řada
Já popravdě řečeno ještě v SRX neseděl, ale mám fotky. A z nich to vypadá, že SRX má místo pro nohy mnohem delší. SRX: [odkaz] A tady XC90: [odkaz]
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:51
Re: 3.řada
já nevím no .. měřím 1,83 m. A jak jsem je zkoušel tak obě jsou pro mě absolutně nepoužitelné .... ale jako parketingový tah je 7 míst dobrá věc
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:56
Re: 3.řada
Teď koukám, že jsem to trochu potento. Mluvil jsem o kus výš o velikosti sedaček, ale měl jsem na mysli spíš celkový prostor. Hlavně pro nohy. Pravdou je, že jak Volvo tak Caddy mají třetí sedáky takové nedorostlé. Ale v podélném směru jasně vede SRX.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 12:08
Re: 3.řada
já si tejně myslím že jsem někde v návodu četl že to je omezený nějakou výškou v té xc90 ... 1,65 nebo tak nějak ... možná kecám ale myslím si to
neregistrovaný "Johny"
5. 5. 2005 21:47
Re: 3.řada
Ceny pre Nemecko a spol. su pozri si na nete. Neni to bohvieco. Ale ten pomer je rovnaky ako pri Mercedes-e alebo BMW. Mozem povedat tolko- CTS 2.8 ELegance- od 33tis EUR. STS=BMW 5. SRX je asi o 10% lacnejsi ako X5 a prekvapujuco aj model V8(ten je v USA drahsi nez X5 4,4i!).A XLR- 79 900EUR- t.j. asi 2 000 menej nez SL350! No v provnani s USA neni to fakt nic moc, ale ked pozriem na ten Lexus je to super. Ved v SR stoji LS430 tolko co 2 v USA. A M-B CL500 stoji o 50% viac! No co uz... Europa
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 16:26
Re: 3.řada
Otazka. Toto su ceny s DPH? To vyzera v porovnani s US cenami $=Euro. inak povedane len 30% navrh aj s clom, DPH a servisom(prisposobit normam). Nie zle! Ak je to pravda, tak mam otazku. Lonesi, kolko by ma vysiel FOrd Mustang V6 s kozenymi sedadlami a metalizou(cervena najlepsie ale aj zlta by isla)? Ak to vyjde na cca. 600-700 tis CZK tak to berem hned.(K*rva to je super, ale nesklam ma dostanes pivo, poldeci a kolecko na Mustangu!)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 10:58
Re: Žehlička
Ještě jsem ti nestihl vynadat za tu žehličku. To je XLR ty jeden GTI. Podvozek s Corvette. A design inspirovaný stealth letadlama (nemohl Cadillac věčně vyrábět auťáky inspirovaný P-38 s dvěma ocasama, i když náznaky vzadu jsou). Pro lepší pocit, když ti červená vadí: [odkaz] a tady ve společnosti Chevroletu SSR: [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 11:08
Re: Žehlička
Z toho mírného nadhledu to vypadá lépe. Jo, není to sice Fabia, ale beru.
neregistrovaný "Johny"
5. 5. 2005 21:51
Re: Žehlička
Mimochodom este dodam, ze ta zehlicka je konkurent Mercedes-u SL-teda asi toho najlegendarnejsie a najlepsieho co sa v sucastnosti v Stuttgart-e vyraba(sorry Porsche). A to nedokazalo ani BMW(Z8-penky vyprask) a zatial ani Audi...
neregistrovaný "Hanz"
4. 5. 2005 11:12
Dobrá zpráva
Sice se to ví už delší dobu, ale je to supr, že sem vstupuje taková US ikona jako je Cadillac a rozčeří ty naše hnusně kontervativní a stojaté vody(obzvlášť Corvette). Jen mám trochu strach z toho jaké to bude mít materiály uvnitř vozu a jak budou zpracovány...Co jsem měl možnost číst v minulost, tak to nebylo nejlepší.
Jsem zvědav jak se uchytí, každopádně by mohl trochu zlepšit konkurenční podmínky v těch stojatejch vodách....
Co mě, ale rozhodně netěší je osoba pana Charouze-člověk, který zbohatl na podnicích, který zbankrotovaly(Vojenské stavby a hafo dalších)- prostě pro mě člověk s pochybnou pověstí. To se mu to pak podniká...I když pro motorsport atd. dělá dost, ale za čí peníze?!...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 11:21
Re: zpracování interiéru
Pro ilustraci interiér XLR (narozdíl od VW je vše zobrazené ve standartu ): [odkaz] a detail ze STS: [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 11:44
Re: zpracování interiéru
Jak jste mě tu naučili to ctrl C a V, tak já to tam házím jednou rukou. Jo, jo, to je luxusní píseň. Jiná škola...
neregistrovaný "Preceda"
4. 5. 2005 11:55
Re: zpracování interiéru
Ten středovej panel u STS je jako z vytržený z nějaké luxusní nábytkové soupravy. To asi to příčně dýhovaný dřevo. Jinak je to takový luxusní, ale přitom prostý.
neregistrovaný "Hanz"
4. 5. 2005 22:00
Re: zpracování interiéru
Jo dík za fotky - nějaké sem viděl tuším ve Speedu, ale tady když to pořádně zazoomuju, tak to vypadá dobře. I když není nad to si to pořádně ohmat a umatlat v reálu, že?....
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
4. 5. 2005 11:30
Re: zpracování interiéru
s tou ne-radsotí z toho že to patří charouzovi mám úplně stejný názor ..
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 11:40
Re: zpracování interiéru
..je nás víc....
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 12:03
Re: zpracování interiéru
Je nas jeste vic
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 12:11
Re: zpracování interiéru
a bude nás ještě víc? ..kolik nás vlastně je..?? nebo kde jsou všichni..?? přidá se ještě někdo..? a jak jsou na tom ostatní..? a já stejně říkal, že Liverpool vyhraje .. jdu na oběd... ...
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 12:15
Re: zpracování interiéru
Pretoze mam s panom Ch. skusenost, je nas zas viac...
neregistrovaný "RnaliM"
4. 5. 2005 13:26
Re: zpracování interiéru
Marko, nemas info kto to teda bude v SR, ked nie my? Komu patri ten novy cierny showroom na Tuhovskej? Wiesenthalovi?
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 12:11
Re: zpracování interiéru
Ako vas tak citam tak som rad ze u nas este nie je. Ale my mame inych.
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 13:32
top topic offtopic
..je to trochu mimo, ale nemůžu se tomu ubránit a musí to ven... Jak nás (mě) všude masíruje ta reklama na novej Golf Plus... asi jsem to ne zcela pochopil.. o co jde... Jako pochopil, ale smysl mi to moc nedává..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Enzo"
4. 5. 2005 13:39
Re: top topic offtopic
To nema cenu resit. Reklama je od slova klamat a tahle klame. Jeste by tam melo byt tema na vetsi penezenky protoze to potencionalni kupec VW potrebuje v prvni rade aby dostal tolik muziky jako u konkurence.
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 18:55
Re: top topic offtopic
...eee...nie ze by som chcel byt detailista, ale slovo reklama je od latinskeho reclamare - znovu vyvolavat. Nema teda nic s domnelim zakladnym kmenom "klamat". Tam je podobnost ciste nahodna. Inak suhlas
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 13:43
Re: top topic offtopic
Já teda tady moc o fauvé nepíši, no ale, ujmu se toho. Prosím tě už tvá první věta je špatně - jak "masíruje" jak "všude" Já to tedy uvedu na pravou míru - prostě je novej Golf plus. A ten aby vešel ve větší známost u nás (teda abych se tě nedotkl) tak teda u mě a spol, tak se spustí PR rohlík (rohlík nemohu vysvětlit - embargo). No, a jednou z částí toho rohlíku je reklama. Teda v tomhle případě musím napsat - VKUSNÁ reklama. Jo? No, nechám to zatím tak. No a tak my jako koukáme na ty baby tam, pupek, záda, jako tetovačka, prostě všude, už se to jinam nevejde (jak tě znám, ty bys věděl, kam ji jěště píchnout) no, ale jako ti to podsune, že ta tetovačka potřebuje víc místa - jako ten golfík (IKONA) jako že potřebuje VÍC místa. Jako v něm. No a tak, ty po čase, jako kde kdo tady dospeješ k názoru, že potřebuješ více místa. A pak už je jen krůček do showroomu, tam vejdeš a seš v tom. Myslím jako v plusu. a jako si řekneš - to je vono, to je přesně vono. Možná.
neregistrovaný "geroc"
4. 5. 2005 15:44
Re: top topic offtopic
Tobě připadá reklama (potažmo jakákoliv) na VW Golf vkusná? Já neznám vkusnou reklama, vzhledem k účelu ke kterému reklama jaksi vznikla už z této podstaty věci nemůže být vkusná,
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 16:28
Re: top topic offtopic
..jo ..jo.. už to chápu.. ..já jsem v plusu... teda doufám... snad... musím mrknout na účet.. no nicméně.. to jakože ten golf potřebuje víc místa.. že ho má málo.. .. tak se o pár cenťáků zvedla střecha a pak o trochu zvedla sedadla.. ..a je to.. ten pocit.. ta možnost volby.. normální Golf nebo Golf s vyšší střechou.. Super vymyšlený.. a pak přijdou maníci z pekárny.. teda rozuměj z výroby do marketingu a řeknou... je to PLUS tak dělejte co umíte.. hlavně to musí být jakože jiný.. protože to má vzadu "PLUS".. a taky řekněte, že jim k tomu dáme klimatizaci ať se na to jdou alespoň podívat, když jsme to tak podělali s tím Golfem V... a musí to být všude ať to vypadá, že je to vážně klasa.. no prostě, že je to teda skoro větší než Espace, ale hlavně o 500.000 levnější... Hlavně ať jsou v tom...!! Tak nějak..?? Pochopil jsem to správně..??
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 16:33
Re: top topic offtopic
Vis jak to je, nekteri manici si honi sebevedomi velikosti Ustrihnou prvnich dvacet cisel z metru a pak vsude vykrikujou, ze u nich je to za 25 U toho plusu to bude neco podobnyho
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 16:33
Re: top topic offtopic
Jóóóóó´. Úplně správně P.S. I když vlastně... no, ale... teda, ale jak jsi vlastně myslel to... nebo ...tamto... vlastně... hlavně, že si rozumíme
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 16:15
Lonesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mas postu!!! Koukej si precist maily!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 16:46
Re: Lonesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Právě jsem odpověděl.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:39
Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
„Mám je! Sežral jsem je vobě!“ kvičel krtek. „Buď už zticha nebo tě hodím přes palubu.“ Zavrčel Mates, který od vltavské příhody vyrážel na lekce řízení vždy vyzbrojen samonafukovacím člunem. „Tohle je loď jejího veličenstva a velím tu já.“ Krtek: „Hm hm hm. Ujde. Kde jsou odkládací přihrádky? A hlavně: má to integrovaný deštník?“ Mates: „Sundej už si ty brejle nebo si aspoň zalep tlamu.“ Konečně dorazili k břehu rybníka. Zmáčený Mates bežel zatelefonovat si do nejbližší vesnice (mobil se mu utopil). Cestou poděsil pár dětí. To víte, Mates. Mokrý muž v zeleném (kombinéza RAF) a s dýmkou v ústech. Typický vodník. Z vesnice zavolal na pomoc Ciella s lanďákem. Krtek mezitím hlídal člun a pozoroval pářící se vážky. Samozřejmě se je pokusil sníst. Když dorazil Land Rover Discovery, Mates zatočil s navijákem jako s lasem a hodil ho doprostřed rybníka. Pak začal Ciello navíjet. Hák se o něco zachytil. Po chvíli se začal automobil vynořovat. Nebyl to ale Bismarck! Byl to Passat. Byl obalený pletivem a vnitřek měl očividně celý vybetonovaný. „Jen nějaký neúspěšný podnikatel. Spusťte ho zpátky.“ Zavolal Mates a nahodil znovu. Tentokrát se nad hladinu začala vynořovat černá Audi A8 s modrým majíčkem na střeše. Krtek: „Jé, pane ministře, co tu děláte?“ Mates: „Nevybavuj se, máme práci.“ A dal pokyn Ciellovi, aby Audi spustil zpátky. Napotřetí se konečně zadařilo a na břeh se drápal Bismarck. Vodou takřka nedotčený (už víc zreznout nemohl). Krtek začal radostí jódlovat. Sotva auto vysušili a zprovoznili, přiletěl čáp a shodil jim telegram. „jozki vola o pomoc-stop-moje lod se srazila s trajektem který vezl do evropy zasilku cadillacu-stop-marko uprchl-stop-je ozbrojeny a nepricetny-stop-okamzite prijedte-stop“ Naši hrdinové hned vyrazili na cestu směrem k Hamburku. Cestou se přidal i Radio v Espace. Když dorazili k severnímu německému pobřeží, rozestavěli hlídky po pláži. Marko, pokud přežil, se pokusí někde vylézt z moře. Všichni si nachystali rybářské sítě a pušky s ampulkama uspávacích látek. Marko se z moře vydrápal přímo před Matesem. Po měsících vězení a koupeli v moři vypadal jako něco mezi anarchistou a kapybarou. Mates začal křičet: „Tady jéé!“ Marko začal kolem sebe mávat mokrou omšelou fotkou pick-upu od Jaguaru a začal utíkat. Mates: „A je agresivní!“ Jal se ho pronásledovat. To už se všichni sbíhali. Krtek vystřelil. Marko uhnul a šipka zasáhla Matese do stehna. „Krtku, já tě….“ Mates začal v běhu za ostatními zaostávat a posléze sebou seknul do písku a usnul. Marko běžel jako o život a ostatní mu nestačili. Obzvláště krtek na svých krátkých nožičkách ne. Tak to vzdal a začal se na pláži opalovat. Ciello: „Už je skoro u dálnice!“ Radio: „Neboj se. Jemu nikdo nezastaví.“ To se ale přepočítali. Marko stopoval asi půl minuty, když mu zarzdila VW dodávka pomalovaná pestrobarevnými květy a lístky marihuany. Mates spal. Ciello a Radio měli jazyk až na břichu. Marko jel na technoparty a krtek….Krtek se opaloval.
Rozbalit vlákno
7
4. 5. 2005 17:50
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
Rybolov je klassa Já vlastně ti musím přiznat, že už toho krtka miluju A jódlování a RAF - tam je zas všechno. No, a vidíš - Vw dodávka. Nesmí chybět. Špica.
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 18:02
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
Bocian to je asi GSM 4 generacie.
neregistrovaný "Conan"
4. 5. 2005 18:10
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
Ty voe, to snad neni možny.Jsem malem spadnul ze židle, hlavně u pářících se važek.Naprosto super
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 19:17
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
hehe Dobre ze zdrham. Bohvie co mi chcu urobit?! A vzdorovitost, to je moja oblubena vlastnost! (akurat ta kapybara: pred zimou jedna zdrhla z BA ZOO a celu zimu ju pracovnici zhanali cez lokalne media - takze ta zvieracia podobnost, lokacia (sakra, aj ten Hamburg - mam tam kopec znamych a chodim aj k severu na plaz), suvislosti - je to desive! A hladal som IX. cast (nasiel som pod Mondeom) -vdaka za Bismarck: ten pribeh ja milujem (aj ten o Titanicu, aj o Lusitanii (ten kvoli Vanderbiltovi - vies Vanderbilt Cup - noc pred vyplavanim Titanicu sa z neho odhlasil. Ale isiel ku dnu v Lusitanii. Osud sa niekedy pripomenie pekne hnusne.)
4. 5. 2005 19:36
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 19:59
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
No a já už měl nachystanou fotku, až budeš chtít vědět, jak vypadá kapybara. ( [odkaz] ) To jsem netušil, že vy Slováci máte takové kapybaří zkušenosti.
neregistrovaný "Marko"
4. 5. 2005 21:46
Re: Krtek dělá autoškolu – část X. (Rybolov)
Celu zimu sme ju tu nahanali - ale asi sme to nebrali moc vazne lebo je hnusnaaaa. fujto!
neregistrovaný "Tom"
4. 5. 2005 17:52
...
pekne auta, jen interier maji na urovni Kia (zpracovani materialu) aby to vypadali kvalitne jak v bmw nebo benz, musel bych vsechno udelat v na novo jizdni vlastnosti jsou perfektni, ale tak na americke dalnice kde se nejede rychleji jak 120kmH. Kdysi me premlouval kamarad abych koupil Cateru, ze pry uzasne auto jedno z nejkvalitnejsich od cadillacu, kdyz mi ho ukazal doslo mi ze je to Omega kterou kdysi v evrope vlastnil muj otec a po pul roku hodil do srotu
[odkaz] US auta zustanou (zatim) svetovy prumer, podobne jak je USA ve vsech spotrebnich odvetvich (TV, mobil atd) top produkty si tu kupuji milionari jen ze zahranici
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 17:58
Re: Tom a Bob
Tady se to začíná hemžit odborníky. Jestli sis nevšiml, tak Catera (skutečně narychlo uvařený derivát Omegy) se už spoustu let nevyrábí. CTS je naprosto o něčem jiném. Tvoje absolutně scestné bláboly o kvalitě interiérů a jízdních vlastností mě teda pořádně naštvali. Jen si prožívej svoje vyprávění, jak jsou USA ve všem světový průměr. Proto asi jsou nejbohatší, když nic neumí, co?
neregistrovaný ".."
4. 5. 2005 19:41
Re: Tom a Bob
ta prumernost nema nic spolecneho z jejich umenim ale zivotem spolecnosti, ktera vyzaduje pekne veci (hlavne velke) za nizkou cenu. Pokud byl levny benzin americke automobilky se po technicke strance nemuseli snazit a vyrabeli donedavna motory na karburator kde 50 litru spotreba nebyl problem, mnozi lide dokonce nevypinali motory pred obchodem, jen aby bezela klima nebo topeni dale.
Jen kdyz sednes do tech aut tak mas pocit, ze je nejaky negger montoval na kolene, ale lide jsou spokojeni, protoze stalo je 15tisic dolaru a ma velke sedadla s dobrou klimou Podobny je muj nazor na americkou elektroniku, kterou jsem az na par vyjimek po 2letech hodil do kontejneru. Dneska kupuji jen Sony TV a auta made in japan nebo germany
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 19:56
Re: Tom a Bob
Ani s tebou, dvojtečko, nesouhlasím. Je naprosto normální, že ve vyspělých zemích s horkým podnebím (jih USA, Austrálie etc) se klimatizace vysoce podílí na spotřebě energie. 50litrová spotřeba, tak to si velký pamětník No a k těm rasistickým poznámkám o montáži se vyjadřovat nebudu vůbec. Nechci být sprostý.
neregistrovaný "Karizma"
4. 5. 2005 22:58
Re: Tom a Bob
Kdyby obecně US cars byly něco extra už dávno by dobily celý svět. V Americe jich tvrdě masírují japonci, v Japonsku si ani neškrknou a v Evropě působí nepřesvědčivě.
To, že americké vozy měly techniku v dřevních dobách automobilového průmyslu, když zbytek světa ani nevěděl jak auto vypadá, je z historického pohledu nepochybně zajímavé, ale v současné době víceméně bezpředmětné.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 09:05
Re: US export
Podívej se na to komplexněji. Americké automobilky se ani nesnažily se svými severoamerickými modely dobýt svět. Hned ze dvou důvodů. 1)Nemusely. Trh NAFTA je tak obrovský, že se vyplatí vyvíjet model jen pro tuhle zónu: USA,Kanada,Mexiko. 2)Nároky na vůz jsou tak odlišné, že úspěch amerických limuzín či pick-up trucků u nás či v Japonsku je stejně absurdní science-fiction, jako, že se v USA stane nejprodávanějším vozem auto nižší střední třídy. No a na závěr tě musím upozornit, že tím stylem, jakým Japonci dobyli USA (postavit továrny přímo v USA a začít vyvíjen modely jen pro tamní trh s tamníma zaměstnancema), nás Američani dobyli!!! Vykloň se z okna (pozor, ať nevypadneš ). Určitě uvidíš nějaký vůz s logem Ford. A pak že nás americký značky nedobyli. Za chvíli tu budou křižovat i davy Chevroletů. Já vím, že z Koreje. Ale taky je to způsob dobytí. A to ani nemluvím o kapitálovém ovládnutí značek Opel, Saab, Volvo, Jaguar, Aston-Martin, Land-Rover. No a proč tedy Cadillac teď usiluje tolik prorazit celosvětově? Kvůli lidem jako jsi ty. Pro někoho totiž prodávat jen v USA a okolí (i pro mnoho Američanů) znamená deficit v image. Chtějí důkaz, že jejich auto se drží dobře na celém světě. Takže tohle tažení je vlastně spíš psychologická válka. A UScars nejsou technicky na špici jen z historického hlediska. Přečti si závěr mého příspěvku: Cadillac: hledám....
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 15:47
Re: US export
Tom a Lonestarstate, nechcem komentovat tieto hadky. Pozrite si moj hore uvedeny odkaz "Europa vs.USA". Co sa tyka Cadillac-u. Je to americky automobil a luxusny a kupuju to ludia podobny tym co kupuju Mercedes a BMW. Je pravda ze co sa tyka luxusu celkovo su luxusne produkty ktore su po celom svete rovnake- t.j Maserati, Ferrari, Mercedes, BMW, Armani, Versace, Gucci,Prada, Sony, Bang&Olufsen,Rolex, Cartier, Bulgari, Johny Walker, Jack Daniels a pod. Teraz som pomiesal par odvetvy a chapete o co mi islo. To su veci o ktorych sniva vacsina cechov slovakov a aj nemcov a amikov. Cadillac sa dostal v USA do tejto kategorie po tom co na nejaky cas ciastocne(nie uplne) vypadol. A o to sa snazi v EU. Zatial to ide pomaly, ale musim poznamenat ze lepsie nez Lexus(aspon udaje pre Nemecko a Rakusko tak vyzeraju). A co sa tyka elektoniky vidno ze si totalny idiot v tejto oblasti. Skoro cely high-end patri pod US controlu. RObim v tejto oblasti tak o tom trocha viem(urcite viac nez ty). Nepodporujem Lonesa ak rozprava blbosti ale teraz ich rozpravas ty Tom. Pozri si high-end show v Mnichov-e tento vikend ak mas moznost. Hlavnymi su amici. Pozri si na nete alebo po hi-fi novinach a zisit si nieco o znackach McIntosh(nie Apple!), Krell, Mark Levinson, alebo aj premiovych Bose a Harman/Kardon. Tuto kategoriu nedrzia Aiwa a Sony, ale hore uvedeny. A nemecka technika je presne to co opsiuje ako americke auto. Tiez to stoji 15 tis. $, ale jedna sa zvycajne o zosilovac alebo tuner a nie cele auto.
4. 5. 2005 19:05
POZOR
U Ayga je pěkný maso. Čtu ten závěr popátý a ne a ne pochopit kdo za koho kope A Blaupunkt také není k zatracení - tam je to přístupné až od 18ti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 19:27
Re: POZOR
U Ayga těžko říct. Možná nacionalisti versus nihilisti.
neregistrovaný "amadeus"
4. 5. 2005 23:23
americka auta uz nejsou v mode
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 08:51
Re: americka auta uz nejsou v mode
To je dobře. Chci být výjimečný. A ne hledat svůj stříbrný Passat na parkovišti mezi ostatníma. Stejně pochybuju, že tu někdy v módě byly. Takže proč to "už"?
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 15:50
Re: americka auta uz nejsou v mode
Skor Golf alebo Octaviu. Ten problem mal kamarat. Nevedel na ktorom poschodi zaparkoval a nemal dialkove odomykanie. Podla SPZ sme hladali asi 20min. striebornu Octaviu. keby sme mali Cadillac CTS alebo Mercedes tak by ho aj slepec nasiel.
neregistrovaný "Johny"
6. 5. 2005 16:21
Cadillaceurope.com
Cadillac ma uz aj na Cadillaceurope.com Car Configurator. To je prvykrat co to vidim aj v EU. Vacsinou to maju len US stranky.Dokonca ani eu vyrobcovia nevyrobili pre Eu ale len rpe Ameriky. Mozete si zistit cenu vasho Cadillac ktory si chcete kupit! TO je teda nieco... pozrite sa nato.
Rozbalit vlákno
0