mne sa to zvacsovanie loga u kazdeho noveho auta velmi nepaci, napr. nove clio s tym obrovskym akoze diamantom na predku vyzera az nevkusne a hrackarsky ;-\ [odkaz] nemozem si pomoct ale skor by som sa zameral u niektorych znaciek na zapracovani chladica a vyraznejsej masky kcelku auta, masky ktora by autu dala lepsie crty ako neustale zvacsovat len logo kde zbytok predku je pritom nic moc.
Ved bmw tiez nema len placku na kapote ale jeho crty dotvaraju aj ladvinky, kia ma tiez okrem loga aj tzv. tigri nos, kdez to napr renault alebo vw tam okrem loga vela toho na predku nemaju, par lamiel nejaka ta medzera medzi plechmi a dovidenia, toto sa mi nepaci, mam rad ked ma auto aj poriadnu masku a jasne crty ako len velke hluche logo, novy golf nam fakticky stratil uz masku ma len velke logo, toto sa mi nepaci, dufam ze som sa nikoho nedotkol
To zvětšování není jen tak z plezíru designérů. Myslím si, že přirozeně plyne z faktu že se poslední roky začínají stírat rozdíly v kvalitě, bezpečnosti, designu i technologiích mezi tradičními značkami auto velmocí a nově příchozí asijskou konkurencí, která v tomto sílí. Takže si automobilky uvědomují, že právě tradice značky je jedním z nejdůležitějších benefitů, ze kterých plynou nákupní rozhodnutí. Proto je tak akcentují v designu.
Nedávno jsem jel v noci po městě a v dálce bylo auto, které jsem tipoval na MB A Class, celou dobu přibližování jsem obdivně říkal manželce podívej na ten supr design světel, ten nový B class se povedl ... no a pak jsem se přiblížil a byla to ta sportovní Kia Pro Ceed :-)
Myslím, že teoreticky (s nadsázkou) kdyby měla Kia na kapotě VW tak by přes noc zvedla prodeje o desítky procent. Loajalita a věrnost ke značce je hrozně silný marketingový nástroj.
Protože Escalade je pro Cadillac dojná kráva na cash, tak tam raději nerealizují svoje ujetý nápady. Jako například přechod ze jmen na třípísmenné shluky symbolů.
To nový logo je jak rozšlápnutý a na záď ATS coupe se ještě jakž takž hodí...na předek už podstatně méně. A na Escalade si ho ani představit nedokážu.
Porsche ma podobný znak ale dáva mi jaký taký význam..ale toto netuším aké zmysel a význam mali tie štvorce a obdlžniky...vie to niekto vysvetliť?? čakal som že sa to v článku dozviem......
ale veď práve v článku je to spomenuté... Automobilka, založená v roce 1902, je pojmenována podle francouzského objevitele Antoine Laumet de La Mothe, sieur de Cadillac. Tento muž v roce 1701 založil město Detroit a firma si nevypůjčila jen jeho jméno, ale také erb. Ten tvoří nedílnou součást všech vývojových fází loga.