Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of the Year 2011: Velké finále má 7 účastníků

Mezi sedmi finalisty jsou modely značek Alfa Romeo, Citroën, Dacia, Ford, Nissan, Opel a Volvo.
Zpět na článek
2. 11. 2010 13:03
2. 11. 2010 13:23
2. 11. 2010 13:52
3. 11. 2010 07:14
2. 11. 2010 16:18
2. 11. 2010 16:37
2. 11. 2010 13:08
2. 11. 2010 13:34
2. 11. 2010 13:47
2. 11. 2010 15:18
3. 11. 2010 07:15
2. 11. 2010 13:46
2. 11. 2010 13:49
2. 11. 2010 14:09
2. 11. 2010 14:28
2. 11. 2010 14:35
2. 11. 2010 14:41
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:49
2. 11. 2010 14:50
2. 11. 2010 14:54
neregistrovaný "Heine"
3. 11. 2010 07:19
2. 11. 2010 14:56
2. 11. 2010 15:04
2. 11. 2010 15:20
2. 11. 2010 15:27
2. 11. 2010 15:48
2. 11. 2010 14:51
2. 11. 2010 15:12
2. 11. 2010 14:45
2. 11. 2010 14:51
2. 11. 2010 14:56
2. 11. 2010 14:56
2. 11. 2010 15:56
2. 11. 2010 16:39
3. 11. 2010 07:25
4. 11. 2010 16:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 11. 2010 15:40
2. 11. 2010 15:52
2. 11. 2010 15:53
2. 11. 2010 16:44
2. 11. 2010 14:06
2. 11. 2010 14:11
2. 11. 2010 14:37
2. 11. 2010 14:43
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:44
2. 11. 2010 14:47
2. 11. 2010 15:04
4. 11. 2010 16:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 11. 2010 14:52
2. 11. 2010 15:05
2. 11. 2010 15:10
2. 11. 2010 14:42
2. 11. 2010 14:46
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:47
2. 11. 2010 14:58
2. 11. 2010 15:00
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 15:14
2. 11. 2010 15:02
2. 11. 2010 15:16
2. 11. 2010 15:20
2. 11. 2010 15:35
2. 11. 2010 16:41
2. 11. 2010 17:45
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 17:56
2. 11. 2010 17:59
2. 11. 2010 18:16
2. 11. 2010 20:06
2. 11. 2010 22:11
neregistrovaný "Equity8"
2. 11. 2010 20:08
2. 11. 2010 21:10
3. 11. 2010 17:36
3. 11. 2010 10:02
2. 11. 2010 20:57
neregistrovaný "zitchdog"
3. 11. 2010 01:10
3. 11. 2010 08:01
4. 11. 2010 00:11
3. 11. 2010 07:28
3. 11. 2010 09:02
3. 11. 2010 14:37
12. 11. 2010 17:12
2. 11. 2010 13:03
A jéje
Pětka není v sedmičce. To bude křiku.
Rozbalit vlákno
5
2. 11. 2010 13:23
Re: A jéje
už začal >:-[]

prská na všechny strany, pak si vzpomene, že občas to vyhrál i někdo z těch "správných", tak rychle přemalovat černou na bílou a pak znova bílou na černou a blábolat dál :*)

ale ta 5-er mě teda překvapila. Místo Dusteru bych bych si jí tam klidně uměl představit :-)
2. 11. 2010 13:52
Re: A jéje
Ty máš postřeh jak caymann... >:D Prémiovej jezdec se pozná na stometrů... ;-)
3. 11. 2010 07:14
Re: A jéje
Prémiového jazdca najlepšie poznajú - policajti. >:D
Avatar - saldy
2. 11. 2010 16:18
Re: A jéje
Taky nevím proč tam není "Pan dokonalý" :-|
2. 11. 2010 16:37
Re: A jéje
Jistě, pětka tam být měla. Nadruhou stranu, za tu srandu při čtení této diskuze její absence stojí. :-)
2. 11. 2010 13:08
BOTY ROKU
No, jdeme do plnejch. COTY je tak trochu Bratrská jednota, vyhrávají zpravidla zprůměrovaná auta pro zprůměrované... jedince. Uznávám však, že čas od času to prvenství fakt sedne, například úřadující vítěz POLO, o tom žádná, avšak historicky vzato je COTY víceméně jakousi konejšivou náplastí pro ty, kteří nemohou jezdit v tom, v čem by jezdit chtěli a jsou nuceni jezdit v tom, v čem jezdit jaksi... musí. Ale jak píšu, jsou i polovýjimky.

Letošní klání nebude samozřejmě bez úrazů. Vyhrát,jak známo nemohou všichni, a i když se asi letos nezdaří, aby vyhrál (jako vloni) ten absolutně nejlepší, i tak to bude jistě poutavá anketa.

ABSOLUTNÍ tabulka je snad jasná každému -
1) VOLVO S60V60
2) AR Giulietta (no...)
3) Citroen C3/DS3
4-7) zbytek

Leaf, leaf... neznám. Moment... aha :-!
Rozbalit vlákno
46
2. 11. 2010 13:34
Re: BOTY ROKU
nj__skoda, ze tam nemas ten tvoj priemerny golf 8-s
by si inak pisal...
tie tvoje zvance si ale musim precitat (aj ked mi zaberaju moj drahocenny cas)
ap...to mas ako s filmom...musis obcas pozriet nejake to B-ecko__aby si sa pohorsil nad tym magorom co to natocil__v tvojom pripade napisal >:D
2. 11. 2010 13:47
Re: BOTY ROKU
Asi sis chtěl napsat, že ta "Áčka" tu točíš ty... 8-s >:D :yes:

P.S. Golf tam přece nemůže být každý rok, to byss to VW utahal. Ostatně neříkej mi, že měníš káru co rok. No, i když na zdejších diskuzích je to vlastně pravidlem... >:-[]
2. 11. 2010 15:18
Re: BOTY ROKU
Golf vyhrál COTY jen jednou, třetí generace v roce 1992. K tomu Polo loni a tím je za VW hotovo.
Naproti tomu Fiat vyhrál 9x, Renault 6x, Ford 5x, po třech vítězstvích mají Opel, Peugeot a Citroen.
3. 11. 2010 07:15
Re: BOTY ROKU
Ty si odkiaľ prišiel? Vyťahovať na GTI-ho fakty...to je rana pod pás. >:-[]
Avatar - Plautus
2. 11. 2010 13:46
Re: BOTY ROKU
CO, CO Ti, synáčku, nateklo ti do boty? >:-[] Ono sa to v živote, nielen zaslepeným, stáva...
Vlastne sa tuná dozvedáme, že Polo vlani zvíťazilo zaslúžene, lebo sa môže merať s BMW 5GT, BMW X1, BMW Z4, MB E, Nissan 370Z (ó, pardón, Japonci už predsa nerobia autá...), Porsche Panamera...alebo, žeby niekto zabudol na kandidátov na COTY 2010?
I keď do finále bol z menovaných nominovaný iba MB E...no i tak, Polo je predsa lepšie auto, tak jeho víťazstvo je samozrejme namieste. Polovýhra o chlp pred autom z krajiny, kde autopriemysel strášne upadá...
2. 11. 2010 13:49
Re: BOTY ROKU
Nechci tě tu nějak neurvale vynášet do supermainstreamových nebes, ale speciálně pro tebe je to POLO jako stvořené. Vždyť by ses za volantem toho éčka utopil... >:D ;-)
Avatar - Plautus
2. 11. 2010 14:09
Re: BOTY ROKU
>:D
To "éčko" má zjavne účinok na tvoju príspevkovú plodnosť a potenciu...žiaľ, má aj močopudné účinky a odráža sa to niekedy i na obsahu tých príspevkov...samozrejme mám na mysli tokoferol - vitamín E >:-[] ;-)
Re: BOTY ROKU
SUPERMAINSTREAM NEEXISTUJE, NEEXISTUJE a ještě jednou NEEXISTUJE.
Je to pouze Tvůj výplod a výmysl jako ostatně více tebou prezentovaných nesmyslů gti!!!
Avatar - Plautus
2. 11. 2010 14:28
Re: BOTY ROKU
Tiež by to chcelo naordinovať to "éčko"...znižuje i krvný tlak >:D ;-)
2. 11. 2010 14:35
Re: BOTY ROKU
Doufám tu snad nechceš tvrdít, že nevíš, co pojem suprmainstream vyjadřuje. To by svědčilo o tvé velké zanedbanosti.

Supermainstream je zcela regulerní, v odborné i poučené veřejnosti běžně frekventovaný termín. Vyjadřuje kvalitativní postavení automobilky Volkswagen, jakožto jediné plnoformátové automobilky Evropy. Podobně jako např. termín "subprémie" dotváří pak předmětný supermainstream spektrum automobilové klasifikace, a to od lowendu až po segment exklusiv.

Snad jen... supermainstrean je automobilkou precizně konfigurovaný projekt, jedná se o stav automobilkou chtěný, tedy záměrný. Na rozdíl od "subprémie" zde příkladmo Alfa Romeo, kde se jedná o stav vynucený, nechtěný. Automobilka aspiruje na prémiový segment, avšak jistá nuance ji neumožnila tuto metu dosáhnout.

Popravdě si napišme, že pojem SUPERMAINSTREAM je natolik známý, vyvovídající a frekventovaný, že se v poslední době dokonce objevil jako název hudebního projektu jedné respektované světové hudební formace.

Na zdejších stránkách pak, Bruno, tvůj příspěvek působí asi stejně trefně jako kdybys chtěl na svatém kopečku někoho zaučovat, jak se váže růženec... Fakt hustý Bruno ;-)
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:41
Re: BOTY ROKU
Vzhledem k tomu, že po zadání fráze "supermainstream" ve spojení se slovem auto/car/voiture vypadnou z googlu jen tvé příspěvky(konkrétně je to prvních osm) je tvé tvrzení dost pofidérní.
Toliko k těm odborníkům.
2. 11. 2010 14:49
Re: BOTY ROKU
to víš, není odborník jak odborník >:-[]
2. 11. 2010 14:50
Re: BOTY ROKU
Tak já nevylučuji, že tento termín ve spojitosti s Volkswagenem velmi často užívám, užívá ho ostatně často i velký počet kolegů zde na diskuzi. Naposledy například Bruno. Je to zcela regulerní termín autobranže. Nevím jakým používáš vyhledávač, ale jestli bude na úrovni tvojí hlavy nedivím se, že tam na tebe vyskočil jen omezený počet výskytů. Ponoř se do toho, obnaž touhy, trochu hlouběji, případně se někde zeptej, tatínka, mistra, faráře, uvidíš, že se chytí. U tebe mě ta neznalost nijak nerozhazuje, poučené vědomí se dostavuje v pozdějším věku, Zatím sleduj četnost polucí a na zvony zvoň, kdybys měl ob den výluku, to byl byl problém, avšak, že neznáš cizí slova? Nebuď bláhovej, tak náročnej na sebe prece nemusíš ve svých letech být...
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:54
Re: BOTY ROKU
No jo, to bude dobry. ;-)
Nechces mi rict, ze te Google vyloucil z vysledku vyhledavani, ze ne? I kdyz... >:-[]
3. 11. 2010 07:19
Re: BOTY ROKU
Jediný nájdený výraz "supermainstream" zo sveta áut našiel Google - na serveri auto.cz v podaní pána menom GTI...
Teda ono ich je tam viac....ale vždy z pera toho istého autora.

[odkaz]
2. 11. 2010 14:56
Re: BOTY ROKU
Máš pravdu, " Supermainstream " proslavil i můj další velký oblíbenec Chris Cornell ze Soundgarden. Sám nevím, kdo z vás dvou se mi dostal víc pod kůži.
2. 11. 2010 15:04
Re: BOTY ROKU
tak to jsem nepochopil. Myslíš Superunknown?
2. 11. 2010 15:20
Re: BOTY ROKU
Ne, myslím Supermainstream. Je jen škoda, že tam není Cornellova titulní skladba z Bonda, kde jezdí tenkrát nové Mondeo. >:-[]
2. 11. 2010 14:51
Re: BOTY ROKU
Cože? On už se z Odborné Veřejnosti rozšířil i do Poučené Veřejnosti?! :-O Byl jsem pryč jen pár dní! >:D
2. 11. 2010 15:12
Re: BOTY ROKU
Jo jo, šíří se jako plyn (sirovodík) ;-)
2. 11. 2010 14:45
Re: BOTY ROKU
Nesmysl. Měl jsem po jistou dobu přístup k interním materiálům pro dealery VW a nic takového jako pojem supermainstream se neobjevilo dokonce ani v nich. Nemluvě o tom, že ho nikdy nepoužil žádný novinář ani jiný profík z oboru, NIKDY.
2. 11. 2010 14:51
Re: BOTY ROKU
Běžný výskyt. Tak jako "GURU" - GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU.
2. 11. 2010 14:56
Re: BOTY ROKU
To neřeš.
Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou. Josef Goebbels.
2. 11. 2010 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2010 16:39
Re: BOTY ROKU
Uznávám, že jsem na tebe nahoře nebral ohled a nepsal jsem to v holovětém taktu. Coswothe, upřímně, tyhle diskuze překračují rámec tvých spochností i možností, vrať se to knajpy, dej lahváče a bude fajn. T.M.U jsi doufám viděl...
Re: BOTY ROKU
O mojí zanedbanost se nestarej gti. Ty se raději starej o to, jak se stát člověkem pravdomluvným. Jseš śamá lež a faleš. Opakuji. Supermainstream NEEXISTUJE!!!
3. 11. 2010 07:25
Re: BOTY ROKU
Supermainstream - to je už otrepané. Ja by som ho zmenil na novo znejúci aktuálny výraz "LOWPRÉMIA". Je to hlavne kratšie a má jednoznačnejší význam.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 11. 2010 16:48
Re: BOTY ROKU
Ale existuje :-)

supermainstream = super main stream = super stredny prud

za stredny prud sa vseobecne poklada nieco co je sice popularne, ale nicim nevybocuje z radu, skratka, sivy priemer, bezny konzumny pop, rock pre nenarocneho posluchaca, ktory si vystaci s radovou no-nonsense produkciou, bezova skatula PC, cierna skrinka Aceru, Hlozek & Kotvald, Dave Dee Dozy Beaky Mick and Tich, VW Golf....
Avatar - Perun
2. 11. 2010 15:40
Re: BOTY ROKU
;-) :yes:

Ovšem třetí generace Golfu byla fantastická pecka, tehdy ve své době už snad ani nemohl být o rozdíl mezi ním a "těmi ostatními" ještě markantnější...

edit: jéje... reakce směřovala magistrovi o příspěvk výše :*)
2. 11. 2010 15:52
Re: BOTY ROKU
ano, Golf 3 byl skutečně jak z jiné planety ve své době :yes:
2. 11. 2010 15:53
Re: BOTY ROKU
To máš jedno, tebe tu stejně njikdo nečte... >:D ;-)

Trojka byl velký majstrštyk - poprvé měkčené plasty, šestiválec... dodnes legenda.
2. 11. 2010 16:44
Re: BOTY ROKU
Je to tak, trojka byl asi poslední Golf "staré školy" - neprůstřelná spolehlivost, jednoduchá, ale robustní a osvědčená technika. To všechno ale trojka zabalila do nového designu, který rozvíjel původní Giugiarův námět... A samozřejmě VR6 a koneckonců i GTI (auto, ne diskutující), u trojky ještě velmi zajímavé s dvoulitrem 16V, byť už mezi konkurencí nikoliv nejrychlejší.

Dál už to nikdy nebylo ono, Golf IV. už nikdy nebyl ani tak spolehlivý, ani tak dobře odladěný a za GTI se stal jen stupeň výbavy, zatímco jeho motor už měly i jiné verze.
2. 11. 2010 14:06
Re: BOTY ROKU
>:D
vacsinou na tvoje prispevky nereagujem, len pokrutim hlavou a citam dalej...v tomto pripade ale urobim vynimku s jednou kratkou poznamkou...

ty kazdym novym prispevkom predbehnes svoj posledny a vyvedies ma z omylu, ze prave ten posledny bol vrchol tvojej diskuznej pisatelskej produkcie :yes: takze bravwo[1], stale sa ti dari dvihat svoju vlastnu latku :yes: ...ovsem v tvojom pripade ide o latku tragedie

[1] uzivatel GTI. takmer kazdy prispevok. auto.cz, pripadne ine weby. 2006-2010
2. 11. 2010 14:37
Re: BOTY ROKU
"...Vono, hele... když jako na tohle všechno nahlídneš trochu jinejma vočima, nakonec, tahle COTY nejni zase tak úplně špatná anketa... co?

Ale pojďme rovnou do garáže. Všichni tu jistě víme, že COTY tu neplní roli vyhledávače nejlepšího auta pod sluncem (PORSCHE 911), COTY je svého druhu společenská objednávka - nejlepší žvanec, nejlepší jeansy, nejlepší... holka a tedy také nejlepší auto...."

Kdopak to asi povedal, co? Pomocka: COTY 2010, Polo... stale nic? :-)
[odkaz]
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:43
Re: BOTY ROKU
3...2...1...infarkt. >:-[]
2. 11. 2010 14:44
Re: BOTY ROKU
Počítám, Teddy, že vzhledem k tvému věku a logicky i rozhledu, ty bys dal v letošní COTY první místo baterkářům, Co? Nakonec hele, když může o titul COTY bojovat baterkář od nissanu, proč ty bys nemoh´bejt hrdej na svojí dvoubuřtovou sanitku z družstva igra?

Každému, co jeho jest, padni komu padni. Kdo jinému garáž kopá, tomu není pomoci, nejlepší je králíček, vydrží čtyřikrát déle než petrolejová lampa, plus-mínus, nulák vítězí, ukončete výstup a nástup, zajíčkové zavírají... ;-) :yes:
2. 11. 2010 14:47
Re: BOTY ROKU
Aha, tak choroba už zasáhla i část mozku, zodpovědnou za vytváření souvislých textů. No nic, bojoval jsi s tím dlouho a statečně GTI, drželi jsme ti palce. :'-(
2. 11. 2010 15:04
Re: BOTY ROKU
nieco k veci? nie? tak nic...

len tak na okraj, dalsia otazka, kdopak asi je autorom tejto myslienky?
[odkaz]

"...Jistě, jsou prostě věci, k nimž se člověk nemůže nikdy snížit. Je to otázka lidských kvalit. Špičkovat se tu můžeme jakkoliv, ovšem nikdy to nesmí překročit možnou hranici morálky..."
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 11. 2010 16:49
Re: BOTY ROKU
Kedy pride na trh seriovy baterkovy VW?
2. 11. 2010 14:52
Re: BOTY ROKU
:yes: >:-[]

jak autor citátů sám rád píše. "tohle bylo na solar" :-)
2. 11. 2010 15:05
Re: BOTY ROKU
jo, vsak vidis vyssie, ako ho to rozhodilo! :-)
2. 11. 2010 15:10
Re: BOTY ROKU
dnes je fakt blbý deň, Passat bez silného turbodiesla, žiadna správna značka (teda okrem Volva ktoré nedávno povýšilo) vo finále >:-[]
2. 11. 2010 14:42
bmw
tusil som, ze bmw neoslovi.. teraz nieco z ineho sudka. predvcerom porovnavali na discovery novy megan rs, focus st a scirocco..megan prvy, focus druhy a scirocco, na pocudovanie az treti. zaostal za meganom zhruba o tri sekundy na pretekarskom okruhu.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 14:46
Re: bmw
To je podplacený, nejdřív votevři garáž a pak pruď. Sice budeš se šírem nejpomalejší, ale o to přece nejde, ne? Hlavní je ten prémiovej pocit, kapiš? >:D >:-[] :-!

Renaultsport :yes:
2. 11. 2010 14:47
Re: bmw
U Megana RS to není překvapení. Překvapení by bylo cokoliv jiného než vítězství. Vždyť se jako jediný dostal v mainstreamu do TOP10 v PCOTY2010. [odkaz]
:yes:
2. 11. 2010 14:58
Re: bmw
co říkali na řazení Megoše? Nedávno jsem totiž na jedné domácí televizi viděl jeho test, a pan tester tam kritizoval nepřesné řazení. Hlavně pětku tam rval jak rychlosti v T-34, ale někdy jsem už fakt byl na vážkách, jestli je ta převodovka fakt tak špatná, nebo technika řazení byla to co vázlo...

Nebo už ten kousek zhumplovali testeři před ním a pak to už fakt řadí blbě >:-[]
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 15:00
Re: bmw
Razeni je nic moc, ale ten zluty testovaci kus(byl-li to on) je pry strasne zhuntovany.
2. 11. 2010 15:14
Re: bmw
ano, byl žlutý, a dávali mu teda pořádnou čočku >:-[]
2. 11. 2010 15:02
Re: bmw
Řazení je v pohodě, jen jde ze záčátku víc ztuha. Po 2 000 km už je vše v pohodě. Žádné vůle, žádné gumové řasení, jen jsou trošku delší dráhy.
2. 11. 2010 15:16
Re: bmw
no já byl právě taky překvapen, když jsem zkoušel řazení v Laguně 3 nebo Meganu 3 a bylo fakt hodně dobré. Pořád je sice klacek velký jak zbraň z doby kamenné, ale jinak to šlo zlehka a přesně :yes:
2. 11. 2010 15:20
Re: bmw
ake bolo radenie konkretneho kusu si veru uz nepamatam.. samozrejme, tych par sekund rozdielu este nerozhoduje o celkovej kvalite aut . rôzne vykony motorov, odlisne nastavenia podvozkov, a pod., podava znacne skresleny obraz. sirocco je zrejme najvyvazenejsi z tych troch, ale aj inde ako len v nemecku su konstrukteri zrucni.
Avatar - kari.laz
2. 11. 2010 15:11
Z toho aby si prase vybralo
Tak to je výběr jak nudle z nosu. Z toho výběru snad se zavřenýma oběma očima jedině Volvo.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 15:35
Liga zbytečných
Můj favorit se nedostal a z toho co zbylo má šanci na titul jen Alfa a Volvo. Teď bych asi sázel na italku.

Leaf, Duster, C-Max.... kristova noho
Rozbalit vlákno
16
2. 11. 2010 15:50
Re: Liga zbytečných
nezapomínej na C3/DS3. Pro Citroen je to velký generační posun a celkově je to zajímavý počin v rámci své třídy ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2010 18:11
Re: Liga zbytečných
Těm bych to moc přál, zejména krásné DS3. Ale spíš si myslím, že vyhraje Giulietta.
Avatar - kari.laz
2. 11. 2010 15:53
Re: Liga zbytečných
Mi připadá, že to letos dali na výběr zase nějaké chobotnici nebo lachtanovi.
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 16:15
Re: Liga zbytečných
Když on ten Paul (budiž mu moře lehké) měl takovou trefu >:-[] ...
2. 11. 2010 16:29
Re: Liga zbytečných
Ahoj hvězdáři :-)
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 17:00
Re: Liga zbytečných
Zdravím Tě Pájo ;-) ,měl jsi nejspíše trošku hektické období a chyběl jsi tady parde :-) !
2. 11. 2010 17:15
Re: Liga zbytečných
Snažím se občas zasáhnout, ale času moc není. Mám dnes za sebou první jízdu s A7, ale příští týden s ní ztrávím času víc, takže asi rozmnožím počet svých blogů. Jen lehce naznačím, že bych byl absolutně nadšen nebýt jedné pro mě dosti závažné vady. Misky vah se bohužel naklánějí na druhou stranu ;-) . Jinak styl, vzhled, řízení, jízda...vše opravdu skvěle vyváženo a můžu ještě napsat, že jsem si kladně poopravil názor na profil vozu :-) .
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 17:33
Re: Liga zbytečných
Všimal jsem si ;-) .Už se těším na tvé postřehy z novinky olympijských-máš dar vtáhnout do děje ;-) .Na kterou stranu se misky naklánějí tuším...za c) je správně >:-[] .Na vlastní "voko" jsem ještě neviděl -> dojem z fotek jsi trefil na střed,tak jsem zvědav ;-) .
2. 11. 2010 17:43
Re: Liga zbytečných
JJ, i varianta c) tedy dočasné řešení je možná. Ať se to líbí nebo ne, do konce roku jsem na 160kkm a už se přihlásily nové mušky, žádné zásadní, ale otravné. Každopádně jsou k smíchu ti, co píší o čtyřech kruzích s despektem jako o jakési neprémiové prémiovce. Posadit je třeba právě do A7 budou hýkat blahem a prodejci zajistí bezesné chvíle nad odstraněním tělesných tekutin z perforovaných sedadel ;-)
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 17:50
Re: Liga zbytečných
Tím c) jsem myslel ...srdcovku přece >:-[] -> žádná dočasná řešení.Faktem je,že s Tebou stávající olympijská nezahálela a odvedla kus poctivých kilometrů.Nemá cenu řešit nevěřící třeba Tomáše -> máš najeto s úsměvem,ne ;-) ?
2. 11. 2010 17:56
Re: Liga zbytečných
Většinou s úsměvem ;-) . Až půjde o patro níž, dám dohromady i jakýsi dlouhodobý test. Může být třeba zajímavý pro kupce nového i ojetého.
Dočasné řešení mám už 3 týdny na stole a ačkoliv to určitě není do horšího je to natolik jiné, že ho beru jako záložní variantu, kterou budu muset chca nechca příští týden rozseknout ;-)
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 18:08
Re: Liga zbytečných
O tom dočasném nevím,nebo jsem klasicky zapomněl :-! ,inu hlava mapa.Jestli to půjde,dáme o tom řeč ;-)
2. 11. 2010 23:02
Re: Liga zbytečných
K A7 jen doplním, že tuto sobotu a neděli bylo v Miláně vyhlášení mezinárodních cen za design v oblasti námořních yacht a celou akci sponzorovalo Audi, které bylo zastoupeno vystavenou A7. Byl jsem překvapen tím kontrastem, jak toto auto působilo na ulici a v kulisách toho města, prostředí, lidí.... a také, jak to místním vyráželo dech. Působivé (a poučné).
2. 11. 2010 16:28
Re: Liga zbytečných
Mám obavu, že porota se příliš nemění, takže i hlediska zůstávají ta samá.
Avatar - pocitac
2. 11. 2010 16:48
Re: Liga zbytečných
Když ono se holt chlapci jedná o Evropskou anketu a né o anketu pro české Pepíky. Zkuste se oprostit od madiální masáže z naší kotliny a možná pak pochopíte, že všechny vybrané vozy jsou naopak velice dobře zvolené. K smíchu jsou naopak české nominace viz bmw5 a Touareg >:D
2. 11. 2010 16:50
Re: Liga zbytečných
Zbytečná a směšná je liga diskutujících, jestli a proč vyhraje to či ono, resp. proč tam není "jeho" vysněné autíčko. Není, a co jako? Píseček, kyblíček, lopatička...docela zábavné >:D Soukr. si do roka koupím V60 a je mi srdečně jedno, jestli v nějaké soutěži bylo či nikoliv. :-!
2. 11. 2010 16:41
POMĚŘ SI HO
Klidně se obnaž a poměř si ho. Vytáhni ho na světlo, nemusíš si ho ani leštit. Stačí pohled a bude všem jasno, ne?

Jak nahoře píšu, COTY je taková Bratrská jednota, prostě většinou jde o chlácholení mas. Polovýjimky sice také jsou ale je jich jako šaVWránu.

Tedy jde o to, že máš výjimečnou možnost poměřit si... garáž s jednoltivými nominantys ve světové anketě, v anketě COTY 2011. Ostatně, hrdinně tu roky bojuješ v anketě o řád prestížnější, totiž v anketě legend, legendě anket, ZLATÉM VENTILKU, tak proč by sis nezadal zde?

Tedy otázka zní, vejdeš-li do své garáže, takříkajíc nory, co bys tam vyškráb´? Měl bys co předhodit porotě? Jak bys dopadl v (absolutní) tabulce?

Nebo by to skončilo spíše v rovině... POTY 2011?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2010 16:41
Pětka není v sedmičce!
A já na to říkám: "Skandál!". Došlo na slova jednoho z diskuzních kolegů z (před)minulého týdne. Od BMW se kvalita jaksi očekává a proto "jen" nová řada 5 díru do světa neudělá, tedy aspoň ne do toho odborně anketního. Nezbývá než se ptát, co je tak skvělého na postupivším sedmeru automobilů. Nejméně chápu účast bratrského dua od Fordu. Co je na něm tak skvělého? Je snad nějaké nepsané pravidlo, že vždy musí být přítomen rodinný vůz? Vždyť na to tam je Meriva. A co Leaf? V čem je tak zelený?

Zkrátka na COTY by byly nejlepší odpovědí stíhačky NATO.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 17:26
Kdo jsou ti "hlupáci" jak tu někteří tak posměšně píší?
Zde je seznam členů Jury, kteří rozhodují (většinou každoročně, tak aby byla udržena jakási relevantnost výsledků) o titulu Auto roku:

Car of the Year 2011, The Jury.

AUSTRIA
Horst Bauer, Kurier
Gerhard Nöhrer, Kleine Zeitung

BELGIUM
Jos Gryseels, Het Belang van Limburg, Bizz Magazine, De Huisarts
Stéphane Lémeret, Auto Trends

CZECH REPUBLIC
Tomas Hyan, Automobil Revue

DENMARK
Peter Aaboe, Ekstra Bladet Biler

FINLAND
Velimatti Honkanen, Tekniikan Maailma

FRANCE
Christophe Bonnaud, LIGNESauto
Jacques Chevalier, Le Figaro
Jean-Jacques Cornaert, Le Moniteur de l’Automobile
Philippe Gégout, L'Automobile magazine
Francis Monsenergue, L´Automobile Magazine
Alain-Gabriel Verdevoye, La Tribune

GERMANY
Thomas Imhof, MOT, Welt am Sonntag
Frank Janssen, STERN
Georg Kacher, Auto Bild, Car
Jürgen Lewandowski, Die Woche
Wolfgang Peters, Frankfurter Allgemeine
Jörg Reichle, Süddeutsche Zeitung

GREECE
Stratis Chatzipanagiotou, 4-Wheels magazine

HUNGARY
Miklos Gajdan, Auto Magazin, Auto Piac
Péter Surányi, Az Auto, Luxusauto Magazin

IRELAND
Michael McAleer, The Irish Times, Irish Cars

ITALY
Piero Bianco, La Stampa
Carlo Cavicchi, Quattroruote
Diego Eramo, AUTO magazine
Alessandro Ferrari, Panoramauto
Massimo Nascimbene, Auto magazine, La Repubblica
Giorgio Ursicino, Leggo

THE NETHERLANDS
Jeroen C.W. Jongeneel, De Telegraaf
Jos Vroomans, Autokampioen
Ton Roks, AutoVisie

NORWAY
Rune Korsvoll, Motor magazine

POLAND
Maciej Ziemek, Auto motor i sport
Wojciech Sierpowski, AutoRok, Auto Moto

PORTUGAL
Joaquim Oliveira, AutoFoco
Francisco Mota, AutoHoje

ROMANIA
Dan Vardie, 4X4, Car

RUSSIA
Mikhail I. Podorozhansky, Autoreview
Vadim Ovsiankin, Klaxon-media

SLOVENIA
Tomaz Porekar, Avto Foto Market

SPAIN
Manuel Domenech, AutoHebdo
Pedro Figueruelo, El Economista
Alberto Mallo, Motor 16
Juan Carlos Payo, Autopista
Sergio Piccione, El Mundo
María-Angeles Pujol, El Periódico de Catalunya

SWEDEN
Lars Holmström, Sydsvenska Dagbladet
Hakan Matson, Dagens Industri
Marianne Sterner, Vi Bilägare

SWITZERLAND
Urs Bärtschi, Blick/ SonntagBlick, Schweizer Illustrierte
Peter Ruch, Automobil Revue, AZ Medien

TURKEY
Ufuk Sandik, Sabah Gazetesi

UNITED KINGDOM
Steve Cropley, Autocar, What Car
Andrew English, The Daily Telegraph
Andrew Frankel, The Sunday Times, Autocar, Motor Sport
Paul Horrell, BBC- Top Gear, The Daily Express
Phil McNamara, Car magazine
John Simister, The Independent, Evo

Myslím, že je to celkem rozmanitá skupina novinářů a nejsem přesvědčen, že jde o nýmandy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 17:43
Re: Kdo jsou ti "hlupáci" jak tu někteří tak posměšně píší?
Souhlas ;-)
2. 11. 2010 17:31
A VYHERCEM SE STAVA....
Ve finalove skupine neni spatneho automobilu. Kazdy z nich prinasi mnoho noveho. Kazdy z nich si zaslouzi pozornost nas vsech. Tem, kteri se do uzkeho finale nedostali, gratuluji. Uz to, ze byli v sirsim vyberu, je pro ne velka cest.
Finalova sedmicka ma sveho premianta. Jen jediny z nich radikalne rozsiruje moznosti automobilismu. Jako jediny se vraci do starych koleji davno zapomenutych a opustenych. Jen jediny ma odvahu byt pionyrem budoucnosti. Volvo 60 ma letos naslapnuto a loni by jiste s prehledem a zaslouzene vyhral. Letos ma vsak nepremozitelneho soupere. Nissan Leaf je tim premiantem a dle meho jedinym moznym vyhercem.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Heine"
2. 11. 2010 17:45
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Ja preji Alfe, bylo by to pro ni dobre nakopnuti smerem nahoru. Na druhou stranu mas pravdu, nejspis vyhraje Leaf a je to tak spravne. :-)
2. 11. 2010 17:56
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
I ja bych to od srdce pral Alfe. Nova Giulietta (pise se to tak?) je ve sve tride snad nejlepsi volbou. Je jak designove tak technicky velice vydarena a v konkurenci nevidim jejiho premozitele.
Dle pravidel COTY vidim jako jasneho viteze Nissan Leaf.
2. 11. 2010 18:36
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Já osobně se na auto na elektriku už docela těším a doufám, že si ho co nejdřív i koupím. Je to můj nový autosen. A nebudu muset jezdit do práce busem. :yes:
2. 11. 2010 19:36
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Ja doufam, ze se doziju rozsireni elektromobilu. Mel jsem moznost projet se v elektrickem Fiatu Doblo a musim uznat, ze rovnomerne zrychleni a krasne ticho si me ziskalo. Verim, ze problem kratkeho dojezdu se v brzke dobe vyresi, technologie bude dostupna vsem a elektromobilu bude jako hub po desti.
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2010 18:15
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Leaf je, podle mého, na vítězství až příliš ekologický, ale neekonomický. Chápu, že je potřeba ocenit přínos pro budoucnost, ale jeho cena je zatím astronomická a tak bych osobně Nissan viděl jen do počtu. Spíš tak třetí místo za dvojicí Giulietta/DS3 (a ti ať se poperou).
2. 11. 2010 19:49
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Vim, ze pojem ekologie je pro ceske motoristy spatne stravitelny. Ale at uz chceme, nebo ne, tomuto trendu se jednduse musime podridit. 60% exhalaci v samotne doprave maji na svedomi osobni automobily. Ja se osobne tesim na dobu, kdy v zime kolem ulic nebude zakoureno od studenych motoru projizdejicich automobilu.
I ja bych rad videl Giuliettu jako viteze, verim ale, ze COTY vyhraje Leaf. Je jako z ucebnice pro porotce COTY. Samozrejme, ekologie je dnes velice zpolitizovana. Takze vidim Leaf i jako viteze z politickych duvodu.
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2010 20:59
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Já sám naopak pro ekologii hlasuji kde můžu, mimo jiné i o lepší přístup k ní. Jenže Leaf sám o sobě zatím nepřesvědčil a ani nemá čím. Když vyhrál před lety Prius, bylo to na základě zkušeností s první generací a také tím, že hybrid nevypadal až tak hybridně. Leaf by byl průlomový a dobře ocenitelný, kdyby elektrotechnologie přinášel za nižší cenu, než je dotovaných třicet tisíc euro.
Těš se, pokud ti je méně jak dvacet, věřím, že se i jednoho krásného dne dožiješ. Pokud ne, modli se a přej to svým dětem či vnukům.
2. 11. 2010 22:54
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Jsem optimista. I kdyz mi uz davno neni 20, presto verim, ze se toho doziju. Nissan je prvni, kdo v tomto stoleti dotahl elektromobil do produkcni verze. Podle vseho neni posledni, ale odstartoval vlnu elektromobilu. At uz cistych nebo takovych jakym bude Volt/Ampera.
Leaf nepresvedcil, s tim souhlasim. Ale doplnuji, ze nepresvedcil ZATIM. Zatim nepresvedcil skeptiky. 99% ridicu nikdy s elektromobilem nejeli. Elektromobily jsou bohuzel v plenkach, stejne jako byly letadla v prvni svetove. A hele, ani ne 40 let a uz jsme meli stihacku s proudovym motorem. To same bude s elektromobily.
Automobil jako takovy take nepresvedcil, kdyz byl jeste v plenkach. Dokonce pred nim musel bezet chlap s praporkem v ruce. Stejny nesmysl zazivame dnes, kdyz si lide vymysleji zvuk V8 z reproduktoru umistenych pod kapotou elektromobilu. Jednoduse jsme tam, kde jsme byli na zacatku automobilismu. Jen z jineho uhlu. Nase deti budou jen kroutit hlavami, jak ze jsme jezdily v tech predpotopnich priserach na ..... spalovaci motor.
Avatar - white label
3. 11. 2010 00:09
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Čau marianku, tvá dětinská osvěta už mi tu pomalu začínala chybět!
Ještě, že nám to tu má kdo vysvětlit..., jak vidím děti nám tu kroutí hlavou už dnes, jen to zatím naštěstí nejsou ty naše... :*) 8-s >:D

P.S. ...a s tím věkem přes dvacet, ti to začnu baštit, až začneš psát způsobem/obsahem odpovídajícím takovým rokům života... ;-)
Avatar - gld
3. 11. 2010 12:44
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
:yes:
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 10:11
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
podřídit? proč? já uhličitým šílenstvím opravdu netrpím a emise mého auta mě vážně netrápí a ani nebudou...
2. 11. 2010 19:44
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Referáty kapitana automobilového průmyslu, ty mě tu vždycky dojímají. Dneska ti to opět pěkně... nevyšlo. Svět RC modelů, mariánku, je něco jiného, než svět dospělých a svět velkých aut.

To s tím tvým "pionýrem" je sice poměrně úsměvná podprahová pravda, ovšem jen a jen o tobě :-)

Držím palec, ať ti letos ten gympl vyjde a pozdravuj ve Finsku.

P.S. Piš prosím. Ve Zlatém ventilku sice stále boduje tvůj slogan, že navigace je jen módní záležitostí, ale jak vidím, tak souboj Leafa s volvem je taky dost ikonzní úvaha... :yes:
3. 11. 2010 15:48
Re: A VYHERCEM SE STAVA....
Nissan Leaf.

To je vtip, ze jo?

Delas si jen srandu, ze?

Tohle normalni chlap nemuze myslet vazne.

>:D >:D >:D
2. 11. 2010 17:56
7 finalistov
Aj ked je to "zvlastny vyber" osobne nemam nic proti ziadnemu z nich. Taktiez si myslim, ze ti, ktori rozhoduju o poradi, su asi zbehli v tom, co robia... a maju urcity kredit. (urcite vyssi ako vseodbornik GTI-moj nazor...)

osobne typujem alfu, za čo ma tu kolegovia takmer ukamenovali zaziva, mne sa to auto skratka paci...
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 17:59
Auto roku
Pro mě jednoznačně vítěž Alfa. I když předek jůlinky bych si taky představoval jinak :'-( Ale jako celek povedený auto za konečně u Alfy rozumný peníze ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2010 18:16
Re: Auto roku
Je to pár dní, co jsem ji v Praze obhlížel ve stříbrném provedení a musím říci, že mě naopak zepředu zaujala ještě více, než na fotkách. Mito se mi líbilo, ale nebylo to úplně ono. Zato tohle má prostě švih (asi tím, že je to něco jiného, než většina ostatních).
2. 11. 2010 18:01
Vždy si s pobavením přečtu podobné diskuse...
ale dnes jsem to už opravdu nevydržel,tak se ptám::Nevíte někdo náhodou,ze které psychiatrické léčebny posílá své příspěvky pán s přezdívkou GTI?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pocitac
2. 11. 2010 18:18
Re: Vždy si s pobavením přečtu podobné diskuse...
Jeho IP adresa odkazuje na tuto adresu (kousek od Mostu): [odkaz]
2. 11. 2010 19:30
Re: Vždy si s pobavením přečtu podobné diskuse...
>:D tak to je trefa :yes:
2. 11. 2010 19:34
Leaf? Tak to pardon...
Myslím, že do doby, kdy auto na baterky může bojovat o titul COTY jsme ještě nedorostli. 30tis Eur za nižší střední, dojezd 160km (v reálu asi mnohem míň)...Podle toho, co se zatím dalo vyčíst, Leaf ničím oproti stejně velkým spalovacím autům nevyniká (prostor atd.)...až na ty baterky. Takže za pár let po dalších evolucích třeba jo, ale dnes :no:

Chápu, že v porotě jsou borci, kteří ví co dělají. Tak doufám, že mě někdo osvítí, ať pochopím.

P.S. Myslím, že na BMW 5 byla spáchána křivda ;-)
Rozbalit vlákno
15
2. 11. 2010 19:59
Re: Leaf? Tak to pardon...
S Leafem souhlas. S BMW 5er ani ne - je to skvělé auto, ale kromě návratu k pěknému designu to není pro BMW žádný zlomový model, prostě "jen" nová pětka.

To S60, Giulietta i Duster JSOU pro svoje značky zlomové modely, začínající novou "kapitolu" - u Volva po stránce image, u Alfy ekonomicky a u Dacie zásadním rozšířením nabídky.
Meriva je tam kvůli těm dveřím jako zajímavému technickému prvku a Leaf jako úlitba ekologům. Nevěřím že někdo z této dvojice vyhraje, i když proti Merivě nic nemám.
2. 11. 2010 20:09
Re: Leaf? Tak to pardon...
V čem spatřuješ tu novou kapitolu u Alfy Romeo?
2. 11. 2010 21:55
Re: Leaf? Tak to pardon...
Úspěch nebo neúspěch Giulietty na trhu v podstatě rozhodne o budoucnosti Alfy Romeo, měla by být těžištěm prodeje značky.
2. 11. 2010 21:18
Re: Leaf? Tak to pardon...
Ještě k BMW: porotci jsou vesměs novináři, kteří píší testy(možná se pletu)? Nečetl jsem test, kde by pětku nevychválili až do nebe. A teď není ani v první sedmičce. Ve své třídě je přeci špička, spotřeba 530D je fenomenální... Nevím, možná jenom nechápu o čem COTY je ;-\
2. 11. 2010 22:00
Re: Leaf? Tak to pardon...
Ale to platilo prakticky o všech minulých generacích "pětky" - E12, E28, E34 a zejména E39, všechno to byla naprosto špičková auta. Dokonce i E60 jezdila velmi dobře, jen vypadala jako zdechlá velryba (i uvnitř). A přesto "pětka" žádný úspěch v COTY nezaznamenala...
2. 11. 2010 22:58
Re: Leaf? Tak to pardon...
COTY neni anketa o nejlepsi automobil. Proto tam nema BMW 5 co delat. Chce si to seznamit se s pravidly. Samozrejme, ze BMW 5 je nejlepsim automobilem sirsiho finale, ale o tom to neni. A prave proto si myslim, ze prave Leaf ma nejvetsi sanci na vitezstvi.
3. 11. 2010 08:44
Re: Leaf? Tak to pardon...
Marianku, Magistře, tak co se teda přesně hodnotí? O čem ta anketa teda je? Nemyslím to zle, chtěl bych to vysvětlit, jaksi mi to asi uniká...
3. 11. 2010 09:17
Re: Leaf? Tak to pardon...
já to vidím jako anketu o vývoji na poli masově prodávaných automobilů. Každý nový 7-er nebo S-Classe by to mohl hravě vyhrát, jenže technologie a fičúri které přinášejí, jsou nejdřív omezeny na úzký okruh zákazníků, který si to můžou dovolit.

A až část těchto technologii se začne dostávat do běžných modelů, který si může dovolit většina populace, pak mají šanci na úspěch v COTY. Podívej se na posledních cca. 20 let. Všechno mainstreamové vozy, často subkompakty. Nové třídy (MPV), nové technologie (hybrid), nové bezpečnostní standardy (kompakty) a pod., ale vždy v masových třídách. ;-)
3. 11. 2010 09:52
Re: Leaf? Tak to pardon...
Tak jo, zní to logicky :-) Nechám tedy odborníky, ať hlasují dle svého nejlepšího vědomí, ale já si nechám svého soukromého vítěze (BMW) ;-)
3. 11. 2010 10:49
Re: Leaf? Tak to pardon...
jasně, důležité jsou osobní preference ;-)
3. 11. 2010 14:23
Re: Leaf? Tak to pardon...
Do kamene tesat... :yes: :yes: :yes:
3. 11. 2010 14:31
Re: Leaf? Tak to pardon...
Oficiálně se uvádí, že nejdůležitější kritéria jsou technické inovace a
"value for money", česky asi nejspíš "hodnota za peníze". V podstatě je to to, co píše kuko: Kdo nabídne špičkové technologie za dostupnou cenu, tj. i pro běžné zákazníky.
Viz: [odkaz]

Ve světle toho se velmi rozumě jeví i počty vítězství v minulosti, kde dominují Italové a Francouzi:
Fiat 9 vítězství, Renault 6, Ford 5, Peugeot, Citroen a Opel po 3. Naopak Mercedes pouze jediné vítězství, BMW žádné.
3. 11. 2010 16:00
Re: Leaf? Tak to pardon...
Tak to je pak jasný, že můj oblíbenec nemůže uspět....Bavec 5 je spíše"value for much money" >:D Jinak díky za odkaz a za info.
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2010 08:59
Re: Leaf? Tak to pardon...
:yes: dnes už bych se ale nedivil, kdyby vyhrál právě kvůli těm baterkám ;-\
3. 11. 2010 09:57
Re: Leaf? Tak to pardon...
Po přečtení diskuzí a poučení co se v COTY hodnotí, nabývám stejného dojmu ;-\ No ale kdyby to někoho zajímalo, já s tím zásadně nesouhlasím! >:D
2. 11. 2010 20:06
DESET NÁDRŽÍ
Motoristický potěr tu pod jedním z nominantů jásá, jaké to bude, až to budou kolem školy valit v elektrické devětsetjedenáctce, neb pak bude přece levný provoz...

No, někdo by ti měl votevřít voči. Ty už přece nemáš šanci zažít jiný hodnotový život, než který právě žiješ. Vztáhneme-li to ke mzdě, kterou pobírá největší procento populace, pak přesně tak jako v roce 1980, tak v roce 1990, v roce 2000 a v roce 2010 sis mohl za jednu měsíční gáži koupit něco kolem deseti nádrží. Tak to bylo, je a bude. A to i když budeš mít auto na baterky. Kde jako myslíš by vláda jinak měla brát prašule?

Dnes tě v podstatě dlouhodobě stojí jeden kilometr jízdy kolem deseti korun. Můžeš si to vyzkoušet, zapni plejstejšna, dej si tam nějakou jízdu, vedle si postav pětilitrovku od okurek, na druhou stranu si připrav kopec desetikorun a dej si nějakej sobotní výlet. Třeba do Vídně a zpátky. Nezapomínej ovšem co kilometr (asi po pětačtyřiceti vteřinách) vhodit do té sklenice desetikorunu. Až se vrátíš z Vídně, sjeď výtahem k popelnicím a láhev s desetikorunama do ní vysyp. Takhle nějak to chodí, když máš auto.

A stejně to bude chodit, když to auto bude na baterky. A kdyby náhodou byly motory na vodu, můžeš si bejt jistej, že litr vody natural by byl za tři pětky.

Jinak ti to pálí správně, ano, ano, v životě tedy jde nikoliv o to, jestli máš auto na benzín či na baterky, ale jen a než o to, kolikanásobek té průměrné mzdy budeš brát. Jestli to však bude zlomek, tak amen s tebou.

Ostatně, jestli hodláš při jízdě ušetřit, tak nejlíp se šetří v rakvi. Ta ovšem je zpravidla bez koleček...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Equity8"
2. 11. 2010 22:11
Re: DESET NÁDRŽÍ
No, s tými nádržami sa to asi nevzťahuje na západnú Európu , Brit a Nemec si tých nádrží kúpil a kúpi podstatne viac.Ale je to tak, že ani elektroautá nebudú znamenať lacnú jazdu.
Aj tie autá budú menšie, väčšie, luxusné, obyčajné...Čo bude iné je obrovský rozdiel v dostupnosti paliva.Liter naturalu si asi doma nevyrobíš, elektrinu áno. Budeš jazdiť lacnejšie? Keď si zarátaš aj náklady na batériu,možno.Eektroauto ma ale oproti spalováku 2 killer features: efektivita a servis.
Spaľovací ma po sto rokoch usilovného vývoja efektivitu premeny energie z benzínu na kolesa max 20%, zvyšok je...teplo.Aj jednoduchý elektromobil dosiahne efektivitu 80%.
V elektromobile je počas jazdy pohyblivá jedna,maximálne desať častí.Pri spalováku je to číslo rádovo v stovkách.
Dámy a páni je to jasné, za dvadsať rokov si v nedeľu z garáže vytiahneš svojho trojlitrového šesťvalcového veterána a pôjdeš si z nostalgie trochu zasmradiť.Ale nezabudni na tú ročnú známku pre autá s výfukom ;)
2. 11. 2010 22:20
Re: DESET NÁDRŽÍ
:-) :yes:
2. 11. 2010 20:08
Leaf
Vitezem je uz ted Leaf, bez ohledu na tuto anketu, jako revolucni elektromobil, ktery startuje novou epochu individualni dopravy.
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2010 21:10
Re: Leaf
V čem je Leaf revoluční? Revoluční by měl znamenat v tomto případě i prodejní úspěch..co tebe jako potenciálního zákazníka přesvědčí ke koupi? 30tis EUR za nižší střední? Skvělý dojezd papírových 160km...? Srovnatelný konvenční auto stejné velikosti koupíš cca o 12tis EUR levněji..to mluví snad za vše.
3. 11. 2010 17:36
Re: Leaf
Fabka RS v plne palbe stoji nejakych 570-580 tisic (23k euro) a taky si to lidi koupej, takze nevidim duvod proc si nekoupit slusne vybaveneho Leafa s alternativnim pohonem, troufnu si rict ze jako mestske auto udela stejnou ne li lepsi sluzbu jak ta Fabka RS, a ze znam nekoho kdo ma Fabku1 RS a planuje Fabku2 RS a jediny misto kde jezdi je Praha + HK a samo cesta mezi tema mestama
neregistrovaný "zitchdog"
2. 11. 2010 20:57
2 finalisté
to je pouze mezi volvem a alfa romeou, ostatní :no:
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 22:23
2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Pretoze tam nie je ziadne auto z VW group >:-[]
Rozbalit vlákno
2
2. 11. 2010 22:44
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Jak to že ne? Alfa Romeo. To je na spadnutí :-! Počkej, až ji VW vezme pod křídla, odladí k dokonalosti, to pak budeš slintat, jen ti ve škole ukážou v abecedě písmeno "V". U "W" se pak uděláš...
3. 11. 2010 12:06
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
joooooooo >:D haqhaha
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2010 23:46
2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Tak to věřím jen srdcařům z Itálie. Mimo p. Hyana nikoho neznám, ale to není důležité. Co nechápu je, že Maďaři mají dva hlasy, přičemž se nehlasuje o pěstování melounů ani o nejkrásnější pornohvězdičku. My máme jen jeden hlas a Slováci nic. Přičemž ani počtem obyvatel, ani kupní sílou to neodpovídá. Smysl nedává ani tak široká nominace aut, když počet hlasujících je tak akorát dvojnásobný. Spoustu aut tak získá jen hlas nominujícího, což je v polovině případů jak výkřik do tmy.

PS. wikipedia to taky nerozsekla, počet účastníků z jednotlivých zemí je dán i rozsahem automobilové výroby.. No to mě poser, co vyrábějí Maďaři kolem automobilů? Voňavý stromečky??? 8-s >:-[] viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
3. 11. 2010 01:29
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Maďaři dělají Suzuki a snad i nějaké ty Audiny, rozhodně ale je tam výroba menší než třeba v Polsku nebo na Slovensku, o Belgii a České republice ani nemluvě. Šest Španělů a dva Rakušáci jsou taky sranda, stejně jako dva Portugalci. A co se týká trhů? Mám takový dojem, že třeba v Portugalsku nebo v Řecku se prodá míň aut, než u nás a třeba polský trh je (s výkyvy) několikanásobně větší, než ten maďarský. Ta sestava novinářů je zajímavá už tím, jaká jsou zde různorodá periodika, od bulváru přes tzv, seriózní (existuje-li to dnes ještě vůbec) deníky až po televizní stanice. Když se řekne Top Gear, představím si Clarksona, ale toho tam přece z důvodu korektonosti nemohou pustit.....jak píše gil54 níže, co jsou dneska novináři je jasné, proč by zrovna ti zabávající se motorizmem měli být lepší.
Avatar - white label
3. 11. 2010 01:42
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Maďaři přece dělají (kromě aut a motorů) hlavně dobrý guláš, uherák, čabajku, tokajské a barack(ovu) pálenku...,
viz gil54 ve 23:54! >:D

P.S. Já chci taky do poroty... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2010 11:25
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Jasně, tohle byla reakce na webpajuv seznam. ;-) Koukám, ty už si spíš na ty žaludkem procházející požitky. >:D
Avatar - white label
3. 11. 2010 13:24
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Jasně a tohle zase byla (současně) nepřímá reakce na ten "gilův bulvár"... >:-[]
3. 11. 2010 07:59
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
V Maďarsku už nyní fabrika Audi, která se podstatně rozšiřuje a nově M-B, k tomu Suzuki...nejsou to žádná másla ;-)

Znám ještě dva Brity, ale na tom nezaleží, jsou tam periodika pro která píší. Tady se z nich dělá banda úplatných hlupáků...pánové, klííííídek :-)
3. 11. 2010 09:28
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
nemá tam náhodou fabriku i Opel?

ale jestli je kritérium automoto výroba, tak myslím, že ČR (i historicky) a teď už i SR svojím významem minimálně odpovídaji Hungarii
3. 11. 2010 09:59
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Myslím, že Opel tam vyrábí jen Agilu ve fabrice Suzuki, jinak tam má separátně produkci motorů a převodovek, která do roku 2012 projde rkcí a přístavbou.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2010 11:32
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Nemyslím si, že by byli másla. Jen dle téhle logiky by měli mít jeden hlas, stejně jako Slováci. A my potom dva, protože tu máme vlastní značku. Resp. my bychom měli mít tři, Slováci a Maďaři po jednom. A to vzhledem k prodejním číslům.
3. 11. 2010 14:34
Re: 2011 nebude zaujimava pre CZ a SK honicov
Kritériem pro členství v porotě není výroba nebo prodej aut v dané zemi, ale spíš úroveň jejich automobilové žurnalistiky, ať už se to měří jakkoliv. Čili pro účast je potřeba spíš renomované časopisy a novináře než vlastní automobilku, montážní závody nebo velký trh.
2. 11. 2010 23:54
novináři - d.ě.v.k.y prodejný
V diskusi se mnozí snaží podle svého názoru, většinou i objektivně, určit vítěze ankety. Záleží na mnoha okolnostech, úhlu pohledu, preferencích jednotlivých vlastností a parametrů a i osobních sympatiích.
V této lety profláklé anketě ale nezáleží až natolik na autech jako spíše na noteboocích, hodinkách, televizkách s DVD a pod., které automobilky rozdávají novinářům při prezentacích vozů. Předváděčky probíhají samozřejmě v atraktivních lokalitách a netrvají jen jeden den. Obavám se, že ani housku se salámem si novináři nemusí kupovat a pěšky také nechodí.
Částečně to vysvětluje některé vítěze let minulých; namátkou 1968 NSU Ro 80 (když se náhodou potkali dva řidiči v Ro 80, zdravili se zdviženými prsty, které znamenaly kolikátý motor má právě´ve svém voze), 1971 Citroen GS, 1976 Simca 1307/1308, 1977 Rover 3500, 1979 Talbot Horizon a možná i 2005 "překrásná" Toyota Prius.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2010 00:23
Re: .32
S tím NSU jsem se zasmál. >:D :yes: Ale jak tak koukám, je to zajímavé auto.
3. 11. 2010 01:10
Re: .32
A na svojí dobu i hezké. Bohužel první Wankel, takže nevím čeho žralo víc, jestli benzínu nebo oleje. Motory ale žralo spolehlivě. Tenkrát dělali těsnící lišty ještě z tvrdých chlebových kůrek. (A to bílé éčko s tím doplňkem na kapotě mě také oslovuje.)
3. 11. 2010 08:01
Re: .32
Máš nějaké důkazy, nebo tu jen přitrouble plkáš a obviňuješ? Závist? Nebo co přiměje Gila54 napsat takovýhle panflet?

Svatá prostato

;-\ :no:
4. 11. 2010 00:11
Re: .32
Okamžitě se přiznávám, pane policisto, nemám žádné přímé důkazy. Buď strážce zákona nebo raněnej pisálek. O ne přímo transparentních postupech při vyhlašování aut roku se polemizuje už dlouhá léta téměř každoročně už dokonce i v české kotlině. A plky, ty já miluju, to je koření života. Pamflet se píše s "m", pane komisaři, asi jste se ráčil uklepnouti o jednu klávesičku.
3. 11. 2010 00:19
a k elekromobilům
Až někdo vymyslí auto na vzduch nebo na vodu -jsem tak trochu technik- takže asi příští rok, tak ho za neobjasněných okolností zabijou. A tak nějak je to v nadsázce i s elektromobily a ostatními alternativními pohony. Všichni je jako vymýšlejí, a nic. Ropy je dost i pro naše děti a ve skutečnosti tak daleko nikdo nemá potřebu ani myslet. Prachy tady a teď. Nedovedu si představit, trošku demagogicky, že by se automobilové koncerny a jednotliví vlivní vlastníci akcií vzdali bez tvrdého boje takového celosvětově fungujícího byznysu spojeného s výrobou spalovacích motorů nebo těžbou, výrobou a distribucí fosilních paliv.
Rozbalit vlákno
8
3. 11. 2010 01:21
Re: a k elekromobilům
Tohle jsou zlatý slova. Důvody proč pořád používat ropu jako palivo jsou fascinující, jedna ze spikleneckých teorií dokonce tvrdí, že západní svět tím brání radikalizaci islámu, protože omezení spotřeby a tím i těžby by vedlo k bídě v islámském světě - mimochodem, kolik těch polí, vrtů a rafinérií je v Afganistanu, Pakistanu ale i třeba v Egyptě....

Jinak celý humbuk ohledně hybridů není ničím jiným, než pláštíkem, jak zakrýt používání spalovacích motorů a dál vyhánět ropu přes výfuky do ovzduší a kromě toho ve spojení s "předpisy a směrnicemi" pomáhá autoprůmyslu nutit spotřebitele nakupovat nové, ekologické (tedy ve skutečnosti pseudoekologické) produkty. Nakonec, nikdy se nestačím divit, když vidím ten povak kolem CO2, je úžasné, co se podaří prosadit a vydat za určující a důležité a jak to všichni žerou a podporují. Tedy skoro všichni, alešpoň ona nemyslící většina a je to drtivá většina....
Avatar - white label
3. 11. 2010 01:29
Re: a k elekromobilům
:yes:
P.S. Že si to nedovedeš představit? Tak to si zkus pozorně přečíst "optimistickou" reakci z 22:54... >:-[]
3. 11. 2010 23:47
Re: a k elekromobilům
Četl jsem, máte jiný názor. Rozsoudí nás jen čas, ale to já už budu jistě tak 20 možná i 50 nebo víc let mrtvej. Netuším nakolik se cítíte vy, ale mně je to fakt jedno. Možná se s vaším optimizmem dočkáte pilulky na prodloužení života. Ale dokud nebude vyřešeno výrazně efektivnější ukládání el. energie, elektromobil se hromadně asi těžko prosadí. Nechci ani mluvit o problematické likvidaci "ojetých" současně požívaných baterií. Nechci ani mluvit o tom, že ropu vyrobila příroda před hodně lety a teď je v zemi zadarmo, ale elektrika se musí vyrobit od prvního do posledního watu. Nechci ani mluvit o tom, jak je to s cenou el.energie teď, natož kdyby na ní jezdila většina nebo všechna auta. Nechci ani mluvit o tom o kolik je el.auto se srovnatelnými paramertry těžší a ................ . S těmi letadly máte pravdu, ale stejně se mi zdá, že takové srovnání hodně kulhá. A letadla také moc na elektriku nelítají. Hodně štěstí a optimizmu, pane vizionáři.
Avatar - white label
4. 11. 2010 00:31
Re: a k elekromobilům
Jak, že "máte" jiný názor? Snad on (marianek) má jiný názor, já ho nesdílím ani omylem, viz má reakce na něj... ;-)
4. 11. 2010 00:45
Re: a k elekromobilům
Moc se omlouvám, ukliknul jsem se, ještě jednou sorry.
Avatar - white label
4. 11. 2010 00:50
Re: a k elekromobilům
Omlouvat se určitě nemusíš..., mně si na kuří oko nešlápl... ;-)
3. 11. 2010 08:03
Re: a k elekromobilům
:-) že ty píšeš do sci-fi magazínů >:-[]
Avatar - gld
3. 11. 2010 07:28
Duster
Pre mňa je automobilovou novinkou č.1 tohto roku duster :-!

Dizajnovo prvá dácia, ktorá sa mi naozaj páči, a načo si "lhát do kapsy", cena za taký kus auta a použitú techniku je úžasná

Ale prial by som (a mojim tipom na víťaza) to vyhrať leaf-u, za ten veľký skok pre blaho automobilového ľudstva ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2010 09:02
Alfa
Já to přeji Alfě a věřím, že to vyhraje. Přináší spousty revolučních technologií, jako v roce 1998 Alfa Romeo 156. Alfa Romeo Giulietta přináší revoluční podvozkovou platformu v této třídě, převodovku TCT, systém DNA a špičkové motory TBI. Alfa připravila nejvíce novinek a revolučních řešení, za slušnou cenu a s běžným použitím.
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2010 14:37
Re: Alfa
Já bych zdůraznil především unikátní systém Multiair, byť Giulietta není jediné auto, kam ji už Fiat montuje.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 11. 2010 19:34
Fraška
Jinými slovy letos tuto anketu nejde nazvat. Každý musí vidět tu zaslepenou eko módu, které se bohužel promítá i do kdysi tak prestižních anket. Jak jinak si vysvětlit absenci BMW 5 ve finále. Vůz, který se opět vrátil na vrchol vyšší střední třídy, opět nabízí kultovní BMW design v kombinaci s dokonalou technikou a nejúspornějším motorem třídy. Místo toho tu máme Nissan Leaf, elektro plečku, která snad v Evropě ještě ani není a už bojuje o titul Evropské auto roku... Na hlavu? Ano, ale páni v Bruselu budou mít jistě radost. Jasně, co si to dovoluju vymýšlet, aby auto, jenž má emise nad 120g mohlo vůbec uvažovat... A ty motory R6 a V8... To by se opravdu do dneší zběsilé dementní eko mody nehodilo, ale škoda je, že to odnesla zrovna F10/F11, které se mimorádně povedla.
Naopak kvituju Duster, levné auto, které za něco stojí, naopak Meriva? Proč, jo hustokruté dveře, ale jinak Oplu ujíždí vlak ve všem. Giulietta super, DS3 jakbysmet (nikdy bych nevěřil, že to někdy napíšu o Citroenu), C-max mě neoslovuje, ale určitě bych místo něj dal Sharan. A Volvo S60 je dle mě nejošklivější Volvo vůbec, ještě, že to zachraňuje alespoň trochu V60.
Takže fandím DS3, snad to vyjde, ale v mých očích Car of the Year ztratil veškerou hodnotu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
12. 11. 2010 17:12
Re: Fraška
Nevím, proč by ve všech anketách mělo byt nějaké BMW. Jasně, je technicky nahoře, ale za jakou cenu. Kdyby sem nominovali auta v ceně BMW 5 tak by každé z nich bylo špička a BMW by ničím nevyčnívalo. Toť můj názor...