Akorat ze tohle nam rikali uz pred tremi lety. Evropa je v nejvetsi krizi ve svych dejinach a nevypada to na nejake velke oziveni. Pokud bych si ja mel tipnout, tak za dva roky bude o neco hure nez ted.
to nic nemění na tom, že to je jen suchá prognóza, která prostě jen může nebo nemusí vyjít... a stochistické schopnosti Carlos nemá, teda předpokládám...
Podle mě je uplně jedno kolik tady bude trvat krize.Automobilky problémy mít nebudou.Třeba VW v číně ted v prvním pololetí prodala 1,17 milion aut.Do tří let se plánuje 4 miliony aut za rok.Ted staví tam 7 tovární.atd,atd,atd,atd
Prostě tu krizi prežijou co je v evropě.
Kedysi, 20rokov dozadu, sme sa smiali, ze vsetko sa robi v Cine (Made in China) a ze ake su tie veci sroty...
Teraz sa karta obratila a MY robime pre Cinu.
Jó, čína není EU. V EU díky stupidním zákonům, daním, emisím a podobným kravinám jsou auta drahá, se stupidními DPF a močovinami, nehledě na ceny benzínu a nafty a v neposlední řadě lidé nemají práci, protože opět díky eu se výroba a s ní i přidaná hodnota přesouvá do příznivějších podmínek na východě, jihu ameriky, atd. >:-[]
Rastom za kazdu cenu si znicili prostredie a teraz sa karta obratila. V mestach sa neda dychat pre smog. Od posledneho zjazdu KS uz rast nie je priorita a do 5rocnice sa prvykrat dostalo zivotne prostriedie. Emisne normy maju min Euro4.
emisne normy: emisné normy,podle čeho se vypočítává,atd,jsou uplně mimo.Vědí to všude.Automobilky i EU.Je ale nemožné to změnit v krátkém časovém horizontu,a ani se neví jestli oto EU má zájem.Jsou to prehnané čisla,nepresně spočítané,navíc nelogicky vymyslené to jak se to spočitává(při jakém vykonu,otáček,atd),navíc firmy jako VW kteří vyrábí dost malých aut mají vyhodu,naobak třeba BMW by už dávno mohla zavřít továrně,protože prostě nevejde do limitu.Do průměru.A tak koupí Mini...