Jsou auta vynikající, dobrá, průměrná, špatná a pak ta, která se v této anketě umístí mezi prvními. Podle Forbesu je největším propadákem roku 2007 Chrysler Sebring.
no nemůžu si pomoct ale s sebringem jsem se nedávno povozil a velmi mile mě překvapil .... na jízdu mi byl velmi příjemný ... stejně tak nitro které je krásně jiné než ostatní auta trhu ... podle toho jak jsou krásně seřazený auta jednoho koncernu bych tomuhle žebříčku nepřikládal žádnou vypovídací hodnotu ... stejně tak jako žebříčku o nejlepší auto ... není nad to udělat si názor sám ;-):yes: ... a forbes :no:
Dokud si někde nepřečteš, že propadákem roku jsi ty sám, nesháněj konopnej provaz. Auto, to je jako... žena. Pokud ji miluješ, takřka všechno jí promineš. Že má šmajdavý nápravy? Nebo snad vrže, když je v akci, nebo snad chlastá jak dán? Šilhá ne levý? Hochu... když si tě posadí na verpánek a trochu s tebou smejkne přes horizont, na všechno zapomeneš. Co jí však nikdy nepromineš, když tě nechá ve štychu... tehdy všechno prohráváš. Ale nezoufej, je plno jinejch... neobrezlejch jako tvoje bejvalá, s metalizovanejma řasama, s dokonalým spodkem a tutovejma pytlema. Ovšem hlavně, hlavně nečti Forbes... aby ses nenašel v rubrice - nejhorší číslo roku :-):yes:
Neklesej na duchu, stydlíne. Omlouvám se, že jsem tě v příspěvku dokonale vyhmát´. Upřímně přiznávám, že to ale nebyl můj úmysl... psal jsem to pro pobavení. Jestli jsem se necitlivě dotkl tvého milieu, má velká omluva...
GTI, GTI, Ty ses dneska vyspal do růžova koukám... Protože jinak bys nemohl takhle blábolit po ránu... ;-) Ano, svýmu autu odpustím, když ráno nenastartuje a v kopci se zadejchá. Ale to je proto, že má za sebou třicet let poctivý služby a za ty roky vyzrálo ve stylovej automobil, kterýmu právě tyhle drobný selhání dodávaj na charakteru. Těžko ale něco takovýho omluvit u zbrusu novýho auta. To nejsou vady na kráse - to je prostě jen průšvih. Ačkoli - na Tvou obranu - kdo si koupí americkou plečku, musí s něčím takovým počítat. :-! PS: Hezkej den všem!
Nemůžu si pomoct,ale sestavit resp. poctivě odpracovat relativně přesnou tabulku spolehlivosti výrobců nebo auťáků podle jasných vstupních podmínek tak,aby mně na druhý straně vylezl výsledek s určitou vypovídající hodnotou je pravděpodobně tak složitý,že to nikdo nechce dělat a tak se to celé odehrává buď posbíráním dat v "STK" , značkových možná i neznačkových servisech (v horším případě před nima) nebo nejlíp investigativním novinářem u pumpy. Nevím proč,ale všem těm tabulkám se spíš směju,pokud to nemá alespoň trochu vypovídající hodnotu,asi tak.
Čo tým chceš povedať? Podľa teba nieje na svete zlého auta? Alebo snáď preto, že je Forbes na poslednom mieste predajnosti teraz už nemôže povedať pravdu?
:yes: teda GTI ty se svejma příspěvkama máš až neuvěřitelnej kvalitativní rozptyl. Tnetokrát tě múza políbila. Řekl bych že francouzákem. Jen houšť a větší kapky. :yes:;-)
Je to venku: Miluješ VW a Skoda, proto je pro tebe nejnej bez ohledů na vše..... . Ale proti gustu..... a tak hlavně nám to tu necpi vždycky vrchem spodem......
To je zkratka, ForBes, jako For Bestie (česky Pro Bestie). To nečti, píšou tam kraviny. U nás to vychází pod názvy Blesk, Aha, Šíp, a Vem si život... :-!
Asi tak...
Já nemám rád takový chytráky, který v tisku něco pomlouvaj. Oni si vždycky pro jistotu počkaj na vyhlášení těch nejlepších aut, a pak si udělaj vlastní "anketu".
To je jako na Oskarech. Co není alespoň nominováno, to dostane "Zlatou malinu"...
A hlavně ty lidi co dělají tyhle ankety- to je největší novinářskej odpad...
Prirovnavat Forbes k Blesku muze jen ignorant, ktery nevi ktera bije. Nemohu posuzovat nakolik jsou kompetentni v hodnoceni aut, ale jinak jde o pomerne prestizni ekonomicky casopis.
Sorry Šviháku, ale teď jsi přestřelil ty. Kdyby jsi uměl anglicky, tak by sis ho mohl aji přečíst (nevím zda umíš, ale podle toho, jak se o něm vyjadřuješ, asi neumíš) a zjistil by jsi spoustu zajímavých věcí, které v normálních časopisech nenajdeš. A nebudu tu pro jedince rozebírat co tam je a není. Jen mě překvapila tato reakce. Mohl by jsi taky zjistit, že je to business a financial magazine, který je ve světě velmi uznáván. Takže tyto řeči bych nechal stranou. Nemohl jsem to nechat bez povšimnutí, a nic z toho tady co jsem napsal, není myšleno jako urážka, jen jsem to musel napsat v ostřejším duchu, aby sis to uvědomil. Díky :-(
Byla to jen ironie, když někdo zvolí nejhorší auto, tak já zvolil nejhorší časopis. Taková anketa mi přijde zbabělá. Kdybych měl Dodge Nitro, tak mě právě urazili...
Mám odpor k novinářům, píšou kraviny...
Proč zatracovat Forbes? Prostě mají svou anketku se svým pohledem na věc a s daty, která připadají relevantní jim, tedy odpovídají zaměření časopisu. A že jim vyšlo, to co vyšlo? Těžko nám posuzovat poruchovost jednotlivých modelů nebo četnost jejich svolávacích akcí, k tomu nemáme ani data, ani nevíme nic o metodice jejich sběru ani o vahách jednotlivých kriterií, která jim Forbes dává. Maximálně si můžem výsledky porovnat s vlastními dojmy z některých aut. Za sebe můžu říct, že mi "vítězství" Sebringu nebo "umístění se" Nitra nepřipadá nijak překvapivé, obě ta auta mi ve srovnání s prakticky jakoukoliv evropskou nebo japonskou konkurencí ve svých třídách přišla jako podprůměrná.
Tu je jednoznacne vidno ze Americania vyrabaju auta na nic. Nie su zase horsi ako Cina ale nie lepsi ako Europa a Japonsko. Kazdopadne som hrdy na to ze som Europan. Nemame sa zaco hanbit. Je sice pravda je v spolahlivosti aut na Japonsko este nemame ale v jazdnych vlastnostiach sme urcite jednickou.
sak to som myslel len obrazne, tam ludia chodia na pohodu, pokuty su velke policajti vsade, naco by testovali auta na okruhu ked by to nikto neocenil , a hlupaci ... najsikovnejsi ludia z celeho sveta tam pracuju,chodia do skoly, samozrejme vypatlanci su aj tam, ale myslim ze v europe sme na tom o doooost horsie
vzhladom k tomu ze som stravil 6 mesiacov v USA pocas tohto roka,a pocas tohto obdobia som pouzival asi tak 5 aut z usa, ford 500,saturn,dodge ram,pontiac grandam a dokonca aj mustang, je pravda ze focus je niekde inde ako priemerne americke rodinne auto, kvalita,pouzite komponenty jasne ukazuju ,v ktorej krajjine vyvoj aut napreduje,kde nie,ale musite si uvedomit kolko tie americke auta stoja, ak by sa za tu cenu co stoja v usa predavali v europe, no malokto by mal ine auto, treba brat do uvahy pomer cena / kvalita
Neoklameš a neoklameš! Posaď sa do Sebringu. A potom do Passatu. Ten rozdiel je neopísateľný. Iste, europania boli vždy pred USA. :-):yes: Ale zisti rozdiel trebárs medzi fordom či lincolnom a zistíš, že to auto si to naozaj zaslúži. Také plasty sa v interiéry nenosia. A to isté platí pre všetky autá od chrysleru.
Bravo Forbes opäť raz máš pravdu! :yes:
Mas pravdu, ziji tu jiz pres 25 let a je to porad stejny. Chrysler ma uplne jiny auta nez vsichni ostatni, ale jsou to nejmene spolehlive vyrobky. Staci vlizt do takoveho auta, ahned je videt rozdil ve "finishing". a kvalite materialu.
Mas pravdu, ziji tu jiz pres 25 let a je to porad stejny. Chrysler ma uplne jiny auta nez vsichni ostatni, ale jsou to nejmene spolehlive vyrobky. Staci vlizt do takoveho auta, ahned je videt rozdil ve "finishing". a kvalite materialu. :no:
Recese automobiloveho prumyslu byla zrejma a neodvratitelna, ropna krize ji jen o rok uspisila, impotence americkych manazeru je az neuveritelna. Misto pochopeni situace plodi automobilky naprosto zrudna auta a nejhorsi na cele situaci je skutecnost, ze kazde prodane auto je temer o 50% podhodnoceno, aby se vubec prodalo - coz jen oddaluje megakrach americkych automobilek a zaroven se mozna sance na zachranu se dramaticky vzdaluje. A aby to bylo zcela zrejme, tak po americkych autech mimo USA a Kanadu nikdo ani nestekne a porad to nikoho netrapi.
Všem , kteří zde píší o nespolehlivosti Amerik , bych chtěl říct ,aby konečně přestali číst přiblblé časopisy . 99% z Vás nikdy v Americe nejelo a nepojede. Já jsem v USA žil a stále tam mám část rodinky...
Americká auta jsou naopak spolehlivá --už to dokládá jenom fakt , že bežná záruka na jejich auta se v USA pohybuje kolem 10let což žádný Výrobce v EU , nebo v Japonsku nenabízí...A to , že si takovou záruku mohou dovolit o nečem svědčí...