Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čechům se líbí Mazda3

Mazda3 si minulý víkend odvezla další ocenění. Nyní je tak už Autem roku 2004 v ČR, Nejoblíbenějším automobilem roku 2004 v ČR a SMS autem roku 2004 v ČR.
Zpět na článek
21. 1. 2004 18:27
neregistrovaný "Šumík"
23. 1. 2004 00:18
neregistrovaný "GEORGE"
21. 1. 2004 20:02
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 00:57
neregistrovaný "doubt"
22. 1. 2004 21:15
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 01:14
neregistrovaný "X"
22. 1. 2004 21:20
neregistrovaný "Joe_St"
30. 1. 2004 11:14
neregistrovaný "dabel"
22. 1. 2004 19:50
neregistrovaný "Permon"
22. 1. 2004 21:16
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 23:53
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 00:27
neregistrovaný "GEORGE"
25. 1. 2004 23:01
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 1. 2004 11:01
neregistrovaný "MHPlus"
neregistrovaný "Šumík"
21. 1. 2004 18:27
Jó, je pěkná....
Mě se trojka líbí snad víc než Mazda6, nejvíc 5dv., ale ta nepružná kombinace výbav a motoru. BRRRR A proč jen diesel 1.6, daj tam aspoň 2.0 CD z šestky???? Nejlepší by byla pro mě varianta Sport s dieselem 2.0. a ne se žravým benzinem stejnýho objemu.
Problém je vyřešen buď Golf 5 nebo Mazda 6.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GEORGE"
23. 1. 2004 00:18
Re: Jó, je pěkná....
Ještě jsem se nedostal osobně k tomu, abych se s 3-kou svezl a prozkoumal kombinaci výbav, ale myslím, že to tak strašné nebude. Jinak máš pravdu, že ke každému motoru připadá většinou určitá výbava a může se stát, že by jsi chtěl k určitému motorizaci výbavu, kterou dostaneš jen se silnějším motorem. Já osobně mám 6-ku s 2.0 MZR-CD ( jednoduše diesel ) a jedině doporučuji. Design = prostě skvělý a motoricky krouták 310NM. Golf V bude fajn auto, ale stejně vybavené bude drahé a to je o třídu níže. Mimochodem nedávno jsem jel z Ostravy a dojelo mě AUDI A6 2,5 TDI allroad. Bez problému jsem se ho udržel.
neregistrovaný "Joe_St"
21. 1. 2004 20:02
trojka
to auto je vazne prima, doporucuji svest se, jel jsem v 5HB a 1.6, a opravdu velmi dobry svezeni....sice mam radsi kompaktni HB, ale u trojky bych volil sedana v nejake svetle barve a velky kola....fakt prima kara...za 559k je to podle mne hooodne muziky.
uvidime jaky bude ten diesel, podle mne tam nebude ten dvoulitr protoze polomotor je porad ten orig. mazdacky RF (ctverec 86x86) a ten je proste velikej a tezkej, mel jsem 323F s timhle dieselem, a jasna je jedna vec M3 HB je naporosto logicke pokracovani 323 BJ a v tomto auticku byl ten motor vepredu moc tezkej, jezdilo to hezky, malo to zralo, ale nebylo to vyvazeny, to si myslim ze je duvod mazdy do M3 dat neco lehciho, pri podobnem (vlastne vetsim) vykonu to pojede lepe nez 323 BJ a jeste kdyz to bude lehci...no parada a mimochodem ten 1.6 diesel by mel byt vysledkem spoluprace Ford - Peugeot (jestli me pamet neklame) tak by to mohlo byt tim Peugeotem trochu citit (tenhle francouz vzdycky naftu umel)...no uvidime....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "doubt"
22. 1. 2004 00:57
Re: trojka
Souhlasím, sedan je moooc pěkný, HB se mi moc nelíbí. Víc muziky ale za svoje peníze rozhodně dostaneš u šestky, např. 1.8i teď stojí 599k. Jo a ten diesel 2.0 je opravdu podezřele těžký (o 140 kilo těžší než 2.0 benzín, výbava stejná!) - i to je jeden z důvodů, proč jsem šel do benziňáku, ačkoliv při "běžném" zacházení nešel v jízdních vlastnostech poznat rozdíl ... ale teda od 140km/h na dálnici je to na špunty do uší :) na tohle je vždycky lepší dízl.
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 21:15
Re: trojka
:-) to je hezky..pry ma Trojka podvozek z fikusu :-) ...a co kdyz ma fikus podovozek z trojky..... ale to nic...jo ten diesel je jasne Fordackej (tedy na pul s PSA, v tom vidim jeho pozitivum) ale s benzinama Ford nema nic spolecnyho (rozhodne ne s 2.0 :-))
K tomu kolik muziky za penize...jasne za par penez pak uz je 6tka, ale co kdyz vetsi auto ne pro kazdeho = vic muziky....
neregistrovaný "X"
22. 1. 2004 01:14
Re: trojka
Jojo, podvozek z Focusu, motory z Focusu.... ta 1.6 je uplne stejna jako 1.6TDCi a bude ho mit i PSA
Jestli bude i 2.0 TDCi nevim, ale v C-maxu je, ve Focusu II bude.... uvidime.
A kdybyste se divili proc se nedaj japonsky auta zadavat do vyroby, tak proto, ze vyroba je cca 1 mesic, ale pak to 3 mesice travi nekde na lodi :-/
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 21:20
Re: trojka
s tou vyrobou je to trochu jinak...... v japonsku funguje na 101% princip Just In Time, proto nejaka zmena do vyroby, t.j. neco extra, popr. zmena vyrobniho postupu je naprosot nerentabilni, proste to tem japoncum jde tak od ruky, ze neco individualniho je rozhodi a tenhle super namazanej vyrobni stroj by nepracoval tak jak si oni preji.
neregistrovaný "dabel"
30. 1. 2004 11:14
Re: trojka
X, trosku Ta poopravim: ano, podvozok je z Focusu II, ktory sa bude vyrabat tusim od buduceho roka. Ano, 1.6TDCi je tiez od Forda (C-MAX). Ostatne motory su vlastne mazdacke: 1.6 98k sa daval predsa uz aj do starej M323 a 2.0 je tiez vlastny motor. Ten 2.0TDCi ani fordacke benziny diabol da v Mazdach nebudu, o 2.0TDCi pocut same zvesti o ich biednej spolahlivosti, ved Mazda ma vlastne dvojlitre, s ktorymi ziadne problemy nie su.
neregistrovaný "Permon"
22. 1. 2004 19:50
bez titulku
A auto roku 2005 bude MAZDA 6 MPS! Jo, do vyroby ma prijit na jare 2005 (overena informace - interni zdroje z ceskeho zastoupeni mazdy). Bude to 4x4, 2,5l sestivalec, preplnovany = 300 koní. To bude svezeni - S4 by uz se ted mela trast strachy
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Joe_St"
22. 1. 2004 21:16
Re: bez titulku
jo jo to je pravda !!! muzu potvrdit, to bude narez...... :-)
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 1. 2004 23:53
Re: bez titulku
300 koní???!!! Ty krááávo!!! No tak to fakt bude dost maras, akorát nechápu, proč tady taháš tu beztvarou plečku S4! Osobně si ale myslím, že ten pohon 4x4 by Mazda měla ještě víc rozšířit i do "civilních" šestek, protože jenom s 2,3 a ještě navíc jenom v kombajnu a co hůř-jenom s automatem, to je podle mě chyba. A taky si myslím, že by 6 slušel ten 2,5 V6 i v atmosférické verzi, protože ve střední třídě je jako vrcholný motor zcela běžný 6-ti válec, jen Japonci v tom nějak pokulhávají. Ale jinak Mazdě moc moc fandím, protože vím od mnoha lidí a i z vlastní zkušenosti, že co se týče spolehlivosti, tak nad Japonce není a teď ještě ten skvělý design!!! I když už se šestka u nás celkem zabydlela, stejně se za ní pokaždé otočím a slintám a trojka je to samé!
neregistrovaný "GEORGE"
23. 1. 2004 00:27
Re: bez titulku
Kvituji. 6-ku v dieselu mám a spokojenost. Mimo jiné 6-ku 6 válcem 3.0L, ale do Evropy se nedováží. Dělá se jen pro ameriku, kde jsou v prodeji jen modely 2,3L a 3.0L. Jediné řešení je individuální dovoz. Každopádně, co jsem si zjišťoval je zajímavé srovnání ceny modelu 2,3L u nás a v USA. Hádej, kde je dražší. I cena 3-litru je zajímavá, ale nevím co by s tím udělalo clo a DPH.
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 1. 2004 23:01
Re: bez titulku
No tak ona ta spokojenost je u Japonce už jaksi samozřejmá! Stejně si myslím, že ten třílitr klidně dovážet mohli, však i Laguna, BMW 3 a určitě ještě spopusta dalších aut střední třídy (teď momentálně se mi nad tím nechce přemýšlet a ověřovat si to) má 3,0V6, Vectra dokonce 3,2 a i když to asi nejsou nejprodávanější modely řady, je to takové příjemné zpestření. To jsou ale jen takové moje teoretické úvahy, v praxi bych nejspíš taky sáhl po tom dieselu, ovšem, taková malá věc, ještě na to mít ty chechtáky, že!!!
neregistrovaný "MHPlus"
27. 1. 2004 11:01
Nechápu...
jak mohou vyhlašovat výsledky ankety "Nejoblíbenější automobil roku 2004 " ve 3.týdnu...
Rozbalit vlákno
0