Nie som fanúšik TSI, ale na druhej strane pri predaji 1,9 milióna sa nájde pár áut, ktoré majú problémy. Vychádza to na minimum percent. Dnes dávajú ochranu proti preskakovaniu. Kto nemá problémy ? Dnes som čítal autotip kveten/2012 a ford fiestu zrušila elektronika. Výmena žiaroviek viac ako je zdravé, vybíjanie akumulátora a aj odťah do servisu. Spoľahlivosť zlá a keď Vás nechá na diaľnici v Chorvátsku ...
Tak to je obecně problém downsizingu, jde jen o tabulkově nízké emise, ale stejně výkonná atmosféra funguje lépe, v reálu má i tu spotřebu přinejhorším stejnou a hlavně má vyšší životnost.
Ovšem Golfu se pořád počítá 3 a 5 dv. hatchback, kombi, možná Golf Plus a začíná i kabrio. Giuliette ja (zatím) jen jako 5 dv. hatch a hlavně je mnohem vyhraněnější, už základní verze jsou výrazně sportovněji laděné než Golf.
skus si pozriet japonsky alebo korejsky trh tam budes zase ty marne hladat ludove auto :yes:
srandista ;-)
skus si pozriet toto:
[odkaz]
i40 v aprili - siedme najpredavanejsie auto v irsku dokonca pred octaviou - samozrejme toto nevidis len toto kde by si si rypol a zhovadil sa ;-)
vyzera to tak ze nasi experti spoza klavesnic a tzv antikorejci sa opat mylili :) a z podla nich srotu a neuspesneho auta sa opat stava ako vidime bestseller :yes: a nie je to uz prvykrat co takto dostali cez drzku ;-) a mylili sa
trochu off topic a s korejci to nemá nic společného...ale v USA drtí amerika a japonci evropany dost brutálním způsobem: první "evropan"(vyroben v USA) VW Jetta na 22 místě... :yes:
[odkaz]
zajímavé je číslo fiatu 500...nárust o 1670% a pouhé dvě příčky za VW golf...že by nakonec byl v USA přijat kladně...??
pocty krasne stupaju aj celkove aj percentualne co sa tyka podielu na trhu :yes:
no a to sa i30 so ceedom fakticky este len rozbiehaju, pride covhcila nove santa fe a optima sa uz tiez zacne mnozit, rio to ma rozbehnute statocne a i20 je uz oddavna bestseller, tento rok bude opat uspesny a vyzera to tak ze dovozovou jednickou za rok 2012 sa stane hyundai :yes:
Ted tě porazí -BMW a Hyundai mají dělat společně motory.Možná by se k tomu hodila tá nová motorárna u Žiliny. >:Ani tak ale spolupráce BMW s Hyundai není něčím, co by automaticky dávalo smysl. Jistě se můžete ptát, proč by tak sebevědomá a skvělými motory vyhlášená značka jako BMW chtěla sdílet svou výjimečnou techniku s pro něj jistě podřadnou firmou jako Hyundai? Nebo naopak, proč by aktuálně extrémně úspěšné Hyundai chtělo jakkoli pomáhat firmě, které se na mnoha trzích snaží a jistě ještě bude snažit přiblížit? Odpověď je ale prostá, má přesně jedno slovo: peníze.
Za podradnou firmu povazuje Hyundai nastesti jenom par slaboduchych jedincu tady na auto.cz. Nastesti nektera evropska konkurence je mnohem proziravejsi a vi, ze nez se korejcema nechat driv nebo pozdeji prevalcovat, je lepsi se s nima spojit. Diky Bohu.
i30 v aktualnom vydani prestizneho nemeckeho casopisu Auto Zeitung skoncila tesne za Golfom a porazila Focus, Mazdu 3 a Peugeot 308. Dalsi nemecky a teda velmi narocny motoristicky magazin hodnoti i30 ako druhe najlepsie auto v triede hned po etalone VW Golf - nie je sa comu divit, kedze VW 40 rokov vylepsuje svoj bestseller a zatial ho nikto zasadne neohrozil.
Zaujimave su vsak cisla predajov za I.kvartal 2012 citat z ineho auto serveru:
" Hyundai i Kia tak za první tři měsíce letošního roku hlásí rekordní prodeje. V případě Hyundai se jedná o 1 072 679 prodaných vozů, o 16,7 procenta více než za stejné období loňského roku. U Kie jsou o něco skromnější - prodali 636 398 aut, o podobně působivých 12,6 procenta více než loni. Oběma firmám rostou i zisky - provozní zisk Hyundai za první letošní kvartál meziročně stoupl o 24,9 procenta na v přepočtu cca 37,5 miliardy Kč, u Kie zamířili výše o plných 33 procent na cca 18,6 miliardy Kč.
Dohromady jde o více než 1,7 milionu prodaných aut, a to je na pouze dvě značky koncernu Hyundai skutečně hodně. Pro srovnání - koncern VW prodal za první tři měsíce 2,3 milionu aut se svojí armádou značek, samotný Volkswagen pak 1,2 milionu aut, tedy jen o málo více než samotný Hyundai."
Dle nejnovější statistiky spolehlivosti ADACU je i30 na posledním místě ve třídě. Nejbližší 3-4 roky budou zajímavé čekáním na to, zda se i30 z této poslední příčky dokáže dostat. :-)
Pošli odkaz (ADAC)... tyto výsledky se různí: dle Autobildu patří k nejhorším autům úplně jiné vozy (kdeže i30): [odkaz] ...
Taky odlišně např. statistiky společností Dekra a TÜV. V Německu sbírají údaje o autech, které přijedou na pravidelnou technickou prohlídku...První generace Hyundaie i30 se začala vyrábět v roce 2007, od roku 2008 běží jeho produkce v Nošovicích. Už pár měsíců sjíždí z linek druhá generace tohoto modelu, brzy se přidá i nový kombík. Korejský zástupce nižší střední třídy se objevuje ve statistice spolehlivosti společnosti TÜV zatím jen mezi vozy, které prošly první prohlídkou po dvou až třech letech. A patří mu v tomto srovnání lehce nadprůměrná 67. příčka mezi 127 sledovanými modely.
I výsledek v dlouhodobějším testu i30 první generace dopadla naprosto jinak (nedávno v jednom motoristickém magazínu). Výsledná známka tam byla velmi dobrá: 1,8!!! Tedy velmi spolehlivé auto... Jinak, taky mám i30 první generace již tři roky - a naprostá spokojenost na jedničku!
Takže naopak docela spolehlivé auto; a nová bude ještě lepší! Hyundai i30!
Přehled jasně potvrzuje že auta se kupují ne tehdy když je to nutné ale tehdy když jsou v akci.
Jako forďáka mě těší postupný návrat C-Maxe na své pozice, stejně jako pomalá reinkarnace Focusu.
Tabulka ukazuje kdo se prodávat auta naučil a kdo jen tápe. Hyundai už to prostě umí, naopak Opel a Fiat ukazuje jak se to nedělá. Snad Opelu pomůžou aktuální akční ceny - které už např. z Merivy dělají zajímavý kousek.
Akcie. Práve preto nevidím dôvod kupovať novinky napr. i30 alebo ceed, pretože sú bez akcií a majú "detské muchy". O rok bude cena o 2-3 tisíc menej a čo to sa vychytá. Kupovať na jeseň, tak zimné gumy zdarma, na jar zas klíma. Prídu aj lepšie motory (T-GDi), dvojspojkové prevodovky. Potom vyjde akčný model k WC 2014, takže nie je dôvod kupovať teraz. Jedine, že by niekto nevedel odolať dizajnu a riskol to.
zajímavé je i30...jediná která prolomila dominaci domácích modelů...velkým zklamaním je naopak ford focus...meziroční propad o víc jak 50% není pro nový model moc dobrá vizitka...je to škoda protože jinak jde jistě o velmi dobrý vůz...ale ten kontroverní design asi spoustu lidí odrazuje...