Pohled do tabulek luxusní třídy v lednu 2012 je poměrně tristní. Šest modelů v žebříčku. Z toho tři s minimálními počty a k tomu ještě poloviční propad segmentu.
...Audi A8 s počtem 7 registrací!!! Pak tu ještě máme BMW 7er s počtem 7 registrací a... A ode mě letí gratulace do marketingového oddělení IVG! >:D:yes: >:D
V době podařených 5er a A6 a praktičtějších SUV to chápu. Někdo SUV nechápe, ale je to z toho důvodu, že ani netuší jak se v SUV dobře cestuje a pletou si cestování se závoděním.
Přesně :yes:
5er a A6 umí víc než kdy dřív a vypadají luxusněji a větší.
Móda SUV to taky hodně ovlivnila.
Tak pokud volíš auto nesvázán pravidly topmanagementu firmy, není už dnes kvůli pronikání high-tech níž důvod mít luxusní limo.
Sám bych to udělal stejně (kromě Panamery) :-)
Mimochodem souhlas, cesta s X6 na jih Chorvatska je fakt relax :-!
Tak určitě např. A8 je pohodlnější než Q7 nebo 7er než X5. Odhlučnění kabiny limošky je lepší zvláště ve vysokých rychlostech na dálnici už jenom z principu lepší aerodynamiky a náklony posádky v zatáčkách díky rozdílné výšce těžiště také nahrávají pohodlí limošky.
Stačí se podívat na první tři místa z testu měření vnitřní hlučnosti a je jasné která třída je nejtišší, speciálně hodnota při 160km/h je zajímavá.
[odkaz]
Jasné, na dálniční použití bez výhrad. Na univerzál pro domácí (nemanažerské) použití je ale Dobré SUV lepší ve všech směrech. Bohužel pro mé řidičské já :-(
Ono se dneska už moc nejezdí .... U nás na ústředí (Curych) mají skoro všichni TOP včetně nejvyššího něco sportovního (hodně 911, Evo ...) - na letiště s tím dojedeš snadno a když si chceš odpočinout a trochu provětrat pavučiny v motoru, tak si uděláš výlet do Němec... Firemní káry jsou převážně BMW 5 v kombi nebo MB E v sedanu. X6 v mém okolí mají poměrně podobný osud jako tvoje - jezdí s nima manželky nebo přítelkyně .... Poslední byla výměna X6 za Panameru ...
Mimo zabehaných "exotov" ktoré si môžu v podstate môžu pýtať za vozidlo čo chcú (hlavne RR) ostáva tento segment skôr prestížnou záležitosťou a aspoň zarobiť na ňom dokážu len zabehané firmy. Je to taká čerešnička na torte, ktorá zlepšuje image, ale finančne to nie je príliš terno ....aspoň nie priamo ....
Je i tak zaujímavé, ako veľmi si na to manažéri automobiliek potrpia niekedy i napriek značným neúspechom ... a samozrejme tú "srandu" platia zisky s tých "obyčajných" vozidiel ...