i20,iX20,i30 aj iX35 sli hore podobne aj pezot 207 spolu s 308 a vieme ze aj 508 ma uz lepsie vysledky ako 407micka pred rokom v tom istom case
tie vysledky by neboli nicim prekvapivym keby 207 s 308mickou boli novinky ale pezot ma jednu vlastnost a to tu ze on lepsie predava na konci cyklu a je tomu tak aj u hyundaia, zaujimave :yes:
prekvapil aj narast clia, aj u nas sa mu dari a slo clio hore ;-)
Tak ono není úplně bezdůvodné myslet si, že by to tak letos nemohlo být znova. Ale myslel jsem, že tyhle tabulky jsou založeny na registracích a reexport se ani neregistruje, rovnou mizí za hranicemi. Neví někdo, jak to teda je ? ;-\
...nene, musí se nejdřív registrovat u nás (většinoiu přímo na dealera) a pak jdou obratem za hranice. Jinak by to bylo až moc okaté a importér by tomu dealerovi zavařil (třeba i sebral licenci). A importér by měl zase velkej problém s výrobcem...
Docela koukám, jak se zvedly prodeje Nissanu.
Hyundai žádné přkvapení - i30 doprodává staré modely za rozumnou cenu.
Dacii zřejmě táhne Duster a VW si drží slušná čísla.
Jo a Toyota taky relativně boduje - zřejmě taky slevy přinesly ovoce.
tu je vidiet ze ked sa napr i40tke v cechach nedari neznamena ze uz je to zle auto a neuspesne, vo finsku sa v januari predalo viac i40-tiek ako supebov, co na to ludovi fanatici?