Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2018: Ohromný růst kvůli emisím, Fabia před Octavií

V září platné nové emisní normy výrazně promluvily do srpnových registrací aut na českém trhu. Mnohé značky byly na dvojnásobku toho co loni.
Zpět na článek
6. 9. 2018 22:53
7. 9. 2018 00:09
7. 9. 2018 15:49
20. 9. 2018 13:00
Avatar - KANKUNEN
6. 9. 2018 15:24
Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
nesplňuje 6c, protože se tady láme chleba. Narozdíl od 6c, starší motory v reálu emise neplní a to se časem ekokonomickopoliticky využije.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - rokyta.p
6. 9. 2018 15:29
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
njn, to je jako kupovat prosincové a ne lednové auto ;-) zas no a co, sleva je sleva >:D
6. 9. 2018 15:50
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
automobilky vyrabej na sklad, protoze auta nemaj homologovany a cekaj na homologaci a pak skladovy auta budou chtit rychle prodat, takze cena pujde dolu.
souhlasim s kankunenem, omezeni na auta s euro6b prijde podstatne driv nez na auta s euro6c a beckovy auta budou neprodejny nebo pujdou s cenou dolu, takze beckovy auto bych kvuli pripadny pochybny sleve rozhodne nekupoval
6. 9. 2018 16:01
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Take drasticke to nebude, tunajsi kupec auta z druhej ruky z vysoka se.re na nejake emisie, to by sa sem inak nezvazali vsetky vydojene nafty z civilizovaneho sveta. Pri dalsom predaji bude uplne jedno, ci je to e6b alebo e6c.
Avatar - praděda7
6. 9. 2018 16:19
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
A protože ti kupci jsou voliči, tak si ty kupce nikdo nedovolí nassrrat... ;-)
Avatar - Emel
6. 9. 2018 16:02
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Euro 6c i Euro 6b jsou laboratorní měření, jen se přešlo z NEDC na WLTP.

Měření v reálném provozu, tzv. RDE, je až součástí Euro 6d-Temp a pořádně Euro 7... s tím, že tam jsou povolené rozdíly mezi měřením v laboratoři a na silnici. Takže bych si nedělal moc naděje na to, že auto s 6c bude v budoucnu mít nějaké výhody proti 6b, daleko spíš se všechna Euro 6 hodí do jednoho pytle.

Auto homologované podle 6c bude muset i v budoucnu při STK/E plnit 6c, což může být paradoxně větší problém, než projít emisema u auta s 6b.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:49
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
nebude to tak horké. Stále tu jsou EURO 1, 2, 3, 4, 5 >:-[] ;-)

Ale ano, u kamionů a bus dopravců bych to řešil. U běžných vozů ne.

Ale uznávám, že EU je na tohle blbá dost. Když se podívám, tak brexit, emisní normy nebo migranti jasně ukazují smysluplnost projektu EU.
Avatar - karoque
6. 9. 2018 19:22
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
jen aby to zas nebylo jako s lékárničkama, já jsem proto zatím v klidu a neřeším to
7. 9. 2018 15:10
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Brexit je svobodne rozhodnutí VB, emisní normy má kazda civilizovaná země světa a imigrace oproti roku 2015 klesla na 6 %, protoze EU zafungovala..
Co tam máš dál...?
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2018 17:26
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
EU zafungovala myslíš to, že rozdává dotace neziskovkám, které sem ty čmoudy vozí rovnou za naše peníze?
6. 9. 2018 16:03
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Já bych řekl, že čára vede jinudy, motory se SCR bez ohledu na normu Euro mají emise podle všech měření, která se za poslední 2-3 roky dělala daleko nižší než motory bez SCR. Takže až jednoho dne zase některé organizace přeměří diesely s 6c nebo 6d, tak podle mě zjistí přesně to co už zjistily u Euro 5 a Euro 6, že motory se SCR jsou na tom daleko lépe než motory bez SCR. Diesel bez SCR je zase jenom habaďůra i když formálně projde třeba Euro 7.
Avatar - praděda7
6. 9. 2018 16:22
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Ale tady nejde přece o diesely. Tady jde o přímovstřikové benziny a nutnost přidání PDF filtru.
Avatar - KANKUNEN
6. 9. 2018 16:32
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Mazda plní bez DPF
Avatar - Emel
6. 9. 2018 17:00
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
Jo, ono Mazda plnila i naftu Euro6 bez SCR... akorát se pak rozhodli radši ji v US nenabídnout.
6. 9. 2018 16:52
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
No když už, tak jde o GPF tedy Gasoline Particulate Filter, ale diesely se k 1.9 musí nově homologovat také a tam se hraje o to jestli se SCR nebo bez SCR. Některé malé diesely se to snaží uhrát i nadále bez a podle mě na to stejně jednoho dne dojedou až je sluníčkáři přeměří. U benzínů to podle mě dopadne úplně stejně, ten kdo u přímovstřiků nějakými kouzly projde homologaci bez GPF, tak po nějaké době až ho ti samí sluníčkáři přeměří, tak bude GPF také přidávat, přímovstřik bez GPF a bez pevných částic je jenom iluze.
Avatar - praděda7
6. 9. 2018 16:12
Re: Osobně bych si nekoupil v srpnu auto, co
No, nevím nevím, soudě podle množství aut, která nesplňují ani normu EU III, tak bych to neviděl tak černě. Naopak u před zářijových benziňáků je výhodou, že nemají PDF filtr, který ubírá výkonu a přidává na budoucích nákladech a problémech.... :-!
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2018 16:51
A o tom ty statistiky jsou
vypovídací hodnota s ohledem na reálné prodeje NULA >:-[] ;-)

Jediné co je zřejmé - Dacia nemá skladové vozy, tudíž nepotřebuje registrovat skladovky... Zkrátka srpen byl měsícem, kdy méně znamenalo více ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
6. 9. 2018 19:54
je to logické
byla to na delší čas poslední příležitost koupit auto s pořádným dieselem :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2018 22:53
mazda
jej realne predaje v cz klasika mizeria kdesi na samom konci tabulky ... v com je problem? zle nastavene ceny?

PS: vidim tu aj zaujimavy pokles premie... no je jasne ze v lete moc firiem nenakupuje .. to je fakt
Rozbalit vlákno
2
7. 9. 2018 00:09
Re: mazda
Proč mizérie? 17 místo v ČR to je o jedno místo lepší než 18 místo v Evropě. A u vás v SK vidím, že je na 16 místě. Takže plus mínus všude stejná pozice.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2018 15:49
Re: mazda
Mazda sem ani víc aut dostat nemůže. ČR není vhodnou koncovou zemí. Proč prodávat auta tady, když je můžou prodat v DE s výrazně vyšší marží? Takže ze strany výrobce není žádná výraznější podpora prodejů.

K tomu pevné výbavy, benziny bez turba, problémy s korozí ... není se čemu divit.
18. 9. 2018 08:10
uvidime v novom roku
teraz je to ešte v pohode...nakupili, budu predavat skladovky...ale som zvedavy ako sa zachova bezny spotrebitel, ked zbada realnejsie udaje o spotrebe z WLTP priamo v technických udajoch auta, co by malo nastat tusim od 1.1.

tych noriem v suvislosti s emisnými kontrolami by som sa nejako nebal, aj teraz vsade jazdia vselijake stare smrady...aj teraz mame povinnu poistku a casto sposobi nehodu niekto bez nej, zivot pojde dalej tak ako vzdycky
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2018 13:00
Nedivím se
Nedivím se nižšímu nárustu registrací u škodovky, vy ano? Přeci jen ji u nás klesají celkové prodeje, ale to se nidke nepíše, zajímalo by mě proč? Vás by to nezajímalo? :-)
Rozbalit vlákno
0