automobilky vyrabej na sklad, protoze auta nemaj homologovany a cekaj na homologaci a pak skladovy auta budou chtit rychle prodat, takze cena pujde dolu.
souhlasim s kankunenem, omezeni na auta s euro6b prijde podstatne driv nez na auta s euro6c a beckovy auta budou neprodejny nebo pujdou s cenou dolu, takze beckovy auto bych kvuli pripadny pochybny sleve rozhodne nekupoval
Take drasticke to nebude, tunajsi kupec auta z druhej ruky z vysoka se.re na nejake emisie, to by sa sem inak nezvazali vsetky vydojene nafty z civilizovaneho sveta. Pri dalsom predaji bude uplne jedno, ci je to e6b alebo e6c.
Euro 6c i Euro 6b jsou laboratorní měření, jen se přešlo z NEDC na WLTP.
Měření v reálném provozu, tzv. RDE, je až součástí Euro 6d-Temp a pořádně Euro 7... s tím, že tam jsou povolené rozdíly mezi měřením v laboratoři a na silnici. Takže bych si nedělal moc naděje na to, že auto s 6c bude v budoucnu mít nějaké výhody proti 6b, daleko spíš se všechna Euro 6 hodí do jednoho pytle.
Auto homologované podle 6c bude muset i v budoucnu při STK/E plnit 6c, což může být paradoxně větší problém, než projít emisema u auta s 6b.
Brexit je svobodne rozhodnutí VB, emisní normy má kazda civilizovaná země světa a imigrace oproti roku 2015 klesla na 6 %, protoze EU zafungovala..
Co tam máš dál...?
Já bych řekl, že čára vede jinudy, motory se SCR bez ohledu na normu Euro mají emise podle všech měření, která se za poslední 2-3 roky dělala daleko nižší než motory bez SCR. Takže až jednoho dne zase některé organizace přeměří diesely s 6c nebo 6d, tak podle mě zjistí přesně to co už zjistily u Euro 5 a Euro 6, že motory se SCR jsou na tom daleko lépe než motory bez SCR. Diesel bez SCR je zase jenom habaďůra i když formálně projde třeba Euro 7.
No když už, tak jde o GPF tedy Gasoline Particulate Filter, ale diesely se k 1.9 musí nově homologovat také a tam se hraje o to jestli se SCR nebo bez SCR. Některé malé diesely se to snaží uhrát i nadále bez a podle mě na to stejně jednoho dne dojedou až je sluníčkáři přeměří. U benzínů to podle mě dopadne úplně stejně, ten kdo u přímovstřiků nějakými kouzly projde homologaci bez GPF, tak po nějaké době až ho ti samí sluníčkáři přeměří, tak bude GPF také přidávat, přímovstřik bez GPF a bez pevných částic je jenom iluze.
No, nevím nevím, soudě podle množství aut, která nesplňují ani normu EU III, tak bych to neviděl tak černě. Naopak u před zářijových benziňáků je výhodou, že nemají PDF filtr, který ubírá výkonu a přidává na budoucích nákladech a problémech.... :-!
Proč mizérie? 17 místo v ČR to je o jedno místo lepší než 18 místo v Evropě. A u vás v SK vidím, že je na 16 místě. Takže plus mínus všude stejná pozice.
Mazda sem ani víc aut dostat nemůže. ČR není vhodnou koncovou zemí. Proč prodávat auta tady, když je můžou prodat v DE s výrazně vyšší marží? Takže ze strany výrobce není žádná výraznější podpora prodejů.
K tomu pevné výbavy, benziny bez turba, problémy s korozí ... není se čemu divit.
teraz je to ešte v pohode...nakupili, budu predavat skladovky...ale som zvedavy ako sa zachova bezny spotrebitel, ked zbada realnejsie udaje o spotrebe z WLTP priamo v technických udajoch auta, co by malo nastat tusim od 1.1.
tych noriem v suvislosti s emisnými kontrolami by som sa nejako nebal, aj teraz vsade jazdia vselijake stare smrady...aj teraz mame povinnu poistku a casto sposobi nehodu niekto bez nej, zivot pojde dalej tak ako vzdycky
Nedivím se nižšímu nárustu registrací u škodovky, vy ano? Přeci jen ji u nás klesají celkové prodeje, ale to se nidke nepíše, zajímalo by mě proč? Vás by to nezajímalo? :-)