Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
vypovídací hodnota s ohledem na reálné prodeje NULA >😒] 😉
Jediné co je zřejmé - Dacia nemá skladové vozy, tudíž nepotřebuje registrovat skladovky... Zkrátka srpen byl měsícem, kdy méně znamenalo více 😉
Jediné co je zřejmé - Dacia nemá skladové vozy, tudíž nepotřebuje registrovat skladovky... Zkrátka srpen byl měsícem, kdy méně znamenalo více 😉
3_diamanty
jej realne predaje v cz klasika mizeria kdesi na samom konci tabulky ... v com je problem? zle nastavene ceny?
PS: vidim tu aj zaujimavy pokles premie... no je jasne ze v lete moc firiem nenakupuje .. to je fakt
PS: vidim tu aj zaujimavy pokles premie... no je jasne ze v lete moc firiem nenakupuje .. to je fakt
Proč mizérie? 17 místo v ČR to je o jedno místo lepší než 18 místo v Evropě. A u vás v SK vidím, že je na 16 místě. Takže plus mínus všude stejná pozice.
Mazda sem ani víc aut dostat nemůže. ČR není vhodnou koncovou zemí. Proč prodávat auta tady, když je můžou prodat v DE s výrazně vyšší marží? Takže ze strany výrobce není žádná výraznější podpora prodejů.
K tomu pevné výbavy, benziny bez turba, problémy s korozí ... není se čemu divit.
K tomu pevné výbavy, benziny bez turba, problémy s korozí ... není se čemu divit.
Vauban
teraz je to ešte v pohode...nakupili, budu predavat skladovky...ale som zvedavy ako sa zachova bezny spotrebitel, ked zbada realnejsie udaje o spotrebe z WLTP priamo v technických udajoch auta, co by malo nastat tusim od 1.1.
tych noriem v suvislosti s emisnými kontrolami by som sa nejako nebal, aj teraz vsade jazdia vselijake stare smrady...aj teraz mame povinnu poistku a casto sposobi nehodu niekto bez nej, zivot pojde dalej tak ako vzdycky
tych noriem v suvislosti s emisnými kontrolami by som sa nejako nebal, aj teraz vsade jazdia vselijake stare smrady...aj teraz mame povinnu poistku a casto sposobi nehodu niekto bez nej, zivot pojde dalej tak ako vzdycky
Brumla
Nedivím se nižšímu nárustu registrací u škodovky, vy ano? Přeci jen ji u nás klesají celkové prodeje, ale to se nidke nepíše, zajímalo by mě proč? Vás by to nezajímalo? 😄
souhlasim s kankunenem, omezeni na auta s euro6b prijde podstatne driv nez na auta s euro6c a beckovy auta budou neprodejny nebo pujdou s cenou dolu, takze beckovy auto bych kvuli pripadny pochybny sleve rozhodne nekupoval
Měření v reálném provozu, tzv. RDE, je až součástí Euro 6d-Temp a pořádně Euro 7... s tím, že tam jsou povolené rozdíly mezi měřením v laboratoři a na silnici. Takže bych si nedělal moc naděje na to, že auto s 6c bude v budoucnu mít nějaké výhody proti 6b, daleko spíš se všechna Euro 6 hodí do jednoho pytle.
Auto homologované podle 6c bude muset i v budoucnu při STK/E plnit 6c, což může být paradoxně větší problém, než projít emisema u auta s 6b.
Ale ano, u kamionů a bus dopravců bych to řešil. U běžných vozů ne.
Ale uznávám, že EU je na tohle blbá dost. Když se podívám, tak brexit, emisní normy nebo migranti jasně ukazují smysluplnost projektu EU.
Co tam máš dál...?