7 ks to je na facku, zastoupení Mazdy si zaslouží trest za neschopnost prodat tak pohledné, kvalitní a máloporuchové auto. Čekání na Takeri není omluva.
vyzera to tak ze superom mazdy bude prius kizashi a delta >:D
uz ani na exeo sa nechyta, mazda je cenna kusovka pocnuc modelom mazda 2 az po mazdu 6 ;-) su to proste kusovky , stare zlate casy mazdy su prec dnes na ceste skor stretnes exeo :yes:
kamarat si kupil mazdu 2 ale este tu staru hranatu kabicu kedysi v roku 2003 tusim a dodnes je asi jediny siroko daleko vo svojom okoli co ma mazdu >:D inak je to tam samy ceed i20tky alebo octavky takze tak :yes:
myslim ze za neuspechom mazdy je niekolko faktorov:
1. mizerna servisna siet. Toto je skratka fakt. Autorizovanych servisov je malo, a aj tie ktore su, maju velmi slabu kvalitu. Staci si precitat fora majitelov mazd...
2. tvrdohlavo "japonsky" styl predaja: zakaznik, tu mas kombinacie motorov, prevodoviek a vybav, a nieco si z toho vyber. Doplnkova vybava? Mozno tak koberceky. Navyse casto podivne kombinacie (napr. automat len s dvojlitrom a vybavou ts+, 160ps diesel len vo vybave gta, 1.8 benzin len ce/te, atd).
3. (ne)zaujem vyrobcu. Verim ze keby chceli, dokazali by predajne cisla zvysit. Ale pre mazdu je cela europa len okrajovy trh. Nulova reklama, ziadne promo-akcie, atd. Si to porovnajme s Hyundai: ten ide tvrdo po europskom trhu, a pcha reklamu vsade kde sa da. Sa bojim ze raz zdvihnem prkno na zachode a aj tam uvidim obrazok i40...
Jenže krize ukázala, že je dobré mít solidní zastoupení na všech trzích. Takže je možné, že Mazda dostane rozum a pokusí se přizpůsobit nabídku evropským požadavkům. Mě prostě přijde, že Japonci vůbec nechápou, co v Evropě chceme.
To by museli najprv presunut vyrobnu zakladnu (co podla mna budu musiet aj tak urobit, skor ci neskor). V situacii, ked mazda vyraba svoje auta v Japonsku (co uz samo o sebe vytvara dost velky tlak na cenu) nemozno cakat, ze umoznia zakaznikom "konfiguratorove orgie" ako koncern VW. Cena takto na zakazku vyrobeneho auta, a predovsetkym velmi dlha doba dodania by boli pre europskeho zakaznika neprijatelne...
Plná konfigurace jako u německých automobilek je zase zbytečná. Podle mne by stačilo balíčkovat. A už takový střed nabídky by měl mít možnost zakoupení všech balíčků. Vyšší výbavy by pouze rozšiřovaly základ, omezily motory, přidaly nějaký exkluzivnější nefunkční prvek, ale klidně by vůbec nemusely být. Nový Yaris to má podobně, Hyundai to má také podobně. Ano, zvedne to počet možných kombinací, ale pořád půjde o mnohem menší číslo než u Němců. A továrna v Evropě by určitě pomohla.
Tady je odkaz na krátký aktuální článek o Mazdě [odkaz] . Je z něj jasné, že pro relativně malou automobilku Mazda, která hospodaří se ztrátou 4 roky v řadě, přičemž investovala do stavby fabriky v Mexiku a do nových technologií (Sky Active), je to teď život z ruky do huby. Pokud se jim podaří v dohledné době najít partnera, který by si koupil jejich akcie, mělo by jim to pomoci znovu se chytit. Pokud zůstanou sami, půjde to pomalu a bude to dál bolet. A velcí (často sami tonoucí) neopomenou příležitost okopávat jim kotníky.
jsem z toho smutny. ve verzi GTA nejhezci a jedno z nejlepsich aut stredni tridy proda 7 kusu za 1 mesic...ale uprimne...sam bych to auto nekoupil kvuli extremne nevlidnemu interieru. kdyz jsem se z autosalonu vracel na parkoviste k moji mazde 3 a sedl dovnitr, vubec me to nemrzelo. proste chybel ten pocit okouzleni, co dnes jine automobilky umi dokonale.
Alespoň podle mé zkušenosti je toto pravda. Měl jsem možnost loni volit jakýkoliv vůz této třídy až do výše firemního limitu. Mazda vypadla z důvodu nemožnosti individualizace výbavy... Můj kolega má už druhou šestku za sebou, ale po benzínu zvolil naftu. Jenže on se o výbavu auta příliš nezajímá ... šťastný to člověk.
Myslím si, že na tomhle ztrácí hodně zákazníků. Mazda má snad nejrigidnější, nejsešněrovanější nabídku na trhu. Musí trochu povolit. Mezi Japonci má podle mne nový Yaris solidní strukturu nabídky.
to by podle mne nepomohlo kvuli tomu, ze se vyrabi v japonsku. pokud by ti auto staveli na miru a pak posilali na plavbu pres pul zemekoule tak by to pod pul roku od objednavky nedali.
Koukal jsi třeba na toho Yarise? Nebavím se tady o autě na míru v Německém pojetí. A že to jde, ukazují Němci v USA. Prostě se vyrábí na sklad podle statistik prodejů.
no zacina to uz pomaly ale isto aj tu slapat :yes:
pozrime sa aj trosku mimo ceska
sucet za prve 2 mesiace 2012:
holandsko
i40 - 526ks
superb - 513ks
norsko
i40 - 199ks
superb - 177ks
svedsko
i40 - 427ks
superb - 330ks
spanielsko
i40 - 276ks
superb - 257ks
v irsku nahana i40 zase superba
superb - 457ks
i40 - 445ks
:yes:
takze neprajnici co sa tesili ze je to prepadak maju smolu a este ked hyundai rozsiri ponuku motorov tak si superb v severnej europe kde nie su chudobni ludia odkazani na koreu proti i40 ani neskrtne ;-)
ako tak pozeram s 91ks je v cechach i40 zatial aj celkovo na 5 mieste a sla pred avensis aj p508, uz sa tesim na rypalkov ktori to nestravia :yes:
ved mnohych do konca roka este prejde sranda a uz sa zacinaju prijimat objednavky aj na kiu optima takze insignia a dalsie plecky budu klesat >:D parada
Re: i40 v prvej 5tke, bravo sranda este len zacina
Tak treba povedat, ze ten vysledok i40 je celkom pekny (najma ak zvazime ze to auto nie je zas take lacne, ale na druhej strane je celkom dobre). Lenze tu hra rolu aj efekt novinky na trhu. Uvidime, ake budu predajne cisla i40 koncom roka...
Som prekvapeny, ze v 2/2012 sa predalo len o 3 Seat-y Exeo menej nez Audi A4.
Ja sice Exeo skoro vobec na cestach nevidam, ale je to pre Seat asi dobry vysledok.
Exeo bylo myslím nakoupeno autopůjčovnou SIXT, celkem už je to od začátku roku něco přes dvacet vozidel. To samozřejmě na malém českém trhu statistiky silně ovlivní.
to auto je sice velmi hezke, ale uvnitr takove divne...a hlavne drahy jako vul s minimalnimi slevami. zatou p508 nebo insignie ti daji 20 procent slevu a ani nemrknes. o kufru radeji nemluve...
Mě by zajímaly počty reálně prodaných i40. Podle čísel z tabulek, s přihlédnutím k tomu, že se v ČR auto prodává sedm měsíců, mi vychází od oka zhruba 350- 420 prodaných vozů. Takové množství už musí být na silnicích vidět. Jak je ale potom možné, že i40tku na silnicích potkávám jenom v samolepkách od dealera? "Civilní" jsem neviděl ani jednou. Možná má i40 jen nějaký lokální výskyt >:D
Já jsem jí potkal snad jednou. A to si nevzpomínám jestli to nebyla taky dealerova. Ale včera jsem zase (asi po druhé v životě) potkal velostera. Museli jsme se všichni smát, jak je to hnusný. Přijde mi to, jak kdyby vedle mě jela na kolečnách ropucha.
A pak člověk nemá v recenzích pořád slyšet, že poutá pozornost a lidé se otáčí... Musí se přeci na tu podivnou věc pořádně podívat a přesvědčit se, že je neklamal zrak.
Když hodně přimhouřím oči, tak o i40 se dá říct, že je "jen" divná, ale veloster je vyloženě ošklivý a vyvolává spíše smích, když to člověk náhodou potká.
Veloster a pro smích... ??? Nepiš aspoň příště "člověk", ale raději ty, u kterého onen "odborný" pohled na něj vyvolává smích... dalším mnohým lidem, se toto auto velice líbí; a přesně jak píše MT: poutá pozornost a lidé se za ním otáčí! A buď si jo jist, že ne z důvodu tvé "ropuchy" >:D >:-[] ... "V ulicích města se za Velosterem otočí úplně každý, včetně řidičů silných sportovních aut. No a holky, ty vám už pokoj nikdy nedají... Ano, Veloster vypadá sportovně a to je to, co zmátlo vlastně úplně všechny." - [odkaz]
"Nejlepším měřítkem toho, jestli se design auta povedl, nebo ne, jsou reakce veřejnosti. Za Velosterem se během testu chlapi otáčeli tak, jako by silnicí kráčela nahá Iva Kubelková, a ženy by asi nezaujal víc ani Brad Pitt bez spodního prádla...
Hyundai Veloster považuji za učebnicový argument pro ty, kteří myšlenkově zůstali v době, kdy platilo, že Korejci vyrábějí vzhledově nudná auta. ANI NA OKAMŽIK JSEM NEVÁHAL dát mu za sexy faktor nejvyšší bodové hodnocení a kdybych měl na stupnici maximálních deset bodů místo pěti, tak je dostane také." - [odkaz]
A někdo tak primitivně a až snad jízlivě napíše: ropucha!
>:D ... ale když ty ji tam vidíš... tak KOUKEJ ;-) ... Jinak žáby jsou dobré na lov much... >:D ... Jaký koncern "uloví" (předběhne) napříště Hyundai??? >:-[]
Na jedné straně Topper a Icescent se zcela nekritickou adorací a na druhé straně vaše sbírka blbečků BOB, Kari-laz, Ronault a dobře to maskující prémiový člověk GTI (třebaže musím nechat slohovou vkusnost).
Bernhardte, zajímalo by mne, když mne tedy oslovuješ "blbcem", jestli jsi takový odborník a dokázal bys cos kloubného o patrně svém oblíbené produkci napsat, třeba o tom, co jsi zažil za volantem i40 nebo i30, případně dalších Korejských vozů. Já na rozdíl od tebe mám alespoň něco odježděno a odzkoušeno, nejsem jen teoreticky onanovač na znakem Hjoundé, či jak se to má teď správně vyslovovat.
Mám pocit, že se tady rojí další korejský opěvovač, který nejen, že nemá soudnost, ale nedokáže příjmout ani špetku humoru na adresu svého miláčka. Pokud ale nošíš kšiltovku s logem Hyundai a taky tanga, povlečení na posteli, bryndáček a mávatko, tak se omlouvám za vtípky.
Ach Bože... a to jsou tady někteří takoví schopní napsat slovo "vwanatik".... 8-s:no:
Pozor, ohrazuji se... není zas tak přece docela pravdou, že provozuji jen ZCELA nekritickou adoraci značky Hyundai! Vícekrát jsem psal také o jistých slabinách, možnostech zlepšení, případných problémech s vozy Hyundai... s tím opravdu nemám zásadní problém... ale že fandím a adoruji - to je holt u fanoušků již tak jaksi dané... ;-) Jinak plně souhlasím, že ony "dětské posměšky" jistých "diskutérů" směrem především k automobilce Hyundai zavánějí neskutečnou primitivností a nudou... :-) ...
Podle mě nejsou výslekdy zoufalé, naopak jsou obdivuhodné, když si člověk přestaví, že vrcholná dieselová motorizace má objem 1,7 l a výkon 100 kW, takže tam, kde ostatní mají pouhý střed nabídky a ani tomu středu nabídky tohle nestačí :-O
Za prvé, nepoužil jsem slovo blbec, ale blbeček (a to zcela záměrně)
Vysvětlím: připadáte mi jako partička blbečků před základní školou kteří nadávají klukovi který právě nastoupil do jejich třídy a pár holek mu dalo přednost.
Za druhé, zcela záměrně jsem se nepouštěl do diskuze o technických aspektech H/K nebo jiných vozů. Psal jsem o vaší kultůře psaní. Nechtěl jsem míchat hrušky s jabkama.
Za třetí, myslím že opravdu nemá cenu trumfovat jeden druhého kolik toho máme odježděno na tom či oném typu vozidla. Nebo mám naskenovat knihy jízd za svůj život??? (párkrát už jsem se projel...nejen v i30)
Za čtvrté, nepopírám že je mi H/K produkce sympatická ale stejně jako vaše klukovské přízpěvky jsou mi nepříjemné adorační chvalozpěvy Toppera a Icescenta.
Taky tě tady neoslovuju debílek a ani nikterak jinak tě tady vulgárně neoslovuju, i kdybych mohl. Inu buduj si tady klidně renomé diskuzního coswortha.
Tohle jsou jen značky aut, nejde o život, jestli sis dovolil všimnout. Pokud máš problém s narážkami na své miláčky, hledej jinde.
Pokud se tady objektivně vyjadřuji na téma nějakého vozu, tak jen tehdy, pokud o něm něco vím. Pokud se příjdu zasmát a pobavit se, nevidím žádnou bariéru v těch ostatních, jejich problém, že nemají dostatek chápání.
Nejsmutnější na tom je, že tady moralizuješ a upozorňuješ na nějaké vtipy ostatních, ale zároveň ničím kvalitním do diskuze nepřispěješ. Zameť si před vlastním prahem.
K těm stranám. Neřeším Boba, ten píše nesmysly. Píšeš však o mně a já si své názory dokážu tady obhájit, vtipy obhajovat nebudu. Taktéž dokážu každému přiznat jeho úspěch, topper je typický antiVW fan za každou cenu a icescent slepý opěvovač.
Pozor, nesouhlasím se slovem "slepý", to si odpusť... Sám víš, že to není pravda... Uznal jsem vícekrát a nemám s tím nejmenší problém, vidět jisté nedostatky, možná zlepšení, problémy s vozy Hyundai... kdybych toto neviděl a nenapsal, pak bych byl slepý... Označení "opěvovač" si klidně užívej... to mi nevadí... myslím, že si to Hyundai zaslouží již z více důvodů, proč je chválit... ale toto vidí již více lidí i recenzentů... o fanouškovství nyní nemluvě... prostě jim otevřeně fandím; je tak těžké to pochopit?
Myslím, že nastal čas, tady neuvádět jakási určitá jména diskutérů a pak je tady kritizovat, posmívat se a snižovat... ty děláš to, já tamto a další zase něco jiného... ;-)
Kritizoval jsem tě už vícekrát za prázdné příspěvky bez názoru a slepé fanouškovství.
A ano, je těžké pochopit, jak někdo ve 41 letech fandí automobilové značce, navíc nemajíc k ní žádné dřívější pouto než, že si koupil od ní auto. Kdyby sis koupil třeba Volvo, budeš fandit takto Volvu? :-O
Nicméně na tobě musím ocenit, že alespoň beźhlavě nekritizuješ konkurenci a neurážíš jejich majitele (viz topper :no: ) :yes:
Tu reakci si zasloužili svým chováním. Je celkem logické, že je ti oboje stejně protivné. Nedá se s nimi pořádně diskutovat. Na hloupé poznámky následují hloupé reakce. A někdy je otevřeně zesměšňujeme. To není o tom, čím jezdí, ale o těch blbostech, co píší.
Ešte pred otvorením diskusie som z článku vedel, že debata sa opäť zvrhne na hodnotenie výsledkov Hyundai. Kórejobijci á la BOB aj z výborného 5. miesta i40 spravia prepadák, čo už si žiada buď doučovanie z matematiky, alebo návštevu odborného lekára. Naopak topper a Koreafans to podajú ako porážku zavedených nemeckých stálic na hlavu, čo má k realite tiež dosť ďaleko. Ako už (ako jeden z mála) triezvo zhodnotil Ronault, je piate miesto i40 veľkým úspechom najmä v kontexte toho, že sa ponúka s jediným (!) motorom. Súčasne poráža iné dlhodobé predajné stálice, ako Insignia (ktorá má na výber množstvo motorov od 81 po 235 kW, no ani to, ani tu tak často ospevovaná možnosť 4x4, automatu a variability motorov a výbav jej nepomohla k lepším výsledkom) či na fóre obľúbený P508 (rovnako s viacerými motorizáciami, výbavami i high-tech features, naviac so skutočne vydareným dizajnom a kvalitným interiérom). Takže dajme cisárovi, čo je cisárovo; predajné čísla Hyundai i40 (nateraz) sú úspechom. Pritom ak by človek vychádzal z názorov tu na ACZ, to auto by si nemal kúpiť nik (okrem topperovej rodiny). Ako sa zdá, predaje nezávisia od toho, ako dizajn vozidla skritizuje špecifická skupina čitateľov ACZ; to si treba pri generalizovaní vlastného náhladu na konkrétne auto uvedomiť.
P.S. i40 sa mi nepáči a nielenže by som si ho nekúpil, ja som si aj reálne v tejto triede kúpil niečo iné (to len pre jednoduchších jedincov z koreaantifans, aby ma neradili po topperov bok).
P.S.2: To kvázifonetické označovanie Hyundai ako "Hojandéé" či "Hjondééé" som akosi nepochopil. To pochádza z nejakej reklamy na českej stanici či odkiaľ? Každopádne mi to nepríde nijak vtipné a keďže predpokladám negatívny či posmešný kontext, príde mi to rovnako úbohé, ako Ádove narážky na znak Renaultu či liftove "xindlwagn".
K PS: Nevím, jak u vás na SK, ale u nás od jisté doby si Hyunadai začal říkat v reklamách Hjoondéé. Aby to nebylo málo, tak o tom vyšlo i několik článků, třeba na idnes.cz a tuším i na novinkách. K tomu všemu velká mediální masáž, kdy v každém večerním reklamním bloku jsou 3 reklamy na Hyundai, jedna dlouhá klasická, jedna střední a nakonec jedna opravdu krátká, tak na 2 vteřiny, skoro to vypadá jako podprahová reklama. I v Radiožurnále včera pan redaktor říká "Korejská automobilka Hjundai, tedy omlouvám se, teď ji máme správně říkat Hjoondéé..." Tohle školení o výslovnosti proběhlo i při prezentaci i30.
To se pak není divit, že se jejich nepochopitelná snaha potýká s těmihle vtípky ;-) (Přitom všude jinde se to dle reklam vyslovuje tak, jak daný jazyk má ve zvyklosti a nikdo nikoho nepřeškoluje)
Z toho všeho ale pak také vyplývá onen postoj... je to opravdu hodně, když Hyundai dá tolik peněz do marketingu? Je to hodně i přes tu mediální masáž? Objektivně vidím díky právě té absenci motorů toto číslo jako velký a nečekaný úspěch, pokud ale započítám reklamy a hrdá prohlášení, tak se některým reakcím není co divit.
Samozřejmě je otazné, co bude koncem roku a hlavně příští rok s příchodem nového (dle fotek vypadá výborně!) Mondea a pak nového Passatu o něco málo později.
Propad Insignie a její výsledky, společně s 508, jsou smutné, jsou to výborná auta... :-|
Aha, to som nevedel (hoci z komentárov tušil). Holt to je tým, že nemám televízor a potom mi chýbajú niektoré elementárne vedomosti, ako napríklad s kým spal farmár v reality show Farma či práve ako mám správne vyslovovať Hyundai. >:D
Inak je to skutočne smiešne, poučovať celý národ o správnej výslovnosti kórejského názvu. Čo keby tak Renault chcel učiť Čechov správnu výslovnosť vrátane správne rengavého R na začiatku... ;-)
Já telku taky nemám, ale když jednou za čas zavítám k našim a chci večer zajít na kus řeči (nebo u "tchánů", kteří dokonce i na toho farmáře koukají), tak si vyposlechnu celou serenádu reklam na Hjondé >:-[]
A telku doma vůbec nemáte? Já teda taky zatím ne, ale má situace je jiná. Má drahá ji do budoucna vůbec nechce. Já bych ji taky oželel, ale v první řadě už mi teď nestačí na filmy NTB, některé pořady typu nedělní polední Pohádky V. Moravce by člověk taky rád viděl v plném formátu... nebo třeba F1... Ale zase chápu, že je tady riziko, že u toho člověk zkysne...
TV ako prístroj na stene visí, ale nemám káblovku ani satelit, teda televíziu ako takú. Pozerám len filmy, ktoré ma zaujímajú a ktoré si stiahnem (naposledy oskarového Artistu či Drive s R. Goslingom).
Pre porovnanie dávam predaje u nás (za prvé dva mesiace 2012):
Víťazí Passat (147 ks) pred Superbom (128 ks), teda poradie vymenené oproti ČR (lokálpatriotizmus nie je až taký citeľný); tretia Insignia (65 ks), teda u nás ju ľudia kupujú podstatne viac, ako v ČR. Štvrtá 508 (50 ks), až piate Mondeo (40 ks, kde Fordy tradične na Slovensku majú nižšie predaje, ako v ČR). Kontroverzná i40 je až siedma (26 ks rovnako ako Avensis).
Úplne iné je poradie prémie: prvá s náskokom A4 (37 ks, skoro rovnako ako Mondeo), s veľkým odstupom C-tireda (17 ks) a na rozdiel od ČR posledné 3er (11 ks, asi vplyv generačnej obmeny).
Obzvláště pořadí D3 je zajímavé, kde v ČR byla 3er s velkým náskokem z D3 první a na SK značně zaostává. Čtvrtá 508 je také hodně dobré umístění. U nás sice byla na 5. místě celkově za minulý rok, což je super, ale na SK se jí daří asi ještě víc.
Zdá se, že na diskusi někdo šlápnul na minu, jinému tu zase někdo dokonale šlápnul na garážové kuří voko a tak zůstává v pohodě stále jen ten dokonalý časoVWač úspěchu.
Co těžit z tabulky? Všechno při starém - to auto, které bys chtěl, na to nemáš odvahu, a to které si jednou koupíš, to by sis nedal ani na plakát na latrínu. Ano, až tuhle pravdu života pochopíš, pochopíš sebe, svojí garáž a horní tabulku.
Čísla BMW jsou logická a důvodná, a to jak věcně, tak formálně, přesto jsou milým překvapením roku, vždyť jestli je něco událostí tabulky, pak i40 to tedy rozhodně není, ano ano, i v tomto klání to musela prémie opět předvést celé republice.
Jinak je samozřejmě vše na svém místě, a to jak na čele tak v... hergot teď mi to slovo vypadlo, no prostě tam...
Číslem měsíce je číslo... 323, ano, SUPERB, vůz, který letošní jaro ukázal naplno veškerou klasu, která je v něm ukrytá. Popravdě si napišme, že verze kombi je současným mainstreamovým spoluvrcholem trhu. K volbě je dnes VW CC jako doslovný třídní bůh, pak PASSAT sedmý, Alttrack, zvaný Silný a již zmíněný Superb v kombíku. Neznám jiného mušketýra do mainstreamového (vím, supermainstreamového) počtu.
co tezit z tabulky? nic moc... ad. a) auto, ktery chci tam neni. ad. 2) az budou z poctu prodanejch aut odfiltrovany fleety pod kuratelou car policy z reichu ci z kdejaky pr*ele (ktera dovoli koupit narachanou oktavii za milion, ale mondeo v akci za 550k to, ku*va ani omylem=porad maj korporace efektivne skodovku za auto pro plebs), pak ma smysl "zde" diskutovat nad oblibenosti/sympatiemi "prostych sekačků travy" alias verejnosti k jednotlivym, modelum/znackam ...
p.s. pro info: nemam vw-je mi vwurst, ale jako "manazersky " sluzebak je asi nedostizny (zejm. low-end a liniovy manazeri by za nej sefovi darovali ukazovak!)
p.p.s. nemam h/k; nekdo nekde rek velmi moudrou vetu: "sevce, drz se sveho kopyta!" a bohuzel ten cebol ma tech kopyt nepocitane...!
A ještě snad i překvapí; vždyť je to opravdu dost dobré auto! Závěr jedné aktuální recenze AUTO Novinky.cz: "Závěr? Automobilce Hyundai se podařilo postavit VELMI konkurenceschopné auto. VÝTEČNÁ je jeho prostornost, provozní náklady (pětiletá záruka) i pořizovací cena, která je o desítky tisíc nižší než u konkurentů. VELMI slušná je i základní výbava, připlácet můžete za metalický lak či integrovanou navigaci, jinak vše podstatné dostanete už v základu..."
A k designu: "Hyundai i40 nelze upřít docela velkou dravost, modernost a přiměřenou dramatičnost. Základem je výrazná šestiúhelníková přední maska s výraznými světlomety. Zaujmou i odvážné prolisy na bocích, dramatické zakončení C sloupku i výrazná záď podpořená koncovými světly. Design se tedy ROZHODNĚ povedl." - [odkaz]