tak tak :-) bude to korea , Hyundai a Kia idu pekne hore a to sa este chysta i40, picanto, rio, optima, veloster, za rok novy ceed a i30, coskoro VW dame je to len otazka casu
JJ hoši, k dokonalosti chybí (abyste ještě víc jásali), aby korejci nevyráběli na území česka a slovenska, ale pěkně v Asii, ať je to stylové.
>:D
BTW: v sobotu mají v Boleslavi den otevřených dveří, mohla by tam skáknout i přeplacená dělnická třída z CZ_SK korejských automobilek, ať ví, kde začíná výplata :yes:
Pro pořádek: osobně je mi fuk,kolik kdo čeho prodal a řešit prodeje v cizině, tak to už vůůůůůůbec.Ale každý jsme jiný,chápu. :-!
...no jo vy to tedy date, ale jako komu, Nemcum ??? Aha takza driv bylo CCCP x USA a dnes Nemecko x Korea ;-\ Vy delate v managementu Kie ci co ??? Nechapu...a muzu se jen pousmat, by mne zajimalo kolik penez vam ty Korejci v SR nechaj >:D >:D >:D
Ste tu všetci pribrzdení alebo sa iba hráte? Môj prvý koment vôbec nebol o kórejcoch. Komentujem veľmi dobré postavenie fordu na českom trhu, aj v súvislosti s kontrastom jeho postavenia na slovensku...džízs, občas ako v pomocnej triede..
vieš že tu sa musíš vyjadrovať exaktne ;-) nechcem sa chváliť, ale ja som tvoj prvý príspevok pochopil hneď, ani by ma nenapadlo, kam sa to bude vyvíjať...
V kontexte uvedeného vôbec nemožno pochopiť pozíciu Fordu na Slovensku. Zatiaľ čo v CZ je dovozovou jednotkou a hneď za (zatiaľ neohrozenou) domácou Škodou, na SK sa horko ťažko vojde do top 10; v marci je Ford na SK na 9. mieste, keď ho predbehli i BMW či Opel. Focus, napriek tomu, že má rovnako výbornú (výpredajovú) cenu sa predáva výrazne slabšie, ako v CZ, vo svojej triede je dokonca až desiaty, keď ho porážajú také autá ako Suzuki SX4, Opel Astra či Fluence. 8-s
[odkaz]
Naschval som prelistoval zopar novin co mam tak poruke a nasiel som VW, Seat, Skoda, Audi ( :-) ), Opel, Honda, KIA. Tiez si nemozem vybavit ziadny billboard takto z pamati, reklamu v TV tiez nie (na rozdiel od Fluence >:D ). Samozrejme sa mozem mylit, tiez neviem aka je situacia v Cechach ale nulovy marketing bolo prve co ma napadlo....?
Ako spomenul mr kosa, tak za prvé nulový marketing a potom aj správanie predajcov. Bol som Ford "pozerať" v BA a TN a oboje ako cez kopirák. Počas pol hodiny si ma vôbec nikto nevšimol, keď som mal už prešacované Mondeo od motoru až po kufor. Nakoniec som musel ísť sám k predajcovi, čo sa bavil so slečnou, ktorá bola asi šéfova sekretárka... V TN to isté, akurát v ružovom. Takže Mondeo sa nekúpilo... ;-\
a ty sa divíš? dorazíš k Fordovcom v koncernovej produkcii, veď to je provokácia jak hrom. Buď rád, že ťa nezatiahli niekam do dielne a neukázali ti sadu nástrojov ktoré používajú na to Mondeo >:-[]
Ford je na Slovensku uplne otrasny. Predajcovia, servis, vsetko nanic. A o tom ze auto od importera, ktory Ti ponukne max 2 rocnu zaruku by som ani nahodou nekupil uz ani nehovorim... :no::no::no:
Nesuhlasim s tvojim nazorom nedavno sme do rodiny brali prave vypredajoveho Focusa v KE a musim ohodnotit ich pristup na 1*. Predajca nas zobral na testovaciu jazdu pohostil kavou spravil este k zlave zlavu pribalil k tomu zimne gumy na plechacoch + denne svietenie + Garancka po 15 a 30 tisic uplne zadarmo .
Za vsetko moze importer, nas milovany Summit. Je to banda amaterov a diletantov. Staci sa pozriet co robi Ford v CZ a co v SK (tak ako bolo pisane vyssie).
Je to hanba. Nezaujem o nic, este mozno nejaky vykon kym clovek kupi auto, potom uz vobec nic.
Pekny dokaz je aj uvedenie noveho Focusu. Doteraz nic, pretoze musime pockat na autosalon a potom sa uracia.
Ford je na Slovensku uplne otrasny. Predajcovia, servis, vsetko nanic. A o tom ze auto od importera, ktory Ti ponukne max 2 rocnu zaruku by som ani nahodou nekupil uz ani nehovorim... :no::no::no:
Kedysi som mal forda, a poviem ti ze uroven servisov bola fakt mizerna (ten do ktoreho som chodil tusim medzicasom aj skrachoval). Ked som kupoval nove auto, argument proti fordu bola aj tato negativna skusenost...
Nezda, je to tak. Dokonce i u Škody byly loňské jarní a předloňské podzimní výsledky ovlivněné akcí na Tour. To stejné momentálně silná Thalia (stačilo do novin na konci roku napsat o akci) atd. atd.
Mě tedy Renault překvapuje, nečekal jsem, že se tak zveltí :yes: na druhé straně je fakt, že provádějí cenový uragán na nové kolekci aut. A ty jsou pěkné. Otázka je, zda po reformách našich vládních svazáků zbude Čechům alespoń na letní gumy.
To mě ani tolik neřekvapilo... od začátku roku 2011 mu dost stoupají prodeje. Spíše se divím jak se opět zvedá Ford...předpokládám že to má nasvědomí nový Focus a to se snad svět zbláznil když si takhle odporné auto lidi kupují!!!! Jediné co dělalo Focuse vždy konkurence schopným byl design (hlavně u první generace), ale proč si kupovat ten nový?! Vážně se divím
nový Focus se tuším prodává až od dubna, takže v těchto statistikách ještě moc nerezonuje. A než se jeho prodeje naplno rozjedou (všechny motorizace, všechny karosářské verze, rozumné čekací doby) tak to ještě tak dalšího čtvrt roku potrvá.
Ale vyprodávali se Focusy 2 a Fusiony za velice zajímavé ceny.
Spíše jde o doprodeje posledních skladovek Focusu II, kterou jsou za výbornou cenu a mnoho lidí to vidí jako poslední šanci si na dalších několik let (pokud nepříjde nějaký "odkýčovávací" facelift) koupit pěkného Focuse.
Jenže na tom je vidět,že českej zákazník nekouká na to jak to auto vypadá,ale spíš na cenu a co za daný peníze dostane.Myslím,že v tom celkovým číslu 788 ks focusů za březen,budou započítaný i trojkový ,který si nabrali dealeři jako předváděčky.
jestli jim nezbude, tak jim treba, zajimave ze v roypoctove vyrovnanych zemich, kde lide maji i mnohem vyssi mzdy, vidis v ulicich "stare krapy" kdezto u nas se kupujou auta mozna i ze socialek, protoze nove auto je videt... ja to zajimave, ze Nor, Sved, Fin... atd s trojnasobnym platem toho stredoevropskeho kovboje se uspokoji s ojetym autem... Vyssi naklady na zivot jsou mi jasne, ale stejne by si mohl to auto dovolit vic, nez prumerny Cech, Slovak, Madar atd... Na druhou stranu i kdyz se mi ani Thalia ani podobna auta nelibi, ale vazim si tech lidi, kteri si to auto koupi jen z toho duvodu, ze vetsi, drazsi nepotrebuji, a jen pro to, aby se mohli pred sousedem vytahovat, si auto na dluh nekoupi... :yes:
Souhlas. Třeba je nová THALIA pro někoho lepší řešení než ojetá Octavie. JInak dle toho, co vidím kolem sebe, tak právě nové Thalie a pod. si kupují lidé za hotové. Je to dáno asi tím, že jde o lidi, kterí nemají potřebu si na nic hrát. Zadlužují se lidé pro které je naopak důležitý image a pohledy sousedů.
Jj, je to tak, hodnekrat. Nechci ale rict, ze odsuzuju cloveka, co si koupi BMW za mega a pul a vic, tohle prece funguje na kazde urovni, jenze stejne jak na urovni oktavek, thalii a matizu, i u na premiove urovni to funguje tak, ze si lidi kupujou vic, nez na co maj... neni tady vubec rec o potrebach, at si kupujou nepotrebny, ale kdyz to funguje tak i v malym, tak je to to samy i ve velkym, tak vypada rozpocet, statni dluh atd..
Máš recht. Vydělůává-li někdo milióny ročně, pak není nic zlého na tom, že si koupí auto za mega....hloupí jsou ti, co si koupí bavoráka a parkují s ním na sídlišti před panelákovým bytem. A k pocitu životního uspokojení jim stačí, že když nasedají, tak se dívají spatra na toho souseda, co se souká do Thalie.
Jinak s tím státním dluhem u nás to zas není taková tragedie, nedej na to, co píšou noviny a co tvrdí účelovqě politici, nejrůznější lobbisté, ve skutečnosti jsme na tom podstatně líp, než by se mohlo zdát - jenže problém je v tom, že z novin a masmédií obecného zaměření se pravdu nedozvíš. Mimochodem, zadluženost českých domáctností je menší, než zadluženost kdekoliv na západě a když by sis pročetl třeba obchodně ekonomickou informaci a Finsku, překvapilo by tě, jaké mají v současné době problémy......
No, kromě těch živorních nákladů je ve Skandinávii zásadní rozdíl mezi Dánskem na straně jedné a Norskem a Švédskem na straně druhé. V Dánsku je automobilizmus vysloveně tlačený dolů, Dánové mají na auta najvyšší daně v Evropě (dokonce je to daň z luxusu), existjue zde i obdoba našich (dnes již bývalých) N1, kdy na auto, vedené jako užitkové (bez zadních sedadel) se vztahuje daňová úleva, ale je to dáno rozlohou země, komunikačními možnostmi a hlavně potřebami a z toho vyplývá i rozdíl oproti Norsku a Švédsku (a třeba i Islandu, který má svoje jistá specifika a po krizi jsem tam navíc nebyl...). Při rozlehlosti Švédska a Norska není prostě možné zajistit dopravní obslužnost veřejnými prostředky. V Norsku, které znám nejlíp a jsem v něm nejčastěji (hlavně jižní Norsko) na jednu starnu mají lidé i třeba starší auta, ale nejezdí tady auta malá (životě jsem tam neviděl třeba Smarta, o různých Picantech, Pandách apod.ani nemluvě...). Rozdíl oproti našim zeměpisným šířkám je prostě v tom, že pro ně je auto dopravní prostředek a ne způsob sebeprezentace. Auto potřebují, ale koukat na to, jestli mám lepší a novější auto než soused, to tam nikoho ani nenapadne. V Dánsku jezdí mnohem starší auta, taky tam dostanou daleko menší "záhul" a mají mnohem menší proběh kilometrů. V Dánsku mně taky překvapily dálnice - užší snad v Evropě nejsou.... Co se týká aut, jako dopravního prostředku, podobné je to svým způsobem ve Švýcarsku. Tam je sice vozový park drahý a moderní, ale na druhou stranu auto není primárně ukázkou postavení a prezentací úspěšnosti a bohatství...můj dobrý známý a de facto kolega má na jednu stranu vilu jako hrom v nejlepší čtvrti v Basileji, má chatu u Davosu, ale auto vůbec namá a kromě vlaku (který miluje) se nejčastěji dopravuje na skůtru....tady )a na východ od nás) by na něj koukali jako na cvoka nebo hlupáka, ačkoliv tenhle jeho postoj je obdivuhodný.
Zajímavý je ten drtivý propad těchto dvou značek. Takový propad bych třeba pochopil třeba právě u Alfy, která má v současnosti jen 2 hlavní modely, ale zajímavé, že těmi propadáky je jednak Fiat, který má těch modelů v nabídce daleko víc, stejně jako mazda. I když u té mazdy to vidím na nezachycení vlny slev u konkurence. U toho Fiatu to ale nechápu...