Výprodej dlouhých sedanů značky Škoda přinesl Superbu v závěru kariery jeden z rekordních měsíčních výsledků. Více než 228 Superbů prodali čeští obchodníci naposled v květnu 2006.
Dobrá čísla. Střední třída, zde už homecredit zákazníky neloví, tohle už je důstojný segment. Co registrovat - mírně roste Mondeo, Apoštol i nadále nedostižným králem. Dobře se stále drží Avensis a fantastická čísla dělá německá (jaká jiná) prémie. Jo, už i zde je vidět, že jsou lidé, co mají na to si kupovat auta s velkým "A".
IS pěk kousků... no byly doby kdy jsme se tu diskuzně krčili s německou prémií pod palbou slov a trojciferných očekávaných čísel... Jakpak asi s tabulkou zacloumá nová C5 a nový SUPERB?
jo daniel, sadnúť si do auta a ohmatať plasty, na to si odborník..napadlo ťa už také niečo že aby si spoznal či je auto "dobré" alebo "zlé" sa v ňom musíš previezť? Nie, zle povedané, musíš ho RIADIŤ, ŠOFÉROVAŤ...a to ty budeš môcť urobiť najskôť o pár rokov takže odlož svoje kritické hodnotenia áut na neskôr
Já ji viděl i v reálu, asi dvakrát >:-[] Ale bohužel bych byl radši kdybych ji viděl jen na fotkách... skutečnost je bohužel mnohem horší než nasvícená fotka na 18" salámech. Crossover-kombikové MPV holt na dračku mimo Itálii nepůde.
Dřevěný dekor? Máš na mysli ten lesklý plastový dekor obarvený na dřevěno? Středový tunel, zakončený elegantními tvary? Které z těch tvarů tam máš na mysli?
No to boty tedy prodávám, rok jsem měl k dispozici 2003 Elegance, že je to pravé dřevo mě nenapadlo ani jednou. Takže pokud ano, skláním hlavu a vysekávám poklonu a omluvu zároveň. :-!
Ono to taky neni jednoduché poznat, pokud není výrobce trotl (Ford Mondeo), tak kvalitně provedený plast od dřeva nejde téměř rozeznat a rejpat hřebíkem do palubky mi nepřijde moc košéf :-)
Uz Stilo bylo kritizovano za podprumerne jizdni vlastnosti, Brvo ma podvozek stejny. GP taky nijak nevybocuje z prumeru. Nadprumer je v tom pripade i Golf (viceprvek) a Polo (sam o sobe dobry podvozek).
nevravím NIČ o tom kde žijem..viem aký je stav na našich cestách..ja proste konštatujem-bravo má dobré jazdné vlastnosti na kvalitných cestách...dacia logan má dobré jazdné vlastnosti na nekvalitných cestách no a na pol ceste medzi nimi je golf 8-s >:-[]
Stilo bylo kritizováno za různé věci, ale podprůměrné jízdní vlastnosti ani omylem...Bravo má podvozek převzatý ze Stila. Jel jsi někdy jedním z těchto aut? Asi ne... Golf má víceprvek, to samo o sobě ovšem nezaručuje skvělé jízdní vlastnosti. Polo, mno dovol abych se teď pobavil já na Tvůj účet ;-)
"Mám rád všetky dobré autá. Akurát, sa v tom Taliansku nerodia."
"A Grande Punto či Bravo. To sú dobré autá."
"Ferrari či Maserati. Dúfam, že tie tam nerátaš."
Tak preco hovoris ze sa v Taliansku nerodia.Najprv napises ze niesu dobre potom (Grande Punto ci Bravo)ze su dobre.Najprv premyslaj ked nieco napises lebo si sam s.e.r.e.s do huby.
Člověk se dívá na snímky a uvědomuje si, jak to bylo (je) povedené auto. Vnitřek velmi elegantní, karoserie též. Myslím, že to Superbu 1 bude nejméně 5 let na silnicích ještě moc slušet. Rád ho budu potkávat.
A nový? No, toje dokonalá trefa. Fantastická výbava, čtyřkolka, sedan/lift, za dveřmi kombi, pod kapotou CR, či benzín 3,6 litru, DSG... Jasný premiant.
Jj, Superb I. se i mne vzdy docela libil, i kdyz se o nem rikalo, ze je to jezevcik a protazenej passat a takove. Ten novejsi na me pusobi min elegantnim dojmem, ale zase vic dravym dojmem. Interierem jasne vitezi II. Desgin II. se mi zpocatku moc nelibil zezadu, ale uz jsem si tak nejak zvykl a zacal se mi libit. Jedine, co me mrzi, je, ze tam nemuzou dat 3.0TDI(nebo aspon 2.7TDI) kvuli tomu ulozeni motoru. Ten samy problem ma i Passat a je to myslim strasna skoda, protoze ta auta by si 6-valcovy diesel zaslouzila. Ale i tak preju Superbu II. hodne uspechu, Skoda opravdu podle me ted vytvorila spickove auto stredni tridy.
Jo, patrily by do nej, ale ja si osobne myslim, ze Superb II neni vyssi stredni trida. Podle me je to tak na rozhrani, ale stejne bych ho dal do stredni tridy. Takova velmi slusna stredni. Jako napr. Passat (i kdyz je Superb II samozrejme rozmerove mnohem vetsi, ale na Mondeo sedan treba jeste kousek ztraci a ten taky neni vyssi stredni, podle me). Tak nejak mi proste nesedi, ze by treba Superb II a Mondeo mely konkurovat A6, BMW 7, MB-E, .. A taky mi prijde, ze mainstream do vyssi stredni nepatri. Nevim proc, proste tak nejak pocitove.
Superb samozřejmě není vyšší střední, nicméně narozdíl od ostatních konkurentů byl a myslím i nyní bude schopen převzít nějaké to procento konkurenci z vyšší. Dost lidí vzalo S1 místo A6, což si neumim představit, že by někdo místo A6 koupil radši Lagunu apod.
PS: odkdy je Mondeo větší než Superb?
Mondeo sedan je delsi nez Superb II. Aspon myslim. Jestli je sirsi, to fakt nevim, ale asi jo, protoze Superb II je v porovnani s konkurenci opet docela uzka (Skodovka nejak ma ted ten nesvar)
Mondeo sedan je tedy opravdu o 6mm delší, jinak rozměrově si myslim nikdo s nikým nemá co vyčítat. Vyčnívá je MB-C jako prcek a Mondeo jako vysoká koza. Překvapivě z vyšší střední BMW5 a MB-E jsou prakticky stejně velcí jako SuperbII.
(člověk se tady ani v klidu nenají ;-) )
Tak jsem mel prekvapive s tim Mondeem pravdu :-) Jasne no, ono Mondeo a Superb II by teoreticky uz mohli byt razeni do vyssi stredni, ale tak nejak pocitove mi to tam nesedi. Ja osobne mam takovy pocit, ze do vyssi stredni mainstream nepatri. Vyssi stredni uz je proste vysada premiovych znacek (a pak jeste vic luxusni trida, ale ta uz je uplne jinde). Je to jen takovej muj osobni pocit. A taky si myslim, ze by se stredni trida mela uz prestat nafukovat. Proste Mondeo, Superb II a ostatni by proste nemeli atakovat vyssi stredni, meli by se podle me drzet v hranicich stredni tridy. Ta auta proste do vyssi stredni nepatri. Aspon ja osobne mam ten nazor.
:yes::yes: diky .. Na tahle auta jsem uplne pozapomnel. Asi proto, ze Vel Satisu jsem videl dohromady snad 3 (1 jezdi u nas ve meste), C6 jen jednou jedinkrat a 607 jsem videl sice trosku vic,ale stejne jich moc nevidam. Mainstreamu se proste ve vyssi stredni nedari. Jo, to je pravda. No to by tam pak patrit teoreticky mohl, ale stejne si myslim, ze lip pasuje na spicku stredni tridy (co se velikosti tyka).
Ja cetl, ze to nejde, protoze to jsou motory vyvinute Audi a Audi pouziva (krome A3) podelne ulozeni motoru, zatimco Superb II a Passat pouzivaji pricne. Doufam, ze ted nekecam.
Jde o podvozkovou platformu. Předchozí Passat měl podvozek shodný s A4 a Superbem, proto tam V6 byly. Nynější Passat ma podvozek Octavie/Golfu atd. a tam podelné uložení možné není (na stávající platformě). V Passatu je motor napříč a místo pro V6 tam není.
Takze jsem nebyl uplne daleko od pravdy(relativne). V kazdem pripade dik za objasneni - palec nahoru :yes::yes: Znalec ;-) Zase jsem o neco chytrejsi :-)
Myslim, ze ty kdyz myslis, tak v zasade nemyslis. Take si myslim, ze pokud napises, ze myslis, je to vyborny vtip :-) .
Nahore radis C6 k Superbu, kazdeho, kdo neco podobneho napise bych za trest poslal Superbem do Spanelska a nazpatek za ocekavanou omluvu C6 jako odmenu. Absolutne vubec nevis co pises. Nikdy jsi auto podle me neridil a pokud, tak nikdy nic noveho. Prestan pouzivat klise a pokud nemas RP, popros nekoho at te alespon povozi. ;-)
Superb 1 nebyl kdovíjaký krasavec, nicméně vypadal lépe a vyváženěji než B5 po faceliftu. Problémem Superbu byla jízda a komfort (samozřejmě, pominu-li podélný prostor na zadních sedadlech). Zadní náprava u něj zadělávala na velmi nejistém chování, uskakovala a při prudším zabrzdění v ostřejší dálniční zatáčce měla tendenci nepříjemně rozvlnit vůz. Rovné úseky zase kazil hluk od podvozku, nepříjemné rázy, ve vyšších rychlostech pak hluk od motoru. Před lety jsem s ním (2,5 TDI Elegance) měl dlouhodobou možnost (cca rok) okamžitého porovnání s Grandtourem II, který rozhodně nebyl žádným mechanickým zázrakem. Výsledek ovšem byl jednoznačný, právě ve prospěch Renaultu a to i (Světe, div se) co se spolehlivosti týče.
Nový Superb by mohl být pravý opak. Nevypadá tak dobře jako jednička (líbí se mi pouze záď), ovšem rozhodně je svébytnější a mohl by umět právě to, co si myslím, že by se od něj mělo očekávat v první řadě a co jednička nedokázala, tedy komfortní jízdu ve všech aspektech. Bohužel, to je již zpočátku subjektivně nabouráno nijak zvlášť zajímavým interiérem. Uvidíme. :-!
Strategicky bylo rozhodnutí o výrobě S1 vynikajícím tahem. Škoda se dostala do povědomí jako výrobce klasických aut ve všech třech rozhodných třídách. Jisté technické nedostaky podvozku jsou u S2 překonané.
Co je důležité - je to regulerní reprezentant střední třídy. Věřím, že nesmysly v podobě porovnávaček S1 s S-klasse :-) jsou minulostí a že budeme všichni vnímat Superba jako velkého střednětřídního hráče s velmi velmi nadtřídním prostorem na zadních sedadlech.
Opravdu zajimave, ze 3 premiova auta jsou serazena na 4.,5. a 6. miste. Kdyz si vezmete, ze to maji byt auta pro high-society, tak je to fakt skvely vysledek. Je to mozna take tim, ze ta high-society nemuze vybirat z tolika aut v premii, jako obycejna stredni trida lidi v mainstreamu, ale stejne je to zajimave. Je pravda, ze premie je porad kvalitativne na vrcholu a cenove uz zdaleka ne (kdyz se zacalo s tim prepocitavanim podle kurzu eura, tak ty ceny jsou opravdu zajimave). Me samozrejme tesi uspech meho favorita - A4 :-) ale i BMW 3 a MB-C maji u me :yes::yes:
Ano, je to přesně jak píšeš. V podstatě se dá říci, že A4 je mainstreamovější než Mazda6 ;-). Loni nebo předloni prodalo BMW v UK více 3er, než Ford Mondea. To je analogicky, jako kdyby v ČR prodalo Volvo více S40,V50 než Škoda Octavií.
Co z toho plyne? Dnes už se nedá paušálně mluvit o premiové značce (a to ani laik), ale spíše modelu, resp. submodelu. Velmi dobře o tom obecně vypovídají tyto statistiky, v konkrétnější rovině pak stojí za přečtení srovnávací test Perunův. Chce-li člověk premii, nestačí mít už jen "trojkovýho Bavora", ale musí jej mít adetekvátně motorizovaného a vybaveného.
Proč to tak je? Peníze nesmrdí, ať je dostaneš od kolotočáře nebo diplomata. Každá značka se rve o stále větší podíl na trhu. Premiovky šahají do vod nepremiových, stejně jako výrobci s levnějším odznáčkem nabízejí vozy kvalitní a nákladově náročnější.
Co považuješ za nízkou cenu, auto za milión? Jo, tyhle študácké sny, ty mě tu vždycky odzbrojí... :-)
Mazda? Lepší? Ty neznáš postavení Mazdy na evropském a v této třídě i přeneseném českém trhu? Čím myslíš, že by tu mohla a koho oslovit aby stoupala? Jako firemní nemá šanci, takže fanoušci značky... No, ti ji ale nic moc jinam neodnesou... Nezapomínej, že přijíždí Citroen C5, který pozvedá (konečně) slávu citroenu, že vyjíždí Superb2 a že u Peruna na blogu skončila šestka na ... sedmém, tedy poslední. [odkaz]
jenze to uz ted v ty akci auto za milion neni a hodne bohatsich se chytlo na tuhle akci, kdy se supeb prvni generace vyrazne zlevnil. je na nej ted spousta akci a to nejen na nove ale i na ojete. nejsou to zadne studacke sny..
tedk tomu druhemu. nemyslim, ze by M6 mohla byt prodavana jako passat, tedy jako flotila firem. ale myslim, ze by mohla zaujmout spoustu normalnich lidi, hledajicich sportovnejsi sedan stredni tridy. tedy tech co si to vazne kupuji a ne ze se v tom jen vozi jako ve fleetovych vozech...
C5 pro mazdu neni konkurence. je to proste porad citroen a dokud se lidi nepresvedcej, ze sla kvalita a hlavne spolehlivost nahoru, tak mazde nemuze vzit jedinyho zakaznika... superb2 pro mazdu taky neni konkurence protoze ma do spoertovniho sedanu stredni tridy dost daleko. spis je to takova limuzina, takze sestce zakazniky taky neprebere.
a nakonec. perunuv blog vidim dnes poprve a nema pro me vubec zadnou vypovidajici hodnotu. je to jen jeho osobni nazor. stejne jako bych si mohl udelat blog, sepsat tam par radku a nakonci rict, ze sestka vyhrala protoze pro to mam dost padnych argumentu. kvalita, spolehlivost, cena, jizdni vlastnosti, prostornost, atak dale atak dale. kdyz si prectu prvni bod podle ceho perun hodnoti, opravdu to vypada perfektne >:D "auto se mi musi libit...", "do auta se musim tesit", "auto musi vonet", "auto musi mit image".... no to sou kriteria jak noha... nikde nezminuje, že musi mit dobre jizdni vlastnosti, ze se nesmi rozsypat po par kilometrech apod. jenze to by pak asi jeho oblibenej citroen nebyl tam kde je, ze ano...
EDIT: tak sem si jeste precetl kus toho testu sestky co tam psal. no musim se utvrdit v tom, ze je to prinejmensim zcestny test. nenasel ovladani palubniho pocitace... no dobre, ze mu vadily sedacky, to uznam, to je kazdyho vec ale, ze by doporucil do mazdy dvoulitr diesel jen proto aby se teziste posunulo vic dopredu "jak se na předokolku sluší a patři" no to uz byl vrchol ! preci nejlepsi v tom bude lehky dvoulitr nebo dva a pul, ktery zanechaj sestku lehkou a sviznou, bez zbytecne tezkeho predku ! no autor ma ocividne uplne jine hodnoty jak hodnotit auta a tak uz to nebudu pitvat...
To sedmé místo, to bolí, co... Je to zasloužené místo. Opravdu se domníváš, že tolik lidí touží po sportovním mainstreamovém autě? Vždyť je to protimluv. Střední mainstreamová třídá je především o velikosti, o prostoru, o přiměřeném luxusu. Kupují si ji zde (občané) ve vyšším věku. Proto tu přece Mazda šest nemá moc velké ambice. Pokud chceš sportovní sedan samozřejmě vlezeš do BMW 3. Je to zdánlivý paradox - Mazda 6 zde soupeří než s Octavií. Potenciální kupci přece neřeší zda preminata Passata či Mazdu.
nebolí to tak jak si myslis, spis to zamrzi. mas pravdu, ze vetsina lidi si koupi radsi pohodlne auto nez sedan, ktery je trochu vic sportovni. ale to z mazdy nedela auto, ktere by bylo spatne. ne, pouze je urcene pro ridice. ridice, kteri radi jezdi a uzivaji si to. ridice, kteri maji radi spolehlivost a dynamiku. a nerikej mi ze je v mazde malo mista. to uz tu jednou bylo... mista je tam dost a kufr ma prez 500 l takze taky zadnej argument... mozna ale ted trochu ubere prodeje prave napriklad BMW3 jak klesa euro a stim i jeho cena... jenze to porad bude 700k vs 900k kč a to je dost rozdil. a v sestce toho odvezes mnohem vic...
v novem mondeu sem jeste nejel. v passatu je ale jizda takova tezsi. je to proste za volantem takove tezkopadnejsi auto.
ja vim, je tezke si priznat, ze sestka je dobry auto a ze v mnoha vecech predci mondeo i passata...
schvalne koukni na roadlook o mazde. je to tam docela hezky popsany (az na ten prostor nad hlavou, s kterym nikdo jiny nema problem). je to proste hvezda zatacek. nekdo chce image, nekdo hvezdu zatacek...
nejel sem v tom ale videl sem vsemozne testy, cetl sem vsemozne testy a vsude to tak hodnotej. pravda boli vid ?
btw: k pubertakovy mam uz snad daleko...
jak sem uz psal. muj tata uz mazdu nema ;)
a jak sis mozna vsimnul, tak sestku za jizdni vlastnosti chvalej, nebo snad ne ?
v mazde se jim podvozek mondea nezdal tak dobry, tak si udelali vlastni, podle vetsiny motoristickych novinaru lepsi. nevim jestli je to etalon, jak tu pises ty, ale podvozek je nadprumerny. kazdemu vsak sedi neco jineho. nekdo hodnoti extremy, nekdo pohodli. proto nemuzes podle me nikdy rict, tenhle podvozek je nej...
Ježišmarjá, přece tu nebudeme psát o tom, že mazda šest odebírá trojkové drzky bavorákům... Filosofie toho auta nemá takovou nosnost jako filosofie Passata. Rozumíš, o tom to v středním mainstraamu je. Proto mě překvapuje, že se neraduješ z toho že vůbec nová šestka je a čekáš na nějké rostoucí prodeje. Tedy pokud tatínek neprodává mazdy... ;-) Koneckonců, mít oblíbený japonský střední sportovní mainstream a dávat mu v něm přednost Mazdě před Hondou... to bys mi mohl vysvětlit.
vysvetli mi teda tu filosofickou nosnost. dekuji :-)
k tomu sportovnimu mainstreamu. mazda nema k honde daleko. honda je jeste o malinko sportovnejsi ale ne o tolik, jako je mazda vzdalena evropskym korabum. mimoto mazda je jeste proslula svou spolehlivosti, coz ji dava dalsi kladne body (ne ze by honda nebyla spolehliva, ale mazda proste v tomhle smeru vede)
Tu filosofii znáš sám, nemusím ti ji vysvětlovat. Stačí tři slova - elegance, luxus, technika. To je evropský střední mainstream. Mimochodem, není paradoxní, že šestka je dle tebe nejsportovnější z mainstreramu... a nenabídne nadupanou verzi jako to bylo u generace minulé? Hlavně mi prosím nepiš, že už v základu je to dostatečné :-);-)
Musím se zde trochu více zastat hondy. Trochu hodně více...
elegance podle vkusu, luxus slabsi a technika lepsi nez passat...
nevim jestli to neni paradoxni. ale co se tak ze zakulisi ozyvalo, tak ostra sestka bude...
a k tomu zakladu. je to dostatecne proti standardni konkurenci (tim myslim bez sportovnich verzi). v porovnani s touto konkurenci je to sportovni auto, rekni, ze neni...
pokud ma TDI pd tak technologicky niz je. pokud cr tak ne. jizdni vlastnosti ma ale sestka lepsi, to jsem shrnul do te techniky. a uz se nehadej. vypadas u toho jak rozbesnenej duchodce...
budiz, jsem pro tebe pubertak. od dusevne choreho to osloveni snesu.
predpokladam, ze mas vuz s timhle motorem (nebo v nem jen jezdis...). nechlubis se taky, ze ti to jezdi za 4 na sto ? >:D
Klíííd.Vůbec to neřeš. Např.2,0 TDI-PD mají skvělé spojky,které mají nájezd 150 tkm a víc,pokud do 40tkm nejdou... bezproblémové dvouhmoté sertvačníky(pokud to při svolávačce vyměnili),DPF filtr taky zcela bez problémů atd.No a pak tam najdeš semo tamo vstřik.systém Siemens a s ohledem na to,že to střelili Coninentalu,bude i mraky "levných ND", tak levných,bude problém,u 125kW PD zrovna.Opravárenství vstřikovačů bude trochu problémek,ale koupí se nový, vo co go? Je to nákladem.Holt mi to nedá,protože moje info jsou od těch,co ta auta prodávají a opravují a živí je to dlouhé roky.Prodejci od VW mají Octávky,ne že by si nevydělali na toho "svatého" super hyper Prasata,či jak se to jmenuje,ale prostě nechtějí mít problémy s autem.Docela logické a prosté.Se s nimi nehádej.Ztráta času a energie.BTW: naprostá většina aut v této třídě jsou služební a nákladem,takže nerozumím,co tu lidi řeší?Čím bude jezdit jejich šéf?Leda.. >:D Také to mám nákladem a je mi fuk,čím kdo jede.
Nicméne SII je solidní a jízda v něm je hodně dobrá,to pro pořádek.Ale je třeba také dobrého motoru,a to je zatím s výjimkou 1,8 FSI problém.
Já nevím co chápeš pod pojmem sportovní auto... lépe řečeno, myslím, že se dovedu vcítit do postojů, kdy jsem se domníval ze nad 40 už jsou jen důchodci :-) (myslím to v dobrém) takže si pamatuji na nekompromisní postoje právě ke sporotvnosti aut. Dnes na to mám pochopitelně jiný názor než kdysi, ale tak jak myslím, že to chápeš ty, ti přitakám - šestka nepřibrala na váze a jede velmi jistě. Otázkou je nevýrazná motorizace.
jo, tak tenhle prispevek uz beru. jen doplnim. nepovazuji lidi 40+ jako duchodce ;) to az tak od 60+ (co se volantu tyce)... a sportovni auto pro me neni sestka ale napriklad RX8 (kdyz uz sem u mazdy). to slovo sportovni je totiz takove "pseudo". pouzil sem ho na zvyrazneni rysů sestky. nebylo tim mysleno, ze je to nejaky sportovni nacini se vsim vsudy. spis, ze ma ke sportovnu o dost bliz nez konkurence...
cim ? pokud si to tu nezachytil za tu dobu co tu diskutujes, tak uz to radsi vzdej. ale pro tebe tedy jeste jednou. sestka ma, z jeji konkurence, nejsportovnejsi podvozek. proto ma ke sportovnu bliz nez ostatni. ne o moc, ale ma. je to docela logicke. snad to i ty pochopis...
kaslu u na to. du si udelat hezkej den ven. a ne tady smrdet v diskuzi s clovekem co umi jen urazet ale fakta nevidi...
no tak zaprve, tatinek uz mazdu nema (a ne, nema ani VW). Ted nam doma stoji MB E 320 CDI v AMG paketu.
zadruhe, nepisu tu slohy ale reakce. reakce, ktere jsou casto afektovane a snazim se to napsat co nejrychleji dokud vim, na co odpovidam. proto ty obcasne preklepy apod.
a nakonec. nehovorim o mazde jako o jasnem favoritovi. rikam, ze to auto neni zadny zaver testu ale plnohodnotny a kvalitni sedan (liftback,...), ktery je sam o sobe velice dobry ale v cechach tak trochu mimo hlavni proud. v cechach totiz neleti dobre jizdni vlastnosti, spolehlivost a jine "nedulezite" faktory. u nas leti hlavne image a zabehnute tradice. protoze je dano, ze passat a mondeo (ted asi k nim trochu pribude i C5) maji "image", tak to ty lidi koupej. Pochop, ty lidi se nestaraj, jestli je to opravdu dobre auto. jejich potreby vuz splni, maji auto s image a to jim staci...
ja bych tve prispevky ani takhle nazvat nemohl. ze slohu sem mel u maturity dvojku kvuli 4 chybejicim carkam (to jen tak naokraj).
a ted zpet k tematu. passat se z velke casti prodava jako fleet... pokud visco to je a vis jak moc firmy tyhle auta kupujou, pak vis co tim myslim.
mazdu 6 si ty lidi co kupujou passaty a mondea kupovat nechtej protoze v evrope nema manazerskou IMAGE. ne proto, ze by byla horsi. chapes ? nechapes... uz to neres...
Ty fotky toho Superbu jste hledali asi hodně na spodu zásuvky, že? Už nějaký ten pátek se Superb prodává s faceliftem, myslím, že masku chladiče měnili již dvakrát a na fotkách je ta původní ze začátku výroby ;-)
Že se stěma ubožakama dohaduješ.Každy už tu davno vi že dokaži akorat tak vychvalovat pruměrne auta od ww a pořadna auta jako třeba tebou zminěna 6 jen kritizovat.A dělat špičku ze superba jak 1 tak 2 to už je opravdu dementni.
Mazda 6 a superb jsou naprosto rozdílná auta, i když ve stejné třídě. Mazda hraje na sportovní notu a je v tom velmi dobrá.Superb je zas prostorné a pohodlné auto pro klidnější řidiče. Myslim že si zákazníky brát nebudou...
Image výrobku nebo firmy utváří zejména jakost výrobků, úroveň služeb, technická vyspělost, způsob jednání ze zákazníky, patenty - ochranné známky, nezávislé novinářské testy atd.
Po lopatě - Mazda je spolehlivá, takže má image spolehlivého automobilu!
No koukám jak je neuvěřitelný že trochu prodloužený passat B5 z roku 1996 i dnes může vypadat po nijak zásadních úpravách docela dobře a mít slušné prodeje. Vim že dnes už je to beznadějně zastaralé auto, ale stejně, který jiný model tohle dokázal? Byl to vážně dobrý tak od koncernu, to musí uznat každý. Auto prakticky bez vývoje / v té době už se prodloužený passat B5 prodával v Číně / a prodeje slušný. A škodovce velmi pomohl tim že ji posunul výš v očích zákazníků. V Izraeli byl superb i jako vládní limuzína, a to opravdu, ne jako u nás jen pro tv. Co by za takové auto dal třeba Fiat... Ted mají u seatu vyrábět lehce překopanou A4 minulé generace. Třeba jim to vyjde taky, držim palce.
Zkuste si představit kdyby na světě jezdily pouze auta od ww sraču tak jak si představuji ti dva incestni bratři.Sluchatka by zažila bum diky skvělim tdi rachoťakum a těch klapek na očich pro ten zkuzku....ej pardon jsem se nějak zadrhl design.
no asi to bude tím, že na všechno se ptáš prečo, ale odpověď nechceš slyšet. Jestli to nebude tím, že každého kdo s tebou nesouhlasí urážíš. Jestli to nebude tím, že jsi netolerantní k jiným názorům. Jestli to není tím, že neustále boucháš pěstičkou do stolu jako malý spratek
Otázka designuje subjektivní záležitost. Mě rovněž přijde F2 jako jedno z nejhnusnějších aut co je momentálně v její kategorii k mání. No vlastně druhé.. Seat je v tomhle lepší. Sup má do vysoké školy ještě daleko, je v druhé generaci a zrovna si podal přihlášku na střední školu. V každém případě je to pěkné auto, ale prodeje tipuji okolo 200tis.exemplářů. Méně by mne zklamalo, více potěšilo. Audi nabraly naprosto bezpohlavní směr. Klonují sami sebe a ani nemám zájem do nic sednout.
Každý názor je třeba respektovat, byť je sebe blbější..
Pochop osobně styl designu považuji pomalu za ostudu v prémii. Tohle má být prémie? Tohle má patřit mezi automobilky, které určují směr designu? Tím, že vymyslím jeden design a neustále ho plácám všude kolem? Ergonometrii v tom to voze nezkoumám, protože mě nezajímá. Proč bych měl zkoumat bezpohlavní vůz, když je zde zbytek premiantů?
Bože tys jelito.. nepochopils, že se k ergonometrii Audi nevyjadřuju? zajímá mě to asi tolik, jako jestli sis dneska vzal čisté ponožky. K GLD se s tebou bavit nebudu. Svůj názor na něj sem mu řekl včera
ještě jednou pro blbé. Současné Audi mě nezajímá = stánek/showroom míjím a neoslintávám plasty. Nehodlám se s tebou bavit o jakémkoliv diskutérovi zde. Když jim budu něco chtít sdělit tak jim to řeknu přímo.
Ergonomie a design jsou dva naprosto odlišné prvky.
Audi opravdu začíná dělat bezpohlavní auta. Navíc zavedení LED světel tomu nasadilo korunu a A5 zepředu vypadá jako ověšená blikátky z vánočního stromečku.
Vzdálení jsou všichni proto, že od blbosti si třeba držet odstup. A proto platí přímá úměrnost, čili čím větší blb, tím větší vzdálenost, proto ty světelné roky
Vidíš, to mě ani nenapadlo, že by se z jeho příspěvků dala sepsat kniha. Přišlo mi to neprodejné a nečtivé, protože by se děj pořád dookola opakoval a bylo by to prokládáno filosofickými úseky "prečo, prečo, prečo?"
Co si me ty skolacku beres na paskal? Auty nejezdis, jakykoliv tvuj prispevek se da oznacit za Ctrl C a Ctrl V a chces tu nekoho poucovat? Jsi spinou tohoto webu, ver mi, ze toto oznaceni pouziji kdykoliv budes mit potrebu se o me otirat! Neminim svuj nick nechat vlacet casopisovym onanistou bez ridicskych zkusenosti!
Zarad me, prosim, take k te vybrane spolecnosti. I ja te povazuju za trotla vesmirnych rozmeru. Jen nemam silu komentovat ty tvoje sragory, ktery tu zvracis.
V akci je teď úplně všechno. Hlavně plyn a ostatní energie. Naopak chápu některý "zoufalce", co svojí ikonu najdou na posledních místech žebříčku a snaží se křičet "to neplatí!!!!" >:D
Tak tu 5 dam dohromady ale stou 8 ale hlavně 3 to bude horši.Zkusim poprosit rodiče kteři mě buďto nafackuji anebo se na mě vysmoli a pujdou si ho koupit pro sebe.
Tak si to po sobě přečti ještě jednou. Pokud tam nenajdeš ani jednu hrubku, pak je to opravdu zbytečné.
PS: Máš jich tam více a to nepočítám, že nějak zapomínáš na diakritiku.
Pánové (a dámy), pokud vím, tak tyto statistiky se zakládají na počtu zaregistrovaných vozů, nikoliv na počtu prodaných vozů. To znamená že ve Vašich statistikách jsou už zahrnuty i registrace nového Superbu 2 (B6), který jezdí po našich silnicích jako testovací a referenční vozy Škody Auto. Takže tu přestaňte básnit o tom jak se báječně doprodává Superb první generace (B5).
Po divokém mejdanu se chlap vzbudí vedle cizí ženy a ptá se: "Proboha, kolik máš let?" "No přece tolik, na kolik vypadám!" - "Mě ne.er, tak dlouho člověk nežije!"
Proč? Musí to bejt skvělý, když strčíš do košíku ten Focus ve slevě, ne? Schválně by mě zajímalo, kolik by si k němu dostal těch kartiček s fotbalistama! >:D
ked sledujem "prasenie sa" po cestach vodicov skoda a vw - mam dojem, ze su to bezcharakterne svine!
-
ked sledujem nazory privrzencov skody a vw tu na fore - tak ten dojem zacina mat skutocnu podobu ;-)
Sem bych se moc nepouštěl. Lidé z mého okolí mají docela hodně VW obecně jako koncern, tj. i Audi,hecujeme se,když mám japonce z Japonska a oni koncern,ale všichni lidé jezdí slušně,ohleduplně,dokonce jsou mezi nimi majitelé Touaregů(docela nešťastní,už jeden vyměnil za Cayenne...), ale neprasí.Nicméně v okolí nám jezdí docela dost aut, kde je na reg. značce zkrtka"SK" a tihle lidé ve většině případů prasí docela brutálně. Menšina ne.Jasně,bodový systém Česka se jich netýká-proto bych zaved na brutální přestupky jeden pro celou EU a je.Takže si troufám tvrdit, že jestli se jezdí někde hodně brutálně,pak na východ od potoku Morava.To je relita,nic proti nikomu a ničemu. Lidé z okolí jezdí slušně s VW proto, že dnes a denně potřebují jezdit a mít papíry.To pro pořádek, vč. mne.Vadí mi spojovat příslušnost ke značce s hodnocením řidiče.Když je koncernu na silnicích nejvíc, mraky služebních, ale řídí to lidé,kteří je sami přímo nemusí kupovat či splácet,pak je jasné,že nejvíc rychle jedou tihle. V Itálii jsou to řidiči Fiatu,Alfy,Ferrari,Lancie....např.V Německa zase MB,Audi,BMW...