Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2008: Labutí píseň prvního Superbu byla velkolepá

Výprodej dlouhých sedanů značky Škoda přinesl Superbu v závěru kariery jeden z rekordních měsíčních výsledků. Více než 228 Superbů prodali čeští obchodníci naposled v květnu 2006.
Zpět na článek
1. 6. 2008 11:10
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 11:30
neregistrovaný "dCi"
2. 6. 2008 00:18
neregistrovaný "baschwek"
1. 6. 2008 11:15
1. 6. 2008 11:25
1. 6. 2008 11:30
1. 6. 2008 11:33
1. 6. 2008 11:35
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 11:39
1. 6. 2008 12:07
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:21
1. 6. 2008 12:33
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 13:23
1. 6. 2008 13:30
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 13:44
1. 6. 2008 13:27
1. 6. 2008 11:39
1. 6. 2008 11:40
1. 6. 2008 12:09
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:18
1. 6. 2008 13:20
1. 6. 2008 21:34
1. 6. 2008 23:05
1. 6. 2008 22:04
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 22:21
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 12:31
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 15:11
neregistrovaný "antal"
1. 6. 2008 21:35
1. 6. 2008 11:31
1. 6. 2008 11:44
1. 6. 2008 11:50
1. 6. 2008 12:05
1. 6. 2008 12:13
1. 6. 2008 12:50
1. 6. 2008 13:34
1. 6. 2008 13:43
1. 6. 2008 14:21
1. 6. 2008 14:49
1. 6. 2008 14:56
1. 6. 2008 17:27
1. 6. 2008 17:42
1. 6. 2008 18:36
1. 6. 2008 19:03
1. 6. 2008 18:56
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 19:03
1. 6. 2008 19:21
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:23
1. 6. 2008 19:26
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 20:25
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 12:45
anonym
1. 6. 2008 12:52
1. 6. 2008 17:13
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 17:28
1. 6. 2008 13:30
1. 6. 2008 11:56
1. 6. 2008 12:14
1. 6. 2008 12:21
1. 6. 2008 17:15
neregistrovaný "petrt"
2. 6. 2008 14:44
1. 6. 2008 12:28
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 13:29
1. 6. 2008 13:04
1. 6. 2008 18:04
neregistrovaný "exctenar"
1. 6. 2008 19:18
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 14:34
neregistrovaný "antal"
1. 6. 2008 20:33
neregistrovaný "nick02"
2. 6. 2008 05:54
neregistrovaný "antal"
1. 6. 2008 14:32
neregistrovaný "L_RS"
1. 6. 2008 19:41
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 14:43
1. 6. 2008 14:53
1. 6. 2008 15:21
1. 6. 2008 15:57
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:47
1. 6. 2008 19:51
1. 6. 2008 20:25
1. 6. 2008 20:52
1. 6. 2008 20:53
1. 6. 2008 20:59
1. 6. 2008 21:05
1. 6. 2008 21:09
1. 6. 2008 21:11
1. 6. 2008 21:12
1. 6. 2008 21:18
1. 6. 2008 21:23
1. 6. 2008 21:27
1. 6. 2008 21:28
1. 6. 2008 21:30
1. 6. 2008 21:33
1. 6. 2008 21:36
1. 6. 2008 21:40
1. 6. 2008 21:45
1. 6. 2008 21:48
1. 6. 2008 21:10
1. 6. 2008 21:23
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 21:33
neregistrovaný "petrt"
2. 6. 2008 16:27
neregistrovaný "mates"
1. 6. 2008 21:24
1. 6. 2008 21:31
1. 6. 2008 21:03
1. 6. 2008 21:25
neregistrovaný "petrt"
2. 6. 2008 00:57
neregistrovaný "antiVW2"
2. 6. 2008 14:52
2. 6. 2008 16:22
neregistrovaný "mates"
1. 6. 2008 20:26
1. 6. 2008 20:33
1. 6. 2008 20:38
1. 6. 2008 21:06
1. 6. 2008 21:09
1. 6. 2008 21:20
1. 6. 2008 21:07
1. 6. 2008 21:09
1. 6. 2008 21:16
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 21:19
1. 6. 2008 21:33
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 21:29
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 20:58
neregistrovaný "ondrys12"
2. 6. 2008 01:03
neregistrovaný "antiVW2"
2. 6. 2008 14:58
neregistrovaný "exctenar"
2. 6. 2008 15:23
2. 6. 2008 16:32
1. 6. 2008 10:11
VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
Dobrá čísla. Střední třída, zde už homecredit zákazníky neloví, tohle už je důstojný segment. Co registrovat - mírně roste Mondeo, Apoštol i nadále nedostižným králem. Dobře se stále drží Avensis a fantastická čísla dělá německá (jaká jiná) prémie. Jo, už i zde je vidět, že jsou lidé, co mají na to si kupovat auta s velkým "A".

IS pěk kousků... no byly doby kdy jsme se tu diskuzně krčili s německou prémií pod palbou slov a trojciferných očekávaných čísel... Jakpak asi s tabulkou zacloumá nová C5 a nový SUPERB?
Rozbalit vlákno
16
1. 6. 2008 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 11:10
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
>:D
1. 6. 2008 11:21
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
comu sa smejes dCi? mam pocit ze si kromu videl max na fotkach :no:
1. 6. 2008 11:23
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
No, v podstatě ani jiná možnost neexistuje... >:-[]
1. 6. 2008 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 11:30
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
Směji se té jeho poslední větě, Croma je velmi dobré auto. :-!
1. 6. 2008 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:29
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
jo daniel, sadnúť si do auta a ohmatať plasty, na to si odborník..napadlo ťa už také niečo že aby si spoznal či je auto "dobré" alebo "zlé" sa v ňom musíš previezť? Nie, zle povedané, musíš ho RIADIŤ, ŠOFÉROVAŤ...a to ty budeš môcť urobiť najskôť o pár rokov takže odlož svoje kritické hodnotenia áut na neskôr
neregistrovaný "baschwek"
2. 6. 2008 00:18
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
A proč si se nesvez? Auto je totiž na ježdění a né na mazlení se s plastama interiéru a prohlížení fotek exteriéru ;-) Máš vůbec řidičák?
1. 6. 2008 13:20
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
Já ji viděl i v reálu, asi dvakrát >:-[] Ale bohužel bych byl radši kdybych ji viděl jen na fotkách... skutečnost je bohužel mnohem horší než nasvícená fotka na 18" salámech. Crossover-kombikové MPV holt na dračku mimo Itálii nepůde.
1. 6. 2008 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:30
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
rovnako ako starý superb mimo ČR-SR 8-s
1. 6. 2008 11:22
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
>:D
1. 6. 2008 11:26
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
tak GTI si to zabil >:D podla mna je croma kvalitne auto :yes: a viecerim vadi ze je to FIAT :no:
1. 6. 2008 11:28
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
Jo, uznávám, že ve stínu croma vypadá jako eskovej meďák, jezdí jako pětkovej bavorák a prostoru má jako Quasimodo 7... akorát to nikdo neví... >:D ;-)
1. 6. 2008 11:29
Re: VÝSTŘEDNÍ STŘEDNÍ
>:D asi tak :yes: ale ja som zalubeny do C5 a croma ma teraz nezaujima >:D
1. 6. 2008 11:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
34
1. 6. 2008 11:25
Re: Crochtanie
no mne osobne sa superb nepaci vobec :no: A4 ne nadherna a 3 bmw-cko ale mejdak sa im nepodaril :no: max C63AMG... ja by som volil teraz C5...
Avatar - da_b0mb
1. 6. 2008 11:29
Re: Crochtanie
Starej Superb nabizi tak akorat dobrou cenu diky prichodu jeho nastupce
1. 6. 2008 11:30
Re: Crochtanie
:yes: to radsej si kupim passat co je vlastne to iste :yes:
1. 6. 2008 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 11:35
Re: Crochtanie
>:D
1. 6. 2008 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:07
Re: Crochtanie
Dřevěný dekor? Máš na mysli ten lesklý plastový dekor obarvený na dřevěno? Středový tunel, zakončený elegantními tvary? Které z těch tvarů tam máš na mysli?
1. 6. 2008 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:33
Re: Crochtanie
Dřevo to není. :-!
1. 6. 2008 13:23
Re: Crochtanie
Tak prodej boty, protože S1 má narozdíl o většiny konkurence opravdu dřevo. Od roku 2005 všechny, před rokem 2005 nevim.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 13:30
Re: Crochtanie
No to boty tedy prodávám, rok jsem měl k dispozici 2003 Elegance, že je to pravé dřevo mě nenapadlo ani jednou. Takže pokud ano, skláním hlavu a vysekávám poklonu a omluvu zároveň. :-!
1. 6. 2008 13:44
Re: Crochtanie
Ono to taky neni jednoduché poznat, pokud není výrobce trotl (Ford Mondeo), tak kvalitně provedený plast od dřeva nejde téměř rozeznat a rejpat hřebíkem do palubky mi nepřijde moc košéf :-)
1. 6. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 6. 2008 11:39
Re: Crochtanie
vidim tvoje zaujatie pre koncern :no:
1. 6. 2008 11:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:09
Re: Crochtanie
Jen namátkou: Grande Punto, Bravo II, Alfa 159, Quattroporte, 599 GTB Fiorano, to jsou "špatná" auta? :-O
1. 6. 2008 12:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 12:28
Re: Crochtanie
Špičkové motory, design, cena, nadprůměrné jízdní vlastnosti, velikost oproti konkurenci...ještě něco? ;-)
1. 6. 2008 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 13:46
Re: Crochtanie
Ano, jsi k smíchu ;-) :yes:
1. 6. 2008 17:04
Re: Crochtanie
Nadprůměrné jízdní vlastnosti? TO jsi mě docela pobavil. >:D
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 19:38
Re: Crochtanie
Bavime se o GrandePuntu a Bravu,ok? :-) Jejich jízdní vlastnosti jsou..."lehce nadprůměrné"... :yes:
1. 6. 2008 21:23
Re: Crochtanie
Uz Stilo bylo kritizovano za podprumerne jizdni vlastnosti, Brvo ma podvozek stejny. GP taky nijak nevybocuje z prumeru. Nadprumer je v tom pripade i Golf (viceprvek) a Polo (sam o sobe dobry podvozek).
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:34
Re: Crochtanie
bravo má na kvalitných cestách veľmi dobré jazdné vlastnosti..to sa už k takému štamgastovi ako ty mohlo doniesť
1. 6. 2008 22:35
Re: Crochtanie
Kvalitní cesty? A kde jako žiješ? V Něměcku? Na kvalitních cestách má kdejaké auto dobrý podvozek. Stilo a Bravo je obyčejný průměr.
Avatar - gld
1. 6. 2008 23:05
Re: Crochtanie
nevravím NIČ o tom kde žijem..viem aký je stav na našich cestách..ja proste konštatujem-bravo má dobré jazdné vlastnosti na kvalitných cestách...dacia logan má dobré jazdné vlastnosti na nekvalitných cestách no a na pol ceste medzi nimi je golf 8-s >:-[]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 22:01
Re: Crochtanie
Stilo bylo kritizováno za různé věci, ale podprůměrné jízdní vlastnosti ani omylem...Bravo má podvozek převzatý ze Stila. Jel jsi někdy jedním z těchto aut? Asi ne... Golf má víceprvek, to samo o sobě ovšem nezaručuje skvělé jízdní vlastnosti. Polo, mno dovol abych se teď pobavil já na Tvůj účet ;-)
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 22:04
Re: Crochtanie
Bravo je hezké a dobré auto, ale podvozek má golf 5 rozhodně lepší. Je jen o chlup horší než focus a ten je špička třídy.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 22:14
Re: Crochtanie
Nevím, já s golfem nesrovnával, v pětkovém jsem totiž nejel...Focus je špička, na tom se asi shodnem všichni :-)
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 22:21
Re: Crochtanie
G5 je jen o trochu horší, proto taky všude chválili golf GTI. G4 byla hrůza, takže jestli jsi jel v něm to vůbec neber v úvahu.
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:31
Re: Crochtanie
"Mám rád všetky dobré autá. Akurát, sa v tom Taliansku nerodia."
"A Grande Punto či Bravo. To sú dobré autá."
"Ferrari či Maserati. Dúfam, že tie tam nerátaš."

Zamysli se :-!
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
1. 6. 2008 12:33
Re: Crochtanie
Ferrari a Maserati jsou trochu jinej obor, myslíž to myslel tak ;-) Samozřejmě jinak špičková auta! :yes:
neregistrovaný "antal"
1. 6. 2008 15:11
Re: Crochtanie
Tak preco hovoris ze sa v Taliansku nerodia.Najprv napises ze niesu dobre potom (Grande Punto ci Bravo)ze su dobre.Najprv premyslaj ked nieco napises lebo si sam s.e.r.e.s do huby.
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:35
Re: Crochtanie
kalenie do vlastnej huby patrí medzi danielove špeciality
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 11:31
Foto
Nezdají se vám přiložené fotky poněkud pomíchané? Na jedné volant před faceliftem, na druhé po něm, totéž zadní světla. Že by vzpomínkové album?
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2008 11:44
SUPERB 1
Člověk se dívá na snímky a uvědomuje si, jak to bylo (je) povedené auto. Vnitřek velmi elegantní, karoserie též. Myslím, že to Superbu 1 bude nejméně 5 let na silnicích ještě moc slušet. Rád ho budu potkávat.

A nový? No, toje dokonalá trefa. Fantastická výbava, čtyřkolka, sedan/lift, za dveřmi kombi, pod kapotou CR, či benzín 3,6 litru, DSG... Jasný premiant.
Rozbalit vlákno
32
1. 6. 2008 11:50
Re: SUPERB 1
Jj, Superb I. se i mne vzdy docela libil, i kdyz se o nem rikalo, ze je to jezevcik a protazenej passat a takove. Ten novejsi na me pusobi min elegantnim dojmem, ale zase vic dravym dojmem. Interierem jasne vitezi II. Desgin II. se mi zpocatku moc nelibil zezadu, ale uz jsem si tak nejak zvykl a zacal se mi libit. Jedine, co me mrzi, je, ze tam nemuzou dat 3.0TDI(nebo aspon 2.7TDI) kvuli tomu ulozeni motoru. Ten samy problem ma i Passat a je to myslim strasna skoda, protoze ta auta by si 6-valcovy diesel zaslouzila. Ale i tak preju Superbu II. hodne uspechu, Skoda opravdu podle me ted vytvorila spickove auto stredni tridy.
1. 6. 2008 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 6. 2008 12:50
Re: SUPERB 1
Jo, patrily by do nej, ale ja si osobne myslim, ze Superb II neni vyssi stredni trida. Podle me je to tak na rozhrani, ale stejne bych ho dal do stredni tridy. Takova velmi slusna stredni. Jako napr. Passat (i kdyz je Superb II samozrejme rozmerove mnohem vetsi, ale na Mondeo sedan treba jeste kousek ztraci a ten taky neni vyssi stredni, podle me). Tak nejak mi proste nesedi, ze by treba Superb II a Mondeo mely konkurovat A6, BMW 7, MB-E, .. A taky mi prijde, ze mainstream do vyssi stredni nepatri. Nevim proc, proste tak nejak pocitove.
1. 6. 2008 13:34
Re: SUPERB 1
Superb samozřejmě není vyšší střední, nicméně narozdíl od ostatních konkurentů byl a myslím i nyní bude schopen převzít nějaké to procento konkurenci z vyšší. Dost lidí vzalo S1 místo A6, což si neumim představit, že by někdo místo A6 koupil radši Lagunu apod.
PS: odkdy je Mondeo větší než Superb?
1. 6. 2008 13:43
Re: SUPERB 1
Mondeo sedan je delsi nez Superb II. Aspon myslim. Jestli je sirsi, to fakt nevim, ale asi jo, protoze Superb II je v porovnani s konkurenci opet docela uzka (Skodovka nejak ma ted ten nesvar)
1. 6. 2008 14:21
Re: SUPERB 1
Takže jak to máme v číslech (délka, šířka, výška)
SUPERB II - 4838 / 1817 / 1462
Passat - 4765 / 1820 / 1472
Alfa 159 - 4660 / 1828 / 1417
Citroen C5 - 4779 / 1860 / 1451
Mondeo sedan - 4844 / 1886 / 1500
Mondeo lift - 4778 / 1886 / 1500
Accord - 4665 / 1760 / 1445
MB-C - 4581 / 1770 / 1447
Mazda 6 - 4755 / 1795 / 1440
Laguna - 4695 / 1811 / 1445

a jen pro srovnaní Vyšší střední

Audi A6 - 4916 / 1855 / 1459
BMW 5 - 4841 / 1846 / 1468
MB-E - 4856 / 1822 / 1483

Mondeo sedan je tedy opravdu o 6mm delší, jinak rozměrově si myslim nikdo s nikým nemá co vyčítat. Vyčnívá je MB-C jako prcek a Mondeo jako vysoká koza. Překvapivě z vyšší střední BMW5 a MB-E jsou prakticky stejně velcí jako SuperbII.
(člověk se tady ani v klidu nenají ;-) )
1. 6. 2008 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 6. 2008 17:27
Re: SUPERB 1
Tak jsem mel prekvapive s tim Mondeem pravdu :-) Jasne no, ono Mondeo a Superb II by teoreticky uz mohli byt razeni do vyssi stredni, ale tak nejak pocitove mi to tam nesedi. Ja osobne mam takovy pocit, ze do vyssi stredni mainstream nepatri. Vyssi stredni uz je proste vysada premiovych znacek (a pak jeste vic luxusni trida, ale ta uz je uplne jinde). Je to jen takovej muj osobni pocit. A taky si myslim, ze by se stredni trida mela uz prestat nafukovat. Proste Mondeo, Superb II a ostatni by proste nemeli atakovat vyssi stredni, meli by se podle me drzet v hranicich stredni tridy. Ta auta proste do vyssi stredni nepatri. Aspon ja osobne mam ten nazor.
1. 6. 2008 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 6. 2008 18:36
Re: SUPERB 1
:yes: :yes: diky .. Na tahle auta jsem uplne pozapomnel. Asi proto, ze Vel Satisu jsem videl dohromady snad 3 (1 jezdi u nas ve meste), C6 jen jednou jedinkrat a 607 jsem videl sice trosku vic,ale stejne jich moc nevidam. Mainstreamu se proste ve vyssi stredni nedari. Jo, to je pravda. No to by tam pak patrit teoreticky mohl, ale stejne si myslim, ze lip pasuje na spicku stredni tridy (co se velikosti tyka).
1. 6. 2008 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 18:56
Re: SUPERB 1
Ak si raz zarobíš na Superba a budeš si chcieť namiesto neho kúpiť C6/P607, veľmi rýchlo pochopíš, že nepatria do rovnakej triedy.
1. 6. 2008 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:21
Re: SUPERB 1
C6 je výrazně dražší než superb, navíc je to výjmečné auto. A to francouze vážně rád nemám.
Avatar - miromen
1. 6. 2008 19:23
Re: SUPERB 1
Si tupec superb je přece nejlepši >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:26
Re: SUPERB 1
:yes:
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 20:25
Re: SUPERB 1
Daniel, ani 530Li nekonkuruje 730i, hoci majú podobnú dĺžku a podobný priestor na zadných sedadlách. Už si zabudol na "trapnych 600 tisíc?"
anonym
1. 6. 2008 12:45
Re: SUPERB 1
Pokud lidi ze škody nekecali, tak se tam šestiválec diesel vejde... ;-)
1. 6. 2008 12:52
Re: SUPERB 1
Ja cetl, ze to nejde, protoze to jsou motory vyvinute Audi a Audi pouziva (krome A3) podelne ulozeni motoru, zatimco Superb II a Passat pouzivaji pricne. Doufam, ze ted nekecam.
1. 6. 2008 17:10
Re: SUPERB 1
Jde o podvozkovou platformu. Předchozí Passat měl podvozek shodný s A4 a Superbem, proto tam V6 byly. Nynější Passat ma podvozek Octavie/Golfu atd. a tam podelné uložení možné není (na stávající platformě). V Passatu je motor napříč a místo pro V6 tam není.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 17:13
Re: SUPERB 1
Passat V6 s motorem 3.2 se normálně prodává, ale disel V6 je asi jiný mastodont.
1. 6. 2008 17:28
Re: SUPERB 1
Takze jsem nebyl uplne daleko od pravdy(relativne). V kazdem pripade dik za objasneni - palec nahoru :yes: :yes: Znalec ;-) Zase jsem o neco chytrejsi :-)
1. 6. 2008 13:30
Re: SUPERB 1
No vždyť ty zprávy i proskakovaly do tisku. Takže se máme na co těšit.
1. 6. 2008 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 6. 2008 12:14
Re: SUPERB 1
Jo, je to povedené. Ty výdechy? Možná jsou v B sloupku.
1. 6. 2008 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 17:15
Re: SUPERB 1
Ne, to jsou nádechy, výdechy jsou v sloupku F. >:D
2. 6. 2008 14:44
Re: SUPERB 1
Myslim, ze ty kdyz myslis, tak v zasade nemyslis. Take si myslim, ze pokud napises, ze myslis, je to vyborny vtip :-) .

Nahore radis C6 k Superbu, kazdeho, kdo neco podobneho napise bych za trest poslal Superbem do Spanelska a nazpatek za ocekavanou omluvu C6 jako odmenu. Absolutne vubec nevis co pises. Nikdy jsi auto podle me neridil a pokud, tak nikdy nic noveho. Prestan pouzivat klise a pokud nemas RP, popros nekoho at te alespon povozi. ;-)
neregistrovaný "dCi"
1. 6. 2008 12:28
Re: SUPERB 1
Superb 1 nebyl kdovíjaký krasavec, nicméně vypadal lépe a vyváženěji než B5 po faceliftu. Problémem Superbu byla jízda a komfort (samozřejmě, pominu-li podélný prostor na zadních sedadlech). Zadní náprava u něj zadělávala na velmi nejistém chování, uskakovala a při prudším zabrzdění v ostřejší dálniční zatáčce měla tendenci nepříjemně rozvlnit vůz. Rovné úseky zase kazil hluk od podvozku, nepříjemné rázy, ve vyšších rychlostech pak hluk od motoru. Před lety jsem s ním (2,5 TDI Elegance) měl dlouhodobou možnost (cca rok) okamžitého porovnání s Grandtourem II, který rozhodně nebyl žádným mechanickým zázrakem. Výsledek ovšem byl jednoznačný, právě ve prospěch Renaultu a to i (Světe, div se) co se spolehlivosti týče.
Nový Superb by mohl být pravý opak. Nevypadá tak dobře jako jednička (líbí se mi pouze záď), ovšem rozhodně je svébytnější a mohl by umět právě to, co si myslím, že by se od něj mělo očekávat v první řadě a co jednička nedokázala, tedy komfortní jízdu ve všech aspektech. Bohužel, to je již zpočátku subjektivně nabouráno nijak zvlášť zajímavým interiérem. Uvidíme. :-!
1. 6. 2008 13:29
Re: SUPERB 1
Strategicky bylo rozhodnutí o výrobě S1 vynikajícím tahem. Škoda se dostala do povědomí jako výrobce klasických aut ve všech třech rozhodných třídách. Jisté technické nedostaky podvozku jsou u S2 překonané.

Co je důležité - je to regulerní reprezentant střední třídy. Věřím, že nesmysly v podobě porovnávaček S1 s S-klasse :-) jsou minulostí a že budeme všichni vnímat Superba jako velkého střednětřídního hráče s velmi velmi nadtřídním prostorem na zadních sedadlech.
1. 6. 2008 11:44
Premiove vysledky
Opravdu zajimave, ze 3 premiova auta jsou serazena na 4.,5. a 6. miste. Kdyz si vezmete, ze to maji byt auta pro high-society, tak je to fakt skvely vysledek. Je to mozna take tim, ze ta high-society nemuze vybirat z tolika aut v premii, jako obycejna stredni trida lidi v mainstreamu, ale stejne je to zajimave. Je pravda, ze premie je porad kvalitativne na vrcholu a cenove uz zdaleka ne (kdyz se zacalo s tim prepocitavanim podle kurzu eura, tak ty ceny jsou opravdu zajimave). Me samozrejme tesi uspech meho favorita - A4 :-) ale i BMW 3 a MB-C maji u me :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2008 16:22
Re: Mainstreamový premiový hráči
Ano, je to přesně jak píšeš. V podstatě se dá říci, že A4 je mainstreamovější než Mazda6 ;-). Loni nebo předloni prodalo BMW v UK více 3er, než Ford Mondea. To je analogicky, jako kdyby v ČR prodalo Volvo více S40,V50 než Škoda Octavií.

Co z toho plyne? Dnes už se nedá paušálně mluvit o premiové značce (a to ani laik), ale spíše modelu, resp. submodelu. Velmi dobře o tom obecně vypovídají tyto statistiky, v konkrétnější rovině pak stojí za přečtení srovnávací test Perunův. Chce-li člověk premii, nestačí mít už jen "trojkovýho Bavora", ale musí jej mít adetekvátně motorizovaného a vybaveného.

Proč to tak je? Peníze nesmrdí, ať je dostaneš od kolotočáře nebo diplomata. Každá značka se rve o stále větší podíl na trhu. Premiovky šahají do vod nepremiových, stejně jako výrobci s levnějším odznáčkem nabízejí vozy kvalitní a nákladově náročnější.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 13:04
good job
me tesi, ze 6tka se propracovala z 10 na 8 misto a to se teprv zacala nova sestka prodavat :-) v kvetnu to bude jeste lepsi si myslim :-)

jinak se superbem je to jasny. nizka cena, vysoke prodeje...
Rozbalit vlákno
38
1. 6. 2008 13:13
Re: MAZDA POSLEDNÍ
Co považuješ za nízkou cenu, auto za milión? Jo, tyhle študácké sny, ty mě tu vždycky odzbrojí... :-)

Mazda? Lepší? Ty neznáš postavení Mazdy na evropském a v této třídě i přeneseném českém trhu? Čím myslíš, že by tu mohla a koho oslovit aby stoupala? Jako firemní nemá šanci, takže fanoušci značky... No, ti ji ale nic moc jinam neodnesou... Nezapomínej, že přijíždí Citroen C5, který pozvedá (konečně) slávu citroenu, že vyjíždí Superb2 a že u Peruna na blogu skončila šestka na ... sedmém, tedy poslední. [odkaz]
1. 6. 2008 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 13:37
Re: MAZDA POSLEDNÍ
jenze to uz ted v ty akci auto za milion neni a hodne bohatsich se chytlo na tuhle akci, kdy se supeb prvni generace vyrazne zlevnil. je na nej ted spousta akci a to nejen na nove ale i na ojete. nejsou to zadne studacke sny..

tedk tomu druhemu. nemyslim, ze by M6 mohla byt prodavana jako passat, tedy jako flotila firem. ale myslim, ze by mohla zaujmout spoustu normalnich lidi, hledajicich sportovnejsi sedan stredni tridy. tedy tech co si to vazne kupuji a ne ze se v tom jen vozi jako ve fleetovych vozech...
C5 pro mazdu neni konkurence. je to proste porad citroen a dokud se lidi nepresvedcej, ze sla kvalita a hlavne spolehlivost nahoru, tak mazde nemuze vzit jedinyho zakaznika... superb2 pro mazdu taky neni konkurence protoze ma do spoertovniho sedanu stredni tridy dost daleko. spis je to takova limuzina, takze sestce zakazniky taky neprebere.
a nakonec. perunuv blog vidim dnes poprve a nema pro me vubec zadnou vypovidajici hodnotu. je to jen jeho osobni nazor. stejne jako bych si mohl udelat blog, sepsat tam par radku a nakonci rict, ze sestka vyhrala protoze pro to mam dost padnych argumentu. kvalita, spolehlivost, cena, jizdni vlastnosti, prostornost, atak dale atak dale. kdyz si prectu prvni bod podle ceho perun hodnoti, opravdu to vypada perfektne >:D "auto se mi musi libit...", "do auta se musim tesit", "auto musi vonet", "auto musi mit image".... no to sou kriteria jak noha... nikde nezminuje, že musi mit dobre jizdni vlastnosti, ze se nesmi rozsypat po par kilometrech apod. jenze to by pak asi jeho oblibenej citroen nebyl tam kde je, ze ano...

EDIT: tak sem si jeste precetl kus toho testu sestky co tam psal. no musim se utvrdit v tom, ze je to prinejmensim zcestny test. nenasel ovladani palubniho pocitace... no dobre, ze mu vadily sedacky, to uznam, to je kazdyho vec ale, ze by doporucil do mazdy dvoulitr diesel jen proto aby se teziste posunulo vic dopredu "jak se na předokolku sluší a patři" no to uz byl vrchol ! preci nejlepsi v tom bude lehky dvoulitr nebo dva a pul, ktery zanechaj sestku lehkou a sviznou, bez zbytecne tezkeho predku ! no autor ma ocividne uplne jine hodnoty jak hodnotit auta a tak uz to nebudu pitvat...
1. 6. 2008 13:48
Re: MAZDA POSLEDNÍ
A kolik myslíš, že ten Superb1 v průměru stál?

To sedmé místo, to bolí, co... Je to zasloužené místo. Opravdu se domníváš, že tolik lidí touží po sportovním mainstreamovém autě? Vždyť je to protimluv. Střední mainstreamová třídá je především o velikosti, o prostoru, o přiměřeném luxusu. Kupují si ji zde (občané) ve vyšším věku. Proto tu přece Mazda šest nemá moc velké ambice. Pokud chceš sportovní sedan samozřejmě vlezeš do BMW 3. Je to zdánlivý paradox - Mazda 6 zde soupeří než s Octavií. Potenciální kupci přece neřeší zda preminata Passata či Mazdu.

P.S.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 13:58
Re: MAZDA POSLEDNÍ
nebolí to tak jak si myslis, spis to zamrzi. mas pravdu, ze vetsina lidi si koupi radsi pohodlne auto nez sedan, ktery je trochu vic sportovni. ale to z mazdy nedela auto, ktere by bylo spatne. ne, pouze je urcene pro ridice. ridice, kteri radi jezdi a uzivaji si to. ridice, kteri maji radi spolehlivost a dynamiku. a nerikej mi ze je v mazde malo mista. to uz tu jednou bylo... mista je tam dost a kufr ma prez 500 l takze taky zadnej argument... mozna ale ted trochu ubere prodeje prave napriklad BMW3 jak klesa euro a stim i jeho cena... jenze to porad bude 700k vs 900k kč a to je dost rozdil. a v sestce toho odvezes mnohem vic...
1. 6. 2008 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:11
Re: MAZDA POSLEDNÍ
v novem mondeu sem jeste nejel. v passatu je ale jizda takova tezsi. je to proste za volantem takove tezkopadnejsi auto.
ja vim, je tezke si priznat, ze sestka je dobry auto a ze v mnoha vecech predci mondeo i passata...
schvalne koukni na roadlook o mazde. je to tam docela hezky popsany (az na ten prostor nad hlavou, s kterym nikdo jiny nema problem). je to proste hvezda zatacek. nekdo chce image, nekdo hvezdu zatacek...
1. 6. 2008 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:44
Re: MAZDA POSLEDNÍ
nejel sem v tom ale videl sem vsemozne testy, cetl sem vsemozne testy a vsude to tak hodnotej. pravda boli vid ?
btw: k pubertakovy mam uz snad daleko...
1. 6. 2008 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:59
Re: MAZDA POSLEDNÍ
jak sem uz psal. muj tata uz mazdu nema ;)
a jak sis mozna vsimnul, tak sestku za jizdni vlastnosti chvalej, nebo snad ne ?
v mazde se jim podvozek mondea nezdal tak dobry, tak si udelali vlastni, podle vetsiny motoristickych novinaru lepsi. nevim jestli je to etalon, jak tu pises ty, ale podvozek je nadprumerny. kazdemu vsak sedi neco jineho. nekdo hodnoti extremy, nekdo pohodli. proto nemuzes podle me nikdy rict, tenhle podvozek je nej...
2. 6. 2008 14:47
Re: MAZDA POSLEDNÍ
V cem jsi jel ty, skolaku? ;-)
1. 6. 2008 14:05
Re: MAZDA POSLEDNÍ
Ježišmarjá, přece tu nebudeme psát o tom, že mazda šest odebírá trojkové drzky bavorákům... Filosofie toho auta nemá takovou nosnost jako filosofie Passata. Rozumíš, o tom to v středním mainstraamu je. Proto mě překvapuje, že se neraduješ z toho že vůbec nová šestka je a čekáš na nějké rostoucí prodeje. Tedy pokud tatínek neprodává mazdy... ;-) Koneckonců, mít oblíbený japonský střední sportovní mainstream a dávat mu v něm přednost Mazdě před Hondou... to bys mi mohl vysvětlit.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:14
Re: MAZDA POSLEDNÍ
vysvetli mi teda tu filosofickou nosnost. dekuji :-)

k tomu sportovnimu mainstreamu. mazda nema k honde daleko. honda je jeste o malinko sportovnejsi ale ne o tolik, jako je mazda vzdalena evropskym korabum. mimoto mazda je jeste proslula svou spolehlivosti, coz ji dava dalsi kladne body (ne ze by honda nebyla spolehliva, ale mazda proste v tomhle smeru vede)
1. 6. 2008 14:25
Re: MAZDA POSLEDNÍ
Tu filosofii znáš sám, nemusím ti ji vysvětlovat. Stačí tři slova - elegance, luxus, technika. To je evropský střední mainstream. Mimochodem, není paradoxní, že šestka je dle tebe nejsportovnější z mainstreramu... a nenabídne nadupanou verzi jako to bylo u generace minulé? Hlavně mi prosím nepiš, že už v základu je to dostatečné :-) ;-)

Musím se zde trochu více zastat hondy. Trochu hodně více...
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:31
Re: MAZDA POSLEDNÍ
elegance podle vkusu, luxus slabsi a technika lepsi nez passat...
nevim jestli to neni paradoxni. ale co se tak ze zakulisi ozyvalo, tak ostra sestka bude...
a k tomu zakladu. je to dostatecne proti standardni konkurenci (tim myslim bez sportovnich verzi). v porovnani s touto konkurenci je to sportovni auto, rekni, ze neni...
1. 6. 2008 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:46
Re: MAZDA POSLEDNÍ
pokud ma TDI pd tak technologicky niz je. pokud cr tak ne. jizdni vlastnosti ma ale sestka lepsi, to jsem shrnul do te techniky. a uz se nehadej. vypadas u toho jak rozbesnenej duchodce...
1. 6. 2008 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:55
Re: MAZDA POSLEDNÍ
zadna kultivovanost, vysoka hlucnost... a v porovnani s benzinem jeste taky hodne vaha...

snad mi tu nechces ted tvrdit ze TDI PD je dobry motor (oproti konkurenci) a ze by se mel dal prodavat protoze je jak ty rikas bezchybny...
1. 6. 2008 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 15:04
Re: MAZDA POSLEDNÍ
budiz, jsem pro tebe pubertak. od dusevne choreho to osloveni snesu.
predpokladam, ze mas vuz s timhle motorem (nebo v nem jen jezdis...). nechlubis se taky, ze ti to jezdi za 4 na sto ? >:D
neregistrovaný "exctenar"
1. 6. 2008 18:04
Re: MAZDA POSLEDNÍ
Klíííd.Vůbec to neřeš. Např.2,0 TDI-PD mají skvělé spojky,které mají nájezd 150 tkm a víc,pokud do 40tkm nejdou... bezproblémové dvouhmoté sertvačníky(pokud to při svolávačce vyměnili),DPF filtr taky zcela bez problémů atd.No a pak tam najdeš semo tamo vstřik.systém Siemens a s ohledem na to,že to střelili Coninentalu,bude i mraky "levných ND", tak levných,bude problém,u 125kW PD zrovna.Opravárenství vstřikovačů bude trochu problémek,ale koupí se nový, vo co go? Je to nákladem.Holt mi to nedá,protože moje info jsou od těch,co ta auta prodávají a opravují a živí je to dlouhé roky.Prodejci od VW mají Octávky,ne že by si nevydělali na toho "svatého" super hyper Prasata,či jak se to jmenuje,ale prostě nechtějí mít problémy s autem.Docela logické a prosté.Se s nimi nehádej.Ztráta času a energie.BTW: naprostá většina aut v této třídě jsou služební a nákladem,takže nerozumím,co tu lidi řeší?Čím bude jezdit jejich šéf?Leda.. >:D Také to mám nákladem a je mi fuk,čím kdo jede.
Nicméne SII je solidní a jízda v něm je hodně dobrá,to pro pořádek.Ale je třeba také dobrého motoru,a to je zatím s výjimkou 1,8 FSI problém.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:18
Re: MAZDA POSLEDNÍ
2,0 TFSI i 3,6FSI jsou velmi dobré motory, nové TDI CR je na úrovni ostatních. V motorech problem neni.
1. 6. 2008 14:46
Re: MAZDA POSLEDNÍ
Já nevím co chápeš pod pojmem sportovní auto... lépe řečeno, myslím, že se dovedu vcítit do postojů, kdy jsem se domníval ze nad 40 už jsou jen důchodci :-) (myslím to v dobrém) takže si pamatuji na nekompromisní postoje právě ke sporotvnosti aut. Dnes na to mám pochopitelně jiný názor než kdysi, ale tak jak myslím, že to chápeš ty, ti přitakám - šestka nepřibrala na váze a jede velmi jistě. Otázkou je nevýrazná motorizace.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:51
Re: MAZDA POSLEDNÍ
jo, tak tenhle prispevek uz beru. jen doplnim. nepovazuji lidi 40+ jako duchodce ;) to az tak od 60+ (co se volantu tyce)... a sportovni auto pro me neni sestka ale napriklad RX8 (kdyz uz sem u mazdy). to slovo sportovni je totiz takove "pseudo". pouzil sem ho na zvyrazneni rysů sestky. nebylo tim mysleno, ze je to nejaky sportovni nacini se vsim vsudy. spis, ze ma ke sportovnu o dost bliz nez konkurence...
1. 6. 2008 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 15:02
Re: MAZDA POSLEDNÍ
cim ? pokud si to tu nezachytil za tu dobu co tu diskutujes, tak uz to radsi vzdej. ale pro tebe tedy jeste jednou. sestka ma, z jeji konkurence, nejsportovnejsi podvozek. proto ma ke sportovnu bliz nez ostatni. ne o moc, ale ma. je to docela logicke. snad to i ty pochopis...

kaslu u na to. du si udelat hezkej den ven. a ne tady smrdet v diskuzi s clovekem co umi jen urazet ale fakta nevidi...
1. 6. 2008 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:06
Re: MAZDA POSLEDNÍ
no tak zaprve, tatinek uz mazdu nema (a ne, nema ani VW). Ted nam doma stoji MB E 320 CDI v AMG paketu.
zadruhe, nepisu tu slohy ale reakce. reakce, ktere jsou casto afektovane a snazim se to napsat co nejrychleji dokud vim, na co odpovidam. proto ty obcasne preklepy apod.
a nakonec. nehovorim o mazde jako o jasnem favoritovi. rikam, ze to auto neni zadny zaver testu ale plnohodnotny a kvalitni sedan (liftback,...), ktery je sam o sobe velice dobry ale v cechach tak trochu mimo hlavni proud. v cechach totiz neleti dobre jizdni vlastnosti, spolehlivost a jine "nedulezite" faktory. u nas leti hlavne image a zabehnute tradice. protoze je dano, ze passat a mondeo (ted asi k nim trochu pribude i C5) maji "image", tak to ty lidi koupej. Pochop, ty lidi se nestaraj, jestli je to opravdu dobre auto. jejich potreby vuz splni, maji auto s image a to jim staci...
1. 6. 2008 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 6. 2008 14:23
Re: MAZDA POSLEDNÍ
ja bych tve prispevky ani takhle nazvat nemohl. ze slohu sem mel u maturity dvojku kvuli 4 chybejicim carkam (to jen tak naokraj).
a ted zpet k tematu. passat se z velke casti prodava jako fleet... pokud visco to je a vis jak moc firmy tyhle auta kupujou, pak vis co tim myslim.
mazdu 6 si ty lidi co kupujou passaty a mondea kupovat nechtej protoze v evrope nema manazerskou IMAGE. ne proto, ze by byla horsi. chapes ? nechapes... uz to neres...
neregistrovaný "antal"
1. 6. 2008 14:34
Re: MAZDA POSLEDNÍ
O ziadnom aute nemozes povedat ze je najlepsie.Pretoze kazdemu sedi nieco ine.
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 20:33
Re: MAZDA POSLEDNÍ
A vy ste sa ako decká na pieskovisku nehádali o najlepšom aute?
neregistrovaný "antal"
2. 6. 2008 05:54
Re: MAZDA POSLEDNÍ
to uz neviem ale asi ano.Co je ale podstatne netahal som to do fora ;-) Cakal by som trocha rozumnejsie reakcie od niektorych.
neregistrovaný "L_RS"
1. 6. 2008 14:32
Pro autory článku
Ty fotky toho Superbu jste hledali asi hodně na spodu zásuvky, že? Už nějaký ten pátek se Superb prodává s faceliftem, myslím, že masku chladiče měnili již dvakrát a na fotkách je ta původní ze začátku výroby ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
1. 6. 2008 14:44
Re: Pro autory článku
Že se stěma ubožakama dohaduješ.Každy už tu davno vi že dokaži akorat tak vychvalovat pruměrne auta od ww a pořadna auta jako třeba tebou zminěna 6 jen kritizovat.A dělat špičku ze superba jak 1 tak 2 to už je opravdu dementni.
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 19:41
Re: Pro autory článku
Mazda 6 a superb jsou naprosto rozdílná auta, i když ve stejné třídě. Mazda hraje na sportovní notu a je v tom velmi dobrá.Superb je zas prostorné a pohodlné auto pro klidnější řidiče. Myslim že si zákazníky brát nebudou...
Avatar - Falco
1. 6. 2008 14:43
Image
Image výrobku nebo firmy utváří zejména jakost výrobků, úroveň služeb, technická vyspělost, způsob jednání ze zákazníky, patenty - ochranné známky, nezávislé novinářské testy atd.

Po lopatě - Mazda je spolehlivá, takže má image spolehlivého automobilu!

Image = dojem, symbol, odraz, jméno

Chápete?
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2008 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
1. 6. 2008 15:21
Satistiky
Bavěj mě tadyhlencty statistiky, jen tak dál! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 15:57
Mr. SuperB
No koukám jak je neuvěřitelný že trochu prodloužený passat B5 z roku 1996 i dnes může vypadat po nijak zásadních úpravách docela dobře a mít slušné prodeje. Vim že dnes už je to beznadějně zastaralé auto, ale stejně, který jiný model tohle dokázal? Byl to vážně dobrý tak od koncernu, to musí uznat každý. Auto prakticky bez vývoje / v té době už se prodloužený passat B5 prodával v Číně / a prodeje slušný. A škodovce velmi pomohl tim že ji posunul výš v očích zákazníků. V Izraeli byl superb i jako vládní limuzína, a to opravdu, ne jako u nás jen pro tv. Co by za takové auto dal třeba Fiat... Ted mají u seatu vyrábět lehce překopanou A4 minulé generace. Třeba jim to vyjde taky, držim palce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - marek.g
1. 6. 2008 18:08
Nezajem koncernu
no me pri pohledu na loucici se Superb I nemuze nezamrzet,ze se nikdy nezacal vyrabet Tudor.panecku to by byla kára :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2008 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
1. 6. 2008 19:47
SVĚT WW
Zkuste si představit kdyby na světě jezdily pouze auta od ww sraču tak jak si představuji ti dva incestni bratři.Sluchatka by zažila bum diky skvělim tdi rachoťakum a těch klapek na očich pro ten zkuzku....ej pardon jsem se nějak zadrhl design.
Rozbalit vlákno
72
1. 6. 2008 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
1. 6. 2008 19:58
Re: svet tupcov
No a vy dvaja patritie do sveta tuneloidnich zaslepencov.
Avatar - T613
1. 6. 2008 20:25
Re: svet tupcov
jednoho z nich bych se chtěl zastat. On je sice vw positivní, ale blázen to není. Ten druhý je kapitola sama pro sebe
1. 6. 2008 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 20:53
Re: svet tupcov
Potrefená husa se vždy ozve :-!
1. 6. 2008 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:05
Re: svet tupcov
no asi to bude tím, že na všechno se ptáš prečo, ale odpověď nechceš slyšet. Jestli to nebude tím, že každého kdo s tebou nesouhlasí urážíš. Jestli to nebude tím, že jsi netolerantní k jiným názorům. Jestli to není tím, že neustále boucháš pěstičkou do stolu jako malý spratek
1. 6. 2008 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:11
Re: svet tupcov
Teď jsi mě přesvědčil o tom, jak hluboce sem se v tobě spletl! Omlouvám se!
1. 6. 2008 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:18
Re: svet tupcov
Otázka designuje subjektivní záležitost. Mě rovněž přijde F2 jako jedno z nejhnusnějších aut co je momentálně v její kategorii k mání. No vlastně druhé.. Seat je v tomhle lepší. Sup má do vysoké školy ještě daleko, je v druhé generaci a zrovna si podal přihlášku na střední školu. V každém případě je to pěkné auto, ale prodeje tipuji okolo 200tis.exemplářů. Méně by mne zklamalo, více potěšilo. Audi nabraly naprosto bezpohlavní směr. Klonují sami sebe a ani nemám zájem do nic sednout.
Každý názor je třeba respektovat, byť je sebe blbější..
1. 6. 2008 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:27
Re: svet tupcov
Pochop osobně styl designu považuji pomalu za ostudu v prémii. Tohle má být prémie? Tohle má patřit mezi automobilky, které určují směr designu? Tím, že vymyslím jeden design a neustále ho plácám všude kolem? Ergonometrii v tom to voze nezkoumám, protože mě nezajímá. Proč bych měl zkoumat bezpohlavní vůz, když je zde zbytek premiantů?
1. 6. 2008 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:30
Re: svet tupcov
Bože tys jelito.. nepochopils, že se k ergonometrii Audi nevyjadřuju? zajímá mě to asi tolik, jako jestli sis dneska vzal čisté ponožky. K GLD se s tebou bavit nebudu. Svůj názor na něj sem mu řekl včera
1. 6. 2008 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:36
Re: svet tupcov
ještě jednou pro blbé. Současné Audi mě nezajímá = stánek/showroom míjím a neoslintávám plasty. Nehodlám se s tebou bavit o jakémkoliv diskutérovi zde. Když jim budu něco chtít sdělit tak jim to řeknu přímo.
1. 6. 2008 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:45
Re: svet tupcov
naštěstí náš názor je na sebe shodný
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:48
Re: svet tupcov
už sa zbav toho tiku..kto sa má pozerať na tú diskusiu..sa spýtaj svojej mamy aký má názor na mňa..to by bolo vážne podnetné >:D

alebo vážnejšie..máš dáky PROBLÉM? tak poď nech si ho môžme vydiskutovať
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:31
Re: svet tupcov
Ergonomie a design jsou dva naprosto odlišné prvky.
Audi opravdu začíná dělat bezpohlavní auta. Navíc zavedení LED světel tomu nasadilo korunu a A5 zepředu vypadá jako ověšená blikátky z vánočního stromečku.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:16
Re: svet tupcov
Styď se! Takhle zaútočit na Matelka. Jako omluvu bys mu měl koupit iodizovanou sůl. Potřebuje ji jako... jako sůl... >:-[]
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:06
Re: svet tupcov
Vzdálení jsou všichni proto, že od blbosti si třeba držet odstup. A proto platí přímá úměrnost, čili čím větší blb, tím větší vzdálenost, proto ty světelné roky
1. 6. 2008 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:21
Re: svet tupcov
K tobě Matelko by měli stejně jako k autům, které řídíš, dávat návod k použití. A nalepit na Tebe nálepku "nevhodné pro děti od 15 let".
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 21:23
Re: svet tupcov
On už návod má dávno. Chorobopis. Jednou to někdo vydá knižně.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:28
Re: svet tupcov
Nemyslíš si, že je jedno slovo "demence" na knihu trochu málo? ;-)
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 21:33
Re: svet tupcov
Myslel jsem ty jeho příspěvky. Demence se to bude jmenovat.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 22:15
Re: svet tupcov
Vidíš, to mě ani nenapadlo, že by se z jeho příspěvků dala sepsat kniha. Přišlo mi to neprodejné a nečtivé, protože by se děj pořád dookola opakoval a bylo by to prokládáno filosofickými úseky "prečo, prečo, prečo?"
neregistrovaný "mates"
2. 6. 2008 16:27
Re: svet tupcov
Kdyz muze o sobe vydat knihu Paroubek, tak uz kdokoliv ;-\
1. 6. 2008 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:31
Re: svet tupcov
Matelko je tvoje přezdívka, která se ujala.. tvoje Indulona moc nefrčí.. to je smůla
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:01
Re: svet tupcov
Jak tak koukám, tak stačí dopsat T613, mě a Navtecha a jsme tak skoro všichni >:D To víš, kazíme Ti to tady naschvál >:-[]
1. 6. 2008 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:05
Re: svet tupcov
Ty jsi ale hloupý 8-s
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2008 21:25
Re: svet tupcov
Zcela výjmečný, o to však větší souhlas....
neregistrovaný "antiVW2"
2. 6. 2008 00:57
Re: svet tupcov
rad sa zaradim medzi tie hnoje, ktore si vymenoval ;-)
2. 6. 2008 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 6. 2008 14:58
Re: svet tupcov
Co si me ty skolacku beres na paskal? Auty nejezdis, jakykoliv tvuj prispevek se da oznacit za Ctrl C a Ctrl V a chces tu nekoho poucovat? Jsi spinou tohoto webu, ver mi, ze toto oznaceni pouziji kdykoliv budes mit potrebu se o me otirat! Neminim svuj nick nechat vlacet casopisovym onanistou bez ridicskych zkusenosti!
neregistrovaný "mates"
2. 6. 2008 16:22
Re: svet tupcov
Zarad me, prosim, take k te vybrane spolecnosti. I ja te povazuju za trotla vesmirnych rozmeru. Jen nemam silu komentovat ty tvoje sragory, ktery tu zvracis.
1. 6. 2008 19:52
Re: svet tupcov
Kašli na ně Břéťo! Vdsaď sportku! >:D
Avatar - miromen
1. 6. 2008 20:06
Re: svet tupcov
Nahodou vyhraju hrabne mi a koupim něco od ww.To radši chudy ve šrajtofli a bohaty v srdci.
1. 6. 2008 20:10
Re: svet tupcov
Koukám, že tim to asi bude.
Avatar - T613
1. 6. 2008 20:26
Re: svet tupcov
já si vsadil. Přece jen je teď Focus v akci :-!
1. 6. 2008 20:30
Re: svet tupcov
V akci je teď úplně všechno. Hlavně plyn a ostatní energie. Naopak chápu některý "zoufalce", co svojí ikonu najdou na posledních místech žebříčku a snaží se křičet "to neplatí!!!!" >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 20:33
Re: svet tupcov
jen zoufalec hledá své ikony v tabulkách. Buď to je srdeční záležitost nebo zoufalost chtít někam patřit. ;-)
1. 6. 2008 20:37
Re: svet tupcov
To je fakt. Ale většinou v těch tabulkách nehledá jen ten, co si neni jistej prvnim místem.
Avatar - T613
1. 6. 2008 20:38
Re: svet tupcov
Nebo spíše ten, který si není jist svou volbou ;-)
2. 6. 2008 14:59
Re: svet tupcov
Nekupuj auta podle tabulky, ver mi ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:04
Re: svet tupcov
:yes: Moje srdcovka už v žádné tabulce není a jak zázrak slouží...
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:06
Re: svet tupcov
Však drží pohromadě díky Klébru >:-[]
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:07
Re: svet tupcov
Nechtěj vědět do čeho je zázrak obutý >:D >:D >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:09
Re: svet tupcov
jen ta představa, že je v provozu mě děsí >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:13
Re: svet tupcov
Ale to není zázrakem, ale tím, kdo sedí za volantem >:D
Avatar - miromen
1. 6. 2008 20:58
Re: svet tupcov
Sakra že nic o ni nevim
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:07
Re: svet tupcov
1.6 Focus Trend za 385, včera jsem na něj narazil v Tescu >:-[]
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:08
Re: svet tupcov
Byla na něm taky visačka "nejlepší cena ve městě" ? >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:09
Re: svet tupcov
Bylo na něm napsáno: Proč si kupujete ceed, když můžete mít i mě? Chcete mě? >:-[]
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 21:16
Re: svet tupcov
Pokiaľ na ňom nebol znak tesca namiesto Fordu a vzadu nápis Tescofocus, prečo nie...
Avatar - T613
1. 6. 2008 21:19
Re: svet tupcov
Ve stříbrné mu to slušelo. Člověk na něj dostal i chuť ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
1. 6. 2008 21:22
Re: svet tupcov
Ale ta představa, že jsem si koupil Focusa v Tescu... to by mě ta chuť přešla >:D
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 21:33
Re: svet tupcov
starý, choď kúpiť mlieko a focusa, teraz majú akciu >:-[]
Avatar - miromen
1. 6. 2008 21:27
Re: svet tupcov
Tak tu 5 dam dohromady ale stou 8 ale hlavně 3 to bude horši.Zkusim poprosit rodiče kteři mě buďto nafackuji anebo se na mě vysmoli a pujdou si ho koupit pro sebe.
neregistrovaný "nick02"
1. 6. 2008 21:29
Re: svet tupcov
asi v ňom každú noc testoval personál kvalitu sedadiel, tak ho zlacnili, nech sa ho už zbavia.
1. 6. 2008 21:28
Re: svet tupcov
Není ti hloupé dělat tolik hrubek?
Avatar - miromen
1. 6. 2008 21:49
Re: svet tupcov
A jake maš na mysli
1. 6. 2008 22:37
Re: svet tupcov
Vidím, že u tebe je to marné.
1. 6. 2008 22:50
Re: svet tupcov
Tak si to po sobě přečti ještě jednou. Pokud tam nenajdeš ani jednu hrubku, pak je to opravdu zbytečné.
PS: Máš jich tam více a to nepočítám, že nějak zapomínáš na diakritiku.
neregistrovaný "ondrys12"
1. 6. 2008 20:58
Je v tom i Superb 2
Pánové (a dámy), pokud vím, tak tyto statistiky se zakládají na počtu zaregistrovaných vozů, nikoliv na počtu prodaných vozů. To znamená že ve Vašich statistikách jsou už zahrnuty i registrace nového Superbu 2 (B6), který jezdí po našich silnicích jako testovací a referenční vozy Škody Auto. Takže tu přestaňte básnit o tom jak se báječně doprodává Superb první generace (B5).
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2008 21:58
Re: Je v tom i Superb 2
Tak sorry, už držíme hubu! Já to taky říkal, že to neplatí a Hůndaj je nejlepčí >:D
Avatar - gld
1. 6. 2008 21:41
poor mans limo ide do finále
alebo výpredaje limuzíny pre chudobných >:D

superb I je dobré auto (rozhodne vyváženejšie ako jeho hrbatý nástupca) ale povesť sociálnej limuzíny mu už asi zostane
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2008 22:10
Probuzení v tabulce
Po divokém mejdanu se chlap vzbudí vedle cizí ženy a ptá se: "Proboha, kolik máš let?" "No přece tolik, na kolik vypadám!" - "Mě ne.er, tak dlouho člověk nežije!"
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:11
Re: Probuzení v tabulce
intimní historky z tvého života nám tu psát opravdu nemusíš >:-[]
1. 6. 2008 22:17
Re: Probuzení v tabulce
Proč? Ján to píšu sobě, protože se rád čtu a mě je taky fuk vedle kterýho kluka se budíš >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:23
Re: Probuzení v tabulce
ten můj je modrooký blonďák, a chce se mnou mít děti >:-[]
1. 6. 2008 22:27
Re: Probuzení v tabulce
A jakou má káru? >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:28
Re: Probuzení v tabulce
červenou Fabiu! On je cool :-!
1. 6. 2008 22:32
Re: Probuzení v tabulce
No, tak to bude řízek! Doufám, že na Klébrech?! >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:33
Re: Probuzení v tabulce
ty bys chtěl mít děti s někým kdo má klébry? Já tedy ne :-!
1. 6. 2008 22:35
Re: Probuzení v tabulce
Mě to je fuk, hlavně když mě nechá řídit po Tesku!
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:36
Re: Probuzení v tabulce
nakupování nesnáším, to si naštěstí obstará sám. A když ne, tak mě pak bolí hlava
1. 6. 2008 22:45
Re: Probuzení v tabulce
Proč? Musí to bejt skvělý, když strčíš do košíku ten Focus ve slevě, ne? Schválně by mě zajímalo, kolik by si k němu dostal těch kartiček s fotbalistama! >:D
Avatar - T613
1. 6. 2008 22:46
Re: Probuzení v tabulce
>:-[] :yes:
neregistrovaný "antiVW2"
2. 6. 2008 01:03
charakter
ked sledujem "prasenie sa" po cestach vodicov skoda a vw - mam dojem, ze su to bezcharakterne svine!
-
ked sledujem nazory privrzencov skody a vw tu na fore - tak ten dojem zacina mat skutocnu podobu ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "exctenar"
2. 6. 2008 14:58
Re: charakter
Sem bych se moc nepouštěl. Lidé z mého okolí mají docela hodně VW obecně jako koncern, tj. i Audi,hecujeme se,když mám japonce z Japonska a oni koncern,ale všichni lidé jezdí slušně,ohleduplně,dokonce jsou mezi nimi majitelé Touaregů(docela nešťastní,už jeden vyměnil za Cayenne...), ale neprasí.Nicméně v okolí nám jezdí docela dost aut, kde je na reg. značce zkrtka"SK" a tihle lidé ve většině případů prasí docela brutálně. Menšina ne.Jasně,bodový systém Česka se jich netýká-proto bych zaved na brutální přestupky jeden pro celou EU a je.Takže si troufám tvrdit, že jestli se jezdí někde hodně brutálně,pak na východ od potoku Morava.To je relita,nic proti nikomu a ničemu. Lidé z okolí jezdí slušně s VW proto, že dnes a denně potřebují jezdit a mít papíry.To pro pořádek, vč. mne.Vadí mi spojovat příslušnost ke značce s hodnocením řidiče.Když je koncernu na silnicích nejvíc, mraky služebních, ale řídí to lidé,kteří je sami přímo nemusí kupovat či splácet,pak je jasné,že nejvíc rychle jedou tihle. V Itálii jsou to řidiči Fiatu,Alfy,Ferrari,Lancie....např.V Německa zase MB,Audi,BMW...
Avatar - gld
2. 6. 2008 15:23
Re: charakter
exčto, nesklamal si ma..

btw-ktorý český okres má na špz "SK" ?
2. 6. 2008 16:32
Re: charakter
... a v Čechách a na Slovensku zase Škoda, VW, KIA... a v ktorej oblasti žiješ, keď Ťa autá SK tak iritujú?
Avatar - Barrichello
2. 6. 2008 11:32
divná tabulka
Kde je těch 7 Dodge Caliberů co se prodalo?? A kde sou zbylá volva?? Ste tu tabulku SDA opsali teda prach mizerně...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0