...tak nam redakcia serviruje jednu tabulku za druhou. Asi ju tie nase diskusie bavia. :yes:
No nic...prvenstvo S-ka sa asi dalo cakat. Je z trojice AUDI, BMW, MERCEDES najmladsie a popravde v sucastnosti asi aj najlepsie. Vysledok R-ka kazdopadne prekvapenim. Cim to ze tento skaredy velky slon takto predava? Som rad ze napriek vsetkej nepriazni ktorej sa 7-me po uvedeni dostalo si este stale nachadza kupcov. Dva kusy pre XJ sa zdaju byt neuspechom, pre mna to vsak znamena ze je aspon aka-taka sanca ze ho obcas uvidim. :yes:
U MB-R jsem z prvního zděšení přešel do milého překvapení. Jedno Rko tady parkuje opodál a vídám ho každou chvíli. Je potřeba ho vidět pořádně živě. Je to sice mastodont, ale krásný mastodont ;-)
Je to asi len otazka vkusu. Pred pracou jeden stieborny parkoval, tak som ho vidaval kazdy den. Ja som si vsak nezvykol. Mna by iritovalo ze mam sice vyborne auto za x-miliona na ktore sa vsak nedokazem ani pozriet. 8-s
Tady je vidět, že luxus není od slova Lexus, jak si to mnozí "japanologové" pletou. Lexus může maximálně poděkovat autorům tabulek za čestnou kolonku v této kategorii, podobně jako soudružka Croma v jiných. Někde tady začínaj auta.
Skvělý! Měchy jsou asi potřeba. Chce to zvážit ty gumy, protože ty 315 jsou strašný, i když pěkný. To řízení je sice dobrý, ale taky mě to lezlo krkem a dost si na to člověk zvykne. Je to jak s PDC, když pak vlezeš do auta bez něj, tak je rána, jako z děla hned. Já mam zatím čas:)
Ty gumy jsou nesmysl, pěkné devatenáctky vzadu 285mm úplně stačí, jak vizuálně tak pro jízdu. Měchy to nemá, jsou to normální pružiny a tlumiče, ale tvrdost nastavuje elektronika, v tom je to kouzlo, no, každopádně to funguje. S časem souhlas, můžem je v klidu nechat rok odbouchat, myslím, že přemnožení stejně nehrozí. ;-)
Myslím, že špatně čteš a je mi divný, že nevíš na co narážim. Už jsme to jednou propírali.
Pokud jsem "dospěl" k MB, tak to beru jako pochvalu a je to celkem logický vývoj. Ani jedno z těch aut nepostrádá prvky luxusu, ale někdo prostě něčím jiným a někdo k tomu má daleko z hlediska mnoha aspektů, ač by si to přál. Nekoukám na to tak, že každý to auto je príma a tim pádem bych každý bral bez debat.
V tý tabulce je to přesně tak, jak to je. Sedma je v tento moment neobjektivní ostatní na tom nebudou u nás nikdy lépe.
OK asi jsem Tě opravdu špatně pochopil. V tom případě moje omluva. Osobně jsem přesvědčen, že např. LS a S-Klasse jsou naprosto vyrovnaní soupeři, ale pro M-B jasně hovoří více než 100letá historie značky. A to je pro mnoho lidí nejsilnější argument. ;-)
Nemyslim si, že jsou vyrovnaní a to skoro v ničem. Je to blízko, někde hodně blízko, ale jak říkáš, ta image, to je Macocha a v týhle třídě hraje asi velkou roli.
sklasse ma uplne jine jizdni vlastnosti, taky interier pusobi nazivo mnohem luxusneji a feudalne. Pro lexus mluvi elektronicke hracky jako sourround system nebo aut. parkovani, ale o ty dedulove, kteri takove auto z velke casti kupuji- moc zajem nemaji.
Ohledně elektronických hraček: Snad každý výrobce luxusních vozů má poměrně tlustý katalog individuální výbavy. Tam se všechny tyto serepetičky dají objednat.
Jestli razí Lexus japonský způsob stupňů výbav a nemožnost objednávky individuální výbavy, určitě oproti (třeba německé prémii) ztrácí.
Jenže kdo by se chtěl ochudit o tu výbavu,kterou má lexus už v základu,za stejnou cenu jako oholené bmw.Individualita je hezká věc ,ale už v druhé nejlepší výbavě ls je vše co si dokážeš i nedokážeš představit.
Image mají spíš v evropě,třeba na středním východě jsou rozšířenější lexusy,v americe to bude asi podobné.Jinak ta výbava bude tak nastejno,hi-end entertainment,masážní klimatizované sedačky.Na rolls který má standartně humidor to asi mít nebude,to je fakt ;-)
Ak si chcel silou mocou urobit skolenie na temu zbytocne auto v luxusnej triede, mal si si skor zobrat do parady VW. Nie som japanofil(mimochodom nastuduj rozdiel medzi japanofil a japanolog), ale pravda je taka, ze Lexusy sa predavaju aspon mimo Europy. Na rozdiel od Phaetona. Iste MB S je v tejto triede stale kralom, s tym suhlasim a som rad.
Vidis, nieco podobne aj mna napadlo, dennodenne citajuc Tvoje nekonecne litanie vo viacerych diskusiach. U Daniela je to jasne, tam je to diagnoza, ale co Teba nuti pisat a pisat a pisat? Inak Lexusy sa naozaj mimo Europu predavaju, Phaeton sa naozaj nepredava takmer nikde, ak chces robit prednasky o absencii image v tejto triede naozaj je vhodnejsi priklad Phaeton ako LS a nakoniec medzi japanologom a japanofilom je naozaj rozdiel.
V podstatě jsis odpověděl sám. Jsem rád, že sleduješ moje příspěvky a získáváš tak širší rozhled.
Ta tabulka je z ČR a proto nikde nezpochybňuju prodeje jinde. Phaeton je s image na tom podobně a že narážim na Lexus je nasnadě. U Lexu a Phaetonu je to 100:1 polemiků, co vyzdvihujou Lex v superlativech nad ostatní, ale většinou na základě obrázků.
Pokud máš rád Japonsko, tak se s těma koncovkama nějak prokousej. Já píšu svoje názory a přednášky nechám klidně Tobě, vypadáš celkem sečtěle.
Já bych nevolil M-B S.Je to vyzitka majitele :no: ...
Totéž BMW 7 :no:
Zato Audi A8,to už je jiná.Dokonalý interiér,komfortní a krásný zároveň,lehká celohliníková karoserie... :-)
Nebo Maserati Quattroporte,které má společně s Jaguarem nejlepší jméno z celé skupiny.U něho se zase snoubí elegance s dravostí,z čehož vznikne skvělé auto vhodné jak pro projíždky po bulvárech,tak pro sportování :yes:
No ved prave. S-ko spaja luxus a pohodlie zo vsetkych najlepsie. A o to myslim ide kupcom takychto aut v prvom rade. O A8 by som pochyboval. Drvivu vacsinu som videl na 19-kach a viac a netusim ako moze byt takyto rozmer pohodlny a komfortny. Nehovoriac o image tohto auta u nas.
4-porte je fantasticke. Ale asi prilis orientovane na vodica a jeho zazitky z jazdy. Kazdopadne spolu s Jagom favorit aj pre mna. :yes:
Neskusal som, neviem...ale pokial sa da spolahnut na novinarov, tak prave v kombinacii s tymto perovanim to je problem. Ale zdroj prosim neziadaj...nepamatam sa kde som to cital.
Každopádně na naše cesty bych 19" nikdy neobul. Velmi trpí ramena a čepy, 19" nizkoprofiláky jsou ukrutně drahé a jen za pěkný vzhled to dle mého nestojí.
Při 19 palcích je tam pořád 50% masa a s airmatikem to nedělá problém. Rozdíl tam je, ale minimální a oproti třeba 17 se hodně zlepší jízdní vlastnosti, i když se jezdí většinou rovně.
QP je trošku jiná liga. Vozy v tabulce mají opravdu hodně místa na zadních sedadlech, to QP nemá ani omylem a ještě k tomu nemá ani nijak zvláště pohodlné sedadla.
Je více sportovní než luxusní.
Bez diskuze je QP nejstylovejsi, A8 je hezke auto, ale postrada auru vyjimecnosti, "Esko" je monumentalni vuz, pusobici nejdospeleji, ale pomerne rychle se okoukava. Lexus je hezci nez predchudce (coz neni zase tak slozite), mohl by vsak byt vice vyjimecny. Zminena nemoznost individualizace je castecne pokryta v nejvyssi vybave...neni co objednavat. Sedmicka je 2 tydny od predstaveni nove generace. Respekt neztratila a v tmave barve na peknych kolech dokaze jeste vzbudit respekt...uzas nad krasou vsak tezko.