Docela se jim ten prcek povedl. Sice má možná až moc drsný kukuč, ale nic tragického to není a radši by jsem tam viděl analogové budíky. Designově poměrně vyvážený. Nic mi na něm zásadně nepřekáží.
Toto auto je možno všetko, ale určite nie pekné. Máš pravdu, s tou dravosťou to prehnali. Čierne plasty zvonka vyzerajú v reáli hrozne - škaredé a lacné.
Interiér je tesnejší ako ten vo Fabii, po nasadnutí sa u mňa žiaden príjemný pocit nekonal, práve naopak. Prístroje vyzerajú podivne, až smiešne. Vzadu by sa nemali voziť klaustrofobici, je tam tma.
Suma-sumárum, konkurencia sa nemá čoho báť, iba ak nízkej ceny Chevroletov.
To je už riadne otrepaný argument.
Mám celkom bežnú postavu, nie som žiadny buldozér, a ten interiér je tesný.
Čo sa týka prístrojov, tu nejde ani tak o potrebu, ako o to, že prístrojovka je podivná a škaredá.
Vapada to, ze jsi mel tu cest... ja zatim ne, ale nemuzu se dockat :-) Me se to auto libi... kdyz ho srovnam vzhledove s ostatnimi malymi sedany (i s temi, ktere se u nas neprodavaji), tak tento "nas*any buldocek" je hodne vysoko... ale tve zpravy z interieru me celkem desi 8-s
Áno, bol na bratislavskom autosalóne. Nečakal som veľa, ale bol sklamaním.
S tým nas*aným buldočkom si trafil. Ale k takému výrazu chcelo by to aj adekvátny motor, s pár koňmi pod kapotou a na plechoch to bude skôr chcípnutý buldoček.
S tými čiernymi plastami to podľa mňa prestrelili, chcelo by to nejaký sofistikovanejší nápad, hoci imitáciu karbónu alebo niečo také.
Interiér ma fakt nenadchol, nemal čím. Možno som zhýčkaný z Kangaa, kde je priestoru na rozdávanie a okná jak na autobuse, ale denne jazdím aj Fabiami a Golfom IV, a z tohto Chevroletu som mal pocity o triedu horšie. Interiérom jednoznačný outsider triedy - teda podľa môjho názoru. Niekto ho možno vychváli...
Je to jako zkouška nervů... (co kdo vydrží?)
Začnu kapličkou - je to prostě "kulhavý džou" - to se nepovedlo, leda by šlo o studentskou kreativitu v rámci závěrečné (diplomové) práce na VŠUP... s dávkou tolerance, velké tolerance.
Další kýč - plasty kolem světel. No coment!
Lpění na kruzích - v přídi je to o.k. (Lancer, že?), ale jinak dnešní módní trendy (a design u aut je jednoznačně módní záležitost) upouští od okrouhlých prvků u světel (VW už ví), proto v té zádi je to obstarožní (tak mínus 10 let). Sedan sám o sobě působí jako trubec :-! (těžkopádně).
Pro mě je to někde v pásmu "logan" ... Ono i to logo ("plus") jako takové je těžko přijatelné, nespojité, nedůvěryhodné - čistě podvědomé působení, ale je to tak.
už mo moc nezchází do velikosti oktávky, a když jsem v tomhle autě seděl tak místa je tam docela dost a ty divný budíky taky nejsou tak hrozný jak vypadaj na fotkách. Mě se to auto líbí :yes: Sedan je ale hezčí, ten hatchback má zadek stejný jako ten starý a to neni pěkný
na šířku mu chybí 2 cm a na délku no dobře 17cm, ale seděl jsem v obojim a v prostoru je to podobný jen ten kufr má lepší samozřejmě oktávka, lepší kufr neexistuje než v oktávce
No, já bych řekl, že takovými "tuctovkami" jezdí 99% lidí na celém světě, akorát si někteří namlouvají, že jezdí v prémii! :no::no::no::no:
Já zase vidím ten pokrok u korejců, a to srovnání je výrazné! V devadesátých létech licenční Opel Kadett jako Daewo Racer a nyní.... Prostě čím více podobných aut tím lépe pro mne, zákazníka! Srovnejte si ceny poslední Felicie Combi 1.3i- 289 tis. a co jste za ně dostali a co za tyto peníze dostanete nyní..... konkurence přibyla a zákazník ušetřil. >:D
Racer stál 190 tis.Já tu asijskou produkci dělím na tři kategorie.První je tá japonská a tá je nejkvalitnější. Jak technologií, dizajnem i zpracováním. Druhá je tá korejská. Trochu se opičí ,jde s cenou níž a snaží se pořád někomu nebo něčemu se podobat, V neposlední řadě mi připomíná Rumburaka ,ten byl taktéž čaroděj druhé kategorie.Třetí je tá čínská- to je už totální plagiátská rejže. :-!
Auto s výraznou až agresivní přední maskou - to se mi líbí!
Normálně jsem na sedany, ale ten hatchback, nádhera.
Ne jak ty folxfágnowský unylý až hnusný póla nebo jak se "to" jmenuje >:D
Super, za mě jednoznačně :yes:
Ten agresivní předek bych ještě vydýchal, ale zadní partie ty samé jako u Sparku, (kde jsou mimochodem zadní světla stejně hnusná jako v tomto případě), bych označil jako první přešlap. Druhý problém je logo automobilky, (které přesně působí tak, jak to definoval Top Gear). "Jakoby nevěděli kam ho dát, tak ho šoupli sem." K přístrojové desce á la Star Wars, která může oslovit tak 15 letého se netřeba vyjadřovat. Když už digitální přístrojová deska, Honda, ale i Toyota nabízejí lepší řešení. Ač nejsem fanatickým příznivcem Škodovek, toto opravdu není soupeř pro Škodu Fabia. Ani v nejmenším, na druhou stranu, tvrdé plasty v interiéru by mi vůbec nevadily. Poté co Chevrolet předvedl poměrně schopný Cruze, toto je přešlap.