já si myslím že to bude výhledově průser = že síť neunese větší dobíjení aut (i když přes noc je kapacita dostatečná). Ale myslím si, že měli jít cestou "šlehačkových bombiček" tzn. že ty akumulátory si měli nechat ve vlastnictví a měnit nabité za vybité.
Každopádně se těším na budoucnost. Volty půjdou na dračku, jak velkoměsta v čele s Londýnem zakážou vjezd čemukoliv co něco spaluje
Kde se stale berou ty skazky o katastrofalni neekolicnosti baterii? Kdo asi tento nesmysl stale vsunuje do diskuzi? Proc myslite, ze nove netoxicke baterie budou horsi nez olovene akumulatory plne tezkych kovu a jedu, vyrabene a recyklovane dnes po milionech?
jen jestli to nebude tim, ze v CR vlastne zatim neni zadne zdaneni, ze ktereho by to zvyhodneni melo byt... jako ridici za to muzeme byt jen radi. ale ono to prijde...
No ta cena je samozrejme blbost, Volt ma stat neco mezi 30-40t, zaslechl jsem to jen na NPR, nasel jsem link na ten porad a ta cena 199t byla k nejakemu hi-tech konkurentovi Tesly, ktera ma stat od 89 do 120t.
Já se zas dívím, že sis toho všiml až teď. :-O BTW Antaru jim vyrábí Daewoo, GTčko je původem americký Saturn atd. Opel do toho nemá co mluvit, je jen jednou z mnoha značek koncernu GM, jak už Ti acALIEN napověděl...
nesmysl, astra (nejen GTC) je opel prodávaný taky pod značkou saturn (v usa), ne naopak...antara se vyrábí v asii na stejný lince jako chevrolet captiva...jinak americkej chevrolet a evropskej chevrolet (původem daewoo) má stejný akorát jméno, kvalita aut se nedá srovnávat...
Sorry, ale o zadny Astre jsem nikde nic nepsal. :no: A to s tou kvalitou jsou jen Tvoje vnitrni dojmy a predsudky, je to stejny blabol jako tvrdit, ze skodovka z Boleslavi se kvalitou neda srovnat s tou z Kvasin... Teda pokud jsi to nemyslel tak, ze americkej chevy je o dost horsi, pak bych mozna souhlasil, protoze Chevrolet v Americe uz dlouha leta patri mezi nejnizsi lowend a krachuje taky ten americkej narozdil od korejskeho/evropskeho. ;-)
Ja vim, ze pred sametakem to tak bylo, proto jsme si na to vzpomnel. :-) Ale dneska existuji ISO normy, centralni rizeni kvality a predevsim tuhy konkurencni boj, aproto si zadna automobilka nemuze dovolit, aby byla v kazde jeji tovarne diametralne odlisna kvalita vyroby, at ta tovarna stoji tam nebo tam...
a cos myslel tim gtc? žádnej jinej opel než astra neni gtc...a tou rozdílnou kvalitou sem myslel to že americkej chevrolet vyrábí uplně jiný modely, nebo snad myslíš že se v americe vyrábí chevrolet aveo a někdo tam v tom jezdí? vzpamatuj se lojzo...
To jsi uplne mimo clovece..Antara,Opel Gt je Opel,kterej se v USA prodava jako Saturn,v Anglii Vauxhall a v Australii castecne Holden.Captiva a Antara maji spolecnou jenom platformu,ale podvozek a vsechno, uplne vsechno ostatni je rozdilne,stejne jako cena..udelej si v tom pradek chlape...
Zesmesnujes se marne >:D , i kdyz chapu, ze nedokazes prenest pres sve oplacke srdce, ze Antara se vyrabi na stejnych linkach korejske tovarny Daewooo jako Daewoo Winstorm (alias Chevrolet Captiva) a ano, zaklad je logicky zcela identicky vcetne motoru...
Co se tyce Tve modly Opel GT - ten byl uveden na trh v unoru 2006, zatimco totez auto jako Saturn Sky o vic jak rok drive (leden 2005). Takze si muzes pobrecet, ale to je asi tak vse, co muzes delat s tim, ze Pontiac Solstice (ten se zacal prodavat v pulce roku 2005), Daewoo G2X (2006) a Opel GT jsou jen kopie tehoz v ramci jedne automobilky (koncernu).... :-!
Tak..Soltice a GT je to same,akorat s jinou kapotazi,Sky je to same akorat s jinym motorem.Uvolneni pro Evropu pozdejsiho data bylo podle vseho jen otazkou motoru.Nemam Opelacke srdce :),ale Opel se mi ted libi,neni to zadnej vrchol,ale je dobrej.K ty Captive bych jen dodal ty nejvetsi rozdily a to material a tim padem i zpracovani.Sedni si do jednoho,pak do druheho a budes vedet o cem mluvim.